Blij dat de rustdag er op zit trouwens. Vind dat altijd maar niks. Helaas komt er nog 1.

[ Voor 33% gewijzigd door BreadFan op 09-07-2013 08:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 33% gewijzigd door BreadFan op 09-07-2013 08:22 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 26% gewijzigd door Jaymz op 09-07-2013 17:51 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Laat hem maar in de koers maar pak gewoon de €32000 die OPQS al aan prijzengeld gepakt heeft afQuad schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:53:
Holy crap Cavendish.. De tweede keer dat hij dit flikt, nu met gevolg van een valpartij.. Levensgevaarlijk! Uit de koers halen..!
Zag er wat mij betreft toch niet helemaal expres uit, meer een moment van verstands verbijstering.Jaymz schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:51:
Zo, Cavendish mag wmb afstappen/uit koers gehaald worden
How do you save a random generator ?
Ja, want dat maakt het beterenchion schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:54:
[...]
Zag er wat mij betreft toch niet helemaal expres uit, meer een moment van verstands verbijstering.
Was ook te zien dat Cavendisch daarna de eindsprint staakte.
Mij eerder wel. Was een duwtje die waarschijnlijk iets te hard uitgevoerd werdenchion schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:54:
[...]
Zag er wat mij betreft toch niet helemaal expres uit, meer een moment van verstands verbijstering.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Want iemand nagenoeg bewust van zijn fiets meppen is een moment van verstandsverbijstering...enchion schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:54:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 09-07-2013 17:59 ]
Dit keer is het 1 renner die valt, voor hetzelfde geld waren er meerdere gevallen of over hem heengereden met zwaar letsel tot gevolg. Ik vindt dat Canvendish wel hard gestraft mag worden door de organisatie.CedricD schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:56:
[...]
Mij eerder wel. Was een duwtje die waarschijnlijk iets te hard uitgevoerd werd
... not as I do.
Clush schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:04:
Volgens mij concluderen jullie wel erg snel dat Cavendish hem van z'n fiets afbeukt. Er is contact (bij de schouders) en de fiets schiet onder hem weg, dat betekent niet direct dat dat 100% oorzaak en gevolg zijn. Het leek mij er meer op dat 'ie uitgleed over de witte streep. Beter even geduldig het onderzoek afwachten dan direct hier allemaal dingen gaan schreeuwen.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Maar indirect is Cavendish wel de veroorzaker van deze valpartijClush schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:04:
Volgens mij concluderen jullie wel erg snel dat Cavendish hem van z'n fiets afbeukt. Er is contact (bij de schouders) en de fiets schiet onder hem weg, dat betekent niet direct dat dat 100% oorzaak en gevolg zijn. Het leek mij er meer op dat 'ie uitgleed over de witte streep. Beter even geduldig het onderzoek afwachten dan direct hier allemaal dingen gaan schreeuwen.
⏩ PVOutput☀️
Idd, even voorlopig de brandstapel uitdoven of op waakvlammetje zetten, en de pitchforks weer even terug in de schuur zetten.Clush schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:04:
of velers zelf die opeens allemaal om zich heen gaat zitten kijken? en tijdens deze actie wat gaan ''zwalken'' en dus in contact komt met cavendishQuad schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:05:
[...]
Maar indirect is Cavendish wel de veroorzaker van deze valpartij
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 09-07-2013 18:10 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
⏩ PVOutput☀️
Rijdt zelfs flauw naar rechts, terwijl er een linker bocht aankomt, typisch geval van geen goed gevoel van de situatie ruimtelijk gezien dan, op dat moment.Quad schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:09:
Veelers blijft rechtdoor rijden.
113 op 1:23.tweaker2010 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:15:
Als hoeveelste is Degenkolb eigenlijk gefinished? Ik had verwacht dat hij ook wel van voren zou zitten.
en dan? in de neutralisatie zijn ze zo weer van voorenchion schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:15:
[...]
maw race ongeluk, geen boete, allebei moeten de volgende sprintetappe achteraan gezet worden bij de start.
... not as I do.
Hoe kan dat nou dat ie zover vanachteren zat? Degenkolb was toch niet bij die valpartij betrokken?
Kopje video2:Veelers nuchter na kwak Cavendish
Quote "Nieuws"-berichtje: (oftewel vooringenomen aanname berichtje.)Kittel wint na beuk Cavendish
NOS neutrale berichtgeving FTW.Mark Cavendish heeft in de finale van de tiende etappe een beuk uitgedeeld aan Tom Veelers.
De Brit werd bijna de weg versperd door de Nederlander, waarop Cavendish een flinke duw gaf met zijn elleboog.
Veelers ging hard onderuit. Argos mocht echter wel juichen; Marcel Kittel won de rit. Het is nog niet bekend of de "actie van Cavendish" gevolgen heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 09-07-2013 18:36 ]
Mark Cavendish @MarkCavendish 34m
Just seen the sprint. I believe I didn't move line. I'm actually coming past Veelers & we touch elbows when he moves. Anyway, hope he's ok.
Mark CavendishMark Cavendish @MarkCavendish 38m
There's no way I'd move on a rider deliberately, especially one not contesting a sprint. I hope @tom_veelers is ok.
Mark CavendishMark Cavendish @MarkCavendish 43m
Not seen a replay of the final yet, but was involved in an incident with Tom Veelers. Whatever has happened, if I'm at fault, I'm sorry.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Aan de hand van je commentaar snap ik niet dat je de foto`s post, Veelers zit in foto 2 ongeveer een halve meter naar rechts tov foto 1, Cavendisch zit misschien 10cm naar links op foto2.PWM schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:05:
Even op een rij:
Stilstaande beelden zijn toch moeilijk in te schatten, en ik snap ook dat het in het echt veul sneller gaat. Aan de andere kant, Cavendish zit bij wijze van spreken al 20 jaar 24/7 op een fiets, en dit is zijn ontelbaarste sprint, je zou toch denken dat hij weet wat hij doet.
Ik keek live, en ik moet zeggen dat ik het direct een wonder vond dat alle renners hem konden ontwijken, knap.
Met als grote verschil dat Cavendish schuin achter hem rijdt en evt kan anticiperen. Veelers zag hem niet eens.enchion schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:12:
[...]
Aan de hand van je commentaar snap ik niet dat je de foto`s post, Veelers zit in foto 2 ongeveer een halve meter naar rechts tov foto 1, Cavendisch zit misschien 10cm naar links op foto2.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
[ Voor 3% gewijzigd door Tk55 op 09-07-2013 20:00 ]
in zo'n sprint met zulke snelheden kan je niet nadenken, alles gaat op instinct ook al heb je 1000 sprints gereden.. je wilt jezelf als renner gewoon overeind houden.. dus helemaal eens met jou reactie.The_Scarabial schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:01:
Ik denk dat dat ook een natuurlijke reactie (van cavendish) is als er iemand (veelers) op je af komt.
[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 09-07-2013 20:07 ]
Als ze het nou nog 1 keer aanpassen naar het onderstaande, dan ben ik tevreden.Mark Cavendish heeft in de finale van de tiende etappe een beuk uitgedeeld aan Tom Veelers. De Brit werd bijna de weg versperd door de Nederlander, waarop Cavendish een flinke duw gaf met zijn elleboog.
Veelers ging hard onderuit. De jury oordeelde echter dat Cavendish niets verkeerd heeft gedaan. Argos mocht bovendien wel juichen; Marcel Kittel won de rit.
Het tweede interview was inderdaad wat kinderachtig, maar bij het eerste interview was ik het eigenlijk volledig met 'm eens. Dus wat dat betreft begrijp ik niet waar je het over hebt. Race accident, that's all.TB1989 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:59:
Zo, wat een ongelooflijk onsportieve vent is Cavendish ook zeg... Interviews na de wedstrijd als hij verloren heeft zijn niet zijn sterkste punt.
http://nos.nl/video/527727-cavendish-na-tiende-etappe.html
http://nos.nl/video/527733-cavendish-pakt-recorder-af.html
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik ben het in met je eens maar denk vooral dat het [ook] een stukje frustratie was van Cavendish. Hij heeft zich net als in Montpellier laten ringeloren, daar moest hij om Roelandts heen die de sprint voor Greipel aantrok waardoor hij tekort kwam. Dat en het feit dat Quickstep er eigenlijk totaal niet was in de laatste kilometer.Vos schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:52:
Des te vaker ik de herhaling des te meer ik neig naar 'schuld' van Cav. Hij stoort de trein en weet dat Veelers de lead-out man is, die gaan altijd opzij. Cav heeft alleen oog voor Kittel en ziet hem gaan, dan gooit Cav hem naar links op het moment dat Veelers stopt met temp maken. Trekt ook nog een leuk gezicht op het moment van de duw.
Maakt al met al ook weinig uit, maar een waarschuwend vingertje had hij op zijn minst mogen krijgen.
Only fools are enslaved by time and space.
Protest tegen Cavendish afgewezen.LoneRanger schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 01:34:
De reactie van Veelers/Argos zegt eigenlijk al genoeg, ze vinden dat het de fout van Cavendish is maar leggen geen klacht bij de jury neer.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Deze zijn ook leuk:CedricD schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:48:
Misschien eens leuk om te zien:
http://connect.garmin.com/activity/335711468
http://connect.garmin.com/activity/336160492
http://connect.garmin.com/activity/337494018
http://connect.garmin.com/activity/339429962
Activiteiten van Team Garmin in de Tour.
Jammer dat de hartslag/vermogengegevens niet zichtbaar zijn
[ Voor 41% gewijzigd door BreadFan op 10-07-2013 11:19 ]
[ Voor 20% gewijzigd door ravenger op 10-07-2013 11:28 ]
[ Voor 14% gewijzigd door mercapto op 10-07-2013 11:51 ]
[ Voor 40% gewijzigd door mercapto op 10-07-2013 12:51 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 39% gewijzigd door mercapto op 10-07-2013 12:56 ]
[ Voor 13% gewijzigd door mercapto op 10-07-2013 13:02 ]
Die was 23 seconde trager op P1 dan Martin en is 3e.mercapto schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:53:
Maar waar is de Gendt gebleven ?
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 10-07-2013 13:02 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 25% gewijzigd door Zamorano op 10-07-2013 13:07 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 52% gewijzigd door BreadFan op 10-07-2013 13:12 ]
Die van de ASO is prima: http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/Bullet NL schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:10:
Weet iemand een goede website met live timing?
Virussen? Scan ze hier!
Cogitationis poenam nemo patitur
Virussen? Scan ze hier!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zat aan 10, de soldaat en de adelaar moest ik opzoeken.
natuurlijk weet ik de DasLoneRanger schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:34:
Maar "de Das" wist je wel?
Nog een hint dan maar indien nodig, een Nederlandse oud tafeltennisster heeft ooit een ontmoeting met hem gehad in de Tour omdat haar voornaam erg lijkt op zijn achternaam.
En dat is grappig ipv dieptriest, omdatNiku schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:26:
Cavendish zou tijdens zijn tijdrit uitgefloten zijn en zelf urine over zich heen gekregen hebben meldt teletekst.
ha.
haha.
hahaha.
Flink verschilVan Garderen heeft zichzelf volledig opgeblazen. Na zijn razendsneller begin, de tweede tussentijd op 0.18, klokt hij bij het tweede meetpunt maar liefst 1.40 achter Martin.
LoneRanger schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:34:
Nog een hint dan maar indien nodig, een Nederlandse oud tafeltennisster heeft ooit een ontmoeting met hem gehad in de Tour omdat haar voornaam erg lijkt op zijn achternaam.
Ik zeg niet dat ik het goed keur, moest alleen enorm hard lachen toen ik het las.Smultie schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:27:
[...]
En dat is grappig ipv dieptriest, omdat
..
...
....
want het is erg grappig?Niku schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:28:
[...]
Ik zeg niet dat ik het goed keur, moest alleen enorm hard lachen toen ik het las.
Blijkbaar was gambieter in "De 100e Tour de France (2013)" te subtielNiku schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:26:
Cavendish zou tijdens zijn tijdrit uitgefloten zijn en zelf urine over zich heen gekregen hebben meldt teletekst.
ha.
haha.
hahaha.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Op de finish zelfs 3:18 achter Martin... volledig ingestort.
Virussen? Scan ze hier!
Haha, had er overheen gelezen. Feit is dat het absoluut niet kan, en inderdaad, de stap naar echt schadelijke middelen is klein.gambieter schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:30:
[...]
Blijkbaar was gambieter in "De 100e Tour de France (2013)" te subtiel
Maar het is triest. Nu is het urine, volgende keer bijtend zuur?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq