Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Ttk lijkt te zijn aangepast afgaande op deze pc beelden

http://www.dailymotion.com/video/x3o13rh

//edit; dit is met 1 speler, geen party van 4 [..] ook is recoil op pc beter te compenseren

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 24-01-2016 00:42 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylocke schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:31:
[...]

Als ik op die site kijk zie ik een single thread performance van 2069 vs 1898. Dat is nog geen 10% verschil bij single thread performance. Daarnaast kan de 2500k ook nog makkelijk overclocked worden waardoor de performance per thread zo goed als gelijk kan worden.

Alleen als The Division hyperthreading goed ondersteund zal er een groot verschil zijn tussen die 2. De genoemde 290 zal eerder een bottleneck zijn.

Uiteindelijk is het allemaal giswerk. Ben benieuwd of the minimum specs ook binnenkort bekend gemaakt gaan worden.
Minimum specs zijn al bekend, zie de ubisoft blog in mn post van de recommended ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

melantrix schreef op zondag 24 januari 2016 @ 07:12:
[...]

Minimum specs zijn al bekend, zie de ubisoft blog in mn post van de recommended ;)
Ah dank je, die 2e link had ik helemaal gemist. Ik heb zin in vrijdag!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:43:

//edit; dit is met 1 speler, geen party van 4 [..] ook is recoil op pc beter te compenseren
Zo, dat is inderdaad een stuk kortere ttk! Moet zeggen dat wat meer uitnodigender is ipv het (een beetje) afschrikwekkende lange ttk in de andere video's. Ik ben benieuwd of dit filmpje in die zin van een betrouwbare bron komt en of het ook daadwerkelijk zo is in de laatste build.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Zo... die rat op 0:44 gaat inderdaad snel neer zeg :9

Heb persoonlijk niet zo'n moeite met de TTK. Zoals eerder gezegd voelt het met name onnatuurlijk aan omdat de setting realistischer is dan b.v. Destiny. Kan me drukker maken over de Gameplay, in de filmpjes oogt het soms wat houterig (spelers klimmen per ongeluk op auto's ipv dekking te zoeken). Verder hoop ik dat de Dark Zone geen "spawn rape fest" wordt voor hogere level spelers. Ben erg benieuwd en heb zin in de Beta! :)

Casual PS4 spelers die het leuk vinden om samen New York te ontdekken? Voeg me maar toe PSN: The_Bash

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Opvallend dat ze de fenomenale "traploop" animaties uit de E3 demo (als ze het politiebureau binnen gaan) er ook volledig uit hebben gesloopt. Waarom zouden ze dat doen? Het is niet dat zoiets extra resources vraagt, lijkt me. Het is maar een detail, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 09:03:
[...]

Opvallend dat ze de fenomenale "traploop" animaties uit de E3 demo (als ze het politiebureau binnen gaan) er ook volledig uit hebben gesloopt. Waarom zouden ze dat doen? Het is niet dat zoiets extra resources vraagt, lijkt me. Het is maar een detail, maar toch.
Ik heb steeds t gevoel dat we die eerste gamepad beelden van een game meer als proof of concept moeten zien (net als een conceptcar) ipv daadwerkelijke ingame footage.. Het zag er vet uit en veel dingen daaruit zitten ook in t spel maar veel ook niet.

Ik ben zelf een beetje voorbij dat punt en heb zoiets van laat maar komen, kan 't toch wel spelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

Lijkt mij gewoon level verschil van die mini-missies, hij heeft een lvl7 green gun tegen lvl5 mobs, meeste gamebeelden die je zag waren white guns tegen gelijk of hogere mobs.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat gebeurd er eigenlijk als je speelt zonder Internet/XboxLive gold of PSN+? Mag je de DarkZone helemaal niet in of worden het dan gewoon npc's?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:51:
Wat gebeurd er eigenlijk als je speelt zonder Internet/XboxLive gold of PSN+? Mag je de DarkZone helemaal niet in of worden het dan gewoon npc's?
Ik denk dat je dan zelfs de game niet in komt. Het is toch een online-only spel

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

TTK whiners nu al, pffff. TTK is helemaal niet aangepast maar meeste beelden waar je een hoge TTK zag waren high level, dit is net eerste paar levels dus TTK die veel lager is. Mensen het is een RPG geen shooter waar je 1 hit kills in maakt...

Zin in beta!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goed, sinterklaas is weg, maar ik heb nog speculaas over;

in de install map staat oa logitechsteeringwheel.dll - zou dat betekenen dat we autos kunnen besturen? of gewoon standaard hardware support

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 24-01-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Preorder op ps store gedaan om de beta te kunnen testen, maar nog geen key gekregen. Iemand anders wel? Ik hoop vooral dat de laadtijden meevallen: bv witcher3 op pc met SSD of ps4 was enorm. Logisch natuurlijk, maar het kan mijn keuze beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Zodra je in het spel zit heb je 0 laadschermen is er bevestigd, dus daar heb je geen last van!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Cityhunter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:42:
Preorder op ps store gedaan om de beta te kunnen testen, maar nog geen key gekregen. Iemand anders wel? Ik hoop vooral dat de laadtijden meevallen: bv witcher3 op pc met SSD of ps4 was enorm. Logisch natuurlijk, maar het kan mijn keuze beïnvloeden.
Heb al wel een promo code gehad voor Beta registratie, maar nog geen key om 'm in de PSN store op te halen. Heb gelezen dat dat 48 uur vantevoren kan.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mvandenberg91 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:18:
[...]

Haha ik ben benieuwd of je ook nog iets met dat horloge kan, of dat het alleen een hebben ding is :D Ga je op Ps4 spelen toevallig wie weet kunnen we samen is spelen!
Jazeker op de PS4, voeg me gerust toe. dragonspirit1976 Altijd gezellig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://kds.opsgaming.fr/ptheDivision

stel je komt door het (kudt) franse taaltje heen kun je key bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 11:34
Van NVIDIA een beta key mogen ontvangen, leuke actie :). Ben benieuwd naar het spel morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:32

tha_crazy

Mafketel

himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:59:
http://kds.opsgaming.fr/ptheDivision

stel je komt door het (kudt) franse taaltje heen kun je key bemachtigen
Je moet dan alleen een account hebben bij jeuxvideo.com die al 24 uur oud is
Pour participer, inscrivez-vous avec votre mail de compte jeuxvideo.com. Votre compte doit être actif depuis au moins 24h.
Om deel te nemen aan deze actie van jeuxvideo.com. moet uw account minimaal 24 uur actief zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door tha_crazy op 25-01-2016 11:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SPOXYWOXY schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:01:
Van NVIDIA een beta key mogen ontvangen, leuke actie :). Ben benieuwd naar het spel morgen!
Morgen? Het begint vrijdag toch pas? :X Morgen begint alleen preload als ik het goed begreep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op reddit stond wel leuke discussie;

Stel je gaat met party de DZ in en iedereen is healer [..] hoe sterk(er) kun je dan zijn dan de andere groepen die je tegen komt? Tuurlijk zal DPS niet optimaal zijn (maar kan gear/talents veranderen) echter zal jouw party met overheals, healing stations, medkids, healing-nades etc. ongetwijfeld het langste in leven blijven..

@sinergyx; [..] MAG? healing like crazy = win, met dat magic blauwe smurfen stof

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 25-01-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:09:

Stel je gaat met party de DZ in en iedereen is healer [..] hoe sterk(er) kun je dan zijn dan de andere groepen die je tegen komt? Tuurlijk zal DPS niet optimaal zijn (maar kan gear/talents veranderen) echter zal jouw party met overheals, healing stations, medkids, healing-nades etc. ongetwijfeld het langste in leven blijven..

@sinergyx; [..] MAG? healing like crazy = win, met dat magic blauwe smurfen stof
denk dat het ook een beetje ligt aan de cooldowns van bepaalde skills en de coördinatie van de tegenstanders.. als ze met een paar man DPS doen op 1 tegenstander, denk ik niet dat die het lang overleeft. Neem aan dat ze wel naar balans hebben gekeken...we zullen het zien met de Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
Net de Beta gekocht. Mijn ervaringen dit weekend gaan bepalen of ik het spel koop of niet. Ben in ieder geval erg benieuwd naar de classes e.d. Gebruikelijk speel ik een support role tijdens games als deze.

Zie wat bekende namen van Rainbow Six hier iig, dus ben bereid om de beta samen te rocken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 11:34
melantrix schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:02:
[...]

Morgen? Het begint vrijdag toch pas? :X Morgen begint alleen preload als ik het goed begreep
Oh dan had ik het niet goed gelezen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30
himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:09:

Die game blijft ongeslagen top3 voor mij, turtle style met 5 man blijven overleven, vind ik 10 leuker dan 1x met een P90 binnen rennen en 1-bullet kills maken. Alleen gezien de stun nades zal je hier stuk tactischer moeten gaan spelen wil je op dezelfde manier blijven overleven. Zeker die 256 matches, hoe lang je op 1 chokepunt maar kon blijven vechten, healen, killen en reviven.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 25-01-2016 11:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:38:
[...]

Die game blijft ongeslagen top3 voor mij, turtle style met 5 man blijven overleven, vind ik 10 leuker dan 1x met een P90 binnen rennen en 1-bullet kills maken. Alleen gezien de stun nades zal je hier stuk tactischer moeten gaan spelen wil je op dezelfde manier blijven overleven. Zeker die 256 matches, hoe lang je op 1 chokepunt maar kon blijven vechten, healen, killen en reviven.
wanneer the-division qua gameplay beetje in de buurt komt van mag (kan natuurlijk niet omdat je niet met 256 man aan het schieten bent) maar [..] beetje in de buurt is voldoende :)

precies; all-time top3 game! toch bijzonder dat ze die IP/zipper dood hebben laten gaan. Er is geen game die daarbij in de buurt komt; echt dat knokken en schieten, reviven en schreeuwen voor iedere meter slachtveld :P
GMacD schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:14:
denk dat het ook een beetje ligt aan de cooldowns van bepaalde skills en de coördinatie van de tegenstanders.. als ze met een paar man DPS doen op 1 tegenstander, denk ik niet dat die het lang overleeft. Neem aan dat ze wel naar balans hebben gekeken...we zullen het zien met de Beta :)
dat is goed af te spreken; rouleren en voice-com, denk wel dat je op die manier 'permanent' in leven gehouden kunt worden. maar precies dat; we zullen het zien met de Beta.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/koSMEnS.png

>knip< >godslastering< >knip< >grrrrr< >cencuuuur< >knip< >iets onverstaanbaars< 8)7 ;w ;(

bol.com: Wij hebben navraag gedaan bij de verantwoordelijke afdeling. De gold edition komt naar verwachting niet uit voor de PC. Ubisoft heeft deze gecanceled. Mocht deze onverhoopt toch beschikbaar komen dan zal deze op de website te vinden zijn. Onze excuses.

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 25-01-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:55:
[...]

wanneer the-division qua gameplay beetje in de buurt komt van mag (kan natuurlijk niet omdat je niet met 256 man aan het schieten bent) maar [..] beetje in de buurt is voldoende :)

precies; all-time top3 game! toch bijzonder dat ze die IP/zipper dood hebben laten gaan. Er is geen game die daarbij in de buurt komt; echt dat knokken en schieten, reviven en schreeuwen voor iedere meter slachtveld :P

[...]

dat is goed af te spreken; rouleren en voice-com, denk wel dat je op die manier 'permanent' in leven gehouden kunt worden. maar precies dat; we zullen het zien met de Beta.

[afbeelding]

>knip< >godslastering< >knip< >grrrrr< >cencuuuur< >knip< >iets onverstaanbaars< 8)7 ;w ;(

bol.com: Wij hebben navraag gedaan bij de verantwoordelijke afdeling. De gold edition komt naar verwachting niet uit voor de PC. Ubisoft heeft deze gecanceled. Mocht deze onverhoopt toch beschikbaar komen dan zal deze op de website te vinden zijn. Onze excuses.
Verkoopt bol.com de gold edition dan?
Ik heb die namelijk niet gezien voor de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:55:

Volgens mij is hij nog wel te pre-orderen op Uplay. Daar heb ik het gepreordered mbv 20% korting door 100 uplay points in te wisselen.

zover ik kan zien heb ik hem nog in mijn library staan (ben op mn werk dus kan niet uplay zelf openen, maar online lijkt hij er nog t zijn.)
Lijkt me eerder een actie dat Gold Edition alleen voor uplay is oid en neit via andere kanalen verkocht wordt? Je zou eventueel ook ubisoft NL kunnen tweeten oid met deze vraag. Het is wel vaag hoor.

Ik ga wel pissed worden als het oppeens niet meer verkocht is. Heb eindelijk besloten om dat spel te kopen en omdat ik zo hyped ben gelijk de gold edtion, doe dat normaal nooit. En dan nu cancelen zeker, eikels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tha_crazy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:21:
[...]

Verkoopt bol.com de gold edition dan?
Ik heb die namelijk niet gezien voor de PS4
ps4 + xbone jusit wel, pc niet meer! die stond er voorheen altijd, heb ook pre-order daarop staan. nu ineens niet meer.

zie; http://www.bol.com/nl/m/g...vision/index.html#cat=ps4

ga bovenstaande maar doen; via uplay
alternatief: http://www.dlgamer.co.uk/...old-pc_games-p-31576.html

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 25-01-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:26:
[...]

ps4 + xbone jusit wel, pc niet meer! die stond er voorheen altijd, heb ook pre-order daarop staan. nu ineens niet meer.

zie; http://www.bol.com/nl/m/g...vision/index.html#cat=ps4

ga bovenstaande maar doen; via uplay
Ah ja zie t.
Standard gecanceld en gold gepre-ordered.
Dat wordt nog een Beta code :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
melantrix schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:26:
[...]

Volgens mij is hij nog wel te pre-orderen op Uplay. Daar heb ik het gepreordered mbv 20% korting door 100 uplay points in te wisselen.
Gast, briljant, ik had 105 uplay punten gespaard blijkbaar en nu voor 80e die gold edition via de uplay store gekocht...is toch weer 10 euro korting tov bol.com ;) (had de standard edition al ge-pre-ordered bij bol)
Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Xecuter NL check anders even deze link:

https://uk.gamesplanet.co...edition-uplay-key--2631-2

Officieel ubisoft retailer zijn ze, heb je het voor iets meer als 6 tientjes ;-) (64 euro om precies te zijn!)

[ Voor 6% gewijzigd door Donnie op 25-01-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:28:
[...]

Gast, briljant, ik had 105 uplay punten gespaard blijkbaar en nu voor 80e die gold edition via de uplay store gekocht...is toch weer 10 euro korting tov bol.com ;) (had de standard edition al ge-pre-ordered bij bol)
Thanks voor de tip!
Nou, ik hoop dus dat het lukt. Als Ubisoft het daadwerkelijk gecanceled heeft ;(

Heb even getweet naar bijna iedereen die ik ken die wat connecties heeft met The division. (Ubisoft support, the division, Arekkz, MarcoStyle, Hamish Bode ) Marco style heeft alleen nog maar geantwoord met: I have no idea... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
melantrix schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:32:
[...]

Nou, ik hoop dus dat het lukt. Als Ubisoft het daadwerkelijk gecanceled heeft ;(

Heb even getweet naar bijna iedereen die ik ken die wat connecties heeft met The division. (Ubisoft support, the division, Arekkz, MarcoStyle, Hamish Bode ) Marco style heeft alleen nog maar geantwoord met: I have no idea... :X
Ik twijfel nu alleen aan de content van die uplay store order, zie daar bijvoorbeeld niet die extra's in terug zoals die firefighter, paramedic of police uitrusting die wel bij bol.com erbij staan...heel vreemd allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Donnie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:32:
Xecuter NL check anders even deze link:

https://uk.gamesplanet.co...edition-uplay-key--2631-2

Officieel ubisoft retailer zijn ze, heb je het voor iets meer als 6 tientjes ;-) (64 euro om precies te zijn!)
Ik speel alleen op ps4...maar ik check het ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:34:
[...]

Ik twijfel nu alleen aan de content van die uplay store order, zie daar bijvoorbeeld niet die extra's in terug zoals die firefighter, paramedic of police uitrusting die wel bij bol.com erbij staan...heel vreemd allemaal...
Dat heeft er nooit bij gestaan. Via uplay was er alleen basegame, seasonpass en twee outfits (hazmat en national guard outfit) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
melantrix schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:35:
[...]

Dat heeft er nooit bij gestaan. Via uplay was er alleen basegame, seasonpass en twee outfits (hazmat en national guard outfit) ;)
Dus bij bol krijg je bij de gold edition meer content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:37:
[...]

Dus bij bol krijg je bij de gold edition meer content?
Ik weet niet, lijkt er wel op? Je kan ook via VPN naar de US site gaan van the Division, dan krijg je 4 outfits. (Agent Origins oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:32:
[...]

ik weet alleen dat ubisoft de gold-pc bij bol.com geannuleerd (zo meldt bol.com mij)

neem aan dat verder geen invloed heeft op degene die een versie via uplay of andere kanalen heeft besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Voor degene die nog geen code hebben

http://www.insidegamer.nl...etacode-voor-the-division

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:49:
[...]

ik weet alleen dat ubisoft de gold-pc bij bol.com geannuleerd (zo meldt bol.com mij)

neem aan dat verder geen invloed heeft op degene die een versie via uplay of andere kanalen heeft besteld
Klopt, alleen Bol.com heeft dat nog confirmed gecancelled. Maar ik vraag me dan af waarom alleen bij Bol.com of is het dus overal gedaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Hier heb ik m via Steam besteld. Geen extra outfits, op de oranje na, maar tot op heden geen cancel van de gold versie gekregen. Lijkt er op dat dat goed gaat.

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:13
beta codes voor de snelle jongens : http://gamer.nl/articles/...tom-clancys-the-division/

edit: alles = weg

[ Voor 7% gewijzigd door PepieNL op 25-01-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die codes zijn allemaal al weg!!
die waren vanochtend al weg, heeft gene nut een giveaway te delen die reeds vergeven is

[ Voor 80% gewijzigd door himlims_ op 25-01-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:34:
die codes zijn allemaal al weg!!
die waren vanochtend al weg, heeft gene nut een giveaway te delen die reeds vergeven is
Nee hoor. Vlak voordat ik mijn link deelde nog een code weten te pakken.

Er komen nog geregeld sites naar voren waarbij het kan.

Deze zijn nu wel weg ondertussen. Komen wel weer nieuwe

Edit: net 1 gehaald voor iemand anders. http://www.psx-sense.nl/2...cys-the-division-betakey/

Of
http://www.gamekings.nl/n...lancys-the-division-beta/

[ Voor 29% gewijzigd door Pannekoek81 op 25-01-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke even speculatie van mijn kant.

Bol.com bood samen met de preorder 3 outfits aan. Deze outfits waren onderdeel van de Agent Origin actie die eigenlijk alleen America only was. Kán het zo zijn dat bol.com zonder toestemming van ubisoft dat aanbood en ubisoft daar nu achter gekomen is en als soort van repercussie geen gold edition via bol.com verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Pannekoek81 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:37:
[...]

Nee hoor. Vlak voordat ik mijn link deelde nog een code weten te pakken.

Er komen nog geregeld sites naar voren waarbij het kan.

Deze zijn nu wel weg ondertussen. Komen wel weer nieuwe

Edit: net 1 gehaald voor iemand anders. http://www.psx-sense.nl/2...cys-the-division-betakey/

Of
http://www.gamekings.nl/n...lancys-the-division-beta/
Wow thanks! Heb er eentje via gamekings w00t :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:42:
Oke even speculatie van mijn kant.

Bol.com bood samen met de preorder 3 outfits aan. Deze outfits waren onderdeel van de Agent Origin actie die eigenlijk alleen America only was. Kán het zo zijn dat bol.com zonder toestemming van ubisoft dat aanbood en ubisoft daar nu achter gekomen is en als soort van repercussie geen gold edition via bol.com verkoopt?
denk het niet; de gebruikte afbeeldingen op de bol.com pagina (heb ik hierboven gepost) waren volledig in stijl/lijn met die van usa, alleen dan nederlandstalig.

geloof niet dat er iemand bij bol.com die afbeeldingen heeft zitten maken met dezelfde font/grootte etc. als het officiele materiaal van ubisoft.

verwacht dat ze wel degelijk die goedkeuring hadden voor de dlc. sterker; er is een speciale division pagina waar al die info gedeeld wordt. http://www.bol.com/nl/m/games/the-division/index.html#cat=pc

maar waarom zij die gold hebben terug getrokken 8)7 misschien wil ubisoft dit alleen via hun eigen kanaal? echter wordt die gold-versie wordt wel bij andere shops aangeboden. nu ik niet snap

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 25-01-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Thx pannekoek, ik heb een 2e betakey zodat ik op de ps4 kan testen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:45:
[...]

denk het niet; de gebruikte afbeeldingen op de bol.com pagina (heb ik hierboven gepost) waren volledig in stijl/lijn met die van usa, alleen dan nederlandstalig.

geloof niet dat er iemand bij bol.com die afbeeldingen heeft zitten maken met dezelfde font/grootte etc. als het officiele materiaal van ubisoft.

verwacht dat ze wel degelijk die goedkeuring hadden voor de dlc. sterker; er is een speciale division pagina waar al die info gedeeld wordt. http://www.bol.com/nl/m/games/the-division/index.html#cat=pc

maar waarom zij die gold hebben terug getrokken 8)7 misschien wil ubisoft dit alleen via hun eigen kanaal? echter wordt die gold-versie wordt wel bij andere shops aangeboden. nu ik niet snap
Ja klopt, ik zit net te kijken en ik zie dat de standard edition die outfits heeft maar niet de gold edition (iig niet bij de ps4) ach, klonk wel leuk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Donnie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:50:
Thx pannekoek, ik heb een 2e betakey zodat ik op de ps4 kan testen ;-)
clockw1ze schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:45:
[...]

Graag gedaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:51
Ik zoek nog een betakey voor PC, weet iemand een site waar ik deze kan verkrijgen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

clockw1ze schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:45:
[...]

Dude lees ff paar post hierboven... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Heb ook een code kunnen bemachtigen via Gamekings.nl. Kreeg wel een melding dat er iets was misgegaan omdat het alleen voor Noord-Amerikanen was, maar kon toch doorklikken. Hopelijk werkt dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* key pakken = mij helpen in DZ :+ >:)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

DM me als je code gebruikt hebt; voorkomt irritatie bij de mede tweakers

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 25-01-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
Heb er een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Lizardz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:13:
Heb ook een code kunnen bemachtigen via Gamekings.nl. Kreeg wel een melding dat er iets was misgegaan omdat het alleen voor Noord-Amerikanen was, maar kon toch doorklikken. Hopelijk werkt dat gewoon.
Inderdaad. Door klikken en je krijgt de mail binnen met de melding bedankt voor je pre order. Gegarandeerde toegang beta blablabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Voor wie er nog eentje zoekt :)
Laat ff weten als hij gebruikt is.
Members only:

http://betacode.ubi.com/gamersnettctd

[ Voor 18% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-01-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
Ik heb hem ook verkregen via Gamekings, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:15:
Members only:
Gebruikt, dankje d:)b .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Members only:

dank je wel :D voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Pannekoek81 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:15:
[...]

Inderdaad. Door klikken en je krijgt de mail binnen met de melding bedankt voor je pre order. Gegarandeerde toegang beta blablabla.
Precies, heb die mail inmiddels ook ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:00

Nickrsd

kan je de beta al ergens downloaden via uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nee waarschijnlijk pas morgen of overmorgen, maar hiervoor krijg je bericht van uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Nickrsd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:24:
kan je de beta al ergens downloaden via uplay
48 uur van tevoren pas, als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lavidz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 13:53
Members only:

Mercikes!!

PSN: Lavidz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Heeft iemand ook een beta code voor de ps4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizardz
SC4RF4C3 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:34:
Heeft iemand ook een beta code voor de ps4?
Je kunt zelf kiezen voor welk platform je de code gebruikt. Hierboven worden een aantal keys vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No offense naar degenen die hier vragen om keys.. Maar er staat duidelijk in de topic warning dat het niet de bedoeling is om daar naar te vragen. Er is hierboven genoeg gedeeld om zelf een key te kunnen bemachtigen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Lizardz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:35:
[...]

Je kunt zelf kiezen voor welk platform je de code gebruikt. Hierboven worden een aantal keys vergeven.
Dankje, probeerde ze in te vullen in psstore |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
9PF7N34FYXXB

Ga naar de volgende website: http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-us/beta/

Veel plezier ermee!
Ik ga toch niet spelen, komt me nu toch niet zo goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zie hier een shit-load aan screenshots:
http://mydivision.net/the-division-screenshots/

... het blijft marketing materiaal(?) of is dit nu 'het echte werk'?

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 25-01-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:01:
zie hier een shit-load aan screenshots:
http://mydivision.net/the-division-screenshots/

... het blijft marketing materiaal(?) of is dit nu 'het echte werk'?
Staat onder andere bij dat het om gameplay foto's gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
Geen ingame footage van de x1! renders imo

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:50
even een vraagje: ik heb gelezen dat er een single single player campaign aanwezig zou zijn bij the division.

maar nu heb ik ergens gelezen (nederlands forum) dat er geen single player zou zijn.

v/d week lees ik weer ergens dat het er wel weer bij zit.. kan iemand mij vertellen of je deze game ook als single player kan spelen, ik speel namelijk niet online en dit vind ik tot dusverre de vetste game van 2016..maar zonder single heb ik de game helaas niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
harley2009 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:22:
even een vraagje: ik heb gelezen dat er een single single player campaign aanwezig zou zijn bij the division.

maar nu heb ik ergens gelezen (nederlands forum) dat er geen single player zou zijn.

v/d week lees ik weer ergens dat het er wel weer bij zit.. kan iemand mij vertellen of je deze game ook als single player kan spelen, ik speel namelijk niet online en dit vind ik tot dusverre de vetste game van 2016..maar zonder single heb ik de game helaas niet nodig..
Je kan het zowel alleen spelen, als met meerdere personen. Alleen is dit net als Destiny, waarbij je altijd online moet zijn. Je kan dan alleen, online spelen zonder een ander tegen te komen. Ga je de darkzone in, dan kom je in het multiplayer gedeelte terecht.
Maar je kan nu nog niet zeggen, dat je het de vetste game vind van 2016 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 25-01-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
baronruud schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:29:
[...]

Je kan het zowel alleen spelen, als met meerdere personen. Alleen is dit net als Destiny, waarbij je altijd online moet zijn. Je kan dan alleen, online spelen zonder een ander tegen te komen. Ga je de darkzone in, dan kom je in het multiplayer gedeelte terecht.
Maar je kan nu nog niet zeggen, dat je het de vetste game vind van 2016 ;)
IDD, zal ik me anders formuleren. het lijkt me de vetste game van het jaar te worden. met wat online betreft, voor online moet je toch een abonnement hebben??? dus zonder abonnement kan ik niks met dit spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
harley2009 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:33:
[...]

IDD, zal ik me anders formuleren. het lijkt me de vetste game van het jaar te worden. met wat online betreft, voor online moet je toch een abonnement hebben??? dus zonder abonnement kan ik niks met dit spel..
Goeie vraag:
http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-us/faq/

3e van onderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Grappig, je kan hem dus zonder PS+ spelen...zou je hieruit op kunnen maken dat je dus niet 'online' MOET zijn om the division te kunnen spelen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Xecuter NL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:41:
[...]

Grappig, je kan hem dus zonder PS+ spelen...zou je hieruit op kunnen maken dat je dus niet 'online' MOET zijn om the division te kunnen spelen...?
Geen idee, maar als bij Destiny is het spelen in een fireteam echt wel leuk. Ik kan het zeer zeker aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOM CLANCY'S THE DIVISION BETA xbox store

ik heb geen xbone, ook geen idee of in eu werkt: aanschaffen, beta (pre)downloaden. internet connectie hier is ~10-15mbit, dus duurt wel tijdje.

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 25-01-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
als je het zo leest kan ik het zo spelen, en misschien ooit eens een online pas aanschaffen. vind het jammer dat het niet meer zo is als op de ps3. gewoon online zonder al die extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:55:

ik heb geen xbone, ook geen idee of in eu werkt
Snap je post niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Pre download is nu mogelijk voor degene die ook al de download code hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:13

Bozznl

GT: The Bozzz88

himlims_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:55:

ik heb geen xbone, ook geen idee of in eu werkt: aanschaffen, beta (pre)downloaden. internet connectie hier is ~10-15mbit, dus duurt wel tijdje.
Ja werkt.. hij is hier binnen en kan 'm opstarten. Krijg alleen de melding uiteraard dat de service nog niet beschikbaar is.

Wel apart ik verwacht eigenlijk nog een aparte xbox redeemcode van uplay. Is hij in de singapore store dan voor iedereen sowieso vrij te verkrijgen?

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-knip-

[ Voor 187% gewijzigd door himlims_ op 25-01-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben erg benieuwd. Vrijdag een dagje vrij (gelukkig), maar uitgerekend dit weekend ga ik een weekendje weg.

Trouwens, heeft iemand enig idee hoe laat de beta vrijdag beschikbaar zal zijn?

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Heeft iemand op de PS4 al een code gekregen/gezien? via mail of Uplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Zal morgen wel zijn als de preload beschikbaar is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Beta

Afbeeldingslocatie: http://charlieintel.com/wp-content/uploads/2016/01/CBT_Pat_Head.jpg
Wanneer code
• Orders t/m 20 januari hebben inmiddels een code toegestuurd gekregen per e-mail.
• Pre-orders na deze datum ontvangen hun code 28 januari
Na aanmelding thedivisiongame.com/beta
• code wordt dag van pre-download toegezonden
• code is ook te vinden in uplay
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CZmZ_UHW0AABqbv.png
pre-download
• Start voor Xbox One op 26 januari
• De Playstation en PC op 27 januari
start beta
• De closed-beta start voor Xbox One op 28 januari
• De closed-beta start voor PS4 en PC op 29 januari

zie: faq
http://www.twitch.tv/colourbiind (..wachten)

[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 26-01-2016 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Key zichtbaar voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Same here *O*
Beetje jammer van die NDA

[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 26-01-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op de beta zit geen NDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Kijk eens goed naar je eigen screenshot.
Under NDA: YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tha_crazy schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:14:
[...]

Kijk eens goed naar je eigen screenshot.
Under NDA: YES
Er hoort dus te staan van niet, er is duidelijk gecommuniceerd dat er géén NDA op de beta staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
melantrix schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:15:
[...]

Er hoort dus te staan van niet, er is duidelijk gecommuniceerd dat er géén NDA op de beta staat. :)
Twitter account van The Division had ook bevestigt dat er geen NDA op zit, zag tenminste zoiets voorbij komen op Reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik heb het nog nergens gezien, dus ik houd me er maar ff aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
meh alle beta keys weg :(
Zou een mooie test zijn geweest om te kijken of ik tot aanschaf game over ga. Voor nu is het nog een: nee.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pagina: 1 ... 5 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst