Arty generfedwontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:53:
[...]
En de arty mag dan wel generfed zijn, echter raken ze wel veel meer in het midden van hun circel. Wat ik op de testserver heb geprobeerd leek zelfs de T92 redelijk precies de shell te droppen waar ik wilde.
Vandaar dat is zei: "Als ze niet gebuft zijn".wontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:53:
[...]
En jij denkt dat mensen stoppen met spelen als ze ontdekken dat je met een tier 8 arty in battles kan komen met alleen maar tier 7 tanks.....
En de arty mag dan wel generfed zijn, echter raken ze wel veel meer in het midden van hun circel. Wat ik op de testserver heb geprobeerd leek zelfs de T92 redelijk precies de shell te droppen waar ik wilde.
Heb deze keer weer niet op de test server gespeeld dus weet niet hoe het ervoor staat. Maar als arties echt een onbedoelde buf hebben gehad, wat ik trouwens wel vreemd vind omdat artie accuratie niet zou wijzigen, hoop ik maar dat ze heeeeeeeeel erg OP zijn. Zodat WG meteen actie moet ondernemen en het niet een paar patches duurt.
Shuttle st20g5
Klopt, die is ook groter. Alleen zijn de mechanics verandert (distributie van waar jhe shell schiet) zodat je met alle tanks vaker bij het midden schiet. De zoomcircel is dus groter maar je schiet ook vaker meer naar het midden. Uiteindelijk resultaat is dat het mikken zelfs beter is geworden dan voorheen.Sneezzer schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:55:
[...]
Trouwens de zoomcirkel lijkt wel groter te blijven nu.
De enige arty nerf die we nu hebben is dus de reloadtijd, maar die is ook weer niet zoveel toegenomen dat het echt uitmaakt. Daarnaast blijft het grote probleem van arties gewoon de enorme damage + module/crew damage die ze in 1 schot overal op de map kunnen geven. En daar is niets aan verandert.
[removed]
Ze zijn generfd in aimtime en accuracy, maar door de nieuwe manier van shell verspreiding gaan shells vaker naar het midden dus dan buff je ze ook weer.Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:58:
[...]
Arty generfedHet is al paar weken bekend dat ze feitelijk een dikke accuracy buff hebben gehad.
Enigste nerf die arty moet hebben is AP verwijderen en lagere damage output. Geen 2100+ damage maar maximaal 1400 ofzo.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
en max 2 arty per team
[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 19-06-2013 15:17 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Maak daar maar 800-1100 van.wontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:11:
[...]
Ze zijn generfd in aimtime en accuracy, maar door de nieuwe manier van shell verspreiding gaan shells vaker naar het midden dus dan buff je ze ook weer.
Enigste nerf die arty moet hebben is AP verwijderen en lagere damage output. Geen 2100+ damage maar maximaal 1400 ofzo.
Of iets van recoil introduceren, dan moet je nog opletten dat je niet achteruit het water in schuift...
Nope, heb al in potjes met 4x4 gezeten.Bean77 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:16:
en max 2 arty per team
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ok, arty is niet gebuffed is de conclusie van de meeste. Maar gaan we dat nu weer 20 pagina's lang horen?
Alsjeblieft niet zeg....
Alsjeblieft niet zeg....
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Zo even client geinstalleerd....hmmmm 14 miljoen credits op de account..........
???..
Waar komt dat eigenlijk vandaan.....foutje van WG..
WAT!! bijna al mijn premiumshells weg ivm het nieuwe heatshell gebeuren??????
Zucht.....kom maar weer op met een aanbieding dan....

Waar komt dat eigenlijk vandaan.....foutje van WG..
WAT!! bijna al mijn premiumshells weg ivm het nieuwe heatshell gebeuren??????

Zucht.....kom maar weer op met een aanbieding dan....
arty is juist wel gebuffed:) dus we gaan het inderdaad 20 pagina's lang aanhoren, maar goed ook! arty is gewoon klote. en zwaar OP. Lekker geen onderbouwing maar wel mijn mening;)
Want een structureel probleem van dit spel waar heel veel spelers zich aan storen en van balen mag niets van gezegd worden. Nou, dan houden we het maar op posten van battle results heChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:35:
Ok, arty is niet gebuffed is de conclusie van de meeste. Maar gaan we dat nu weer 20 pagina's lang horen?
Alsjeblieft niet zeg....
got3Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:38:
[...]
Want een structureel probleem van dit spel waar heel veel spelers zich aan storen en van balen mag niets van gezegd worden. Nou, dan houden we het maar op posten van battle results he
Dat lijkt me wel leuke physics om te introduceren ja... komen ze na elke shell ook even uit hun coverGleighton schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:29:
Of iets van recoil introduceren, dan moet je nog opletten dat je niet achteruit het water in schuift...
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
daar is die schoep achterop veel arty's voor. zou ook wel een leuke nerf zijn. Dat ze deze moeten deployen etc. als ze willen draaien.
Klinkt goed, maar dan wel met een 15 minuten deploy tijd !perpixel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:44:
daar is die schoep achterop veel arty's voor. zou ook wel een leuke nerf zijn. Dat ze deze moeten deployen etc. als ze willen draaien.
[removed]
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ow, jij zit wel te wachten op 20 pagina's lang klagen over OP arty?Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:38:
[...]
Want een structureel probleem van dit spel waar heel veel spelers zich aan storen en van balen mag niets van gezegd worden. Nou, dan houden we het maar op posten van battle results he
Kom op Kaap, niet zo moeilijk doen, je weet best wel wat ik bedoel....
Ik snap de frustratie (heb er zelf ook last van) maar niemand hier zit te wachten op enkel geklaag over arty.
Oja, en waar haal jij het vandaan dat er helemaal niet mag worden geklaagd over arty? Heb je mij nooit horen zeggen. Dat is iets waar je zelf een invulling aan hebt gegeven (woorden in iemands mond leggen is wel een sterk punt van je he!
[ Voor 4% gewijzigd door ChojinZ op 19-06-2013 15:54 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
ohw nee ik zie discussies starten die we al tig keer hebben gevoerd 
mijn remedie tegen de onbedoelde arty buff in 8.6 is zoveel mogelijk trollen in mijn t71 ^^ main goal is kill the arty..
mijn remedie tegen de onbedoelde arty buff in 8.6 is zoveel mogelijk trollen in mijn t71 ^^ main goal is kill the arty..
LoL, 1e match na de update met mn Tiger: een T8 arty.. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling in een voornamelijk T7/T6 match..
Jawel, arty heeft dezelfde mm als gewone tanks dus net zo goed als een tier8 heavy/med/light in zo'n match terecht kan komen geldt dat ook voor arty.Mr_Size schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:54:
LoL, 1e match na de update met mn Tiger: een T8 arty.. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling in een voornamelijk T7/T6 match..
[removed]
Zeg maar niets... Voordat je het weet heb je het met Kaap aan de stok!Jip99 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:54:
ohw nee ik zie discussies starten die we al tig keer hebben gevoerd
ik heb in de 5 maanden dat ik dit spel nu speel misschien 1x een arty als top tier gezien.. en nu gaat het dus blijkbaar vaker voorkomen als ik dat zo lees hier.redwing schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:55:
[...]
Jawel, arty heeft dezelfde mm als gewone tanks dus net zo goed als een tier8 heavy/med/light in zo'n match terecht kan komen geldt dat ook voor arty.
Hoe hebben ze het ooit kunnen verzinnen om een arty top of the tier te maken, arty max als een van de vele kan ik misschien nog net begrijpen. Maar arty als highest tier= seal club.
[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 19-06-2013 15:57 ]
Nu is het natuurlijk wel zo dat een tier8 arty van 8.6 niet hetzelfde is als bij 8.5 maar gezien de damage output klopt het inderdaad dat je nu in elke tier veel arty zult kunnen vinden die alles op het veld kan 1-shotten.jantje 2 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:56:
Hoe hebben ze het ooit kunnen verzinnen om een arty top of the tier te maken, arty max in eigen tier kan ik misschien nog net begrijpen. Maar arty in own tier= seal club.
[removed]
de tier setup is veranerd ook he, arty zijn hoger tier geworden, wat vroeger tier 8 arty was is nu tier 10 etc. Dus vroeger kwam je dezelfde arty tegen, alleen met een lager tiernummertje ernaast.jantje 2 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:56:
Hoe hebben ze het ooit kunnen verzinnen om een arty top of the tier te maken, arty max als een van de vele kan ik misschien nog net begrijpen. Maar arty als highest tier= seal club.
Als jij zegt dat je liever niet weer posts over arty wilt lezen, zeg je dus eigenlijk dat je liever hebt dat iedereen zijn mond er over dicht houd.ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:52:
[...]
Oja, en waar haal jij het vandaan dat er helemaal niet mag worden geklaagd over arty? Heb je mij nooit horen zeggen.
Ik zeg gewoon wat ik denk of vind, blijkbaar zijn diegene het dan met me eensChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:52:
[...]
(woorden in iemands mond leggen is wel een sterk punt van je he!).
Als een reactie gezien wordt als het aan de stok krijgen zou ik eens overwegen om weg te blijven van forums. Mensen zouden het namelijk wel eens niet eens met je kunnen zijn.ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:56:
[...]
Zeg maar niets... Voordat je het weet heb je het met Kaap aan de stok!
Goed visweer volgens mijKaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:05:
Als een reactie gezien wordt als het aan de stok krijgen zou ik eens overwegen om weg te blijven van forums. Mensen zouden het namelijk wel eens niet eens met je kunnen zijn.
[removed]
Is bij jullie het WoT forum ook zo sloom? Helft van de tijd krijg ik onderhoudsmeldingen of minuten wachten.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja eigenlijk al de hele middag het geval. Gisteren waren er ook al problemen, toen hebben ze een rollback moeten doen.wontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:06:
Is bij jullie het WoT forum ook zo sloom? Helft van de tijd krijg ik onderhoudsmeldingen of minuten wachten.
Verwijderd
+1wontcachme schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:06:
Heb ik nooit gezegd hoor! Lees mijn post nog maar eens na...Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:05:
[...]
Als jij zegt dat je liever niet weer posts over arty wilt lezen, zeg je dus eigenlijk dat je liever hebt dat iedereen zijn mond er over dicht houd.
Onzin. Ik zeg dat ik geen zin heb in 20 pagina's geklaag over OP arty en jij maakt er van: We mogen helemaal niet meer klagen over arty. Dat is gewoon de woorden in iemand mond leggen. Niets meer, niets minder...Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:05:
[...]
Ik zeg gewoon wat ik denk of vind, blijkbaar zijn diegene het dan met me eens
Ga je hier nu echt serieus op in? Sarcasme meter stuk?Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:05:
[...]
Als een reactie gezien wordt als het aan de stok krijgen zou ik eens overwegen om weg te blijven van forums. Mensen zouden het namelijk wel eens niet eens met je kunnen zijn.
Ondertussen heb je nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven.
Zit jij te wachten op 20 pagina's geklaag over OP arty? Snap je nu echt niet dat de meeste hier niet op zitten te wachten?
Zal hier wel weer een hoop gezeik mee krijgen, maar ik vind arty nou niet echt gebuffed. 1e potje met mijn Hummel: 1e 2 shots bouncen (wtf?) op een Tiger II en een BP. Had ik in 8.5 een hoogst enkele keer, zeker geen 2 keer achter elkaar. Maar goed, zou nog pure pech kunnen zijn. Vervolgens valt het me op dat ik niet meer de hele map kan bestrijken, range is 850m ofzo. Moet dus meer verplaatsen = meer kwetsbaar. Aimtijd lijkt niet echt verandert, echter het moment van afdrukken totdat de shell daadwerkelijk land waar je hem wilt duurt 3x langer. Het is dus lastiger timen als een target enigszins beweegt.
Verder geen enkel one shot gedaan, hoogste dmg was 646 op en VK 45 nog wat.
Verwijderd
klinkt hoopgevendMr_Size schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:15:
Zal hier wel weer een hoop gezeik mee krijgen, maar ik vind arty nou niet echt gebuffed. 1e potje met mijn Hummel: 1e 2 shots bouncen (wtf?) op een Tiger II en een BP. Had ik in 8.5 een hoogst enkele keer, zeker geen 2 keer achter elkaar. Maar goed, zou nog pure pech kunnen zijn. Vervolgens valt het me op dat ik niet meer de hele map kan bestrijken, range is 850m ofzo. Moet dus meer verplaatsen = meer kwetsbaar. Aimtijd lijkt niet echt verandert, echter het moment van afdrukken totdat de shell daadwerkelijk land waar je hem wilt duurt 3x langer. Het is dus lastiger timen al een target enigszins beweegt.
Tjah een GWtiger P heeft precies hetzelfde kanon als de GWtiger bijvoorbeeld. Dus heel dat verhaal over tier aanpassingen etc. is leuk maar levert in praktijk niets op. Damage output blijft hetzelfde. Alleen de tijd dat de shells landen duurt iets langer, maar met 3-5 arties merk je daar toch niets van daar er altijd wel één kan schieten. Wat in mijn ogen nog steeds het grootste probleem is, TE VEEL arties.
@MR size, minder HEAT of AP schieten? en maar 646 op een tier 8 tank met een tier 6? arty. dat is 1/3de van z'n health met 1 schot he. De shell travel time is inderdaad wel generfed, waardoor hitting on the move lastiger is geworden. Hummel heeft een decrease van 15-20% gehad. Gwtiger of T92 krijgen 50% decrease bijvoorbeeld. Range is minder geworden? dat heb ik de patch notes niet gelezen hoor.
@MR size, minder HEAT of AP schieten? en maar 646 op een tier 8 tank met een tier 6? arty. dat is 1/3de van z'n health met 1 schot he. De shell travel time is inderdaad wel generfed, waardoor hitting on the move lastiger is geworden. Hummel heeft een decrease van 15-20% gehad. Gwtiger of T92 krijgen 50% decrease bijvoorbeeld. Range is minder geworden? dat heb ik de patch notes niet gelezen hoor.
3 potjes gedaan, 2x top tierJip99 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:56:
[...]
ik heb in de 5 maanden dat ik dit spel nu speel misschien 1x een arty als top tier gezien.. en nu gaat het dus blijkbaar vaker voorkomen als ik dat zo lees hier.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
mja het is dezelfde arty als eerst, alleen ander Tier getal ervoor.
Kaap je moet wel even chagerijnig reageren
ik wil ook wel ff chago doen hoorperpixel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:26:
[...]
Kaap je moet wel even chagerijnig reagerenanders heb ik mijn pleziertje niet.
k*t perpixel etc ... bla bla bla ...
zo goed pixeltje?
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:15:
[...]
Heb ik nooit gezegd hoor! Lees mijn post nog maar eens na...
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:35:
Maar gaan we dat nu weer 20 pagina's lang horen?
Alsjeblieft niet zeg....
Jij hebt er geen zin. Je wilt dus liever niet arty klaagposts zien. Omdat te realiseren zal men er dus niet over moeten postenChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:15:
[...]
Onzin. Ik zeg dat ik geen zin heb in 20 pagina's geklaag over OP arty

Die is niet kapot. Ik ga er juist expres op inChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:15:
[...]
Ga je hier nu echt serieus op in? Sarcasme meter stuk?
Vind jou ook liefperpixel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:26:
[...]
Kaap je moet wel even chagerijnig reagerenanders heb ik mijn pleziertje niet.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-06-2013 16:30 ]
Ik kon net op El Halluf niet helemaal naar de overkant van de map schieten, ging tot 850m. Patch notes of nietjantje 2 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:18:
Range is minder geworden? dat heb ik de patch notes niet gelezen hoor.
De nieuwe patch heeft er kennelijk ook voor gezorgd dat ik standaard bij n00b teams wordt ingedeeld. Het niveau is werkelijk om te janken, op deze manier is er echt geen eer te behalen..
Kijk maar uit, dadelijk krijg je te horen dat men liever niet weer 20 pagina's met geklaag over ^&*%*% teams krijgtMr_Size schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:30:
[...]
Het niveau is werkelijk om te janken, op deze manier is er echt geen eer te behalen..
Dus een nieuwe arty safe spot is op de rode lijn in een hoekje van de mapMr_Size schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:30:
[...]
Ik kon net op El Halluf niet helemaal naar de overkant van de map schieten, ging tot 850m. Patch notes of niet
grmblbl is niet hetzelfdedynosu schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:27:
[...]
ik wil ook wel ff chago doen hoor
![]()
![]()
![]()
k*t perpixel etc ... bla bla bla ...
zo goed pixeltje?
aww ..
had nog zo mijn best gedaan ..
Yup! En waar zie jij precies staan dat ik liever heb dat iedereen zijn mond er over houdt?Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:29:
[...]
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:35:
Maar gaan we dat nu weer 20 pagina's lang horen?
Alsjeblieft niet zeg....
Pcies! En dat bedoel ik dus met woorden in de mond leggen...
Ik heb geen zin in 20 pagina's lang gezeur.Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:29:
[...]
Jij hebt er geen zin. Je wilt dus liever niet arty klaagposts zien. Omdat te realiseren zal men er dus niet over moeten posten
[...]
Sorry, geloof ik niets van...
Als een reactie gezien wordt als het aan de stok krijgen zou ik eens overwegen om weg te blijven van forums. Mensen zouden het namelijk wel eens niet eens met je kunnen zijn.Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:32:
[...]
Kijk maar uit, dadelijk krijg je te horen dat men liever niet weer 20 pagina's met geklaag over ^&*%*% teams krijgt
Verwijderd
Ook al gaan sommige mensen het liever niet horen, maar toch effe mijn mening verkondigen.
Voor mij persoonlijk is patch 0.8.6 een dikke fail. Iedereen klaagde vroeger dat arty OP was, vooral door het oneshotten van vele tanken. WG heeft dit aangepast door de o.a. de MM voor arties aan te passen, waardoor deze nu tanks van 2 tiers lager tegenkomen, die ze gegarandeerd oneshotten
Ach ja, gelukkig oneshotten ze niet alleen tanks van 2 tiers lager. In het tweede spel sinds de patch een S-51 een T34 zien oneshotten, dus gelukkig kan arty nog altijd tanks van hogere tiers dan zijzelf oneshotten
Dus tier 7 arty kan al tier 8 heavies oneshotten, en nu zien die zelfs tier 10 arty. Dat gaat echt tof zijn
Voor mij persoonlijk is patch 0.8.6 een dikke fail. Iedereen klaagde vroeger dat arty OP was, vooral door het oneshotten van vele tanken. WG heeft dit aangepast door de o.a. de MM voor arties aan te passen, waardoor deze nu tanks van 2 tiers lager tegenkomen, die ze gegarandeerd oneshotten

Weet niet of Dynosu al updates van de mods heeft gevonden, normaal deed ik dat (vandaar ook DCmod, Dynosu & ColdZero), maar aangezien ik nu weer sinds begin mei aan het werken ben heb ik er overdag geen tijd voor.
Moet ook nog mijn XVM config ombouwen tot 4.0.0 config.. kost allemaal veel tijd en ik wil na een dag hard werken ook wat relaxen
Moet ook nog mijn XVM config ombouwen tot 4.0.0 config.. kost allemaal veel tijd en ik wil na een dag hard werken ook wat relaxen
klopt het dat tier V premiums sinds 8.6 veel meer credits binnenhalen? het lijkt zo te zijn tenminste.
@coldzero ik heb ze nog niet gevonden
hop aan het werk
ik zit nog @ work!
Ik converteer mijn huidige ff met editor, die bouw ik later wel om tot nieuwe stijl
hop aan het werk
ik zit nog @ work!
Ik converteer mijn huidige ff met editor, die bouw ik later wel om tot nieuwe stijl
Ik hoop het wel wat mijn Ram II is niet bepaald een moneymaker...gotfurrr schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:19:
klopt het dat tier V premiums sinds 8.6 veel meer credits binnenhalen? het lijkt zo te zijn tenminste.
Yupgotfurrr schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:19:
Profitability changes
Repair cost
Regular shell price
Penetration
Gold shell price
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
wsLy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:12:
Weet niet of Dynosu al updates van de mods heeft gevonden, normaal deed ik dat (vandaar ook DCmod, Dynosu & ColdZero), maar aangezien ik nu weer sinds begin mei aan het werken ben heb ik er overdag geen tijd voor.
wat nou relaxen?? doe dat even in je eigen tijd

weet iemand nog waar die online xvm-installer voor noobs staat
Zo, 44% extra poen met de Matilda BP, die ook een buff heeft. Dat maakt het toch weer een beetje goed.
People as things, that’s where it starts.
Yes, nu alvast bedanktdynosu schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:26:
die komt vanavond uit. Zit nu @ work
[ Voor 16% gewijzigd door p0st op 19-06-2013 17:58 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Goed om te horen
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Ik ga eventjes naar het café, moet daar iets regelen, en daarnaar zal ik aan de slag gaan tussen de games doorTRX schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:49:
[...]
![]()
wat nou relaxen?? doe dat even in je eigen tijd![]()
weet iemand nog waar die online xvm-installer voor noobs staat
iets regelen in de kroegwsLy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:21:
[...]
Ik ga eventjes naar het café, moet daar iets regelen, en daarnaar zal ik aan de slag gaan tussen de games door

er zijn vast beter smoezen voor zuipen
werd net even door een t69 (teammate) in mijn flank geschoten. ik stootte hem per ongeluk aan met de t-50-2

en zag dat arty aardig wat kills en damage had gedaan in een random..... maar goed, daar zouden we het niet over hebben

De impact geluiden zijn erg dof geworden. Net als iemand hier al zei, als of er een blikje tegen je aan wordt gegooid i.p.v. een heftige impact geluid.
Ik heb nergens last van qua audio en hoe kanonnen klinken.
http://historicalrealism....ism-gun-sound-mod-15.html

http://historicalrealism....ism-gun-sound-mod-15.html
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Uhuh en wanneer er een schot je passeert kllinkt het alsof een voetbal passeert, of zo een ding waarmee je vroeger gooide in het zwembad, zo een stuiterding. "Bwuf"
Zeker dat die 1.57 werkt? Bestand is maar 2.2 MB groot? tegenover de 40MB van de 1.56
Zeker nu ik een kijk naar de bijlage en die april foolsversion noemt, heb ik zeker mijn twijfels.
Zeker dat die 1.57 werkt? Bestand is maar 2.2 MB groot? tegenover de 40MB van de 1.56
Zeker nu ik een kijk naar de bijlage en die april foolsversion noemt, heb ik zeker mijn twijfels.
[ Voor 37% gewijzigd door Joindry op 19-06-2013 19:18 ]
Dat is toch het doel van dit topic? Het grote World of tanks meningen topicVerwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:57:
Ook al gaan sommige mensen het liever niet horen, maar toch effe mijn mening verkondigen.
Is het al mogelijk om gold tussen accounts uit te wisselen?
`Ben bezig met mijn mod pack te updaten
en nee eljay, das niet mogelijk
en nee eljay, das niet mogelijk
na 3 potjes arty mijn eerste one shot binnen
met een T92 en AP shell (accuracy is beter dus AP wordt wat meer betrouwbaarder) een IS7 de sigaar.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat is idd de 1 Aprilversie met lasersound voor alle guns, laatste goede versie was 1.6 en zal binnenkort wel een 1.7 versie komen.Joindry schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:13:
Uhuh en wanneer er een schot je passeert kllinkt het alsof een voetbal passeert, of zo een ding waarmee je vroeger gooide in het zwembad, zo een stuiterding. "Bwuf"
Ook even potje met de S-51 gedaan, reload van 47 sec en aimtime ook erg lang.......wel voor de eerste keer 4 kills gehaald met dat ding.
Heb ooit 6 kills gehaald met een arty maar meer als 2 of 3 kreeg ik normaal nooit voor elkaar...dus arty is een nog grotere dreiging geworden dan het al was..

[ Voor 20% gewijzigd door ShockWave op 19-06-2013 19:29 ]
kan geen update vinden voor die zoom out mod ... meh
Die zal wat langer op zich laten wachten vanwege dat dynamisch gedoe.
Gaan er nieuwtjes instaan in de mod?
Gaan er nieuwtjes instaan in de mod?
mijn config voor xvm gaat eruit, alleen die van coldzero zit er nog in, hij en ik hadden toch al bijna dezelfde config
anfield crosshair vervangen door j1mb0s
terug naar zuamgua contour icons
bijna klaar met de update, coldzero/wsly nog druk bezig met de xvm config
anfield crosshair vervangen door j1mb0s
terug naar zuamgua contour icons
bijna klaar met de update, coldzero/wsly nog druk bezig met de xvm config
Neem je tijd 
Mijn ijsblokjes in mijn whiskey gaan nog wel even mee
Mijn ijsblokjes in mijn whiskey gaan nog wel even mee
mja ik wil zelf ook graag spelen, dus beetje sneller mag wel
Als je naar hier komt krijg je ook whisky (als je ouder bent dan 18),
en hier is Brugge, België.
Ligt het trouwens aan mij of hebben ze de gloom modus nog een standje hoger gezet?
en hier is Brugge, België.
Ligt het trouwens aan mij of hebben ze de gloom modus nog een standje hoger gezet?
http://wot-shot.com/zoom/ gewoon google..dynosu schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:45:
kan geen update vinden voor die zoom out mod ... meh
raar dat ik die niet vond dan, dank je wel
Een beetje slowchat is geen probleem als het maar betrekking heeft op tanks, wie wat aan het drinken is en hoe lekker het is doe je maar in de HK
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Heb de update geïnstalleerd, samen met nieuwe XVM en J1mb0's crosshair mod, en kan nu ineens heel ver uitzoomen. Zit dit in de patch of in de nieuwe XVM? Even snel door de patch notes gebladerd, enige wat ik kon vinden is 'dynamic camera mode' en dat zal dan ook wel de reden zijn dat wanneer ik schiet ik geen recoil meer heb.
Ben verder erg benieuwd naar de accuracy verbetering en camo verandering..
Edit: Oh wacht, de enige mod waarvan ik het niet verwachtte heeft dit ingebouwd, J1mb0's mod.
Het is wel even wennen, maar niet onprettig.
Ben verder erg benieuwd naar de accuracy verbetering en camo verandering..
Edit: Oh wacht, de enige mod waarvan ik het niet verwachtte heeft dit ingebouwd, J1mb0's mod.
[ Voor 15% gewijzigd door Rik027 op 19-06-2013 20:56 ]
XBL: Sgt Rik NL
Oh mooi, de nieuwe J1mb0's had ik nog niet maar de toevoeging van de zoomout mod maakt voor mij als luiaard de drempel naar een zoomout mod wel erg laag
das mooi, dan zit die denk ik straks ook in de dcmod?
ik wacht nog even opde update daarvan, xvm ga ik nu voor het eerst installeren en ik ben erg lui aangelegd
heeft iemand al de historical gun sound mod geprobeerd? als ik heb installeer crashed de game...:(
ik wacht nog even opde update daarvan, xvm ga ik nu voor het eerst installeren en ik ben erg lui aangelegd
heeft iemand al de historical gun sound mod geprobeerd? als ik heb installeer crashed de game...:(
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
die werkt idd niet...heeft iemand al de historical gun sound mod geprobeerd? als ik heb installeer crashed de game...:(
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Had 1 keer met zoom out mod gespeeld en vond het niks, je hoort je tank niet en dat voelt raar.psychoclown schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:07:
Oh mooi, de nieuwe J1mb0's had ik nog niet maar de toevoeging van de zoomout mod maakt voor mij als luiaard de drempel naar een zoomout mod wel erg laag
Shuttle st20g5
Met de nieuwste patch hoor ik mijn tank sowieso nog amper
Ik hoop stiekem dat er een manier is om of de oude sounds er terug in te zetten, via een oude 8.5, of er een mod komt ervoor.
Misschien is het realistischer [betwijfel het] maar ik vond 8.5 veel beter klinken. \
Het valt zelfs mijn vriendin op
Misschien is het realistischer [betwijfel het] maar ik vond 8.5 veel beter klinken. \
Het valt zelfs mijn vriendin op
Gadverdamme wat hebben ze toch voor geluidseffecten toegevoegd, zonder sound mods is het geluid in WoT echt waardeloos en voegt niks toe... enige leuke updates waren voor de tracks.. voor de rest ligt de ontwikkeling echt stil.
Jammer dat elke big dmg gun in het spel je nu bijna elke keer raakt, gelukkig fixed dit wel de zogenaamde 0.34 acc gun op de Indien.
Jammer dat elke big dmg gun in het spel je nu bijna elke keer raakt, gelukkig fixed dit wel de zogenaamde 0.34 acc gun op de Indien.
ChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:57:
[...]
Yup! En waar zie jij precies staan dat ik liever heb dat iedereen zijn mond er over houdt?
Stellen dat je geen zin hebt in pagina's lang gezeur maar dat mensen niet hun mond hoeven te houden spreek je enkel jezelf mee tegen. Liever zie je namelijk niet die posts, liever wil je dus dat men hun mond erover houdt, anders kun je die posts niet voorkomen.
Wat jij wilt
Ik ben blij dat je in de ik-vorm spreektChojinZ schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:57:
[...]

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-06-2013 21:36 ]
Goed, jullie 2 moeten deze erg nutteloze posts ook maar gaan staken, ik word er gek van om elke keer dit soort nutteloze discussie te moeten staken!
Vooral ook het feit dat ik aan anderen moet vragen in bijv. ESL om te kijken voor gebroken hekjes of iets anders is soms irritant
Kun je toch net even iets beter om hoekjes kijken etc.Knowuse schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:17:
[...]
Had 1 keer met zoom out mod gespeeld en vond het niks, je hoort je tank niet en dat voelt raar.
Vooral ook het feit dat ik aan anderen moet vragen in bijv. ESL om te kijken voor gebroken hekjes of iets anders is soms irritant
het is ook superhandig om te zien hoe een turret staat als je het net niet goed kan zien. heel handig voor peek a boo inderdaad
Shit. Dat hele accuracy en reload gedoe dat zal wel met m'n artillery, maar dat de range nu compleet klote is op m'n M7 Priest, dat zijn echt geen grappen.
En m'n crew mag ik nu geld voor gaan betalen om die weer in een tier 4 SPG te krijgen? Dit is echt behoorlijk schandalig.
En m'n crew mag ik nu geld voor gaan betalen om die weer in een tier 4 SPG te krijgen? Dit is echt behoorlijk schandalig.
[ Voor 28% gewijzigd door Willaaam op 19-06-2013 22:15 ]
Vanavond flink wat potjes gedaan en zover is me dit opgevallen:
- Accuracy buff is goed te merken. Mijn IS-2 met een precisie van 0.46 doet het verdomd goed als sniper soms
- Opeens veeel meer potjes met Arty ipv meestal geen (in elk geval op tier 7)
- Tier 7 arty in een tier 7 battle is niet leuk.
- De nieuwe geluiden icm Teamspeak hoor ik compleet niet of ik beschoten word, geraakt word of dat er schade ontstaat. Meestal hoor ik "pling" of zoiets en dan moet ik naar mijn hp balk kijken.....
- Iedereen schiet gold shells....
- Accuracy buff is goed te merken. Mijn IS-2 met een precisie van 0.46 doet het verdomd goed als sniper soms

- Opeens veeel meer potjes met Arty ipv meestal geen (in elk geval op tier 7)
- Tier 7 arty in een tier 7 battle is niet leuk.
- De nieuwe geluiden icm Teamspeak hoor ik compleet niet of ik beschoten word, geraakt word of dat er schade ontstaat. Meestal hoor ik "pling" of zoiets en dan moet ik naar mijn hp balk kijken.....
- Iedereen schiet gold shells....
Vooral dat laatste viel me enorm op! maar dat komt denk ik door de 50% off bij consumables? of zijn gold shells geen consumables?
ik loop tegen een irritante bug aan in het statistics panel waardoor damage daar in de tooltips niet zichtbaar is , hierdoor ben ik nog niet klaar met de update. als mensen een update willen met deze bug erin zal ik deze releasen met de bug
heel de stats pack en het gedeelte in xvm zijn al weg, het werkt nog niet .. grrrrrr
heel de stats pack en het gedeelte in xvm zijn al weg, het werkt nog niet .. grrrrrr
Heb ook problemen met de snipermod die de rand weghaald en de zoommod, beide werken maar alleen afzonderlijk en niet samen..
Arty is veel te sterk geworden door deze update
Ik gebruik jouw pack niet en heb het ook.dynosu schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:24:
ik loop tegen een irritante bug aan in het statistics panel waardoor damage daar in de tooltips niet zichtbaar is , hierdoor ben ik nog niet klaar met de update. als mensen een update willen met deze bug erin zal ik deze releasen met de bug
`zijn meer mensen helaas, ik release update zo, gebruiken mensen het, prima, zo niet ook prima
MM is ook een beetje gek aan het worden net 20 scouts in een tier 10 game zonder arty hahaha.
Bepaalde mensen hadden beloofd dat ik mocht gloaten bij winst. Dus bij deze.
Vanavond trainings battles gehad van got2 vs got. De eindstand 2-1-0. 2 wins en 1 draw voor got2! Daar moet ook even bij vermeld worden dat 1 van de wins 10 got2-ers tegen 15 got-ers was
Vanavond trainings battles gehad van got2 vs got. De eindstand 2-1-0. 2 wins en 1 draw voor got2! Daar moet ook even bij vermeld worden dat 1 van de wins 10 got2-ers tegen 15 got-ers was
Is er eigenlijk nog echt verschil tussen GOT en GOT2?
mja, theoretisch wel. got is meer "oude garde", actievere leden en hogere tiers. got2 is bijna altijd de binnenkomst clan. Ben je dan vaak op teamspeak en doe je vaak meet company's enzo. Dan groei je vrij snel door naar GoT als je dat wil.
Bij deze ook mijn Modpack voor 8.6 voor de geïnteresseerden! Heb deze combinatie een aantal matches getest inmiddels en het werkt prima samen! Gewoon unzippen in /res_mods/
Greep uit de selectie:
- Locastan's Minimap
- POGS Contour Mod Clearcolor
- J1mb0's Crosshair Mod + Zoomout Mod
- Yasen-Krasen Messenger Mod
- Female Crew + HD Shell, Consumable & Module Icons
- Hitlog + Damage Panel
Download: http://www64.zippyshare.com/v/83486722/file.html
Preview in-game
Greep uit de selectie:
- Locastan's Minimap
- POGS Contour Mod Clearcolor
- J1mb0's Crosshair Mod + Zoomout Mod
- Yasen-Krasen Messenger Mod
- Female Crew + HD Shell, Consumable & Module Icons
- Hitlog + Damage Panel
Download: http://www64.zippyshare.com/v/83486722/file.html
Preview in-game

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb verspreid over 2 weken gewerkt aan mijn xvm 4.0.0 config om erachter te komen dat er ERGENS in een bestand iets niet goed staat, god weet waar precies -,- Heb me er flink aan lopen te ergeren.
Ik heb nu een config gekregen van 2crashandburn die zijn config op die van mij gebaseerd heeft, dus ik ga morgen eens kijken ernaar.
Ik heb nu een config gekregen van 2crashandburn die zijn config op die van mij gebaseerd heeft, dus ik ga morgen eens kijken ernaar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)