Ik heb mijn key verkregen via de klantenservice van EA, bijzonder nette reactie en key dus. Via Google > Reddit een tip gelezen.
Zelf ben ik nooit echt van de MP games geweest, de stijl van Titanfall spreekt me echter wel erg aan. Zojuist de tutorial gedaan (in mijn ogen een originele manier (zonder spoilers
). En daar mijn 1e pot...één woord.
VET
Lekker snel tempo en in tegenstelling tot wat ik dacht ben je als pilot zeker niet weerloos tegen een Titan. Het was eigenlijk vanzelfsprekend hoe ik er bovenop moest springen om hem vervolgens kapot te knallen met mn pistool
(...vlak nadat ik opmerkte dat ik mn rocketlauncher nog in handen had, dat ging net goed
)
En het mooiste is...het spel komt uit op mijn verjaardag.
Hebben jullie nog goede speltips voor een MP n00b? (op LAN's na dan)
Zelf ben ik nooit echt van de MP games geweest, de stijl van Titanfall spreekt me echter wel erg aan. Zojuist de tutorial gedaan (in mijn ogen een originele manier (zonder spoilers
VET
Lekker snel tempo en in tegenstelling tot wat ik dacht ben je als pilot zeker niet weerloos tegen een Titan. Het was eigenlijk vanzelfsprekend hoe ik er bovenop moest springen om hem vervolgens kapot te knallen met mn pistool
En het mooiste is...het spel komt uit op mijn verjaardag.
Hebben jullie nog goede speltips voor een MP n00b? (op LAN's na dan)