Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
ChojinZ schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:56:
[...]

Geflopt? Want? Misschien financieel omdat de verkoop aantallen tegen vielen maar gameplay wise is de game absoluut niet geflopt.
Financieel is de game niet geflopt daar waar het een van de beter verkochte (Xbox One) games van 2014 was en er nu dus ook een vervolg komt. Echter zijn de spelersaantallen die tegelijk online zijn in vergelijking wel teleurstellend en ze daar wel iets aan willen/moeten doen (lees: veel meer unlocks die achter ellenlange grind sessies zitten).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Gundogan schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:58:
[...]

Financieel is de game niet geflopt daar waar het een van de beter verkochte (Xbox One) games van 2014 was en er nu dus ook een vervolg komt. Echter zijn de spelersaantallen die tegelijk online zijn in vergelijking wel teleurstellend en ze daar wel iets aan willen/moeten doen (lees: veel meer unlocks die achter ellenlange grind sessies zitten).
Sorry, ik bedoel geflopt op de pc... :)

Maar voor de rest snap ik je post niet helemaal. Die ellenlange grind sessie's zijn er niet echt/ken ik niet. Alles is vrij makkelijk en snel te unlocken (althans, is mijn ervaring).
De spelers aantallen omhoog krikken hebben ze ook geprobeerd door betaalde DLC's weg te geven.

Dat spelers snel weglopen ligt denk ik ook niet zozeer aan de game maar eerder aan de huidige gamers generatie. 15 jaar geleden was het niet ongebruikelijk als je een paar honderd uur in 1 shooter had zitten.

Nu haakt het over grote deel al af na 50 uurtjes spelen en gaat opzoek naar wat nieuws. Huidige games zijn gewoon wat minder lang houdbaar. Maar mijns inziens ligt dat vooral aan de gamer, niet aan de games....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ChojinZ schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:14:
[...]Nu haakt het over grote deel al af na 50 uurtjes spelen en gaat opzoek naar wat nieuws. Huidige games zijn gewoon wat minder lang houdbaar. Maar mijns inziens ligt dat vooral aan de gamer, niet aan de games....
ergens herken ik dit wel; uitdaging, huidige generatie games wordt je zo bij de hand genomen alsof je een kleuter helpt met oversteken :X (tuurlijk zijn er uitzonderingen - maar echt moielijk, of uitdagend zijn maar weinig games de laatste jaren)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
[...]

Maar voor de rest snap ik je post niet helemaal. Die ellenlange grind sessie's zijn er niet echt/ken ik niet. Alles is vrij makkelijk en snel te unlocken (althans, is mijn ervaring).
De spelers aantallen omhoog krikken hebben ze ook geprobeerd door betaalde DLC's weg te geven.

Dat spelers snel weglopen ligt denk ik ook niet zozeer aan de game maar eerder aan de huidige gamers generatie. 15 jaar geleden was het niet ongebruikelijk als je een paar honderd uur in 1 shooter had zitten.

Nu haakt het over grote deel al af na 50 uurtjes spelen en gaat opzoek naar wat nieuws. Huidige games zijn gewoon wat minder lang houdbaar. Maar mijns inziens ligt dat vooral aan de gamer, niet aan de games....
Dat bedoel ik ook. Om de aandacht erbij te houden MOET je wel ellenlange grinds in je game stoppen want anders loopt het merendeel na 10-20 uur weg wat dus met Titanfall gebeurd is. Bij Black Ops 3 is er bijvoorbeeld een camo waarbij je met alle wapens alle challenges moet voltooien wat je tientallen zo niet honderden uren gaat kosten. Als AAA game kan je wel dwars anders willen doen, maar dan speelt niemand je game meer na een paar maanden.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
[...]

De DLC werd toch pas weggegeven nadat ze al (betaald) waren verkocht en toen de spelersaantallen echt inzakten?

Of het wegzakken van de aantallen hoofdzakelijk aan de gamer van nu ligt, weet ik niet. Volgens mij is het ook de verantwoordelijkheid van de game om voldoende interessante, verfrissende en uitdagende gameplay te kunnen blijven bieden en dat deed Titanfall totaal niet.

1) er is/was maar 1 pilot setup en 1 titan setup die verreweg superieur is, op alle maps en in alle gamemodes
2) een verplicht matchmaking systeem waar je als speler totaal geen invloed op hebt en niet motiveert om 'hoger' te komen, want je speelt toch altijd tegen je spelers op je eigen niveau (in theorie)
3) in de praktijk werkte de matchmaking voor geen METER, de toffe potjes zijn op 1 hand te tellen
4) totaal gebrek aan context, waarom doe je wat je doet? waarom ben je waar je bent en wat heeft die vermaledijde vijand je aangedaan waarom die kapot moet?
5) auto-pistol, niet dat die OP was, maar elke klaphark die daarmee speelt verziekt de sfeer ENORM en verlaagt t niveau van t potje
6) 5v5 is toch echt veels te weinig
7) random spawnpoints verlaagt de invloed van mapkennis en haalt een stukje consistentie en learning curve uit de game

Maarrrrrrr, de gameplay (movement, aim, geluid en tempo) was en is goddelijk! Kan niet wachten om te zien wat Titalfall 2 te bieden heeft, maar ben eerlijk gezegd wel heel sceptisch. Op gamebeurzen/conventies/etc deden de developers het tot nu toe niet voorkomen alsof ze een duidelijke visie hadden voor hoe Titanfall 2 alle tekortkomingen van T1 moet verbeteren. Maar goed, dat is wellicht teveel vanuit PC perspectief gedacht, het is primair een overduidelijke console game en daar heeft ie t toch erg goed gedaan. Afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik vind het met Titanfall altijd moeilijk om iets als reden aan te wijzen voor de flop.
Het was best een vermakelijke game, maar ik kon het gewoon niet langer dan 1 potje achtereen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 16:38
unfor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:45:
Ik vind het met Titanfall altijd moeilijk om iets als reden aan te wijzen voor de flop.
Het was best een vermakelijke game, maar ik kon het gewoon niet langer dan 1 potje achtereen spelen.
Titanfall had 1 grote fout, de DLC je kreeg gewoon minder spelers daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Vraggje : wordt deze game nog een beetje gespeeld ?
Op de Xbox one is deze game nu 7,50 Euro voor de Deluxe edition vandaar de vraag :)

Heb al wat meer informatie gezocht maar die is wisselend

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:23:
Vraggje : wordt deze game nog een beetje gespeeld ?
Op de Xbox one is deze game nu 7,50 Euro voor de Deluxe edition vandaar de vraag :)

Heb al wat meer informatie gezocht maar die is wisselend
Wordt zeker nog gespeeld. Je zal niet super veel mensen aantreffen in capture the flag En last titan standing. In de andere game modes kun je altijd direct spelen. Doordat de servers briljant zijn kan dit spel nog mee. Ook met een kleine hoeveelheid spelers. Weet wel dat er in elk potje een paar die harde zitten die verdomd snel door de map vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Bedankt voor de info , heb hem net gekocht :)

2 potjes nu gedaan. Bevalt wel.
Wat me wel opvalt is dat lvl 50's met lvl 1 players spelen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De Die-hards spelen dit spel natuurlijk ook nog. Maar het is voor de beginners nog wel goed te doen. Zeker voor 7,50 een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:23
Valt me op dat er nog steeds voldoende mensen op de pc TF1 spelen.
Blijft iig nog leuk. Ben nog in afwachting van mijn TF2 bestelling. Deze is verlaat. Maar voorlopig vind ik TF1 nog erg leuk.

Mijn move als ik een pilot af maak, slaan of whatever, dat ik dan in de lucht sla als move. Iedere keer. Daar maak ik de tijd voor.
Hoop altijd stiekem dat mensen dat dan zien in de replay. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Arunia schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:13:
Valt me op dat er nog steeds voldoende mensen op de pc TF1 spelen.
Blijft iig nog leuk. Ben nog in afwachting van mijn TF2 bestelling. Deze is verlaat. Maar voorlopig vind ik TF1 nog erg leuk.

Mijn move als ik een pilot af maak, slaan of whatever, dat ik dan in de lucht sla als move. Iedere keer. Daar maak ik de tijd voor.
Hoop altijd stiekem dat mensen dat dan zien in de replay. :+
Blijf het ook echt een toffe feature vinden als jou nek wordt omgedraaid.
Opeens uit het niks draait je camera en zie je degene die je net vermoord en val je dood neer :)

Kan ik niet eens boos om worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:23
Ereaser schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:51:
[...]

Blijf het ook echt een toffe feature vinden als jou nek wordt omgedraaid.
Opeens uit het niks draait je camera en zie je degene die je net vermoord en val je dood neer :)

Kan ik niet eens boos om worden :P
Dat ook en schoppen. Gewoon simpel 1 trap of nek omdraaien.
Wat ik altijd doe als iemand op mijn titan springt, is self destruct. Dan Q spammen en meteen inzoomen en degen die mee gelanceerd wordt af knallen.
Works every time.

Het is ook idd het enige spel waarbij je moet lachen om bepaalde acties waarbij je dood gaat. Wordt ook nooit boos in het spel.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 03-11-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Arunia schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:55:
[...]

Dat ook en schoppen. Gewoon simpel 1 trap of nek omdraaien.
Wat ik altijd doe als iemand op mijn titan springt, is self destruct. Dan Q spammen en meteen inzoomen en degen die mee gelanceerd wordt af knallen.
Works every time.

Het is ook idd het enige spel waarbij je moet lachen om bepaalde acties waarbij je dood gaat. Wordt ook nooit boos in het spel.
Het enige wat met nog wel eens frustreert is als een enemy nuke titan op het punt staat te ontploffen en ik wil weg springen maar spring op een friendly titan. Voor de rest speelt het nog steeds heerlijk weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook jammer dat je niet over friendly titans kan springen. Komt regelmatig voor dat ik ze ineens vastheb in plaats van dat ik gewoon de snelheid behoud die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Voor de liefhebbers, Titanfall is nu ook op de mobiel. Paar potjes gedaan, ik vind het wel lachen!

Het is geen shooter, maar snel strategie ( real life ) spel met korte potjes..

Google Play: Titanfall: Assault

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste