Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
How do you save a random generator ?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Virussen? Scan ze hier!
Loopt nederland1 zover achter? Ik zie hem nu pas lossen...wildhagen schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:16:
Hop, Gesink lost nu ook, opgereden.
⏩ PVOutput☀️
Nee, hij komt nu terecht in groep Valverde.Boktor schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:19:
[...]
Loopt nederland1 zover achter? Ik zie hem nu pas lossen...
Voorsprong Mollema en Co loopt op tot 1.40 nu op Valverde.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 12-07-2013 16:20 ]
⏩ PVOutput☀️
Kan ie mooi het Movistar treintje pesten
Ik vind het overigens klasse zoals Gesink zich opstelt deze Tour. En verbazingwekkend dat ie nog niet op zijn kokosnoot is gegaan. Gaat ie een keer niet voor het klassement....
[ Voor 31% gewijzigd door BreadFan op 12-07-2013 16:25 ]
Jammer voor Kittel, lekker voor de belkin Boys...!
Gaan jullie hierdoor nou ook meer Belkin spulletjes kopen...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Virussen? Scan ze hier!
Die is er niet meer
⏩ PVOutput☀️
Lijkt erop dat hij gewoon even uitblaast, Tankink kennende knalt hij zo weer naar voren en huppelt weer even een paar rondjes mee.Sjah schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:25:
Tankink ook leeg?
⏩ PVOutput☀️
Oftewel, wie is er belangrijker? Ik denk zelf Cavendish.
Mollema op plek twee.. Wie had dat ooit gedacht 2 weken geleden
⏩ PVOutput☀️
aan de andere kant, als je in een kopgroep lek rijdt, zal het peleton ook niet wachten met naderbij komen....
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
⏩ PVOutput☀️
Nu al 2:45, op Sporza speculeert men al dat het naar de 4 minuten kan lopenQuad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:32:
Valverde tikt de 2.30 minuut aan.
Virussen? Scan ze hier!
ik zie net de beelden van het lekrijden van Valverde, maar dat ging niet bijster snel met dat wiel. Hij had misschien beter op de fiets van een ploegmaat kunnen springen op dat moment, en evt. op een geschikter moment weer zijn eigen (reserve-) fiets kunnen pakken.P.O. Box schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:33:
hm... vind het op een of andere manier mooi maar toch wel een beetje gestolen.. Valverde wordt zo niet op waarde geklopt maar op pech...
aan de andere kant, als je in een kopgroep lek rijdt, zal het peleton ook niet wachten met naderbij komen....
Dit is veruit de leukste sprinters-etappe deze tour
edit: ja dus! kijk 5 minuten niet en schrik me de pleuris
[ Voor 49% gewijzigd door luappul op 12-07-2013 16:37 ]
Hahah ja!!luappul schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:36:
zitten mollema en ten dam er nog?
⏩ PVOutput☀️
En het leek nog wel een saai ritje te worde.....
Virussen? Scan ze hier!
Zou je kunnen zeggen
⏩ PVOutput☀️
Mooie etappe, had het niet verwacht!
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
⏩ PVOutput☀️
Denk het ook, verschil is maar 9 seconden.enchion schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:39:
Groep Geel is ook niet groot meer, maar ze gaan wel weer terug komen denk ik.
Virussen? Scan ze hier!
Tuurlijk, die hebben geen enkele reden om door te rijden nu.Quad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:40:
Rest van Belkin zit nu achterin groep Froome.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Is inmiddels al zover, zal wel flink meer worden zelfs, hebben het nu opgegeven denk ik.Devster schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:41:
Valverde gaat echt wel meer dan 4 minuten verliezen zo.
Achterstand Valverde is nu 4;10, die zakt weg uit het klassement, dit loopt nog wel naar de 5 minuten...Devster schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:41:
Valverde gaat echt wel meer dan 4 minuten verliezen zo.
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
TerechtFiber schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:46:
Cavendish krijgt de ritwinst zo wel op een presenteerblaadje als het zo blijft.
Organisatie in kopgroep, die is niet in groep achter hun.
⏩ PVOutput☀️
Sagan zit ook nog voorin mee, dus hij zal nog wel aan de bak moetenFiber schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:46:
Cavendish krijgt de ritwinst zo wel op een presenteerblaadje als het zo blijft.
Agree, Cavendish (en Sagan), zijn de enige sprinters die een beetje op zitten te letten....
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Jatriesvan schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:50:
Zit Costa eigenlijk nog bij Valverde?
Mollema 3°
Contador 4°
Kreuziger 5°
L. ten Dam 6°
Fuglsang 12°
Rogers 16°
Sy. Chavanel 26°
Roche 41°
P. Sagan 68°
Tosatto 86°
Bennati 93°
M. Bodnar 111°
Cavendish 149°
Terpstra 156°
Froom (1) verliest zoals het er nu uitziet maar weinig, Valverde (2) verliest veel. Ten Dam krijgt ook wat extra lucht op de 65e plaats
[ Voor 27% gewijzigd door luappul op 12-07-2013 16:57 ]
Mwoah, gaat om een paar secondes, niet hele minuten.FicoF schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:50:
Boeien die etappewinst. Wij gaan voor geel. :-)
⏩ PVOutput☀️
Kan. Stel dat Froompie plat valt, dan hebben jullie geelQuad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:51:
[...]
Mwoah, gaat om een paar secondes, niet hele minuten.
Mollema in Het Geel, dat zou wat zijn...FicoF schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:50:
Boeien die etappewinst. Wij gaan voor geel. :-)
Mannen als Cav of Sagan zijn echt niet met het klassement bezig hoor, zij gaan toch echt voor de etappewinst.Devster schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:49:
Tja, de etappewinst... het gaat om het klassement!
Valverde al op 6:30 minuten, Froome al op meer 45:seconden. Mollema straks in het geel?
Virussen? Scan ze hier!
...nah
⏩ PVOutput☀️
oude info, is al bijna 7 minuten inmiddelsDevster schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:56:
Zes minuten al voor Valverde...
Virussen? Scan ze hier!
Ik denk dat het niet veel zal zijn.Bigfoot schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:58:
Die hebben het opgegeven dus. Ben benieuwd hoeveel Froome verliest!
Eerder vermoed ik dat ze bijgehaald zullen zijn voor de finish.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat die groep nog wel terug komt...Bigfoot schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:58:
Froome blijft stabiel op 40 seconder achter groep MollemaBigfoot schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:58:
Virussen? Scan ze hier!
Ik denk dat het zo ongeveer zal blijven. (45sec)Quad schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:58:
[...]
Ik denk dat het niet veel zal zijn.
Eerder vermoed ik dat ze bijgehaald zullen zijn voor de finish.
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30