Het duurt sowieso erg lang bij spaarwinkelen. Heb begin augustus deze laptop gekocht en wacht nog steeds op het moment dat het geld vrijgegeven is zodat ze het naar mij kunnen storten.Moi_in_actie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:42:
Ik ben ook nog altijd in afwachting van de transactie. Wellicht dat het bij mij niet goed geregistreerd is, aangezien bij mij het hele iDeal weer flink tegenwerkte en het een aantal pogingen kostte. Op de website van spaarwinkelen staat echter dat het mogelijk tot 2 weken kan duren, dus ik wacht maar even af en anders stuur ik ze een mailtje.
"Hoewel voor het merendeel van de transacties geldt dat deze zonder problemen verwerkt worden kan het voorkomen dat een transactie niet aan ons gerapporteerd wordt. Wanneer u vermoed dat dit het geval is kunt u dit tot 100 dagen na de transactiedatum melden via de menuoptie Accountbeheer > Ondersteuning."
En dit:
"Het is echter geen 'snelle korting'. Tussen aankoop en het kunnen uitbetalen van een vergoeding zit vaak zo'n 2 maanden. Ook is er een uitbetalingsgrens die u eerst moet bereiken "(= 25 euro dus dat haal je dan wel).
meer doen dan afwachten heeft dus geen zin, helemaal omdat de aankoop nog niet definitief is.
En dit:
"Het is echter geen 'snelle korting'. Tussen aankoop en het kunnen uitbetalen van een vergoeding zit vaak zo'n 2 maanden. Ook is er een uitbetalingsgrens die u eerst moet bereiken "(= 25 euro dus dat haal je dan wel).
meer doen dan afwachten heeft dus geen zin, helemaal omdat de aankoop nog niet definitief is.
Ja, bij mij ook:gehaktstaaf schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:56:
Er staat letterlijk tussen 4-december en 4-december.. Dus ik ben zeer benieuwd!
Hierbij bevestigen wij dat we uw bestelling hebben ontvangen.
U zal uw VAIO ontvangen tussen 04.12.2013 en 04.12.2013.
Edit: inmiddels een vervolgmail gekregen: "Uw VAIO-bestelling zal naar verwachting tussen 29.11.2013 en 04.12.2013 worden verzonden."
Overigens heb ik een andere cashbacksite gebruikt. Geeft wel een procent minder korting, maar is een stuk sneller:
"Shopkorting.nl heeft een korting van Sony geregistreerd en bijgeschreven in uw account. "
[ Voor 11% gewijzigd door Poeksel op 23-11-2013 10:17 ]
ik zit nu te werken op een i7, 8gb, 256 gb ssd, touch en extra batterij, maar ik merk dat als ik op de intel website de automatische detectie uitvoer, dat die geen enkele apparaat herkent. Ik zit ondertussen op 8.1. iemand enig idee waarom sommigen hier wel drivers van intel kan installeren, maar de mijne het niet kan?
vind zelf trouwens dat 8.0 beter uitziet dan 8.1, plus je widi doet het dan niet meer, je moet de driver opnieuw gaan installeren [daarnaast is widi blijkbaar niet geschikt om 1080p beeld door te geven, zo verschrikkelijk veel vertraging) en als intel smartconnect niet goed installeert, moet je dat ook opnieuw zelf installeren (anders krijg je geen geluid over hdmi), de automatische brightness werkt niet meer, de brightness springt steeds vanzelf naar de felste stand na een tijd [opgelost, blijkbaar vind de sony update niet de bios update die er is] en nog meer bugs. geen idee, wat ik nu moet installeren om het probleem op te lossen. heb al de originele graphische driver geinstalleerd van sony. denk eraan om zelf windows 8.0 opnieuw te installeren en dan vanaf een schone installatie te beginnen, maar heb geen zin om uit te figureren welke drivers en software ik zeker moet downloaden en welke ik kan achterwege laten. ik heb gelezen dat er meerdere mensen dit al wel hebben gedaan (schone installatie), maar nergens wellke programma's ze hebben geinstalleerd. en voor diegene die windows 7 hebben geinstalleerd, missen jullie sommige features, of is het gewoon bla bla van sony dat je sommige opties niet meer hebt (zoals nfc en bt 3.0, je kan alleen 2.0 gebruiken)
merk wel dat er ook wel verschil in kwaliteit van de touchpad is, de vorige model die ik had (een i5) was de touchpad beter bestand tegen het niet op een stevige ondergrond hebben.
edit: ik heb ook spaarwinkel gebruikt en nog niks, heb de vorige keer vanaf een andere laptop besteld en die is wel bevestigd. maar die laptop is ondertussen retour. die was ook vrij snel bevestigd, binnen een week. ik heb zelf nu trouwens een refurbished model, maar bij de helpdesk zien ze het gewoon als een nieuwe laptop. voor diegene die via de outlet willen kopen, scheelt je veel geld, heb zelf 1100 voor deze betaald. niet slecht voor een top of the line.
vind zelf trouwens dat 8.0 beter uitziet dan 8.1, plus je widi doet het dan niet meer, je moet de driver opnieuw gaan installeren [daarnaast is widi blijkbaar niet geschikt om 1080p beeld door te geven, zo verschrikkelijk veel vertraging) en als intel smartconnect niet goed installeert, moet je dat ook opnieuw zelf installeren (anders krijg je geen geluid over hdmi), de automatische brightness werkt niet meer, de brightness springt steeds vanzelf naar de felste stand na een tijd [opgelost, blijkbaar vind de sony update niet de bios update die er is] en nog meer bugs. geen idee, wat ik nu moet installeren om het probleem op te lossen. heb al de originele graphische driver geinstalleerd van sony. denk eraan om zelf windows 8.0 opnieuw te installeren en dan vanaf een schone installatie te beginnen, maar heb geen zin om uit te figureren welke drivers en software ik zeker moet downloaden en welke ik kan achterwege laten. ik heb gelezen dat er meerdere mensen dit al wel hebben gedaan (schone installatie), maar nergens wellke programma's ze hebben geinstalleerd. en voor diegene die windows 7 hebben geinstalleerd, missen jullie sommige features, of is het gewoon bla bla van sony dat je sommige opties niet meer hebt (zoals nfc en bt 3.0, je kan alleen 2.0 gebruiken)
merk wel dat er ook wel verschil in kwaliteit van de touchpad is, de vorige model die ik had (een i5) was de touchpad beter bestand tegen het niet op een stevige ondergrond hebben.
edit: ik heb ook spaarwinkel gebruikt en nog niks, heb de vorige keer vanaf een andere laptop besteld en die is wel bevestigd. maar die laptop is ondertussen retour. die was ook vrij snel bevestigd, binnen een week. ik heb zelf nu trouwens een refurbished model, maar bij de helpdesk zien ze het gewoon als een nieuwe laptop. voor diegene die via de outlet willen kopen, scheelt je veel geld, heb zelf 1100 voor deze betaald. niet slecht voor een top of the line.
[ Voor 23% gewijzigd door Dxue op 22-11-2013 23:28 . Reden: aanpassingen en bugs oplossing ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Verwijderd
Maar staat de cashback nog in behandeling of op akkoord in je account?Poeksel schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:29:
[...]
Overigens heb ik een andere cashbacksite gebruikt. Geeft wel een procent minder korting, maar is een stuk sneller:
"Shopkorting.nl heeft een korting van Sony geregistreerd en bijgeschreven in uw account. "
Bij mij was het in principe na een dag bevestigd:Poeksel schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:29:
[...]
...
19/11/2013 Sony Bevestigd €911,65 €54,70
Er zijn echter een aantal stappen die spaarwinkel.nl neemt:
- De status bevestigd betekent dat de winkel de transactie aan ons heeft gemeld.
- De status goedgekeurd betekent dat de winkel de transactie heeft goedgekeurd.
- De status vrijgegeven betekent dat Spaarwinkelen.nl de vergoeding van de winkel heeft ontvangen.
- De status aangevraagd betekent dat Spaarwinkelen.nl uw betaalverzoek heeft ontvangen.
- De status betaald betekent dat Spaarwinkelen het uitstaande bedrag aan u heeft uitgekeerd.
Levering is bij gepland tussen 26 november en 2 december. Komt misschien omdat ik een zilveren heb, ik zie dat de meeste een zwarte bestellen hier.
Verwijderd
EDIT: mijn stomme actie (bestellen via spaarwinkelen.nl zonder te zijn ingelogd) blijkt geen gevolgen te hebben. Sony heeft klik bevestigd en bedrag is bijgeschreven op mijn account (als zijnde bevestigd). Mogelijk ook vanwege feit dat ik ticket had ingestuurd bij spaarwinkelen. Snelle reply en goede service trouwens van de helpdesk aldaar.
btw, de goedkoopst mogelijke versie besteld, i3, mat scherm + gratis 8 gb ram en 256 gb ssd. Komt dan uit op € 753 (en had dus nog 37,- goedkoper kunnen uitvallen......)
Ook hier is leverdatum exact gepinpoint op 4 december.
Ik heb trouwens (als een van de weinige??) een 11,6 inch besteld. Voor mij de perfecte maat en gewicht van 11,6 inch model is ruim onder de kilo. Ben alleen benieuwd hoe hoge resolutie kijkt en leest op een 11,6 inch model
btw, de goedkoopst mogelijke versie besteld, i3, mat scherm + gratis 8 gb ram en 256 gb ssd. Komt dan uit op € 753 (en had dus nog 37,- goedkoper kunnen uitvallen......)
Ook hier is leverdatum exact gepinpoint op 4 december.
Ik heb trouwens (als een van de weinige??) een 11,6 inch besteld. Voor mij de perfecte maat en gewicht van 11,6 inch model is ruim onder de kilo. Ben alleen benieuwd hoe hoge resolutie kijkt en leest op een 11,6 inch model
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 16:29 ]
In behandeling, maar meestal is het akkoord vrij snel.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:15:
[...]
Maar staat de cashback nog in behandeling of op akkoord in je account?
Ik heb trouwens wel eens een keer een camera besteld, de bestelling geannuleerd nadat ik bericht kreeg dat de levertijd uitliep, maar toen was het akkoord van de cashback al gegeven. Ik vermoed dat misbruik van (sommige) cashbacksites dus wel mogelijk is.
Klopt, ik had cashback via haalmeeruitjekaart.nl geregeld, stond na 2 dagen al helemaal teruggestort op mijn creditcard.
Vanochtend een mailtje. Mijn Vaio wordt samengesteld aan de hand van mijn persoonlijke wensen. Verwachtte verzenddatum tussen 29-11-2013 en 4-12-2013.
Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW
Voor iedereen die op zoek is naar een goeie sleeve voor de SVP:
Ik heb sinds een paar weken de Samsonite Airglow (€32 bij de MM). Zeer zachte binnenkant, ritsbescherming en past dusdanig goed dat ie er nog net met een ingeplugde Logitech Nano Receiver in past. En ook nog in zwart i.c.m fancy kleuren te krijgen. Prima beschermende sleeve voor een schappelijke prijs!
Ik heb sinds een paar weken de Samsonite Airglow (€32 bij de MM). Zeer zachte binnenkant, ritsbescherming en past dusdanig goed dat ie er nog net met een ingeplugde Logitech Nano Receiver in past. En ook nog in zwart i.c.m fancy kleuren te krijgen. Prima beschermende sleeve voor een schappelijke prijs!
Ziet er interessant uit!
Van de week maar eens bij de MM kijken. Al zie ik hem in de pricewatch voor €22 (27 incl verzending).
Van de week maar eens bij de MM kijken. Al zie ik hem in de pricewatch voor €22 (27 incl verzending).
Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW
Ik heb 'm ook besteld, voor 790e ga je niks beters vinden (i3, non-touch, 256GB SSD, 8GB RAM). Gelijk de Xperia SP voor 184e voor mijn vrouw mee besteld (ook een mooie prijs). En dan komt er ook nog 40 euro via shopkorting terug. Wij zijn geslaagd voor de feestdagen.
DIe Samsonite sleeve zal ik eens bekijken, maar ik zoek eigenlijk wat goedkopers want het is alleen nodig als ik 'm onderweg meeneem en dat is niet zo vaak. Een simpele neopreen hoes van bijv de Action vind ik ook best als het maar mooi passend is. Iemand suggesties?
DIe Samsonite sleeve zal ik eens bekijken, maar ik zoek eigenlijk wat goedkopers want het is alleen nodig als ik 'm onderweg meeneem en dat is niet zo vaak. Een simpele neopreen hoes van bijv de Action vind ik ook best als het maar mooi passend is. Iemand suggesties?
[ Voor 4% gewijzigd door JPS op 24-11-2013 10:12 ]
Verwijderd
Heb je die ook zelf geprobeerd? De macbook air heeft een 16:10 scherm. De vaio pro 16:9. Dat gaat niet lekker passen lijkt mij.
Grappig, de Sony sleeve wordt als te duur ervaren, met kortingen heb ik er € 35 voor betaald. Stevig prijsje geef ik toe, maar dan heb iets wat bij het design past. De alternatieven zijn 27 - 40 euro. Kweet niet hoor
Maar persoonlijk vindt ik de Sony sleeve niet mooi. En om er dan €35 á €40 voor te betalen gaat net wat te ver..
Ja, ik heb hem zelf nu 2 en een halve week in mijn bezit en ik vind de sleeve helemaal top en het past ook perfect, hij is spatwaterdicht, waterafstotend. De case is helemaal afgesloten dus als een flesje water gaat lekken in je tas of het regent krijg je niet meteen dat je laptop met water in aanraking komt. Ook zijn de randen goed beschermd door de dichtgesealde randen met voldoende rand tussen de scherpe hoeken van de vaio pro en de buiten kant. Gewicht van de sleeve is ook laag zo'n 250 gram.Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:31:
Heb je die ook zelf geprobeerd? De macbook air heeft een 16:10 scherm. De vaio pro 16:9. Dat gaat niet lekker passen lijkt mij.
De Sony sleeve, die ik ook heb, biedt voor mij onvoldoende bescherming en is redelijk open en bloot.
[ Voor 41% gewijzigd door oli4b op 24-11-2013 15:33 ]
https://www.dropbox.com/sh/nywn3utmrt1blhh/sl8RVblYsq
Zie hier foto's van de Case logic macbook air sleeve en de officiele sony vaio pro 13 sleeve. Beide met mijn svp1321x9eb erin.
Aangezien ik de sony sleeve niet meer gebruik kan iemand die ook in de buurt van Amsterdam woont of studeert hem voor 25-30 euro komen halen. Ik heb hem 4 dagen gebruikt.
Zie hier foto's van de Case logic macbook air sleeve en de officiele sony vaio pro 13 sleeve. Beide met mijn svp1321x9eb erin.
Aangezien ik de sony sleeve niet meer gebruik kan iemand die ook in de buurt van Amsterdam woont of studeert hem voor 25-30 euro komen halen. Ik heb hem 4 dagen gebruikt.
[ Voor 34% gewijzigd door oli4b op 24-11-2013 15:33 ]
En nu nog wat tips van een tientje graag!
NoName sleeve van Blokker,Xenos, Dealextreme, whatever. Als het maar een beetje normaal past voor die paar keer op bijv vakantie.
een dure (17 dollar, 13 euro), maar wel een van dealextreme. geen idee of het mooi past, maar het past iig. incl een kleine sleeve (racefietsen en smartphone??)
edit: linkje
http://dx.com/p/protectiv...pro13-3-deep-beige-204725
edit: linkje
http://dx.com/p/protectiv...pro13-3-deep-beige-204725
[ Voor 24% gewijzigd door HBSVDK op 24-11-2013 16:46 ]
Waarom moeilijk doen?
Ik heb er 2 bij Amazon gekocht. Kijk gewoon uit voor promoties...
Op Amazon UK heb ik een Case Logic ELS-113 gekocht. Lekker stevig, zeker handig als ik de externe batterij gebruik.
Voor zonder externe batterij heb ik een EasyAcc lederen tasje gekocht. Perfecte pasvorm, ziet er geweldig uit en kost maar 10€.
Op Amazon UK heb ik een Case Logic ELS-113 gekocht. Lekker stevig, zeker handig als ik de externe batterij gebruik.
Voor zonder externe batterij heb ik een EasyAcc lederen tasje gekocht. Perfecte pasvorm, ziet er geweldig uit en kost maar 10€.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Dat zijn de betere tips, dankjewel. Is dit die EasyAcc? Die is 11 pond + waarschijnlijk nog de verzendkosten...Dima_2005 schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:54:
Waarom moeilijk doen?
Betere tips? Heel veel mensen vinden het niet erg om 35-40 euro voor een mooie en betere hoes uit te geven die de dunne ultrabook lekker dun houdt.JPS schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:15:
[...]
Dat zijn de betere tips, dankjewel. Is dit die EasyAcc? Die is 11 pond + waarschijnlijk nog de verzendkosten...
@oli4b, ik vind die sleeves prachtig en de uitgave van 40e ook zinvoller als je dagelijks je ultrabook meeneemt onderweg. In mijn bericht zag je dat ik iets goedkopers zoek voor de paar keer dat ik 'm mee naar buiten neem...
Ik had het over deze EasyAcc: http://www.amazon.de/gp/product/B00DNTVVAI
Ziet er echt mooi uit. Spijtig genoeg tijdelijk niet verkrijgbaar, maar kostte maar 10€.
Het punt is, 30-40€ is niet veel voor een hoesje, maar er zijn er ook die er mooi uitzien voor maar 10€. Maar smaken verschillen namelijk ook...
Ziet er echt mooi uit. Spijtig genoeg tijdelijk niet verkrijgbaar, maar kostte maar 10€.
Het punt is, 30-40€ is niet veel voor een hoesje, maar er zijn er ook die er mooi uitzien voor maar 10€. Maar smaken verschillen namelijk ook...
valt mij op dat de levertijd ineens opgeschoven is naar 16-27 december. Zou het zo hard gelopen hebben deze actie?
Zie mijn reactie van 2 pagina's terug, iets meer dan €10, maar nog lang geen €40:JPS schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:08:
@oli4b, ik vind die sleeves prachtig en de uitgave van 40e ook zinvoller als je dagelijks je ultrabook meeneemt onderweg. In mijn bericht zag je dat ik iets goedkopers zoek voor de paar keer dat ik 'm mee naar buiten neem...
Oilman in "[Ervaringen] Sony Vaio Pro Series"
Duidelijk niet waterdicht zoals de caselogic, maar dat hoeft van mij persoonlijk ook niet.
Vind die case ook erg mooi. Heb zelf deze gekocht. Ondanks het feit dat hij eigenlijk bedoeld is voor de MBA, past de Vaio Pro er mooi inOilman schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:01:
[...]
Zie mijn reactie van 2 pagina's terug, iets meer dan €10, maar nog lang geen €40:
Oilman in "[Ervaringen] Sony Vaio Pro Series"
Duidelijk niet waterdicht zoals de caselogic, maar dat hoeft van mij persoonlijk ook niet.
Vorige week naar W 8.1 gegaan. Nu komt er via HDMI geen geluid meer over de TV. Zag hier dat Smart connect geupdate moet worden maar dat is het ook niet. Iemand zelfde issue gehad en graag de oplossing wil delen.
Op het Sony forum wordt ik ook niet veel wijzer
Heb hier zelf ook last van, maar heb gemerkt dat een herstart ná het aansluiten van de HDMI-kabel het probleem voor die keer oplost. Dit moet dan echter wel elke keer gebeuren dat je de kabel aansluit, dus naar een permanente oplossing ben ik ook nog wel benieuwd.nielsz09 schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:21:
Vorige week naar W 8.1 gegaan. Nu komt er via HDMI geen geluid meer over de TV. Zag hier dat Smart connect geupdate moet worden maar dat is het ook niet. Iemand zelfde issue gehad en graag de oplossing wil delen.
Ik heb vandaag mijn Vaio Pro 13 binnen gekregen. Ik was wat bang voor de wifi problemen, maar ik haal hier toch steady 200 Mbps (Task Manager) of 23 MB/s (Windows copy scherm) vanaf een computer die via 1 Gbit aan de router hangt.
Ik had echt veel lager verwacht na al die verhalen overal over de slechte WiFi prestaties. Heb ik geluk of halen andere ook deze snelheden?
Oh ik heb er gelijk 8.1 op gezet en alle updates geinstalleerd. Sony update wil een SATA update doen, maar die blijft falen, misschien omdat ik een PCI-e SSD heb?
Ik had echt veel lager verwacht na al die verhalen overal over de slechte WiFi prestaties. Heb ik geluk of halen andere ook deze snelheden?
Oh ik heb er gelijk 8.1 op gezet en alle updates geinstalleerd. Sony update wil een SATA update doen, maar die blijft falen, misschien omdat ik een PCI-e SSD heb?
[ Voor 18% gewijzigd door BartelG op 25-11-2013 20:46 ]
Qua hoesje/sleeves zag ik een aardige opties in dit topic, merci!
Is het ook zo dat alle MB Air sleeves ook mooi om de SVP passen? MAW, zijn de afmetingen hetzelfde?
Is het ook zo dat alle MB Air sleeves ook mooi om de SVP passen? MAW, zijn de afmetingen hetzelfde?
Past de laptop ook als je de externe batterij er op hebt zitten?oli4b schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:15:
[...]
Ja, ik heb hem zelf nu 2 en een halve week in mijn bezit en ik vind de sleeve helemaal top en het past ook perfect, hij is spatwaterdicht, waterafstotend. De case is helemaal afgesloten dus als een flesje water gaat lekken in je tas of het regent krijg je niet meteen dat je laptop met water in aanraking komt. Ook zijn de randen goed beschermd door de dichtgesealde randen met voldoende rand tussen de scherpe hoeken van de vaio pro en de buiten kant. Gewicht van de sleeve is ook laag zo'n 250 gram.
De Sony sleeve, die ik ook heb, biedt voor mij onvoldoende bescherming en is redelijk open en bloot.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
die sleeve achter de eerste link wekt idd ook mijn interesse. met name de 'beige'...Mahone schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:49:
Iemand bekend met de sleeves die er op ebay te koop zijn en zo ja wat zijn de ervaringen? Zo nee, welke sleeve gebruiken jullie?
Kwam deze tegen die mijn interesse wekten:
http://www.ebay.co.uk/itm...&var=&hash=item2c722a7708
http://www.ebay.co.uk/itm..._Bags&hash=item35bff7ab50
/edit: Hoe zit het met de battery sleeve, kan ik die meevervoeren in zo'n sleeve omdat de laptop erg dun is, of niet?
heb je m ook besteld?
Volgens mij staat dit probleem los van Sony Vaio's. Ik heb op mijn Dell eenmalig de default devices moeten aanpassen (met de HDMI kabel aangesloten), waarna het inmiddels wel goed (blijft) gaan.tomwas54 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:22:
[...]
Heb hier zelf ook last van, maar heb gemerkt dat een herstart ná het aansluiten van de HDMI-kabel het probleem voor die keer oplost. Dit moet dan echter wel elke keer gebeuren dat je de kabel aansluit, dus naar een permanente oplossing ben ik ook nog wel benieuwd.
Overigens nooit problemen met de Sony wat HDMI geluid betreft.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het lijkt alsof mijn huidige E-serie heeft vernomen dat ik een Pro heb besteld. Haal hem vandaag op school uit m'n tas, apparaat start gewoon op, maar geeft geen beeld. Thuis wat verder aan het prutsen geweest, maar geeft alleen nog beeld op externe bronnen, HDMI en VGA. Dus kan gelukkig nog wel op eenvoudige manier bij al m'n data.
Beter zet Sony er haast achter!
Beter zet Sony er haast achter!
Als die batterij de laptop twee keer zo dik maakt denk ik niet. Ik heb de batterij zelf niet dus ik kan het helaas niet voor je uitproberen. Het mooie aan bol.com is dat je de case gewoon met een acceptgiro kunt bestellen en hem heel eenvoudig gratis weer terug kan sturen als het niet past. Gratis uitproberen dus.Kapitein187 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:17:
[...]
Past de laptop ook als je de externe batterij er op hebt zitten?
Volgens mij zullen indd de meeste MB Air sleeves passen om de vaio pro. Ik heb zelf deze http://www.bcc.nl/be-ez-l...-addict-mb-13-100572.html en daar past de pro prima in inclusief de extra batterijJPS schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:47:
ik kom er nu idd achter dat de hdmi het weer niet doet. toch maar even met sony aan de telefoon hangen dan maar, dan kunnen zij weer een software update gaan uitgeven.
iemand een idee waarom ik geen drivers van intel kan downloaden en installeren?
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Gebruik je FireFox? Daarmee werkt het bij mij niet en met Internet Explorer wel.Dxue schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:36:
ik kom er nu idd achter dat de hdmi het weer niet doet. toch maar even met sony aan de telefoon hangen dan maar, dan kunnen zij weer een software update gaan uitgeven.
Dit werkt in ieder geval niet bij mij, aangezien het HDMI-geluidsapparaat pas herkend wordt na een herstart. Daarna staat die wel gelijk als default ingesteld, maar dus niet voor de SVP na het aansluiten van de kabel een keer opnieuw is opgestart.BtM909 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:03:
[...]
Volgens mij staat dit probleem los van Sony Vaio's. Ik heb op mijn Dell eenmalig de default devices moeten aanpassen (met de HDMI kabel aangesloten), waarna het inmiddels wel goed (blijft) gaan.
Overigens nooit problemen met de Sony wat HDMI geluid betreft.
De MBA is net een paar millimeter dieper en smaller dan de Vaio Pro. Ook lijkt hij ietsjes dunner. Mijn SVP zit nu in een MBA hoes, past gewoon prima. Je merkt wel dat de hoes niet specifiek gemaakt is voor de SVP (de MBA van m'n zus past er mooier in). De SVP zit er iets strakker in doordat deze iets breder en dikker is. Desondanks heb ik toch liever een MBA hoes dan een random 13" notebook hoes omdat deze vaak ook voor dikkere notebooks zijn bedoeld.JPS schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:47:
Dank voor de bevestigingen dat de MBA hoesjes vrij goed passen. Misschien interessant om deze info in de startpost op te nemen en een lijst met veelgebruikte hoesjes en prijzen?
ik dacht al zoiets en heb dus ook gewoon IE gebruikt. heb toen de automatische herkenning tool gebruikt en die herkent niksGKW schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:22:
[...]
Gebruik je FireFox? Daarmee werkt het bij mij niet en met Internet Explorer wel.
Via De Haagse Hogeschool kan ik een samengestelde Sony VAIO 13 kopen voor €816 met de volgende specificaties:
- 13" i3-4010U, 8GB, 256GB PCIe SSD
Dit is toch een scherpe prijs? Als ik de pricewatch erbij pak kost hetzelfde model maar met maar 128GB SSD en 4 GB geheugen minimaal €898
Mis ik iets of is dit gewoon een harstikke goede deal?
Dit is toch een scherpe prijs? Als ik de pricewatch erbij pak kost hetzelfde model maar met maar 128GB SSD en 4 GB geheugen minimaal €898
Zeker doen zou ik zeggen. Zelfde specs behalve een I5 in Augustus gehaald voor 935. Dus netjesSuuzziie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:11:
Via De Haagse Hogeschool kan ik een samengestelde Sony VAIO 13 kopen voor €816 met de volgende specificaties:
- 13" i3-4010U, 256GB PCIe SSD, 8GB
Net drie nieuwe updates gedaan op me VAIO:) Een BIOS update, nieuwe WIFI update en nog eentje! Me VAIOOTJE wordt steeds beter:D
Schiedam | 4050 Wp ZZO
Zijn de verbeteringen door zo'n update nou echt duidelijk merkbaar in prestaties?Matjan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:26:
Net drie nieuwe updates gedaan op me VAIO:) Een BIOS update, nieuwe WIFI update en nog eentje! Me VAIOOTJE wordt steeds beter:D
Heb de updates ook geïnstalleerd. Ik merk nog geen verschillen.Matjan schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:26:
Bij de beschrijving van de bios update staat er:
What does it fix?
Improve the battery charge/discharge cycle.
Improve the brightness function.
De intel lan driver update doet:
What does it fix?
Improve Wireless LAN Driver.
En de laatste is van de vaio care rescue module:
What does it fix?
Switched to Backup Complete page before finishing data writing.
Waarschijnlijk geen verbeteringen voor het minder snel aanslaan van de fan bij alles hoger dan de stilte modus.
*update: Het gedrag van de fan is na de update identiek.
Met de stilte modus kun je geen 1080p video afspelen zonder lag van beeld en het geluid (processor wordt teruggeclockt naar 0.65 ghz) en maakt hij al aardig wat geluid. Bij de standaard modus kan dit wel maar dan maakt hij herrie.
[ Voor 15% gewijzigd door oli4b op 29-11-2013 18:13 ]
Met welk scherm is dit? Ik heb dezelfde configuratie met het non-touch matte scherm voor 790 euro en dan komt er nog ongeveer 40 euro terug via shopkorting. Touchscreen zou100e extra zijn.Suuzziie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:11:
Hey guys - ik heb dit pracht apparaat sinds een paar weken en ben benieuwd of het mogelijk is om de vaio pro te "unlocken" met de NFC van mijn galaxy S3. Ik heb het echt gehad met het feit dat ik elke keer mijn microsoft account password moet invoeren om m'n laptop in te komen. Does anyone know how?
Gewoon een lokaal account aanmaken? Ik snap echt geen hol van wat je wil unlocken en waarom dit met een Galaxy S3 via NFC zou moeten.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Inderdaad, je kan daarnaast ook gewoon een 4-cijferige pincode instellen.JT schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:54:
Gewoon een lokaal account aanmaken? Ik snap echt geen hol van wat je wil unlocken en waarom dit met een Galaxy S3 via NFC zou moeten.
Ik neem aan dat hij bedoelt de laptop unlocken (inloggen) door middel van je telefoon erbij te houden, in plaats van unlocken door je wachtwoord in te typen of, wat mijn oude laptop had, unlocken via de vingerafdrukscanner. Geen idee of dit via NFC (met een app?) mogelijk is, maar het zou wel grappig zijn.JT schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:54:
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Omdat bij de Lightning deals op Amazon.co.uk de Crucial M500 120 GB voor 55 pond voorbij kwam (nodig voor een oudere laptop) heb ik gelijk deze sleeve voor de Vaio Pro meebesteld van EasyAcc:JPS schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:09:
Dank voor de bevestigingen dat de MBA hoesjes vrij goed passen. Misschien interessant om deze info in de startpost op te nemen en een lijst met veelgebruikte hoesjes en prijzen?

Voor 12 GBP toch netter dan een baggy 13,3" neopreen hoes.
Met NFC aanmelden zal waarschijnlijk niet lukken, of toch niet zo simpel.
Ze zijn er wel mee bezig: http://www.nfcworld.com/2...s-windows-logins-via-nfc/
Ze zijn er wel mee bezig: http://www.nfcworld.com/2...s-windows-logins-via-nfc/
Anders is een picture password ook erg snel, hoewel ik fijn met gezichtsherkenning werk op m'n Duo. Dat gaat nog sneller 
http://www.sensiblevision...essanywhere/overview.aspx
http://www.sensiblevision...essanywhere/overview.aspx
Juist dit is de reden geweest waarom ik deze heb terug gestuurd. Jammer dat dit niet bij het ontwerp is aangepakt want het is wel een heel mooie laptop.oli4b schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:07:
[...]
Heb de updates ook geïnstalleerd. Ik merk nog geen verschillen.
What does it fix?
What does it fix?
What does it fix?
Waarschijnlijk geen verbeteringen voor het minder snel aanslaan van de fan bij alles hoger dan de stilte modus.
Met de stilte modus kun je geen 1080p video afspelen zonder lag van beeld en het geluid (processor wordt teruggeclockt naar 0.65 ghz) en maakt hij al aardig wat geluid. Bij de standaard modus kan dit wel maar dan maakt hij herrie.
Ga nu voor de Dell XPS 13.
Je kunt dus de 8% korting combineren met een cashback-actie?
jaa, bij mij gelukt ik geloof icm deze code: KRTCAFF4713.chronoz schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:06:
Je kunt dus de 8% korting combineren met een cashback-actie?
staat alleen vandag nog geldig. maar er komt vast wel een nieuwe
edit: dit is de nieuwe: houdbaar tot 8dec. geen idee of die werkt: STKLNLAFF4913 werkt niet
[ Voor 14% gewijzigd door HBSVDK op 02-12-2013 00:20 ]
Ziet er goed uit, als ik het goed begrijp zijn er geen verzendkosten als je minimaal voor 25 pond bestelt?JPS schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:03:
Omdat bij de Lightning deals op Amazon.co.uk de Crucial M500 120 GB voor 55 pond voorbij kwam (nodig voor een oudere laptop) heb ik gelijk deze sleeve voor de Vaio Pro meebesteld van EasyAcc:
Precies wat ik bedoel. Daarnaast zou het ook handig zijn als ik op die manier zou kunnen inloggen bij websites. Heb google afgezocht, maar volgens mij zijn laptops met NFC nog te dun gezaaid voor ontwikkeling van dit soort tools.Moi_in_actie schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:52:
[...]
Ik neem aan dat hij bedoelt de laptop unlocken (inloggen) door middel van je telefoon erbij te houden, in plaats van unlocken door je wachtwoord in te typen (...).
Ik heb juist dat bij het streamen vanaf uitzendinggemist of rtlxl de fan niet meer zo veel aan slaat. Dat deed ie eerst wel....oli4b schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:07:
[...]
Heb de updates ook geïnstalleerd. Ik merk nog geen verschillen.
What does it fix?
What does it fix?
What does it fix?
Doet bij jou de battery care function het nog wel? Ik heb ingesteld dat er geladen kan worden tot 80%, maar hij laadt tot 100%
Schiedam | 4050 Wp ZZO
Zijn er hier nog meer mensen die de laptop horen piepen wanneer je een aangesloten muis beweegt?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Heb je een bluetooth muis?JT schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:48:
Zijn er hier nog meer mensen die de laptop horen piepen wanneer je een aangesloten muis beweegt?
Ik hoor mijn laptop erg piepen als de oplader er inzit en hij uitstaat.
Nee, kabel. Hoor de laptop ook piepen als ik draai met het scrollwiel.
Ecodan warmtepomp
Is het mogelijk Bitlocker te gebruiken op de Sony Vaio Pro 13 ultrabooks?
Deze kost toch €790?Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:48:
[ Voor 68% gewijzigd door chronoz op 02-12-2013 13:53 ]
Oh geen idee dan, had gelezen dat de bluetooth module kan piepen.JT schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:35:
Nee, kabel. Hoor de laptop ook piepen als ik draai met het scrollwiel.
Iemand trouwens ook dat de laptop een piepend geluid heeft als de oplader er in zit en hij uitstaat?
[quote]chronoz schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:52:
Ja als je windows 8 pro gebruikt kan het.
Opladen tot 80% werkt nog steeds. En ik bedoel geen lage kwaliteit rtlxl of uitzendinggemist maar hogere kwaliteit content zoals tweakers review filmpje bekijken in full hd.Matjan schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:44:
[...]
Ik heb juist dat bij het streamen vanaf uitzendinggemist of rtlxl de fan niet meer zo veel aan slaat. Dat deed ie eerst wel....
Doet bij jou de battery care function het nog wel? Ik heb ingesteld dat er geladen kan worden tot 80%, maar hij laadt tot 100%
Dat piepen komt uit de oplader als deze de batterij niet meer verder kan opladen omdat deze al vol zit en dus geen stroom meer kan afgeven. Dan gaat de oplader piepen. Deed mijn Vaio s13p oplader ook.Kapitein187 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:11:
[...]
Oh geen idee dan, had gelezen dat de bluetooth module kan piepen.
Iemand trouwens ook dat de laptop een piepend geluid heeft als de oplader er in zit en hij uitstaat?
Klopt, maar dan is de levering meen ik 4-7 werkdagen.Poeksel schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:37:
[...]
Ziet er goed uit, als ik het goed begrijp zijn er geen verzendkosten als je minimaal voor 25 pond bestelt?
Over levering gesproken.. mijn Vaio heeft volgens Sony 30-11 de fabriek verlaten maar wordt 4-12 pas aan de transporteur afgeleverd.. waarom is er nog die vertraging?
Dan moet je hem wel met meteen met win8 pro bestellen, dan krijg je namelijk ook de TPM chip. Zonder TPM kan het ook wel maar is het een stuk lastiger (en je moet dan zelf upgraden naar Win8 Pro):oli4b schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:24:
[quote]chronoz schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:52:
http://www.eightforums.co...os-drive-windows-8-a.html
De fabriek staat in Chinala_fusion schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:45:
Over levering gesproken.. mijn Vaio heeft volgens Sony 30-11 de fabriek verlaten maar wordt 4-12 pas aan de transporteur afgeleverd.. waarom is er nog die vertraging?
Bij mij komt het piepen echt uit de laptop zelf. Oplader ligt ergens ver weg onder het bureau..oli4b schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:27:
[...]
Dat piepen komt uit de oplader als deze de batterij niet meer verder kan opladen omdat deze al vol zit en dus geen stroom meer kan afgeven. Dan gaat de oplader piepen. Deed mijn Vaio s13p oplader ook.
Ja, maar dat hoeft niet veel te zeggen. Ook ik ben nog in afwachting van mijn bestelling, die wellicht morgen aankomt. Bij mijn levering was het pakket van de eerste aanmelding bij het vliegveld in Shanghai, via Luik naar Eindhoven gegaan in anderhalve dag. Daar ligt het pakket nu al een dag of 5 (weekend meegeteld) niets te doen en staat de status nu op "Exception". Hopelijk komt ie morgen gewoon binnen
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dan kan nog steeds hetzelfde van toepassing zijn. Het geluid kan door de eerder genoemde reden ook uit de laptop komen.Kapitein187 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:22:
[...]
Bij mij komt het piepen echt uit de laptop zelf. Oplader ligt ergens ver weg onder het bureau..
Ja, dat bedoel ik. Bedankt voor de aanvulling.Sick Nick schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:59:
[...]
Dan moet je hem wel met meteen met win8 pro bestellen, dan krijg je namelijk ook de TPM chip. Zonder TPM kan het ook wel maar is het een stuk lastiger (en je moet dan zelf upgraden naar Win8 Pro):
http://www.eightforums.co...os-drive-windows-8-a.html
Ik heb zelf een SVP1321X9EB en daar zat 8 pro met tpm chip al op.
Ik verwacht niet dat PostNL zelf de laptop in China op gaat halen maar dat dat via meerdere bedrijven gaat
Ik heb inmiddels al vier leveringen gehad en telkens hetzelfde verhaal: Je krijgt een melding als die afgemeld wordt bij de fabriek (uw zending is verstuurd. Kijk op de website van de transporteur voor meer informatie, maar eigenlijk is die dan alleen overhandigt aan de interne transportafdeling). De volgende mail die overigens 4 of 5 dagen later komt, krijg je dan meer details over de verzending en een link naar de informatie van de transporteur (TNT Express).la_fusion schreef op maandag 02 december 2013 @ 18:36:
[...]
Ik verwacht niet dat PostNL zelf de laptop in China op gaat halen maar dat dat via meerdere bedrijven gaat
Blijf twijfelen tussen de Vaio Pro 13 en een Macbook Air. Blijf een beetje huiverig voor alle kwaliteits issues en Wi-Fi problemen van de Sony en wil graag een product dat vanuit de doos werkt. Maar de prijs en scherm resolutie blijven voor de Sony spreken.
Meer mensen met dit dilemma en nog nuttige tips?
Gewoon bestellen en zonder probleem terugsturen als ie niet bevalt?
Bestellen, alles updaten en daarna genieten van je devicegambr0 schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:19:
Blijf twijfelen tussen de Vaio Pro 13 en een Macbook Air. Blijf een beetje huiverig voor alle kwaliteits issues en Wi-Fi problemen van de Sony en wil graag een product dat vanuit de doos werkt. Maar de prijs en scherm resolutie blijven voor de Sony spreken.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Voor de liefhebbers. De aanbieding van een gratis upgrade SSD en geheugen is verlengd t/m 9 december.
Verwijderd
Ik heb hem toch echt voor 753 besteld, let op, dit is wel inclusief kortingscode van 8% op kortingscode.nlchronoz schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:52:
[...]
Deze kost toch €790?
Heerlijk ook die heldere omschrijving van verzending. "Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner"
Ja, en wie is deze verzendpartner dan wel niet? Volgens planning wordt hij morgen pas geleverd maar zou toch fijn zijn als ik ergens kan kijken naar status verzending.
De verzendpartner is TNT. Zodra die is overgedragen krijg je echt super veel informatie (SMS en email) over de status van de bestelling. De postbezorger beldde me zelfs met de vraag of ik thuis zou zijn, vanwege vertraging met de trein was dat niet het geval en kon ik hem telefonisch toestemming geven om het bij de buren af te leveren.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:18:
[...]
Ja, en wie is deze verzendpartner dan wel niet? Volgens planning wordt hij morgen pas geleverd maar zou toch fijn zijn als ik ergens kan kijken naar status verzending.
Ik denk dat ik weet waar het verschil inzit. Als je de I3 versie aanklikt word standaard de PCI SSD aangevinkt in het keuzemenu. Maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor de Sata SSD en daarmee bespaar je 40 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:18:
[...]
Ik heb hem toch echt voor 753 besteld, let op, dit is wel inclusief kortingscode van 8% op kortingscode.nl
Heerlijk ook die heldere omschrijving van verzending. "Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner"
Ik heb mijn Sony Vaio Pro 13 op 11.10.2013 besteld en heb deze op 5.11.2013 ontvangen. Ik ben niet tevreden over mijn Sony Vaio. Nu staat er op de website van Sony dat je binnen 30 dagen je product kan retourneren en je geld terug kan vragen. Als ik mijn item wil retourneren en de optie Geld Terug aanvink gebeurt er niets. Gaan deze 30 dagen in op de dag dat je je bestelling geplaatst hebt of op de dag dat je je product ontvangen hebt? Anders zit ik opgescheept met een laptop van €950+ waar ik totaal niet tevreden over ben.
je wacht toch zelf bijna 30 dagen, lijkt me dat je binnen 7 dagen ook iets kan testen (wettelijk termijn koop of afstand, 30 dagen is een service geen recht)alex2909 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:56:
Ik heb mijn Sony Vaio Pro 13 op 11.10.2013 besteld en heb deze op 5.11.2013 ontvangen. Ik ben niet tevreden over mijn Sony Vaio. Nu staat er op de website van Sony dat je binnen 30 dagen je product kan retourneren en je geld terug kan vragen. Als ik mijn item wil retourneren en de optie Geld Terug aanvink gebeurt er niets. Gaan deze 30 dagen in op de dag dat je je bestelling geplaatst hebt of op de dag dat je je product ontvangen hebt? Anders zit ik opgescheept met een laptop van €950+ waar ik totaal niet tevreden over ben.
Verwijderd
ik heb een 11,6 inch model besteld, daar heb je nog geen eens de mogelijkheid tot het selecteren van een pci ssdVERNederlander schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:30:
[...]
Ik denk dat ik weet waar het verschil inzit. Als je de I3 versie aanklikt word standaard de PCI SSD aangevinkt in het keuzemenu. Maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor de Sata SSD en daarmee bespaar je 40 euro.
Ben ook wel benieuwd wat er niet bevalt.alex2909 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:56:
De 30 dagen gaan volgens mij pas in als je het product hebt ontvangen plus 1 dag. Ervan uitgaande dat Sony de standaard definitie van een aankoop aanhoudt.
Probleemloos retourneren binnen 30 dagen
Als u niet helemaal tevreden bent over uw nieuwe product van Sony, kunt u dit binnen 30 dagen na aankoop retourneren en storten we uw geld terug.
Bron: sony.nl
Koopt u een product? Dan begint de bedenktijd één dag nadat u het product hebt gekregen.
Bron: consuwijzer.nl
Misschien wilde hij het nog wat hoop gegeven. Ook heeft hij bijna een maand moeten wachten op zijn laptop.nizzuts schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:11:
[...]
je wacht toch zelf bijna 30 dagen, lijkt me dat je binnen 7 dagen ook iets kan testen (wettelijk termijn koop of afstand, 30 dagen is een service geen recht)
30 dagen zijn gewoon 30 dagen, volgens mij kan je hem dan nog gewoon terug sturen. Zelf zou ik wel nog eerst even contact met ze opnemen. Weet niet waar hij niet tevreden over is? Zijn het bekende klachten hier? Ze moeten ook een goed werkend producten leveren.
nogmaals, dat is een service van sony, dus welke voorwaarden daar aan hangen weet ik niet, het kan zijn dat dit niet geld voor systemen die apart geconfigureerd worden.blackspeedy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:35:
[...]
Misschien wilde hij het nog wat hoop gegeven. Ook heeft hij bijna een maand moeten wachten op zijn laptop.
30 dagen zijn gewoon 30 dagen, volgens mij kan je hem dan nog gewoon terug sturen. Zelf zou ik wel nog eerst even contact met ze opnemen. Weet niet waar hij niet tevreden over is? Zijn het bekende klachten hier? Ze moeten ook een goed werkend producten leveren.
Wat is de reden om hem terug te sturen? Ik heb deze al een tijdje op het oog, maar twijfel nog te veel om een aankoop te doen.alex2909 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:56:
Mijn Vaio ligt op dit moment nog in Zwolle, als het goed is wordt hij morgen bij m'n ouders afgeleverd.
Ben erg benieuwd, hoop dat hij mij niet tegen valt!
Inderdaad, staat niet meer op de homepagina, maar eens je aan de configuratie begint, kun je gratis 4>8 GB en 128>256 GB upgradenAtratus schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:19:
Voor de liefhebbers. De aanbieding van een gratis upgrade SSD en geheugen is verlengd t/m 9 december.
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!
Mijn laptop wordt morgen ook afgeleverd bij mijn oudersgehaktstaaf schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:11:
Mijn Vaio ligt op dit moment nog in Zwolle, als het goed is wordt hij morgen bij m'n ouders afgeleverd.
De mijne zou eerst vandaag worden afgeleverd (had vrijdag al mail van TNT). Maar morgen kwam moeders wat beter uit. Heb wel gezegd dat ze thuis moest blijven tot de Vaio er is 
Alleen jammer dat ik zelf niet eerder dan vrijdagavond tijd heb om daarheen te gaan.
Alleen jammer dat ik zelf niet eerder dan vrijdagavond tijd heb om daarheen te gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door gehaktstaaf op 03-12-2013 22:51 ]