Nee, het blijft 6v6..martijn24 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 01:27:
edit: ik lees het al op gamespot , ze beginnen met 6 vs 6 en daarna willen ze naar 48 totaal human controllers.
PSN ID: Beest41
Nee, het blijft 6v6..martijn24 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 01:27:
edit: ik lees het al op gamespot , ze beginnen met 6 vs 6 en daarna willen ze naar 48 totaal human controllers.
PSN ID: Beest41
Zover ik weet blijft 6 het maximum per team.martijn24 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 01:27:
uurtje gespeeld 4 VS 4 conlusie tot nu toe: Mooie grafisch spel, goeie afwisseling qua spelervaring.
Alleen de bots irriteer ik me wel erg aan, kan niet echt oordelen hoe het straks in de (NIET) beta aan toe gaat, hoe groot worden de servers 32 VS 32 ? of ?
Neem aan dat ze dadelijk de bots eruit halen?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
http://www.twitch.tv/hankesnl
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ah, hij is hier officieel nog niet uit, toch?Phusebox schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:53:
Ik en EA chat:
"Hi, I didn't receive a TitanFall beta code and was wondering if there was another way to obtain one?"
EA:
"Sorry, your country is not elligible since it is not part of the Xbox One territory."
En, mja bedankt... * Phusebox cancelled Titanfall.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wachttijd inmiddels 60 minuten, haha.Rivanov schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:03:
Gewoon opnieuw de chat proberen.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 15-02-2014 11:07 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Voor mij voelt hij zelfs aan als een f2p game. Gooi er microtransacties in, in de vorm van burncards en skins voor je titan oid en je hebt een f2p game.ColonelChocomel schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:26:
Alleen lijkt het me wel een te kleine game om de volle mep voor te betalen. Ik wacht wel tot hij €20 ofzo kost.
Ik had een potje met iemand op een Titan, 2-3 man en dan ding was secondes later alweer kapoet. Zeker icm stealth kan je even allemaal in positie komen, die lock-on rocketlauncher doet aardig wat damage.Kojoottii schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:28:
Erg lekker spelletje tot nu toe, de basis is vrij simpel, maar de combinaties aan loadout en burncards kan je behoorlijk gevarieerde tactieken gaan uitwerken.
Maar vraag me wel af of die burncards niet te OP zijn, had net Ogre Titan card, kan je meteen begin van de ronde in Attrition activeren, Hop, vanaf seconde 1 een titan aan je kant. Dan wals je echt zo in het begin overal overheen, laat staan als 6 spelers die kaart hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2014 11:35 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, dat heb ik ookmcbacon0 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:34:Ben ik trouwens de enige die erg moest denken aan Blacklight: Retribution?
De chat ja. Maar eigenlijk moet ik ook beter weten. EA is gewoon altijd crap.uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:34:
Je bent weer lekker bezig. En waar word je eruit gegooid? Uit de chat? Hoezo ligt dat dan aan de game zelf...
Dat had ik wel bij de reveal op E3. Maar na het zelf gespeeld te hebben niet meer.
De titans gaan echt te snel stuk inderdaad. Oplossing zou zijn: 2x zoveel health en max 1 titan per speler per potje.SinergyX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:34:
[...]
Ik had een potje met iemand op een Titan, 2-3 man en dan ding was secondes later alweer kapoet. Zeker icm stealth kan je even allemaal in positie komen, die lock-on rocketlauncher doet aardig wat damage.
Maar zoals ik nu speel in BF4, weet ik bijna zeker dat ik Titanfall op de PC ga halen, ik kan écht niet meer richting met een controller.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Onzin. Ik zit gisteren binnen 25 minuten in een chat. En had binnen één minuut m'n code voor Xbox One. Gisteren overdag had ik netjes een PC code gekregen via de mail.Phusebox schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:39:
[...]
De chat ja. Maar eigenlijk moet ik ook beter weten. EA is gewoon altijd crap.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 24% gewijzigd door EvaluationCopy op 15-02-2014 12:03 ]
[ Voor 3% gewijzigd door volkano op 15-02-2014 13:43 ]
Ik zeg: gamemodeEvaluationCopy schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:42:
[...]
De titans gaan echt te snel stuk inderdaad. Oplossing zou zijn: 2x zoveel health en max 1 titan per speler per potje.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yeah, about that...in het spel zelf zeggen ze dit:ColonelChocomel schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:26:
Heb inmiddels zo'n 4,5 uur de PC beta gespeeld en ik ben aangenaam verrast. Het bevalt me beter dan ik verwacht had. Er zit een lekker tempo in en het klimmen en springen werkt lekker soepel. Titans spelen ook erg lekker. Alleen lijkt het me wel een te kleine game om de volle mep voor te betalen. Ik wacht wel tot hij €20 ofzo kost.
Verder speelt het lekker weg, alleen de Pilots hebben erg veel kogels nodig, en het klimsysteem is niet optimaal; hij pakt niet alles meteen vast, veel raamkozijnen hebben daar last van.MESSAGE OF THE DAY
Welcome to the Titanfall Beta!
This Beta contains a limited sample of content from the full game, and
introduces Burn Cards, as well as a new mode called Last Titan Standing.
Thanks for helping us stress-test the system in anticipation of launch on
March 11
-Respawn Entertainment
[ Voor 8% gewijzigd door jeryz op 15-02-2014 12:24 ]
Dat weet ik, maar toch. Waarschijnlijk zijn het weer de standaard 10 maps en een paar gamemodes. Dat vind ik toch echt weinig. Natuurlijk weet ik niks zeker maar ik vind het veel geld voor een game met alleen een multiplayer. Maar hopen dat die dan wel erg uitgebreid wordt.Kirishima schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:21:
[...]
Yeah, about that...in het spel zelf zeggen ze dit:
Ah, op die manier. Dan snap ik wel wat je bedoelt inderdaad, maar welk spel heeft dat niet? Dat een SP mist is voor mij persoonlijk geen probleem, maar ik snap dat mensen daar wel waarde aan hechten.ColonelChocomel schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:26:
[...]
Dat weet ik, maar toch. Waarschijnlijk zijn het weer de standaard 10 maps en een paar gamemodes. Dat vind ik toch echt weinig. Natuurlijk weet ik niks zeker maar ik vind het veel geld voor een game met alleen een multiplayer. Maar hopen dat die dan wel erg uitgebreid wordt.
Uitkomst van de map die je speelt heeft gevolgen op de volgende map...Kirishima schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:34:
[...]
Ah, op die manier. Dan snap ik wel wat je bedoelt inderdaad, maar welk spel heeft dat niet? Dat een SP mist is voor mij persoonlijk geen probleem, maar ik snap dat mensen daar wel waarde aan hechten.
Al heeft Respawn wel laten doorschemeren dat er een soort van SP progressie in de MP zit, maar hoe dat precies werkt, geen idee
Thanks gedaan, nu wachten....masterrobo schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:52:
Voor iedereen die nog geen Betakey heeft doe het volgende:
Pak deze Beta key 4AN6-RR48-M4FE-DPMX-CRBV en verander een paar letters.
Volg vervolgens deze stappen: http://help.ea.com/en/art...orm-issue-and-workaround/
Een medewerker zal dan de Beta op je account activeren.
(Ik had hem binnen 2 uur)
Succes!
Mechwarrior Online: Flapdrol
Dat ben ik helemaal met je eens. Het is af en toe zo erg dat ik gewoon niet meer weet wat er aan de hand is. Snelle gameplay is leuk maar ze hebben het in Titanfall wel extreem doorgevoerd. Net een ronde met 6 titans in de map, dat is gewoon niet leuk meer. Het mag van mij iets langzamer en een max van 4 titans in een map.Jedi Geub schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:55:Gameplay is te chaotisch voor teamwork
Qua teamplay wat ik zelf doe:DervishD schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:27:
[...]
Dat ben ik helemaal met je eens. Het is af en toe zo erg dat ik gewoon niet meer weet wat er aan de hand is. Snelle gameplay is leuk maar ze hebben het in Titanfall wel extreem doorgevoerd. Net een ronde met 6 titans in de map, dat is gewoon niet leuk meer. Het mag van mij iets langzamer en een max van 4 titans in een map.
Hoe kom je erbij dat dit een open beta is? Dit is nooit gezegd/beloofd..Phusebox schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:04:
[...]
Nee als het zo moet in een "open beta" zoals beloofd werd dan laat maar zitten. Belooft alweer veel goeds voor de support. Honderden mensen krijgen meerdere codes terwijl de eerlijke aanvragers niks krijgen.
Je zou even kunnen kijken of je misschien nieuwe drivers kan vinden of iets dergelijks...timpie81 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:57:
Even een vraagje ik heb deze beta nu op verschillende configuraties gespeeld.
Werkt allemaal fantastisch zowel op xbox als op de pc. Al zijn de textures op de pc wel net iets scherper.
Nu ben ik hem aan het testen op mijn Surface Pro 2. Ik weet dat de hardware die er in zit slecht is maar vind het gewoon leuk om te kijken hoeveel frames dit spel haalt. Ik krijg alleen schermvullende artifacts in beeld, Elk ander spel werkt van BF4, COD Ghosts tot AC4 etc. Wel met lage frames maar zonder artifacts.
Heeft iemand anders een intel HD op zijn pc of In zijn processor die even zijn videokaart kan disablen om te kijken of dit inderdaad aan INTEL HD ligt?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Heb de laatste intel drivers..greyfox1987 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:58:
[...]
Je zou even kunnen kijken of je misschien nieuwe drivers kan vinden of iets dergelijks...
Daar zijn inderdaad meer problemen mee, zag ik.timpie81 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:57:
Even een vraagje ik heb deze beta nu op verschillende configuraties gespeeld.
Werkt allemaal fantastisch zowel op xbox als op de pc. Al zijn de textures op de pc wel net iets scherper.
Nu ben ik hem aan het testen op mijn Surface Pro 2. Ik weet dat de hardware die er in zit slecht is maar vind het gewoon leuk om te kijken hoeveel frames dit spel haalt. Ik krijg alleen schermvullende artifacts in beeld, Elk ander spel werkt van BF4, COD Ghosts tot AC4 etc. Wel met lage frames maar zonder artifacts.
Heeft iemand anders een intel HD op zijn pc of In zijn processor die even zijn videokaart kan disablen om te kijken of dit inderdaad aan INTEL HD ligt?
Het gaat er om dat bots nooit een Titan krijgen.DervishD schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:21:
Nou, ik het het wel gehad met Titanfall. Een beetje bots afmaken is geen zak aan. Iedere eindscore is zo'n beetje hetzelfde, 5-8 pilot kills en 15-20 bot kills. Nou, joepie, dat houdt het echt spannend zeg. Als ik een FPS speel dan wil ik ook echt tegen andere mensen spelen, niet tegen een stel domme bots die gewoon blijven zitten terwijl ik op ze vuur. De maps zijn ook zeker groot genoeg om meer mensen op te laten spelen. 12 tegen 12 kan prima volgens mij. Nee, dit gaat 'm voor mij niet worden.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2014 14:40 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Nilsepils op 15-02-2014 15:03 ]
textures zijn wat minder scherp idd maar ziet er verrassend goed uit op x1.SinergyX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:40:
Ik ben alleen maar bots aan het killen om m'n Titan te krijgen, mij boeit het echt niet wat ik kill, of het een bot of speler is, het zijn punten en ik voel me goed als ik weer eentje melee neermep
Op de XBO draait het ook erg netjes, graphics zijn tikje minder scherp dan op de PC, maar speelt wel erg vloeiend.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 11% gewijzigd door hardware4live op 15-02-2014 15:09 ]
Wellicht een idee om het halen van een Titan dan iets moeilijker te maken.RocketKoen schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:32:
[...]
Het gaat er om dat bots nooit een Titan krijgen.
Dat is een beetje het probleem. De maps zijn net groot genoeg voor 6v6 titans (last titan standing mode)
Maar als je maar 6v6 speelt dan kom je maar zelden een tegenstander tegen in de infantrie fase.
Maak je het 12v12 of 16v16 dan krijg je betere infantry combat, maar als iedereen Titans krijgt wordt het veel te druk.
Heel graag!Grimmie187 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:22:
Weet niet of dit de juiste plek is maar ik heb per mail 2 beta keys ontvangen. Eentje gebruikt, kan ik iemand anders blij maken met de extra key?
Xbox One? Stuur me dan een PM, aubGrimmie187 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:22:
Weet niet of dit de juiste plek is maar ik heb per mail 2 beta keys ontvangen. Eentje gebruikt, kan ik iemand anders blij maken met de extra key?
Hartstikke bedankt man! :-)Grimmie187 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:23:
Key is voor PC trouwens.
Greyfox, DM onderweg.
[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-02-2014 15:27 ]
Geen idee hoe je K/D hier bepaald wordt. Worden grunts mogelijk meegerekend?timpie81 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:28:
wat voor k/d hebben jullie nu gemiddeld?
Bij bf4 heb ik met pijn en moeite 1.7 gehaald (ben niet zo goed inb shooters). Hier 3.4 pc en 2.3 x1.
Lijkt stuk makkelijker dan bf al komt dit mede door auto aim pistol denk ik. Zodra ik die niet gebruik is het gelijk een stuk lastiger
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 15-02-2014 16:57 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Nou dat is niet waar hoor.Postius schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:56:
Als je gewoon naar de betakey website gaat van Titanfall en je aanmeldt heb je binnen 24 uur een beta key, voor de PC (geen ervaring met Xbone).
Die indruk had ik ook. Als je de killfeed van je tegenstander bekijkt, zéker na een close quarters kill, dan zit er een groot verschil op in hoe ik het zelf ervaren heb. Dat belooft dus niet veel goeds vrees ik.SouLLeSSportal schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:09:
De game an sich is wel ok, ben nu in no time max lvl, maar hit reg is bijna net zo slecht als in bf. ik heb zo vaak dat ik hele clip in een speler rag, geen kill, ik word wel gekilled voor mijn gevoel wat ik zie en hoor 3 hits ofzo. Kijk je de killfeed na, is die al eeuwen de hoek om voordat ik hem uberhaupt zie. Bf4 is erger maar dit is ook niet van niveautje CS go ofzo...
Hopelijk fixen ze dit wel voor de game uit is, maar voor nu is het een aardige game, hoewel dat rodeo onzin gewoon irritant is, zijn nu de c4 trollers die alleen maar wachten tot je titan uit het forcefield stapt, springen erop en je titan is voordat je ze kan raken al half dood.
Verwijderd
Verwijderd
Vast wel, ligt er wel aan op welke resolutie je gaat spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:30:
Mensen enig idee of dit spel te draaien valt enigsinds op een:
Core 2 Quad q6600 2,4ghz
4gb ram
HD 7750 MSI oc
bij voorbaat dank
Zie mijn reactie op de vorige pagina. Ik gebruik dezelfde videokaart.Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:30:
Mensen enig idee of dit spel te draaien valt enigsinds op een:
Core 2 Quad q6600 2,4ghz
4gb ram
HD 7750 MSI oc
bij voorbaat dank
[ Voor 18% gewijzigd door H.Boss op 15-02-2014 17:51 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Zie DMhoutig schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:50:
Op een of andere manier heb ik een xbox key over... dm even als je deze wilt overnemen van mij.
ps ik heb geen xbox one dus hij is als het goed is niet gebruik. Ik had wel ea gemailt dat het verkeerd platform was dus kan zijn dat deze is gedeactiveerd....
[ Voor 4% gewijzigd door Tags NL op 15-02-2014 18:51 ]
https://powershellisfun.com
[ Voor 5% gewijzigd door iSpaceman op 15-02-2014 18:41 ]
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Dat is geen bug, dat is een graphics glitch. En dat kan erg specifiek aan een specifieke range videokaarten liggen (al kan het ook breder zijn of een specifieke optie). Maar wat is er interessant aan? 98% van de spellen die uitkomt heeft dit? Of is het gewoon iets zoeken om vervelend over te doen?thehawk007 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:09:
Amazing, bugs all over:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 15-02-2014 19:13 ]
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Kan net zo goed een temperatuur probleem zijn. Zomaar dingen afschuiven op bug vind ik wel heel erg simpel gedacht.thehawk007 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:09:
Amazing, bugs all over:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 15-02-2014 19:29 ]
[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 15-02-2014 19:29 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 44% gewijzigd door SgtElPotato op 15-02-2014 20:00 ]
Zucht...
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
gedbruik je soms intel hd?thehawk007 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:09:
Amazing, bugs all over:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door bAdmuTs op 15-02-2014 21:12 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq