Zo, de kale win8.1 installatie was nog best wat werk ja (om die vaio update en vaio care etc te laten werken). Ik heb ergens op een ander forum gevonden dat je eerst alle win8 drivers moet installeren en dan pas die sony software erop moet doen. Dus dat heb ik gedaan en ging goed.
Alleen een bepaalde SATA driver krijg ik de hele tijd via de update en die kan niet installeren. Zo ook een CPPC driver (wat dat ook mag zijn

).
Verder heerlijk apparaatje, wifi is sinds de laatste update van intel ook stabiel (niet erg snel, dat dan weer wel, m'n nexus 5 haalt bv al veel hogere snelheden). En ook erg stil hier, maar doe dan ook alles op balanced mode en de fan op silent mode. Verder beeldscherm twee tikjes omhoog vanaf de laatste stand, en die auto brightness uitgezet.
Totaal geen lawaai van de fan, super stil. Maar gebruik de laptop dan voornamelijk zakelijk, wat programmeren, office dingen, internetten etc. Maar ook hd youtube filmpjes speelde zonder fan geluiden af, dus volgens mij wel prima. Alleen tijdens het updaten of installeren van grote zaken wil de fan wat geluid gaan maken. Maar voor mij een prima apparaat tot nu toe!
edit, goeie tip voor die usb3 ethernet dongle. Zoiets ook maar eens bestellen, altijd handig om bij je te hebben. Net zoals een mini usb hubje en cardreader in 1. Tijd om even te eBayen
[
Voor 7% gewijzigd door
RaptorRVL op 26-12-2013 17:38
]