Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
bram1984 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:27:
Gameplay filmpjes op YT zijn erg leuk om te kijken, maar ligt het aan mij, of zijn die bots echt compleet achterlijk en skilloos? Ik zie sommige gasten 3 of 4 bots tegelijk tegenkomen en het gewoon winnen.
Ja, lekker neer te maaien. Ze doen niks.

Ik kan overigens nu niet connecten. Attempting connection 12345678910 infinite loop nu.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
rickyy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:33:
[...]

Ja, lekker neer te maaien. Ze doen niks.

Ik kan overigens nu niet connecten. Attempting connection 12345678910 infinite loop nu.
Ze doen wel wat :P alleen pas na een paar seconden, dus als zij jouw zien dat duurt t 1-2 sec voordat ze schieten en als je ze vanachter tegenkomt dan kun je ze gewoon meleeen zonder dat ze het door hebben.
Met zon smart pistol is het eerlijk gezegd wel heel makkelijk om ze uit te schakelen gelijk allemaal gelockt en 1 klik poef allemaal dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:05
De bots hebben een grote 'a' en een zeer kleine 'i' :)

Vind het wel wat hebben, geeft nog wat meer 'levendigheid' aan het spel. Verder ook al redelijk wat pilots gekilled door mezelf in zo'n groepje te 'mengen' :)

Verder is het ook een mooie toevoeging voor mensen die niet zo begaafd zijn in FPS games. Deze hebben nu ook gewoon wat meer schietvoer dan alleen gedomineerd te worden door pubertjes van een jaar of 13 die niets anders doen dan gamen. :)

Wat mij betreft mogen ze wel wat daadkrachtiger zijn en wat meer damage aanrichten, echter ook niet teveel. Ze spelen nu een bepaalde rol in een potje, ze moeten niet gaan domineren met headshots etc. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 15:38
Zijn er meer mensen die niet verder komen dan de play knop? Krijg telkens de herhaalde trying to connect 1 2 3.....9..10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
je moet de server veranderen

bij het menu rechts onder kun je het veranderen naar europa north dan werkt het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 16:24

codex

Geen OpenAI agent :)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:24:
[...]

Het is heel simpel wat er next-gen aan is: speelplezier.

Sinde de vorige consoles hebben we zo'n enorme dumb-it-down mentaliteit gezien en daardoor ook veels te veel genres ten onder zien gaan aan hints, aim assists, lineair mapdesign etc. Uitzonderlijke single player games zoals Mass Effect daargelaten was het over de brede linie huilen met de pet op.

Met de BF3 gunplay had ik het weer een beetje, maar deze game... Jezus wat verslavend en goed opgebouwd. Eenvoudig genoeg om voor iedereen in te komen en een bezopen skill-ceiling qua movement, wallruns en jumps. Echt elk potje vraagt, nee SMEEKT, om nóg een potje. Het is juist verre van corridor van gameplay en ik mis de recoil ook totaal niet. Recoil-control is alleen maar noodzakelijk om iets van uitdaging toe te vroegen naast het 'naar voor, naar achter van links naar rechts' gamen van CoD en BF.

Mooie graphics of bizar veel spelers zijn leuk, maar zijn tot nu toe vrijwel altijd ten koste gegaan aan input-lag, slechte controls, intens verrotte hitreg/hitreg a la BF3 & BF4 en ga zo maar door. Nee, dit is de eerste keer sinds lange tijd dat ik als Quake veteraan weer zo kan genieten van een FPS.

Tuurlijk mis ik de server browser en het gebrek aan competitive enorm, maar verdomme wat kan ik van deze game genieten.
Sterke post, voor mij geldt precies hetzelfde _/-\o_ Recoil moeten controleren zou van deze game inderdaad een draak hebben gemaakt. Het feit dat movement in alle richtingen mogelijk is maakt dat je toch echt wel goed moet aimen om kills te kunnen maken. Ik zie heel veel potentie in deze game, ik denk dat als je 3 maanden na de launch deze game koopt je compleet afgeslacht wordt door de meer ervaren spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Uhu, easy to learn, hard to master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:47

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Ik zag hier iets voorbij komen over de matchmaking. Daar schort het hier en daar nog wel wat aan :+
Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/5z1h70j3j/IMAG0281.jpg

Inmiddels een paar potjes gespeeld, ik blijf hetzelfde hebben als ik anders heb (na 3 potjes ofzo verga ik van de zenuwen 8)7 ). Maar de bewegingsvrijheid is erg vet en ik merk dat bepaalde tegenstanders gewoon niet in een titan stappen en dik kont schoppen. Dat is wel stoer.

Mn laatste potje stonden er 4 titans bij elkaar ons dik in te maken. Ik ben op de achterste gesprongen, kapot geschoten..daarna één naar voren..kapot geschoten.....daarna één naar voren ook kapot geschoten, toen was er pas een pilot die me opmerkte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
uchiha tijntje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:08:Lang geleden dat ik gewoon echt veel plezier heb gehad in een FPS, zonder irritaties over van alles en nog wat.
Wacht maar, dat komt nog wel als de game een tijdje uit is. Dat garandeer ik. Als je kijkt naar de wapens, perks en ordnance dan zie je dat dit echt een spel van de (voormalige) makers van COD is. Het meest gebruikte wapen gaat het smart pistol zijn en je zult ook een heleboel satchel charge spamming zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Het verbaasd me dat men het smart pistol OP vindt. Het kost redelijk wat tijd om te locken op een relatief korte afstand. Een beetje gamer heeft de tegenstander al neer voordat het gelocked is.

En ik kom graag een maandje na de release terug met mijn ervaring tot dan toe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Titanfall heeft helaas behoorlijke laadtijden, die 90 sec. interval tijdens een multiplayer potje maakt het er niet beter op... :/ Wat vinden jullie?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Zo, ook Level 14. Voor m'n gevoel nu de Beta 'uitgespeeld'. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
iApp schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:35:
Titanfall heeft helaas behoorlijke laadtijden, die 90 sec. interval tijdens een multiplayer potje maakt het er niet beter op... :/ Wat vinden jullie?
De 90 seconden mogen van mij best naar 60. Korter hoeft niet. Ik vind het altijd wel leuk om een beetje te bladeren in de load outs en statistieken. :) De laadtijden van de maps betreft zijn redelijk normaal in mijn beleving.
DervishD schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:26:
[...]

Wacht maar, dat komt nog wel als de game een tijdje uit is. Dat garandeer ik. Als je kijkt naar de wapens, perks en ordnance dan zie je dat dit echt een spel van de (voormalige) makers van COD is. Het meest gebruikte wapen gaat het smart pistol zijn en je zult ook een heleboel satchel charge spamming zien.
Dat het spel lijkt op (voormalige) CODs vind ik geen minpunt. Er zit weinig 'overkill' aan rare fratsen in, waardoor het meer lijkt op de basis van CoD MW dan op CoD MW2. In deeltje 2 waren ze te ver doorgeschoten met de killstreaks en perks. Iets wat ik (op basis van de beta) absoluut niet heb bij Titanfall.

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-02-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Laatst online: 06-08-2023
uchiha tijntje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:32:
Het verbaasd me dat men het smart pistol OP vindt. Het kost redelijk wat tijd om te locken op een relatief korte afstand. Een beetje gamer heeft de tegenstander al neer voordat het gelocked is.
Het gaat mij er niet eens om of het wel of niet OP is. Alles wat een speler helpt met richten of het vinden van vijanden hoort gewoon niet in een FPS thuis. Het hele idee achter het smart pistol is gewoon door en door fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ah zo, dan snap ik je opmerking. :) Zelf heb ik er niet zoveel bezwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
uchiha tijntje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:32:

En ik kom graag een maandje na de release terug met mijn ervaring tot dan toe :).
Er zit een leuke curve in.
Voor de slechte speler is het een (te) sterk pistool omdat ze anders niks raken en omdat ze er constant dood van gaan.
Voor de average speler is het een zwak wapen omdat je de lock erg makkelijk kan verbreken en de range kort is.
Voor de goede speler is het weer een enorm sterk wapen omdat je er toch accuraat mee kan schieten terwijl je op hoge snelheid wallruns en double jumpend door het level vliegt. En het je een goede kant geeft iemand neer te schieten die hetzelfde doet zonder hem te waarschuwen met de 1e 2 magazijnen die je leegschiet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 22:16
Titanfall roept bij mij het gevoel op van Unreal Tournament = snelle hectische actie met veel springen. Wat ik mij herinner is dat ik altijd vet werd ingemaakt in UT, en hier ook het geval. Wat niet helpt is dat je steeds tegen dezelfde spelers speelt als je niet uit de lobby gaat. Keer op keer afgezeikt te worden door de betere spelersXD

Valt mij wel op dat ik met mijn team van level 2 tot 8 altijd tegen een team van level 10 of hoger moet. Dus de noobs tegen de beta-pro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Ik heb een paar tips voor de mensen die problemen hebben met rodeo (op een Titan z'n rug zitten):

1. Schiet pas zodra de titan zelf door een titan van jouw team wordt aangevallen. Als je z'n hersenen kapot gaat schieten zonder dat hij wordt aangevallen heeft hij het binnen 2 seconden in de gaten.
2. Als je een titan hebt, zet hem op follow mode en spring vervolgens op de enemy titan zijn rug. Zo wordt hij afgeleid door jouw titan terwijl jij hem snel dood.
3. Zorg dat je cloak aan doet voordat je erop springt, dit verhoogt de kans dat de enemy titan je niet ziet. Cloak kan btw ook geactiveerd worden met de middelste muisknop ipv Q.
4. Als je van plan bent alleen maar rodeo te gaan doen, gebruik dan een shotgun.
5. Gebruik geen anti-titan wapen met rodeo, zo pleeg je zelfmoord.

Oh en, gebruik electric smoke ipv Vortex shield. 9 van de 10 keer mis je toch met de vortex shield (tenzij je pro bent). Met electric smoke dood je degene die op je rug zit binnen 2 seconden.

Succes met rodeo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooted
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-09-2020
Daan87423 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:55:
Ik heb een paar tips voor de mensen die problemen hebben met rodeo (op een Titan z'n rug zitten):

1. Schiet pas zodra de titan zelf door een titan van jouw team wordt aangevallen. Als je z'n hersenen kapot gaat schieten zonder dat hij wordt aangevallen heeft hij het binnen 2 seconden in de gaten.
2. Als je een titan hebt, zet hem op follow mode en spring vervolgens op de enemy titan zijn rug. Zo wordt hij afgeleid door jouw titan terwijl jij hem snel dood.
3. Zorg dat je cloak aan doet voordat je erop springt, dit verhoogt de kans dat de enemy titan je niet ziet. Cloak kan btw ook geactiveerd worden met de middelste muisknop ipv Q.
4. Als je van plan bent alleen maar rodeo te gaan doen, gebruik dan een shotgun.
5. Gebruik geen anti-titan wapen met rodeo, zo pleeg je zorg moord.

Oh en, gebruik electric smoke ipv Vortex shield. 9 van de 10 keer mis je toch met de vortex shield (tenzij je pro bent). Met electric smoke dood je degene die op je rug zit binnen 2 seconden.

Succes met rodeo!!
Bedankt voor de handige tips! Gaat zeker van pas komen in last titan standing!

Happy rodeo-ing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
RocketKoen schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:53:
[...]

Er zit een leuke curve in.
Voor de slechte speler is het een (te) sterk pistool omdat ze anders niks raken en omdat ze er constant dood van gaan.
Voor de average speler is het een zwak wapen omdat je de lock erg makkelijk kan verbreken en de range kort is.
Voor de goede speler is het weer een enorm sterk wapen omdat je er toch accuraat mee kan schieten terwijl je op hoge snelheid wallruns en double jumpend door het level vliegt. En het je een goede kant geeft iemand neer te schieten die hetzelfde doet zonder hem te waarschuwen met de 1e 2 magazijnen die je leegschiet.
Zo had ik het nog niet gezien. :) Zelf heb ik het 1 potje gebruikt toen ik level 3 was ofzo, waarna ik weer lekker verder ben gegaan met de assault rifle. Helaas heb ik geen tijd meer op de beta te spelen :/ Dus ik zal de smart pistol zeker een kans geven in maart. De keren dat ik door een smart pistol ben gekillt in de circa 10 uur dat ik de beta heb gespeeld is echt maar op max. 2 handen te tellen.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-02-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:47

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
[...]

Shotgun >>>>> smart pistol qua pilot stopping power. En satchel is wel leuk en aardig maar Arc grenades zijn flash bangs die ook veel damage doen (al een drop ship mee naar de vernieling geholpen met de laatste hit :*) ). Ik moet dat nog zien.

Je ziet nu al weinig de smart pistol omdat men wel begrijpt dat deze alleen echt goed is in het snel neer maaien van bots. Je kan uiteraard in TDM exclusief op bot jacht gaan en nog steeds nuttig zijn of in hardpoint het gebruiken om snel je Titan te krijgen door veel bots neer te maaien, maar het is geen allround wapen zoals de carbine en geen CQC monster zoals de shotgun (CQC is tot nu toe best belangrijk gebleken in hardpoint). Misschien is de amped versie wat sterk, maar dat zijn alle amped versies. Heel misschien kan je de lock on distance nog wat verkleinen, maar zelfs dat is niet zo nodig.

Als men het 'vaak' gebruikt, dan wordt het net zoals quickscopen: misschien frustrerend dat je er af en toe dood door gaat, maar je lacht er om als ze tegenover je staan (in een cap gebied).
Sumerechny schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:28:
Ik zag hier iets voorbij komen over de matchmaking. Daar schort het hier en daar nog wel wat aan :+
[afbeelding]
Volgens mij husselt de matchmaking de teams (nog) niet door elkaar. Dus als een 'team' van zes goede spelers blijft is het wins farmen.

[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 17-02-2014 22:41 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zie dit nog steeds niet in m´n origin staan.. Ik denk dus dat er iets mis ging tijdens de beta registratie. Ik probeer die chat even!

De game lijkt me lachen verder.. Simpele multiplayer fps fun, iets waar ik wel weer aan toe ben. Door gebrek aan geld nauwelijk games meer gekocht laatste tijd, dus dingen als CoD ghost en Battlefield 4 "gemist". Dus hier heb ik wel zin in.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

[...]

Dat is het nu al niet meer, volgens mij probeer je het alleen maar weer zoveel mogelijk af te zeiken. De perks zijn nergens zwaar overpowered, het is niet vergeleken bij een chopper gunner zoals je dat in MW2 had waarbij je een gigantische slachting kon aanrichten als je een beetje je best deed. Ik ben nog niks tegengekomen dat ik ook maar enigszins overpowered vond, alleen die SMG is een beetje underpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
[b]Daan87423 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:55:
De allergrootste tip is om zo snel mogelijk de default keyboard layout los te laten en weer custom keys te binden. Dit spel draait om springen/dashen dus net zoals vroeger, gewoon weer jump op de RMB. We (vrienden en ik) zien binnen 1 seconde of iemand speelt met de default keys of met de old school lay-out.

Het is zo verschrikkelijk kindelijk eenvoudig om iedereen eruit te spelen in titanfall zolang ze de default keys hebben, ze kunnen de aim en jumps gewoon niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:47:
[...]

De allergrootste tip is om zo snel mogelijk de default keyboard layout los te laten en weer custom keys te binden. Dit spel draait om springen/dashen dus net zoals vroeger, gewoon weer jump op de RMB. We (vrienden en ik) zien binnen 1 seconde of iemand speelt met de default keys of met de old school lay-out.

Het is zo verschrikkelijk kindelijk eenvoudig om iedereen eruit te spelen in titanfall zolang ze de default keys hebben, ze kunnen de aim en jumps gewoon niet volgen.
Ik ga dat ook doen als de final uit is, al redt ik mij nu aardig. Ben nu in ruim 50 procent van de games MVP, de rest top 3. Maar je ziet mensen vaak doelloos rondspringen, terwijl je echt mega afstanden kan afleggen op hoge snelheid als je goed timed en een weg tussen objecten uit zet. Bovendien ben je amper te raken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
reemprive schreef op maandag 17 februari 2014 @ 22:54:
[...]

Ik ga dat ook doen als de final uit is, al redt ik mij nu aardig. Ben nu in ruim 50 procent van de games MVP, de rest top 3. Maar je ziet mensen vaak doelloos rondspringen, terwijl je echt mega afstanden kan afleggen op hoge snelheid als je goed timed en een weg tussen objecten uit zet. Bovendien ben je amper te raken dan.
Ja precies dat! Het is zo'n genot om jump na jump goed te raken en tussendoor nog mensen uit de lucht de schieten. De auto-aim pistol is grappig hoor, maar dankzij de korte ttk veel te makkelijk te omzeilen door sneller te mikken, tenzij je natuurlijk van achter beslopen wordt, maar dan had diegene de kill ook wel gemaakt met elk wapen.

Btw, de melee attack moet echt op de duimknop, zo leuk om met jump kicks kills te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:01:
[...]

Ja precies dat! Het is zo'n genot om jump na jump goed te raken en tussendoor nog mensen uit de lucht de schieten. De auto-aim pistol is grappig hoor, maar dankzij de korte ttk veel te makkelijk te omzeilen door sneller te mikken, tenzij je natuurlijk van achter beslopen wordt, maar dan had diegene de kill ook wel gemaakt met elk wapen.

Btw, de melee attack moet echt op de duimknop, zo leuk om met jump kicks kills te maken :)
Maar hoe ads'en we dan? :p (of gewoon shotgun all the things!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Gundogan schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:05:
[...]

Maar hoe ads'en we dan? :p (of gewoon shotgun all the things!)
Ctrl, je hebt toch een pink? :)

Je vingers moeten nooit van de movement keys afgaan, auto-run, duck op spacebar, reload op het muiswheel en je hebt volledige movement voor non-stop kills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:07:
[...]

Ctrl, je hebt toch een pink? :)

Je vingers moeten nooit van de movement keys afgaan, auto-run, duck op spacebar, reload op het muiswheel en je hebt volledige movement voor non-stop kills!
Dat kan wel ja. Meestal doe ik ads op de duimknop omdat ik bijna nooit melee doe, maar hier is het best sterk, zeker als titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hHvfUWl.jpg

Had zojuist een van de ziekste start ups ooit. Door alle kills kreeg ik als eerste m'n titan, was precies op plekken waar de noob bots neerkwamen, dus die kon ik lekker pletten.

Binnen een paar minuten dit behaald :D

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Ik zie bij de gelekte lijst nog niet iets van C4 of iets dergelijks erbij staan. Had zelf nog wel gehoopt dat er nog een wat makkelijkere manier zou zijn om Titans te killen als pilot zijnde. Plus dat c4 gewoon erg leuk is natuurlijk (bewijs: Battlefield)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Martinspire schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:24:
Ik zie bij de gelekte lijst nog niet iets van C4 of iets dergelijks erbij staan. Had zelf nog wel gehoopt dat er nog een wat makkelijkere manier zou zijn om Titans te killen als pilot zijnde. Plus dat c4 gewoon erg leuk is natuurlijk (bewijs: Battlefield)
Niet makkelijk? Je hebt toch een sidewinder? Laat de titan voor je doelwit spawnen en spam hem van boven/achter met sidewinders dan verder achter hem kruipen, je auto-titan hem laten spammen om hem vervolgens met een laatste salvo af te maken. Titans zijn behoorlijk kwetsbaar in de beta nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 20:01
mowa schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:30:
M'n HD7950 met 3GB draait ook soepeltjes, nog niet gekeken naar de fps.

[...]

1 of 2 keys vind je tussen de berichten hier, voor een truuk daarmee moet je zelf ff googlen. ;)
Gisteravond gedaan en binnen een uur kon ik spelen. 8)

[...]

idd, maar alleen wanneer je voor de 15e hebt geregistreerd.
Heb er nu ook een! Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 13:56

beuker19

Killerbeuker is so OP

reemprive schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:54:
[...]

Sterke post, voor mij geldt precies hetzelfde _/-\o_ Recoil moeten controleren zou van deze game inderdaad een draak hebben gemaakt. Het feit dat movement in alle richtingen mogelijk is maakt dat je toch echt wel goed moet aimen om kills te kunnen maken. Ik zie heel veel potentie in deze game, ik denk dat als je 3 maanden na de launch deze game koopt je compleet afgeslacht wordt door de meer ervaren spelers.
Toch denk ik dat niemand deze game naar 3 maand nog speelt die ook maar een beetje casual is.
Wat ik nu zelf heb ervaren en aan gameplay heb gezien is dat het verschil tussen een goede FPS speler en een redelijke FPS speler zo groot dat er uiteindelijk naar een maand of 3 nog maar een klein groepje overblijft.
Want of A)Het word te makkelijk of B)Te moeilijk om maar enig sinds mee te komen.
Ik zelf koop de game sowieso niet omdat ik de setting niets vind , de bots alleen maar voor irritatie vind zorgen , geen server browser , te weinig spelers , slechte level design (Veel te CoD achtig) , Doet niets nieuws , Lock-on Rockets en pistolen , niet leuk om samen te spelen met vrienden (laat ik het zo zeggen je bent ze niet echt nodig) dus reden genoeg voor mij althans om hem niet te kopen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
beuker19 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:33:
[...]

Toch denk ik dat niemand deze game naar 3 maand nog speelt die ook maar een beetje casual is.
Wat ik nu zelf heb ervaren en aan gameplay heb gezien is dat het verschil tussen een goede FPS speler en een redelijke FPS speler zo groot dat er uiteindelijk naar een maand of 3 nog maar een klein groepje overblijft.
Want of A)Het word te makkelijk of B)Te moeilijk om maar enig sinds mee te komen.
Ik zelf koop de game sowieso niet omdat ik de setting niets vind , de bots alleen maar voor irritatie vind zorgen , geen server browser , te weinig spelers , slechte level design (Veel te CoD achtig) , Doet niets nieuws , Lock-on Rockets en pistolen , niet leuk om samen te spelen met vrienden (laat ik het zo zeggen je bent ze niet echt nodig) dus reden genoeg voor mij althans om hem niet te kopen.
Dat zal van de kwaliteit van de matchmaking afhangen en dat moet de tijd leren. Als 'casuals' niet constant in games met akelig goede spelers worden gegooid dan heeft iedereen de tijd om te leren en te groeien in het spel. Daar heb ik ook wel bedenkingen over en een automatische pre-order wordt dit ook zeker niet, maar een meer veelbelovende beta's heb ik in jaren niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:26:
[...]

Niet makkelijk? Je hebt toch een sidewinder? Laat de titan voor je doelwit spawnen en spam hem van boven/achter met sidewinders dan verder achter hem kruipen, je auto-titan hem laten spammen om hem vervolgens met een laatste salvo af te maken. Titans zijn behoorlijk kwetsbaar in de beta nog.
Dat vind ik nog steeds een erg omslachtige methode die aardig vaak fout kan gaan. Plus dat c4 gewoon erg tof is en me dat eigenlijk veel leuker lijkt :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 23:37:
[...]

Dat zal van de kwaliteit van de matchmaking afhangen en dat moet de tijd leren. Als 'casuals' niet constant in games met akelig goede spelers worden gegooid dan heeft iedereen de tijd om te leren en te groeien in het spel. Daar heb ik ook wel bedenkingen over en een automatische pre-order wordt dit ook zeker niet, maar een meer veelbelovende beta's heb ik in jaren niet gespeeld.
Dat moet ik ze na geven het voelt wel af.
Maar ik denk toch dat er ook veel en misschien wel heel veel mensen afgehaakt zijn naar de beta.
Kijk als ik de beta niet had gespeeld en had jou post gelezen had ik de game waarschijnlijk gekocht maar nu ik de beta heb gespeeld weet ik zeker dat ik het niet koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
beuker19 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:02:
[...]
Maar ik denk toch dat er ook veel en misschien wel heel veel mensen afgehaakt zijn naar de beta.
Kijk als ik de beta niet had gespeeld en had jou post gelezen had ik de game waarschijnlijk gekocht maar nu ik de beta heb gespeeld weet ik zeker dat ik het niet koop.
Ik weet het ook nog niet zeker gezien de vele EA debacles maar op zichzelf is het geen slecht iets dat de mensen op basis van de beta zelf een goedoverwegen afweging kunnen maken natuurlijk. Dat scheelt ook een hele hoop teleurstellingen en niet waargemaakte verwachtingen zoals BF4 (waar ik zelf ook enorm schuldig aan ben) als het maar de wél geïnteresseerde en toegewijde spelers overhoudt.

edit: Wat voor mij al voldoende zegt is dat er een stuk of 8 vrienden van me (allemaal dertigers) die ik al jaren niet zo gek meer kan krijgen om een shooter te spelen (omdat ze het te oppervlakkig of ondertussen te saai vinden zoals CS) allemaal intens genieten van de titanfall beta. Er zijn ritsen UT/Quake spelers die weer de oude intelli mouse afstoffen om weer eens te laten zien hoe shooters nou eigelijk gespeeld moeten worden. :+

[ Voor 21% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 18-02-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:11:
[...]

Ik weet het ook nog niet zeker gezien de vele EA debacles maar op zichzelf is het geen slecht iets dat de mensen op basis van de beta zelf een goedoverwegen afweging kunnen maken natuurlijk. Dat scheelt ook een hele hoop teleurstellingen en niet waargemaakte verwachtingen zoals BF4 (waar ik zelf ook enorm schuldig aan ben) als het maar de wél geïnteresseerde en toegewijde spelers overhoudt.

edit: Wat voor mij al voldoende zegt is dat er een stuk of 8 vrienden van me (allemaal dertigers) die ik al jaren niet zo gek meer kan krijgen om een shooter te spelen (omdat ze het te oppervlakkig of ondertussen te saai vinden zoals CS) allemaal intens genieten van de titanfall beta. Er zijn ritsen UT/Quake spelers die weer de oude intelli mouse afstoffen om weer eens te laten zien hoe shooters nou eigelijk gespeeld moeten worden. :+
Yep ik wallrun me ook helemaal gek, volle sprint en bunnyhoppend over de muren heen. Gamertjes van tegenwoordig weet niet wat ze overkomt :D Had net ook een adrenaline burn card, VOL gas :P

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06
Mis wel beetje de 180 spin van de PC, als ik op de Xbox speel. Even muurtje muurtje dak is een stuk moeilijker op de Xbox, je mist die sneller draai.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
okaydanny schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:27:
[...]
Yep ik wallrun me ook helemaal gek, volle sprint en bunnyhoppend over de muren heen. Gamertjes van tegenwoordig weet niet wat ze overkomt :D Had net ook een adrenaline burn card, VOL gas :P
Amen brother, amen. Vooral dat VOL gas gedeelte is zooo lekker, openen met de prostetic limbs perk om in no-time bij de tegenstanders te zijn, de eerste drie pilot kils en dan zo snel mogelijk de titan te laten spawnen bij de enemy spawn, op defend zetten en dan zo snel mogelijk die kant om om ze af te maken zonder de grond te raken.... HEEEEEERLIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:53
De matchmaking is echt om te huilen, stopt me in games met een ping van 150 met 5 level 14's tegen level 2's en 5's.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:47:
[...]

Amen brother, amen. Vooral dat VOL gas gedeelte is zooo lekker, openen met de prostetic limbs perk om in no-time bij de tegenstanders te zijn, de eerste drie pilot kils en dan zo snel mogelijk de titan te laten spawnen bij de enemy spawn, op defend zetten en dan zo snel mogelijk die kant om om ze af te maken zonder de grond te raken.... HEEEEEERLIJK!
d:)b

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Gister de beta gespeeld, vette game! Die bots mogen er van mij er wel uit, die zijn zo kansloos :/ Graphics vindt ik persoonlijk ver onder de maat. En die autogun mogen ze er ook wel uitlaten, kom op het is een shooter, ik hoef geen gun die het voor mij doet!!

[ Voor 45% gewijzigd door JerX op 18-02-2014 10:26 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:35
Gisteren de Beta gespeeld ook. Alleen de training nog.

Speelt best lekker weg. Die Titans zijn een leuke toevoeging. Ik had ze alleen groter verwacht :+

Graphics zijn prima, geluid redelijk. Vanavond de normale game proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

haarbal schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:53:
De matchmaking is echt om te huilen, stopt me in games met een ping van 150 met 5 level 14's tegen level 2's en 5's.
Haha, toen ik gister begon was mijn eerste potje een drama, mijn team 1 lvl 5 en 4 lvl 1's, tegen 4 x 14 en 1 x 12.. je kon wel raden hoe dat ging. En 90 seconden wachten is een drama, even een 'ready' knop toevoegen lijkt me niet zo moeilijk.

Moet wel zeggen dat het als vanouds aanvoelt, ze hadden alle 'hoekjes' en 'haakjes' en 'skulls' etc die je door je beeld ziet gaan van spelers wel weg mogen laten van mij. Ook die ?hardpoint? iconen hadden wel wat kleiner gekund.

Het enige waar ik niet echt over te spreken ben zijn de killcams, ik heb zelden dat ik echt denk 'Ja die had mij te pakken' met b.v. shotgun/dmr meestal lijkt het meer op spray&pray. De smart pistol is een leuke toevoeging en nu maar de rest unlocked kijken wat dat doet.

Het spelen met een titan laat ik liever even links liggen, ik vind het leuker om te voet of met een remote controlled titan een andere titan uit te schakelen, ook dat als je op een titan geklommen bent je niet echt meer om je heen kan kijken is nog wennen.

Ook het matchmaking systeem is imo niet echt super, en waarom maar 6vs6? Is dit een console limitatie of engine limitatie, het is een zwaar geupgrade versie van de source engine, HL2 kon toch ook 8vs8of meer? Waarom zou 8vs8 niet kunnen of 16vs16? met Vsync uit op de hoogste settings zit ik tegen de 220fps.. dus het lijkt me dat dat er nog genoeg ruimte over is zeker voor de huidige hardware.

Wat ik wel heel positief vindt is dat TF als een trein draait, buiten wat 'dodgy kills' ben ik op technisch gebied geen gekke dingen tegen gekomen, geen rare bugs, geen disconnects ofzo, alleen 'connecting to matchmaking server' is even irritant als je net start. Het ziet er ook erg mooi uit en voelt super soepel aan de 'parkours' manier van bewegen en de snelle gameplay is heerlijk, een leuk verschil met b.v. BF4 wat traag aanvoelt als je een paar potjes TF gespeeld hebt.

Ik ben alleen benieuwd wat TF gaat doen in de toekomst, in de vorm van DLC/Season pass gezeur, 60 euro vindt ik aardig aan de hoge kant. Ook ben ik benieuwd of er nog 'CE' versies komen ofzo en wat dat extra zou hebben, opzich kun je TF al kopen voor zo'n 35 euro wat op zich mee valt. Ik wacht wel even af wat BF4 beta heeft voor mij beter gedraaid dan de retail...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 16:21
Gisteravond ook even 2 uurtjes gespeeld en vondt het best grappig wegspelen maar zeker geen topper. Speelde samen met een vriend en samen werken is vrijwel onmogelijk, de BF serie ligt mij dan toch beter. Helaas crashde het spel ook om de 2 a 3 potjes naar windows met de error "has stopped working". Dat helpt ook niet echt mee aan de spelbeleving, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
[...]

Gelukkig zijn 6v6 servers niet zo moeilijk om te vullen. Zeker als je niet zelf je server kan kiezen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
prutser001 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:38:
Ook het matchmaking systeem is imo niet echt super, en waarom maar 6vs6? Is dit een console limitatie of engine limitatie, het is een zwaar geupgrade versie van de source engine, HL2 kon toch ook 8vs8of meer? Waarom zou 8vs8 niet kunnen of 16vs16? met Vsync uit op de hoogste settings zit ik tegen de 220fps.. dus het lijkt me dat dat er nog genoeg ruimte over is zeker voor de huidige hardware.
Bewuste gameplay limitatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 15:37

superwashandje

grofheid alom

meer dan 12 titans tegelijk op deze maps lijkt me ook veel te druk worden. ik vind het gewone fps gedeelte zonder titans eigenlijk veel leuker :P van mij had het inderdaad 8vs8 of 16vs16 zelfs mogen worden zonder titans :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Laatst online: 07-06 09:25
Roberttt schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:01:
Gisteravond ook even 2 uurtjes gespeeld en vondt het best grappig wegspelen maar zeker geen topper. Speelde samen met een vriend en samen werken is vrijwel onmogelijk, de BF serie ligt mij dan toch beter. Helaas crashde het spel ook om de 2 a 3 potjes naar windows met de error "has stopped working". Dat helpt ook niet echt mee aan de spelbeleving, hebben meer mensen hier last van?
Heb geen last van crashes, hoor over het algemeen niet anders dan dat het spel vrij stabiel draait. Heb één of twee maal in het menu wat raars ervaren (bij het voor het eerst unlocken van de burn-cards registreerde de game plots geen mouse/keyboard input meer...moest de client herstarten om het probleem op te lossen).

Wat betreft het samenspelen met vrienden - er zijn geen duidelijke location indicators o.i.d. wat het lastig maakt om je maten te vinden als je mijlenver uit elkaar spawnt. In Attrition zal het dus veelal zo zijn dat je moeilijk samen kunt spelen.

In game-modes zoals Hardpoint en Last Titan Standing is het echter wat makkelijker. Gooi simpelweg een skype/teamspeak/ventrilo (of andere voicecomm service naar wens) aan en bespreek gewoon wat je gaat doen. Even snel schakelen over welke route je pakt, welke hardpoint je neemt, of dat er een speler je titan aan het Rodeo-en is met het vriendelijke verzoek 'm even af te knallen :P

Maar, ik snap je punt. Het is inderdaad geen echte 'teamplay' zoals je dit ziet in bijvoorbeeld een BF4. Maar met de snelheid van de gameplay is dat misschien ook wat lastiger te realiseren. Je wallrunt en double-jumped in een paar seconden de halve map over, lastig voor een ander om dat bij te houden en ook zelf nog dikke kills te kunnen maken. Als je titanfall cooldown onderling verschilt dan zit jij (of je maat) plots in een titan terwijl de ander nog als pilot rond rent en wordt het samenspel ook opgebroken. Ik vind het op zich wel best zo.

Ik heb me i.i.g. jarenlang niet meer zo kostelijk vermaakt met een shooter. Don't get me wrong - BF3 en 4 zijn erg leuk, maar dit spel is meer mijn type shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:09:
Zonder te veel AA aan is 2 GB genoeg denk ik. Bij mij met 8xMSAA over de 3gb heen soms.
Ik kom van Xbox 360 games af, ga ik het verschil goed merken tussen 2xAA en 8xAA? Dus wordt het een 270X of 280X? Budget is geen issue, als het verschil maar groot genoeg (en merkbaar voor een X360 gamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 16:21
@Seroth: Klopt, ben het ook met jou eens, uiteindelijk gaat het om wat je persoonlijk zoekt in een shooter/game. Het is zeker geen slecht spel, maar ben persoonlijk meer van de (bf) 'teamplay'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik speel alleen randoms in BF4, waar ik 0,0 teamplay zie en meer dood op de grond leg dan rondhuppel. Dan is elke game waar je zelf je mannetje kan staan al per direct beter, en met die cannon-fodder AI voelt het nog een stukje beter ook (kan je niemand killen, ga je maar grunts killen :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prorobbert
  • Laatst online: 08-09 12:29
Ik heb me al lang ingeschreven voor een beta key maar heb nog steeds niks gekregen.
Heeft een van jullie een idee of dit opgelost kan worden of hebben jullie een idee wanneer het echt open beta is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:19:
Skillniveau van Quake games ligt anders toch wel een stap of 10 hoger dan CoD en BF bij elkaar :P.
Ik ben een Quaker van het eerste uur (Q3 Rail Only Instagib ftw) maar dat vind ik echt onzin. Je moet gewoon oefenen met je oog hand coordinatie in games als Quake want dat is letterlijk niet meer dan sneller en preciezer zijn dan alle anderen in de server. In Battlefield speek je een heel andere skillset aan en is goed kunnen richten naar achter geschoven te behoeve van o.a. strategie en tact. Het zijn fundementeel verschillende games.
Kan niet spreken voor COD want ik beperk mezelf strikt tot Battlefield.

Titanfall gaat weer wat meer richting UT en Quake maar is nogsteeds een eind verwijderd i.m.o. om er uberhaupt mee vergeleken te worden.
Ook vergelijkingen met COD en BF slaan kant noch wal, Titanfalls gameplay is voor mij tamelijk nieuw.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

prorobbert schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:29:
Ik heb me al lang ingeschreven voor een beta key maar heb nog steeds niks gekregen.
Heeft een van jullie een idee of dit opgelost kan worden of hebben jullie een idee wanneer het echt open beta is?
Kijk eens in je origin game list, ik kreeg ook geen reactie of niets, geen email, geen belletje noppes nada.
En normaal heb ik shortcuts voor alle spellen die ik speel dus viel het niet op dat TF gewoon in de 'My Games' lijst stond.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:38:
Ik lees op internet veel dat mensen de smart pistol overpowered vinden. Nog meer mensen met een mening hierover? Ik heb er namelijk best nog wel wat moeite mee om er mensen mee uit te schakelen omdat die lock jaren lijkt te duren dus vind het wel meevallen. Zeker close quarter combat ben ik mijlen beter af met een autopistol of een rifle.
Ik moet zeggen dat ik het makkelijker vindt met de auto pistol/shotgun en 'uzi'? dan met de smart pistol,
Alleen als je dus achter iemand aan zit heb je een goede kans maar voordat hij locked kun je makkelijk dood zijn. Overpowered nee, leuk ja. Heb je het geluk dat de tegenstander je niet ziet dan kun je makkelijk een kill krijgen, ziet hij jouw eerder dan kun je het wel vergeten.

-----------

Wat me trouwens wel op viel was tijdens het wachten in de lobby dat er kennelijk andere spelers zitten te blèren in hun mic, ik dacht eerst dat er iemand op TS zat te zieken maar dit bleek dus uit TF te komen.

Dit heb ik eerlijk gezegd niet eerder meegemaakt, behalve die hijger die vergeet dat z'n mic nog aan staat :P maar niet als een irritant kind gaan zitten schreeuwen. Erg jammer dat ze in alle spellen tegenwoordig zo'n 'TS/Mumble ripoff' proberen te verwerken, noem 1 spel waar de geluids kwaliteit en opties in de buurt komen van TS (ea). Ik kon ook zo snel geen optie vinden om de voicechat etc helemaal uit te schakelen.

[ Voor 26% gewijzigd door prutser001 op 18-02-2014 10:41 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op internet veel dat mensen de smart pistol overpowered vinden. Nog meer mensen met een mening hierover? Ik heb er namelijk best nog wel wat moeite mee om er mensen mee uit te schakelen omdat die lock jaren lijkt te duren dus vind het wel meevallen. Zeker close quarter combat ben ik mijlen beter af met een autopistol of een rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik dis ook ik ben sneller en beter af met een gewone gun of shotgun .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:32:
Titanfall gaat weer wat meer richting UT en Quake maar is nogsteeds een eind verwijderd i.m.o. om er uberhaupt mee vergeleken te worden.
Ook vergelijkingen met COD en BF slaan kant noch wal, Titanfalls gameplay is voor mij tamelijk nieuw.
Qua gameplay doet me het beetje denken aan S4 League, veel meer anime style, maar had ook dat tactische dashen/walljumpen, Titans heb ik nog niet echt kunnen plaatsen, dat is wel redelijk nieuw in dit concept.
De 1 vind shotgun OP, de ander de SMG, de ander weer auto pistol, de ander weer Sidewinger, OP is zo'n hype woordje voor de momenten dat je lekker uit de voeten kan met een gun (en toevallig veel kills maakt), of continue door 1 gun wordt afgemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

[...]

BF2142? Buiten het 'freerunnen' dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Iedereen die het autopistol OP vindt, heeft gewoon slechte tot geen movement skills en nul situational awareness. Je moet gewoon niet stil staan, nooit, dan heb je er ook geen last van. Als ik als de tasmanian devil om iemand met een smart pistol heen tol is ie vrij kansloos.

De autopistol heeft een specifiek doel, het maakt het spel toegankelijk voor nieuwe spelers maar om echt mee te kunnen komen moeten ze andere wapens leren gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:40:
[...]

Qua gameplay doet me het beetje denken aan S4 League, veel meer anime style, maar had ook dat tactische dashen/walljumpen, Titans heb ik nog niet echt kunnen plaatsen, dat is wel redelijk nieuw in dit concept.

[...]

De 1 vind shotgun OP, de ander de SMG, de ander weer auto pistol, de ander weer Sidewinger, OP is zo'n hype woordje voor de momenten dat je lekker uit de voeten kan met een gun (en toevallig veel kills maakt), of continue door 1 gun wordt afgemaakt :P
de smg is zwaar UP, enige wat die kan is in cqb veel hits raken, maar ttk van een ar of shotgun is beter.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:40:
[...]

[...]

Stilstaan is doodgaan, dat is al jaren (sinds begin?) een feit in alle typen fps games. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tegen pilots vind ik de smart pistol inderdaad niet overpowered, het is heel lastig raak te schieten. Alleen tegen grunts wordt het wel iets te makkelijk om 4 tegelijk neer te schieten.

Ik vind de balans over het algemeen zeker wel goed in de game. het speelt gewoon heerlijk weg. lekker korte rondes. 6vs6 is denk ik perfect, niet te veel niet te weinig. Deze maps zouden nooit werken met 32 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wingsofgold schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:47:
[...]

Tegen pilots vind ik de smart pistol inderdaad niet overpowered, het is heel lastig raak te schieten. Alleen tegen grunts wordt het wel iets te makkelijk om 4 tegelijk neer te schieten.

Ik vind de balans over het algemeen zeker wel goed in de game. het speelt gewoon heerlijk weg. lekker korte rondes. 6vs6 is denk ik perfect, niet te veel niet te weinig. Deze maps zouden nooit werken met 32 man.
Grunts maai ik met een standaard AR ook met paren overhoop, die grunts doen gewoon niets. Momenteel weinig meer dan cannon fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

[...]

Ik mis onderbouwing.
Je zegt dat jij denkt dat er veel mensen af zullen haken na de beta en dat jij sowieso af haakt.
Maar je zegt niet waarom je af zou haken en waarom je denkt dat veel mensen afhaken.

Ik heb de beta namelijk ook gespeeld en ik ben érg te spreken over burn cards en de soepele en uitgebreide movement van je soldier. Er zit veel diversiteit in en goede movement wordt heel erg beloond, a la unreal tournament (vooral met een movement speed burn card). In CoD en battlefield wordt campen flink beloond, in deze game is het toch stukken minder.

Ik zie trouiwens ook veel klachten over de 'smart pistol'. Ik ben toen maar eens gaan checken waar die klachten vandaan komen maar ik snap het niet. Het 'locken' duurt al snel 5 seconden, in elke game met half-decent spelers zul je binnen die 5 seconden allang neergeknald zijn. Het is niet zo alsof het insta-auto aim is ofzo.

En het rodeo rijden maakt het ook meer een team game, er moet altijd iemand dekking geven aan je titans zodat rodeo-spelers gelijk neergehaald kunnen worden.

+Snelle soepele uitgebreide movement die een zeer groot advantage geven aan de experienced player
+Campen is niet super effectief vanwege boivenstaande snelle movement
+Teamwork werpt vruchten af
+individuele skill telt heel erg mee, en dan heb ik het niet (puur) over aimen, zoals camp games COD/BF4
+Titans!
+Burn card diversiteit
- AI grunts (Ze staan daar telkens met zn 4en á 5en en ook al sta je stil, haal je ze toch neer voordat je vision ook maar enigzins rood wordt)
- De graphics zijn niet bepaald next gen, maar ik heb gehoord dat het uiteindelijke graphics pakket niet in de beta zit, dus wie weet!
- Hoger level zijn = groot voordeel hebben
- Matchmaking plaatst beginners tegen pros? zal wel gefixt zijn na de beta.
- Titan-shields, dat wordt elke keer weer een kwestie van "Jij shield eerst, dan shield ik erna zodat ik jouw shield kogels opvang en ze naar je terug schiet, terwijl jij geen schild meer hebt"

[ Voor 4% gewijzigd door kaluro2 op 18-02-2014 10:55 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Beta heeft mij er van overtuigd die game gewoon te kopen straks. :P Uiteraard met een zeker cooldown want we weten inmiddels allemaal hoe EA games released.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
kaluro2 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:53:
+Burn card diversiteit
- Titan-shields, dat wordt elke keer weer een kwestie van "Jij shield eerst, dan shield ik erna zodat ik jouw shield kogels opvang en ze naar je terug schiet, terwijl jij geen schild meer hebt"
Burn cards vind ik één van de mindere features op dit moment. Stryder titan direct bij eerste spawn of sterkere basis wapens maken het toch weer iets meer random. Ik vraag me af of dit gepusht is door EA aangezien ze tegenwoordig erg houden van packs met random stuff er in (zie Mass Effect 3, Battlefield 4, FIFA ect).

Matchmaking werkt op dit moment niet goed volgens mij. Het husselt de teams niet door elkaar volgens mij bij numerieke onbalans en het kijkt inderdaad ook niet naar skill of level denk ik.

En Vortex Shield wordt straks minder belangrijk omdat spelers doorkrijgen dat gewoon strafen en dashen ook wel werkt en er meer abilities beschikbaar komen en de Stryder class beschikbaar is (niet alleen als burn card) die meer kan dashen. Misschien leuk op de Orge omdat die wel minder wendbaar wordt en denk ik slechts één dash balk zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Dax schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:40:
Hebben jullie je allemaal recent nog ingeschreven? Ik was er volgens mij aardig snel bij maar nog steeds geen key.. :(
Gebruik je gmail, en zo ja, heb je onder het tabje "promotions" gekeken?

De matchmaking is behoorlijk bagger nu, ik ga er niet van uit dat dat in de full gefixed is. Ook beweerden ze "dedicated servers" te hebben, maar als ik in een potje zit met 150 ping lijkt dat me sterk, volgens mij gewoon peer to peer bagger.

[ Voor 29% gewijzigd door haarbal op 18-02-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:46:
[...]

de smg is zwaar UP, enige wat die kan is in cqb veel hits raken, maar ttk van een ar of shotgun is beter.
Dat zeg ik, ieder z'n eigen mening. Ik vind het nog steeds een heerlijke gun, heb aardig wat kills mee op m'n naam staan :) UP, ga ik voor die full-auto pistool van recon (of hoe die preset heet).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 18-02-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

kaluro2 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:53:
[...]

Ik mis onderbouwing.
Je zegt dat jij denkt dat er veel mensen af zullen haken na de beta en dat jij sowieso af haakt.
Maar je zegt niet waarom je af zou haken en waarom je denkt dat veel mensen afhaken.

Ik heb de beta namelijk ook gespeeld en ik ben érg te spreken over burn cards en de soepele en uitgebreide movement van je soldier. Er zit veel diversiteit in en goede movement wordt heel erg beloond, a la unreal tournament (vooral met een movement speed burn card). In CoD en battlefield wordt campen flink beloond, in deze game is het toch stukken minder.

Ik zie trouiwens ook veel klachten over de 'smart pistol'. Ik ben toen maar eens gaan checken waar die klachten vandaan komen maar ik snap het niet. Het 'locken' duurt al snel 5 seconden, in elke game met half-decent spelers zul je binnen die 5 seconden allang neergeknald zijn. Het is niet zo alsof het insta-auto aim is ofzo.

En het rodeo rijden maakt het ook meer een team game, er moet altijd iemand dekking geven aan je titans zodat rodeo-spelers gelijk neergehaald kunnen worden.

+Snelle soepele uitgebreide movement die een zeer groot advantage geven aan de experienced player
+Campen is niet super effectief vanwege boivenstaande snelle movement
+Teamwork werpt vruchten af
+individuele skill telt heel erg mee, en dan heb ik het niet (puur) over aimen, zoals camp games COD/BF4
+Titans!
+Burn card diversiteit
- AI grunts (Ze staan daar telkens met zn 4en á 5en en ook al sta je stil, haal je ze toch neer voordat je vision ook maar enigzins rood wordt)
- De graphics zijn niet bepaald next gen, maar ik heb gehoord dat het uiteindelijke graphics pakket niet in de beta zit, dus wie weet!
- Hoger level zijn = groot voordeel hebben
Als je iets verder leest had je het geweten want ik had mijn mening en onderbouwing al gegeven.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jouw mening is aardig de andere kant op gegaan :P
beuker19 in "\[PC/Xbox One/360] Titanfall"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
niet leuk om samen te spelen met vrienden (laat ik het zo zeggen je bent ze niet echt nodig)
Niet leuk? Ik denk dat er eindelijk weer een game is die je met 6 vrienden kan spelen en tactisch alles kan winnen. Uiteraard Skill komt erbij kijken, maar mijn korte speeltijd met vrienden was toch erg team played.

Met zijn vieren elkaar coveren en de andere 2 roamen. De potjes waren snel over, aangezien onze titans niet neer gingen door dat 2 man de titans verdedigde on ground :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
JerX schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:29:
[...]
met 6 vrienden kan spelen en alles kan winnen.
Dat is juist kut. 6 man zouden alleen tegen andere 6 man teams moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

[...]

Wanneer het een succesvolle E-sports game wordt (Het recept is er in ieder geval), zal het een hele grote game worden.
[...]
Shooters zijn shooters, het is geen hogere wiskunde om een andere shooter aan te leren.
Ik had in een uurtje tijd wel door hoe de game in elkaar zat en ik kon vanaf dat moment ook netjes mee met de hogere skilled groep. Dit is dan ook een non-argument, met name omdat er dus matchmaking zal komen die je adhv skill levels, juist plaatst in potjes. Dus beginners vs beginners, experts vs experts.
[...]
Ik zelf koop de game sowieso niet omdat ik de setting niets vind
De setting.. Futuristische wapens en mechanische units?
Wat voor setting zou je dan graag zien?
[...]
, de bots alleen maar voor irritatie vind zorgen
Leg uit? Ze geven 3,5 keer zo weinig punten als wanneer je een pilot neer schiet. Ze zijn er gewoon om de 'gap' wat te vullen zodat er altijd iets te doen is en je je titan sneller kan aanvullen. In de full version zullen de bots ook wel uit te zetten zijn dunkt me, dit is een gelimiteerde beta, waar je niet eens je eigen server op kan zetten.
Die zit dus wel in de full version, nogmaals dit is een click-and-play beta, alle poespas komt nog in de release.
Hoe weet jij nou hoe veel/weinig spelers er zijn? Zoals jij al zei is er geen server browser. Je wordt gelijk in een game gegooit en die games zullen 99% van de tijd vol zitten.
[...]
slechte level design (Veel te CoD achtig),
CoD achtig? Je kan door freerunnen zelfs in notime op de hoogste daken komen, van dak naar dak springen etc. Ik snap het niet helemaal. En er zijn momenteel maar 2? maps, in de release zul je veel meer maps krijgen. Hoe kan je zeggen dat maps CoD achtig zijn wanneer alles (itt CoD) super toegankelijk is. Ik vind het juist wel lekker design momenteel!

Kan je toelichten waarom je het level design niks vind?
Combinatie freerunnen, burn cards en titans is wel degelijk nieuw. Freerunnen had je al in mindere mate in Unreal Tournament maar niet op dit niveau, en niet op zulke open levels. Ik vind het innovatief en verfrissend, een keer wat anders dan die 13 in een dozijn shooters (cod/bf4)
[...]
Lock-on Rockets en pistolen ,
DIe lock-on pistolen kosten 5 seconden (als het niet meer is) om volledig te loaden, in 5 seconden heb ik je allang neergehaald met elk ander wapen. Ze locken ook nog eens alleen maar op short range. Die lock-on dingern zijn leuk voor beginners tegen beginner potjes, zodra je tegen intermediates moet spelen, zijn ze gelijk nutteloos.
[...]
niet leuk om samen te spelen met vrienden (laat ik het zo zeggen je bent ze niet echt nodig) dus reden genoeg voor mij althans om hem niet te kopen.
Niet nodig.. Je bent er van op de hoogte dat je rodeo rijders niet uit jezelf van je titan af kan halen? Dat je daar een ally voor nodig hebt? Je bent er ook van de op de hoogte dat tactische placements van allies er voor zorgt dat je de map 'lock downed', waardoor je je tegenstander je niet kan flanken of via daken op je titan kan springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
kaluro2 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:54:
Wanneer het een succesvolle E-sports game wordt (Het recept is er in ieder geval), zal het een hele grote game worden.
Meh, er is geen spectating, zijn ook geen custom servers. Esports gaat hem niet worden denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
haarbal schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:08:
[...]

Meh, er is geen spectating, zijn ook geen custom servers. Esports gaat hem niet worden denk.
Ja, er is al zoveel te concluderen uit een beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 12:26

steel123

Cryman9

kaluro2 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:54:
Niet nodig.. Je bent er van op de hoogte dat je rodeo rijders niet uit jezelf van je titan af kan halen? Dat je daar een ally voor nodig hebt? Je bent er ook van de op de hoogte dat tactische placements van allies er voor zorgt dat je de map 'lock downed', waardoor je je tegenstander je niet kan flanken of via daken op je titan kan springen?
Je kunt ook die electro wolk gebruiken in plaats van vortex shield op je titan. Dan valt zo'n pilot na 3 sec dood neer.

Verder heb je wel gelijk, ik vind het spel zelf ook erg soepel spelen. Heb het nog niet gekocht, maar dit is wel een grote kanshebber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:11:
[...]

De release is over 3 weken, dit is meer een demo. Meer dan bugfixes en extra maps/wapens/titans hoeven we niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
haarbal schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:32:
[...]

De release is over 3 weken, dit is meer een demo. Meer dan bugfixes en extra wapens/titans hoeven we niet te verwachten.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=769961

Dus alles wat jij hier ziet (met name de maps), zat al in de 'demo'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
maps had ik al geninjaedit, punt staat nog steeds, geen extra features, alleen extra content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Welk punt precies? Je kijkt naar release en dat is het. Hoe weet je nu wat er nog in de maak is voor de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Iemand al die mexicaanse versie gekocht voor 27 euro?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
[...]

Daar ben ik het dus echt totaal niet mee eens. Grootste verschil blijft m zitten in de TTK, hoe je het ook keert, degene die het eerste schiet is in 90% van de gevallen degene met de frag. In UT en Quake is dat een heel ander verhaal (Instagib vond ik in die games ook een cheap gamemode). Skill is naar mijn inziens pas echt zichtbaar bij 1v1, full weapons, full health in encounters die langer duren dan 2 sec.

Titan vs Titan gaf me wel even een soortje UT kick :) Ik had gisteren een echt lange titan vs titan encounter, wat ik echt wel vet vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Glopes schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:03:
[...]

Daar ben ik het dus echt totaal niet mee eens. Grootste verschil blijft m zitten in de TTK, hoe je het ook keert, degene die het eerste schiet is in 90% van de gevallen degene met de frag.
Wat is een "TTK"?
En het is deels waar dat degene die het eerst schiet, vaak de frag krijgt. Maar door de uitgebreide movement is het dus ook kunst om geen doelwit te worden en om mobiel te blijven. ZOdra je in een crosshair staat is het eigenlijk al te laat.

Maar dat is bij quake/UT ook zo, alleen daar had je map control dmv shields enzo

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 18-02-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daar ben ik het dus echt totaal niet mee eens. Grootste verschil blijft m zitten in de TTK, hoe je het ook keert, degene die het eerste schiet is in 90% van de gevallen degene met de frag. In UT en Quake is dat een heel ander verhaal (Instagib vond ik in die games ook een cheap gamemode). Skill is naar mijn inziens pas echt zichtbaar bij 1v1, full weapons, full health in encounters die langer duren dan 2 sec.

Titan vs Titan gaf me wel even een soortje UT kick :) Ik had gisteren een echt lange titan vs titan encounter, wat ik echt wel vet vond.
Buiten een enkele game, is de 'standaard' van huidige FPS een extreem lage TTK, waar hij in UT en Quake nog aardig kon worden verlengd door relatief veel HP (en shield) en nagenoeg geen instakill wapens. MAG op de PS3 kon je nog aardige healthpool opbouwen om zo wat meer klappen te vangen, maar gros is gewoon een lage TTK. (S4 League heeft bv een relatief hoge TTK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
TTK staat voor Time To Kill.
Of jullie moeten wat anders bedoelen maar dat haal ik uit de tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TTK is inderdaad Time To Kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:27
De punten waarbij ik mijn twijfels heb of dit spel e-sport material is heeft te maken met het schieten + Titans vs Titan.

- Schieten: We begint er het eerst met schieten? Die wint. Het miksysteem is een beetje meh aangezien er geen recoil is. Persoonlijk vind ik dat erg jammer in vergelijking met UT/CS
- Titan vs Titan: Vrijwel iedereen die 10 potjes heeft gedaan zal snappen dat je in een Titan vs Titan battle gewoon je vortex gebruikt nadat de enemy hem heeft gebruikt. Voor de rest is het een kwestie van altijd met space een getaway route te hebben zodat je shield kan regeneraten.

Tevens vraag ik me af in welke gamemode het e-sport waardig zou zijn.

Tot slot vind ik de smart pistols wel redelijk irritant aan het worden. Eerst vond ik ze ook niet super en zag je ze af en toe gebruikt worden, echter nu op level 14 zie ik constant mensen met de modification + cloak rondrennen, wachten tot ze een full lock hebben (wat dankzij de mod niet lang duurt) en kills maken. Vervolgens herhalen ze dit riedeltje. Ik vind het nog steeds niet 'OP' maar het is wel vervelend/saai om tegen te spelen.

Naast al het commentaar van hierboven vind ik het spel voor de rest echt super 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 18-02-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Junia schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:32:
Het enige punt waarbij ik mijn twijfels heb of dit spel e-sport material is heeft te maken met het schieten + Titans vs Titan.

- Schieten: We begint er het eerst met schieten? Die wint. Het miksysteem is een beetje meh aangezien er geen recoil is. Persoonlijk vind ik dat erg jammer in vergelijking met UT/CS
- Titan vs Titan: Vrijwel iedereen die 10 potjes heeft gedaan zal snappen dat je in een Titan vs Titan battle gewoon je vortex gebruikt nadat de enemy hem heeft gebruikt. Voor de rest is het een kwestie van altijd met space een getaway route te hebben zodat je shield kan regeneraten.

Tot slot vind ik de smart pistols wel redelijk irritant aan het worden. Eerst vond ik ze ook niet super en zag je ze af en toe gebruikt worden, echter nu op level 14 zie ik constant mensen met de modification + cloak rondrennen, wachten tot ze een full lock hebben (wat dankzij de mod niet lang duurt) en kills maken. Vervolgens herhalen ze dit riedeltje. Ik vind het nog steeds niet 'OP' maar het is wel vervelend/saai om tegen te spelen.

Naast al het commentaar van hierboven vind ik het spel voor de rest echt super 8)
Als mensen hun shield gebruiken schiet onder ze op hun voetjes. Je word niet 100% verdedigt door dat schild en de splash damage doet redelijk schade tegen de titaan

Qua e-sport waardig ga ik denk ik zelf voor Last titan standing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Cloaked pilots zie je toch gewoon nog? Ik ben denk ik 1x neergeschoten met die auto pistol, maar zolang je beweegt kan je 9/10 niet eens locken, en de tijd om te locken als de ander terugschiet, haal je niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
[...]

Ja en nee. Het is een heel andere vorm van skill weer. Ik vind het juist een bijzondere kick geven dat je terwijl je jumpt of wallrunt snel 1 of meerdere tegenstanders neer kan halen die je, op snelheid, net in een ooghoek ziet.

Daarbij is het geen insta-gib, met crouch, jump & strafe gevolgd door headshots kan je meestal ook nog wel wat reageren.
Het enige punt waarbij ik mijn twijfels heb of dit spel e-sport material is heeft te maken met het schieten + Titans vs Titan.

Nee man, die vortex is zo makkelijk te dodgen. Eerst de poten kapot schieten en gewoon timen wanneer hij de kogels terug gooit (kan je zien aan de kleur), dan dash naar de zijkant en vanaf dat moment schieten. Die electric cloud is ook veel effectiever in het snel killen van pilots en minions. Maar er zullen nog wel meer load-outs bijkomen dus het is even afwachten of er nog betere zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:11:
[...]

zolang de hitreg niet beter word mag je die ook aan de lijst van nogo voor esports toevoegen. :) nog net niet niveautje bf4 maar zit zeker behoorlijke verschillen in wanneer je raakt en wat je ziet dat je raakt.

iemand die wat meer dan 10 potjes heeft gespeeld weet dat die shield shots 9 van de 10 x mis gaan en dus de electro cloud handiger is, beetje dodgen en gebouwen gebruiken is voldoende om te zorgen dat je tussentijds je shield weer kan herladen. Shield is wel handig om bv een pilot rocket tegen te houden maar die electro cloud heeft veel voordelen waar je meer gebruik van zal maken.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je moet wel raken om damage te doen. Als je van het scenario uitgaat dat je elkaar raakt gaat die regel op voor elke shooter die er bestaat, inclusief quake want je kan dezelfde moves uithalen om uit de line of fire te blijven dan in Quake, exclusief belachelijke dingen als rocketjumpen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Wat goed dat Activision destijds die Invinity Ward oprichters heeft ontslagen die weer veel medewerkers hebben meegenomen naar Respawn.
TF zal ongetwijfeld een eigen schare fans krijgen/overhouden en de tijd zal leren hoeveel dat er zijn.
Het is nu al wel duidelijk dat een echt team of in ieder geval een groep die goed samenwerkt het andere team volledig overloopt. Wanneer je slechts af en toe speelt en niet in een team zit krijg je het denk ik erg moeilijk, dat zie je ook in BF. Nu in de beta valt dat nog mee want de meesten spelen (logisch) voor zich zelf.

Tot nu toe een uur of 5 gespeeld. Het is voor het eerst na de eerste Gears of War dat ik die fast pace gevoel weer heb. En ook een fps waar ik goed in mee kan komen. Want ik ben een rusher en in TF zijn de campers volstrekt kansloos en in die close quarters volgt er een execution dan wel een jump kick. Wanneer je langer dan 5 seconden stil staat ben je gewoon dood. Zelfs in Hardpoint Dominations (conquest) Geweldig.
De smg is mijn favoriete wapen en de smart-pistol is ook met cloak kansloos. Hoewel ik daardoor 2x ben doodgeschoten. Een cloak zie je alleen niet als een gast in een hoek zit of net opduikt, voor de rest kan je die altijd zien.

Op de X1 van een vriend heb ik het een uurtje gespeeld dus heel objectief ben ik wellicht niet maar op de pc speelt het net wat lekkerder. Op de X1 lijkt het in "drukke" scenes, met meerdere schietende en ontploffende Titans, alsof er framedrops ontstaan. Op de pc blijft het stabiel en het prijsverschil van (op dit moment) €20 is te groot om het voor de X1 aanvaardbaar te maken. Toch lijkt TF voor de console gemaakt want met een controller speelt het, in mijn beleving, niet wezenlijk anders dan met tobo/muis.
Bovendien speelt het soepeltjes en vlekkeloos op mijn nu reeds "bejaarde" pc met een hd7950.

Wel ben ik op de pc 1x uit een match gegooid (disconnect). De matchmaking slaat nergens op, waarom worden teams niet door elkaar gegooid? Een team met spelers die net beginnen zijn vrijwel kansloos tegen jouw team met levels 14. Je zit dan een heel potje in 1 Titan. Dit moeten ze echt fixen.
Gisteren en zondag speelde ik tot 1:00 en rond die tijd schoot ik een magazijn leeg gasten waarbij de kogels dwars door hun heen leken te gaan.
Ook moest ik 3 of 4x schieten met de sniper die volgens mij ook zijn waarde verliest want die zitten op een hoog punt en wanneer jij uit je Titan eject land je achter hem en executeer je hem.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

7950 bejaard? Dat is nog high end man :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
idd, de helft van de r9 2xx serie heeft nog steeds dezelfde chip.

maar goed, als je 16xQ CSAA aanzet zal ie het toch wel moeilijk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Is de TF open beta op PC/Origin eigenlijk al begonnen? Lees overal van wel, maar dan baal ik wel dat ze me hebben overgeslagen haha. Iedereen die zich voor de 15e had ingeschreven... Allang gedaan, maar geen effect.

EDIT: Gebruik hotmail, maar alsnog. Zou verschijnen bij origin onder ''mijn games'' maar helaas geen geluk :P

[ Voor 24% gewijzigd door Brutal1ty op 18-02-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Brutal1ty schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:51:
Is de TF open beta op PC/Origin eigenlijk al begonnen? Lees overal van wel, maar dan baal ik wel dat ze me hebben overgeslagen haha. Iedereen die zich voor de 15e had ingeschreven... Allang gedaan, maar geen effect.
als je gmail gebruikt onder het tabje promotions kijken.

Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste