Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 08:36

HollovVpo1nt

I like gadgets

Beste mensen, kunnen we aub de slowchat binnen de perken houden. Ik word zo entousiast als ik een nieuwe post zie en denk dat het over levering of iets dergelijks gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:25
SChief schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:01:
Tegen wie dan? :P Daarom is quoten ook zo handig. :+
Tegen de enige persoon waarbij de link niet lijkt te werken, misschien?
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:34:
[...]

Raar, werkt met geen enkele browser en op geen enkele pc... Via google kan ik de site ook niet vinden. :?
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:03:
Beste mensen, kunnen we aub de slowchat binnen de perken houden. Ik word zo entousiast als ik een nieuwe post zie en denk dat het over levering of iets dergelijks gaat :)
Kan dit gemiep eens achterwege gelaten worden? Dit topic is niet alleen voor jou, dus niet elke post die niet over leveringstijden gaat is ongewenst.

[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 06-08-2013 21:36 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ah zo, ik vat em. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie miepen, miepen over miepen, en miepen over miepen over miepen. Het voorstel is dat we dit een miepvrije zonen maken, en dat mensen die mooie TR-knop gaan gebruiken ipv hier te miepen.

OK? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbeast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-03 15:14
Ik zie dat je bij http://www.studentcenter.be/ ook gewoon als nederlander kan bestellen en laten bezorgen. Iemand hier evaring mee? Ik zit namelijk op het Aventus en deze staat niet tussen scholen opsurfspot maar kan hem eventueel wel invullen op studentcenter zal dit mogelijk zijn?

Edit: Ik heb studentcenter een mail gestuurd met de vraag of dit mogelijk is...reactie volgt.

[ Voor 21% gewijzigd door killerbeast op 07-08-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warhamstr schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:51:
Zit je die link zoals ie hier staat te kopiëren/plakken ofzo?
Ik ben geen absolute retard, neen. Als het niet werkt, dan werkt het niet hé. Heb ondertussen via een andere link het wel aan de praat gekregen. Toch bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:32
Ik wil de Surface RT ook graag bestellen maar helaas kan ik nergens terecht. Ik zit op het Koning Willem 1 College (MBO) en hierbij kan ik alleen via slim.nl bestellen. Helaas biedt slim de actie niet aan. Surfspot wel maar dat is voor HBO en hoger. :( Ik heb mijn school al gemaild maar omdat deze nu gesloten is krijg ik geen reactie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RJ-NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:05:
Ik wil de Surface RT ook graag bestellen maar helaas kan ik nergens terecht. Ik zit op het Koning Willem 1 College (MBO) en hierbij kan ik alleen via slim.nl bestellen. Helaas biedt slim de actie niet aan. Surfspot wel maar dat is voor HBO en hoger. :( Ik heb mijn school al gemaild maar omdat deze nu gesloten is krijg ik geen reactie terug.
Volgens mij kan je zonder probleem bestellen bij studentcenter
http://www.studentcenter....lt/tablets/microsoft.html

ze verzenden ook naar Nederland heb ik gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:09:
[...]

Volgens mij kan je zonder probleem bestellen bij studentcenter

ze verzenden ook naar Nederland heb ik gelezen :)
Zat er net ook al naar te kijken. Kan hem wel toevoegen aan de winkelmand en naar NL laten verzenden voor minder dan 5 euro alleen kan ik mijn school nergens ingeven, of is dat niet nodig? Daarnaast is de prijs in het winkelmandje veel lager dan op de site staat vermeld 8)7

Met Type cover staat hij voor 299 maar in de winkelmand voor 247. :P

[ Voor 5% gewijzigd door RJ-NL op 07-08-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RJ-NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:10:
[...]

Zat er net ook al naar te kijken. Kan hem wel toevoegen aan de winkelmand en naar NL laten verzenden voor minder dan 5 euro alleen kan ik mijn school nergens ingeven, of is dat niet nodig? Daarnaast is de prijs in het winkelmandje veel lager dan op de site staat vermeld 8)7
klopt heb ik ook gehad, er is een verlaging van tarieven op verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

RJ-NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:10:
[...]

Met Type cover staat hij voor 299 maar in de winkelmand voor 247. :P
Jezus, je hebt gelijk. Ik ga die andere dan cancellen en deze bestellen denk ik :o

SUBTOTAAL € 299,50
VERZENDING EN AFHANDELING (GLS - VAST TARIEF) € 4,13
SUBTOTAAL EXCL BTW € 251,65
BTW € 52,85
TOTAAL INCL BTW € 304,50

En klik je op Nederland als lever-land dan staat er dat er geen betaalmethode is op de website.

[ Voor 17% gewijzigd door Frozen op 07-08-2013 12:20 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Stef602 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:17:
[...]

Jezus, je hebt gelijk. Ik ga die andere dan cancellen en deze bestellen denk ik :o
Wat het rare is is dat je prijs inc btw gelijk is aan die van ex btw ?? 8)7

Ik kan niet bestellen. Bij het opgeven van een betaalmethode staat er niets en zegt het systeem dat ik niet kan bestellen :-(

[ Voor 18% gewijzigd door RJ-NL op 07-08-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Stef602 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:17:
[...]

SUBTOTAAL € 299,50
VERZENDING EN AFHANDELING (GLS - VAST TARIEF) € 4,13
SUBTOTAAL EXCL BTW € 251,65
BTW € 52,85
TOTAAL INCL BTW € 304,50

En klik je op Nederland als lever-land dan staat er dat er geen betaalmethode is op de website.
Die prijs staat er bij mij niet? Over het betalen ben ik ook al achter. Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

RJ-NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:22:
[...]

Die prijs staat er bij mij niet? Over het betalen ben ik ook al achter. Helaas!
De prijs zie je als je het bestelproces doorloopt, bij besteldingesnummer 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Stef602 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:23:
[...]

De prijs zie je als je het bestelproces doorloopt, bij besteldingesnummer 6
Oh vandaar :)

Heb een mail gehad van Studentcenter of je vanuit NL kan bestellen:

U kan uw bestelling zonder probleem plaatsen via onze website, ook Nederlandse studenten dewelke niet aanvaard worden door Surfspot kunnen bij ons een bestelling plaatsen.

Hou er wel rekening mee dat u een bewijs dient voor te leggen dat u wel degelijk bent aangesloten bij deze onderwijsinstelling, dit kan een mailadres, inschrijvingsbewijs, .. zijn.

Alvast dank voor het gestelde vertrouwen en aarzel niet ons te contacteren bij verdere vragen.

mvg
Studentcenter

Heb al terug gemaild dat ik geen betaalmethode kan opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
RJ-NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:27:
[...]

Oh vandaar :)

U kan uw bestelling zonder probleem plaatsen via onze website, ook Nederlandse studenten dewelke niet aanvaard worden door Surfspot kunnen bij ons een bestelling plaatsen.

Hou er wel rekening mee dat u een bewijs dient voor te leggen dat u wel degelijk bent aangesloten bij deze onderwijsinstelling, dit kan een mailadres, inschrijvingsbewijs, .. zijn.

Alvast dank voor het gestelde vertrouwen en aarzel niet ons te contacteren bij verdere vragen.

mvg
Studentcenter

Bedankt voor het goede werk!

Andere vraag: Heeft iemand ooit nog wat van campusshop.nl gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
michaelscott schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:28:
[...]

Bedankt voor het goede werk!

Andere vraag: Heeft iemand ooit nog wat van campusshop.nl gehoord?
Graag gedaan!

Die heb ik een tijdje geleden al gemaild. Antwoord was dat ze nog een terugkoppeling moesten krijgen van Microsoft. Wanneer ze een antwoord hadden zou dat op de website komen te staan. Helaas staat er nog niets op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 21:36

Massri

Vraag gerust!

Ik wil deze Surface RT + type cover ook bestellen en zag de laatste post van RJ-NL
RJ-NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:27:
[...]

.....

....

Net heb ik ook geprobeerd om te bestellen bij Studentcenter.be. Er wordt bij de betalingsgegevens helaas het volgende aangegeven.

De prijs was incl. BTW € 251,- na het aangeven van de verzendmogelijkheid in het bestelproces.
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/t2q88r6z9/tweakers.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Massri92 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:36:
Ik wil deze Surface RT + type cover ook bestellen en zag de laatste post van RJ-NL

[...]

Net heb ik ook geprobeerd om te bestellen bij Studentcenter.be. Er wordt bij de betalingsgegevens helaas het volgende aangegeven.

De prijs was incl. BTW € 251,- na het aangeven van de verzendmogelijkheid in het bestelproces.
[afbeelding]
Hetzelfde probleem als mij. Ze vragen het nu na bij de technische dienst. Krijg dadelijk een terugkoppeling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Net even getest, als je opgeeft dat je uit Belgie komt is het wel mogelijk te betalen, dus geen algehele storing! Ze hebben het nog niet geschikt gemaakt voor Nederlandse studenten blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri

Massri

Vraag gerust!

Het lukt helaas ook niet om de Surface icm de Type cover te bestellen via Surfspot ivm een link die een verkeerde verwijzing heeft.

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/51jsqo93p/linktypecover.jpg

Edit: Nu wel, de link even handmatig aanpassen, dubbele punt in de link plaatsen en vervolgens inloggen.

[ Voor 20% gewijzigd door Massri op 07-08-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:37
Let wel op dat de covers bij studentcenter.be AZERTY zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
remco8264 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:51:
Let wel op dat de covers bij studentcenter.be AZERTY zijn.
Ik denk niet dat ik hem bestel met Type Cover erbij. Je betaald 100 euro meer terwijl hij in de winkel 130 kost. Mocht ik hem echt missen dan koop ik hem alsnog wel voor 30 euro extra en dan is hij QWERTY. Die Touch Cover vind ik namelijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri

Massri

Vraag gerust!

RJ-NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:52:
[...]

Ik denk niet dat ik hem bestel met Type Cover erbij. Je betaald 100 euro meer terwijl hij in de winkel 130 kost. Mocht ik hem echt missen dan koop ik hem alsnog wel voor 30 euro extra en dan is hij QWERTY. Die Touch Cover vind ik namelijk niets.
Zo denk ik er ook over. Die touchcover is misschien wel mooi en zo, maar heb het even uitgeprobeerd en de vele fouten die je maakt bij het typen gaat nogal frustreren. Een fysiek toetsenbord lijkt me vele malen beter bij het typen van verslagen etc. Echter € 90 euro vragen voor een fysiek toetsenbord, vind ik eigenlijk wel wat te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Massri92 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:56:
[...]

Zo denk ik er ook over. Die touchcover is misschien wel mooi en zo, maar heb het even uitgeprobeerd en de vele fouten die je maakt bij het typen gaat nogal frustreren. Een fysiek toetsenbord lijkt me vele malen beter bij het typen van verslagen etc. Echter € 90 euro vragen voor een fysiek toetsenbord, vind ik eigenlijk wel wat te veel.
Ik sluit me helemaal aan bij jouw! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7(8)7

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 16:22 . Reden: RT's probleem is soms de quas-i-n-responsiviteit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:08:
[...]

Ik overweeg nu toch maar een bluetooth toetsenbord van de Action erbij maar kijk nog even de kat uit de boom. Misschien dat dat jou verder helpt?
Is ook nog een optie! 10 euro is geen geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Wanneer ik hem nu wil bestellen via Studentcenter staat er wel iets bij de betaling. Je dient het geld over te maken. Dus direct via IDEAL gaat denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
RJ-NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:14:
Wanneer ik hem nu wil bestellen via Studentcenter staat er wel iets bij de betaling. Je dient het geld over te maken. Dus direct via IDEAL gaat denk ik niet.
Dit geldt volgens mij ook voor de belgen, dus IDEAL wordt inderdaad waarschijnlijk niet ondersteund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Alleen blijft de totaalprijs op het einde zonder BTW gelijk aan die van inclusief BTW. Hij kost maar 177 euro totaal met verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri

Massri

Vraag gerust!

Ik sta nu in de MyCom om de Type cover uit te proberen en ik moet zeggen het is het geld misschien toch wel waard. Het werkt echt efficiënt en is echt aan te raden t.o.v. de touch cover.

Ik denk dat ik de Surface toch bestel i.c.m. de type cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
RJ-NL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:32:
Alleen blijft de totaalprijs op het einde zonder BTW gelijk aan die van inclusief BTW. Hij kost maar 177 euro totaal met verzendkosten.
Heb je aangegeven dat je in Nederland woont? Dan is het misschien de bedoeling dat je in Nederland zelf nog de belasting afdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Hahn schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:32:
[...]

Heb je aangegeven dat je in Nederland woont? Dan is het misschien de bedoeling dat je in Nederland zelf nog de belasting afdraagt.
Ja dat heb ik. Dat zou kunnen. Wellicht via de bezorging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbeast
Ik heb mail gehad van studentcenter over het betaal probleem. Zie het volgende:

Beste,

Ik heb net contact gehad met onze technische dienst en het probleem voor Nederlandse studenten is opgelost.

U kan nu bestellen met de correcte BTW namelijk 21%.

Wij werken met betaling via bankoverschrijving om de kosten te drukken en zo scherpe prijzen te kunnen aanbieden.

U moet rekenen op een kleine 3 weken vanaf bestelling.

Aarzel niet ons te contacteren bij verdere vragen en alvast dank voor het gestelde vertrouwen.

mvg
Studentcenter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik het kan begrijpen kan ik mijn familie uit Groningen nu ook laten bestellen bij Studentcenter? Waarschijnlijk wel .... Zou perfect zijn, met Kerst allemaal dezelfde tablet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbeast
Info van hun website

Let op - belangrijk!
- Het is toegelaten meerdere tablets te bestellen, echter enkel en alleen voor persoonlijk gebruik, doorverkoop is verboden; Microsoft zal hierop streng toekijken.
- Na de bestelling zal je tevens een mailte ontvangen waarin we vragen te bewijzen dat je een school verbonden bent, dit kan door middel van een mailadres, studentenkaart, inschrijvingsbewijs, ....
- Indien het veld Onderwijsinstelling/school tijdens de registratie niet is ingevuld aanvaarden wij uw bestelling niet, indien u reeds een betaling uitvoerde zal deze per direct terug over gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killerbeast schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:16:
Info van hun website

Let op - belangrijk!
- Het is toegelaten meerdere tablets te bestellen, echter enkel en alleen voor persoonlijk gebruik, doorverkoop is verboden; Microsoft zal hierop streng toekijken.
- Na de bestelling zal je tevens een mailte ontvangen waarin we vragen te bewijzen dat je een school verbonden bent, dit kan door middel van een mailadres, studentenkaart, inschrijvingsbewijs, ....
- Indien het veld Onderwijsinstelling/school tijdens de registratie niet is ingevuld aanvaarden wij uw bestelling niet, indien u reeds een betaling uitvoerde zal deze per direct terug over gemaakt worden.
lijkt me normaal met deze prijzen dat er voorwaarden zijn, voldoen we allemaal aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri

Massri

Vraag gerust!

Weten jullie zeker dat deze Type cover van Studentcenter een Azerty variant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massri92 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:24:
Weten jullie zeker dat deze Type cover van Studentcenter een Azerty variant is?
ja hoor, heb hem ook besteld en eerst gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri

Massri

Vraag gerust!

Op een of andere manier is het niet meer mogelijk om de Surface RT + Type cover te bestellen op Surfspot. De knop bestellen is verdwenen. Zou deze uitverkocht zijn o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Massri92 schreef op woensdag 07 augustus 2013:
Op een of andere manier is het niet meer mogelijk om Surface RT + type cover te bestellen op Surfspot.
Hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Knop 'bestel direct' staat hier gewoon nog. Heb je 'm niet al een keer besteld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massri

Massri

Vraag gerust!

Hahn schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:40:
Knop 'bestel direct' staat hier gewoon nog. Heb je 'm niet al een keer besteld? :P
Ik had deze in het mandje staan. Misschien heeft het daarmee te maken. 8)7 . Zal 'm meteen even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
Voor leerlingen van het ROC Davinci en alle andere scholen die daar onder vallen.
Er worden surface tablets besteld mogelijk. Maar niet voor medewerkers, studenten ze willen een pilot draaien met een klein aantal tablets uit te kunnen delen.
Omdat ze van mening zijn dat MS wilt dat alle tablets op school blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DookiE_
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 20:46
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:52:
[...]

Ik ben geen absolute retard, neen. Als het niet werkt, dan werkt het niet hé. Heb ondertussen via een andere link het wel aan de praat gekregen. Toch bedankt voor de moeite.
Via? Want ik geraak er ook simpelweg niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
code:
1
http://www.studentcenter.be/winkel/index.php/default/tablets/microsoft.html

:>

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Massri92 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:56:
[...]

Zo denk ik er ook over. Die touchcover is misschien wel mooi en zo, maar heb het even uitgeprobeerd en de vele fouten die je maakt bij het typen gaat nogal frustreren. Een
Ik ben het niet helemaal met je eens. Heb hier een Surface RT met Touch cover nu sinds een week of vier, en het typen gaat, nadat je gewend bent aan de platte toetsen, behoorlijk goed. Het alleen even uitproberen in een winkel geeft je geen goed beeld, je moet het echt meer tijd geven maar dan zal je merken dat je er behoorlijk vlot op kunt typen. Ja, de Type cover typt beter dan de Touch cover, maar deze is natuurlijk ook dikker en duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
En qua uiterlijk hoort zo'n ding er gewoon bij natuurlijk :+

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbeast
Ik heb net een surface RT met Type cover bij studentcenter besteld ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik deze binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
Ik denk dat mensen de tablet teveel als laptop zien hier. Je moet de cover ook als accessoire ziet en niet als een onderdeel van de tablet. Uiteindelijk moet de tablet goed werken, ongeacht of er een touch of type cover op geklikt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
Natuurlijk moet de tablet ook zonder toetsenbord cover goed werken. Het onderscheidende van de surface rt is echter dat hij heel geschikt is voor licht office werk en dan is zo'n cover juist erg van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Dat ben ik niet mee eens. Dus de Surface RT onderscheid zich met de rest omdat je er lichte office werk op kan doen? Dit kan niet op een iPad? Dit kan zelfs op een iPad 1. Dat er de officiele Office op zit, dat is dan wel een voordeel. Maar tikken kan op elke tablet en voor elke Office app heb je een alternatief.

De reden waarom de RT is geflopt is de te hoge prijs. Zelfs nu vind ik dat bizar. De tablet zelf is 209 maar voor een toetsenbord moet je 90 euro aftikken. Nee, dat is lekker in verhouding. Ik vind dus ook dat ze prijzen vragen die niet normaal zijn.

Ik neem de RT omdat ik wel wil zien hoe Windows RT eruit ziet en omdat ik al maanden loopt te slijmen op dat ding omdat hij er gewoon slick uitziet en anders dan al die andere laptop. De breedbeeld verhouding vind ik ook erg nice. Verder moet je dus echt puur kijken naar de basis en daaromheen gaan bouwen. Dus ik denk dat voor 80% de touch cover wel voldoende is. Voor de lichte tikwerk heb je aan een touch cover genoeg. Ga je vaker/langer typen dan zou ik de touch cover combineren met de goedkope bluetooth toetsenbord van de action. Scheelt je toch wel weer 30 euro. Die touch cover is ook weer gedeeltelijk je hoes en rechtvaardig de meerprijs van 50 euro weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:34

Piggen

Lekker bakkie

Ik overweeg zelf sterk om helemaal geen Microsoft-cover te nemen en te gaan voor een los hoesje en bluetooth toetsenbord. Scheelt nog meer. Vind de type cover te duur (al is er daar ook een dikke 30% van de normale prijs af), de zwarte touch geen prettig materiaal aan de onderkant hebben, en de witte of cyaan touch weer wat te fancy. Zo is het altijd iets, hehe.

Ik vind het overigens wel een groot voordeel dat er gewoon MS Office op zit, toch de meestgebruikte en complete tekstverwerker. Zo kan ik bijvoorbeeld van en naar de universiteit naadloos doorwerken aan wat ik daar heb gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Piggen op 08-08-2013 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Als je een goeie alternatief hebt op je Android tablet of je iPad dan kan je sowieso naadloos doorwerken. Maar ik heb de touch cover gekozen omdat ik er wel mee overweg kon. Een a4-tje of 2 over mijn hoorcollege kan ik er makkelijk op typen. Ook functioneert hij gelijk als hoes voor mij. Echt lang typen zal ik er niet op doen want daar heb ik tenslotte mijn laptop voor.

Ik beschouw hem dus ook echt als apparaat erbij. Een soort van sidekick die ik af en toe ga gebruiken op school en natuurlijk als gadget. Daar kicken wij natuurlijk ook op :p. We zijn inmiddels een week verder, nog 2 weken te gaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar zijn er heel wat mensen die niet op website raken van studentcenter, hierbij nogmaals de link:

Als bovenstaande niet moest lukken:
www.studentcenter.be/winkel
Je kan dan doorklikken naar tablets - Microsoft en dan kom je er ook

Mijn familie uit Groningen heeft gisteren ook zonder probleem kunnen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Wat mij hielp was even andere DNS adressen gebruiken, die van Google werkte bij mij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Gisteren nog gemaild met Campusshop maar ze hebben nog steeds geen duidelijkheid vanuit Microsoft. Ik bestel hem liever daar dan via Studentcenter. Dat lijkt me handiger met garantie enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DookiE_
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 20:46
Idd, het probleem ligt daar denk ik. Ik raakte er via de wifi hier niet op via Google, via de links hier evenmin. Dank aan warhamstr, die werkte wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even mijn bestelling nagekeken en het ziet er goed uit, de bestelperiodes zijn uitgebreid. Er stonden dacht ik 3 extra data onder voorbehoud en deze zijn nu bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Surfspot geeft nog steeds 3 weken aan. We zijn inmiddels 8/9 dagen verder. Ben benieuwd wanneer we ze krijgen want nu begint het toch wel te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 10:22
Appleman schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:34:
Surfspot geeft nog steeds 3 weken aan. We zijn inmiddels 8/9 dagen verder. Ben benieuwd wanneer we ze krijgen want nu begint het toch wel te kriebelen.
Over 1.5 - 2 weken gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Basekid schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:52:
[...]

Over 1.5 - 2 weken gok ik.
Laat dat soort trolls maar achterwege

Dat lijkt me heel logisch als ze 3 weken zeggen en we zijn nu 9 dagen verder.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 09-08-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 10:22
Appleman schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:54:
[...]

Ik geef alleen maar antwoord op je vraag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28

Trackerfire

BTC HODLER

Misschien handig/leuk om een aparte topic aan te maken met Levering Surface RT waar iedereen lekker kan brullen over "Ik heb 'm, wanneer komt ie nou en ander gebral :)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trackerfire schreef op vrijdag 09 augustus 2013:
Misschien handigleuk om een apart topic aan te maken met Levering Surface RT waar iedereen lekker kan brullen over "Ik heb 'm, wanneer komt ie nou en ander gebral ):
Daar is dit topic toch voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:25:
[...]

Daar is dit topic toch voor...
Geen idee, dacht dat dit een beetje het topic moest worden met waar hij eventueel te koop is en dat hij er is voor deze prijs. Wellicht ook voor levering nu, geen idee. 8)7

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Dit is wellicht een handige post voor de OP:

Dit zijn de Nederlandse Hogescholen/Universiteiten en scholengemeenschappen die meedoen aan de actie via Surfspot. Staat je instituut hier niet tussen, ben je nog even afhankelijk van de overeenkomst die Campusshop.nl op dit moment met Microsoft probeert te bereiken. Hier is nog geen uitsluitsel over, als hier uitsluitsel over is zal dit in deze openingspost worden meegenomen.

Academisch Medisch Centrum
Academisch Ziekenhuis Maastricht
Algemene Onderwijsbond
Amsterdam School of Real Estate
Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten
ArtEZ Hogeschool voor de Kunsten
Avans Hogeschool
Biblionet Drenthe
Biblionet Groningen
Bibliotheek plus Centrum voor kunst en cultuur
Business School Nederland
CAH Vilentum University of Applied Sciences
Centraal Bureau voor Genealogie
Centraal Bureau voor Schimmelcultures
Centrum Wiskunde & Informatica
Christelijke Hogeschool Ede
Christelijke Hogeschool Windesheim
Codarts, Hogeschool voor de Kunsten
DANS
Dianet Dialysecentra
Ecomare
eHumanities
EIPA
Energieonderzoek Centrum Nederland
Erasmus MC
Erasmus Universiteit Rotterdam
FOM-AMOLF
FOM-instituut DIFFER
FOM-NIKHEF
Fontys Hogescholen
Fryske Akademy
Gereformeerde Hogeschool
Gerrit Rietveld Academie
Haagse Hogeschool De
Hanzehogeschool Groningen
HAS Den Bosch
Hogeschool de Kempel
Hogeschool der Kunsten Den Haag
Hogeschool Dirksen
Hogeschool Driestar educatief
Hogeschool E3 ICT
Hogeschool Edith Stein / Onderwijscentrum Twente
Hogeschool Helicon
Hogeschool Inholland
Hogeschool IPABO Amsterdam/Alkmaar
Hogeschool Leiden
Hogeschool Notenboom
Hogeschool Rotterdam
Hogeschool Thim van der Laan
Hogeschool Tio
Hogeschool Utrecht
Hogeschool van Amsterdam
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Hogeschool voor de Kunsten Utrecht
Hotelschool Den Haag
Hubrecht Instituut
Huygens ING
HZ University of Applied Sciences
ICIN
Incas3
Integraal Kankercentrum Nederland
Integraal Kankercentrum Zuid
Internationaal Instituut voor Sociale Geschiedenis
ITC
Katholieke PABO Zwolle
KNAW Bureau
Koninklijk Instituut voor de Tropen
Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut
Koninklijke Bibliotheek
Leids Universitair Medisch Centrum
Limburgs Museum
LOI Hogeschool
Meertens Instituut
Museum Speelklok
Naturalis
NCOI Opleidingsgroep
Nederlands Architectuurinstituut
Nederlands Instituut Fysieke Veiligheid
Nederlands Instituut Oecologisch Onderzoek
Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
Nederlands Instituut voor Oorlogdocumentatie
Nederlands Instituut voor Zeeonderzoek
Nederlands Interdisciplinair Demografisch Instituut
Nederlandse Hartstichting
Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (Bureau)
Netherlands eScience Center
Netwerk Open Hogeschool Informatica
NHL Hogeschool
NHTV Internationale Hogeschool Breda
NLDA
NSOB
NTI
NVAO
Nyenrode Business Universiteit
Open Juridische Hogeschool
Open Universiteit Nederland
Openbare Bibliotheek Amsterdam
P.C. Hogeschool Marnix Academie
Planbureau voor de Leefomgeving
Politieacademie
Radboud Universiteit Nijmegen
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
Rijksmuseum van Oudheden
Rijksuniversiteit Groningen
Saxion
Schakelzone Hogeschool
Scheidegger
SRON Netherlands Institute for Space Research
Stenden Hogeschool
Stichting Arnhemse Openbare en Gelderse Wetenschappelijke Bibliotheek
Stichting Astronomisch Onderzoek in Nederland
Stichting bibliotheek Midden-Brabant
Stichting Cito
Stichting Economisch Instituut van het Midden en Kleinbedrijf
Stichting Huisartsopleiding Nederland
Stichting Museum Catharijneconvent
Stichting Museum voor Industrie en Samenleving
Stichting NIVEL
Stichting NOA
Stichting Novay
Stichting Nuffic
Stichting Opleidingen Musculoskeletale Therapie
Stichting Rijksakademie van Beeldende Kunsten
Stichting voor Fundamenteel Onderzoek der Materie
Stoas Wageningen Vilentum Hogeschool
SURF
SURFmarket
SURFnet bv
SURFsara BV
Technische Universiteit Delft
Technische Universiteit Eindhoven
Technologiestichting STW
Terena
TMO, Hogeschool voor Modemanagement B.V.
Tresoar
Trimbos-instituut
UMC Utrecht
UNESCO-IHE, Institute for Water Education
Universitair Medisch Centrum St Radboud
Universiteit Leiden
Universiteit Maastricht
Universiteit Twente
Universiteit Utrecht
Universiteit van Amsterdam
Universiteit van Tilburg
Vrije Universiteit Amsterdam
VU Medisch Centrum
Wageningen UR
Zeeuwse Bibliotheek
Zuyd Hogeschool

Maar ik woon in België, kan ik dan ook aan zo'n Surface tablet komen O-) ? Jazeker, via Campusshop. Studenten van de KU Leven, Hogeschool Gent en Universiteit van Antwerpen kunnen via dit kanaal hun tablet bestellen.

De prijzen zijn voor Surfspot.nl als volgt:

Surface RT (los) € 209,75
Surface RT (Touch cover) € 259,50
Surface RT (Type cover) € 299,50

Voor Campusshop.be zijn de prijzen als volgt:

Surface RT (los) € 216,00
Touch cover € 50,00
Type cover € 90,00

Wanneer wordt hij geleverd dan?

De tablet zal geleverd worden binnen ongeveer 3 weken nadat iedere inschrijftermijn verstreken is. De eerste lichting van Surfspot zal rond 23 augustus worden verzonden.

Veel succes met bestellen!

[ Voor 203% gewijzigd door Trackerfire op 09-08-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 11:17:
Yes! Bij Studentcenter is hij ook te krijgen voor België. Ook voor secundaire scholen. Eindelijk want mijn school ging nooit mee doen.

De link voor de geinteresseerden:

Blijkbaar dezelfde actie als campusshop en surfspot maar hier ook voor secundaire scholen en lager :)
Ik zou hier niet bestellen.. heb microsoft gemaild hierover en zij gaven aan dat zij geen microsoft partner waren en ook geen onderwijsinstelling en dit dus ook niet kunnen en mogen leveren. Zoals het er nu uit ziet is het dus echt alleen je eigen school die kan bestellen of in NL via Surfspot.nl en in BE via Campusshop.be

[ Voor 22% gewijzigd door Cinemaskoop op 09-08-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinemaskoop schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:01:
[...]

Ik zou hier niet bestellen.. heb microsoft gemaild hierover en zij gaven aan dat zij geen microsoft partner waren en ook geen onderwijsinstelling en dit dus ook niet kunnen en mogen leveren. Zoals het er nu uit ziet is het dus echt alleen je eigen school die kan bestellen of in NL via Surfspot.nl en in BE via Campusshop.be
Volgens de gegevens die ik heb zijn ze Exellent lid en Surface Partner van Microsoft en kunnen ze dit wel.
Ik heb er hoe dan ook voldoende vertrouwen in.
Heb jij het mailtje van Microsoft? Zet het anders even online ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:13:
[...]

Volgens de gegevens die ik heb zijn ze Exellent lid en Surface Partner van Microsoft en kunnen ze dit wel.
Bij Studentcenter staat hij niet meer op de site. Het hele kopje Microsoft tablet's is verdwenen. Wellicht dat dat hiermee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Appleman schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:54:
[...]
*knip*
Psst, als jij zo'n vraag stelt, dan kan je zo'n antwoord verwachten. Dus misschien wat liever reageren.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 09-08-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueArchon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:39
RJ-NL schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:15:
[...]

Bij Studentcenter staat hij niet meer op de site. Het hele kopje Microsoft tablet's is verdwenen. Wellicht dat dat hiermee te maken heeft.
Ik heb ze even gemaild, ze zijn in overleg met Microsoft en er komt vandaag nog een mededeling. Bestaande orders krijgen deze middag ook een statusupdate.

[ Voor 4% gewijzigd door BlueArchon op 09-08-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Trackerfire schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:47:
Dit is wellicht een handige post voor de OP:
Schaamloos gekopieerd naar de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:18
BlueArchon schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:18:
[...]

Ik heb ze even gemaild, ze zijn in overleg met Microsoft en er komt vandaag nog een mededeling. Bestaande orders krijgen deze middag ook een statusupdate.
Zou fijn zijn als surfspot ook met een update komt :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Edmin schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:25:
[...]

Schaamloos gekopieerd naar de startpost :)
Bedankt voor de spam Ed_L :F
Misschien even in een klikbare spoilert zetten o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat maakt dát nou weer uit? Zit je hele dagen naar de startpost te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
Studentcenter.be is met duidelijkheid gekomen:
Beste klant,

Wij danken u met uw bestelling van uw Surface.

In tegenstelling tot eerdere communicatie welke wij ontvangen hebben,
blijkt deze actie niet geldig te zijn voor individuele aankopen.
Enkel scholen komen in aanmerking en zij moeten dan instaan voor de
verkoop binnen de school en het logistieke aspect.

Ook dient een school alle orders te verzamelen zodat alles in één
groepsorder komt. Hierdoor zal de school wachten om de bestelling te
plaatsen tot eind september, zodat men leerlingen en leerkrachten
maximaal de kans kan geven om in te tekenen.
Om het de school te vergemakkelijken nemen wij contact op met hen op en
begeleiden hen van A tot Z om deze bestelling te plaatsen.
Microsoft levert dan aan de school, waarna wij terug overnemen om het
logistieke voor ons rekening te nemen.
Ook voor de na-verkoop kan u bij ons terecht, zodat de school geen werk
heeft aan dit verhaal en u beroep kan doen op onze dienstverlening.

Een mogelijk addertje onder het gras is er wanneer de school de
bestelling niet wil plaatsen. Het is voor ons momenteel niet duidelijk
wat er in dit scenario gaat gebeuren.
Binnen enkele dagen zitten we samen met Microsoft om deze zaken uit te
klaren, zodat wij U daarna correct kunnen informeren.

Zelf betreuren wij het dat er slechts 1x besteld mag worden per school,
ook dit zullen we aankaarten. Als scholen wachten tot eind september om
te bestellen dan zal u pas begin oktober het toestel hebben.

Na uw bestelling heeft U een uitnodiging gekregen tot betalen. Indien U
de betaling nog niet heeft uitgevoerd dan vragen wij u nog even te
wachten hiermee tot wij duidelijkheid hebben omtrent levering.
Wanneer wij zicht hebben op de levering zullen wij u contacteren voor
de betaling zodat u enkele dagen later uw toestel heeft. Gelden innen
voor goederen die pas binnen enkele weken geleverd worden doen wij
liever niet.

Heeft u momenteel toch al de betaling uitgevoerd dan zullen wij deze
gelden terugstorten en U opnieuw contacteren wanneer we zicht hebben op
levering.

Wij betreuren dat deze actie enige complexiteit heeft naar admin en
logistiek en wensen ons te verontschuldigen voor het ongemak.
Wij stellen alles in het werk om zo snel mogelijk duidelijkheid te
hebben omtrent alle voorwaarden en zullen trachten u steeds correct te
informeren.

Mocht U vragen en of opmerkingen hebben, aarzel niet om ons te
contacteren.

U dankend voor het vertrouwen in ons en voor uw bestelling,
Met vriendelijke groet,

Studentcenter.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:52
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:13:
[...]

Zie posts hierboven.. ze halen het niet voor niets van de site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Zojuist nog een mail ontvangen van Campusshop.nl:

We hebben nog extra contact opgenomen met onze partners hierin.
De actie van de Surface RT tablets verloopt momenteel voor HBO en WO middels SurfSpot, niet ons.

Voor andere vormen van onderwijs zijn wij nog bezig, om te kijken of wij deze kunnen gaan voorzien.
Dit is echter nog niet duidelijk en zal nog op zich laten wachten. We kunnen geen tijd aangeven wanneer deze beschikbaar zouden zijn.

Ik hoop u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Campusshop.nl Servicedesk

Als MBO student ben je dus helaas aangewezen op je school. Mocht je school niet mee willen doen dan heb je pech :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 22:50
Heeft trouwens iemand al wat meer gehoord van surfspot over de tablets besteld in de eerste ronde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 25-09 08:33
djneo-nl schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:38:
Heeft trouwens iemand al wat meer gehoord van surfspot over de tablets besteld in de eerste ronde ?
Alleen dat je ze binnen 2 weken mag verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-09 08:33
Nee, na de bestelling nog helemaal niks op de bevestiging na.
Ook de gratis sleeve heb ik niet ontvangen, terwijl ik m de avond had besteld nadat de actie was aangekondigd (vd sleeve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Dit staat verdorie in de openingspost en een paar posts boven je!

De tablet zal geleverd worden binnen ongeveer 3 weken nadat iedere inschrijftermijn verstreken is. De eerste lichting van Surfspot zal rond 23 augustus worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Toen straks nog even langs Dixons geweest om het verschil tussen te Touch en de Type Cover te vergelijken. Ik zelf vind de Touch Cover niets. Het typen van een adresregel gaat prima maar Word is heel onhandig. Vooral Shift in combinatie met een andere toets. Je merkt slecht of je de Shift toets hebt "ingedrukt" want je krijgt namelijk geen reactie. De Type Cover typt daarin tegen prima. Het is dan wel geen volwaardig laptop toetsenbord maar je kunt er prima mee typen. Het verschil in dikte tussen de beide covers vind ik wel meevallen. Ja, de Touch Cover is super dun maar de Type Cover is niet hinderlijk veel dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7(8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 16:23 . Reden: RT's probleem is soms de quas-i-n-responsiviteit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Trackerfire schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 08:27:
[...]

Dit staat verdorie in de openingspost en een paar posts boven je!

Wat jij hier nu beetje pissig neerzet, is niet waar hij om vroeg..

de vraag was of iemand misschien al iets meer gehoord heeft over de huidige status, dat er wellicht al schot in de zaak zit, oid. niet meteen alles afzeiken, nergens voor nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kunnen de luie vraagjes verder achterwege blijven? Als je wilt weten wat de status is, bel dan Surfspot.

En svp geen kribbige reacties of metadiscussies als iemand toch zo'n vraag stelt, maar plaats gewoon een TR :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:19:
Ok, ik heb besloten. Vandaag het Action bluetooth toetsenbord gehaald (laatste dag aanbieding). Vind het toetsenbord van de Action zeer fijn typen. Ga nu de Surface RT bij Surfspot bestellen zonder cover.
Ik heb ook de toetsenbord gehaald bij de Action gisteren. Ik heb de surface wel besteld met touch cover omdat die is om mee te nemen naar school. Action toetsenbord is meer voor thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:19:
Ok, ik heb besloten. Vandaag het Action bluetooth toetsenbord gehaald (laatste dag aanbieding). Vind het toetsenbord van de Action zeer fijn typen. Ga nu de Surface RT bij Surfspot bestellen zonder cover.
Voor hoeveel is die in de aanbieding? Hij kost op de website maar €10, of is dat ook al de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slarno schreef op zaterdag 10 augustus 2013:
Voor hoeveel is die in de aanbieding? Hij kost op de website slechts €10,- of is dat dus de aanbieding?
Dat is inderdaad de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:51
ja dat is ook de aanbieding.
Ben er ook blij mee maar er zit geen aan/uit schakelaar op. door een toets in te drukken gaat hij weer aan.
(na 10 minuten niet gebruiken gaat hij uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:45
Hatman schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:24:
ja dat is ook de aanbieding.
Ben er ook blij mee maar er zit geen aan/uit schakelaar op. door een toets in te drukken gaat hij weer aan.
(na 10 minuten niet gebruiken gaat hij uit)
Ah, ok. Weet je toevallig ook hoeveel die kost als ie niet in de aanbieding is? Anders bestel ik er een voor de zekerheid, ik heb namelijk ook de touch cover besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@slarno: svp wat meer eigen inzet. Zie de modbreak een paar posts hierboven: gambieter in "\[24-6 > 30-9] MS Surface RT - Halve Prijs voor studenten"

[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 10-08-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slarno schreef op zaterdag 10 augustus 2013:
Weet je ook hoeveel die kost als ie niet in de aanbieding is? Anders bestel ik er een voor de zekerheid.
Had je ook zelf kunnen vinden: 13 euro (bron).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Net een mailtje terug van surfspot dat ik al te laat was voor de gratis sleeve.
Had m de avond van die actie besteld, maar waren toen al op, dan maar niet :)
Stond ook in dat ze waarschijnlijk wel al eerder komen dan de 23e.. We zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Richard89 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:25:
Stond ook in dat ze waarschijnlijk wel al eerder komen dan de 23e.. We zullen zien
Kun je het mailtje even plaatsen? Kan iedereen meelezen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Trackerfire schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:32:
[...]

Kun je het mailtje even plaatsen? Kan iedereen meelezen :)!
Bij deze:
"Beste Richard,

De gratis laptopsleeve actie kende een op=op regeling. De beschikbare laptopsleeves waren enkele uren na de start van de actie al de deur uit. Dit kwam mede door het succes van de Microsoft Surface RT-tablets. Je bestelling is van later op de donderdag en toen waren alle laptopsleeves al vergeven. Je komt hier dus helaas niet meer voor in aanmerking. Je bestelde tablet zal omstreeks 23 augustus aan je geleverd worden. Wellicht dat dit zelfs eerder zal gaan gebeuren.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we graag van je."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
Richard89 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:25:
Beetje jammer van die sleeve, maar die actie stond er volgens mij nog wel op toen ik hem de 26e bestelde. Toch wel raar dat ze er zo snel doorheen zijn gegaan, want er was behoorlijk animo voor de surface.

Trouwens tussen waarschijnlijk en vervangen zit wel een groot verschil. Ik dacht toen ik het las, "yes, hij komt eerder", om vervolgens weer te moeten lezen "oh misschien komt ie eerder". Ik had trouwens nooit verwacht dat ik zo ongeduldig zou zijn, 4 weken wachten vind ik toch wel erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 25-09 08:33
Normaal kan je iets binnen een dag tegenwoordig al krijgen, dus nogal logisch dat je dan ongeduldig wordt. Ik betrap mijzelf er ook op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS schijnt te zwemmen in deze tablets dus ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren.
Pagina: 1 ... 13 ... 27 Laatste

Let op:
Laat de status"updates" en slowchat svp achterwege

Dit topic is niet bedoeld voor het opzetten van inkoopacties of vergelijkbare verkoop/aankoopdiscussies. Ook geen verzoeken om dingen per DM af te handelen.

Technische vragen en discussies horen in Het Surface RT Ervaringen topic, en dus niet hier.

Verder: net als in andere forums op Tweakers.net is het niet de bedoeling om vraagjes te stellen zonder eerst zelf geprobeerd te hebben het antwoord te vinden.