Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ach komop nog 'maar' 10 dagen :')

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03

Geckoo

Good news, everyone!

vriendinlief heeft hem ook besteld via haar werkgever (school) en kan hiermee ook nog eens gebruikmaken van de bruto/netto regeling ergo een RT voor ongeveer 150 euro :D :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 13:01
Ik nog maar 40 dagen omdat ik 1 dag te laat was met bestellen doordat ik in het buitenland zat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die voor een appel en een ei een Android tablet zoeken met de Tegra 3 kunnen ook de ASUS MeMO Pad Smart 10" inch overwegen die momenteel na cashback 225 euro kost onder andere via MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 19:03
tobitronics schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:19:
[...]

Ik nog maar 40 dagen omdat ik 1 dag te laat was met bestellen doordat ik in het buitenland zat ;(
Ik zal dan ook zeker net buiten de boot vallen?

Ik had hem 31 juli besteld, maar kon pas 1 augustus betalen omdat ik geen bereik had op mijn mobiel om de TAN-code te ontvangen van de ING. Zo wel echt enorm balen zijn zeg...

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28

Trackerfire

BTC HODLER

Bose321 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:32:
[...]

Ik zal dan ook zeker net buiten de boot vallen?

Ik had hem 31 juli besteld, maar kon pas 1 augustus betalen omdat ik geen bereik had op mijn mobiel om de TAN-code te ontvangen van de ING. Zo wel echt enorm balen zijn zeg...
Staat er bij je bestelstatus in behandeling? Zoja, dan zit je waarschijnlijk bij de eerste batch :)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trackerfire schreef op maandag 12 augustus 2013: Staat er bij jouw bestel status al in behandeling?
Ik heb op 10 augustus besteld en sinds die dag op in behandeling.
Bestelling ontvangen door distributeur(s) van (het) bestelde product(jes) en uit levering wordt verzorgd.
Misschien zaten ik en nog veel meer mensen bij de eerste batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Trackerfire schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:44:
[...]

Staat er bij je bestelstatus in behandeling? Zoja, dan zit je waarschijnlijk bij de eerste batch :)!
tweede batch*

Kan je je bestelstatus niet zien, dan zit je bij de eerste batch.

Zie: Stef602 in "\[24-6 > 30-9] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten"

[ Voor 15% gewijzigd door Frozen op 12-08-2013 22:40 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Er staat inderdaad "In behandeling". Ik hoop dan maar dat ik nog in deze batch zit! Zou mooi zijn om voor school eraan gewend te zijn.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Stef602 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:49:
[...]

tweede batch*

Kan je je bestelstatus niet zien, dan zit je bij de eerste batch.
Mijn bestelling is geplaatst op 25-07-2013 om 00:10 en heeft als status In behandeling

Ook kreeg ik 30 juli een email met de bevestiging dat mijn bestelling in behandeling was bij de distributeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 10:22
luccyboy schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:01:
[...]

Mijn bestelling is geplaatst op 25-07-2013 om 00:10 en heeft als status In behandeling

Ook kreeg ik 30 juli een email met de bevestiging dat mijn bestelling in behandeling was bij de distributeur
Same here, ruim voor 31 Aug besteld (dus 1e batch) maar status staat gewoon op "in behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:34

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb zelf op 8 augustus besteld en sta ook al sinds die tijd in behandeling. Is het niet gewoon zo dat het systeem van Surfspot niet is ingesteld op de manier van bestellen en het daarom bij iedereen in behandeling is? Dat de mensen die voor 1 augustus bestelden hem binnen drie weken sinds die datum krijgen, en dat het voor de rest nog even wachten is.
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:12:
Voor mensen die voor een appel en een ei een Android tablet zoeken met de Tegra 3 kunnen ook de ASUS MeMO Pad Smart 10" inch overwegen die momenteel na cashback 225 euro kost onder andere via MediaMarkt.
Moet zeggen dat ik van dat soort dingen wel even ga twijfelen. Maar ik houd ook van mooie dingetjes en als je in een review van zo´n Asus dan leest over ´plastic feeling´, dan denk dat ik die Surface voor het geld veruit de mooiste tablet is die je kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Mijn excuses voor de verwarring. Ik bedoel uiteraard de mensen die bij hun in behandeling een datum zien staan van voor 1 of op 1 augustus 2013.....

Dus iets als dit (mijn status):

In behandeling 29-07-2013 23:52 Bestelregel status in behandeling

Als je datum erna is, sta je gewoon bij de tweede batch in de wacht..

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:33
Net op tijd dan ;-)
In behandeling 31-07-2013 23:50 Bestelregel status in behandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

@alle ''in behandeling mensen''
Ik had geklikt op 'productkluis' |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 12-08-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Jammer dat er niet meer duidelijkheid is of je nou wel of niet in de aankomende batch van de 22e (of 23e?) zit. Ik heb de 31e besteld en de 1e betaald. Ik ga echt balen als ik er niet in zit... :P

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Bose321 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:35:
Jammer dat er niet meer duidelijkheid is of je nou wel of niet in de aankomende batch van de 22e (of 23e?) zit. Ik heb de 31e besteld en de 1e betaald. Ik ga echt balen als ik er niet in zit... :P
Je kunt altijd even een mailtje naar Surfspot sturen. Dan weet je meteen waar je aan toe bent, en hoef je niet in onduidelijkheid te zitten. Makkelijk toch?! Heb ik zelf ook gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:34
Ik zit helaas bij de 2e batch :( Ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
yesjohn schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:00:
Ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden :P
Dat ongeduldig worden begon bij mij al na 2 dagen (25e besteld dus nog voor order naar Microsoft ging) en dan ga ik over 2 dagen ook nog eens op vakantie waardoor ik hem op z'n vroegst over 2 weken kan gaan gebruiken...

[ Voor 4% gewijzigd door luccyboy op 13-08-2013 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 08:36

HollovVpo1nt

I like gadgets

Bekijk het aan de positieve kant, hoe later we hem krijgen hoe dichter we tegen Windows 8.1 aan zitten :P Maar goed, ik verwacht in de loop van de week informatie over leverdata. Ik meen in dit topic gelezen te hebben dat Surfspot de uitlevering wil versnellen. Dus als we geluk hebben, hebben we de tablet volgende week al bunnen. Surfspot gaat op de 23ste leveren heb ik gelezen. Dat is volgende week vrijdag. Als ze de tablets dan op de bus doen wordt het waarschijnlijk zaterdag. Don't wanna jynx it, maar ik denk dat we ze eerder dat de 23ste krijgen :P

[ Voor 68% gewijzigd door HollovVpo1nt op 13-08-2013 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 04:23:
Bekijk het aan de positieve kant, hoe later we hem krijgen hoe dichter we tegen Windows 8.1 aan zitten :P Maar goed, ik verwacht in de loop van de week informatie over leverdata. Ik meen in dit topic gelezen te hebben dat Surfspot de uitlevering wil versnellen. Dus als we geluk hebben, hebben we de tablet volgende week al bunnen. Surfspot gaat op de 23ste leveren heb ik gelezen. Dat is volgende week vrijdag. Als ze de tablets dan op de bus doen wordt het waarschijnlijk zaterdag. Don't wanna jynx it, maar ik denk dat we ze eerder dat de 23ste krijgen :P
Om even op een aantal van je vragen terug te komen. Ik heb in een mail naar Surfspot gisteren gevraagd of ze mij duidelijkheid (en dus jullie ook) kunnen geven over de verdeelde levering. Kortom, als jullie al een batch binnenkrijgen, leveren jullie die dan meteen uit? Of wachten jullie liever totdat jullie genoeg hebben om de gehele eerste batch uit te leveren. Meteen weer een hoop vragen opgelost, en meer duidelijkheid voor ons. Verwacht in de loop van de dag antwoord. Zodra ik dat heb post ik het uiteraard! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 17-09 19:34

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:45
Wat een onzin. Asus heeft het voor zichzelf lastig gemaakt door de Pro versie goedkoper te maken dan de RT versie. Niet gek dat er dan niks verkocht wordt. Daarbij zeurt iedereen over de apps en daar zijn er inmiddels meer dan 100.000 van. Lijkt me toch al redelijk wat. Gaat ook alleen maar toenemen, gezien er meer dan 100 miljoen Windows 8 licenties zijn verkocht.

Daarbij kan een nieuw OS binnen een jaar in een grote markt nauwelijks direct succesvol zijn. Kijk bijvoorbeeld ook naar Android,dat had het ook moeilijk de eerste jaren. Bovendien heeft Microsoft de support voor de Surface RT bevestigd tot 2017 volgens mij.

Maargoed, laten we maar weer ontopic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:25
Insert12 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:42:
[...]

Daarbij zeurt iedereen over de apps en daar zijn er inmiddels meer dan 100.000 van. Lijkt me toch al redelijk wat. Gaat ook alleen maar toenemen, gezien er meer dan 100 miljoen Windows 8 licenties zijn verkocht.
Die 100 miljoen licenties waar jij het over hebt gaan natuurlijk niet veel uithalen voor Windows RT, want dat gaat om de normale versie van Windows 8.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Hahn schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:44:
[...]
Die 100 miljoen licenties waar jij het over hebt gaan natuurlijk niet veel uithalen voor Windows RT, want dat gaat om de normale versie van Windows 8.
Maar apps ontwikkeld voor w8 werken toch ook op RT? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
michaelscott schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

Die je uit de store plukt iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik kan de website waar je direct als school kunt bestellen niet meer terugvinden, heeft iemand die? (/me is leerkracht bij een basisschool).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Trackerfire schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:31:
[...]

Om even op een aantal van je vragen terug te komen. Ik heb in een mail naar Surfspot gisteren gevraagd of ze mij duidelijkheid (en dus jullie ook) kunnen geven over de verdeelde levering. Kortom, als jullie al een batch binnenkrijgen, leveren jullie die dan meteen uit? Of wachten jullie liever totdat jullie genoeg hebben om de gehele eerste batch uit te leveren. Meteen weer een hoop vragen opgelost, en meer duidelijkheid voor ons. Verwacht in de loop van de dag antwoord. Zodra ik dat heb post ik het uiteraard! 8)
Mail van Surfspot:

Beste Dominique,

Bedankt voor je e-mail. Als je nu bestelt kun je ongeveer uitgaan van een levertijd van ongeveer 3 weken. Na bestelling krijg je een bevestigingsmail en wanneer jouw bestelling verstuurd wordt dan zal je nogmaals een mail ontvangen.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we graag van je.

Gewoon eventjes wachten op de verzendbevestiging is de boodschap ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:45
michaelscott schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

Jep, en daarom heeft het ook wel potentie naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Ze moeten dan wel arm ondersteunend zijn, desktop apps kunnen natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ben ik het niet mee eens.

Ten eerste denk ik dat het verlaten van fabrikanten als Asus e.d. juist een zegen is! MS moet eigenlijk alleen zelf RT tablets fabriceren, net zoals Apple doet. Dan is de kwaliteit consistent en on-par, en hardware geoptimaliseerd. Laat Android maar over aan alle andere fabrikanten.

Ten tweede, ja er is een stockpile. Maar so what? Dat zegt niets over absolute verkopen, maar meer over de ambitieuze verwachtingen van MS.

Ten derde; het hebben van een gaziljoen apps is over-rated. Ik gebruik er slechts een paar, en voor elke toepassing is wel een vervanger te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Bartjuh schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:33:
[...]

Ben ik het niet mee eens.

Ten eerste denk ik dat het verlaten van fabrikanten als Asus e.d. juist een zegen is! MS moet eigenlijk alleen zelf RT tablets fabriceren, net zoals Apple doet. Dan is de kwaliteit consistent en on-par, en hardware geoptimaliseerd. Laat Android maar over aan alle andere fabrikanten.

Ten tweede, ja er is een stockpile. Maar so what? Dat zegt niets over absolute verkopen, maar meer over de ambitieuze verwachtingen van MS.

Ten derde; het hebben van een gaziljoen apps is over-rated. Ik gebruik er slechts een paar, en voor elke toepassing is wel een vervanger te vinden.
Ik denk dat je et idd aan het rechte eind hebt. Een Samsung tablet ben ik nog nooit jaloers op geweest (over goedkoop aanvoelen gesproken)

En met acties als deze bereik je wel heul veul mensen natuurlijk (50% korting doet het altijd goed). Ik denk echt dat RT nu pas loskomt. Een OS hoeft helemaal niet gevoed te worden door tienduizenden apps, bij de bekende stores mag je blij zijn als er van al die apps 5% bruikbaar is.

'Men' ontdekt straks een prima OS dat de gewenste taken (voor zover ik heb gehoord) vloeiend uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me niet de juiste plek voor een discussie waarom het wel- of geen prima OS is toch (@melk0r). Een ieder koopt het voor zijn/haar doeleinde. Ik heb alles van Android (tablet/telefoon), houd daarnaast ook van iOS (heb een MB) en wil(de) er een tablet bij die leuk aan de prijs zit (SurfaceRT) dus. Zal er mogelijk toch maar een paar apps op gebruiken (PDF voor ingescande schoolboeken), Office, Citrix (werk) en verder een beetje mail. Denk dat het voor velen zo is. Ja, met Android kun je andere ROMs flashen (Ubuntu/CyanogenMod draaien en weet-ik-veel-wat), 10k apps downloaden, maar wil ik dat? Met een tablet? Nee, handig even wat nuttige zaken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
sebastius schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:05:
Ik kan de website waar je direct als school kunt bestellen niet meer terugvinden, heeft iemand die? (/me is leerkracht bij een basisschool).
http://www.microsoft.com/netherlands/edusurface/
google is your friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik ga mijn bestelling denk ik annuleren, ja... jullie zullen waarschijnlijk wel met stomheid zijn geslagen maar als ik nu kijk, dan heb ik de surface RT eigenlijk niet nodig. Ik koop binnenkort voor mijn studie een Laptop, en die laptop zal ik dan overal naartoe meenemen. Ik neem dan liever alleen mijn laptop mee dan een laptop en mn surface RT bovendien is het leven als student al duur genoeg. Ik zal mijn bestelling dus annuleren.
Ik blijf verder wel actief in het topic omdat ik... ja er toch wel heel erg veel tijd in gestoken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb dat gevoel wel regelmatig. Waar ik voornamelijk mijn RT voor wil gebruiken is in de les, als "boek". Veel van mijn studiemateriaal is verkrijgbaar digitaal. Ik haat zware tassen :P Ik ben ook relatief zuinig met een laptop en heb altijd heb gevoel dat al dat geshake van reizen op termijn de laptop zal schaden.

Laptop gebruik ik wel voor zware 3D programma's. Word, PDF etc. kan wel op surface RT. Wel jammer dat ik weer toe gegeven heb om een RT te kopen, mijn insteek om een Xperia Z te nemen was juist of een telefoon/tablet combi te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:50:
Ik heb dat gevoel wel regelmatig. Waar ik voornamelijk mijn RT voor wil gebruiken is in de les, als "boek". Veel van mijn studiemateriaal is verkrijgbaar digitaal. Ik haat zware tassen :P Ik ben ook relatief zuinig met een laptop en heb altijd heb gevoel dat een laptop al dat geshake van reizen op termijn zal schaden.

Laptop gebruik ik wel voor zware 3D programma's. Word, PDF etc. kan wel op surface RT. Wel jammer dat ik weer toe gegeven heb om een RT te kopen, mijn insteek om een Xperia Z te nemen was juist of een telefoon/tablet combi te nemen :P
Ik heb hier ook een flinke gamepc staan met een 2500k en 7950, dus eigenlijk word mijn laptop alleen maar gebruikt voor de studie. Ook heb ik een galaxy s3 die prima als ''tabletje'' werkt. De surface RT is dus eigenlijk overkill voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik zal er ook wel goed over moeten nadenken. Nu de "wow" factor van een aanbieding is verzadigd ga je toch wel stil staan bij wat je nou gedaan hebt :P Achja ik heb van de zomer toch al goede zaken gedaan. Ik had een singlecore Celeron laptop, 15", 2GB RAM, en heb hem op marktplaats voor 150 euro verkocht. Voor 200 euro heb ik weer via marktplaats een i5 laptop + 4GB RAM gekocht :P Echt bijna nieuwstaat. Das nog eens een upgrade van 50 euro. Als ik dat in gedachte hou klinkt 200 euro voor een tablet wel veel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:59:
Ik zal er ook wel goed over moeten nadenken. Nu de "wow" factor van een aanbieding is verzadigd ga je toch wel stil staan bij wat je nou gedaan hebt :P Achja ik heb van de zomer toch al goede zaken gedaan. Ik had een singlecore Celeron laptop, 15", 2GB RAM, en heb hem op marktplaats voor 150 euro verkocht. Voor 200 euro heb ik weer via marktplaats een i5 laptop + 4GB RAM gekocht :P Echt bijna nieuwstaat. Das nog eens een upgrade van 50 euro. Als ik dat in gedachte hou klinkt 200 euro voor een tablet wel veel ja :P
geannuleerd.
offtopic:
Ik heb laatst voor 30 euro mijn crossfire 5850 (2 jaar oud) geswitcht voor een sapphire 7950 vapor x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Zojuist een mail gehad van UPS dat ik een pakketje mag ontvangen van "TRW TNS Distribution". Nu kan ik me niet herinneren iets anders dan de Surface te hebben besteld.. Meer mensen deze mail gehad?

Verder staat in de mail het pakje 1kg weegt, een tracking nummer en dat ik het pakje morgen mag verwachten.. Zou wel leuk zijn natuurlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
wesjuhdabomb schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:08:
Zojuist een mail gehad van UPS dat ik een pakketje mag ontvangen van "TRW TNS Distribution". Nu kan ik me niet herinneren iets anders dan de Surface te hebben besteld.. Meer mensen deze mail gehad?

Verder staat in de mail het pakje 1kg weegt, een tracking nummer en dat ik het pakje morgen mag verwachten.. Zou wel leuk zijn natuurlijk !
Hmm spannend! Hier nog niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics

Bedrijf schijnt een distributeur van apple zooi te zijn volgens google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Dat vond ik ook, maar ik heb hier geen apple in huis en niks ervan besteld ;-). Daarnaast staan mijn volledige naam + adres gegevens in de mail, waardoor het vrij legitiem lijkt.

Ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen, maar dit is het enige wat ik besteld had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:32
Ik heb nog geen mail gehad, vertrek zaterdag op vakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkermax
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-04-2024
tobitronics schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:28:
[...]

Bedrijf schijnt een distributeur van apple zooi te zijn volgens google...

TNS distributie is een toonaangevende wereldwijde distributeur van consumentenelektronica en toebehoren voor de moderne wereld. TNS distributie is gespecialiseerd in producten voor eReaders, iPod, iPhone en iPad Mac met een uitgebreide reeks van digitale levensstijl oplossingen. TNS distributie diensten klanten in heel Europa en APAC leveren een spannende reeks van innovatieve producten en populaire merken. Het hoofdkantoor is in Ierland, met verkoopteams en/of kantoren in Australië, China, Frankrijk, Hongkong, Japan, Singapore, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Het bedrijf is gespecialiseerd in o.a. apple producten, maar distrubeert dus ook andere soorten consumentenelektronica. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
Het restaurant?

WTF?! hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
bakkermax schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:35:

TNS distributie is een toonaangevende wereldwijde distributeur van consumentenelektronica en toebehoren voor de moderne wereld. Het restaurant is gespecialiseerd in producten voor eReaders, iPod...
8)7

[ Voor 16% gewijzigd door wesjuhdabomb op 13-08-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89

Is je status op surfspot nog hetzelfde of is daar ook iets veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkermax
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Richard89 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:43:
Is je status op surfspot nog hetzelfde of is daar ook iets veranderd?
Daar nog steeds niet gewijzigd..

Vandaar dat ik mogelijk iets te enthausiast was, maar ik zou niet weten wat ik nog moet ontvangen. Normaal gezien ontvang ik sowieso al niks van UPS.

Hopelijk zie ik wat meer informatie op de tracking gegevens in de loop van deze avond, anders weet ik het morgen als het pakje er is ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
zou leuk zijn (voor je), en hopen dat t bij de rest ook sneller komt :) wachten duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien je de enige bent met dat mailtje. Lijkt me niet ze maar 1 hebben verzonden haha. Wellicht toch iets wat je besteld had en vergeten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Het kan natuurlijk zijn dat een grote batch alsnog in kleinere batches word uitgeleverd. Of per regio maar het kan inderdaad ook zijn dat het iets anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 11:55
Beste mensen!
Is het ook mogelijk de Surface RT te bestellen met deze korting als leraar van een basisschool?
Kwam wel op deze site: http://www.microsoft.com/netherlands/edusurface/
waar je eenvoudig de Surface kan bestellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

mannetje19 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:55:
Beste mensen!
Is het ook mogelijk de Surface RT te bestellen met deze korting als leraar van een basisschool?
Kwam wel op deze site: http://www.microsoft.com/netherlands/edusurface/
waar je eenvoudig de Surface kan bestellen.....
Niet op naam van de leraar zelf, wel via de school :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 11:55
Trackerfire schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:56:
[...]

Niet op naam van de leraar zelf, wel via de school :)!
Maar je moet toch een naam opgeven?
En via wat of welke site is dit dan mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

mannetje19 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:59:
[...]

Maar je moet toch een naam opgeven?
En via wat of welke site is dit dan mogelijk?
Via de site die je al aangaf, gewoon via het bestelformulier... alleen het verzoek moet altijd vanuit een school/scholengemeenschap komen. Staat uitdrukkelijk in de voorwaarden dat de tablet niet door een ouder/leerkracht/leerling besteld kan worden. Uiteraard moet er wel een contactpersoon opgegeven worden ;)

"Dit aanbod is uitsluitend geldig voor onderwijsinstellingen. Alle individuele aanvragen van leerlingen / studenten of leraren zullen niet in behandeling worden genomen. U zult dan ook geen reactie ontvangen op uw aanvraag".

[ Voor 18% gewijzigd door Trackerfire op 13-08-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 00:03
Jammer dat de touch cover niet los te koop is. Ik wil hem er toch graag bij.
Heb er gelukkig nog 1 op MP kunnen vinden. Het liefst had ik natuurlijk die ltd. rode met slang gehad.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me2001
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06 22:13
wesjuhdabomb schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:47:
[...]

Daar nog steeds niet gewijzigd..

Vandaar dat ik mogelijk iets te enthausiast was, maar ik zou niet weten wat ik nog moet ontvangen. Normaal gezien ontvang ik sowieso al niks van UPS.

Hopelijk zie ik wat meer informatie op de tracking gegevens in de loop van deze avond, anders weet ik het morgen als het pakje er is ;-).
Ik heb hetzelfde mailtje gehad en deze is net bezorgd. Ik was al helemaal blij gemaakt en hoopte ook op de Surface, maar het bleek de Ouya controller te zijn, die vertraagd was... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook ineens een pakketje van UPS maar dat bleken archeologische boeken te zijn voor mijn moeder. allemaal vals alarm dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:28
:D @bij ieder pakje denken dat het de Surface is. Zoals iemand hier al via Surfspot te horen kreeg, ontvang je eerst gewoon een email dat ze hem gaan verzenden. Nog een weekje geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minkjaah
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:56
Lees net op Nu dat er in ieder geval nog genoeg tablets beschikbaar zijn bij Microsoft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
me2001 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

Ik heb hetzelfde mailtje gehad en deze is net bezorgd. Ik was al helemaal blij gemaakt en hoopte ook op de Surface, maar het bleek de Ouya controller te zijn, die vertraagd was... :O
Pakje hier nog niet binnen en ik had inderdaad een Ouya controller in backorder staan. Echter gezien ik deze 2 weken geleden geannuleerd heb, en hier ook al een refund van heb gehad verwacht ik deze niet echt :-).

Zal straks even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 16:03
minkjaah schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:12:
Lees net op Nu dat er in ieder geval nog genoeg tablets beschikbaar zijn bij Microsoft..
Ja zo'n 6 miljoen stuks zelfs. Je zou denken dat het niet heel moeilijk moet zijn om die snel verscheept te krijgen met zijn voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

rimave schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:18:
Jammer dat de touch cover niet los te koop is. Ik wil hem er toch graag bij.
Heb er gelukkig nog 1 op MP kunnen vinden. Het liefst had ik natuurlijk die ltd. rode met slang gehad.
Ik vind 60 euro voor een glorified keyboard wel erg veel. Ik koop er wel een voor 20 euro. Als ik echt een keyboard nodig blijk te hebben bestel ik wel zo'n goedkope oprolbare van ebay voor een tientje.
Viperke schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:25:
[...]

Ja zo'n 6 miljoen stuks zelfs. Je zou denken dat het niet heel moeilijk moet zijn om die snel verscheept te krijgen met zijn voorraad.
6 miljoen wereldwijd ja. Denk niet dat MS over de hele wereld Surfaces laat importeren voor ons.

[ Voor 26% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-08-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
En jawel, ook hier een Ouya controller ondanks ik die afgezegd had. Fals alarm, sorry ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
ik zou niet zielig kijken aangezien je gratis een ouya controller hebt gekregen, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Mensen, je krijgt je tablet via postNL, niet UPS. Dit icm met dat je sowieso een mail krijgt zou er voor moeten zorgen dat je geen surface hoort te verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 17-09 19:34
Aangezien ik weinig zin heb 28 pagina's door te spitten: is het nog mogelijk ergens een Surface te bestellen of zijn alle inschrijftermijnen inmiddels verstreken?

Modbreak:Gaarne de volgende keer wel de moeite doen om er eerst zelf achter te komen. De verwachting van eigen inzet tonen is ook in dit topic geldig

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 14-08-2013 19:20 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Log in op Surfspot en kijk of 'ie er nog bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
melk0r schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:52:
Aangezien ik weinig zin heb 28 pagina's door te spitten: is het nog mogelijk ergens een Surface te bestellen of zijn alle inschrijftermijnen inmiddels verstreken?
Voor zo´n vraag hoef je geen 28 pagina´s door te spitten, eenvoudigweg de deelnemende sites of de TS doornemen en je hebt je antwoord al!
Actie duurt trouwens nog tot 31 september! :p

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Hier nog een laatste mailconversatie met Surfspot:

Beste Dominique,

Omdat je bij de eerste batch zit verwachten we dat jouw tablet rond 23 augustus wordt geleverd.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we graag van je.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXXX

Klantenservice Surfspot.nl

Nogmaals bevestigd dus dat de tablet rond de 23e in huis is bij de mensen van de 1e batch.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 17:09

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Een hele lading offtopic posts verwijderd. Houd het hier a.u.b. over de actie zelf. Discussies omtrent de Surface en bijbehorende accessoires kunnen hier gevoerd worden -> [WRT] Ervaringen met de Microsoft Surface RT

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07
Ik heb ook contact gehad met de klantenservice: Voor de mensen die na 31 juli hebben besteld, er zijn geen batches meer. Je krijgt je surface ongeveer 3 weken na bestelling.

Verwijderd

Dat is goed nieuws!

• tobitronics
Dr. Donald schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:38:
Ik heb ook contact gehad met de klantenservice: Voor de mensen die na 31 juli hebben besteld, er zijn geen batches meer. Je krijgt je surface ongeveer 3 weken na bestelling.
Dus dat betekent dat ik, die op 3 augustus m heeft besteld, ook ergens eind van deze maand m krijg? :o

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

tobitronics schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:41:
[...]

Dus dat betekent dat ik, die op 3 augustus m heeft besteld, ook ergens eind van deze maand m krijg? :o
Dat zou heel goed kunnen, maar afwachten blijft het keyword :)!

• Richard89
Dr. Donald schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:38:
Hmm, dan hebben ze bij surfspot dus een andere bestelmethode gehanteerd, of een of andere regeling met MS weten te treffen lijkt me, klinkt goed en wellicht zorgt dat ervoor dat we m ietsje eerder krijgen? zou niet verkeerd zijn :D

• Khayma
Ik denk dat ze gewoon meer besteld hebben aangezien ze weten dat het wel verkocht wordt. Dus stel (fictief nummer), zij hebben 750 orders binnen gekregen en het is nog vakantieperiode, dan hebben zij 1000 ingekocht. Als jij dan net daar binnen zit heb je geluk. Zit je er buiten dan moet je wachten tot de 2de batch. (dat is wat ik denk). Tenzij ze gewoon gigantisch veel hebben ingekocht waardoor ze denken dat er geen batches meer komen aangezien ze zat hebben.

• Richard89
Appleman schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:39:
Ik denk dat ze gewoon meer besteld hebben aangezien ze weten dat het wel verkocht wordt. Dus stel (fictief nummer), zij hebben 750 orders binnen gekregen en het is nog vakantieperiode, dan hebben zij 1000 ingekocht. Als jij dan net daar binnen zit heb je geluk. Zit je er buiten dan moet je wachten tot de 2de batch. (dat is wat ik denk). Tenzij ze gewoon gigantisch veel hebben ingekocht waardoor ze denken dat er geen batches meer komen aangezien ze zat hebben.
Maar dan zitten ze met het risico dat ze er meer in huis hebben dan ze uiteindelijk aan bestellingen binnenkrijgen.. maar maakt ook niet uit, als we m maar krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 25-09 14:04
Ik heb net een mail binnen van surfspot, met betrekking over de levering.
Aanstaande woensdag zal er geleverd worden (28e besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCG909 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:40:
Dat is dan exact 3 weken vanaf de 1e augustus.
De steeds gemelde termijn van 3 weken klopt dus precies! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Exact 3 weken zou donderdag zijn, want 1 augustus was ook op een donderdag :>

[/mierenneuken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:45:
Exact 3 weken zou donderdag zijn, want 1 augustus was ook op een donderdag :>

[/mierenneuken]
Ha, ha, ha, inderdaad, je hebt gelijk.
Maar wel mooi dat het nu gaat beginnen.
Ik heb zelf op 1 augustus besteld, dus nu maar hopen op...inderdaad... 22 augustus!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Als je een mailtje hebt van Surfspot, kun je die dan even kopiëren, zo kan iedereen meegenieten :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 26-09 10:22
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:56:
[...]

Ha, ha, ha, inderdaad, je hebt gelijk.
Maar wel mooi dat het nu gaat beginnen.
Ik heb zelf op 1 augustus besteld, dus nu maar hopen op...inderdaad... 22 augustus!!! :*)
Zit je met een bestelling op 1 Augustus niet in de 2e batch?

Dan moet je een stukje langer wachten.

(ik hoop natuurlijk van niet voor je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:32:
[...]

Zit je met een bestelling op 1 Augustus niet in de 2e batch?

Dan moet je een stukje langer wachten.

(ik hoop natuurlijk van niet voor je)
Er zijn geen batches meer (zie ongeveer 6 berichten terug)
Iedereen krijgt ongeveer 3 weken na besteldatum geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:49:
[...]

Er zijn geen batches meer (zie ongeveer 6 berichten terug)
Iedereen krijgt ongeveer 3 weken na besteldatum geleverd!
Kan je iets specifieker zijn met welk bericht je bedoelt? Want dit is het enige 'officiele' bericht dat ik tegenkom in de afgelopen 30 berichten: Trackerfire in "\[24-6 > 30-9] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten" en die heeft het toch echt nog over batches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hahn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:58:
[...]

Kan je iets specifieker zijn met welk bericht je bedoelt? Want dit is het enige 'officiele' bericht dat ik tegenkom in de afgelopen 30 berichten: Trackerfire in "\[24-6 > 30-9] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten" en die heeft het toch echt nog over batches.
Dr. Donald in "\[24-6 > 30-9] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Beste Dirk,

Je tablet zal aanstaande woensdag afgeleverd worden op het door jou opgegeven adres:

-bla bla bla- 3124 LC Schiedam

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we graag van je.

Met vriendelijke groet,

-snip-

SURFspot.nl – Klantenservice
Dat was op de vraag of ik nog wel bij de 1e batch zat (voordat ik zo 1,2,3 terug kon vinden wanneer ik nu precies besteld had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:34
Net een briefje in de brievenbus gevonden waarin staat dat we vandaag niet thuis waren terwijl we de hele dag thuis zijn geweest en we een best wel luide bel hebben :(. Ik denk alleen dat het niet mijn Surface is maar het kpn glasvezelpakket die we ook hebben besteld :( . Zit ik ook al tijden op te wachten maar ik heb op dit moment liever m'n Surface ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:58
Ik heb nog geen mailtje gehad van Surfspot en heb toch de 24e al een bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het een antwoord naar aanleiding van een mail die jij gestuurd had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
yep.
Omdat ik op dat moment niet zeker wist of ik nog wel bij de 1e ronde zat (wat blijkbaar wel zo was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Dan zullen ze alle tablets woensdag wel bezorgd worden gok ik :) ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
JES! Duurt mij al veel te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:52
Nice woensdag of misschien eerder aangezien ik de 24e besteld had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Maakt alsnog niet uit. Ze gaan sowieso alles in 1x verzenden zodat het voor hun voordeliger is om te verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze worden wel allemaal aangetekend verzonden. Ik hoop dat ze er volgende week geleverd worden, anders moet ik het adres naar mijn werk wijzigen en nog een dag langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Kan niet wachten om dat ding te proberen :-)

leuk hoor zon aanbieding, maar dat je er "zo lang" op moet wachten, had van mij niet gehoeven ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.