beuker19 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:33:
[...]
Toch denk ik dat niemand deze game naar 3 maand nog speelt die ook maar een beetje casual is.
Wat ik nu zelf heb ervaren en aan gameplay heb gezien is dat het verschil tussen een goede FPS speler en een redelijke FPS speler zo groot dat er uiteindelijk naar een maand of 3 nog maar een klein groepje overblijft.
Wanneer het een succesvolle E-sports game wordt (Het recept is er in ieder geval), zal het een hele grote game worden.
Shooters zijn shooters, het is geen hogere wiskunde om een andere shooter aan te leren.
Ik had in een uurtje tijd wel door hoe de game in elkaar zat en ik kon vanaf dat moment ook netjes mee met de hogere skilled groep. Dit is dan ook een non-argument, met name omdat er dus matchmaking zal komen die je adhv skill levels, juist plaatst in potjes. Dus beginners vs beginners, experts vs experts.
De setting.. Futuristische wapens en mechanische units?
Wat voor setting zou je dan graag zien?
Leg uit? Ze geven 3,5 keer zo weinig punten als wanneer je een pilot neer schiet. Ze zijn er gewoon om de 'gap' wat te vullen zodat er altijd iets te doen is en je je titan sneller kan aanvullen. In de full version zullen de bots ook wel uit te zetten zijn dunkt me, dit is een gelimiteerde beta, waar je niet eens je eigen server op kan zetten.
Die zit dus wel in de full version, nogmaals dit is een click-and-play beta, alle poespas komt nog in de release.
Hoe weet jij nou hoe veel/weinig spelers er zijn? Zoals jij al zei is er geen server browser. Je wordt gelijk in een game gegooit en die games zullen 99% van de tijd vol zitten.
CoD achtig? Je kan door freerunnen zelfs in notime op de hoogste daken komen, van dak naar dak springen etc. Ik snap het niet helemaal. En er zijn momenteel maar 2? maps, in de release zul je veel meer maps krijgen. Hoe kan je zeggen dat maps CoD achtig zijn wanneer alles (itt CoD) super toegankelijk is. Ik vind het juist wel lekker design momenteel!
Kan je toelichten waarom je het level design niks vind?
Combinatie freerunnen, burn cards en titans is wel degelijk nieuw. Freerunnen had je al in mindere mate in Unreal Tournament maar niet op dit niveau, en niet op zulke open levels. Ik vind het innovatief en verfrissend, een keer wat anders dan die 13 in een dozijn shooters (cod/bf4)
DIe lock-on pistolen kosten 5 seconden (als het niet meer is) om volledig te loaden, in 5 seconden heb ik je allang neergehaald met elk ander wapen. Ze locken ook nog eens alleen maar op short range. Die lock-on dingern zijn leuk voor beginners tegen beginner potjes, zodra je tegen intermediates moet spelen, zijn ze gelijk nutteloos.
Niet nodig.. Je bent er van op de hoogte dat je rodeo rijders niet uit jezelf van je titan af kan halen? Dat je daar een ally voor nodig hebt? Je bent er ook van de op de hoogte dat tactische placements van allies er voor zorgt dat je de map 'lock downed', waardoor je je tegenstander je niet kan flanken of via daken op je titan kan springen?