Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Draai m op 130 fps op high met 4x AA (heb een 144hz monitor dus dan is hoge fps wel fijn)
Ik heb een r9280x

[ Voor 9% gewijzigd door dannbla op 18-02-2014 15:04 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:02
hoe disable je de fps limit?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prorobbert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 12:29
[quote]prutser001 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:35:
[...]

Kijk eens in je origin game list, ik kreeg ook geen reactie of niets, geen email, geen belletje noppes nada.
En normaal heb ik shortcuts voor alle spellen die ik speel dus viel het niet op dat TF gewoon in de 'My Games' lijst stond.

Ik heb gekeken en opnieuw geladen maar er staat nog helemaal niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
prorobbert schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:38:
[quote]prutser001 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:35:
[...]

Kijk eens in je origin game list, ik kreeg ook geen reactie of niets, geen email, geen belletje noppes nada.
En normaal heb ik shortcuts voor alle spellen die ik speel dus viel het niet op dat TF gewoon in de 'My Games' lijst stond.

Ik heb gekeken en opnieuw geladen maar er staat nog helemaal niks :?
Ik heb hetzelfde probleem. Niks. Best jammer, had graag even willen kijken of m'n PC dit nog trekt met speelbare FPS. :X Dat ik het leuk genoeg vind om 30 eu aan uit te geven staat eigenlijk al vast, maar dat ga ik niet doen als het niet lekker loopt natuurlijk.

Hou nog even hoop en anders jammer dan denk ik maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:47

Draven

It wasn't me

De beta staat alleen in je 'My Games' als je je voor afgelopen zaterdag had ingeschreven voor de beta via de website van Titanfall.
Je zou het nog even via de Customer Service van Origins kunnen proberen, maar ik weet niet zeker of ze echt de beta aan je account toevoegen als je het vraagt.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20140217-75187.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prorobbert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 12:29
Brutal1ty schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:50:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Niks. Best jammer, had graag even willen kijken of m'n PC dit nog trekt met speelbare FPS. :X Dat ik het leuk genoeg vind om 30 eu aan uit te geven staat eigenlijk al vast, maar dat ga ik niet doen als het niet lekker loopt natuurlijk.

Hou nog even hoop en anders jammer dan denk ik maar :P
Mijn pc kan het denk ik wel aan (heb een gtx 770 en een i5 4670k).
En waar kan jij hem voor 30 euro krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Draven schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:54:
De beta staat alleen in je 'My Games' als je je voor afgelopen zaterdag had ingeschreven voor de beta via de website van Titanfall.
Je zou het nog even via de Customer Service van Origins kunnen proberen, maar ik weet niet zeker of ze echt de beta aan je account toevoegen als je het vraagt.
Sta al lang voor de beta ingeschreven, maar helaas niets te zien :'( Dus beetje balen dit...
prorobbert schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:10:
[...]

Mijn pc kan het denk ik wel aan (heb een gtx 770 en een i5 4670k).
En waar kan jij hem voor 30 euro krijgen?
G2play.net maar daar is hij nu al weer 35 (word duurder richting launch, maar goeie site en betrouwbaar) _/-\o_

En mijn pc is een randgevalletje... Ik kan héél veel nog spelen op 1080p en medium/high mix settings zonder AA etc... Maar hij begint z'n ouderdom zeker te tonen nu.

i5 750 (@ 3.6ghz OC)
4gb ram (had een dood stickje, moet ff vervangen)
HD5870 @ stock

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 18-02-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:12

beuker19

Killerbeuker is so OP

kaluro2 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:54:

Wanneer het een succesvolle E-sports game wordt (Het recept is er in ieder geval), zal het een hele grote game worden.
Er is niet wat er op wijst dat deze titel ook naar een beetje interessant voor E-Sport of je moet alles wat de game uniek maakt uitschakelen.
Shooters zijn shooters, het is geen hogere wiskunde om een andere shooter aan te leren.
Ik had in een uurtje tijd wel door hoe de game in elkaar zat en ik kon vanaf dat moment ook netjes mee met de hogere skilled groep. Dit is dan ook een non-argument, met name omdat er dus matchmaking zal komen die je adhv skill levels, juist plaatst in potjes. Dus beginners vs beginners, experts vs experts.
Dat is juist het probleem je heb een selecte groep die heel goed is en heel veel spelers die heel slecht zijn.
Daarom haken veel spelers af als er geen noob canons inzitten.
Kijk maar naar CoD en BF4 er is altijd een groot aantal spelers die voor de meest OP setup gaat.
De setting.. Futuristische wapens en mechanische units?
Wat voor setting zou je dan graag zien?
Ligt er aan hoe ''realistisch'' de setting word neergezet en dat vind ik in Titanfall zeer matig.
Heb niet echt het gevoel dat de wereld realistisch word neergezet terwijl ik dat bij Destiny of The Division wel heb.
Leg uit? Ze geven 3,5 keer zo weinig punten als wanneer je een pilot neer schiet. Ze zijn er gewoon om de 'gap' wat te vullen zodat er altijd iets te doen is en je je titan sneller kan aanvullen. In de full version zullen de bots ook wel uit te zetten zijn dunkt me, dit is een gelimiteerde beta, waar je niet eens je eigen server op kan zetten.
Naar mijn mening hoort dit niet thuis in een shooter die zich op PvP richt.
Die zit dus wel in de full version, nogmaals dit is een click-and-play beta, alle poespas komt nog in de release.
Bron ?
Hoe weet jij nou hoe veel/weinig spelers er zijn? Zoals jij al zei is er geen server browser. Je wordt gelijk in een game gegooit en die games zullen 99% van de tijd vol zitten.
Ik denk dat er na 3 maanden niet veel mensen zijn die dit spelen.
Misschien zit ik er helemaal naast maar als ik bijv. bij ons in de community kijk zijn er niet veel mensen heel enthousiast en blijft heb bij leuk voor een keertje.
CoD achtig? Je kan door freerunnen zelfs in notime op de hoogste daken komen, van dak naar dak springen etc. Ik snap het niet helemaal. En er zijn momenteel maar 2? maps, in de release zul je veel meer maps krijgen. Hoe kan je zeggen dat maps CoD achtig zijn wanneer alles (itt CoD) super toegankelijk is. Ik vind het juist wel lekker design momenteel!

Kan je toelichten waarom je het level design niks vind?
Je kunt toch aan alles zien dat deze maps van de makers van MW1 en MW2 zijn.
Zelfde engine als CoD , alles, uit blokken opgebouwd , weinig variatie in de omgeving , te kleine ruimtes in de straten voor meer dan 1 titan , hele statische omgevingen , niet next-gen eigenlijk gewoon een 13 in een dozijn map disign met niet maar dan ook helemaal niets speciaals.
Combinatie freerunnen, burn cards en titans is wel degelijk nieuw. Freerunnen had je al in mindere mate in Unreal Tournament maar niet op dit niveau, en niet op zulke open levels. Ik vind het innovatief en verfrissend, een keer wat anders dan die 13 in een dozijn shooters (cod/bf4)
Ach ja de een verwacht gewoon andere dingen als de ander van een shooter en ik vind Titanfall juist een 13 in een dozijn shooter.
Het enigste waar ik aan kan denk is dat de CoD spelers nu ook nog robotjes hebben gekregen om mee te spelen.
DIe lock-on pistolen kosten 5 seconden (als het niet meer is) om volledig te loaden, in 5 seconden heb ik je allang neergehaald met elk ander wapen. Ze locken ook nog eens alleen maar op short range. Die lock-on dingern zijn leuk voor beginners tegen beginner potjes, zodra je tegen intermediates moet spelen, zijn ze gelijk nutteloos.
Horen gewoon niet in een shooter.
Het zit er gewoon in om de noobs het gevoel te geven dat ze ook iets kunnen.
Net zoals alle smart wapens in BF4 of knife runners of Dual wield shotguns in MW2.
Niet nodig.. Je bent er van op de hoogte dat je rodeo rijders niet uit jezelf van je titan af kan halen? Dat je
daar een ally voor nodig hebt? Je bent er ook van de op de hoogte dat tactische placements van allies er voor zorgt dat je de map 'lock downed', waardoor je je tegenstander je niet kan flanken of via daken op je titan kan springen?
Zijn ook andere oplossingen voor zoals hier al is aangedragen in het topic.
Ik bedoel gewoon dat het niet zo is als in BF4 bijv.waar bij je als team een stuk beter kunt samenwerken.
Maar dat kan ook gebeuren soms zit het mee en vaak valt het tegen :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:19
Blijkbaar is deze vette game in het verleden toch ook (even) in ontwikkeling geweest voor de Playstation 3 & 4. Dit werd teruggevonden in de game files, bewijsje:
http://titanfall.be/_/art...itanfall-beta-bestand-r11

Afbeeldingslocatie: http://linustechtips.com/main/uploads/monthly_02_2014/post-41665-0-47539800-1392497028_thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
cpu_level_ps3.ekv

Dat komt gewoon uit de Portal game, 2011 PS3 versie.
En waarom ze het kaal PS3 noemen maar PS40.. gok toeval.

Dus bewijs? Nee, zoeken naar een bestandsnaam :P

http://steamdb.info/depot/621/

Edit, PS20, PS30 en PS40 zijn dus blijkbaar gewoon shader-namen, niets bijzonders dus.

Best wel zielig eigenlijk, zal je zien dat het meteen als lopend vuurtje gaat, MS de boeman omdat ze het zouden exclusive hebben gekocht, het is gewoon een Source engine met generic bestanden :P

[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 18-02-2014 17:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
De beta zou nu toch open zijn? Had zelf een key maar probeer voor een vriend de beta te vinden in origin en krijg het niet voor elkaar. Bij mij is de "featured promotion" speel de beta. En bij hem is er geen featured promotion...

edit: Blijkbaar voor 15 februari.

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 18-02-2014 18:19 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:30

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:53:
Best wel zielig eigenlijk, zal je zien dat het meteen als lopend vuurtje gaat, MS de boeman omdat ze het zouden exclusive hebben gekocht, het is gewoon een Source engine met generic bestanden :P
But, but... but the page hits!

"Mogelijk splitscreen in Titanfall!!11"

https://twitter.com/Respawn/status/435527088091590656

@Respawn will you guys be introducing any splitscreen in the official release

@KJ__Wagner no
Brutal1ty schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:41:
i5 750 (@ 3.6ghz OC)
4gb ram (had een dood stickje, moet ff vervangen)
HD5870 @ stock
Moet ruim voldoende zijn voor med/high. Titanfall loopt ongeveer zo goed als de andere Source engine games.

Ik haal nu constant 60fps met alles op high zonder AA op 1920x1200. Een beetje AA erbij zal ook nog wel kunnen. Met een HD6850 kon alles op low in ieder geval prima @ constant 60fps.

[ Voor 31% gewijzigd door Gundogan op 18-02-2014 19:18 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 18:29
Na jaren geen shooters meer gespeeld te hebben, heb ik dota 2 even opzij geschoven voor deze game. Ik vermaak me er prima mee.
Maar zoals dota me leerde, games zijn het leukst in teamverband, dus zijn er nog mensen die me af en toe in een potje willen joinen?

M'n stats:
k/d
lifetime avg. 9.5
last ten games 25.9

k/d vs players 3.4
last ten games 9.3

origin naam: Sandahman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:58

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Wat vinden jullie een beetje redelijke stats btw? (Top speler, middenmoot, newby)

(Sandah88 maakt me benieuwd:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 18:29
@sumerechny

Hmm geen flauw idee, dit zit denk ik wel boven het gros. M'n avg nog niet, maar nu ik aardig wat uurtjes erin
heb zitten, ga ik bijna geen pot meer dood eigenlijk. Daarnaast is teamplay echt enorm belangrijk, speel nu
samen met een amerikaan en we staan eigenlijk constant eerste of tweede van ons team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

sandah88 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:59:
@sumerechny

Hmm geen flauw idee, dit zit denk ik wel boven het gros. M'n avg nog niet, maar nu ik aardig wat uurtjes erin
heb zitten, ga ik bijna geen pot meer dood eigenlijk. Daarnaast is teamplay echt enorm belangrijk, speel nu
samen met een amerikaan en we staan eigenlijk constant eerste of tweede van ons team.
Mijn stats zullen niet vermaan jou vandaan liggen (tikje lager) maar ik voel me nog niet boven het gros uitsteken. De kansloze acties die ik soms uithaal..... 8)7 ik merk ze wel op maar telkens net te laat. Maar ik merk ook dat ik andere spelers kansloze acties kan laten uithalen, dus er is verbetering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Voor iedereen die het nog gezien heeft; http://uk.ign.com/article...details-to-blow-your-mind

Artwork met a.o. monsters...

Het blijft speculatie, maar ik ben benieuwd!

[ Voor 8% gewijzigd door Sumerechny op 18-02-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Het blijft alleen best stiekem en stil rond de 360 versie, mischien is het gros warm gelopen en gaan ze massaal voor de x360 versie? (mits die gelijk is natuurlijk). Die heeft ook nog een gigantische playerbase, gecombineerd met PC, zou je toch een leuk verkoop aantal kunnen halen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SinergyX schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 00:03:
Het blijft alleen best stiekem en stil rond de 360 versie, mischien is het gros warm gelopen en gaan ze massaal voor de x360 versie? (mits die gelijk is natuurlijk). Die heeft ook nog een gigantische playerbase, gecombineerd met PC, zou je toch een leuk verkoop aantal kunnen halen.
Aangezien die versie foeilelijk zal zijn in vergelijking met de X1 en zeker PC zullen ze daar echt niets van laten zien tot (net voor) release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4cx1mHQ.jpg

gekilled door een grunt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 18-09 22:33
Te verwachten, maar toch een beetje jammer dat Titanfall geen SLI ondersteund.

Verder wel een toffe game, Respawn zoekt het duidelijk in de succesvolle richting van CoD met een hoog tempo.

Een nadeel van dit concept vind ik dat door de grote titans het aantal spelers beter gelimiteerd kan blijven en de maps relatief wat groter moeten zijn. Dit is voor infantry minder aantrekkelijk en het spel legt daarmee de nadruk op de titans. Nu is dat niet zo'n probleem, immers je krijgt dan titan versus titan. Alleen gaat dat imo een beetje vervelen. Ik vind spelen als infantry toch lekkerder door het snellere reactie gevoel. Bovendien is het makkelijker om als speler bijvoorbeeld punten te farmen met capturen en defenden van punten. Maar het beperkt aantal spelers en de over het algemeen wat grote maps beperken enigszins de actie voor infantry. Die grunts maken dat niet goed en ik snap ook echt niet wat die er in te zoeken hebben.. maar ach.

[ Voor 12% gewijzigd door IngamerX op 19-02-2014 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het juist leuk om als een soort mier door de gebouwen heen te dwalen en de grote robots te vermijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11
gisteren mijn 2 eerste rondjes gespeeld. 2x eerste van het team, maar beide matches verloren doordat het team zuigt!

Valt me op dat ik met deze game wel een positieve K/D ratio haal terwijl ik dat met CoD etc. gewoon niet had. Die minions zijn echt veel te makkelijk om te verslaan. Bij mijn score had ik ook tussen de 20~30 minion kills en misschien 3 of 4 pilot kills.
Titan kills pas 1 helaas.

Vind de snelle gameplay op zich wel leuk, maar ik denk dat ik deze game toch aan me voorbij laat gaan en wacht tot hij in de budgetbakken ligt of in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

suggietie; pakt pilot met shotgun = top3 notering, iedere game :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:53:
[...] het is gewoon een Source engine met generic bestanden :P
Damn, het is inderdaad een (volgens wiki) 'heavilly modified Source engine'.

Iets wat ik als Source fan wonderlijk genoeg niet wist.. Het verklaart wel waarom de game ook op low-end GPU's vrij goed draait.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
himlims_ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:52:
mjah die shotguns zijn wel goed voor dichtbij, en met die wallrun doublejump combo's is dichtbij komen geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

haarbal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:43:
[...]

mjah die shotguns zijn wel goed voor dichtbij, en met die wallrun doublejump combo's is dichtbij komen geen probleem.
ik ben een shotgun hoer; iedere game speel ik met shotgun

kan niet anders dan dat ie generft gaat worden, ding is way OP, jump - wallrun - jump - kill, NEXT

voorgenomen geen EA games meer te spelen, maar na beta toch beetje hooked aan het raken :F :F

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 19-02-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
himlims_ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:33:
[...]

ik ben een shotgun hoer; iedere game speel ik met shotgun

kan niet anders dan dat ie generft gaat worden, ding is way OP, jump - wallrun - jump - kill, NEXT

voorgenomen geen EA games meer te spelen, maar na beta toch beetje hooked aan het raken :F :F
Wacht nou maar even af hoe die shotgun zich houdt bij de launch met een goed werkend matchmaking systeem. Tegen 'noobs' lijkt elk wapen OP in deze beta, maar tegen mensen met gelijkwaardige skill die je niet zo makkelijk dichtbij laten komen pakt de shotgun al weer heel anders uit. Idem voor het autopistol, lijkt alleen OP tegen beginners maar ik weet zeker dat dat over 4 maanden heel anders zal lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:34
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:45:
[...]

Wacht nou maar even af hoe die shotgun zich houdt bij de launch met een goed werkend matchmaking systeem. Tegen 'noobs' lijkt elk wapen OP in deze beta, maar tegen mensen met gelijkwaardige skill die je niet zo makkelijk dichtbij laten komen pakt de shotgun al weer heel anders uit. Idem voor het autopistol, lijkt alleen OP tegen beginners maar ik weet zeker dat dat over 4 maanden heel anders zal lijken.
Heb hier voornamelijk attrition gespeeld tot nu toe. Maar in attrition is het natuurlijk wel zo dat wanneer er Titans zijn, je als infantery toch de huizen verkiest en niet tussen de titans in de velden gaat rennen en in de huizen is de shotgun wel erg prettig. Ik speel zelf ook eigenlijk alleen met de assault rifle, maar shotgun begint wel te lonken hier :) Afstand is gewoon niet echt een probleem in deze game, plus ik vermoed dat rodeo met een shotgun /pistol wel redelijk effectief is tegen titans (lees sneller dan carbine / pistol). Vanavond maar eens gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:02
Volgensmij ben ik de een van de weinigen die zijn titan in follow mode zet en rond gaat rennen? Win op het moment elk titan gevecht en lopende piloten zijn ook voer voor mijn titan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dr34m3dd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:03:
Volgensmij ben ik de een van de weinigen die zijn titan in follow mode zet en rond gaat rennen? Win op het moment elk titan gevecht en lopende piloten zijn ook voer voor mijn titan :D
is dat ook in de training behandeld? kan met niet herinneren; follow mode

Origin: 'HollandHards'

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 19-02-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Meh ligt eraan, sommige situaties is het wel fijn, bij dat "ontsnap" sub spelletje bijvoorbeeld, maar zit er toch het liefst zelf in, niets zo lekker als een pilot uit de lucht te schieten met de 40mm als ie eject :P

[ Voor 4% gewijzigd door Kojoottii op 19-02-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Dat is zoooo geweldig om te doen, ik heb nu al 2-3 potjes gehad waar mijn Titan gewoon rond liep en tot einde in leven is gebleven, steeds wisselen van follow naar guard en wanneer een titan aanvalt, zelf via de zijkant bestoken of stukje rodeo-rijden :D

Ik noem het D&D, Decoy & Destroy :P

En gaat hij keer kapot, grote kans dat jij die Titan kan slopen, meteen weer stukje van de cooldown eraf.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 19-02-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Titan als AI weet ook in principe waar hij mee bezig is. Dat is sowieso ook al fijn. Je speelt dus 6v7.
Ook als pilot met je anti titan weapon doe je uiteindelijk meer damage samen (jij+titan)

De enemy wilt ook altijd rodeo rijden op een AI titan en dan sta jij op het dak ze op te wachten.

@SinergyX
Klinkt leuk dat D&D. Ga het onthouden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:33

HellBeast

Oh My GoT!

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:50:
Iemand al die mexicaanse versie gekocht voor 27 euro?
Ja, ik. Had het met BF4 ook gedaan via de USA. Ik heb hem voor ongeveer 28 euro gekocht via paypal.

Instructies
P.s.

Op eigen risico. Ze kunnen je account bannen! Hou daar rekening mee.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
dr34m3dd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:11:
Titan als AI weet ook in principe waar hij mee bezig is. Dat is sowieso ook al fijn. Je speelt dus 6v7.
Ook als pilot met je anti titan weapon doe je uiteindelijk meer damage samen (jij+titan)

De enemy wilt ook altijd rodeo rijden op een AI titan en dan sta jij op het dak ze op te wachten.
Je moet ook goed luisteren naar die radio, 'titan engaging combat', moment dat je dus even je Titan in de gaten moet houden en meteen naar guard moet zetten (hij lijkt dan wat actiever te letten op damage en die 'nuclear' explosion van Titans). Ik haal zeker 2-300 punten uit 'titan assists', doet hij allemaal zelf voor mij :)

Dit is wel met die point capture mode, geen idee hoe het gaat bij normale kill-modus.

Je kan trouwens ook gewoon rodeo-rijden op je eigen titan, kan je gebruik maken van z'n shield.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 19-02-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
dr34m3dd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:11:

@SinergyX
Klinkt leuk dat D&D. Ga het onthouden haha.
Maar volgens mij doet de Titan AI niet van die Dashes naar links, rechts , voor, achter toch . En daarmee kan je echt veel schade voorkomen en kan je ook makkelijker vijandelijke Titans flanken met je eigen Titan. Vijandelijke Titans smelten echt weg als je je Ordinance in zijn rug blaast, laat staan met dmg core....gebruikt de AI trouwens de dmg core?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 13:02
Ik mis bij Hardpoint wel een teamchat/teamspeak, iedereen rent bijv. naar punt C en vergeet punt B te bewaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
VOIP zit er wel in, alleen moeten de mensen dat wel gebruiken natuurlijk.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Kojoottii schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:19:
Maar volgens mij doet de Titan AI niet van die Dashes naar links, rechts , voor, achter toch . En daarmee kan je echt veel schade voorkomen en kan je ook makkelijker vijandelijke Titans flanken met je eigen Titan. Vijandelijke Titans smelten echt weg als je je Ordinance in zijn rug blaast, laat staan met dmg core....gebruikt de AI trouwens de dmg core?
Ik let nooit echt op wat hij precies doet, maar ik zie veel gevechten waar hij tussen zit, maar z'n shield amper wegvalt. Hij lijkt wel weg te willen lopen van battle als z'n primairy shield wegvalt, weet ook niet of hij die deflection shield gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:24:
[...]

Ik let nooit echt op wat hij precies doet, maar ik zie veel gevechten waar hij tussen zit, maar z'n shield amper wegvalt. Hij lijkt wel weg te willen lopen van battle als z'n primairy shield wegvalt, weet ook niet of hij die deflection shield gebruik.
Vortex Shield gebruiken ze zeker wel (en daarmee Electric Smoke ook wel denk ik?). Of de schade die ze doen ook meetelt voor de Core Ability cooldown en ze die ook gebruiken is een goede vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Die gebruikt hij dan wel enkel bij guard mode, follow mode doet hij relatief niets dan beetje schieten en naar een gangbare locatie in de buurt van jou lopen.

Mooiste kill so far, ik wil punt A pakken, zit een tegenstander. Die gast weet A te pakken en rent richting raam, face2face met mijn 40mm kanon titan.. boem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 13:02
Tot wanneer loopt de beta? Vandaag?

[ Voor 19% gewijzigd door layzzzz op 19-02-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:33

HellBeast

Oh My GoT!

tot en met morgen geloof ik

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
SinergyX schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:28:
Die gebruikt hij dan wel enkel bij guard mode, follow mode doet hij relatief niets dan beetje schieten en naar een gangbare locatie in de buurt van jou lopen.

Mooiste kill so far, ik wil punt A pakken, zit een tegenstander. Die gast weet A te pakken en rent richting raam, face2face met mijn 40mm kanon titan.. boem :D
Heerlijk als je ze dan ziet ontploffen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 08:52:
Tip: assault rifle. Outclassed the shotgun in bijna elke situatie (in alle situaties als je jouw eerste schot mist). 92% global winrate.
haarbal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:43:
[...]

Altijd leuk als mensen fancy dingen proberen en je ze gewoon kan tracken omdat het spel eigenlijk net te traag is.

De Sniper Rifle kan wel een dikke buff gebruiken. TTK van een AR op long range is korter als je niet een headshot maakt met je SR.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:04:
[...]

Tip: assault rifle. Outclassed the shotgun in bijna elke situatie (in alle situaties als je jouw eerste schot mist). 95% global winrate.

[...]

Altijd leuk als mensen fancy dingen proberen en je ze gewoon kan tracken omdat het spel eigenlijk net te traag is.
ik gebruik de shotgun vooral omdat ik dan geen reden heb om aim down sight te doen. Tegen iemand die je aan ziet komen zou je idd geen kans moeten maken. Maar goed, spel is behoorlijk chaotisch, veel gevechten op pointblank.

weet iemand trouwens een manier om de fps limit op te hogen? als je vsync aan zet en dan in nvidia control panel weer uit zet dan fluctueert je mouse sens met de framerate |:(

[ Voor 12% gewijzigd door haarbal op 19-02-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haarbal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:12:
[...]

ik gebruik de shotgun vooral omdat ik dan geen reden heb om aim down sight te doen. Tegen iemand die je aan ziet komen zou je idd geen kans moeten maken. Maar goed, spel is behoorlijk chaotisch, veel gevechten op pointblank.

weet iemand trouwens een manier om de fps limit op te hogen? als je vsync aan zet en dan in nvidia control panel weer uit zet dan fluctueert je mouse sens met de framerate |:(
Wat is je winrate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
geen idee, heb ook nog maar 4 uur gespeeld.

staat er per wapen een winrate qua gevechten?

[ Voor 21% gewijzigd door haarbal op 19-02-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Na zo'n 100 potjes zit ik op het moment met eigenlijk alleen de assaultrifle en solo attrition spelen, op 80% :P Maar ga vanavond toch nog even de shotgun een kans geven, was er in de eerste uren nog niet helemaal gecharmeerd van en daarna niet meer aangeraakt. Spitfire LMG is trouwens ook leuk, maar die is nu ook alleen maar amped te krijgen, maar is wel mijn beste wapen, aldus de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
layzzzz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:31:
Tot wanneer loopt de beta? Vandaag?
"The Titanfall Beta will run through February 19th 6 PM PST,"

Dus voor ons tot 01:00 vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haarbal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:19:
[...]

geen idee, heb ook nog maar 4 uur gespeeld.

staat er per wapen een winrate qua gevechten?
Nee, alleen global. Maar als de shotgun zo fantastisch is zou dat toch hoog moeten zijn bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

haarbal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:12:
fps kan in deze game nooit hoger uitkomen dan de refreshrate van je monitor; 60hz is 60fps max
ergens gelezen in faq op de site

ps; iemand die aanschuift vanmiddag? laatste dag toch wel met GoT'ers spelen

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 19-02-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

himlims_ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:37:
[...]

fps kan in deze game nooit hoger uitkomen dan de refreshrate van je monitor; 60hz is 60fps max

Vsync staat bij mij uit en fraps geeft 120-220 fps aan, ik heb dan ook dikke screen tearing.. Dus kijk wel even als Vsync aan staat wat het dan doet, voor sommige lijkt de vsync ook niet te werken..

Ik denk dat ik hem wel haal voor 35 euro, het lijkt me leuk maar eerst even afwachten tot de reviews uitkomen en aantonen of de retail release net zo goed werkt als de beta (buiten lang wachten op matchmaking).

60 euro lijkt mij aan de hoge kant? Of ben ik de enige die dat vindt? Ik ben ook erg benieuwd of er dus DLC meuk komt?

BF4 beta draaide bij mij als een zonnetje waar bij de release van BF4 toch flink wat meer problemen waren en nogsteeds zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door prutser001 op 19-02-2014 13:40 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:35:
[...]

Nee, alleen global. Maar als de shotgun zo fantastisch is zou dat toch hoog moeten zijn bij je?
Nou nee, je kan de beste stats ter wereld hebben maar als je uitsluitend met 4 idioten tegen 5 enigszins capabele bazen wordt gematched, dan kan je die hoge global winrate wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
himlims_ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:37:
[...]

Het kan wel hoger, maar dan gaat je muis raar doen. Toch wel iets wat ze mogen fixen bij release. Nu is het tearing of vsync (wat ook niet ideaal is) of hoge fps met slechte muis input.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:38:
Nou nee, je kan de beste stats ter wereld hebben maar als je uitsluitend met 4 idioten tegen 5 enigszins capabele bazen wordt gematched, dan kan je die hoge global winrate wel vergeten.
En daarom is 80-90%+ winrate niet zo moeilijk in de beta. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Gundogan op 19-02-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Gundogan schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:39:
[...]

Het kan wel hoger, maar dan gaat je muis raar doen. Toch wel iets wat ze mogen fixen bij release. Nu is het tearing of vsync (wat ook niet ideaal is) of hoge fps met slechte muis input.
Tearing kan je aan wennen, vsync of slechte muis input nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
Hmz, ik vind de framerate op de Xbox One om te huilen vooral bij veel Titans in het level....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:38:
[...]

Dan carry je gewoon niet hard genoeg? Ik ren echt niet met een 93% winrate rond omdat ik al 50+ potjes achter elkaar een super team heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:43:
[...]

Dan carry je gewoon niet hard genoeg? Ik ren echt niet met een 93% winrate rond omdat ik al 50+ potjes achter elkaar een super team heb...
Tja maar als in het andere team 3 lui zitten die hun team net zo hard carrien als jij, maar jij bent de enige in jouw team ...wat dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:43:
[...]

Oke, dus jij bent zo goed dat je in je eentje al die potjes wint en dan ook nog uitsluitend tegen betere spelers?

Mijn win percentage ligt overigens niet heel veel lager hoor, maar ik heb niet de illusie dat dat uitsluitend door mij komt. De potjes dat je in je eentje constant tegen 4 titans aan het harken bent omdat je eigen teamleden binnen 3 seconden hun titans verliezen, nou succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vannozza
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Met Hardpoint Domination sta ik ook vaak bovenaan omdat ik steeds bij 1 point blijf. Titan op auto zetten en verdedigen maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:48:
[...]

Oke, dus jij bent zo goed dat je in je eentje al die potjes wint en dan ook nog uitsluitend tegen betere spelers?

Mijn win percentage ligt overigens niet heel veel lager hoor, maar ik heb niet de illusie dat dat uitsluitend door mij komt. De potjes dat je in je eentje constant tegen 4 titans aan het harken bent omdat je eigen teamleden binnen 3 seconden hun titans verliezen, nou succes.
Koeitje zal vast aardig zijn in het spelletje, maar hij heeft altijd een enorm ego wat hij altijd en overal moet tonen.
Bescheidenheid siert de mens, :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
http://www.twitch.tv/okaydanny

Gaat redelijk hard hier, we winnen elke pot met behoorlijk punten verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
wimpie007 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:42:
Hmz, ik vind de framerate op de Xbox One om te huilen vooral bij veel Titans in het level....
Je bent denk ik de eerste met die opmerking? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
Jarrichvdv schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Je bent denk ik de eerste met die opmerking? :p
Ik heb gezocht in dit topic, ik zie er niemand over klagen....
En toch is het zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Wel jammer dat er nu al aimbots zijn. Grootste reden dat ik baal dat deze game niet naar de PS4 komt.

Maarja de game is zo goed dat ik hem toch ga halen voor PC.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Op reddit zag ik een oplossing voor de framerate.

Ingame vsync op double buffered (de fps limiter is dan uit, spel gaat er van uit dat vsync dan limit)

nvidia control panel force vsync off

daarna fps limiten op een andere waarde met msi afterburner (heb mijn scherm op 100 hz staan, dus heb 95 gekozen)

overigens daarnet een potje gedaan en de ogre burncard aan het begin van het potje ingezet, oneerlijk, maar wel grappig.

[ Voor 16% gewijzigd door haarbal op 19-02-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

prutser001 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:38:
Ik denk dat ik hem wel haal voor 35 euro, het lijkt me leuk maar eerst even afwachten tot de reviews uitkomen en aantonen of de retail release net zo goed werkt als de beta (buiten lang wachten op matchmaking).
sinds vandaag continue crashes; dxd11 / ntdlr / titanfall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
haarbal schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:04:
Op reddit zag ik een oplossing voor de framerate.

Ingame vsync op double buffered (de fps limiter is dan uit, spel gaat er van uit dat vsync dan limit)

nvidia control panel force vsync off

daarna fps limiten op een andere waarde met msi afterburner (heb mijn scherm op 100 hz staan, dus heb 95 gekozen)

overigens daarnet een potje gedaan en de ogre burncard aan het begin van het potje ingezet, oneerlijk, maar wel grappig.
Dan is er dus een kans dat je te maken krijgt met mouse lag en negatieve acceleratie.

Ik heb jammer genoeg nog geen Stryder of Ogre kaart gekregen. :-( Ik kijk wel uit naar de Ogre, gewoon omdat ik lompe mechs wel leuk vind (speel liefst met C class mechs in Hawken) en vooral om z'n pilot executie als die nog in z'n Titan zit. Allebei de Titan armen er af rukken en de laatste gebruiken om de cockpit mee in te slaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 16:24

codex

Geen OpenAI agent :)

Koeitje schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:
[...]

Bij jou geloof ik dat dit realiteit is: http://i.imgur.com/8ADjDAn.png

Leuk hoor dat je goed met een muis op een beeldscherm kan mikken, maar niet bepaald ego waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Euphanasia schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:03:
Wel jammer dat er nu al aimbots zijn. Grootste reden dat ik baal dat deze game niet naar de PS4 komt.

Maarja de game is zo goed dat ik hem toch ga halen voor PC.
Je bedoelt naast de legale aimbot die in het spel zit? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:00
Grappig filmpje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
hehe eindelijk kans gehad om flink wat potjes achter elkaar te kunnen spelen met PC beta. En het speelt lekker maar echt veeeel en veeel te veel bots kom je tegen en dan ook echt vaak op een kluitje dat je zo 8 kills hebt binnen paar seconden. En de AI is dan ook zooo dom niet normaal PS2/Xbox niveau, cloud AI my ass. Ook niet echt fan van smartpistol. Maar gunplay/gameplay is heerlijk en de jetpack en het freerunnen is ook erg tof. De Titan gevechten zijn ook tof maar heb eerder het idee dat je hem te makkelijk verdiend dan te langzaam dus die bots mogen van mij lekker weg en doe maar 9vs9 erin ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Gundogan schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:24:
[...]

Dan is er dus een kans dat je te maken krijgt met mouse lag en negatieve acceleratie.

Ik heb jammer genoeg nog geen Stryder of Ogre kaart gekregen. :-( Ik kijk wel uit naar de Ogre, gewoon omdat ik lompe mechs wel leuk vind (speel liefst met C class mechs in Hawken) en vooral om z'n pilot executie als die nog in z'n Titan zit. Allebei de Titan armen er af rukken en de laatste gebruiken om de cockpit mee in te slaan. :D
als je weer limit met afterburner oid dan heb je dat probleem niet, mits je altijd je nieuwe limit haalt.

echt lame overigens dat in het hoofdmenu dan staat "data center west europe, 22ms", dan vervolgens de games peer to peer zijn met pings van 50 tot 150.

[ Voor 10% gewijzigd door haarbal op 19-02-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Gundogan schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 18:24:
[...]

De ogre nu 2 keer gehad, ik vond hem qua survivabilty, vergeleken met de atlas erg tegenvallen, je krijgt dan een shield core en dan kan je wel even flinke klappen vangen, maar voor de rest is ie maar ietsjes steviger dan de atlas. Dan toch echt liever de dmg core :P
Ben wel benieuwd naar de Stryder, die heb ik helaas nog niet gehad. En kreeg net een amped charge rifle ding als AT weapon, ben benieuwd :)

Wist overigens niet van de verschillende finish him animaties af, anders had ik dat zeker even ook geprobeerd bij de ogre =/

[ Voor 7% gewijzigd door Kojoottii op 19-02-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Tearing, onstabiele engine (bij veel titans framedrops), grafisch niet echt heel mooi, maar toch wel een sterke game hoor. Het speelt lekker, snel en het freerunnen voegt echt een dimensie toe.

Echt jammer dat hij alleen op de xbox en PC uitkomt, maar zeker weer eens iets nieuws dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
IngamerX schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:20:
Tearing, onstabiele engine (bij veel titans framedrops), grafisch niet echt heel mooi, maar toch wel een sterke game hoor. Het speelt lekker, snel en het freerunnen voegt echt een dimensie toe.

Echt jammer dat hij alleen op de xbox en PC uitkomt, maar zeker weer eens iets nieuws dat werkt.
Is dat op de PC, Xboxone of Xbox360?
Ik zit hier namelijk met een PC die BF4 op medium/high tussen de 30 en 40 FPS speelt. Titanfall zit meestal op 60 met soms was drops naar 50. Met alle settings op zijn hoogst behalve FSAA.

Al ziet BF4 er natuurlijk wel 10x zo mooi uit.

TheS4ndm4n#1919

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gister dat titan-rodeo ontdekt, geweldig (eenvoudig), jump op titan, door de explosie vlieg je enorm hoog de lucht in, zorg dat je weer op andere titan land, herhaal dit :+ gaat goed tot men die electric smoke gaat gebruiken :(

• RocketKoen
himlims_ schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:21:
gister dat titan-rodeo ontdekt, geweldig (eenvoudig), jump op titan, door de explosie vlieg je enorm hoog de lucht in, zorg dat je weer op andere titan land, herhaal dit :+ gaat goed tot men die electric smoke gaat gebruiken :(
Of tot men teamwork leert :P

TheS4ndm4n#1919

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Is er iets bekend over (meer) gamemodus, afgezien van de huidige last-titan-standing / DM / capture-the-hill?

en maps of teams met meer dan 6 is dat mogelijk?

[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 20-02-2014 09:32 ]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
himlims_ schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:25:
Is er iets bekend over (meer) gamemodus, afgezien van de huidige last-titan-standing / DM / capture-the-hill?

en maps of teams met meer dan 6 is dat mogelijk?
6v6 is voor zover bekend de max.

Zie verder: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=769961
Hardpoint Domination
Capture and hold the Hardpoints.

Capture the Flag
Capture the enemy flag, defend your own.

Pilot Hunter
Kill Enemy Pilots.

Attrition
Kill Enemy Pilots, Grunts and Titans.

Last Titan Standing
Last team with Titans standing wins.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Al wat bekend of er monsters in zitten? Lijkt mij echt tof met je titan beetje op monsters knallen, volgens mij ben je de game hoe ik het nu gezien heb na een paar avondjes spelen wel "zat".

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Respawn kennende; cod-style/features, verwacht dat het een soort co-op modus wordt. Beetje als die zombies maar dan single-player stijl raiden met 6en (klinkt tegenstrijdig)

• Sumerechny

Sumerechny

himlims_ schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:13:
Respawn kennende; cod-style/features, verwacht dat het een soort co-op modus wordt. Beetje als die zombies maar dan single-player stijl raiden met 6en (klinkt tegenstrijdig)
Een coop mode zal wel vet zijn.

Nu 3wk wachten...TF release is op mijn verjaardag. Dat zal m'n verjaardagsbezoek leuk vinden :+

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Misschien is dat wel het einde van de Campaign Multiplayer: in plaats van AI bots die voor een factie vechten, krijg je nu een derde monster partij erbij en wordt het PvPvE of moet je samenwerken en is het 12 speler coop. :)

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
nog iemand bij wie titanfall totaal niet opstartte?
ik kreeg een windows foutmelding dat mijn OS geen 64 bit zou zijn, en titanfall geen 32 bit ondersteunt, terwijl ik toch wel een 64 bit win 7 heb.
verschillende malen hergeïnstalleerd en hergedownload, maar geen resultaat.
en op internet vind ik niets van gelijkaardige problemen :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Sumerechny

Sumerechny

kowlier schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:27:
nog iemand bij wie titanfall totaal niet opstartte?
ik kreeg een windows foutmelding dat mijn OS geen 64 bit zou zijn, en titanfall enkel 32 bit ondersteunt, terwijl ik toch wel een 64 bit win 7 heb.
verschillende malen hergeïnstalleerd en hergedownload, maar geen resultaat.
en op internet vind ik niets van gelijkaardige problemen :/
Maf, ik draai ook W7 64bit maar geen foutmelding gehad (helemaal niks met betrekking tot TF..)

• kowlier
mja, ik heb vanalles geprobeerd.
mss maakt origin problemen met mijn partities, hoewel ik dat nog nooit heb gehad.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@kowlier; misschien komt het omdat de beta tot 19-feb duurde?

• Sumerechny

Sumerechny

himlims_ schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:44:
@kowlier; misschien komt het omdat de beta tot 19-feb duurde?
Wellicht. Ik kan zelf de beta nog opstarten, alleen geen servers vinden (...wat vrij logisch is zoals himlims zelf zegt :) )

• kowlier
ik heb geprobeerd van maandag tot woensdag :p

• IngamerX
RocketKoen schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:28:
[...]

Is dat op de PC, Xboxone of Xbox360?
Ik zit hier namelijk met een PC die BF4 op medium/high tussen de 30 en 40 FPS speelt. Titanfall zit meestal op 60 met soms was drops naar 50. Met alle settings op zijn hoogst behalve FSAA.

Al ziet BF4 er natuurlijk wel 10x zo mooi uit.
PC, zie m'n specs in m'n sig ;P

Als ik speel op recommended (medium texturers, 4x af, 4x msaa, shadows low, lightning quality medium, en de rest high) en vsync uit (gek genoeg heb ik dan het minste last van tearing).

De game draait dan 75%-80% van de tijd op 60 FPS, maar zodra er dan 3 titans met elkaar aan het knokken zijn en ik naar het gevecht draai kakt de framerate in richting de 35 fps.

Drie 60 seconden metingen met Fraps:

2014-02-18 22:56:21 - TitanFall
Frames: 3393 - Time: 60000ms - Avg: 56.550 - Min: 36 - Max: 61

2014-02-18 22:59:30 - TitanFall
Frames: 3565 - Time: 60000ms - Avg: 59.417 - Min: 50 - Max: 61

2014-02-18 23:23:44 - TitanFall
Frames: 3491 - Time: 60000ms - Avg: 58.183 - Min: 42 - Max: 61

Dan ligt average best hoog, maar imo valt of staat een game bij de minimum framerate. Het minimum moet voor de beste spelervaring imo altijd boven de 50 fps blijven. Maar in dit geval vind ik het absurd zwaar ten koste gaan van de graphics van de game. Zelfs als de game maar op één van mijn kaarten draait. Ik heb een lange tijd slechts één GTX 460 gehad en daar kon ik BF3 al prima met high op spelen en die game is mooier en groter dan Titanfall. Maar goed, dat zal ook wel aan de source engine liggen. Er zijn leuke spellen mee gemaakt, maar nooit grafisch veeleisende spellen.

Titanfall speelt op de PC prima, maar is duidelijk ontwikkelt voor de console.

• unfor
Waarom 4x MSAA met 460 SLI?
Die kaarten hebben maar 1 GB en MSAA geeft een enorme performance hit.
Verder kun je AF altijd maxen (16x), ik snap niet waarom dat tegenwoordig uberhaupt nog een optie is.
Zelfs in het tijdperk van de Geforce 2 was dat niet eens een merkbaar verschil.

• SinergyX
  • Nu online
IngamerX schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:38:
Titanfall speelt op de PC prima, maar is duidelijk ontwikkelt voor de console.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Al zijn de keys wat vaag (yeey voor keybinding), blijft een FPS initieel nog altijd muis/keyboard principe, zéker als je een 180 dubbele walljump doet. Wat zonder je controller zo bizar gevoelig in te stellen, nooit gaat lukken op console.

• haarbal
Een muis werkt natuurlijk wel beter dan een controller, maar als ze hem als pc game hadden ontwikkeld hadden ze de mouse sensitivity niet afhankelijk gemaakt van je framerate.

• IngamerX
unfor schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:04:
Waarom 4x MSAA met 460 SLI?
Die kaarten hebben maar 1 GB en MSAA geeft een enorme performance hit.
Verder kun je AF altijd maxen (16x), ik snap niet waarom dat tegenwoordig uberhaupt nog een optie is.
Zelfs in het tijdperk van de Geforce 2 was dat niet eens een merkbaar verschil.
Ik heb mijn systeem nu al 3 bijna 4 jaar? Vandaar de GTX 460 waar ik een jaar later tweedehands nog eentje bij heb geprikt (wilde SLI eens proberen).

En de settings heb ik mee gespeeld, en als ik ze verhoog is het resultaat eigenlijk hetzelfde (veelal 60 FPS, behalve als er wat titans in beeld komen). Met deze "recommended" settings wilde ik enkel aantonen dat ondanks de beschikbare rekenkracht (want vandaag de dag is 2x een GTX 460 nog steeds een hoop rekenkracht met vooral het geheugen als bottleneck) het spel niet soepel draait.

En dan kom ik op de post van SinergyX:
SinergyX schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:00:
[...]

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Al zijn de keys wat vaag (yeey voor keybinding), blijft een FPS initieel nog altijd muis/keyboard principe, zéker als je een 180 dubbele walljump doet. Wat zonder je controller zo bizar gevoelig in te stellen, nooit gaat lukken op console.
Ik bedoelde niet de besturing, die is prima. Ik doelde meer op het gebruik van de hardware (dus het softwarematige gebruik van de beschikbare hardware).

Of het nu de source engine is, het gebrek aan een goede driver vanuit Nvidia of het feit dat de engine is geoptimaliseerd voor de console, ik weet het niet. Maar het spel draait denk ik op de console beter dan op mijn PC.

• haarbal
IngamerX schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:30:
Ik bedoelde niet de besturing, die is prima. Ik doelde meer op het gebruik van de hardware (dus het softwarematige gebruik van de beschikbare hardware).

Of het nu de source engine is, het gebrek aan een goede driver vanuit Nvidia of het feit dat de engine is geoptimaliseerd voor de console, ik weet het niet. Maar het spel draait denk ik op de console beter dan op mijn PC.
Er zijn geen sli profielen, dus draai je op een enkele gtx460, dat is niet sneller dan de gpu in de xbox one, niet zo heel vreemd dat het op je pc minder draait.

Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste