[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste
Acties:
  • 55.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
wontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:53:
[...]
En de arty mag dan wel generfed zijn, echter raken ze wel veel meer in het midden van hun circel. Wat ik op de testserver heb geprobeerd leek zelfs de T92 redelijk precies de shell te droppen waar ik wilde.
Arty generfed :? Het is al paar weken bekend dat ze feitelijk een dikke accuracy buff hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
wontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:53:
[...]

En jij denkt dat mensen stoppen met spelen als ze ontdekken dat je met een tier 8 arty in battles kan komen met alleen maar tier 7 tanks.....

En de arty mag dan wel generfed zijn, echter raken ze wel veel meer in het midden van hun circel. Wat ik op de testserver heb geprobeerd leek zelfs de T92 redelijk precies de shell te droppen waar ik wilde.
Vandaar dat is zei: "Als ze niet gebuft zijn".
Heb deze keer weer niet op de test server gespeeld dus weet niet hoe het ervoor staat. Maar als arties echt een onbedoelde buf hebben gehad, wat ik trouwens wel vreemd vind omdat artie accuratie niet zou wijzigen, hoop ik maar dat ze heeeeeeeeel erg OP zijn. Zodat WG meteen actie moet ondernemen en het niet een paar patches duurt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
Sneezzer schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:55:
[...]
Trouwens de zoomcirkel lijkt wel groter te blijven nu.
Klopt, die is ook groter. Alleen zijn de mechanics verandert (distributie van waar jhe shell schiet) zodat je met alle tanks vaker bij het midden schiet. De zoomcircel is dus groter maar je schiet ook vaker meer naar het midden. Uiteindelijk resultaat is dat het mikken zelfs beter is geworden dan voorheen.

De enige arty nerf die we nu hebben is dus de reloadtijd, maar die is ook weer niet zoveel toegenomen dat het echt uitmaakt. Daarnaast blijft het grote probleem van arties gewoon de enorme damage + module/crew damage die ze in 1 schot overal op de map kunnen geven. En daar is niets aan verandert.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Arty generfed :? Het is al paar weken bekend dat ze feitelijk een dikke accuracy buff hebben gehad.
Ze zijn generfd in aimtime en accuracy, maar door de nieuwe manier van shell verspreiding gaan shells vaker naar het midden dus dan buff je ze ook weer.

Enigste nerf die arty moet hebben is AP verwijderen en lagere damage output. Geen 2100+ damage maar maximaal 1400 ofzo.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
en max 2 arty per team

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 19-06-2013 15:17 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:11:
[...]

Ze zijn generfd in aimtime en accuracy, maar door de nieuwe manier van shell verspreiding gaan shells vaker naar het midden dus dan buff je ze ook weer.

Enigste nerf die arty moet hebben is AP verwijderen en lagere damage output. Geen 2100+ damage maar maximaal 1400 ofzo.
Maak daar maar 800-1100 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Nemean schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:27:
[...]

Maak daar maar 800-1100 van.
Gewoon arty een 50% kans geven dat de shell in de loop ontploft :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Of iets van recoil introduceren, dan moet je nog opletten dat je niet achteruit het water in schuift...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Nope, heb al in potjes met 4x4 gezeten.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Ok, arty is niet gebuffed is de conclusie van de meeste. Maar gaan we dat nu weer 20 pagina's lang horen?

Alsjeblieft niet zeg....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo even client geinstalleerd....hmmmm 14 miljoen credits op de account.......... oOo ???..
Waar komt dat eigenlijk vandaan.....foutje van WG.. d:)b

WAT!! bijna al mijn premiumshells weg ivm het nieuwe heatshell gebeuren?????? |:(

Zucht.....kom maar weer op met een aanbieding dan.... :S

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:21
arty is juist wel gebuffed:) dus we gaan het inderdaad 20 pagina's lang aanhoren, maar goed ook! arty is gewoon klote. en zwaar OP. Lekker geen onderbouwing maar wel mijn mening;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:35:
Ok, arty is niet gebuffed is de conclusie van de meeste. Maar gaan we dat nu weer 20 pagina's lang horen?

Alsjeblieft niet zeg....
Want een structureel probleem van dit spel waar heel veel spelers zich aan storen en van balen mag niets van gezegd worden. Nou, dan houden we het maar op posten van battle results he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:38:
[...]

Want een structureel probleem van dit spel waar heel veel spelers zich aan storen en van balen mag niets van gezegd worden. Nou, dan houden we het maar op posten van battle results he :')
got3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Waarom maken we niet een arty-only got3 ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 21:52

Rianata

Have you played Atari today?

Gleighton schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:29:
Of iets van recoil introduceren, dan moet je nog opletten dat je niet achteruit het water in schuift...
Dat lijkt me wel leuke physics om te introduceren ja... komen ze na elke shell ook even uit hun cover 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
daar is die schoep achterop veel arty's voor. zou ook wel een leuke nerf zijn. Dat ze deze moeten deployen etc. als ze willen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
perpixel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:44:
daar is die schoep achterop veel arty's voor. zou ook wel een leuke nerf zijn. Dat ze deze moeten deployen etc. als ze willen draaien.
Klinkt goed, maar dan wel met een 15 minuten deploy tijd ! :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 10:12

Whuzz

Dodgeball!

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:38:
[...]

Ow, jij zit wel te wachten op 20 pagina's lang klagen over OP arty?

Kom op Kaap, niet zo moeilijk doen, je weet best wel wat ik bedoel....
Ik snap de frustratie (heb er zelf ook last van) maar niemand hier zit te wachten op enkel geklaag over arty.

Oja, en waar haal jij het vandaan dat er helemaal niet mag worden geklaagd over arty? Heb je mij nooit horen zeggen. Dat is iets waar je zelf een invulling aan hebt gegeven (woorden in iemands mond leggen is wel een sterk punt van je he! ;) ).

[ Voor 4% gewijzigd door ChojinZ op 19-06-2013 15:54 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
ohw nee ik zie discussies starten die we al tig keer hebben gevoerd :P

mijn remedie tegen de onbedoelde arty buff in 8.6 is zoveel mogelijk trollen in mijn t71 ^^ main goal is kill the arty.. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
LoL, 1e match na de update met mn Tiger: een T8 arty.. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling in een voornamelijk T7/T6 match..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mr_Size schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:54:
LoL, 1e match na de update met mn Tiger: een T8 arty.. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling in een voornamelijk T7/T6 match..
Jawel, arty heeft dezelfde mm als gewone tanks dus net zo goed als een tier8 heavy/med/light in zo'n match terecht kan komen geldt dat ook voor arty.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Jip99 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:54:
ohw nee ik zie discussies starten die we al tig keer hebben gevoerd :P
Zeg maar niets... Voordat je het weet heb je het met Kaap aan de stok! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
redwing schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:55:
[...]

Jawel, arty heeft dezelfde mm als gewone tanks dus net zo goed als een tier8 heavy/med/light in zo'n match terecht kan komen geldt dat ook voor arty.
ik heb in de 5 maanden dat ik dit spel nu speel misschien 1x een arty als top tier gezien.. en nu gaat het dus blijkbaar vaker voorkomen als ik dat zo lees hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Hoe hebben ze het ooit kunnen verzinnen om een arty top of the tier te maken, arty max als een van de vele kan ik misschien nog net begrijpen. Maar arty als highest tier= seal club.

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 19-06-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:56:
Hoe hebben ze het ooit kunnen verzinnen om een arty top of the tier te maken, arty max in eigen tier kan ik misschien nog net begrijpen. Maar arty in own tier= seal club.
Nu is het natuurlijk wel zo dat een tier8 arty van 8.6 niet hetzelfde is als bij 8.5 maar gezien de damage output klopt het inderdaad dat je nu in elke tier veel arty zult kunnen vinden die alles op het veld kan 1-shotten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

jantje 2 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:56:
Hoe hebben ze het ooit kunnen verzinnen om een arty top of the tier te maken, arty max als een van de vele kan ik misschien nog net begrijpen. Maar arty als highest tier= seal club.
de tier setup is veranerd ook he, arty zijn hoger tier geworden, wat vroeger tier 8 arty was is nu tier 10 etc. Dus vroeger kwam je dezelfde arty tegen, alleen met een lager tiernummertje ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:52:
[...]
Oja, en waar haal jij het vandaan dat er helemaal niet mag worden geklaagd over arty? Heb je mij nooit horen zeggen.
Als jij zegt dat je liever niet weer posts over arty wilt lezen, zeg je dus eigenlijk dat je liever hebt dat iedereen zijn mond er over dicht houd.
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:52:
[...]
(woorden in iemands mond leggen is wel een sterk punt van je he! ;) ).
Ik zeg gewoon wat ik denk of vind, blijkbaar zijn diegene het dan met me eens ;)
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:56:
[...]
Zeg maar niets... Voordat je het weet heb je het met Kaap aan de stok! :P
Als een reactie gezien wordt als het aan de stok krijgen zou ik eens overwegen om weg te blijven van forums. Mensen zouden het namelijk wel eens niet eens met je kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:05:
Als een reactie gezien wordt als het aan de stok krijgen zou ik eens overwegen om weg te blijven van forums. Mensen zouden het namelijk wel eens niet eens met je kunnen zijn.
Goed visweer volgens mij ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Is bij jullie het WoT forum ook zo sloom? Helft van de tijd krijg ik onderhoudsmeldingen of minuten wachten.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:06:
Is bij jullie het WoT forum ook zo sloom? Helft van de tijd krijg ik onderhoudsmeldingen of minuten wachten.
Ja eigenlijk al de hele middag het geval. Gisteren waren er ook al problemen, toen hebben ze een rollback moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:06:
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Als jij zegt dat je liever niet weer posts over arty wilt lezen, zeg je dus eigenlijk dat je liever hebt dat iedereen zijn mond er over dicht houd.
Heb ik nooit gezegd hoor! Lees mijn post nog maar eens na... ;)
[...]

Ik zeg gewoon wat ik denk of vind, blijkbaar zijn diegene het dan met me eens ;)
Onzin. Ik zeg dat ik geen zin heb in 20 pagina's geklaag over OP arty en jij maakt er van: We mogen helemaal niet meer klagen over arty. Dat is gewoon de woorden in iemand mond leggen. Niets meer, niets minder...
[...]

Ga je hier nu echt serieus op in? Sarcasme meter stuk?

Ondertussen heb je nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven.
Zit jij te wachten op 20 pagina's geklaag over OP arty? Snap je nu echt niet dat de meeste hier niet op zitten te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zal hier wel weer een hoop gezeik mee krijgen, maar ik vind arty nou niet echt gebuffed. 1e potje met mijn Hummel: 1e 2 shots bouncen (wtf?) op een Tiger II en een BP. Had ik in 8.5 een hoogst enkele keer, zeker geen 2 keer achter elkaar. Maar goed, zou nog pure pech kunnen zijn. Vervolgens valt het me op dat ik niet meer de hele map kan bestrijken, range is 850m ofzo. Moet dus meer verplaatsen = meer kwetsbaar. Aimtijd lijkt niet echt verandert, echter het moment van afdrukken totdat de shell daadwerkelijk land waar je hem wilt duurt 3x langer. Het is dus lastiger timen als een target enigszins beweegt.

Verder geen enkel one shot gedaan, hoogste dmg was 646 op en VK 45 nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:15:
Zal hier wel weer een hoop gezeik mee krijgen, maar ik vind arty nou niet echt gebuffed. 1e potje met mijn Hummel: 1e 2 shots bouncen (wtf?) op een Tiger II en een BP. Had ik in 8.5 een hoogst enkele keer, zeker geen 2 keer achter elkaar. Maar goed, zou nog pure pech kunnen zijn. Vervolgens valt het me op dat ik niet meer de hele map kan bestrijken, range is 850m ofzo. Moet dus meer verplaatsen = meer kwetsbaar. Aimtijd lijkt niet echt verandert, echter het moment van afdrukken totdat de shell daadwerkelijk land waar je hem wilt duurt 3x langer. Het is dus lastiger timen al een target enigszins beweegt.

Verder geen enkel one shot gedaan, hoogste dmg was 646 op en VK 45 nog wat.
klinkt hoopgevend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Tjah een GWtiger P heeft precies hetzelfde kanon als de GWtiger bijvoorbeeld. Dus heel dat verhaal over tier aanpassingen etc. is leuk maar levert in praktijk niets op. Damage output blijft hetzelfde. Alleen de tijd dat de shells landen duurt iets langer, maar met 3-5 arties merk je daar toch niets van daar er altijd wel één kan schieten. Wat in mijn ogen nog steeds het grootste probleem is, TE VEEL arties.

@MR size, minder HEAT of AP schieten? en maar 646 op een tier 8 tank met een tier 6? arty. dat is 1/3de van z'n health met 1 schot he. De shell travel time is inderdaad wel generfed, waardoor hitting on the move lastiger is geworden. Hummel heeft een decrease van 15-20% gehad. Gwtiger of T92 krijgen 50% decrease bijvoorbeeld. Range is minder geworden? dat heb ik de patch notes niet gelezen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Jip99 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:56:
[...]

ik heb in de 5 maanden dat ik dit spel nu speel misschien 1x een arty als top tier gezien.. en nu gaat het dus blijkbaar vaker voorkomen als ik dat zo lees hier.
3 potjes gedaan, 2x top tier

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja het is dezelfde arty als eerst, alleen ander Tier getal ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Kaap je moet wel even chagerijnig reageren :( anders heb ik mijn pleziertje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

perpixel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:26:
[...]

Kaap je moet wel even chagerijnig reageren :( anders heb ik mijn pleziertje niet.
ik wil ook wel ff chago doen hoor

:( :( :(

k*t perpixel etc ... bla bla bla ...

zo goed pixeltje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:15:
[...]

Heb ik nooit gezegd hoor! Lees mijn post nog maar eens na... ;)
Maar gaan we dat nu weer 20 pagina's lang horen?

Alsjeblieft niet zeg....
[...]
Onzin. Ik zeg dat ik geen zin heb in 20 pagina's geklaag over OP arty
Jij hebt er geen zin. Je wilt dus liever niet arty klaagposts zien. Omdat te realiseren zal men er dus niet over moeten posten O-)
[...]
Ga je hier nu echt serieus op in? Sarcasme meter stuk?
Die is niet kapot. Ik ga er juist expres op in ;)
perpixel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:26:
[...]
Vind jou ook lief <3

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-06-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:18:
Range is minder geworden? dat heb ik de patch notes niet gelezen hoor.
Ik kon net op El Halluf niet helemaal naar de overkant van de map schieten, ging tot 850m. Patch notes of niet :+

De nieuwe patch heeft er kennelijk ook voor gezorgd dat ik standaard bij n00b teams wordt ingedeeld. Het niveau is werkelijk om te janken, op deze manier is er echt geen eer te behalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mr_Size schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:30:
[...]
Het niveau is werkelijk om te janken, op deze manier is er echt geen eer te behalen..
Kijk maar uit, dadelijk krijg je te horen dat men liever niet weer 20 pagina's met geklaag over ^&*%*% teams krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mr_Size schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:30:
[...]

Ik kon net op El Halluf niet helemaal naar de overkant van de map schieten, ging tot 850m. Patch notes of niet :+
Dus een nieuwe arty safe spot is op de rode lijn in een hoekje van de map :P. Toch nog een plek dus waar je geen granaat op je harses kan verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
dynosu schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:27:
[...]

ik wil ook wel ff chago doen hoor

:( :( :(

k*t perpixel etc ... bla bla bla ...

zo goed pixeltje? :)
grmblbl is niet hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

aww .. :( had nog zo mijn best gedaan .. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:29:
[...]

Maar gaan we dat nu weer 20 pagina's lang horen?

Alsjeblieft niet zeg....
Yup! En waar zie jij precies staan dat ik liever heb dat iedereen zijn mond er over houdt?
Pcies! En dat bedoel ik dus met woorden in de mond leggen...
[...]

Jij hebt er geen zin. Je wilt dus liever niet arty klaagposts zien. Omdat te realiseren zal men er dus niet over moeten posten O-)

[...]
Ik heb geen zin in 20 pagina's lang gezeur.
[...]

Die is niet kapot. Ik ga er juist expres op in ;)
Sorry, geloof ik niets van...
Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:32:
[...]

Kijk maar uit, dadelijk krijg je te horen dat men liever niet weer 20 pagina's met geklaag over ^&*%*% teams krijgt :+
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al gaan sommige mensen het liever niet horen, maar toch effe mijn mening verkondigen.

Voor mij persoonlijk is patch 0.8.6 een dikke fail. Iedereen klaagde vroeger dat arty OP was, vooral door het oneshotten van vele tanken. WG heeft dit aangepast door de o.a. de MM voor arties aan te passen, waardoor deze nu tanks van 2 tiers lager tegenkomen, die ze gegarandeerd oneshotten d:)b Ach ja, gelukkig oneshotten ze niet alleen tanks van 2 tiers lager. In het tweede spel sinds de patch een S-51 een T34 zien oneshotten, dus gelukkig kan arty nog altijd tanks van hogere tiers dan zijzelf oneshotten d:)b d:)b d:)b Dus tier 7 arty kan al tier 8 heavies oneshotten, en nu zien die zelfs tier 10 arty. Dat gaat echt tof zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Weet niet of Dynosu al updates van de mods heeft gevonden, normaal deed ik dat (vandaar ook DCmod, Dynosu & ColdZero), maar aangezien ik nu weer sinds begin mei aan het werken ben heb ik er overdag geen tijd voor.

Moet ook nog mijn XVM config ombouwen tot 4.0.0 config.. kost allemaal veel tijd en ik wil na een dag hard werken ook wat relaxen :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
klopt het dat tier V premiums sinds 8.6 veel meer credits binnenhalen? het lijkt zo te zijn tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

@coldzero ik heb ze nog niet gevonden

hop aan het werk :)

ik zit nog @ work!

Ik converteer mijn huidige ff met editor, die bouw ik later wel om tot nieuwe stijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
gotfurrr schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:19:
klopt het dat tier V premiums sinds 8.6 veel meer credits binnenhalen? het lijkt zo te zijn tenminste.
Ik hoop het wel wat mijn Ram II is niet bepaald een moneymaker... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:06

Vae Victus

Awesome God

gotfurrr schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:19:
Yup
Profitability changes

Repair cost
Regular shell price
Penetration
Gold shell price

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

wsLy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:12:
Weet niet of Dynosu al updates van de mods heeft gevonden, normaal deed ik dat (vandaar ook DCmod, Dynosu & ColdZero), maar aangezien ik nu weer sinds begin mei aan het werken ben heb ik er overdag geen tijd voor.

Moet ook nog mijn XVM config ombouwen tot 4.0.0 config.. kost allemaal veel tijd en ik wil na een dag hard werken ook wat relaxen :P
:o

wat nou relaxen?? doe dat even in je eigen tijd :/

O-)

weet iemand nog waar die online xvm-installer voor noobs staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Zo, 44% extra poen met de Matilda BP, die ook een buff heeft. Dat maakt het toch weer een beetje goed.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

dynosu schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:26:
die komt vanavond uit. Zit nu @ work
Yes, nu alvast bedankt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door p0st op 19-06-2013 17:58 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Goed om te horen :) Draai ik tenminste niet zoveel verlies met mijn T8+ tankjes :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
TRX schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:49:
[...]

:o

wat nou relaxen?? doe dat even in je eigen tijd :/

O-)

weet iemand nog waar die online xvm-installer voor noobs staat :?
Ik ga eventjes naar het café, moet daar iets regelen, en daarnaar zal ik aan de slag gaan tussen de games door :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

wsLy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:21:
[...]

Ik ga eventjes naar het café, moet daar iets regelen, en daarnaar zal ik aan de slag gaan tussen de games door :P
iets regelen in de kroeg _O-

er zijn vast beter smoezen voor zuipen :')

werd net even door een t69 (teammate) in mijn flank geschoten. ik stootte hem per ongeluk aan met de t-50-2 :/
en zag dat arty aardig wat kills en damage had gedaan in een random..... maar goed, daar zouden we het niet over hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
De impact geluiden zijn erg dof geworden. Net als iemand hier al zei, als of er een blikje tegen je aan wordt gegooid i.p.v. een heftige impact geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb nergens last van qua audio en hoe kanonnen klinken. O-)

http://historicalrealism....ism-gun-sound-mod-15.html

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 16:23

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Uhuh en wanneer er een schot je passeert kllinkt het alsof een voetbal passeert, of zo een ding waarmee je vroeger gooide in het zwembad, zo een stuiterding. "Bwuf"

Zeker dat die 1.57 werkt? Bestand is maar 2.2 MB groot? tegenover de 40MB van de 1.56

Zeker nu ik een kijk naar de bijlage en die april foolsversion noemt, heb ik zeker mijn twijfels.

[ Voor 37% gewijzigd door Joindry op 19-06-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:57:
Ook al gaan sommige mensen het liever niet horen, maar toch effe mijn mening verkondigen.
Dat is toch het doel van dit topic? Het grote World of tanks meningen topic :)

Is het al mogelijk om gold tussen accounts uit te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

`Ben bezig met mijn mod pack te updaten

en nee eljay, das niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
na 3 potjes arty mijn eerste one shot binnen :) met een T92 en AP shell (accuracy is beter dus AP wordt wat meer betrouwbaarder) een IS7 de sigaar.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Joindry schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:13:
Uhuh en wanneer er een schot je passeert kllinkt het alsof een voetbal passeert, of zo een ding waarmee je vroeger gooide in het zwembad, zo een stuiterding. "Bwuf"

Zeker dat die 1.57 werkt? Bestand is maar 2.2 MB groot? tegenover de 40MB van de 1.56

Zeker nu ik een kijk naar de bijlage en die april foolsversion noemt, heb ik zeker mijn twijfels.
Dat is idd de 1 Aprilversie met lasersound voor alle guns, laatste goede versie was 1.6 en zal binnenkort wel een 1.7 versie komen.

Ook even potje met de S-51 gedaan, reload van 47 sec en aimtime ook erg lang.......wel voor de eerste keer 4 kills gehaald met dat ding.
Heb ooit 6 kills gehaald met een arty maar meer als 2 of 3 kreeg ik normaal nooit voor elkaar...dus arty is een nog grotere dreiging geworden dan het al was.. |:(

[ Voor 20% gewijzigd door ShockWave op 19-06-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

kan geen update vinden voor die zoom out mod ... meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Die zal wat langer op zich laten wachten vanwege dat dynamisch gedoe.
Gaan er nieuwtjes instaan in de mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mijn config voor xvm gaat eruit, alleen die van coldzero zit er nog in, hij en ik hadden toch al bijna dezelfde config

anfield crosshair vervangen door j1mb0s
terug naar zuamgua contour icons

bijna klaar met de update, coldzero/wsly nog druk bezig met de xvm config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Neem je tijd :)
Mijn ijsblokjes in mijn whiskey gaan nog wel even mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja ik wil zelf ook graag spelen, dus beetje sneller mag wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Als je naar hier komt krijg je ook whisky (als je ouder bent dan 18),
en hier is Brugge, België.

Ligt het trouwens aan mij of hebben ze de gloom modus nog een standje hoger gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
dynosu schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:45:
kan geen update vinden voor die zoom out mod ... meh
http://wot-shot.com/zoom/ gewoon google..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

raar dat ik die niet vond dan, dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Een beetje slowchat is geen probleem als het maar betrekking heeft op tanks, wie wat aan het drinken is en hoe lekker het is doe je maar in de HK

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Heb de update geïnstalleerd, samen met nieuwe XVM en J1mb0's crosshair mod, en kan nu ineens heel ver uitzoomen. Zit dit in de patch of in de nieuwe XVM? Even snel door de patch notes gebladerd, enige wat ik kon vinden is 'dynamic camera mode' en dat zal dan ook wel de reden zijn dat wanneer ik schiet ik geen recoil meer heb.

Ben verder erg benieuwd naar de accuracy verbetering en camo verandering..

Edit: Oh wacht, de enige mod waarvan ik het niet verwachtte heeft dit ingebouwd, J1mb0's mod. :P Het is wel even wennen, maar niet onprettig.

[ Voor 15% gewijzigd door Rik027 op 19-06-2013 20:56 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Oh mooi, de nieuwe J1mb0's had ik nog niet maar de toevoeging van de zoomout mod maakt voor mij als luiaard de drempel naar een zoomout mod wel erg laag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
das mooi, dan zit die denk ik straks ook in de dcmod?

ik wacht nog even opde update daarvan, xvm ga ik nu voor het eerst installeren en ik ben erg lui aangelegd :)

heeft iemand al de historical gun sound mod geprobeerd? als ik heb installeer crashed de game...:(

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 21:52

Rianata

Have you played Atari today?

heeft iemand al de historical gun sound mod geprobeerd? als ik heb installeer crashed de game...:(
die werkt idd niet...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
psychoclown schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:07:
Oh mooi, de nieuwe J1mb0's had ik nog niet maar de toevoeging van de zoomout mod maakt voor mij als luiaard de drempel naar een zoomout mod wel erg laag :D
Had 1 keer met zoom out mod gespeeld en vond het niks, je hoort je tank niet en dat voelt raar.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Met de nieuwste patch hoor ik mijn tank sowieso nog amper :+ Ik hoop stiekem dat er een manier is om of de oude sounds er terug in te zetten, via een oude 8.5, of er een mod komt ervoor.

Misschien is het realistischer [betwijfel het] maar ik vond 8.5 veel beter klinken. \

Het valt zelfs mijn vriendin op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:57

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Gadverdamme wat hebben ze toch voor geluidseffecten toegevoegd, zonder sound mods is het geluid in WoT echt waardeloos en voegt niks toe... enige leuke updates waren voor de tracks.. voor de rest ligt de ontwikkeling echt stil.

Jammer dat elke big dmg gun in het spel je nu bijna elke keer raakt, gelukkig fixed dit wel de zogenaamde 0.34 acc gun op de Indien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:57:
[...]
Yup! En waar zie jij precies staan dat ik liever heb dat iedereen zijn mond er over houdt?
[...]
Ik heb geen zin in 20 pagina's lang gezeur.
Stellen dat je geen zin hebt in pagina's lang gezeur maar dat mensen niet hun mond hoeven te houden spreek je enkel jezelf mee tegen. Liever zie je namelijk niet die posts, liever wil je dus dat men hun mond erover houdt, anders kun je die posts niet voorkomen.
[...]
Sorry, geloof ik niets van...
Wat jij wilt :+
[...]
Als een reactie gezien wordt als het aan de stok krijgen zou ik eens overwegen om weg te blijven van forums. Mensen zouden het namelijk wel eens niet eens met je kunnen zijn. :+
Ik ben blij dat je in de ik-vorm spreekt :w

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-06-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Goed, jullie 2 moeten deze erg nutteloze posts ook maar gaan staken, ik word er gek van om elke keer dit soort nutteloze discussie te moeten staken!
Knowuse schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:17:
[...]

Had 1 keer met zoom out mod gespeeld en vond het niks, je hoort je tank niet en dat voelt raar.
Kun je toch net even iets beter om hoekjes kijken etc.
Vooral ook het feit dat ik aan anderen moet vragen in bijv. ESL om te kijken voor gebroken hekjes of iets anders is soms irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
het is ook superhandig om te zien hoe een turret staat als je het net niet goed kan zien. heel handig voor peek a boo inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Shit. Dat hele accuracy en reload gedoe dat zal wel met m'n artillery, maar dat de range nu compleet klote is op m'n M7 Priest, dat zijn echt geen grappen.

En m'n crew mag ik nu geld voor gaan betalen om die weer in een tier 4 SPG te krijgen? Dit is echt behoorlijk schandalig.

[ Voor 28% gewijzigd door Willaaam op 19-06-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vanavond flink wat potjes gedaan en zover is me dit opgevallen:
- Accuracy buff is goed te merken. Mijn IS-2 met een precisie van 0.46 doet het verdomd goed als sniper soms :X
- Opeens veeel meer potjes met Arty ipv meestal geen (in elk geval op tier 7)
- Tier 7 arty in een tier 7 battle is niet leuk.
- De nieuwe geluiden icm Teamspeak hoor ik compleet niet of ik beschoten word, geraakt word of dat er schade ontstaat. Meestal hoor ik "pling" of zoiets en dan moet ik naar mijn hp balk kijken.....
- Iedereen schiet gold shells....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Vooral dat laatste viel me enorm op! maar dat komt denk ik door de 50% off bij consumables? of zijn gold shells geen consumables?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik loop tegen een irritante bug aan in het statistics panel waardoor damage daar in de tooltips niet zichtbaar is , hierdoor ben ik nog niet klaar met de update. als mensen een update willen met deze bug erin zal ik deze releasen met de bug

heel de stats pack en het gedeelte in xvm zijn al weg, het werkt nog niet .. grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heb ook problemen met de snipermod die de rand weghaald en de zoommod, beide werken maar alleen afzonderlijk en niet samen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Arty is veel te sterk geworden door deze update

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

dynosu schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:24:
ik loop tegen een irritante bug aan in het statistics panel waardoor damage daar in de tooltips niet zichtbaar is , hierdoor ben ik nog niet klaar met de update. als mensen een update willen met deze bug erin zal ik deze releasen met de bug

heel de stats pack en het gedeelte in xvm zijn al weg, het werkt nog niet .. grrrrrr
Ik gebruik jouw pack niet en heb het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

`zijn meer mensen helaas, ik release update zo, gebruiken mensen het, prima, zo niet ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
MM is ook een beetje gek aan het worden net 20 scouts in een tier 10 game zonder arty hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Bepaalde mensen hadden beloofd dat ik mocht gloaten bij winst. Dus bij deze.

Vanavond trainings battles gehad van got2 vs got. De eindstand 2-1-0. 2 wins en 1 draw voor got2! Daar moet ook even bij vermeld worden dat 1 van de wins 10 got2-ers tegen 15 got-ers was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Is er eigenlijk nog echt verschil tussen GOT en GOT2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
mja, theoretisch wel. got is meer "oude garde", actievere leden en hogere tiers. got2 is bijna altijd de binnenkomst clan. Ben je dan vaak op teamspeak en doe je vaak meet company's enzo. Dan groei je vrij snel door naar GoT als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

Bij deze ook mijn Modpack voor 8.6 voor de geïnteresseerden! Heb deze combinatie een aantal matches getest inmiddels en het werkt prima samen! Gewoon unzippen in /res_mods/

Greep uit de selectie:
- Locastan's Minimap
- POGS Contour Mod Clearcolor
- J1mb0's Crosshair Mod + Zoomout Mod
- Yasen-Krasen Messenger Mod
- Female Crew + HD Shell, Consumable & Module Icons
- Hitlog + Damage Panel

Download: http://www64.zippyshare.com/v/83486722/file.html

Preview in-game
Afbeeldingslocatie: http://img577.imageshack.us/img577/1850/x1tn.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb verspreid over 2 weken gewerkt aan mijn xvm 4.0.0 config om erachter te komen dat er ERGENS in een bestand iets niet goed staat, god weet waar precies -,- Heb me er flink aan lopen te ergeren.

Ik heb nu een config gekregen van 2crashandburn die zijn config op die van mij gebaseerd heeft, dus ik ga morgen eens kijken ernaar.

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)