Vanavond 19u komt de laatste DLC-pack uit, toch maar weer even proberen
Verwijderd
Heb dus de DLC en kan wel een vriend joinen en de mappen spelen maar in gamemode lobby zie ik niet
- Rising Variety Pack
- Rising Atrition Pack
Wel zie ik Wingman LTS erbij staan, of was die daar al langer?
- Rising Variety Pack
- Rising Atrition Pack
Heeft dit spel nu niet een volledig uit elkaar gescheurde community?
Laatste keer dat ik speelde waren er al amper spelers, en met meer DLC word het alleen maar minder..
Laatste keer dat ik speelde waren er al amper spelers, en met meer DLC word het alleen maar minder..
Voor in ieder geval attrition en hardpoint zijn er wel voldoende mensen met een season pass. Of de matchmaking ze altijd snel vindt is een tweede, hoewel dat de laatste tijd wel redelijk gaat.unfor schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:55:
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik speel sporadisch, zonder DLC (PC). Een gebrek aan spelers merk ik niet/nauwelijks.unfor schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:55:
Misschien komt het door de gametime van Origin
Even naar beneden scrollenVerwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:53:
Heb dus de DLC en kan wel een vriend joinen en de mappen spelen maar in gamemode lobby zie ik niet
- Rising Variety Pack
- Rising Atrition Pack
Op de Xbox One zijn er nog genoeg spelers op alle playlisten. Zelfs op dit moment nog op West-Europe servers.
Als je een andere mode speelt zoals last titan standing dan is het best triest met het vinden van een game. Attrition is nooit een probleem, krijg altijd wel een game.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Verwijderd
Zo simpel en gewoon erover heen gekeken.
Vraagje over het droppen van je titan, is er een truuk om een beetje richting te geven aan dat gedrop. In CTF wil ik soms de titan een stuk verder af droppen, pakweg 30/40 meter verder maar meestal komt flak voor je neus terecht. Is dat te sturen op 1 of andere manier?
Valt hij niet in de openlucht waar je cursor de grond raakt? Zo doe ik het tenminste, het kan telkens toeval zijn natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:21:
[...]
Zo simpel en gewoon erover heen gekeken.
Vraagje over het droppen van je titan, is er een truuk om een beetje richting te geven aan dat gedrop. In CTF wil ik soms de titan een stuk verder af droppen, pakweg 30/40 meter verder maar meestal komt flak voor je neus terecht. Is dat te sturen op 1 of andere manier?
Een paar van die co-op missies gedaan en het is best geinig. Sommige met mortar titans kunnen zonder coördinatie wel lastig zijn, maar over het algemeen is het niet super moeilijk als iedereen een beetje z'n best doet. Je krijgt zelfs wat retries. Als je nog wat attachments moet halen die titan of spectre kills nodig hebben: kan in deze mode ook. 
Player numbers staan er nu ook bij en zijn niet heel verrassend: op de PC zo'n 2000-3000 mensen online waar het merendeel in de co-op, attrition of hardpoint zit.
O en Japanse en Russische OS voices voor de Pacific Rim ervaring!
Player numbers staan er nu ook bij en zijn niet heel verrassend: op de PC zo'n 2000-3000 mensen online waar het merendeel in de co-op, attrition of hardpoint zit.
O en Japanse en Russische OS voices voor de Pacific Rim ervaring!

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 24-10-2014 17:53 ]
Jup, speelt inderdaad best lekker weg. Zonder coordinatie gaat het nog wel eens snel de mist in 
XBO zit ook rond die cijfers, maar liep met de tijd steeds verder omhoog (begon 1200, zonet ~6000). Ach, 10 of 60.000, zolang ik snel in een match zit, vind ik alles goed
XBO zit ook rond die cijfers, maar liep met de tijd steeds verder omhoog (begon 1200, zonet ~6000). Ach, 10 of 60.000, zolang ik snel in een match zit, vind ik alles goed
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vind deze modus wel een frisse toevoeging. Ben blij dat ze zo lang na de release nog nadenken over spelmodi en 'grote' updates. Titanfall is echt een spel die ik eens in de maand even erbij pak, een paar snelle potjes speel en dan weer een tijdje vergeet
.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Verwijderd
Ja zeker geinig die update. Je ziet ook nieuwe( hoe noem je dat waar je gen op staat) emblemen zeg maar en ben wel benieuwd waar die een beetje voor staan. Weet iemand daar tekst en uitleg van, kan dat niet bij de officiele readme vinden. Heb dus een invite of hoe dat heet weet ook even niet van een gen 10 die er dus 5 mag weg geven en heb daar nu al een tijdje mee gegamed maar hoe het precies werkt weet ik ook nu nog even niet.
p.s. net nog even rustig alles bekeken en het staat al een beetje in de game al uit gelegd. Maar echt duidelijk is het nog niet.
p.s. net nog even rustig alles bekeken en het staat al een beetje in de game al uit gelegd. Maar echt duidelijk is het nog niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 02:19 ]
de update voegt flink wat toe. Erg goed om te zien dat de support bljift voor titanfall,
maar die spelers aantallen zijn wel echt bedroevend voor zo een recente game.
maar die spelers aantallen zijn wel echt bedroevend voor zo een recente game.
Mochten er een paar mensen graag samen willen spelen op de X1 die ook nog eens een beetje kunnen mikken. ik houd me aanbevolen
Gamertag is VAS taijyn
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ben ik de enige die de update weinig aan vind?
Gister een paar potjes gespeeld en het voelde wel erg makkelijk aan. Ik ben zelf geen super speler (lees: casual player) maar met random spelers en geen gameplan lukte het mij/ons telkens om het eind te halen.
Ook het feit dat je meerdere turrets mag plaatsen en deze ook blijven staan als ze niet vernietigd worden maakt het erg makkelijk.
Enige positieve wat mij opviel is dat de AI een stuk slimmer en beter lijkt te spelen. Maar buiten dat.... meh....
Gister een paar potjes gespeeld en het voelde wel erg makkelijk aan. Ik ben zelf geen super speler (lees: casual player) maar met random spelers en geen gameplan lukte het mij/ons telkens om het eind te halen.
Ook het feit dat je meerdere turrets mag plaatsen en deze ook blijven staan als ze niet vernietigd worden maakt het erg makkelijk.
Enige positieve wat mij opviel is dat de AI een stuk slimmer en beter lijkt te spelen. Maar buiten dat.... meh....
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Aantal maps zijn ook vrij makkelijk, zitten wel een paar klote versies tussen (die aan het water), dat als de rest van je team niet goed opsplitst, het nog wel eens fout kan gaan.
Ik vind het heerlijk spelen, gewoon mindless AI naar z'n grootje helpen
Ik vind het heerlijk spelen, gewoon mindless AI naar z'n grootje helpen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan iemand mij inviten voor ranked beta? Ben geen level 10, maar zou wel graag willen spelen. Mijn tag is zoals gezegd: VAS taijyn
Sinds deze week ook weer een paar potjes gespeeld. Eigenlijk speelde ik alleen attrition, maar de andere modes zijn eigeniljk ook wel erg goed. Alleen CTF en Domination zijn niet echt aan mij besteed, daar vind ik het spel niet voor gemaakt.
Last titan standing is echt gruwelijk
.
Last titan standing is echt gruwelijk
Ben nu Last Titan Standing aan het doen. Moet er nog steeds 50 winnen... zit op 80% en voor de achievement "i've seen it all" moet ik nog 1 potje LTS doen op Smugglers Cove... Maar hoeveel potjes ik ook speel, het lijkt alsof die niet in de playlist voorkomt 
Wel jammer dat je niet op een map kunt selecteren, of in ieder geval een soort votesysteem. Er zit volgens mij totaal geen logica in de map cycle.
Edit:
Wat word ik toch bijna altijd gedumpt bij een teamies die gewoon niet kunnen gamen. Zo frustrerend. In je eentje kun je redelijk wat rechttrekken in attrition of pilot hunter, maar in Last Titan Standing of in CTF heb je toch echt wel een team nodig.
Edit:
Jeeej! Smugglers Cove staat nu in de Queue in LTS!
Wel jammer dat je niet op een map kunt selecteren, of in ieder geval een soort votesysteem. Er zit volgens mij totaal geen logica in de map cycle.
Edit:
Wat word ik toch bijna altijd gedumpt bij een teamies die gewoon niet kunnen gamen. Zo frustrerend. In je eentje kun je redelijk wat rechttrekken in attrition of pilot hunter, maar in Last Titan Standing of in CTF heb je toch echt wel een team nodig.
Edit:
Jeeej! Smugglers Cove staat nu in de Queue in LTS!
[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2014 21:06 ]
Verwijderd
Sinds de laatste patch hoor ik veel pc gamers klagen over fps drops, bijvoorbeeld in Lagoon en Demeter. Ik heb daar ook last van maar klaag al een hele tijd dat het niet lekker loopt met een i5/gtx 780/ 16gig/. Hoor van andere dat ze met een 770 lekker alles voluit draaien op dezelfde resolutie 1920 x 1200 maar hier heb ik alles maar weer op laag gezet en eindelijk een redelijk vloeiend draaibaar kunnen gamen. Maar de laatste patch heeft zeker voor nog meer problemen gezorgd.
Ik moet zeggen dat ik toch geschrokken ben van de spelers aantallen die (nu?..) zichtbaar zijn. Ik had verwacht dat het er meer zouden zijn. Ah well, zolang de potjes voor vol komen
Laat hij niet enkel spelers zien die online zijn in je gekozen 'type'? Ik zat in King of the Hill, stond ~2000, later weer Defense, 3700. Of er moeten er in de korte tijd heel veel meer online zijn gekomen
Volgens mij idd de online. De sporadische potjes die ik speel zie ik vaak 700 o.i.d. spelersSinergyX schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:05:
Laat hij niet enkel spelers zien die online zijn in je gekozen 'type'? Ik zat in King of the Hill, stond ~2000, later weer Defense, 3700. Of er moeten er in de korte tijd heel veel meer online zijn gekomen
De nieuwe mode is wel heerlijk voor titanchallanges, ga nu richting gen7 in 3 avonden.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Verwijderd
Vergeet je niet erbij zeggen met welke gen je startte. Neem aan dat je niet vanaf het begin gen 1 naar 7 gaat in 3 avonden.Low-Tech schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:26:
De nieuwe mode is wel heerlijk voor titanchallanges, ga nu richting gen7 in 3 avonden.
Jammer dat er geen Origin topic is, heb nu bèta versie van de friendlist chat met praat mogelijkheid geïnstalleerd maat als je vrienden die niet hebben kan je helemaal niks meer. Zal wel te verhelpen zijn Door origin opnieuw te installeren maar wat een geklooi .
Ik ben van 28 naar 43 gegaan in diezelfde periode, maar speelt gewoon lekker weg. Soms alleen zoeken naar de tactieken voor sommige mappen.
In 3 avonden van gen5 lvl50 naar gen 6 lvl46 (dus eigenlijk 1 gen bijna). Ik heb wel de gooserchallange gekocht van gen5, die duurde te lang (veel minder auto-eject tegenwoordig).
Op een saaie zondag TF weer uit de kast gehaald, aangezien er een eindelijk een pilot only in mode zat. Die er dus alweer was uitgehaald toen ik ging spelen….Maargoed dan maar weer attrition , want de pilot hunter mode die ik normaal altijd speelde was er ook alweer uitgehaald….zucht.
Leuk hebben ze ambient occlusion toegevoegd, maar even proberen. FPS drop tot 35 in sommige plekken huh wtf? AO uit en nog steeds drops, had ik anders nooit. MSAA op 2x gezet (van 4x) en hij draaide weer goed. Performance is dus slechter geworden, grats Respawn.
Wat hebben ze nou gedaan met al die patches? Er zit nog steeds micro stutter in het spel, dus kon weer: clocks speeds vast zetten (r9 290), windows aero uitzetten en het spel borderless draaien. Wat is er gebeurd met de pilot only mode? Zwaar irritant begin dus. Maar eenmaal bezig weer goed vermaakt. Maar toch knap dat je je game slechter kan maken dan het was.
Leuk hebben ze ambient occlusion toegevoegd, maar even proberen. FPS drop tot 35 in sommige plekken huh wtf? AO uit en nog steeds drops, had ik anders nooit. MSAA op 2x gezet (van 4x) en hij draaide weer goed. Performance is dus slechter geworden, grats Respawn.
Wat hebben ze nou gedaan met al die patches? Er zit nog steeds micro stutter in het spel, dus kon weer: clocks speeds vast zetten (r9 290), windows aero uitzetten en het spel borderless draaien. Wat is er gebeurd met de pilot only mode? Zwaar irritant begin dus. Maar eenmaal bezig weer goed vermaakt. Maar toch knap dat je je game slechter kan maken dan het was.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Aantal van die defenses zijn wel irritant, Angel City map bv krijg je opeens een serie van dacht 10 nuke titans, er komt altijd moment dat ik gewoon niet op tijd weg ben van die explosie, einde titan
Hmm ik wist niet dat je challenges kon afkopen, ik was een beetje klaar met de Arc Cannon (puur omdat ik het wapen gewoon niet lekker vind spelen) en kan nu dus de challenge afkopen.
Vind de nieuwe game-mode super, gewoon 9 maanden na release nog zo een update!
Vind de nieuwe game-mode super, gewoon 9 maanden na release nog zo een update!
Maar er staat bij dat hij maar 'tijdelijk' beschikbaar is? Of doelt die tekst op wat anders?
Elke game mode kan tijdelijk zijn. Maar het is samen met Attrition de populairste mode en vrij uniek ten opzichte van de andere modes, dus ik denk dat ie nog wel blijft. Ze mogen eerst wel beginnen met het verwijderen van alle DLC only lijsten.SinergyX schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:18:
Maar er staat bij dat hij maar 'tijdelijk' beschikbaar is? Of doelt die tekst op wat anders?
Slammer LMG + amped Quad Rocket is instant win in co-op. Slammer gaat hard door alle Titans heen (vooral handig tegen groepen Mortar Titans) en is ook goed tegen voetsoldaten en hetzelfde geldt ook voor de amped versie van de Quad (klein cluster effect wat groepen bots mooi opruimt).
[ Voor 24% gewijzigd door Gundogan op 28-10-2014 12:28 ]
Ja daar had ik aantal van, jammer alleen dat je door domme fuckup ze meteen weer kwijt ben
(lees: niet op tijd weggaan bij nuke titans).
Zojuist een potje Frontier Defence gespeeld met een vriend. Het is inderdaad een vermakelijke gamemode hoewel ik even in moest komen.
Nu de DLC in de aanbieding is overweeg ik deze te kopen. Weet iemand of het nog een beetje speelbaar is of zijn de spelers aantallen te laag geworden?...
Nu de DLC in de aanbieding is overweeg ik deze te kopen. Weet iemand of het nog een beetje speelbaar is of zijn de spelers aantallen te laag geworden?...

Ik zou het niet doen. De mappen zijn van goede kwaliteit en komen best wel voorbij, maar met inderdaad de lage spelersaantallen welke niet zo maar weer gaan groeien zal je er niet zo veel aan hebben. En alle nieuwe spelers zullen waarschijnlijk ook niet snel een season pass kopen.Sumerechny schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:22:
Zojuist een potje Frontier Defence gespeeld met een vriend. Het is inderdaad een vermakelijke gamemode hoewel ik even in moest komen.
Bummer. Ik vind het jammer, in mijn ogen blijft TF een lekkere game. In verband met het draagvlak houd ik CoD-AW nu ook maar in de gaten... (de MP shooters hebben me na jaren dan toch te pakkenGundogan schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:26:
[...]
Ik zou het niet doen. De mappen zijn van goede kwaliteit en komen best wel voorbij, maar met inderdaad de lage spelersaantallen welke niet zo maar weer gaan groeien zal je er niet zo veel aan hebben. En alle nieuwe spelers zullen waarschijnlijk ook niet snel een season pass kopen.

Gisteren stond er 2500 in mijn regio, was iets na 11 uur, nog genoeg om diverse potjes te kunnen spelen. Alleen denk ik dat bij de grotere VS modus het inderdaad wat moeilijker kan worden.
Verwijderd
Maar dat is op Xbox1 denk ik, gisteravond zat nog even te kijken, je kan nu zien hoeveel mensen een mode op DLC spelen. Bij de DLC zaten er in alle drie x nul=SinergyX schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:21:
Gisteren stond er 2500 in mijn regio, was iets na 11 uur, nog genoeg om diverse potjes te kunnen spelen. Alleen denk ik dat bij de grotere VS modus het inderdaad wat moeilijker kan worden.
De nieuwe co-op mode is nog het populairst met boven de 200. Er zal denk ik weinig meer aan te doen zijn om hier nog een boost aan te geven. Maar hoop dat ze de DLC een keertje vrij gaan geven .
in de co-op mode had ik afgelopen maandag ongeveer 1100 spelers in mijn regio.
ongeveer 200 man in mijn regio per gamemode.
ongeveer 200 man in mijn regio per gamemode.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik zie dat Titanfall 50% korting heeft op Origin en de Digital Delux zit op 45% korting.
Ben er over aan het denken om vanavond Titanfall te kopen. Maar vinden jullie die Digital Delux edition die 13 euro (ofzo) extra waard? Toch meer dan 50% bovenop de €20 van de game zelf.
Ben er over aan het denken om vanavond Titanfall te kopen. Maar vinden jullie die Digital Delux edition die 13 euro (ofzo) extra waard? Toch meer dan 50% bovenop de €20 van de game zelf.
Ghé ik begon er net over gisteren. De DLC schijnt uitgestorven te zijn dus vrijwel de kosten niet waard. TF zelf is echter nog prima te spelen. Ik blijf het een toffe game vinden!TheBrut3 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:59:
Ik zie dat Titanfall 50% korting heeft op Origin en de Digital Delux zit op 45% korting.
Ik heb gewoon de basic game gekocht. Hoe kan ik die presets aanpassen?
En wat een spel zeg, je kan dit een baby laten spelen, guns die automatisch locken... xD
En wat een spel zeg, je kan dit een baby laten spelen, guns die automatisch locken... xD
hehe, klopt maar je moet er wel handigheid in krijgen. Ik vrees dat je nu weer een discussie op gang gooitTheBrut3 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:08:
Ik heb gewoon de basic game gekocht. Hoe kan ik die presets aanpassen?
Presets gewoon via options (of begrijp ik je verkeerd?)
De presets heb ik inmiddels gevonden. Moest ik blijkbaar eerst unlocken.
Maar ik denk dat ik vrij snel weer ga stoppen met het spel. Wat een onzin zeg, toen ik het er over had op teamspeak begon ook iedereen te lachen... Guns die automatisch locken
Verder is het idee dat je overal over de muren kan lopen en in een Titan kan stappen wel grappig.
Maar ik denk dat ik vrij snel weer ga stoppen met het spel. Wat een onzin zeg, toen ik het er over had op teamspeak begon ook iedereen te lachen... Guns die automatisch locken
Verder is het idee dat je overal over de muren kan lopen en in een Titan kan stappen wel grappig.
Maar maar maar dat is maar een lullig pistooltjeTheBrut3 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:46:
incidenteel dat ik via die smarpistol neergeschonten wordt; als dat is, is het de amped versie (die is wel imba). Maar als je beetje snel bent, heb je die pisoldrager neergeshcoten voordat hij de lock compleet heeft.TheBrut3 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:46:
Verwijderd
Dat vind ik netjes dat je weinig word neergeschoten door een mk5(smartpistol), speel toch met veel goede spelers samen en zij en ik worden regelmatig door een campende of van achter komende mk5 speler geraakt.himlims_ schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:21:
[...]
incidenteel dat ik via die smarpistol neergeschonten wordt; als dat is, is het de amped versie (die is wel imba). Maar als je beetje snel bent, heb je die pisoldrager neergeshcoten voordat hij de lock compleet heeft.
Het lijkt wel of dit wapen de laatste maand populairder is geworden in CTF en er wordt steen en been geklaagd tijdens het spelen over de NOOBS
Maar het spel is mi. niet het uitlachen waard alleen om een pistooltje. Maar ook wel interessant wat Brut3 zegt, misschien heeft Respawn zich wel in de vingers gesneden dat het spel toch de aandacht bij veel gamers niet heeft kunnen vasthouden, heb hier al eerder over nagedacht. Soms echt tenenkrommend om een team met 2 of meer mk5 spelers tegen over je te hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 10:42 ]
Smart pistol met enchanced targeting heeft meer dan een seconde tot bijna twee seconden nodig om drie locks te krijgen op een niet gecloakte speler en dan nog drie keer schieten @ ~500rpm. Alle andere wapens hebben minder dan een halve seconde nodig om iemand om te leggen.
In het begin deed de smart pistol nog evenveel damage als je niet lockte tov locken, maar dat is al lang generft samen met de hipfire accuracy. Het wapen maait bots neer en is daarom goed in attrition en co-op, maar verder misschien alleen een beetje frustrerend als je vanuit een hoekje wordt neergeschoten door eentje. Maar dan moet je maar sneller bewegen.
In het begin deed de smart pistol nog evenveel damage als je niet lockte tov locken, maar dat is al lang generft samen met de hipfire accuracy. Het wapen maait bots neer en is daarom goed in attrition en co-op, maar verder misschien alleen een beetje frustrerend als je vanuit een hoekje wordt neergeschoten door eentje. Maar dan moet je maar sneller bewegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 31-10-2014 11:12 ]
Daar is die gun inderdaad handig voor, zeker die suicide drones rennen aardig heen en weer, even locken en weer verder.
Ik heb nu eindelijk die 2de perk van railgun vrijgespeeld, zitten toch aantal wapens tussen die 'anti titan' moeten zijn, maar ik het gevoel heb dat je 10x beter af ben gewoon je wapen op de core leeg te schieten.
Ik heb nu eindelijk die 2de perk van railgun vrijgespeeld, zitten toch aantal wapens tussen die 'anti titan' moeten zijn, maar ik het gevoel heb dat je 10x beter af ben gewoon je wapen op de core leeg te schieten.
Verbaasd me nog enorm hoeveel er met smart pistol spelen. Blijft toch gewoon lame om cloaked in een hoekje te wachten tot er een speler langs komt. Maar verhoogd zeker de spanning in een gevecht wanneer je weet dat je hem nu direct moet uitschakelen met een gericht salvo anders ben je dood.
2v1 als ze allebei een smartpistol hebben is natuurlijk helemaal idioot. Had graag een pilot only mode gezien zonder smart pistol.
2v1 als ze allebei een smartpistol hebben is natuurlijk helemaal idioot. Had graag een pilot only mode gezien zonder smart pistol.
In co-op kan je inderdaad gewoon rodeo gaan omdat de AI geen electric smoke of iets dergelijks gebruikt. In de normale modes krijg je meestal niet de kans om even een clipje of twee in de core te schieten, dus dan gebruik je de anti-titan wapens meer.SinergyX schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:15:
Hoewel sommige amped anti-titans wapens wel veel damage kunnen doen in co-op. Amped Archer is een two-shot doomed state wapen volgens mij.
Als ik dit zo lees kan ik vooral alleen tegen bots? Die dan gemixt zijn met normale players. Zijn er geen 16 vs. 16 of 32 vs. 32 maps?
TheBrut3 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:58:
Als ik dit zo lees kan ik vooral alleen tegen bots? Die dan gemixt zijn met normale players. Zijn er geen 16 vs. 16 of 32 vs. 32 maps?
8v8 met pilot skirmish. Bots kan je meestal wel negeren buiten co-op en attrition om, hoewel ze nog wel call outs doen en uiteraard cooldown reducties opleveren als je ze molt.Q: Wat is het maximale aantal spelers per potje?
A: 6v6 menselijke spelers + AI spelers (bron). Vier menselijke spelers in de co-op mode.
@ hieronder: hm, ben electric smoke nog niet tegengekomen in co-op (auto-Titans kunnen het wel in de normale modes). Misschien doen die Arc Titans dat. Mortar Titans = Particle Wall en Nuke en normale Titans = Vortex Shield zover ik gezien heb.
Ze mogen trouwens ook wel experimenteren met de verschillende Spectres in de andere modes. Spectres die rodeo-en, Arc nades gooien en Mag launchers gebruiken zijn een stuk gevaarlijker dan de normale. En misschien bijvoorbeeld in Hartpoint de mogelijkheid geven om een zooi suicide bots te spawnen vanaf een punt die in je bezit is.
[ Voor 31% gewijzigd door Gundogan op 31-10-2014 12:10 ]
AI kan zeker wel smoke gebruiken, ze zijn aardig random qua abilities (forcefield en die gravity shield).Gundogan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:51:
In co-op kan je inderdaad gewoon rodeo gaan omdat de AI geen electric smoke of iets dergelijks gebruikt. In de normale modes krijg je meestal niet de kans om even een clipje of twee in de core te schieten, dus dan gebruik je de anti-titan wapens meer.
Hoewel sommige amped anti-titans wapens wel veel damage kunnen doen in co-op. Amped Archer is een two-shot doomed state wapen volgens mij.
Nog nog een berg kills maken met die electric gun en die pilot charge gun (anti titan)
Afgelopen week met Titanfall begonnen, eerste indruk was geweldig. Kan ook komen doordat ik alleen nog maar Titan LTS en Battle Frontier heb gespeeld, waar je de Titans veelal centraal staan tegenover NPC's. So far bevalt het prima en ben ik zeker nieuwsgierig naar de rest van de game

Meh... Ik heb inmiddels het spel weer verwijderd en het geld gerecalled. Wat een tegenvaller.
Verwijderd
Wel even benieuwd naar waarom dan, je hebt hier al eerder wat comments gegeven waar niet al teveel inhoud in zat m.i. . Ik kan me inkomen dat mensen na een tijdje afhaken als er teveel laf gespeeld wordt.TheBrut3 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 00:49:
Meh... Ik heb inmiddels het spel weer verwijderd en het geld gerecalled. Wat een tegenvaller.
Cloak icm met smartpistol en campend met ook nog eens satchels in bezit maken me echt furieus en dat nog eens met 2 of 3 in een team in CTF. Maarja dat zijn mijn irritaties. Vertel jij eens waarom dan....
Dat is een vrij goede samenvatting, veel laf/no skill gameplay. Het spel is op het begin erg gehyped, daarom was ik nu ook benieuwd in de aanbieding. Het concept is ook goed maar de uitwerking vind ik persoonlijk minder.
En het is niet zo dat ik het niet kan en een 1/10 KD heb, in de meeste potjes is ook dat gewoon positief. Maar ik erger me kapot aan het laffe spel. In anderen spellen (ik noem BF) heb je ook Recon's die een heel potje ergens liggen de campen en snipen, maar daar kan je makkelijk omheen spelen en die dragen toch niet veel bij aan het team.
En het is niet zo dat ik het niet kan en een 1/10 KD heb, in de meeste potjes is ook dat gewoon positief. Maar ik erger me kapot aan het laffe spel. In anderen spellen (ik noem BF) heb je ook Recon's die een heel potje ergens liggen de campen en snipen, maar daar kan je makkelijk omheen spelen en die dragen toch niet veel bij aan het team.
Wat bedoel je met laffe spel in Titanfall dan? Smart-pistol icm. cloak en satchels kennen we nu wel maar voor mij is dat het enige ook. Campers heb je veel minder omdat je zo snel door de levels heen beweegt (ik dan).
Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk, ik vond Battlefield weer niks aan.
Snap de kritiek ook niet helemaal, vermaakt me met Titanfall een stuk beter dan de lagkills in CoD: Ghost.layzzzz schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 12:56:
Wat bedoel je met laffe spel in Titanfall dan? Smart-pistol icm. cloak en satchels kennen we nu wel maar voor mij is dat het enige ook. Campers heb je veel minder omdat je zo snel door de levels heen beweegt (ik dan).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heeft iemand misschien een Ranked Play invite voor me?
Ik begreep dat je er 3 per dag krijgt...
En gewoon voor de nieuwsgierigheid; Welke modi spelen jullie vooral? Voor mij Capture the Flag
En gewoon voor de nieuwsgierigheid; Welke modi spelen jullie vooral? Voor mij Capture the Flag
Ik blijf er bij:
Titanfall doet veel dingen goed:
Het speelt erg als CoD (dat is positief... niet haten zeurpieten!) maar dan met véél betere movement mechanics en vrij lekker map design als je 't mij vraagt. Tempo is goed. Setting is leuk. Die movement mechanics vind ik letterlijk fantastisch (zeker op de PC als je op extreem tempo gaat) maar...
...dan zijn er de Titans...
Leuk voor de eerste 100 potjes. Daarna zijn letterlijk de meeste spelers daar wel klaar mee. 8 v 8 Pilot only of een andere gimmick er in zolang het maar geen Titans waren was gegarandeerd een betere keuze geweest. Het haalt het tempo totaal uit het spel, het wordt er niet spannender op en eigenlijk voegt het naar mijn mening gewoon bar weinig toe.
Dat en het niveau van de spelers toen ik speelde (tm 4 maandjes na de launch gok ik zo'n beetje) was abominabel laag. Objectives werden niet gespeeld (das wel vaker zo, ik kijk naar jullie BF en CoD...) en iedereen leek wel met een X360 pad te spelen of iets dergelijks (PC versie hier) want op een misplaatste confrontatie met een Titan na was er niet al te veel uitdaging toen.
Gok dat ik in dit topic de enige ben die er zo over denkt, maar helaas zie ík het zo.
Op zich zou ik het spel toen een 7.5 hebben gegeven wegens te weinig maps/guns etc inmiddels gegarandeerd een stevige 8, maar toch weet het me niet te pakken. Snap dan ook niet, en het is extreem ironisch, dat ik me de laatste tijd wél goed vermaakt heb met een game waar ik een hekel aan had eerst: Black Ops 2 op de Ps3
Maar als er een Titanfall 2 komt ben ik sws weer nieuwsgierig.
Titanfall doet veel dingen goed:
Het speelt erg als CoD (dat is positief... niet haten zeurpieten!) maar dan met véél betere movement mechanics en vrij lekker map design als je 't mij vraagt. Tempo is goed. Setting is leuk. Die movement mechanics vind ik letterlijk fantastisch (zeker op de PC als je op extreem tempo gaat) maar...
...dan zijn er de Titans...
Leuk voor de eerste 100 potjes. Daarna zijn letterlijk de meeste spelers daar wel klaar mee. 8 v 8 Pilot only of een andere gimmick er in zolang het maar geen Titans waren was gegarandeerd een betere keuze geweest. Het haalt het tempo totaal uit het spel, het wordt er niet spannender op en eigenlijk voegt het naar mijn mening gewoon bar weinig toe.
Dat en het niveau van de spelers toen ik speelde (tm 4 maandjes na de launch gok ik zo'n beetje) was abominabel laag. Objectives werden niet gespeeld (das wel vaker zo, ik kijk naar jullie BF en CoD...) en iedereen leek wel met een X360 pad te spelen of iets dergelijks (PC versie hier) want op een misplaatste confrontatie met een Titan na was er niet al te veel uitdaging toen.
Gok dat ik in dit topic de enige ben die er zo over denkt, maar helaas zie ík het zo.
Op zich zou ik het spel toen een 7.5 hebben gegeven wegens te weinig maps/guns etc inmiddels gegarandeerd een stevige 8, maar toch weet het me niet te pakken. Snap dan ook niet, en het is extreem ironisch, dat ik me de laatste tijd wél goed vermaakt heb met een game waar ik een hekel aan had eerst: Black Ops 2 op de Ps3

Maar als er een Titanfall 2 komt ben ik sws weer nieuwsgierig.
[ Voor 32% gewijzigd door Brutal1ty op 01-11-2014 23:50 ]
Ik speel ook met een x360 padBrutal1ty schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:46:
en iedereen leek wel met een X360 pad te spelen of iets dergelijks (PC versie hier) want op een misplaatste confrontatie met een Titan na was er niet al te veel uitdaging toen.
Echter gaat het bij mij prima en ben ik GEN3. Niet iedereen die met een x360 pad speelt is slecht
Ik ben het wel met je eens verder. Ik stoor mij erg aan de spelers die, omdat ze niet kunnen richten, met een smart pistol spelen.
Er was toch laatst zo'n update waarbij een "survival" mode bij zat? Is deze voor iedereen of bij enkel een bepaalde DLC? (XBOX 360 hier). Want ik kan niet vinden hoe ik dat kan starten.
Lees hierboven een heel verhaal over de auto-pistol. Maar ik kom ze bijna niet tegen op de 360. Of misschien komt dat doordat ik ze neergemaaid heb voordat ze een lock hebben.
Lees hierboven een heel verhaal over de auto-pistol. Maar ik kom ze bijna niet tegen op de 360. Of misschien komt dat doordat ik ze neergemaaid heb voordat ze een lock hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door ZpAz op 02-11-2014 14:20 ]
Frontier Defense heet dat, zou gewoon in de lijst moeten staan van de modus.ZpAz schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:16:
Er was toch laatst zo'n update waarbij een "survival" mode bij zat? Is deze voor iedereen of bij enkel een bepaalde DLC? (XBOX 360 hier). Want ik kan niet vinden hoe ik dat kan starten.
X360 heeft die nog niet denk ik. Die patches komen altijd wat later.
Ik zal dan eens wat beter kijken. Hij zal dan wel onderaan staan denk ik. Waar eerst de DLC's stonden, dat ik dacht dat ook dat DLC was.SinergyX schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:19:
[...]
Frontier Defense heet dat, zou gewoon in de lijst moeten staan van de modus.
Bij mij staat hij helemaal bovenaan (PC).ZpAz schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:21:
[...]
Ik zal dan eens wat beter kijken. Hij zal dan wel onderaan staan denk ik. Waar eerst de DLC's stonden, dat ik dacht dat ook dat DLC was.
Waarschijnlijk duurt het dan gewoon nog even voor hij voor de Xbox uitkomt.
Ik speel sinds kort TitanFall op de XBox 360 maar vraag mij af of waarom de graphics er minder uit zien dan bijvoorbeeld BF3. Is het mogelijk om HD content te installeren op de hard disk?
Is deze game de moeite waard om nu nog op te picken? Ik heb net een Xbox One gekocht en ik twijfel over deze game.
Beetje afhankelijk welke modus je wil spelen, ik speel nu uitsluitend Frontier Defense en daar heb ik altijd een party bij quick matches.
Zijn er nog PC spelers die een 'premade' willen maken voor bepaalde dingen want krijg een beetje een slappe zak van de quitters.. Voeg me maar toe op Origin (naam staat links).
Frontier vind ik wel leuk maar je moet wel wat actieve spelers hebben en niet van die mafkezen die een beetje in de basis blijven hangen.
Frontier vind ik wel leuk maar je moet wel wat actieve spelers hebben en niet van die mafkezen die een beetje in de basis blijven hangen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Maar maar maar... je moet toch de Harvester beschermen?prutser001 schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:04:
Zijn er nog PC spelers die een 'premade' willen maken voor bepaalde dingen want krijg een beetje een slappe zak van de quitters.. Voeg me maar toe op Origin (naam staat links).
Het is vaak wat geluk hebben met de party, aantal keer heb ik een goeie party andere keer retart1.0 niveau.
Al zijn de maps en waves vrijwel hetzelfde, dus je hebt een voordeel als je weet waar wat gaat spawnen.
Veel mensen vergeten die minions, gaan enkel voor de titans, maar als er 20+ minions tegen die tower staan te schieten, gaat het net zo hard. Mijn basis gun is ook altijd tactic pistol, daarmee kan je relatief snel hele zooitje kapot knallen.
Beetje jammer dat je voor regen dus ook challenges moet doen, met shotgun rank5 pilot kills maken. A. ik gebruik geen shotgun, B. ik speel geen normale matches. Nu maar sparen voor die 100k voor die forged certificate
Al zijn de maps en waves vrijwel hetzelfde, dus je hebt een voordeel als je weet waar wat gaat spawnen.
Veel mensen vergeten die minions, gaan enkel voor de titans, maar als er 20+ minions tegen die tower staan te schieten, gaat het net zo hard. Mijn basis gun is ook altijd tactic pistol, daarmee kan je relatief snel hele zooitje kapot knallen.
Beetje jammer dat je voor regen dus ook challenges moet doen, met shotgun rank5 pilot kills maken. A. ik gebruik geen shotgun, B. ik speel geen normale matches. Nu maar sparen voor die 100k voor die forged certificate
Voor die nukes bewaar ik meestal mijn titan en drop ik die ervoor met domeshield kit actief, heb je vervolgens tijd zat om ze 1 voor 1 uit te schakelen. Of om even te focussen op de andere kant van de map.
Ik heb nu die nuke explosie op mijn titan zitten en auto eject
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik heb de combi van smoke en die 3rde rocket, 1 gerichte punch erachter aan en Quad-rocket met quickfire (1 raket per keer), gaan ze best rap neer. Alleen het op tijd weg dashen lukt niet altijd
Zit zelf nogal te twijfelen over het wapen voor mijn titan. Chaingun is erg goed tegen pilots, maar slecht tegen Titans. De Quad Rocket rapidfire is goed tegen titans en minder tegen pilots, en de andere zijn al helemaal een ramp voor tegen pilots 
Suggesties?
Suggesties?
Er zijn maar weinig mappen waar je rond de harvester kan blijven hangen omdat je chokepoints hebt met erg lange lines of sights (Overlook bijvoorbeeld). Op de rest van de mappen moet je inderdaad meer naar voren spelen en alles killen als het spawnt. Bots die er doorheen komen maaien de turrets wel neer.eborn schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:13:
[...]
Maar maar maar... je moet toch de Harvester beschermen?Ik word helemaal gek van diezelfde mafkezen. Dan komen er 20 nuke titans aan en dan denkt mijn team dat het handig is om die vanuit de basis tegen te gaan houden... als je nou nog long range Titan wapens hebt, oke... Maar met een chaingun wordt dat een lastige zaak. Helemaal als er eentje doorbreekt en de hele boel de lucht in vliegt...
40mm is het beste allround wapen met misschien wat oefening nodig tegen pilots. Arc Cannon voor Attrition is ook erg goed.oscarw schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:58:
Zit zelf nogal te twijfelen over het wapen voor mijn titan. Chaingun is erg goed tegen pilots, maar slecht tegen Titans. De Quad Rocket rapidfire is goed tegen titans en minder tegen pilots, en de andere zijn al helemaal een ramp voor tegen pilots
Suggesties?
Hoezo Arc Cannon alleen voor Attrition? Moet ook nog de regen challenge voor de Arc cannon doen, dus denk dat dat hem wordt. Net alleen even geprobeerd en werkt (voor mij) erg slecht tegen titansGundogan schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:17:
40mm is het beste allround wapen met misschien wat oefening nodig tegen pilots. Arc Cannon voor Attrition is ook erg goed.
In Attrition is die wel het meest effectief omdat je snel groepen bots ermee kan slopen en het werkt goed tegen pilots. Het werkt tegen titans op zich wel met een volle charge, maar is wel tricky omdat je niet in het volle zicht je cannon wilt gaan opladen. Of als je van veel klikken/tappen houdt, kan je de attachment proberen. Kan je altijd wel een volle charge behouden.oscarw schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:04:
[...]
Hoezo Arc Cannon alleen voor Attrition? Moet ook nog de regen challenge voor de Arc cannon doen, dus denk dat dat hem wordt. Net alleen even geprobeerd en werkt (voor mij) erg slecht tegen titans
Een avondje Frontier Defence gespeeld, leuke game mode...totdat je geen titan mag inroepen
. Met XP cards level je als een malle dan, heerlijk.
Deze week ook een beetje CoD-AW gespeeld maar ik moet zeggen dat TF toch een veel lekkerdere flow heeft (...en minder lag).
Deze week ook een beetje CoD-AW gespeeld maar ik moet zeggen dat TF toch een veel lekkerdere flow heeft (...en minder lag).
Ik heb hem ook op goed geluk gekocht voor de xbox oneen ik zag dat er maar 800 man op piek tijden aanwezig was.xelfer schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:16:
Is deze game de moeite waard om nu nog op te picken? Ik heb net een Xbox One gekocht en ik twijfel over deze game.
Veel game varianten zijn zo goed als leeg. Alleen de eerste gameplay optie is gevuld.
Ik vind persoonlijk het schieten goed uitgevoerd maar de lag en de frame drops als meerder mechs op elkaar lopen te schieten en uiteindelijk ontploffen is niet normaal meer zeg.
Ik had gehoopt op een gameplay modus, of ik ben stekeblind, zonder de mechs maar het spel loopt nu weer stof te happen.
Blijkbaar nu 5 dollar op origin, helaas maken ze daar 10 euro van bij EA.
Mechwarrior Online: Flapdrol
...haarbal schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:06:
Blijkbaar nu 5 dollar op origin, helaas maken ze daar 10 euro van bij EA.
Er was altijd een 8vs8 Pilot only mode. Geen idee of die standaard als lijst opgenomen is. Maar ik vermoed dat daar ook niet zoveel mensen op spelen.innerchild schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:34:
Ik had gehoopt op een gameplay modus, of ik ben stekeblind, zonder de mechs maar het spel loopt nu weer stof te happen.
Qua matchmaking zijn er altijd nog genoeg mensen om een potje te knallen. De kwaliteit van de matchmaking wordt natuurlijk niet beter naarmate er maar weinig spelers zijn.
Ik heb het spel net gekocht, heb me uren lang vermaakt met de bèta en nu hij toch maar voor tien euro gaat vond ik het wel de moeite waard, hoop wel dat het net zo lekker (of beter
) speelt als de bèta, dat was echt geweldig
Steam: Th3C00LGuy
Zijn er nog mensen die het spel maar niet aan de praat krijgen ? Elke keer ik wil spelen krijg ik na het menu de boodschap " Connection to server timed out "
Ik heb al liggen googlen maar ik vind overal oude topics... Er zouden geen recnte problemen meer zijn.
Ik heb al liggen googlen maar ik vind overal oude topics... Er zouden geen recnte problemen meer zijn.
Gisteren op een saaie zondag weer opgestart. Blijft de beste shooter die ik ooit online hebt gespeeld. Kan echt geen andere shooter tegen op.
Ik blijf lekker doorspelen, gisteravond alleen een paar erg zure potjes. Nul pilot kills en acht deaths oid...twee kansloos goede gasten die erg goed samenwerkten. En ik bleef ingeschaald worden tegen hen...
Sinds tijden dat ik tegen zo'n zure matchmaking aanloop.
Sinds tijden dat ik tegen zo'n zure matchmaking aanloop.
Verwijderd
Hallo, heb besturingssysteem veranderd van windows 7 naar 8.1, maar is voor Titanfall deze fix eigenlijk van toepassing?
The MarkC Windows 8.1 + 8 + 7 Mouse Acceleration Fix
Als ik goed gelezen heb is dit alleen van toepassing voor wat oudere spellen.
Je kan raw input aanzetten in Titanfall (+m_rawinput 1 in je launchopties) waardoor MarkC niet meer nodig zou moeten zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:26:
Hallo, heb besturingssysteem veranderd van windows 7 naar 8.1, maar is voor Titanfall deze fix eigenlijk van toepassing?
Verwijderd
En hoe kom ik in de launch opties, heb gegoogled en wat heb ik gevonden ga naar
Origin > Titanfall > Game Properties > Command Line Arguments.
Deze noob gaat naar de C schijf en dan naar origin, en zit dan al vast, ziet geen titanfall map oid.
En na verder zoeken, weet ik dat je in het programma origin moet zijn, maar wat dan rechter muis knop, heb het in nederlands.
Deze noob gaat naar de C schijf en dan naar origin, en zit dan al vast, ziet geen titanfall map oid.
En na verder zoeken, weet ik dat je in het programma origin moet zijn, maar wat dan rechter muis knop, heb het in nederlands.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2015 12:36 ]
Uhh, rechts klikken op Titanfall (in 'mijn games') -> speleigenschappen -> in het balkje +m_rawinput 1 neerzetten.Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:32:
En hoe kom ik in de launch opties, heb gegoogled en wat heb ik gevonden ga naar
Ik zou sowieso ook de MarkC mousefix installeren. Er zijn nog genoeg games die geen raw input hebben of iets vergelijkbaars en het heeft verder geen negatieve gevolgen.
hoe is de besturing van Titanfall eigenlijk op een X360/One?
is die enigszins vergelijkbaar met de besturing van CoD: AW?
heb dat spel namelijk net weer verkocht omdat ik na langere tijd spelen last van mn linkerhand kreeg.
denk dat het vooral het veelvuldige klikken op de linker stick is wat mn hand niet gewend is.
nou zag ik die 12 eurie incl season pass-aanbieding op Live en heb ik interesse maar als de besturing lijkt op die van AW dan kan ik hem beter overslaan.
iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
heb dat spel namelijk net weer verkocht omdat ik na langere tijd spelen last van mn linkerhand kreeg.
denk dat het vooral het veelvuldige klikken op de linker stick is wat mn hand niet gewend is.
nou zag ik die 12 eurie incl season pass-aanbieding op Live en heb ik interesse maar als de besturing lijkt op die van AW dan kan ik hem beter overslaan.
In AW dash je toch als je de stick indrukt? In Titanfall is het alleen sprinten volgens mij zoals in oudere CoD games. Dus als je in de oudere CoD's geen problemen had, zul je hier wel goed zitten.stinky1701 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:26:
Apart... Ik heb echt niemand ooit horen klagen over de besturing van aw... Men was het er vrij unaniem over eens ondanks of ze het spel goed vonden of niet dat de besturing echt spot on en heel natuurlijk wasstinky1701 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:26:

mss word ik ook gewoon oud, ben 43 inmiddels, maar ik heb toch écht last gehad van tintelende vingertoppen in mn linker duim en wijsvinger na een weekje of vier spelen.
omdat ik het spel ook niet zo tof vond, heb ik het daar bij gelaten en binnen een weekje of twee waren de klachten weer helemaal verdwenen.
in de tussentijd had ik BO2 weer opgepakt trouwens, dus mn handen hebben niet stil gezeten....hehe.
maar ok dus, de besturing van TF lijkt niet op die van AW maar op de oude CoD.
da's mooi, kunnen we het spel mss toch eens een kans geven.
thanks voor de info en hulp!
omdat ik het spel ook niet zo tof vond, heb ik het daar bij gelaten en binnen een weekje of twee waren de klachten weer helemaal verdwenen.
in de tussentijd had ik BO2 weer opgepakt trouwens, dus mn handen hebben niet stil gezeten....hehe.
maar ok dus, de besturing van TF lijkt niet op die van AW maar op de oude CoD.
da's mooi, kunnen we het spel mss toch eens een kans geven.
thanks voor de info en hulp!