Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
martijn24 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 01:27:

edit: ik lees het al op gamespot , ze beginnen met 6 vs 6 en daarna willen ze naar 48 totaal human controllers.
Nee, het blijft 6v6..

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:29
martijn24 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 01:27:
uurtje gespeeld 4 VS 4 conlusie tot nu toe: Mooie grafisch spel, goeie afwisseling qua spelervaring.

Alleen de bots irriteer ik me wel erg aan, kan niet echt oordelen hoe het straks in de (NIET) beta aan toe gaat, hoe groot worden de servers 32 VS 32 ? of ?

Neem aan dat ze dadelijk de bots eruit halen?

edit: ik lees het al op gamespot , ze beginnen met 6 vs 6 en daarna willen ze naar 48 totaal human controllers.
Zover ik weet blijft 6 het maximum per team.
Anders krijg je 48 titans op de map. Of moeten ze het krijgen van een titan 4x zo moeilijk maken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:57
Lijkt me geen verkeerd idee. Op elk moment in m'n Titan stonden er altijd wel 2 of 3 tegelijk op elkaar te raggen, heb amper kans gehad een beetje achter Pilots aan te gaan.

Vraag me wel af of hoe lang het spel boeiend blijft, ik had het wel een beetje gezien na een uurtje. Denk dat het ook meer geschikt is voor CoD liefhebbers en de bijbehorende snelle gameplay, vast leuk als afwisseling op BF maar om daar de volle mep voor te gaan betalen...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-12-2023
Wordt inderdaad snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
mogguhh !! ik ga het spel streame > voor vragen stel ze in de chat
http://www.twitch.tv/hankesnl

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Ik en EA chat:

"Hi, I didn't receive a TitanFall beta code and was wondering if there was another way to obtain one?"

EA:
"Sorry, your country is not elligible since it is not part of the Xbox One territory."

En, mja bedankt... * Phusebox cancelled Titanfall.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
Phusebox schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:53:
Ik en EA chat:

"Hi, I didn't receive a TitanFall beta code and was wondering if there was another way to obtain one?"

EA:
"Sorry, your country is not elligible since it is not part of the Xbox One territory."

En, mja bedankt... * Phusebox cancelled Titanfall.
Ah, hij is hier officieel nog niet uit, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Wat een onzin. Ik en met mij nog talloze anderen hebben zonder moeite een key gekregen via de chat.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Via Twitter is het ook al onmogelijk, voer de code binnen 5 sec in die iemand post en hij is al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gewoon opnieuw de chat proberen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wachttijd inmiddels 60 minuten, haha.

Nee als het zo moet in een "open beta" zoals beloofd werd dan laat maar zitten. Belooft alweer veel goeds voor de support. Honderden mensen krijgen meerdere codes terwijl de eerlijke aanvragers niks krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 15-02-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42
Je mist wel wat ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelChocomel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-05-2023
Heb inmiddels zo'n 4,5 uur de PC beta gespeeld en ik ben aangenaam verrast. Het bevalt me beter dan ik verwacht had. Er zit een lekker tempo in en het klimmen en springen werkt lekker soepel. Titans spelen ook erg lekker. Alleen lijkt het me wel een te kleine game om de volle mep voor te betalen. Ik wacht wel tot hij €20 ofzo kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:55
Erg lekker spelletje tot nu toe, de basis is vrij simpel, maar de combinaties aan loadout en burncards kan je behoorlijk gevarieerde tactieken gaan uitwerken.

Maar vraag me wel af of die burncards niet te OP zijn, had net Ogre Titan card, kan je meteen begin van de ronde in Attrition activeren, Hop, vanaf seconde 1 een titan aan je kant. Dan wals je echt zo in het begin overal overheen, laat staan als 6 spelers die kaart hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb de beta ook gespeeld en dit is wat ik er van vind.

Goed:
goede graphics
uitgebreide graphics settings
de game pace, lekker snel.
double jumping en wall running, geweldig. Ook leuk dat je ver de hoogte in kan gaan.
ttk, ook goed.

Niet goed:
te grote maps waardoor je soms te lang moet rennen voordat je een vijand vind.
te veel bots
te weinig menselijke spelers
geen duidelijke feedback wanneer je een kill maakt.
90 seconden wachttijd voor een nieuwe ronde begint. Waarom in godsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En na bijna een half uur wachten wordt je er gewoon uitgegooid. Titanfail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Je bent weer lekker bezig :). En waar word je eruit gegooid? Uit de chat? Hoezo ligt dat dan aan de game zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:19
ColonelChocomel schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:26:
Alleen lijkt het me wel een te kleine game om de volle mep voor te betalen. Ik wacht wel tot hij €20 ofzo kost.
Voor mij voelt hij zelfs aan als een f2p game. Gooi er microtransacties in, in de vorm van burncards en skins voor je titan oid en je hebt een f2p game.

Ben ik trouwens de enige die erg moest denken aan Blacklight: Retribution?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06
Kojoottii schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:28:
Erg lekker spelletje tot nu toe, de basis is vrij simpel, maar de combinaties aan loadout en burncards kan je behoorlijk gevarieerde tactieken gaan uitwerken.

Maar vraag me wel af of die burncards niet te OP zijn, had net Ogre Titan card, kan je meteen begin van de ronde in Attrition activeren, Hop, vanaf seconde 1 een titan aan je kant. Dan wals je echt zo in het begin overal overheen, laat staan als 6 spelers die kaart hebben.
Ik had een potje met iemand op een Titan, 2-3 man en dan ding was secondes later alweer kapoet. Zeker icm stealth kan je even allemaal in positie komen, die lock-on rocketlauncher doet aardig wat damage.

Maar zoals ik nu speel in BF4, weet ik bijna zeker dat ik Titanfall op de PC ga halen, ik kan écht niet meer richting met een controller.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2014 11:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
mcbacon0 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:34:Ben ik trouwens de enige die erg moest denken aan Blacklight: Retribution?
Nee, dat heb ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:34:
Je bent weer lekker bezig :). En waar word je eruit gegooid? Uit de chat? Hoezo ligt dat dan aan de game zelf...
De chat ja. Maar eigenlijk moet ik ook beter weten. EA is gewoon altijd crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelChocomel
Dat had ik wel bij de reveal op E3. Maar na het zelf gespeeld te hebben niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
SinergyX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:34:
[...]

Ik had een potje met iemand op een Titan, 2-3 man en dan ding was secondes later alweer kapoet. Zeker icm stealth kan je even allemaal in positie komen, die lock-on rocketlauncher doet aardig wat damage.

Maar zoals ik nu speel in BF4, weet ik bijna zeker dat ik Titanfall op de PC ga halen, ik kan écht niet meer richting met een controller.
De titans gaan echt te snel stuk inderdaad. Oplossing zou zijn: 2x zoveel health en max 1 titan per speler per potje.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelChocomel
Is er eigenlijk al iets bekend over de gamemodes die de uiteindelijke game krijgt? Ik hoop dat er ook wat originele modes komen, niet alleen de standaard modes die iedere shooter heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:39:
[...]

De chat ja. Maar eigenlijk moet ik ook beter weten. EA is gewoon altijd crap.
Onzin. Ik zit gisteren binnen 25 minuten in een chat. En had binnen één minuut m'n code voor Xbox One. Gisteren overdag had ik netjes een PC code gekregen via de mail.

Dat het bij jou niet werkt wil niet zeggen dat dat leidend is.. aangezien 90% van de mensen die de chat gebruikte gewoon een code hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Nu ondertussen een uurtje of 2 gespeeld, en ik ben positief verrast :) Had er al wel vertrouwen in dat het goed ging komen, maar om het zelf even te bevestigen is ook wel prettig.

Lekker snelle pace, en eigenlijk wel actie te vinden. Denk dat het toevoegen van AI ipv human players daar mede voor zorgt. Op de een of andere manier voelt dit gewoon goed :)

Dat Titans te snel stuk gaan vind ik wel meevallen. Heb niet het idee dat 2x zoveel health maar dan maar 1x per potje het spel nu echt leuker zou maken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Ik zou het wel tof vinden als je als squad echt enorm moest samenwerken om een Titan tegen de vlakte te krijgen. Die raketten hebben zeker wel nut hoor maar ik zie eigenlijk alleen maar titan vs titan gevechten (1 vs 1, 1vs 2 of zelfs 2vs2)

Het idee dat je met je mennekes tegen zo'n enorm machtige machine staat valt een beetje weg nu omdat er altijd wel een Titan aan jouw kant meestrijd.

[ Voor 24% gewijzigd door EvaluationCopy op 15-02-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 19:43
Als mensen nog een beta key zoeken (PC), DM me maar. Ik heb helaas geen tijd dit weekend..

[ Voor 3% gewijzigd door volkano op 15-02-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
EvaluationCopy schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:42:
[...]

De titans gaan echt te snel stuk inderdaad. Oplossing zou zijn: 2x zoveel health en max 1 titan per speler per potje.
Ik zeg: gamemode :)

Soort van 'King of the Hill' systeem, 1 persoon heeft de supersterke titan, de rest moet samenwerken tegen de Titan (en wat AI). (of gewoon free4all :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
ColonelChocomel schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:26:
Heb inmiddels zo'n 4,5 uur de PC beta gespeeld en ik ben aangenaam verrast. Het bevalt me beter dan ik verwacht had. Er zit een lekker tempo in en het klimmen en springen werkt lekker soepel. Titans spelen ook erg lekker. Alleen lijkt het me wel een te kleine game om de volle mep voor te betalen. Ik wacht wel tot hij €20 ofzo kost.
Yeah, about that...in het spel zelf zeggen ze dit:
MESSAGE OF THE DAY

Welcome to the Titanfall Beta!

This Beta contains a limited sample of content from the full game, and
introduces Burn Cards, as well as a new mode called Last Titan Standing.

Thanks for helping us stress-test the system in anticipation of launch on
March 11

-Respawn Entertainment
Verder speelt het lekker weg, alleen de Pilots hebben erg veel kogels nodig, en het klimsysteem is niet optimaal; hij pakt niet alles meteen vast, veel raamkozijnen hebben daar last van.
De wachttijd tussen ronden is erg lang, maar zo heb je wel de tijd om je loadout te veranderen enzo. Al zou een ready-up met een max van 90 seconden beter zijn denk ik. Iedereen klaar? Go!

[ Voor 8% gewijzigd door jeryz op 15-02-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelChocomel
Kirishima schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:21:
[...]

Yeah, about that...in het spel zelf zeggen ze dit:
Dat weet ik, maar toch. Waarschijnlijk zijn het weer de standaard 10 maps en een paar gamemodes. Dat vind ik toch echt weinig. Natuurlijk weet ik niks zeker maar ik vind het veel geld voor een game met alleen een multiplayer. Maar hopen dat die dan wel erg uitgebreid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
De SP van Battlefield is treurig en de SP van Call of Duty is al jaar en dag hetzelfde, waarbij Black Ops er nog even bovenuit steekt. De rest is mediocre. Ben daarom ook niet zo rauwig dat er geen SP in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
ColonelChocomel schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:26:
[...]

Dat weet ik, maar toch. Waarschijnlijk zijn het weer de standaard 10 maps en een paar gamemodes. Dat vind ik toch echt weinig. Natuurlijk weet ik niks zeker maar ik vind het veel geld voor een game met alleen een multiplayer. Maar hopen dat die dan wel erg uitgebreid wordt.
Ah, op die manier. Dan snap ik wel wat je bedoelt inderdaad, maar welk spel heeft dat niet? Dat een SP mist is voor mij persoonlijk geen probleem, maar ik snap dat mensen daar wel waarde aan hechten.
Al heeft Respawn wel laten doorschemeren dat er een soort van SP progressie in de MP zit, maar hoe dat precies werkt, geen idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Kirishima schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:34:
[...]

Ah, op die manier. Dan snap ik wel wat je bedoelt inderdaad, maar welk spel heeft dat niet? Dat een SP mist is voor mij persoonlijk geen probleem, maar ik snap dat mensen daar wel waarde aan hechten.
Al heeft Respawn wel laten doorschemeren dat er een soort van SP progressie in de MP zit, maar hoe dat precies werkt, geen idee :P
Uitkomst van de map die je speelt heeft gevolgen op de volgende map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Vind het eerlijk gezegd wat tegenvallen. De game ziet er aardig uit, De style is geweldig, de core mechanics zijn geweldig. Maar.......die bots die rondlopen, zijn zo gigantisch dom en slecht dat het een enorm contrast opleverd met wat echte spelers doen. Het voelt daardoor enorm kleinschalig aan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Voor iedereen die nog geen Betakey heeft doe het volgende:
Pak deze Beta key 4AN6-RR48-M4FE-DPMX-CRBV en verander een paar letters.

Volg vervolgens deze stappen: http://help.ea.com/en/art...orm-issue-and-workaround/
Een medewerker zal dan de Beta op je account activeren.
(Ik had hem binnen 2 uur)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb het gespeeld maar kan mij niet bekoren... helaas had hoge verwachtingen...

Gameplay is te chaotisch voor teamwork en de GFX... ik weet dat het BETA is maar toch...

Nee gameplay is lekker snel maar dit gaat hem voor mij niet worden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:02
masterrobo schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:52:
Voor iedereen die nog geen Betakey heeft doe het volgende:
Pak deze Beta key 4AN6-RR48-M4FE-DPMX-CRBV en verander een paar letters.

Volg vervolgens deze stappen: http://help.ea.com/en/art...orm-issue-and-workaround/
Een medewerker zal dan de Beta op je account activeren.
(Ik had hem binnen 2 uur)

Succes!
Thanks gedaan, nu wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:59
Nog een key gekregen in mijn inbox, ook niet nodig:

AL3K-TKT5-Z9Q3-3PP6-ZVCJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:09
In gmail wel onder het tabje promotions kijken trouwens, blijk de key al 21u te hebben :P

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Jedi Geub schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:55:Gameplay is te chaotisch voor teamwork
Dat ben ik helemaal met je eens. Het is af en toe zo erg dat ik gewoon niet meer weet wat er aan de hand is. Snelle gameplay is leuk maar ze hebben het in Titanfall wel extreem doorgevoerd. Net een ronde met 6 titans in de map, dat is gewoon niet leuk meer. Het mag van mij iets langzamer en een max van 4 titans in een map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
DervishD schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:27:
[...]

Dat ben ik helemaal met je eens. Het is af en toe zo erg dat ik gewoon niet meer weet wat er aan de hand is. Snelle gameplay is leuk maar ze hebben het in Titanfall wel extreem doorgevoerd. Net een ronde met 6 titans in de map, dat is gewoon niet leuk meer. Het mag van mij iets langzamer en een max van 4 titans in een map.
Qua teamplay wat ik zelf doe:

Loop met mijn mede titans mee over de map, schuil achter ze zodat je zelf geen damage krijgt, kijk goed of er een enemy pilot op een van jou friendly titans jumpt zodat je ze eraf kan knallen.

Probeer ook altijd over daken te lopen. Je kan vanaf elke kan geraakt worden inclusief boven je.
Flanken werkt 99,9% van de tijd. Heel effectief en maak er ook gebruik van.
Ga nooit alleen wandelen. Als je op de grond loopt, maak gebruik van je eigen AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Phusebox schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:04:
[...]
Nee als het zo moet in een "open beta" zoals beloofd werd dan laat maar zitten. Belooft alweer veel goeds voor de support. Honderden mensen krijgen meerdere codes terwijl de eerlijke aanvragers niks krijgen.
Hoe kom je erbij dat dit een open beta is? Dit is nooit gezegd/beloofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Even een vraagje ik heb deze beta nu op verschillende configuraties gespeeld.
Werkt allemaal fantastisch zowel op xbox als op de pc. Al zijn de textures op de pc wel net iets scherper.

Nu ben ik hem aan het testen op mijn Surface Pro 2. Ik weet dat de hardware die er in zit slecht is maar vind het gewoon leuk om te kijken hoeveel frames dit spel haalt. Ik krijg alleen schermvullende artifacts in beeld, Elk ander spel werkt van BF4, COD Ghosts tot AC4 etc. Wel met lage frames maar zonder artifacts.

Heeft iemand anders een intel HD op zijn pc of In zijn processor die even zijn videokaart kan disablen om te kijken of dit inderdaad aan INTEL HD ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 12:16
timpie81 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:57:
Werkt allemaal fantastisch zowel op xbox als op de pc. Al zijn de textures op de pc wel net iets scherper.

Nu ben ik hem aan het testen op mijn Surface Pro 2. Ik weet dat de hardware die er in zit slecht is maar vind het gewoon leuk om te kijken hoeveel frames dit spel haalt. Ik krijg alleen schermvullende artifacts in beeld, Elk ander spel werkt van BF4, COD Ghosts tot AC4 etc. Wel met lage frames maar zonder artifacts.

Heeft iemand anders een intel HD op zijn pc of In zijn processor die even zijn videokaart kan disablen om te kijken of dit inderdaad aan INTEL HD ligt?
Je zou even kunnen kijken of je misschien nieuwe drivers kan vinden of iets dergelijks...

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
greyfox1987 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Je zou even kunnen kijken of je misschien nieuwe drivers kan vinden of iets dergelijks...
Heb de laatste intel drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik heb een key voor de pc versie gekregen, maar krijg telkens de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van de aanvraag. Probeer het later nog eens." :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Nou, ik het het wel gehad met Titanfall. Een beetje bots afmaken is geen zak aan. Iedere eindscore is zo'n beetje hetzelfde, 5-8 pilot kills en 15-20 bot kills. Nou, joepie, dat houdt het echt spannend zeg. Als ik een FPS speel dan wil ik ook echt tegen andere mensen spelen, niet tegen een stel domme bots die gewoon blijven zitten terwijl ik op ze vuur. De maps zijn ook zeker groot genoeg om meer mensen op te laten spelen. 12 tegen 12 kan prima volgens mij. Nee, dit gaat 'm voor mij niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitterlemon
timpie81 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:57:

Daar zijn inderdaad meer problemen mee, zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:29
DervishD schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:21:
Nou, ik het het wel gehad met Titanfall. Een beetje bots afmaken is geen zak aan. Iedere eindscore is zo'n beetje hetzelfde, 5-8 pilot kills en 15-20 bot kills. Nou, joepie, dat houdt het echt spannend zeg. Als ik een FPS speel dan wil ik ook echt tegen andere mensen spelen, niet tegen een stel domme bots die gewoon blijven zitten terwijl ik op ze vuur. De maps zijn ook zeker groot genoeg om meer mensen op te laten spelen. 12 tegen 12 kan prima volgens mij. Nee, dit gaat 'm voor mij niet worden.
Het gaat er om dat bots nooit een Titan krijgen.

Dat is een beetje het probleem. De maps zijn net groot genoeg voor 6v6 titans (last titan standing mode)
Maar als je maar 6v6 speelt dan kom je maar zelden een tegenstander tegen in de infantrie fase.

Maak je het 12v12 of 16v16 dan krijg je betere infantry combat, maar als iedereen Titans krijgt wordt het veel te druk.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 07:17

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb het ook net gespeeld en moet zeggen is wel lekker snelle gameplay. Daarnaast draait het harstikke vloeiend op een HD7750(icm i3-4330) voor degene die ook hetzelfde kaartje hebben zie mijn instellingen.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/4jl2qu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/3166r78.jpg

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben alleen maar bots aan het killen om m'n Titan te krijgen, mij boeit het echt niet wat ik kill, of het een bot of speler is, het zijn punten en ik voel me goed als ik weer eentje melee neermep :)

Op de XBO draait het ook erg netjes, graphics zijn tikje minder scherp dan op de PC, maar speelt wel erg vloeiend.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Je speelt altijd nog tegen 6 anderen. Niets anders dan in bijvoorbeeld Modern Warfare 1. En er is constant actie. Zij het door titans, zij het door menselijke pilots of zij het door AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:56
Vlak nadat ik een code van Volkano heb mogen ontvangen kreeg ik zelf ook een invite.
Ik heb er dus eentje over, DM maar :)
Edit:
Vergeven!

[ Voor 6% gewijzigd door Nilsepils op 15-02-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
SinergyX schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:40:
Ik ben alleen maar bots aan het killen om m'n Titan te krijgen, mij boeit het echt niet wat ik kill, of het een bot of speler is, het zijn punten en ik voel me goed als ik weer eentje melee neermep :)

Op de XBO draait het ook erg netjes, graphics zijn tikje minder scherp dan op de PC, maar speelt wel erg vloeiend.
textures zijn wat minder scherp idd maar ziet er verrassend goed uit op x1.
Ze gaan de resolutie nog omhoog gooien op x1 met patch bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Extreem jammer dat het zo gelimiteerd is tot 6 tegen 6. Ik snap dat de nieuwe consolles maar de hardware hebben van een middelmatige PC van 2012. Maar 6 tegen 6 is toch wel heel sneu als ik jaren geleden al 64 v 64 deed. Maar mischien komt er een mod voor de PC :).

Voor de rest, tja gewoon zoveelste moderne shooters. Nu met mechs erin. Oke tof, maar het is dezelfde oude wijn die we al 10 jaar krijgen voorgeschoteld. Niks orgineels, niks nieuws, niks aan innovatie. Gewoon CoD BF met weinig man en af en toe een mechwarrior. Niet echt geïnspireerd

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Laatst online: 20-09 01:02
Het spel gaat toch al vrij snel vervelen er zit niet echt diepgang in of strategie. Die bost hebben echt geen toegevoegde waarde. De nieuwigheid van de titan is er al snel vanaf. Ik ga het spel dan ook niet aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door hardware4live op 15-02-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
RocketKoen schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:32:
[...]

Het gaat er om dat bots nooit een Titan krijgen.

Dat is een beetje het probleem. De maps zijn net groot genoeg voor 6v6 titans (last titan standing mode)
Maar als je maar 6v6 speelt dan kom je maar zelden een tegenstander tegen in de infantrie fase.

Maak je het 12v12 of 16v16 dan krijg je betere infantry combat, maar als iedereen Titans krijgt wordt het veel te druk.
Wellicht een idee om het halen van een Titan dan iets moeilijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Weet niet of dit de juiste plek is maar ik heb per mail 2 beta keys ontvangen. Eentje gebruikt, kan ik iemand anders blij maken met de extra key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
Grimmie187 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:22:
Weet niet of dit de juiste plek is maar ik heb per mail 2 beta keys ontvangen. Eentje gebruikt, kan ik iemand anders blij maken met de extra key?
Heel graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Grimmie187 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:22:
Xbox One? Stuur me dan een PM, aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Key is voor PC trouwens.

Greyfox, DM onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
Grimmie187 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:23:
Key is voor PC trouwens.

Greyfox, DM onderweg.
Hartstikke bedankt man! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
np, have fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Deze Beta is natuurlijk nog vrij beperkt qua content met betrekking tot bijv. de titans.

[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-02-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gewoon de help chat benaderen, werkt perfect als je nog een key nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hoe kom ik daar? Als ik bij support, problemen wil aangeven krijg ik alleen de optie om een email te verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:55
Ik vind de titan overleefbaarheid wel prima zo, zolang je beetje blijft bewegen en snelle uitvallen doet met burst damage, kan je prima groepen infantery en andere titans pakken zonder al te veel damage op te lopen. En die elektro wolk met dmg core, vrijlompe aoe wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:40

codex

Geen OpenAI agent :)

Wat ik vermakelijk vind aan deze game is dat je zelf tactiek kunt ontwikkelen. Het biedt juist veel ruimte voor tactiek, en het loont ook. Flanken, looproutes hebben ineens een 3 dimensionale betekenis, wanneer spring je op een Titan voor een rodeo ride. Je kan met een rodeo ride ook de pilot eruit lokken, of juist hopen op een rodeo ride zodat je nucleaire eject kan gebruiken. Er zitten behoorlijk wat mogelijkheden in het spel, zelf Titan vs Titan zijn strategieën te bedenken om een vijandelijke Titan te verslaan die effectiever zijn dan alleen point en shoot. Ik denk dat je als je 3 maanden nadat de game uit is ook besluit in te stappen je een lastige taak krijgt. Het mooie is dat door de snelheid je weinig tijd hebt om je acties te overwegen waardoor veel oefenen je echt een voordeel gaat geven in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:48
Last titan standing is ook zeer vermakelijk. Helemaal als je met een maatje in hetzelfde team zit, de één duikt erin met zijn shield up terwijl de ander door blijft schieten. Vervolgens draai je het om en voila, 2on5 win je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:19
In een titan v titan gevecht is het wel handig om te wachten met je vortex shield tot je tegenstander die gebruikt. Dan kan je alles wat hij ermee opvangt en afschiet terugkaatsen op hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
wat voor k/d hebben jullie nu gemiddeld?
Bij bf4 heb ik met pijn en moeite 1.7 gehaald (ben niet zo goed inb shooters). Hier 3.4 pc en 2.3 x1.
Lijkt stuk makkelijker dan bf al komt dit mede door auto aim pistol denk ik. Zodra ik die niet gebruik is het gelijk een stuk lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:48
timpie81 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:28:
wat voor k/d hebben jullie nu gemiddeld?
Bij bf4 heb ik met pijn en moeite 1.7 gehaald (ben niet zo goed inb shooters). Hier 3.4 pc en 2.3 x1.
Lijkt stuk makkelijker dan bf al komt dit mede door auto aim pistol denk ik. Zodra ik die niet gebruik is het gelijk een stuk lastiger
Geen idee hoe je K/D hier bepaald wordt. Worden grunts mogelijk meegerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Je hebt 2 K/D ratio's. Eentje waarbij ook de AI meegenomen wordt en eentje waar enkel pilots meegenomen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Dat hele AI gebeuren vind ik echt verschrikkelijk. Is gewoon voer voor je geweer. Het voegt ook echt niks toe, Beter 12vs12 echte spelers ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Q: Ik wil graag aan de beta meedoen, maar ik heb nog geen mail gehad. Wat nu?
A: Er zijn twee andere manieren om aan een key te komen. De eerste is via de live chat van EA Support er om vragen (misschien het verpakken in een 'mijn vrienden spelen allemaal al, maar ik nog niet' verhaaltje). De tweede manier is door masterrobo gepost: als je een licht gewijzigde key doorgeeft aan hun (hoeft geen correcte key te zijn), dan wordt de game alsnog toegevoegd aan je account.

Config editing is a no go btw. De config files staan in de respawn folder in documents/mijn documenten, maar meer dan je keybindings en je sensitivity wilt ie niet gaan. Met de standaard sourcecommands dan en FoV gaat ook niet hoger dan 90 (FoV scale van 1.3 naar 1.7 geeft geen ~120 FoV).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als je gewoon naar de betakey website gaat van Titanfall en je aanmeldt heb je binnen 24 uur een beta key, voor de PC (geen ervaring met Xbone).

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 15-02-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

De game an sich is wel ok, ben nu in no time max lvl, maar hit reg is bijna net zo slecht als in bf. ik heb zo vaak dat ik hele clip in een speler rag, geen kill, ik word wel gekilled voor mijn gevoel wat ik zie en hoor 3 hits ofzo. Kijk je de killfeed na, is die al eeuwen de hoek om voordat ik hem uberhaupt zie. Bf4 is erger maar dit is ook niet van niveautje CS go ofzo...
Hopelijk fixen ze dit wel voor de game uit is, maar voor nu is het een aardige game, hoewel dat rodeo onzin gewoon irritant is, zijn nu de c4 trollers die alleen maar wachten tot je titan uit het forcefield stapt, springen erop en je titan is voordat je ze kan raken al half dood.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Laatst online: 12:18
Postius schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:56:
Als je gewoon naar de betakey website gaat van Titanfall en je aanmeldt heb je binnen 24 uur een beta key, voor de PC (geen ervaring met Xbone).
Nou dat is niet waar hoor.
Ik heb eergisteren een code aangevraagd en heb niks gekregen.
Gewoon de support met een valse key opgeven en dan wordt het gewoon aan je acount gelinkt.
Werkte bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
Wat een heerlijke game zeg, hoge snelheid en vernieuwende gameplay hier ga ik me lang mee vermaken.

Zitten hier en daar nog wat kleine balance dingen in maar het is gewoon genieten om met een paar mooie combo's een halve stad door te jumpen en dan te eindigen met een rodeo. Je merkt wel dat mensen nog moeten wennen aan de extra dimensies en ze nog niet optimaal benutten. ze morgen van mij de player count nog wel iets verhogen naar 8vs8 maar opzich werkt dit ook wel door die instant respawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:09:
De game an sich is wel ok, ben nu in no time max lvl, maar hit reg is bijna net zo slecht als in bf. ik heb zo vaak dat ik hele clip in een speler rag, geen kill, ik word wel gekilled voor mijn gevoel wat ik zie en hoor 3 hits ofzo. Kijk je de killfeed na, is die al eeuwen de hoek om voordat ik hem uberhaupt zie. Bf4 is erger maar dit is ook niet van niveautje CS go ofzo...
Hopelijk fixen ze dit wel voor de game uit is, maar voor nu is het een aardige game, hoewel dat rodeo onzin gewoon irritant is, zijn nu de c4 trollers die alleen maar wachten tot je titan uit het forcefield stapt, springen erop en je titan is voordat je ze kan raken al half dood.
Die indruk had ik ook. Als je de killfeed van je tegenstander bekijkt, zéker na een close quarters kill, dan zit er een groot verschil op in hoe ik het zelf ervaren heb. Dat belooft dus niet veel goeds vrees ik.

Voor de rest vind ik het wel een heel leuk spel. Een arc grenade droppen in een kamertje vol met vijanden (vaak wel grunts, maar kom), binnen storm en sprayen maar. :) Het is een welkome afwisseling. Of ik het ga kopen, hmm, waarschijnlijk wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand nog een PC key tot zijn beschikking heeft zou ik hem graag willen uit proberen. Heb me met meerdere e-mail adressen en pogingen ingeschreven maar zonder succes. Hoop van harte dat er iemand nog een teveel heeft ontvangen, haha.

Hoor graag van iemand. Bij voorbaat dank!
Lijkt me een super gave game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen enig idee of dit spel te draaien valt enigsinds op een:

Core 2 Quad q6600 2,4ghz
4gb ram
HD 7750 MSI oc

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:02
Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:30:

Core 2 Quad q6600 2,4ghz
4gb ram
HD 7750 MSI oc

bij voorbaat dank
Vast wel, ligt er wel aan op welke resolutie je gaat spelen.

Zijn er Tweakers die vanavond nog gaan spelen (PC)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gisteren een paar potjes als assault gedaan, met de 'bovenste' titan. Die gameplay viel me wat tegen. Vandaag een paar potjes gedaan als assassin, met de middelste titan (die met de HE grenades) en daar heb ik wel wat lol mee beleeft. Ik flankte de enemy met mijn titan, staan daar opeens een man of 4 a 5 stil te staan. 3x raden wat 2 HE grenades doen daarmee... Juistem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 07:17

H.Boss

Hugo Boss

Verwijderd schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:30:

Core 2 Quad q6600 2,4ghz
4gb ram
HD 7750 MSI oc

bij voorbaat dank
Zie mijn reactie op de vorige pagina. Ik gebruik dezelfde videokaart.

[ Voor 18% gewijzigd door H.Boss op 15-02-2014 17:51 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 12:26

steel123

Cryman9

Heb het vanmiddag een beetje gespeeld, maar twijfel nog of ik het zo'n succes ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

houtig schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:50:
Op een of andere manier heb ik een xbox key over... dm even als je deze wilt overnemen van mij.
ps ik heb geen xbox one dus hij is als het goed is niet gebruik. Ik had wel ea gemailt dat het verkeerd platform was dus kan zijn dat deze is gedeactiveerd....
Zie DM :)

-edit-

Bedankt! Hij doet het :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tags NL op 15-02-2014 18:51 ]

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Ik heb twee codes voor PC ontvangen. Vond er zelf niks aan en liep ook niet echt super op mijn laptop (iets met ps4 versie gewild ofzo :P). Anyway heb nog een code over. PM me maar.

Edit: And it's gone

[ Voor 5% gewijzigd door iSpaceman op 15-02-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:09

India Sierra

Learn by failure

Amazing, bugs all over:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GGpZowCl.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bnOe7Jql.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lQgFqQZl.jpg

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Dat is geen bug, dat is een graphics glitch. En dat kan erg specifiek aan een specifieke range videokaarten liggen (al kan het ook breder zijn of een specifieke optie). Maar wat is er interessant aan? 98% van de spellen die uitkomt heeft dit? Of is het gewoon iets zoeken om vervelend over te doen?

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 15-02-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Dat had ik ook. Crossfire uitgezet en nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:09

India Sierra

Learn by failure

Oh thanks, in dat geval zal ik eens het een en ander gaan updaten :P

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan net zo goed een temperatuur probleem zijn. Zomaar dingen afschuiven op bug vind ik wel heel erg simpel gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Nou ik heb ook eindelijk wat kunnen spelen. (origin account broertje)
Het draait allemaal als een tiet, het is ouderwets knallen met een CoD gevoel.
Opzich niks mis mee, maar niet echt mijn ding meer.

Parkours werkt leuk, maps vallen nogal tegen qua grootte en zijn erg simplistisch.
Ik hoor mensen dat de maps groot zijn, daar begrijp ik niets van...
Ook die wat uitgebreidere map is vrij klein, vooral als je kijkt naar het gebied waar je uiteindelijk in vecht.

Verder denk ik zoals vele dat dit niet een game is waar je uren achter elkaar zoet mee kunt zijn.
Viel me wel op dat de learning curve echt NUL is, ik eindigde als ubernoob meteen bovenaan en parkour all over the place.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 15-02-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Sinds vanmiddag een key mogen ontvangen en wat gespeeld, ik moet zeggen dat TF heerlijk speelt. Het enige waar ik geen fan van ben zijn de (in de beta) veel te korte potjes DM (Geen idee hoe die gamemode heeft, maar het is gewoon Team Deathmatch)..

Ook jammer trouwens dat ze Titan Rodeo niet uitleggen in de tutorial, ik zie best wel weinig mensen dat gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 15-02-2014 19:29 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:11
Net even de training doorlopen en moet zeggen dat het allemaal best aardig werkt.
Morgen even wat meer in het spel duiken, moet zeggen dat het tot nu toe best aardig draait.

Ik weet eigenlijk totaal niet wat ik van dit spel moet verwachten, enige spellen die ik speel zijn n.m.l. CSGO en GTAV. Ik begreep dat dit meer een spel met veel 'techniek' zoals je eigen titan etc. Ik moet het nog spelen dus kan er nog niet echt een oordeel over vellen.

[ Voor 44% gewijzigd door SgtElPotato op 15-02-2014 20:00 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:11
Gisteren een key ontvangen en heb ondertussen zo'n 2 uur kunnen spelen.

De game speelt lekker vlot, schieten, rennen etc. voelt allemaal goed aan.
Ik vind het idee van titans in de game ook aardig werken, de AI die er rondloopt is even wennen, maar in feite moet je dat zien als voer voor een kortere titan cooldown en kills voor je weapon upgrades.
De twee maps die er in zitten vind ik niet echt spannend, ik was snel uitgekeken wat dat betreft. Het geheel ziet er ook niet echt mooi uit, opzich gewoon prima maar niks bijzonders.

Wat voor mij vooral een minpunt is is dat volgens mij de skill ceiling best wel laag ligt in deze game. Raak schieten is totaal niet moeilijk en over recoil nog maar te zwijgen. Het geheel voelt gewoon erg simpel aan.
Wat wel goed is is dat er tot nu toe (ik weet niet hoe het in de final game is, met alle perks/unlocks etc.) er weinig random troep in zit waar je aan sterft.
Doordat het geheel makkelijk/simpel aanvoelt ben ik ook bang dat voor veel mensen dit spel niet heel lang leuk blijft.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
gedbruik je soms intel hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

Een ding weet ik nu wel, ga het spel niet kopen. Mij te druk/onoverzichtelijk, autolock pistooltje blijft kut, af en toe zit ik ergens vast met de titan (mensen die je blokkeren, achter een boompje ofzo) en in die drukte is dat niet zo fijn en zo nog wel een aantal dingen waar ik me aan irriteer.

edit: had de game stiekum liever zonder titans gezien :)

[ Voor 18% gewijzigd door bAdmuTs op 15-02-2014 21:12 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste