Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:24

codex

Geen OpenAI agent :)

Net niet mijn eerste 100 punten gehaald, 17 piloten in 1 rondje en 4 titans gesloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06
Rynji schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:24:
Wat voor mij vooral een minpunt is is dat volgens mij de skill ceiling best wel laag ligt in deze game. Raak schieten is totaal niet moeilijk en over recoil nog maar te zwijgen. Het geheel voelt gewoon erg simpel aan.
Wat wel goed is is dat er tot nu toe (ik weet niet hoe het in de final game is, met alle perks/unlocks etc.) er weinig random troep in zit waar je aan sterft.
Doordat het geheel makkelijk/simpel aanvoelt ben ik ook bang dat voor veel mensen dit spel niet heel lang leuk blijft.
Juist dit kan stukje eSport gaan worden, gewoon basic ouderwets knallen met een metaal jasje. Ik vind het nu al 10x leuker dan de complete randomness in BF4 (met een TTK van 0,2sec), waar mijn KD meer rond het minpunt zit dan ergens positief.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SinergyX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:10:
[...]

Juist dit kan stukje eSport gaan worden, gewoon basic ouderwets knallen met een metaal jasje. Ik vind het nu al 10x leuker dan de complete randomness in BF4 (met een TTK van 0,2sec), waar mijn KD meer rond het minpunt zit dan ergens positief.
Denk het niet, je moet wel heel bijzonder zijn wil je uitblinken in deze game.
In m'n eerste potje stond ik meteen al bovenaan 't scoreboard.

In een game als CS(GO) heb ik na 14 jaar nog steeds problemen om mee te komen met de harde kern.
In Quake of UT word ik al helemaal afgeslacht, daar heb je echt hoge skill ceilings.
Games zoals Battlefield, Titanfall, Call of Duty zijn gewoon low-skill casual games waar iedereen in mee kan komen.
Niet minder leuk hoor, integendeel, maar e-sports titels zijn het niet.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 15-02-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
unfor schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:16:
[...]

In een game als CS(GO) heb ik na 14 jaar nog steeds problemen om mee te komen met de harde kern.
In Quake of UT word ik al helemaal afgeslacht, daar heb je echt hoge skill ceilings.
Games zoals Battlefield, Titanfall, Call of Duty zijn gewoon low-skill casual games waar iedereen in mee kan komen.
Oh nee heb je een potje gewonnen in een beta, waar jan en alleman in de randoms rondhangt met net 1-2 uur op zijn naam, wow. Ja daar kan je echt al conclusies uit trekken, want jij zat echt net in een random bij de hardcore titanfall spelers (die al wel 3-4 uur op naam hebben) en pwnde ze allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Kojoottii schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:23:
[...]

Oh nee heb je een potje gewonnen in een beta, waar jan en alleman in de randoms rondhangt met net 1-2 uur op zijn naam, wow. Ja daar kan je echt al conclusies uit trekken, want jij zat echt net in een random bij de hardcore titanfall spelers (die al wel 3-4 uur op naam hebben) en pwnde ze allemaal.
Toon mag best iets minder.
Game is nu eenmaal extreem simpel om in te komen, en er zit niets qua recoil oid in om jezelf in te verbeteren.
Heeft helemaal niets te maken met het feit dat ik persoonlijk makkelijk kon winnen.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 15-02-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Nu online
unfor schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:24:
[...]

Toon mag best iets minder.
Game is nu eenmaal extreem simpel om in te komen, en er zit niets qua recoil oid in om jezelf in te verbeteren.
Heeft helemaal niets te maken met het feit dat ik persoonlijk makkelijk kon winnen.
Dan moet je niet zo dom uit je nek lullen, dan wordt de toon vanzelf minder. Je geeft aan 1 potje in een random te hebben gewonnen et ergo is de game simplistisch and low skill , kom dan met goede argumenten. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
unfor schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:16:
[...]

Niet minder leuk hoor, integendeel, maar e-sports titels zijn het niet.
COD geen Esport? Heb jij MLG gemist ofzo? :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Kojoottii schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:27:
[...]

Dan moet je niet zo dom uit je nek lullen, dan wordt de toon vanzelf minder. Je geeft aan 1 potje in een random te hebben gewonnen et ergo is de game simplistisch and low skill , kom dan met goede argumenten. ;w
Hoezo kom jij erbij dat ik slechts 1 potje gespeeld en gewonnen heb?
Ik baseer dit op de handling van de wapens e.d.
Over het algemeen is men het eens dat de skill-ceiling gewoon extreem laag ligt bij Titanfall.
SinergyX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:29:
[...]

Was dat niet console? Dat kun je niet erg serieus nemen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 15-02-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:02
Ik heb vroeger veel UT-gespeeld, vond CoD altijd wat minder, met name door de perks/kill-streaks etc. maar met Titanfall lijkt het net of ik het "UT-gevoel" terugkrijg. Heb sinds de middag non-stop gespeeld en merk dat ik dit spelletje toch heel leuk vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Kojoottii schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:27:
[...]

Hij heeft wel gelijk op zich.

Het spelletje is inderdaad extreem laagdrempelig. Alles voelt soepel en intuïtief aan en de pilot wapens blinken nou niet uit in moeilijkheid. Elke speler met een beetje FPS ervaring zou zich zo thuis moeten voelen. Echter kan je door de movement wel een behoorlijk voordeel halen tegenover spelers die maar een beetje CoD stijl spelen. Ik denk dat daar de nadruk ligt qua "skill". En uit de Titans kan je meer halen denk ik dan dat mensen nu doen (velen zitten nu nog een beetje recht toe aan naar elkaar te schieten zonder dashen of na te denken over de abillities, op zich wel grappig als je dezelfde dag nog Hawken hebt gespeeld ;)).

Maar afgezien van dat speelt het gewoon lekker weg, concluderend na een eerste speelsessie. Waar je in BF4 nog die geforceerde 'only in Battlefield' filmpjes hebt, kan je hier na één potje al een hele reclame campagne vullen met gave momenten die je ook echt vaak tegenkomt. :)

De bots zijn inderdaad farmvoer ja, maar in Hardpoint vind ik het niet echt erg en kom je rond de punten toch vaak de menselijke spelers tegen. TDM is.... tja..... TDM zoals je gewend bent uit CoD/BF en dat is niet veel soeps naar mijn mening.

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 15-02-2014 21:44 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Nu online
unfor schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:29:
[...]

Hoezo kom jij erbij dat ik slechts 1 potje gespeeld en gewonnen heb?
Ik baseer dit op de handling van de wapens e.d.
Over het algemeen is men het eens dat de skill-ceiling gewoon extreem laag ligt bij Titanfall.

[...]

Was dat niet console? Dat kun je niet erg serieus nemen ;)
1 of 25 wins who cares , het is tegen een bunch of random noobs, 99% weet nog niet eens dat je kan rodeo'en en wall runnen. Redelijk voorbarige conclusies vind ik. Ik vermoed dat de skill niet in het aimen zal zitten, maar meer in het bewegen over de map. Het zal alles gaan uitmaken of je in 10 seconden aan de andere kant van map zit of in 30 seconden. Skill in aimen is sowieso altijd farfetched imo, echt nooit in een game gehad dat raken van iemand moeilijk was. Komt eigenlijk dan alleen nog neer op wie het snelste reageerd en de crosshair op de juiste plek heeft. Dat blijft hoe makkelijk het aimen ook is , hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 06:33
Totaal 3 uurtjes in 2 dagen gespeeld conclusie is dat het na 1 uur echt saai en eentonig begint te worden . Wachtijd van 90 seconden is veel te lang en de bots zijn ook teleurstellend. Leuk spel voor keer te spelen maar helaas geen leuk spel die ik naast Bf4 wil blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Gundogan schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:39:Het spelletje is inderdaad extreem laagdrempelig.
Mijn alleerste potje was op Angel City en binnen een minuut stond ik al bovenop het hoogste gebouw. Dat is de tijd die ik nodig had om te leren hoe double jumpen en wall runnen werkt. Ik eindigde met 8 pilot kills en 18 bot kills. Dat is hoe laagdrempelig Titanfall is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
https://help.ea.com/uk/co...gable+&category=demo-beta

Voor de personen die nog geen key hebben,

Gewoon vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
DervishD schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:56:
[...]

Mijn alleerste potje was op Angel City en binnen een minuut stond ik al bovenop het hoogste gebouw. Dat is de tijd die ik nodig had om te leren hoe double jumpen en wall runnen werkt. Ik eindigde met 8 pilot kills en 18 bot kills. Dat is hoe laagdrempelig Titanfall is.
Je haalt laagdrempelig en skill niveau door elkaar.

Natuurlijk is nog niemand goed in het spel. Het is net uit, als je enige shooter ervaring hebt is het vrij makkelijk om bovenaan te komen. Standaard met een nieuw spel. De instap drempel is inderdaad niet hoog omdat het veel weg heeft van andere shooters die populair zijn. Het skill plafond is echter wel hoog en dit komt imo voornamelijk door de snelheid van het spel en het wallrunning. Het is nogal een verschil zoals iemand hierboven aangaf of je in 10 seconden een map kunt oversteken op welke hoogte je wilt of dat je over de grond loopt in 1 minuut.

Het spel zelf, wat je ziet is wat je krijgt. CoD/BF met mechs.

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 15-02-2014 22:14 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42
Laagdrempelig of een hoog skillplafond... Wat uiteindelijk boeit is of het leuk is :). Ondanks de super momenten in Battlefield 4 heb ik eigenlijk al meer plezier in deze beta gehad. Met name doordat ik eigenlijk nog geen enkele 'onrechtvaardige' death heb gehad. Dit in tegenstelling tot Battlefield 4. Dit beperkt de frustraties aanzienlijk :P en daarmee vergroot het men plezier. Ben erg benieuwd naar wat de final game gaat brengen.

Wat ik ook een plus vind is dat je het gewoon even voor een half uurtje kunt oppakken en dan al lekker een paar potjes kunt spelen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vermaak me als een malle met Titanfall iig, laagdrempelig of niet :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZIZA
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-04-2021
Ik heb nog een key over voor diegene die echt nog heeeeeel graag willen playen! (Voor de PC natuurlijk) Aangezien veel mensen het willen, geld nu wie het eerste een DM stuurt krijgt em! :P

*edit
Key is vergeven!

[ Voor 6% gewijzigd door ZIZA op 15-02-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
laagdrempelig, geen skill,... blablabla. Who cares? Ik denk dat het spel meer tot zijn recht zal komen als je met clans ofzo tegen elkaar zou spelen.
Tis een zalig spel, snel, to the point, actie,... zoals iemand al eerder zei, ik kreeg ook het UT gevoel van vroeger terug.
Echt een fps waar ik al even zat op te wachten.
En aan al die mensen die er nu commentaar op hebben en het afbreken, wedden dat ze nog lang af en toe een potje gaan komen spelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
ohja, wou ik nog even bij vertellen.
De manier waarop het einde is gemaakt van elke ronde, met dat "vliegtuig" om te ontsnappen.... brilliant gewoon.
Ipv gewoon de ronde te doen stoppen, iedereen naar 1 punt laten komen om nog een laatste adrenalinestoot te krijgen :D
Gewonnen of niet, het einde is voor iedereen nog even stressen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

In Quake zit ook geen recoil, maar door de snelle movement is het een lastig spel. Dat heeft Titanfall gemeen, als je al pilot goed kan wallrunnen en ontwijken, met wat cloake erbij, zijn vuurgevechten echt geen makkie. Als je dan gigantische recoil erbij zou doen is 90 procent binnen 2 weken uitgekeken op het spel omdat het te moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
inderdaad, Titanfall moet het niet hebben van het richten enzo, maar van de snelheid, ontwijken, gebruik maken van de lucht, wallrunnen,... veel leuker imo.
Eens je getraind bent om te richten, blijft het spel ook geen uitdaging meer. Met dit systeem wordt ieder spel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immo_msk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:57
Voor de liefhebbers nog een key: ANZ9-ZP6C-E86U-DMNH-ASPQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• her0live
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Immo_msk
Ik ben je voor altijd dankbaar. Mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinierB99
  • Laatst online: 14-02-2023
Geweldig spel, en het loopt zelfs soepeltjes op mijn stokoude 4830 (op low ofc).
Ik ga helemaal in zee met alle positieve reacties die hierboven zijn gezegd!:D

Steam: Th3C00LGuy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
reemprive schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 22:50:
In Quake zit ook geen recoil, maar door de snelle movement is het een lastig spel. Dat heeft Titanfall gemeen, als je al pilot goed kan wallrunnen en ontwijken, met wat cloake erbij, zijn vuurgevechten echt geen makkie. Als je dan gigantische recoil erbij zou doen is 90 procent binnen 2 weken uitgekeken op het spel omdat het te moeilijk is.
De TTK is vrij laag, dat die 1 meter opzij springen al niet meer uitmaakt of je het wel/niet gaat redden. Tegen Titans kan je aardig leuk spelen, andersom kan je best tijdje raketten dodgen, maar die SMG killt alles wel bizar snel, of ze nu springen of stilstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Benosa schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 22:46:En aan al die mensen die er nu commentaar op hebben en het afbreken, wedden dat ze nog lang af en toe een potje gaan komen spelen? ;)
Ik niet. Titanfall is mij geen 60 euro waard. Dan moeten ze toch echt met iets beters komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DervishD schreef op zondag 16 februari 2014 @ 00:31:
Ik niet. Titanfall is mij geen 60 euro waard. Dan moeten ze toch echt met iets beters komen.
US Store USD, dat is al een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het staat nu ook in de TW, maar vragen om codes is in dit topic (net zoals in elk anders topic voor een beta game) niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Net even een paar rondjes gespeeld, bevalt me best! Tempo ligt lekker hoog. :*)
Geen killstreak rewards en dat soort onzin, hopelijk houden ze dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:29:
[...]

Dat was op de console. Wat natuurlijk een grap is. MLG heeft nooit CoD2 en CoD4 promod gehad. Alle andere titels tellen simpelweg niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Laatst online: 16-08 20:25
wordt steeds leuker, maar even af wachten of er genoeg content in het eindproduct zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Hmm, voor 31 euro kun je moeilijk een miskoop doen. Morgen toch maar bestellen.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Jorrie schreef op zondag 16 februari 2014 @ 00:57:
Hmm, voor 31 euro kun je moeilijk een miskoop doen. Morgen toch maar bestellen.
Waar kan je hem voor 31 euro bestellen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik gebruik altijd www.allkeyshop.com om de laagste prijs te vinden, er zitten soms onbetrouwbare sites tussen dus wel opletten.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de beta een half uurtje gespeeld en ik word er nog niet echt warm van. Een multiplayergame met bots als kanonnenvoer vind ik zowiezo al meh..
Ik zal m morgen nog even proberen maar aangezien het een EA game zal ik m waarschijnlijk al niet kopen :/
De systeemeisen zijn volgens mij behoorlijk licht, op mijn laptop met een GTX660m draait ie op de hoogste settings alles vloeiend, dus dat is misschien wel handig om te weten voor de desktop eigenaren die niet de laatste Geforce in hun systeem hebben hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 01:17:
Heb net de beta een half uurtje gespeeld en ik word er nog niet echt warm van. Een multiplayergame met bots als kanonnenvoer vind ik zowiezo al meh..
Zo schokkend is het niet. Elke moba gebruikt het.
Alleen bij moba's zit er veel meer progression in het spel. Daar farm je de bots voor gold om gear te kopen en XP om van lvl 1 naar 25 te levelen.
In dit spel is het eigenlijk maar voor 1 ding, je titan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
zie topic warning, niet bedelen aub

[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 16-02-2014 09:54 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

RocketKoen schreef op zondag 16 februari 2014 @ 01:25:
[...]

Zo schokkend is het niet. Elke moba gebruikt het.
Alleen bij moba's zit er veel meer progression in het spel. Daar farm je de bots voor gold om gear te kopen en XP om van lvl 1 naar 25 te levelen.
In dit spel is het eigenlijk maar voor 1 ding, je titan.
Mwhah het houd je ook enigsinds bezig, de maps zijn veel te groot voor 6v6 gameplay.. Ook als er 12 Titan's rondlopen kom je alsnog vrijwel niemand tegen. Behalve als je in het midden van de map cluttered (wat nogal zonde is bij zulke grote maps).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:35
Vooralsnog vind ik het wel een leuk spel, lekker mindless knallen en vooral de Titans rodeo'en is geslaagd. Equip de health/speed boost perk en een SMG en je ragt zo door die Titans heen. Als de pilot eject om je eraf te schieten/trappen bail je zelf ook gewoon even. 8)

De beta is wel lichtelijk eentonig. Heb even tot level 14 gespeeld in minder dan twee uur (?) en ik heb de huidige twee maps nu wel gezien. Ik ben in ieder geval benieuwd naar het eindproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 16 februari 2014 @ 00:02:
[...]

De TTK is vrij laag, dat die 1 meter opzij springen al niet meer uitmaakt of je het wel/niet gaat redden. Tegen Titans kan je aardig leuk spelen, andersom kan je best tijdje raketten dodgen, maar die SMG killt alles wel bizar snel, of ze nu springen of stilstaan :P
De SMG is zo enorm slecht ivm de Assault Rifle. AR heeft een veel snellere TTK zelfs point blank. Waarom je in godsnaam de SMG zou gebruiken mag Joost weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 01:53:
[...]

De SMG is zo enorm slecht ivm de Assault Rifle. AR heeft een veel snellere TTK zelfs point blank. Waarom je in godsnaam de SMG zou gebruiken mag Joost weten.
Omdat je de shotgun nog niet hebt? O wacht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op zondag 16 februari 2014 @ 02:02:
[...]

Omdat je de shotgun nog niet hebt? O wacht. :+
Shotgun is echt alleen close range. Daar is de shotgun sterker dan de AR, in elke andere situatie is de AR beter. De SMG is gewoon zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 02:21:
[...]

Shotgun is echt alleen close range. Daar is de shotgun sterker dan de AR, in elke andere situatie is de AR beter. De SMG is gewoon zinloos.
klopt ik vond hem in het begin wel ok, vs die bots maar tegen pilots 100% verlies je het van een ar of shotgun.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-v
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 09:40

r-v

Twee keys gehad, hierbij dus 1 in de aanbieding
AXGY-NBQ7-GHF6-M5TA-3EWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
ja die bots zijn inderdaad wel wat lame en easy targets. Ik hoop dat dit zal veranderen met de release.
Of zouden er dan nog bots inzitten? mss met de release zullen er meer spelers opzitten en heb je toch volk genoeg om de servers te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:59
Misschien wel een leuke voor iedereen met een xbox:

Je hebt geen beta key meer nodig:) gewoon je xbox opstarten en dan kun je hem downloaden!

Bron: titanfall twitter en mijn eigen xbox

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:04
Lees de TW en zie dat dit niet mag

[ Voor 74% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 11:32 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Benosa schreef op zondag 16 februari 2014 @ 07:33:
ja die bots zijn inderdaad wel wat lame en easy targets. Ik hoop dat dit zal veranderen met de release.
Of zouden er dan nog bots inzitten? mss met de release zullen er meer spelers opzitten en heb je toch volk genoeg om de servers te vullen?
Nee, spel blijft 6 tegen 6 met bots om de populatie te vullen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Misschien ligt het aan mij, maar ben ik de enige die helemaal niets ziet terwijl ik ingame ben?

YouTube: Titanfall Beta - Textures Glitch (Feb.14/2014)

Dit heb ik precies zo... onspeelbaar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Nou Phusebox, snel! Titanfall downloaden.. Beta is nu open voor iedereen op Xbox One.

PC later vandaag.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Zantiath schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:10:
Misschien ligt het aan mij, maar ben ik de enige die helemaal niets ziet terwijl ik ingame ben?

YouTube: Titanfall Beta - Textures Glitch (Feb.14/2014)

Dit heb ik precies zo... onspeelbaar helaas
intel hd gebruikers hebben dit probleem. Ook crossfire gebruikers. Wat voor videokaart heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Laatst online: 12-06 09:48
timpie81 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:19:
[...]

intel hd gebruikers hebben dit probleem. Ook crossfire gebruikers. Wat voor videokaart heb je?
GT750M, heb al mijn intel HD uitgezet in de taakbalk... weet niet of hij dan nog steeds sneaky ergens op de achtergrond toch draait??

[ Voor 21% gewijzigd door Zantiath op 16-02-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Zantiath schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:25:
[...]

GT750M, heb al mijn intel HD uitgezet in de taakbalk... weet niet of hij dan nog steeds sneaky ergens op de achtergrond toch draait??
en weet je zeker dat die aangaat en niet via optimus de intel hd van je laptop gebruikt?
in het youtube filmpje vanm je staat een link met uitleg (onder de reacties) om het goed in te stellen

[ Voor 13% gewijzigd door timpie81 op 16-02-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik heb geen key dus kan het niet uitproberen maar ik vroeg mij af hoe dit spel loopt op een radeon 4800 serie. Iemand die dit weet? Wordt het dan graphics loweren of is het goed speelbaar? Zag op twitch dat gasten met killer pc's het al draaide op 160 fps. Dus klinkt hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Nu online
Heh nice je kan ook andere titans pletten met een titan fall, helaas alleen was ik het slachtoffer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
draait niet heel soepel.. het lijkt of er tears in het scherm komen.. en gigantische fps lag.

gtx 770

vsync aan maakt geen verschil.. vindt hem niet heel soepel lopen terwijl ik bf4 op ultra 70-80 fps haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Het is wel erg makkelijk om zo'n titan uit te schakelen via z'n cowboy actie. Enige mogelijkheid om te counteren is toch, om er als pilot uit te gaan en die gozer van je titan te knallen?

Btw, draait iemand deze game 120fps stabiel? Ik weet van het vsync verhaal, maar als je dat omzeilt, krijg ik het niet voor elkaar, met alles op low. (gtx690) Zal nog wel een driver update nodig hebben m.b.t. sli etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik heb hem op max met mijn HD 6970, neem aan dat je de laatste drivers hebt geïnstalleerd?

@Hammer, je kunt ook electric smoke gebruiken om een Pilot uit te schakelen die op je Titan zit.

[ Voor 35% gewijzigd door Jorrie op 16-02-2014 11:44 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
HammerNL schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:43:
Het is wel erg makkelijk om zo'n titan uit te schakelen via z'n cowboy actie. Enige mogelijkheid om te counteren is toch, om er als pilot uit te gaan en die gozer van je titan te knallen?

Btw, draait iemand deze game 120fps stabiel? Ik weet van het vsync verhaal, maar als je dat omzeilt, krijg ik het niet voor elkaar, met alles op low. (gtx690) Zal nog wel een driver update nodig hebben m.b.t. sli etc.
Als Titan kun je ook een electric smoke grenade equippen. Als ze aan het rodeo'en zijn, dan gebruik je die. Dan gaan ze er vanzelf af of uiteindelijk worden ze gekillt. Je geeft dan wel je shield op aangezien je 1 van de 2 kunt equippen.

Edit: ah net te laat.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
antialiasing.. moet je sowieso uitzetten anders draait hij echt bagger. stutters als een gek.

hebben meer mensen hier last van?

heb de laaste geforce beta drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Draait prima bij mij met 2xMSAA aan op fullhd in combi met een Geforce670gtx. Ik heb juis tmeer last van stutters door mijn harddisk activiteit. 8GB ram, maar bij elk stukje dat mijn harddisk iets moet laten stuttered de game als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
http://www.gamersnexus.ne...k-screens-mouse-lag-vsync

hij loopt inderdaad wel..denk niet dat het de performance zal zijn.

I4770k
GTX 770

Er loopt ook een horizontale desync of iets dergelijks door mn scherm heen.. hebben jullie dat ook ? het maakt niet uit of vsync aan of uitstaat?

De stutters zullen wel bij de beta horen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe laat vandaag de open beta voor de pc begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik had alleen de eerste paar games stutters. Nu draait het soepel, wel op 60 fps gelocked terwijl vsync uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
shakespeare schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:00:
antialiasing.. moet je sowieso uitzetten anders draait hij echt bagger. stutters als een gek.

hebben meer mensen hier last van?

heb de laaste geforce beta drivers.
Hier werkt het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Laatst online: 08-09-2017
Dit doen we hier niet.

[ Voor 104% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 13:38 ]

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nieuw dieptepunt gehaald, melee neergehaald door een AI bot :$

Staat nu in het rijtje van zelfkill door granaat en op een titan springen en sidewinger leeg schieten :P

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 16-02-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 16:46
Iemand een met een doodschop van een gebouw af kegelen blijft toch wel heerlijk zeg.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:42

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Meer mensen het probleem dat vrienden niet online zijn in de friendlist? Deze zijn wel ingelogd en zien mij offline staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Ik hoop dat FFA ook in het spel zit (natuurlijk zonder Titans en bots). Dat is het enige wat het spel voor mij kan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Knoop doorgehakt en toch maar gekocht, ik zal me ongetwijfeld lang genoeg vermaken met deze game.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
DervishD schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:26:
Ik hoop dat FFA ook in het spel zit (natuurlijk zonder Titans en bots). Dat is het enige wat het spel voor mij kan redden.
Een ffa, waarbij degene die het eerst een bepaald aantal kills haalt een titan krijgt en daarna wordt het een 5 tegen 1 potje. De titan moet dan wel sterker zijn dan nu. Dat zou een grappige modus kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Als de rest van de maps even groot zijn dan kan FFA met 10 spelers zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dat zou prima kunnen inderdaad. :) Ben zelf bang dat ffa zonder titans en ai niet goed past bij de mogelijkheden die het spel biedt qua beweging en vrijheid. Maar wellicht ligt dat aan mij, speelde zelf erg weinig FFA in cod. Quake en Unreal zijn de laatste games waar ik dat veel gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

uchiha tijntje schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:29:
Dat zou prima kunnen inderdaad. :) Ben zelf bang dat ffa zonder titans en ai niet goed past bij de mogelijkheden die het spel biedt qua beweging en vrijheid. Maar wellicht ligt dat aan mij, speelde zelf erg weinig FFA in cod. Quake en Unreal zijn de laatste games waar ik dat veel gedaan heb.
Mwhah, als je een wat kleinere map neemt; dan is de bewegingsvrijheid juist perfect. Veel parkour om mensen te ontwijken of juist aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Rivanov schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:17:
Nou Phusebox, snel! Titanfall downloaden.. Beta is nu open voor iedereen op Xbox One.
Heb nu geen tijd meer om te spelen, heb 1 pot kunnen doen en toen was de gimmick er eigenlijk al vanaf.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
uchiha tijntje schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:49:
[...]

Een ffa, waarbij degene die het eerst een bepaald aantal kills haalt een titan krijgt en daarna wordt het een 5 tegen 1 potje. De titan moet dan wel sterker zijn dan nu. Dat zou een grappige modus kunnen zijn. :)
1x erop springen en hij kan helemaal niets meer, dan moet hij eruit en is hij cannon fodder voor de andere 4 spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
SinergyX schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:58:
[...]

1x erop springen en hij kan helemaal niets meer, dan moet hij eruit en is hij cannon fodder voor de andere 4 spelers :P
Electric Smoke ;)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
wie wil samen spelen, voeg maar toe: Valdourian
op pc welliswaar

[ Voor 16% gewijzigd door Valdourian op 16-02-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Phusebox schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:52:
[...]

Heb nu geen tijd meer om te spelen, heb 1 pot kunnen doen en toen was de gimmick er eigenlijk al vanaf.
Dan zou ik hem gewoon niet kopen. :) Ik vind het geen gimmick spel, maar het parcours en de titans maken gewoon integraal onderdeel uit van de gameplay. Een gimmick is in mijn optiek iets wat je 3 keer doet en daarna niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Laatst online: 14:09

India Sierra

Learn by failure

Als het goed is niet, gebruik de 740m in mn laptop. Heb drivers geupdate, nog steeds hetzelfde probleem.

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Shieldless ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Lees de TW en weet dat dit niet mag

[ Voor 70% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Laatst online: 14:09

India Sierra

Learn by failure

Na wat googlen een fix gevonden voor mijn texture glitches: YouTube: Titanfall Closed Beta - Fix for Warping Model/Textures (Feb.15/2014)

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Ja dit werkt als je nog een dedicated videocard hebt in je laptop. Voor laptops met alleen INTEL HD is er volgens mij nog geen oplossing. De game is speelbaar op 720p 30-40 frames alles op low maar door die artifacts dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timpie81 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:49:
[...]

Ja dit werkt als je nog een dedicated videocard hebt in je laptop. Voor laptops met alleen INTEL HD is er volgens mij nog geen oplossing. De game is speelbaar op 720p 30-40 frames alles op low maar door die artifacts dus niet.
Van wat ik heb gelezen worden op dit moment Intel HD kaarten sowieso niet ondersteund. Dat de game opstart en toch in de game komt is dan al wel bonus, maar ze staan er bij de systeemeisen niet bij. Toch vermoed ik dat de fix niet zo groot zal zijn, dus de kans is groot dat ze wel worden ondersteund.

Hier met mn Macbook Pro draait ie daarom ook niet. Zit een Intel Iris in en daar heb je dus hetzelfde probleem bij. Lijkt het wel makkelijk aan te kunnen maar ik zie dus geen guns en geen spelers :+

Op mn desktop draait ie overigens heerlijk. Gaat best prima met mn 360 controller trouwens. Regelmatig 1e of 2e. Ben in ieder geval tevreden met de graphics die mn pc er nog uit weet te persen. Binnenkort ook maar even kijken hoeveel FPS ik nou eigenlijk haal want heb het idee dat er nog wel meer in zit.

Qua gameplay bevalt ie hier in ieder geval prima. Precies een shooter waar ik wel effe aan toe ben. Vind vooral de pilot vs pilot gameplay erg leuk. Zou eigenlijk die titans niet eens nodig hebben haha. Ben benieuwd of er in de full-game nog een no-titans modus in zit, want dat lijkt me ook wel wat.

Voorlopig even afwachten of ik straks de full game ook op mn Macbook kan spelen, al is de kans groot dat er dan wel een Xbox One in huis staat :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Ik heb nu al 4 keer "connection timed out", zit je net lekker in een potje krijg je dat.................
Gister had ik hier dus echt helemaal geen last van erg irritant. Ben dan ook maar gestopt met spelen.
Meerdere mensen hier ook last van? (PC versie)

[ Voor 10% gewijzigd door masterrobo op 16-02-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Zojuist liep ik tegen een bug aan waarbij ik geen titan kon krijgen. Best belangrijk in Titanfall zou je denken. Ik drukte op V, en telkens zei de game "Titan following mode" of "titan defensive mode" ofzo, maar beide zorgde niet dat m'n titan naar me toe kwam, hij was nergens.

Stond alsnog eerste doe :*)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet nodig

[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dit is niet nodig

[ Voor 90% gewijzigd door Gropah op 16-02-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
"Beta Variety Mode", krijg 9 van de 10 keer Last Titan Standing. Sta wel altijd eerste daarmee dus zo erg is het niet maar gaat wel vervelen als je op zoek bent naar variety.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
rickyy schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:23:
Zojuist liep ik tegen een bug aan waarbij ik geen titan kon krijgen. Best belangrijk in Titanfall zou je denken. Ik drukte op V, en telkens zei de game "Titan following mode" of "titan defensive mode" ofzo, maar beide zorgde niet dat m'n titan naar me toe kwam, hij was nergens.

Stond alsnog eerste doe :*)
Dat betekent dat je nog een levende auto-titan had.
In guard mode komt hij ook niet naar je toe. Alleen in follow mode. En dan nog kan het even duren als hij ver weg is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
heb het ook gister een key gekregen en gedownloaden, wel een leuk spel voor er bij maar niet iets om uren achter elkaar te spelen. Maar het draait wel lekker bij mij 1080p alles op high en 2x mssa en 2x anticlo nogwat en heb gewoon stable 60 fps geen drops en dat met mijn niet echt super high end pc (i5 3350p en sapphire 7870xt)

Ben wel benieuwd naar de volle game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Iemand hier zin in een paar potjes Last Titan Standing op PC? Origin: Ghoxer

Het is trouwens best leuk om de Burn Card 'Massive payload' te gebruiken in LTS en vervolgens zelfmoord plegen in de buurt van 3/4 enemy titans :D.

[ Voor 49% gewijzigd door tweegroenethee op 16-02-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:01
Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
gebruikershaes schreef op zondag 16 februari 2014 @ 20:57:
Thanks for your interest in the beta! We’ve reached the maximum number of sign-ups and can’t accept any more at this time. We’ll see you in March!

:(
Volgens mij moet de beta nu toch wel open zijn voor iedereen zoals beloofd. Kijk even rond in de Origin store of wat de Xbox One gebruikt.

Beta loopt trouwens waarschijnlijk wel wat langer door dan de 18de.

https://twitter.com/VinceZampella/status/435110458660380672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:01
Ik heb geen XBOX One. Ik wilde het op PC spelen.. Jammer keek erg uit hiernaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
gebruikershaes schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:04:
Ik heb geen XBOX One. Ik wilde het op PC spelen.. Jammer keek erg uit hiernaar
Dan zal het waarschijnlijk ergens in de nacht opengaan op de PC (als dat überhaupt nog gaat gebeuren). :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 16-02-2014 21:09 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste