Zouden mensen zo vriendelijk zijn overbodige Keys hier te posten?
Ik heb nu ook de xbox one beta code via de chat
Dus het vrienden verhaaltje werk goed ze vragen niks verder en geven gelijk een code
[ Voor 46% gewijzigd door H1CS op 14-02-2014 20:15 ]
Chat lijkt inderdaad goed te werken.H1CS schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:14:
Ik heb nu ook de xbox one beta code via de chatDus het vrienden verhaaltje werk goed ze vragen niks verder en geven gelijk een code
Duurt alleen even voordat je er inzit.
Kan hier al niet eens meer inloggen met me Origin account.
Karan
Okay I have added titan fall beta on your account please check it.
BAM.
BAM.
Wel bruut spel
Hopelijk voegen ze ook stuk grotere maps toe
Gewoon door te vragen of je in de béta mocht?mystiqu schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:16:
Karan
BAM.
Wat een vette game is dit. Wel nog een paar performance issues hier (FPS lag) maar wat speelt het heerlijk vloeiend. Ook vet dat je kan meerijden op de titan van een vriend, dat voegt echt een hoop toe.
Ja ik heb ook het vrienden verhaal opgehangen. Heerlijk... 8 MB/s, tis wel 13 gb. Ben echt suuuuuperbenieuwd!
Heb nu de beta voor PC én Xbox One.
Goeie chat!
Goeie chat!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je hoeft helemaal geen sterkverhaal te hebben, gewoon vragen om de key
dat chatten werkt code voor x1 en pc gekregen:) Top tip. Downloaden gaat super traag alleen. Misschien druk op hun servers.
Op de pc ga ik hem testen op:
Titan SLI opstelling op 1440p
Mijn laptop met 7970m op 1080p
Mijn Surface pro 2 met intel HD (hier ben ik voornamelijk benieuwd of dit het nog trekt. COD ghosts kon op 720p goed gespeeld worden)
Om zodoende de graphics te vergelijken met de xbox one. Ik laat mijn ervaringen nog weten.
Op de pc ga ik hem testen op:
Titan SLI opstelling op 1440p
Mijn laptop met 7970m op 1080p
Mijn Surface pro 2 met intel HD (hier ben ik voornamelijk benieuwd of dit het nog trekt. COD ghosts kon op 720p goed gespeeld worden)
Om zodoende de graphics te vergelijken met de xbox one. Ik laat mijn ervaringen nog weten.
Word nou al helemaal gek van dat autolock pistooltje
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Heb nu een stuk of 10 matches gespeeld maar ben niet echt onder de indruk. De titans zijn leuk maar het is niet denderend. Ik heb het al vaker gezegd maar het is gewoon Call of Duty met robots erbij en wat free-run elementen. De unlocks werken ook precies hetzelfde en de game heeft ook challenges erbij.
Leuk voor de CoD fans die eens iets anders willen (kwa stijl dan, gameplay is vrijwel gelijk).
Leuk voor de CoD fans die eens iets anders willen (kwa stijl dan, gameplay is vrijwel gelijk).
Inderdaad... geen kunst aan. Denk dat dit wel een dikke nerf gaat krijgen.bAdmuTs schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:36:
Ik krijg alleen maar de optie om EA te mailen ipv live chat
Gaat dit spel echt een hit worden of is het voornamelijk de hype?
Volgens mij moet je wel ingelogd zijn.rico_fxp schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:38:
Ik krijg alleen maar de optie om EA te mailen ipv live chat
Hmmm. net gechat en de toezegging gekregen dat het in mn Uplay account te zien is. maar dat schijnt blijkbaar even te duren aldus de agent...
https://twitter.com/VinceZampella/status/434411667091255296
Krijgen die arme klantenservicemensen ook eens rust.
Krijgen die arme klantenservicemensen ook eens rust.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Uplay? Bedoel je originDaanBB schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:40:
Hmmm. net gechat en de toezegging gekregen dat het in mn Uplay account te zien is. maar dat schijnt blijkbaar even te duren aldus de agent...
Heeft iemand anders ook dat de download op xbox one steeds op queued wordt gezet? Schiet niet echt op.
Ben ik, wellicht hebben ze chat support tijdelijk gestoptBitterlemon schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:40:
[...]
Volgens mij moet je wel ingelogd zijn.
Heb zelf gemerkt dat die autolock bijna geen tijd heeft om te locken... een carbine knalt je zo neerbAdmuTs schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:36:
ZZZZZ! ik lag echt te slapen. Wordt af en toe gek van al die Uplay/origin shizzle....timpie81 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:42:
[...]
Uplay? Bedoel je origin
Heeft iemand anders ook dat de download op xbox one steeds op queued wordt gezet? Schiet niet echt op.
Thanks man
Ik vind de game geweldig tot nu toe, één minpunt: bots.
[ Voor 3% gewijzigd door OE42 op 14-02-2014 20:53 ]
Wat is de functie van die bots nu eigenlijk? Volgens mij alleen maar kanonnenvoer, want ze doen echt helemaal niets. Misschien als je lang genoeg stil staat? Het lijkt alsof ze het alleen als vulling er in hebben gestopt...OE42 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:53:
Ik vind de game geweldig tot nu toe, één minpunt: bots.
Moet ik die persoon wel zien staan,word meestal neergeknald door iemand die ik niet gezien heb. Het spel is zo chaotisch dat ik van gekkigheid niet meer weet hoe of wat.Basekid schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:47:
[...]
Heb zelf gemerkt dat die autolock bijna geen tijd heeft om te locken... een carbine knalt je zo neer
Mappen gemaakt voor 6v6 spelers zijn te klein als daar ook nog eens ~6 Titans doorheen moeten wandelen. Mappen voor 6+ Titans zijn te groot voor 6v6 voetsoldaten. Denk dat ze daarom bots erin hebben gegooid om de maps wat voller te laten lijken qua voetsoldaten. Nu de AI nog wat omhoog.yinx84 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:55:
[...]
Wat is de functie van die bots nu eigenlijk? Volgens mij alleen maar kanonnenvoer, want ze doen echt helemaal niets. Misschien als je lang genoeg stil staat? Het lijkt alsof ze het alleen als vulling er in hebben gestopt...
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Wat ze qua mij mogen veranderen is dat niet iedereen tegelijk een Titan krijgt. Ik zou veel liever zien dat elk team 1-2 titans heeft en dat je ze echt moet helpen op de map
Ik vind die bots heerlijk, wordt je paar keer afgeschoten, heb je weer even goed gevoel als je weer wat (bots) gasten overhoop schiet 
Ok, had eerste potje first kill, first titan, first titan kill en first kill streak
Ok, had eerste potje first kill, first titan, first titan kill en first kill streak
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Of gewoon 1 titan per persoon per ronde en met een burn card een 2de ofzo.dr34m3dd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:01:
Wat ze qua mij mogen veranderen is dat niet iedereen tegelijk een Titan krijgt. Ik zou veel liever zien dat elk team 1-2 titans heeft en dat je ze echt moet helpen op de map
[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 14-02-2014 21:14 ]
heh chat optie werkt dus nog steeds
had me zin nog niet afgemaakt , en het was all "dont worry I'll activate the beta on your account"
En hoe lang duurde het bij jou om in een gesprek te komen?
Eerder al geprobeerd, maar toen moest ik na een tijdje weg. Nu weer aan het proberen en ik ben alweer vrij lang aan het wachten...
Eerder al geprobeerd, maar toen moest ik na een tijdje weg. Nu weer aan het proberen en ik ben alweer vrij lang aan het wachten...
[ Voor 53% gewijzigd door Daanieyel op 14-02-2014 21:18 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
Duurde bij mij +/- 20 minuten. Hij gaf wel aan 35-40 minuten maar tijd ging heel snel omlaag.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
zo'n 40 -45 minutenDaanieyel schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:18:
En hoe lang duurde het bij jou om in een gesprek te komen?
Dit was ook bij mij het geval, ik moet zeggen de medewerkers van de live chat zijn erg vriendelijk en iedereen maar haten op EA.Rivanov schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:23:
Duurde bij mij +/- 20 minuten. Hij gaf wel aan 35-40 minuten maar tijd ging heel snel omlaag.
Waar kun je dan zien hoe lang het nog duurt?Rivanov schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:23:
Ryzen 3600 - GTX1060
Tot nu toe een vermakelijk spel.
En nog geen crashes of bugs
En nog geen crashes of bugs
Even los van de gameplay op zich die ik erg vind bevallen, wat is deze game "af"! Totaal niet het idee een bèta te spelen, alle opties zitten er in, loopt nagenoeg vlekkeloos. Daar kunnen andere developers een puntje aan zuigen.
Helemaal mee eens, kudo's voor Respawn. Snap niet hoe NuTech het 'Titanfail' kon noemen.reemprive schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:28:
Even los van de gameplay op zich die ik erg vind bevallen, wat is deze game "af"! Totaal niet het idee een bèta te spelen, alle opties zitten er in, loopt nagenoeg vlekkeloos. Daar kunnen andere developers een puntje aan zuigen.
Van mij mogen de bots weg en mag het 9 vs 9 worden.
Wat ben ik jaloers! Ik heb al heel wat tijd gespendeerd aan gameplay vids en vanmiddag toen een maatje me appte met het feit dat hij een key ontvangen had dacht ik heel vrolijk ooh dan heb ik er ook wel één.
Niet dus
Maar goed tot 17 februari worden ze verstuurd. Dus er is nog kans.
Niet dus
Lees eens wat reacties terug.Oulewappeur schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:01:
Wat ben ik jaloers! Ik heb al heel wat tijd gespendeerd aan gameplay vids en vanmiddag toen een maatje me appte met het feit dat hij een key ontvangen had dacht ik heel vrolijk ooh dan heb ik er ook wel één.
Niet dus
Maar hoe moeilijk kan het zijn het is gewoon een opgepoetste CoD/CS:Go grafisch en gameplay met helemaal niets speciaals.reemprive schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:28:
Ik heb nu een paar potjes gespeeld en vind het echt verschrikkelijk kut het lijkt wel een MW2 met bots en titans met auto-aim pistolen..
Ik denk dat de mensen die MW of CS leuk vinden dit ook wel leuk vinden maar voor het BF4 publiek lijkt het mij niets.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Voor het CS publiek denk ik ook niet, speelt heel anders dan CS. Ik zocht eigenlijk een recht toe recht aan shooter ala quake/unreal of iets meer zoals CS maar ben er nog niet uit wat ik er precies van vind. Ik neig ernaar om na de beta de volledige versie niet aan te schaffen.beuker19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:10:
[...]
Ik denk dat de mensen die MW of CS leuk vinden dit ook wel leuk vinden maar voor het BF4 publiek lijkt het mij niets.
Na een aantal uur gespeeld te hebben, ben ik erachter dat dit geen spel voor mij is.
Het is een race naar de eerste titan. Degene die het eerste de titan krijgt, domineert de map waardoor zijn teammaten ook sneller zijn met een titan te krijgen. Daarna is het campen op de plekken waar iemand van de tegenstander zijn titan neerzet. Zo gauw die uit het schild loopt, wordt die persoon aan alle kanten aangevallen.
De Last Titan Standing gamemode vind ik niet heel veel aan. De pilot gameplay vind ik leuker vooral vanwege de parkour/movement.
De AI is te dom en had net zo goed weg kunnen blijven. 8vs8 had ook nog prima gewerkt op deze mappen.
Helaas is het schieten met wapens te makkelijk. Een kwestie van de muisknop inhouden, want er zit geen recoil op de wapens. Zelfs over grote afstanden
.
Naja, weten we dat ook weer en kan ik me op andere spellen focussen. Het is jammer dat ik de code niet aan iemand anders kan geven na het proberen...
Het is een race naar de eerste titan. Degene die het eerste de titan krijgt, domineert de map waardoor zijn teammaten ook sneller zijn met een titan te krijgen. Daarna is het campen op de plekken waar iemand van de tegenstander zijn titan neerzet. Zo gauw die uit het schild loopt, wordt die persoon aan alle kanten aangevallen.
De Last Titan Standing gamemode vind ik niet heel veel aan. De pilot gameplay vind ik leuker vooral vanwege de parkour/movement.
De AI is te dom en had net zo goed weg kunnen blijven. 8vs8 had ook nog prima gewerkt op deze mappen.
Helaas is het schieten met wapens te makkelijk. Een kwestie van de muisknop inhouden, want er zit geen recoil op de wapens. Zelfs over grote afstanden
Naja, weten we dat ook weer en kan ik me op andere spellen focussen. Het is jammer dat ik de code niet aan iemand anders kan geven na het proberen...
Niet jouw game Killerbeuker, maar ik speel vrij veel BF maar ben ook fan van fast paced shooters. COD Ghosts is grafisch en qua audio ruimschoots een mindere game dan Titanfall en loopt voor geen meter. BF4 is echt niet het summum, wat ik vaak bespeur in jouw reacties. Zie de problemen die alle pracht en praal met zich mee brengt, als je het meest uit het spel wil halen bij BF4 moet je eerst allerlei grafische settings minimaliseren. En dat heeft niks met framerate te maken maar met de problemen in de engine die bij het inschakelen van bepaalde instellingen de kop op steken.
Je kan ook een keer een beetje open staan voor wat anders.
Nou ik heb MW1 , 2 en de eerste BO best wel veel gespeeld 300+uur per game maar het is nooit mijn ding echt geweest.reemprive schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:18:
Niet jouw game Killerbeuker, maar ik speel vrij veel BF maar ben ook fan van fast paced shooters. COD Ghosts is grafisch en qua audio ruimschoots een mindere game dan Titanfall en loopt voor geen meter. BF4 is echt niet het summum, wat ik vaak bespeur in jouw reacties. Zie de problemen die alle pracht en praal met zich mee brengt, als je het meest uit het spel wil halen bij BF4 moet je eerst allerlei grafische settings minimaliseren. En dat heeft niks met framerate te maken maar met de problemen in de engine die bij het inschakelen van bepaalde instellingen de kop op steken.
MW2 vond ik dan ook echt kut dus denk dat het eerder is dat het type game mij niet ligt.
Ben ook nooit een fan geweest van Neushaar kanaal in BF3 bijv.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Kan natuurlijk, ik heb dat met andere games. Ik speel bijvoorbeeld nooit singleplayers, ik vind het echt geen ruk aan. Fast paced shooters is het meest mijn ding, al vind ik BF ook vermakelijkbeuker19 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:22:
[...]
Nou ik heb MW1 , 2 en de eerste BO best wel veel gespeeld 300+uur per game maar het is nooit mijn ding echt geweest.
MW2 vond ik dan ook echt kut dus denk dat het eerder is dat het type game mij niet ligt.
Ben ook nooit een fan geweest van Neushaar kanaal in BF3 bijv.
speelt erg lekker weg hoor 
enige puntje van kritiek is dat de bots teveel punten opleveren in attrition. Beetje jammer als je veel meer pilots/titans killed om vervolgens minder punten te hebben dan pietje die alleen maar bots killed.
enige puntje van kritiek is dat de bots teveel punten opleveren in attrition. Beetje jammer als je veel meer pilots/titans killed om vervolgens minder punten te hebben dan pietje die alleen maar bots killed.
Hoe doe je dat? Ik heb daar wel wat over gelezen inderdaad, dat die bots een tactisch nut hebben. Je zou ze bijvoorbeeld moeten kunnen inzetten om een Titan af te leiden, zodat je zelf een rodeo rode kan doen.
Hoe spring je op een titan? ik wordt steeds geplet wanneer ik misspring 
Je levelt trouwens wel snel, zit nu al op 12 (beta is misschien sneller omdat je zo dingen kunt testen?)
Je levelt trouwens wel snel, zit nu al op 12 (beta is misschien sneller omdat je zo dingen kunt testen?)
Inderdaad. Weet niet hoe ik me hier lang boeiend mee kan houden... Meer wapens is leuk, maar zal niet veel verandering brengenhardware4live schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:41:
Wordt toch vrij snel eentonig
Dat gevoel heerst bij mij ook heel sterk. Dat vernieuwende is bij mij niet echt aanwezig. Speelt inderdaad wel lekker weg, maar denk dat ik te hoge verwachtingen had. Al is dit nog wel een beta natuurlijk.hardware4live schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:41:
Wordt toch vrij snel eentonig
Ja, ik krijg geen verbinding meer ?Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:42:
De server(s) zijn down?
Verwijderd
Ik zie de servers wel incl ping (EUW, EUN, NA etc), maar bij alles roept hij dat hij geen servers kan vinden
Onzin. Je hoeft niet eens een Titan te callen om de map te winnen en MVP te zijn...Jerry schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:17:
Heb hetzelfde. Maar net 2 uurtjes gespeeld. 1 woord: FUN 
Het is gewoon echt tof om te spelen.
Het is gewoon echt tof om te spelen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat een vet spel!
- Graphics op xbox one vallen me alles mee. Gezien dit een oude engine is had ik er weinig van verwacht maar vind het ok. Geen bf4, maar zeker ok
- Gameplay is razend snel, overall actie. Enige nadeel het auto aim pistol iedereen kan hiermee raakschieten, Ook wel weer eens leuk om in een spel een goede k/d te halen maar stat junkies zullen dit wapen voornamelijk gebruiken denk ik
- Ik denk wel dat het sneller gaat vervelen dan BF. Daar zit meer variatie in. COD heb ik nooit online gespeeld vond ik te B, dit vind ik dan wel weer vet door die titans.
Zeker de moeite waard straks te kopen, zal het geen honderden uren spleen zoals BF3 en BF4 maar zeker wel een tijdje.
Morgen eens op de pc proberen.
- Graphics op xbox one vallen me alles mee. Gezien dit een oude engine is had ik er weinig van verwacht maar vind het ok. Geen bf4, maar zeker ok
- Gameplay is razend snel, overall actie. Enige nadeel het auto aim pistol iedereen kan hiermee raakschieten, Ook wel weer eens leuk om in een spel een goede k/d te halen maar stat junkies zullen dit wapen voornamelijk gebruiken denk ik
- Ik denk wel dat het sneller gaat vervelen dan BF. Daar zit meer variatie in. COD heb ik nooit online gespeeld vond ik te B, dit vind ik dan wel weer vet door die titans.
Zeker de moeite waard straks te kopen, zal het geen honderden uren spleen zoals BF3 en BF4 maar zeker wel een tijdje.
Verwijderd
Auto pistol is lame, maar mijn ervaring is dat als je met de Assault Rifle begint te schieten nadat je al beschoten wordt met dat Auto pistol ding dat je dan nog steeds makkelijk wint. Gewoon 180 graden draaien en schieten.timpie81 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:44:
Wat een vet spel!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SJfz9_TOs]
Net deze even met shadowplay opgenomen. Auto pistol klinkt lame maar behalve voor die bots is het niet bijzonder handig moet ik zeggen...
Net deze even met shadowplay opgenomen. Auto pistol klinkt lame maar behalve voor die bots is het niet bijzonder handig moet ik zeggen...
Had me gisteren opgegeven voor de beta, maar krijg je nog een bevestiging ofzo dat dat gelukt is? Ik kreeg constant die knop te zien dat je met Origin moest inloggen (wat ik gedaan heb, ik heb een Origin account). Maar niks in de mail ofzo?
Make lovecraft not warcraft.
hij vindt ineens geen enkele server meer? Ik voel een bf4 deel 2 ervaring aankomen met EA
ze gingen servers updaten volgens reddit...
ok dan morgen weer een dag. Was even benieuwd hoe het er op de pc uitziet/draait vergeleken met de xbox one.dr34m3dd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:51:
ze gingen servers updaten volgens reddit...
En voor de mensen die zeggen dat t trouwens eentonig is. Ik denk dat nog niet alles is vrijgegeven. Er zullen verschillende soorten titans zijn onderandere
De vergelijking met Battlefield gaat natuurlijk compleet mank, dat lijkt me overduidelijk.
Heb met een glimlach gespeeld. Ziet er goed uit, speelt snel en soepel, Titangevechten zijn erg tof en door de bewegingsvrijheid is de verticaliteit totaal niet erg, maar juist een meerwaarde, in tegenstelling tot de Call of Duty reeks na MW1. Verder vind ik het extract gedeelte aan het einde van het potje ook een leuke toevoeging.
Heb al zin om morgen verder te gamen
.
Heb met een glimlach gespeeld. Ziet er goed uit, speelt snel en soepel, Titangevechten zijn erg tof en door de bewegingsvrijheid is de verticaliteit totaal niet erg, maar juist een meerwaarde, in tegenstelling tot de Call of Duty reeks na MW1. Verder vind ik het extract gedeelte aan het einde van het potje ook een leuke toevoeging.
Heb al zin om morgen verder te gamen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Het is een bug.Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:44:
[...]
Ik zie de servers wel incl ping (EUW, EUN, NA etc), maar bij alles roept hij dat hij geen servers kan vinden.
https://twitter.com/jonshiring
Titanfall Beta is unable to allocate more servers right now. This is a bug, not a limit. Microsoft is aware and working on it.
all servers on all platforms are on Microsoft's Azure platform.
[ Voor 26% gewijzigd door nFo op 14-02-2014 23:00 ]
YouTube: Titanfall: SMART PISTOL + GRENADES = NADESHOT (PC ULTRA 1080p)
Je kan granaatjes neerknallen met je smart pistol haha
Je kan granaatjes neerknallen met je smart pistol haha
Het voelt bij mij precies hetzelfde als Call of Duty. Ik heb CoD4, Mw2 en BO aardig wat gespeeld. Dit is feitelijk hetzelfde, maar dan in plaats van killstreaks titans. Het parcour gedeelte is alleen enigszinds vernieuwend. Battlefield speelt zo anders weg dan dit. Veel minder chaotisch en meer op skill.
Hier ook sinds vandaag titanfall beta, moet zeggen dat het best lekker wegspeelt en zeker even wat anders is dan BF4. Heb alleen een beetje het idee dat het wat simpel is, komt dit door de beta of zal het altijd zo 'gelimiteerd' zijn?
Mensen weten nog niet echt wat ze allemaal doen. Je kan bijvoorbeeld de AI hacken en dat zorgt ook voor afleiding waar veel mensen in trappen enzo...tobitronics schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:04:
Hier ook sinds vandaag titanfall beta, moet zeggen dat het best lekker wegspeelt en zeker even wat anders is dan BF4. Heb alleen een beetje het idee dat het wat simpel is, komt dit door de beta of zal het altijd zo 'gelimiteerd' zijn?
Niet alle content zal in de beta zitten, maar je moet er wel vanuit gaan dat de gameplay die je nu ziet in de beta dat dat final is.
De schijfjes zijn immers al lang gedrukt.
De schijfjes zijn immers al lang gedrukt.
[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 14-02-2014 23:11 ]
Naja, als we dan toch niet kunnen spelen, een beetje leesvoer:
http://news.xbox.com/2014/02/games-titanfall-bad-habits
http://news.xbox.com/2014/02/games-titanfall-bad-habits
Dat hangt er maar vanaf. Iemand die alleen BF speelt wordt waarschijnlijk overgelopen als hij COD speelt omdat het meer om reactievermogen draait, andersom zal een COD speler meer moeite hebben met het feit dat je bij BF meer moet samenwerken en als longe ranger niet overal mee weg komt. Wat je feitelijk beweert is dat quake achtige games geen skill vereisen, ik denk dat er zat mensen zijn die dat niet met je eens zijn.stijnislike schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:03:
Het voelt bij mij precies hetzelfde als Call of Duty. Ik heb CoD4, Mw2 en BO aardig wat gespeeld. Dit is feitelijk hetzelfde, maar dan in plaats van killstreaks titans. Het parcour gedeelte is alleen enigszinds vernieuwend. Battlefield speelt zo anders weg dan dit. Veel minder chaotisch en meer op skill.
Verwijderd
Skillniveau van Quake games ligt anders toch wel een stap of 10 hoger dan CoD en BF bij elkaar
.
Ik snap niet dat Titanfall steeds met Quake en Unreal Tournament vergeleken wordt terwijl de snelheid daar veel hoger ligt en richten daar veel moelijker in is. In mijn ogen is de learning curve van BF veel hoger dan die van COD en is COD vooral richten en de trekker overhalen.reemprive schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:18:
[...]
Dat hangt er maar vanaf. Iemand die alleen BF speelt wordt waarschijnlijk overgelopen als hij COD speelt omdat het meer om reactievermogen draait, andersom zal een COD speler meer moeite hebben met het feit dat je bij BF meer moet samenwerken en als longe ranger niet overal mee weg komt. Wat je feitelijk beweert is dat quake achtige games geen skill vereisen, ik denk dat er zat mensen zijn die dat niet met je eens zijn.
Ja ben ik met je eens, maar ook daar gaat het op. Als je goed bent in Quake kan je nog steeds moeite hebben met een game als BF4. Je kan niet zonder meer stellen dat elke fast paced shooter meer/minder skill vereist, dat een game met meer of minder recoil makkelijker is(qua recoil is BF4 nog niks als je DoD hebt gespeeld).Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:19:
Skillniveau van Quake games ligt anders toch wel een stap of 10 hoger dan CoD en BF bij elkaar.
Verwijderd
Het enige lastige aan BF zijn de helicopters en vliegtuigen, de rest is te arcade. Verschilt in dat opzicht niet zo veel van cod4 promod. Cod2 is nog wel een stapje of 5 moeilijker dan BF en de nieuwere CoD's.stijnislike schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:24:
[...]
Ik snap niet dat Titanfall steeds met Quake en Unreal Tournament vergeleken wordt terwijl de snelheid daar veel hoger ligt en richten daar veel moelijker in is. In mijn ogen is de learning curve van BF veel hoger dan die van COD en is COD vooral richten en de trekker overhalen.
Ik moet zeggen dat ik het ook wel wat op COD vind lijken qua speelstijl, maar dit is veeeel sneller, veel meer ' controlled chaos'.. En je hebt hoogte! Die verticale jumps ed zijn zo goddelijk. Je kan zo ziekelijk snel door een stuk map heen komen als je dat onder de knie hebt, en zeker als er straks mensen langer spelen zullen de infantery fights een stuk interessanter worden.stijnislike schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:03:
Althans, dat verwacht ik. Ik denk dat er veel meer in air combat zal zijn als er nu is, en dat mensen titans vooral zullen neerzetten als support, die meeloopt of op eigen houtje targets zoekt.
Battlefield vind ik echter een stuk minder skillvol als dit. Zeker BF4 met z'n heerlijke hit reg... Begrijp me niet verkeerd ik vond BF3 heel tof, ik vind BF4 in dezelfde mate tof, maar BF4 heeft gewoon een hoop issues die ik niet kan begrijpen... Het is zo lame.
Voor nu; heeerlijke snelle gameplay, veel actie echt mijn spelletje dit
70 minuten in de wachtrij gestaan, maar inmiddels wel toegevoegd aan de Beta!
Nu downloaden en dan nog ff een paar potjes knallen voordat ik naar bed ga
Servers zijn down.Oulewappeur schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:35:
70 minuten in de wachtrij gestaan, maar inmiddels wel toegevoegd aan de Beta!
Jammer dat de servers down liggen. Had vanavond wel nog een paar potjes willen spelen, maar ik vind het allzinds een geslaagde opzet.
Wat ik wel wil tegenspreken zijn de graphics. Die zien er helemaal niet super uit. Kijk maar eens naar je Titan wanneer je erin gaat zitten of het interieur van de helikopters voor je op de map wordt gezet. Dat ziet er belachelijk slecht uit. Heel raar vind ik dat, want wanneer je dan gewoon aan het spelen bent vind ik de mappen aan de buitenkanten dan weer super uitzien.
Wat ik wel wil tegenspreken zijn de graphics. Die zien er helemaal niet super uit. Kijk maar eens naar je Titan wanneer je erin gaat zitten of het interieur van de helikopters voor je op de map wordt gezet. Dat ziet er belachelijk slecht uit. Heel raar vind ik dat, want wanneer je dan gewoon aan het spelen bent vind ik de mappen aan de buitenkanten dan weer super uitzien.
Deed het net heel even, crashte tijdens de tutorial en nu kan ie weer geen connectie maken (No Server Found)
Moet zeggen dat dat wall runnen etc een beetje overdreven is. Het maakt het spel niet opeens heel anders ofzo.
Zullen waarschijnlijk nog niet de final textures zijn. Zullen wel downscaled zijn voor de Beta. Vind de textures als je de Titan in kruipt ook niet super inderdaad..Ggampie schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:51:
Jammer dat de servers down liggen. Had vanavond wel nog een paar potjes willen spelen, maar ik vind het allzinds een geslaagde opzet.
Heb de game nu een uurtje gespeeld en het begin toch een beetje eentonig teworden. Koop de game niet wacht tot Titanfall 2 uitkomt
En hoe grijp je iemand uit zijn titan? Is dat melee attack?
Bug.. ze zijn er volop mee bezig om het te verhelpen. (aldus hun Twitter accounts)
uurtje gespeeld 4 VS 4 conlusie tot nu toe: Mooie grafisch spel, goeie afwisseling qua spelervaring.
Alleen de bots irriteer ik me wel erg aan, kan niet echt oordelen hoe het straks in de (NIET) beta aan toe gaat, hoe groot worden de servers 32 VS 32 ? of ?
Neem aan dat ze dadelijk de bots eruit halen?
edit: ik lees het al op gamespot , ze beginnen met 6 vs 6 en daarna willen ze naar 48 totaal human controllers.
Alleen de bots irriteer ik me wel erg aan, kan niet echt oordelen hoe het straks in de (NIET) beta aan toe gaat, hoe groot worden de servers 32 VS 32 ? of ?
Neem aan dat ze dadelijk de bots eruit halen?
edit: ik lees het al op gamespot , ze beginnen met 6 vs 6 en daarna willen ze naar 48 totaal human controllers.
[ Voor 15% gewijzigd door CallmeGod op 15-02-2014 01:31 ]