Owh, excuusRicepuppet schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:25:
[...]
Naja, ook in MP word er een hoop nonsens geluld dat zwaar afleid.
Iets vanSumerechny schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:04:
[...]
Owh, excuus. Ik merk het zelf dus helemaal niet..
'Soldier, i am not liking what i see'
'Take control over the hardpoints!'
'Were losing A/B/C!'
Serieus. STFU. Telkens dat gegil + raketgeluiden + mitrailleurschoten + Titan voice = overkill aan sounds.
Van mij mag dat hele commentaar van je commander gewoon wegblijven. En nee, ik ben niet oud of zeurderig. Je moet er maar eens op gaan letten
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Je moet letten op wat die grunts uitkramen. Behalve nuttige call outs ook wat minder serieuze dingen.Ricepuppet schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:02:
[...]
Iets van
'Soldier, i am not liking what i see'
'Take control over the hardpoints!'
'Were losing A/B/C!'
Serieus. STFU. Telkens dat gegil + raketgeluiden + mitrailleurschoten + Titan voice = overkill aan sounds.
Van mij mag dat hele commentaar van je commander gewoon wegblijven. En nee, ik ben niet oud of zeurderig. Je moet er maar eens op gaan letten
YouTube: Hangin With The Grunts In Titanfall
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ehehe, ga zo een rondje spelen en er op letten, wat een onzin. Maar serieus; commander, STFU.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
hoe, wat, waar?wingsofgold schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 07:51:
gister seasonpass toch maar aangeschaft met korting. blijft een heerlijk spel! Ze weten toch wel goede maps te maken.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Wat ik mij afvroeg, wat is de beste dpi settings in windows, in-game en in de software van de muis om titanfall te spelen?
Wat ik nu heb staan is dat ik gewoon de default settings gebruik in windows en ingame. In de software van de muis heb ik hem op x 4000 y 2700 en op 500 hz gezet. Ik lees vaak dat vele spelers titanfall spelen rond de 1600 a 2500. Ik vind 4000 nochtans heel goed voor mij..., wss hangt het toch echt af aan de andere settings ingame en die van windows.
Wat ik nu heb staan is dat ik gewoon de default settings gebruik in windows en ingame. In de software van de muis heb ik hem op x 4000 y 2700 en op 500 hz gezet. Ik lees vaak dat vele spelers titanfall spelen rond de 1600 a 2500. Ik vind 4000 nochtans heel goed voor mij..., wss hangt het toch echt af aan de andere settings ingame en die van windows.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 14:04 ]
Verwijderd
Toevallig ben ik ook net bezig hiermee, heb net MarkC mouse aim Fix geinstalleerd, men zegt dat het namelijk niet goed zit standaard in windows en dat je toch nodig blijkt te hebben. De ene keer lees ik dat je de dpi zo hoog mogelijk en de muissettings ingame dan uiteraard naar wat lager want anders vlieg je alle kanten op,de andere keer weer andersom dpi laag en muisssettings dan weer .... .Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:03:
Wat ik mij afvroeg, wat is de beste dpi settings in windows, in-game en in de software van de muis om titanfall te spelen?
heb nu dpi op 1600 , vertikaal 9 en hotizontaal 7, zie geen zelfde getallen als jou fixus in me roccat programma. heb een kova plus
( weet iemand of de bug van een Titan aanvragen in de begin tweede helft van CTF al verholpen, ik weet niet precies welk tijdstip je dan op V moet drukken maar voor de laatste patch zag ik een paar spelers het vaak gebruiken)
Er zijn geen 'beste' muisinstellingen, het is voor iedereen nét weer wat anders. DPI en sensitivity zijn compleet uitwisselbaar. Alles tussen de 800 dpi en de 7200 dpi is alleen maar marketingpraat. Maar er zijn wel een aantal algemene zaken:
ALLE vormen van muisacceleratie moeten eruit, dus windows op 6/11 instellen, acceleratie in de drivers uit en inderdaad de markC mousefix toepassen.
De muis op de maximale polling frequentie
Heb je een shooter waar de muisinstellingen perfect zijn? Zet deze dan over naar andere shooters met behulp van www.mouse-sensitivity.com
Ten slotte moet je nét zo lang met de sensitivity spelen tot je makkelijk, accuraat en comfortabel vijanden kan 'tracken'. Dit kan je oefenen door op de afstand waar je de meeste confrontaties hebt een vast punt te zoeken en dan als een dolle te gaan strafen, springen etc. terwijl je de crosshair makkelijk op het doel kan houden.
Dit is een guide voor CS:GO maar het principe is hetzelfde voor alle games en ook voor titanfall:
YouTube: CSGO: How to Find the PERFECT Sensitivity | Guide 3
ALLE vormen van muisacceleratie moeten eruit, dus windows op 6/11 instellen, acceleratie in de drivers uit en inderdaad de markC mousefix toepassen.
De muis op de maximale polling frequentie
Heb je een shooter waar de muisinstellingen perfect zijn? Zet deze dan over naar andere shooters met behulp van www.mouse-sensitivity.com
Ten slotte moet je nét zo lang met de sensitivity spelen tot je makkelijk, accuraat en comfortabel vijanden kan 'tracken'. Dit kan je oefenen door op de afstand waar je de meeste confrontaties hebt een vast punt te zoeken en dan als een dolle te gaan strafen, springen etc. terwijl je de crosshair makkelijk op het doel kan houden.
Dit is een guide voor CS:GO maar het principe is hetzelfde voor alle games en ook voor titanfall:
YouTube: CSGO: How to Find the PERFECT Sensitivity | Guide 3
Jup!Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:25:
acceleratie uitzetten in razer software, hoe doe je dat? Gewoon op 0 zetten?
Verwijderd
Mooi! Dan denk ik dat ik nu alles wel weet, heb markc mousefix voor de eerste keer geïnstalleerd. Ik had er al iets over gehoord, maar heb er nooit iets mee gedaan. Straks eens ingame testen en die tutorial uitvoeren van op jouw youtube video
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 15:33 ]
Hmm ik ga vanavond eens kijken of ik de sensitivity ook kan optimaliseren. Misschien gaan mijn prestaties er dan op vooruit.
Maar waar kan je in TF je muis sens. cijfermatig invoeren? Ik heb een schuifbalkje en kan op internet niet terugvinden waar je het handmatig-numeriek kan invoeren (Wellicht gebruik ik verkeerde zoektermen)
Maar waar kan je in TF je muis sens. cijfermatig invoeren? Ik heb een schuifbalkje en kan op internet niet terugvinden waar je het handmatig-numeriek kan invoeren (Wellicht gebruik ik verkeerde zoektermen)
Bij:Sumerechny schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 17:40:
Hmm ik ga vanavond eens kijken of ik de sensitivity ook kan optimaliseren. Misschien gaan mijn prestaties er dan op vooruit.
Titanfall - Hipfire
Config file:
settings.cfg
Path: %USERPROFILE%\Documents\Respawn\Titanfall\local
Dit is dus wel voor de hipfire en niet voor ADS, daar moet wellicht nog wat in getweakt worden. Maar in de settings.cfg kan je m_sensitivity "X" als command toevoegen. Het kan zijn dat je bij de eerste keer opstarten de settings.cfg op read only moet zetten, maar daarna is het klaar.
Dank
[ Voor 61% gewijzigd door Sumerechny op 02-08-2014 21:45 ]
Titanfall blijft toch wel echt de beste MP shooter die op dit moment te krijgen is (speel op de X1). Heb het na een hele poos andere games weer opgepakt deze week. De nieuwe maps zijn ook tof. Elke nieuwe FPS met een multiplayer component zal ik denk ik automatisch gaan vergelijken met Titanfall. De controls en bewegingsvrijheid zijn echt goed uitgewerkt.
Mochten er nog mensen op de X1 spelen en mij nog niet in hun friendslist hebben. Voeg me maar toe: VAS taijyn.
Mochten er nog mensen op de X1 spelen en mij nog niet in hun friendslist hebben. Voeg me maar toe: VAS taijyn.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Hallo tweakers, ik heb Titanfall voor de xbox 360 nu al een aantal weken maar ik blijf connectie problemen houden. Met andere spellen zoals fifa van EA heb ik nooit last daarvan, toen ik vandaag ernaar vroeg bij EA support afdeling konden ze mij niet helpen. Het probleem is dat ik elke 2-3 potjes weer wordt gekicked, met de tekst in beeld connection problems/issues. Ik vind het wel erg zonde bij een spel dat alleen multiplayer gespeeld kan worden, dan moet dat toch gewoon werken! Had iemand ditzelfde probleem en hoe is het opgelost?
Ik krijg op de PC de foutmelding dat iemand uit mijn party het spel niet bezit en ik dus de nieuwe DLC - Frontiers Edge niet kan spelen. Ik speel 'alleen' en heb de seasons pass, dus de DLC zelf wel.
Google geeft geen resultaten hierover, meer mensen met deze issues?
Google geeft geen resultaten hierover, meer mensen met deze issues?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ik had dit ook. Heb je de DLC wel geïnstalleerd? Je moet die expliciet downloaden (klik in Origin op de 'i' van Titanfall, selecteer de DLC en klik 'downloaden').
Wow, muis afgesteld in Garrys MOD en daarna overgeplaatst. Gaat een stuk beter volgens mij. Hoewel ik twijfel of het helemaal goed ingesteld is..
Ik kwam ook een tip tegen om het FOV van 70 naar 90 te vergroten, dat is ook overzichtelijker ineens...
En (!) Voor het eerst even doorgespeeld met de LMG, daar ga ik ook even mee verder. Het voelde wel goed. En een stuk pittiger geluid dan mn silenced CAR

Ik kwam ook een tip tegen om het FOV van 70 naar 90 te vergroten, dat is ook overzichtelijker ineens...
En (!) Voor het eerst even doorgespeeld met de LMG, daar ga ik ook even mee verder. Het voelde wel goed. En een stuk pittiger geluid dan mn silenced CAR
Ik had hem gedownload, maar vandaag download hij 'opnieuw' een hele DLC bestand erbij. Even kijken of dit het fixt. Misschien dacht ik dat ik het had gedownload, maar was het alleen de patch...
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Start ik daarnet de Xbox op voor een potje Titanfall - had al een maand niet meer gespeeld - en wat zie ik? Nieuwe content!
Cool! Leuk dat je nu ook dingen als het OS van je Titan aan kunt passen. Niet de grootste verandering, maar wel leuk. 
Meteen ook even de nieuwe DLC gekocht. Ben benieuwd naar de nieuwe maps en wat uchiha tijntje ook al zei: Titanfall blijft gewoon een toffe MP-game. Ik speel hem niet vaak, maar als ik het spel speel is het altijd leuk!
(Ondanks de lag hier en daar, ook al is de verbinding prima).
Meteen ook even de nieuwe DLC gekocht. Ben benieuwd naar de nieuwe maps en wat uchiha tijntje ook al zei: Titanfall blijft gewoon een toffe MP-game. Ik speel hem niet vaak, maar als ik het spel speel is het altijd leuk!
Ik vind Titanfall ook weer verrassend leuk, nadat ik het in geen maanden heb gespeeld. Echter alleen de mode attrition vind ik leuk. De andere modes vind ik bijna niet te doen. Erg chaotisch, en domination in een titan werkt voor mij niet. Titans kunnen geen domination points veroveren. Na een tijdje is het dan toch weer gewoon attrition wat je aan het doen bent.
[ Voor 11% gewijzigd door mobygo76 op 06-08-2014 13:40 ]
En nog steeds geen ondersteuning voor SLI of Crossfire, en ook geen echte fps unlock. Wat een stel amateurs zijn het toch ook zeg. Ze beloven al maanden van alles, maar er komt uiteindelijk niets van terecht. In mijn ogen is dit gewoon regelrechte oplichting.
Vandaag weer wat Titanfall gespeeld en het viel mij op dat ik dit keer hier en daar last had van lag. Volgens het Xbox One-settings menu is mijn internetverbinding prima. Ook het hoofdmenu van Titanfall laat zien dat ik netjes met de Europe-server ben verbonden (ping: 16ms).
Is dit een voorkomend 'probleem' bij Xbox One-gebruikers? Het is niet storend, maar het valt wel op.
Is dit een voorkomend 'probleem' bij Xbox One-gebruikers? Het is niet storend, maar het valt wel op.
Als hij reeds rondloopt...niet. Dan moet je hem weer opzoeken. Als hij ingeroepen kan worden en dan wordt je dood geknald kan je met je titan respawnen.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:18:
Ga een iets wat domme vraag stellen, maar hoe respawn je in je titan?
Tactisch gezien begin ik het gevoel te krijgen dat het zelden handig is om te respawnen mét je titan, ik weet niet wat de 'pros' er van denken:). Zelf kom ik soms in behoorlijke r*k situaties terecht waardoor ik hem vrijwel direct weer kwijt ben.
Wel even wat last van gehad, maar nu niet meer. Wel last van verliezende teams
. Tis echt te erg hoe vaak ik in een losing team gegooid word. En zit ik eindelijk eens in een goed team, word het team geshuffled
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-08-2014 14:53 ]
'Pro's' zijn er niet met Titanfall dus daar kan ik niet voor spreken, maar de beslissing om wel of niet in een Titan te spawnen gaat redelijk onbewust maar hangt voor mij uiteindelijk van de situatie op 't slagveld af (de interpretatie daarvan verschilt per map). Hoeveel Titans hebben beide teams, welk gedeelte van de maps controleert je team (dus waar spawn je grofweg) en hoe spelen beide teams. 't Gaat een een beetje op gevoel/ervaring denk ik.Sumerechny schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:30:
Als hij reeds rondloopt...niet. Dan moet je hem weer opzoeken. Als hij ingeroepen kan worden en dan wordt je dood geknald kan je met je titan respawnen.
Tactisch gezien begin ik het gevoel te krijgen dat het zelden handig is om te respawnen mét je titan, ik weet niet wat de 'pros' er van denken:). Zelf kom ik soms in behoorlijke r*k situaties terecht waardoor ik hem vrijwel direct weer kwijt ben.
ps. je kan je titan ook naar jou toe laten komen met 'follow'
Dat verwoord je inderdaad mooi. Het gaat bij mij meestal mis zodra er meerdere vijandelijke titans op de map zijn en ik ín mijn titan spawn. Dat stop ik voorlopig dus ook mee..A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:15:
[...]
'Pro's' zijn er niet met Titanfall dus daar kan ik niet voor spreken, maar de beslissing om wel of niet in een Titan te spawnen gaat redelijk onbewust maar hangt voor mij uiteindelijk van de situatie op 't slagveld af (de interpretatie daarvan verschilt per map). Hoeveel Titans hebben beide teams, welk gedeelte van de maps controleert je team (dus waar spawn je grofweg) en hoe spelen beide teams. 't Gaat een een beetje op gevoel/ervaring denk ik.
ps. je kan je titan ook naar jou toe laten komen met 'follow'

Dit bedoel ik dan... Ik word zo ontzettend chagrijnig van dit soort potjes
Joh.... Heb je mij gisteren niet horen mopperen???uchiha tijntje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:00:
[afbeelding]
Dit bedoel ik dan... Ik word zo ontzettend chagrijnig van dit soort potjesEn dit gebeurd me helaas iets te vaak. Geen idee waar nu al die level 1 vandaan komen trouwens.
Die ouwe hark van een Justifire is er nog doof van
Cogitationis poenam nemo patitur
Iemand een idee wanneer de 3e DLC uitkomt? Jaja, de 2e DLC is net uit, maar ben toch benieuwd
Over ~3 maanden? Ze brengen elke maand een grote client patch uit en tussen de twee pakketten zat drie maanden.uchiha tijntje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:03:
![]()
![]()
Iemand een idee wanneer de 3e DLC uitkomt? Jaja, de 2e DLC is net uit, maar ben toch benieuwd
Hey, ik ben ook nog een lvl1 hooruchiha tijntje schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:00:
[afbeelding]
Dit bedoel ik dan... Ik word zo ontzettend chagrijnig van dit soort potjesEn dit gebeurd me helaas iets te vaak. Geen idee waar nu al die level 1 vandaan komen trouwens.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Excuus
Volgens mij ook idd. Origin zegt ook herfst als het goed is.Gundogan schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:08:
[...]
Over ~3 maanden? Ze brengen elke maand een grote client patch uit en tussen de twee pakketten zat drie maanden.
Edit; Wow, zojuist erg vette pot gehad. Random attrition waarbij mijn team de gehele tijd met titans heerste. 300-70 oid.. (voor mijn een unicum;)).
Ik begin langzamerhand ook behoorlijk fan te worden van de plasma gun met instant shot. Ik begin langzamerhand pilots uit de lucht te schieten als ze weg proberen te rennen...
[ Voor 44% gewijzigd door Sumerechny op 07-08-2014 21:29 ]
Ik prefereerde altijd het eerstvolgende unlockte wapen. Totdat ik bij de LMG uitkwam. De eerste paar keer leuk, maar ben toch weer terug gegaan naar de CAR.Sumerechny schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:20:
[...]
En de CAR met counterweight is ook erg geschikt (al meermaals als favoriet langs zien komen in het topic maar ik gebruikte tot voorheen de silencer).
En inderdaad, met counterweight. Silenced is leuk, maar de stats gaan aan alle kanten achteruit. Dan is van achteren iemand zijn nek breken een stuk succesvoller.
Hehe, dat en het feit dat ik toch een vrij mobiele speler ben (raampje in/uit etc) dan heeft die silencer weinig meerwaarde. Ik ben toch al verdwenen zodra ze op de plek aankomenRicepuppet schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:50:
[...]
Ik prefereerde altijd het eerstvolgende unlockte wapen. Totdat ik bij de LMG uitkwam. De eerste paar keer leuk, maar ben toch weer terug gegaan naar de CAR.
En inderdaad, met counterweight. Silenced is leuk, maar de stats gaan aan alle kanten achteruit. Dan is van achteren iemand zijn nek breken een stuk succesvoller.
Precies. Ik sta vrijwel nooit stil in Titanfall. Dat is aan de ene kant best wel hectisch. Het doet mij denken aan de tijden van Quake 3.
Nou is Quake 3 echt een bizar hectische game waar je gewoonweg misselijk van word als je motion sickness hebt (ik included) en valt Titanfall in dat opzicht wel weer mee.
De enige keren dat ik stil sta is om te kijken of ik een cloaked bogey kan spotten - dan erachter aan rennen, ook gecloaked en nekjes breken - of als ik hoog vanaf een dak aan het kijken ben (eigen enjoyment) naar Titans die aan knokken zijn.
Nou is Quake 3 echt een bizar hectische game waar je gewoonweg misselijk van word als je motion sickness hebt (ik included) en valt Titanfall in dat opzicht wel weer mee.
De enige keren dat ik stil sta is om te kijken of ik een cloaked bogey kan spotten - dan erachter aan rennen, ook gecloaked en nekjes breken - of als ik hoog vanaf een dak aan het kijken ben (eigen enjoyment) naar Titans die aan knokken zijn.
Met de silencer kost het maar 1 extra kogel op alle afstanden, maar omdat je niet op de minimap verschijnt krijg je meer tijd om te schieten en krijg je minder tegenstanders in de nek die op de minimap afgaan. De silencer is goud waard, zeker op de carbine.Ricepuppet schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 08:50:
Wist niet eens dat de silencer je verborg op de map.
Weer wat geleerd. Ik kijk inderdaad vaak naar de map om tegenstanders op te zoeken. Straks even weer uit proberen
Weer wat geleerd. Ik kijk inderdaad vaak naar de map om tegenstanders op te zoeken. Straks even weer uit proberen
Je hebt gelijk. Ik merk echter dat ik met de CAR op afstand niks raak met silencer en dichtbij is de silencer vaak nadelig volgens mij.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:28:
[...]
Met de silencer kost het maar 1 extra kogel op alle afstanden, maar omdat je niet op de minimap verschijnt krijg je meer tijd om te schieten en krijg je minder tegenstanders in de nek die op de minimap afgaan. De silencer is goud waard, zeker op de carbine.
De Carbine werkt nog wel goed idd, maar die is dichtbij sowieso in het nadeel toch?
Op de shotgun na is elk wapen waardeloos in CQB. Ik ga dan gelijk over naar melee.Sumerechny schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:07:
[...]
De Carbine werkt nog wel goed idd, maar die is dichtbij sowieso in het nadeel toch?
Ik kom verder dan connecting maar wordt er vervolgens na een halve minuut uitgemikt. Dat wordt dus Forza 5 voor mijYonix schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:51:
Titanfall servers down? Hij blijft bij mij (Xbox One) steeds hangen op 'connecting' ...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
GheRicepuppet schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:31:
[...]
Op de shotgun na is elk wapen waardeloos in CQB. Ik ga dan gelijk over naar melee.
Edit 9-8-14: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de gemiddelde (attrition) score van de tweakers. Ik zit zelf rond de 50 - 60, (met zelden uitschieters naar 70 - 80) maar ik voel me soms toch best het mannetje
[ Voor 23% gewijzigd door Sumerechny op 09-08-2014 12:33 ]
Ik speel het nog zelden, veel te druk met andere dingen nu ik weer vrijgezel benSumerechny schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:11:
Edit 9-8-14: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de gemiddelde (attrition) score van de tweakers. Ik zit zelf rond de 50 - 60, (met zelden uitschieters naar 70 - 80) maar ik voel me soms toch best het mannetje![]()
Ik speel het een week niet en dan weer wel. Het is niet echt uitdagend meer.
Verwijderd
Speel op de pc en dan eigenlijk alleen CTF en heb dit weekend toch wel weer veel leuke potjes gespeeld. Lijkt wel of er een hoop nieuwe spelers zijn bijgekomen en daar zitten soms aardige talenten bij. Gisteren wist een nieuwe speler met GEN1,level 6, me te vertellen dat hij met controller speelde (nspl ofzoiets wat ik niet begreep), hij speelde erg goed en was moeilijk uit te schakelen. Ben zelf een aardig speler en heb wel genoeg ervaring om te kunnen zien of iemand heel goed is. Maar met controller spelen en zo goed daar was ik toch wel verbaasd over.
Weet iemand wat hij bedoelde met controller icm met nspl of npxl oid? Vindt het namelijk zo moeilijk voor te slellen dat iemand met controller zo snel kan spelen tov muisgamers .
Gelukkig zijn er nog veel goede hoge rang spelers
Weet iemand wat hij bedoelde met controller icm met nspl of npxl oid? Vindt het namelijk zo moeilijk voor te slellen dat iemand met controller zo snel kan spelen tov muisgamers .
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2014 13:19 ]
Gemiddeld 64 bij een vol rondje (wordt vaak halverwege een game toegevoegd), bij een redelijk geëvenaard team. Dit is trouwens wel de leukste periode, dat je wint/verliest van hetzelfde team met hetzelfde team. Spannend tot de laatste 10 punten.Sumerechny schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:11:
[...]
Ghegoed punt. Maar soms is de afstand net iets te groot voor melee. Dan staat de shotgun idd bovenaan gevolgd door SMG. Carbine is daar ieg in het nadeel.
Edit 9-8-14: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de gemiddelde (attrition) score van de tweakers. Ik zit zelf rond de 50 - 60, (met zelden uitschieters naar 70 - 80) maar ik voel me soms toch best het mannetje![]()
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Sterker nog; ik speel vanaf het begin met de X360 controller op de PC, sinds een week of twee overgegaan naar de X1 controller (bedraad, omdat ik gek werd van batterijen wisselen op een gegeven moment)Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:35:
Speel op de pc en dan eigenlijk alleen CTF en heb dit weekend toch wel weer veel leuke potjes gespeeld. Lijkt wel of er een hoop nieuwe spelers zijn bijgekomen en daar zitten soms aardige talenten bij. Gisteren wist een nieuwe speler met GEN1,level 6, me te vertellen dat hij met controller speelde (nspl ofzoiets wat ik niet begreep), hij speelde erg goed en was moeilijk uit te schakelen. Ben zelf een aardig goede speler maar kan me nog niet meten met de supertop maar kan dat onderscheid van goed en supergoed wel gauw onderscheiden. Maar met controller spelen en zo goed daar was ik toch wel verbaasd over.
En het speelt prima, net zo snel als met de muis; heb dat heel even geprobeerd, maar het comfort van de controller was toch idealer.
Mijn speelstijl is dan ook wat anders dan de meeste Pilots. Ik ren veel rond yes, maar zoals altijd ben ik de sneaky klootzak die eerst veel rondkijkt wat de rest doet, zich erintussenin mengt, wat nekken breekt en weer snel weg is
Ik sta vaak genoeg bovenaan in de lijst, zoniet 2e of 3e.
reemprive schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:58:
[...]
Ik speel het nog zelden, veel te druk met andere dingen nu ik weer vrijgezel benToch dit weekend weer even geprobeerd, over het algemeen is het wel 100+. Ik heb sowieso het idee dat veel van de betere spelers al afgehaakt zijn.
Idem, af en toe start ik het nog wel eens op en kan dan echt nog steeds genieten van de snelheid, het wallrunnen en de flick shots mid-air, maar als er dan na drie potjes nog geen leuke teams zijn, dan is het snel weer klaar voor een paar weken.KoningStoma schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:22:
Ik speel het een week niet en dan weer wel. Het is niet echt uitdagend meer.
Qua scores, het hangt er vanaf met wie je speelt, als je met Reemprive of KoningStoma speelt dan zijn zij grotere tegenstanders dan het andere team. Dan is het echt knokken voor elke punt, maar tussen de 100 en 150 is doorgaans wel waar (tenminste 1 van ons) op uitkomt.
Weet iemand ook of de Spare Titan burn-cards een standaard titan spawnen of is het een door jezelf gebouwde load-out? Ik kan er zo snel niet achter komen... 
edit: Dacht ik mijn slapeloze nacht om 5u maar eens te gaan beindigen met een paar potjes TF tegen wat zatte\lamme gasten op dit tijdstip...word ik DIK ingemaakt!
(Wel potjes gewonnen, maar dat lag niet bij mij...
)

edit: Dacht ik mijn slapeloze nacht om 5u maar eens te gaan beindigen met een paar potjes TF tegen wat zatte\lamme gasten op dit tijdstip...word ik DIK ingemaakt!
[ Voor 40% gewijzigd door Sumerechny op 12-08-2014 05:54 ]
En dan heb ik er een keer zin in, duurt die matchmaking 5 minuten.
Ik kwam een goede tip tegen:
Last van een rodeo? Buk met je Titan en kijk naar de grond. Vrijwel iedereen denkt dat je uitstapt en springt weg. Dan kan je ze direct dood meppen of overheen stampen
Iemand anders nog top tips?
Last van een rodeo? Buk met je Titan en kijk naar de grond. Vrijwel iedereen denkt dat je uitstapt en springt weg. Dan kan je ze direct dood meppen of overheen stampen
Gewoon een cluster missile ergens tegen een muur of plafond schieten en met je rug erheen draaien.
En melee is vaak het makkelijkst met een titan tegen een pilot die dichtbij is. De lock-on is dan net een aim bot.
En melee is vaak het makkelijkst met een titan tegen een pilot die dichtbij is. De lock-on is dan net een aim bot.
Je kan zien (klepje aan de voorkant gaat open) en horen wanneer iemand uit z'n Titan stapt als je een rodeo doet. Dus met een beetje opletten hoef je je niet laten beetnemen.Sumerechny schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:54:
Ik kwam een goede tip tegen:
Last van een rodeo? Buk met je Titan en kijk naar de grond. Vrijwel iedereen denkt dat je uitstapt en springt weg. Dan kan je ze direct dood meppen of overheen stampen![]()
Verder kan je de richting van je sprong bepalen als je van een Titan afspringt. Dus als iemand wel echt uitstapt kan je naar de zijkant springen of een beetje naar achteren voor de free kill. Maar wel oppassen voor de wraak van de auto-Titan.
Bekend inderdaad, maar de cluster schaad je eigen titan ook natuurlijk. Als ik de bonk van een rodeo hoor (voor de melding) buk ik en kijk ik naar beneden. 80% van de pilots springt dan van je af zo niet...bovengenoemde strategie (werkt een stachel op je titan rug ook, doet dat minder schade dan een cluster?).Gundogan schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:39:
[...]
Je kan zien (klepje aan de voorkant gaat open) en horen wanneer iemand uit z'n Titan stapt als je een rodeo doet. Dus met een beetje opletten hoef je je niet laten beetnemen.En als iemand op je Titan springt hoor je dat eerst altijd voordat je de melding krijgt. Dus je kan dan eerder een cluster missile of electric smoke poppen, maar dat kan je bij een ander ook misbruiken door snel op en afspringen.
Verder kan je de richting van je sprong bepalen als je van een Titan afspringt. Dus als iemand wel echt uitstapt kan je naar de zijkant springen of een beetje naar achteren voor de free kill. Maar wel oppassen voor de wraak van de auto-Titan.
Als je zelf rodeot is het volgens mij een goede om vooruit te springen. Dan beland je achter de uitstappende pilot die z'n eigen titan dan net gaat scannen op jou
Electric Smoke, zodra er iemand op je rug zit tegen de muur aan staan en naar boven kijken terwijl je naar achter blijft lopen. Zit de pilot vast...
Ik dacht dat dat gefixed was na de afgelopen update.reemprive schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:35:
Electric Smoke, zodra er iemand op je rug zit tegen de muur aan staan en naar boven kijken terwijl je naar achter blijft lopen. Zit de pilot vast...
Je kan sowieso het lastiger maken voor de pilot als je electric smoke in een kleine ruimte doet.Sumerechny schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:35:
[...]
Ik dacht dat dat gefixed was na de afgelopen update.
De live action film is trouwens nu ook een stukje langer:
Wat ik helemaal heb gemist is dat je burncards niet kan kwijtraken als je boven je limiet zit, kreeg er laatst 9 bij vanwege challanges en ik had er de ruimte niet voor. Je moet dan eerst verkopen voordat je ze kan gebruiken.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
True trueGundogan schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:38:
[...]
Je kan sowieso het lastiger maken voor de pilot als je electric smoke in een kleine ruimte doet.
De live action film is trouwens nu ook een stukje langer:
[video]
Toffe film trouwens, live action wil ik het alleen niet 100% noemen
Sinds update 5/invoering BlackMarket volgens mij zo.Low-Tech schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:44:
Wat ik helemaal heb gemist is dat je burncards niet kan kwijtraken als je boven je limiet zit, kreeg er laatst 9 bij vanwege challanges en ik had er de ruimte niet voor. Je moet dan eerst verkopen voordat je ze kan gebruiken.
Vloeken in de kerk (?): Zijn er meer mensen die Advanced Warfare wel wat lijkt? CoD etc heeft mij nooit zo kunnen trekken omdat er zo weinig mobiliteit is/was.
[ Voor 12% gewijzigd door Sumerechny op 13-08-2014 13:10 ]
Verwijderd
Over tips gesproken, heb laatst een youtube filmpje gezien over handige weetjes bij gebruik van een titan. Kan even het filmpje niet meer vinden maar als er m iemand dat wil zoek ik het nog wel even beter op.
Tip. Bij Ogre of Atlas titan kan je dmv bukken en 30° naar beneden kijken sneller uitstappen, scheelt 1 à 2 seconden. Dit lukt niet bij een stryder.
Tip2. Je kan bij het ejecten een hele verre sprong maken Door tijdens de eject op de A voor na links en D naar rechts en dan tijdens vliegen heel rustig meedraaien. Dit is best lastig om uit te leggen eigenlijk en zal kijken of ik het filmpje weer kan vinden.Maar heb iemand het ingame zien doen bij Ctf met vlag en al en die kwam na de curved jump bijna bij zijn eigen vlag in de buurt.
Ook is het mogelijk om tijdens het naar beneden vallen na eject dwarrelend naar beneden te vallen zodat het moeilijker is om je te raken
Tip. Bij Ogre of Atlas titan kan je dmv bukken en 30° naar beneden kijken sneller uitstappen, scheelt 1 à 2 seconden. Dit lukt niet bij een stryder.
Tip2. Je kan bij het ejecten een hele verre sprong maken Door tijdens de eject op de A voor na links en D naar rechts en dan tijdens vliegen heel rustig meedraaien. Dit is best lastig om uit te leggen eigenlijk en zal kijken of ik het filmpje weer kan vinden.Maar heb iemand het ingame zien doen bij Ctf met vlag en al en die kwam na de curved jump bijna bij zijn eigen vlag in de buurt.
Ook is het mogelijk om tijdens het naar beneden vallen na eject dwarrelend naar beneden te vallen zodat het moeilijker is om je te raken
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 14:06 . Reden: foutjes verbeterd en er zullen er nog genoeg in zitten ]
Als je het goed doet, dan vangt je shield de meeste damage op. Je moet zorgen dat alleen het gedeelte met de pilot geraakt wordt.Sumerechny schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:17:
[...]
Bekend inderdaad, maar de cluster schaad je eigen titan ook natuurlijk.
Ik las op Reddit dat SLI sinds de laatste patch goed ondersteunt wordt maar kan eigenlijk verder niet veel vinden op het internet. Hebben er hier mensen al verbetering gezien (benchmarks)?
Overweeg SLI te gaan (nu single GTX760 met 120Hz monitor) voor Titanfall (en anders games).
Overweeg SLI te gaan (nu single GTX760 met 120Hz monitor) voor Titanfall (en anders games).
[ Voor 5% gewijzigd door Freaky Max op 14-08-2014 12:41 ]
Ik zat er aan te denken om op de black market zo'n pakje zeldzaam pakje burncards te kopen. Is dat de moeite waard?
Verwijderd
Stim (lvl8): Verhoogt de movement speed en health regen wanneer het actief is
Zat even de TS Door te lezen en quote hierboven dat van de Stim. Begrijp even niet het laatste gedeelte het verhogen van health regen niet wanneer actief. Wat is health regen?
Ben er pas laatst ook pas achter gekomen dat je sidearm wapen( pistol) kan vervangen voor een gevallen 1e wapen die weer van een gevallen tegen of medestander kan oppikken . Zie dat bijna niemand doen, lekker met je pistooltje blijven klooien terwijl je die kan vervangen.
Zat even de TS Door te lezen en quote hierboven dat van de Stim. Begrijp even niet het laatste gedeelte het verhogen van health regen niet wanneer actief. Wat is health regen?
Ben er pas laatst ook pas achter gekomen dat je sidearm wapen( pistol) kan vervangen voor een gevallen 1e wapen die weer van een gevallen tegen of medestander kan oppikken . Zie dat bijna niemand doen, lekker met je pistooltje blijven klooien terwijl je die kan vervangen.
Health regeneration. Met hoeveel? Geen idee.Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:29:
Stim (lvl8): Verhoogt de movement speed en health regen wanneer het actief is
En waarom een ander wapen oppakken als je een Wingman sniper shotgun revolver secondary hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 14-08-2014 21:13 ]
WingmanGundogan schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:04:
[...]
Health regeneration. Met hoeveel? Geen idee.
En waarom een ander wapen oppakken als je een Wingman sniper shotgun revolver secondary hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door Sumerechny op 14-08-2014 21:16 ]
Begin me steeds meer te ergeren aan die achterlijke balance.
Vaak genoeg dat je in een team van lvl 1 zit tegen een team van enkel level 5+
En dan sta je bovenaan met een hoge score dan de rest bij elkaar.

XBL GT: Crypteq
Verwijderd
Het er wordt in-game steen en been geklaagd over de matchmaking, vaak als er de zoveelste verkeerde verdeling is zie spelers uit de lobby vertrekken, ze hebben geen zin om weer met een veel te makkelijk potje of omgekeerd te spelen. M.i. moeten ze echt hier wat mee doen.bc7 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:38:
blijft een EA game; fuck it, we got your money!!!!bc7 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:38:
Ik vind het juist een verademing om met lage level spelers te spelen, gemixed met hogere levels.
Het zorgt voor afwisseling. De ene keer scoor je makkelijk punten en een andere match ben je hard aan het knokken voor punten.
Ik haal hierbij Ghost Recon Phantoms aan; twee jaar intensief gespeeld, maar als je boven lvl10 komt, kom je ineens tegen lvl40-60 spelers terecht en kan je niet meer terug.
Dat is pas slechte balancing.
Daarbij; sinds gisteren is de 48 uur Game Time weer ingegaan en kost de game nu via Origin €17,99.
Ook redenen waarom lvl1 spelers binnen komen droppen.
Het zorgt voor afwisseling. De ene keer scoor je makkelijk punten en een andere match ben je hard aan het knokken voor punten.
Ik haal hierbij Ghost Recon Phantoms aan; twee jaar intensief gespeeld, maar als je boven lvl10 komt, kom je ineens tegen lvl40-60 spelers terecht en kan je niet meer terug.
Dat is pas slechte balancing.
Daarbij; sinds gisteren is de 48 uur Game Time weer ingegaan en kost de game nu via Origin €17,99.
Ook redenen waarom lvl1 spelers binnen komen droppen.
Ik geniet heel erg van dit spel, heb nu maar de season pass gekocht voor 18 euro. Ben benieuwd naar de nieuwe mappen:D
Ik heb me tijdens de gratis 'trial' bij Origin een paar weken geleden ook goed vermaakt. Ik zie dat hij nu nog 4 uur bij Origin in de aanbieding is, dus toch maar eens besteld.
Gisteren een kennis overgehaald om de game te spelen dankzij de 48 hour game trial; hij heeft uiteindelijk de game gekocht.
Voor het eerst eens samen gespeeld met een bekende, in een team. Wat mij opviel (en stoorde) was dat ik hem alleen op de minimap zag, maar niet in mijn HUD.
Ik zou het prettiger vinden als ik de posities van mijn team 'direct' kon vinden zonder dat mijn ogen hoeven af te dwalen naar de mini map om een groene pijl/stip te vinden.
Voor het eerst eens samen gespeeld met een bekende, in een team. Wat mij opviel (en stoorde) was dat ik hem alleen op de minimap zag, maar niet in mijn HUD.
Ik zou het prettiger vinden als ik de posities van mijn team 'direct' kon vinden zonder dat mijn ogen hoeven af te dwalen naar de mini map om een groene pijl/stip te vinden.
Ik las ergens dat je 8 vs 8 zonder bots en titans kunt gaan spelen, kan alleen niet meer vinden of dat dlc of een update is? iemand hier meer over gelezen gehoord?
update. Stond op de FB pagina van Titanfall zelf.Chrosser schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:56:
Ik las ergens dat je 8 vs 8 zonder bots en titans kunt gaan spelen, kan alleen niet meer vinden of dat dlc of een update is? iemand hier meer over gelezen gehoord?
edit: http://www.titanfall.com/game-update-six?sf30380053=1
[ Voor 8% gewijzigd door Ricepuppet op 30-08-2014 11:02 ]
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken:Ricepuppet schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:52:
update. Stond op de FB pagina van Titanfall zelf.
Matchmaking - Faster searching, improved team balancing, increasing the likelihood of being in full games, and drastically lowering the chance of having lopsided (e.g. 6v3) matches.
Die matchmaking update gaat niets doen, daarvoor zijn er weinig mensen over.
Misschien moet je vaker spelen in plaats van doemdenken. Lobby's zitten nog steeds aardig vol.DervishD schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:43:
Die matchmaking update gaat niets doen, daarvoor zijn er weinig mensen over.
Ze komen in ieder geval veel te laat met verbeteringen.
Kun je ergens zien hoeveel mensen online zijn (xbox one)?
http://www.totalxbox.com/...-one-update-is-out-today/ Pilot vs Pilot without Titans is here!
https://powershellisfun.com
Grappig, binnenkort toch eens proberen..-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:43:
http://www.totalxbox.com/...-one-update-is-out-today/ Pilot vs Pilot without Titans is here!
Eindelijk geen geklooi meer wanneer je gelijk ingame wordt gegooid na het beëindigen van een match.Burn Card Auto Fill - Toggle the new Burn Card Auto Fill option in the Burn Card Menu and it will automatically fill empty Burn Card slots for you. Never fight empty-handed again.
Ongelofelijk traag vanavond... Probeer al een half uur een match te vinden, 8x8, attrition of wat dan ook, allemaal niet te doen
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Ze hebben weer eens problemen met hun matchmaking/servers.RoelsRules schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:57:
Ongelofelijk traag vanavond... Probeer al een half uur een match te vinden, 8x8, attrition of wat dan ook, allemaal niet te doen
https://twitter.com/Respawn/status/506895423131230208
kwam er ook achter msi afterburner uitzetten. Bij mij wilde het spel totaal niet laden.
Ach ff via game time 48 uur de tijd om het uit te proberen.
Ach ff via game time 48 uur de tijd om het uit te proberen.
Verwijderd
mensen die ff een potje titanfall willen doen kunnen me toevoegen op xbox one live: BlackSheepNL15
kom bij nooit nederlanders tegen online
kom bij nooit nederlanders tegen online
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2014 17:02 ]
Verwijderd
Ongeveer van dit laatste weekend krijg ik vaak de melding lost connection 2 server, ben volgens mij niet de enige waar dit zich vanaf die tijd zo vaak voordoet. Hebben jullie daar ook de laaste dagen veel mee te maken?
speel op pc!
speel op pc!
Me toSumerechny schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:05:
[...]
Grappig, binnenkort toch eens proberen..
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Vaak na het afronden van een potje idd.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:06:
Ongeveer van dit laatste weekend krijg ik vaak de melding lost connection 2 server, ben volgens mij niet de enige waar dit zich vanaf die tijd zo vaak voordoet. Hebben jullie daar ook de laaste dagen veel mee te maken?
speel op pc!
Respawn had volgens mij al aangegeven dat het inderdaad een bijwerking was van Patch 6 en dat ze er mee bezig waren. Het is in ieder geval wel super irritant.Low-Tech schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:39:
Vaak na het afronden van een potje idd.
Wat een vette game vind ik dit. Nooit shooters gespeeld omdat het me totaal niet trok, maar het Fast pace gebeuren in deze game trekt me wel. Nu Rank 2 level 26. K/D average tegen andere pilots is 1.8 op het moment. Ik ben hartstikke tevreden over mijn Eigen kunnen!
Meestal is het inderdaad erg leuk om te spelen, maar gisteren heb ik weer een paar potjes gehad waar compleet geen balance in zat. Ik zal als enige speler G2 Level 40 met alleen maar G1's, waarvan 3 op level2/3... oftewel: hun eerste paar potjes. Tegen een team met alleen maar G3's en hoger... Na een paar potten werd er nog wel een high level player overgezet, maar die was natuurlijk meteen weg toen hij het team zag...Iuigi schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:12:
Wat een vette game vind ik dit. Nooit shooters gespeeld omdat het me totaal niet trok, maar het Fast pace gebeuren in deze game trekt me wel. Nu Rank 2 level 26. K/D average tegen andere pilots is 1.8 op het moment. Ik ben hartstikke tevreden over mijn Eigen kunnen!
Meestal ben ik niet van het quitten, maar als je pot na pot met 150+ tickets verliest, dan is de lol er vanzelf af
[ Voor 5% gewijzigd door eborn op 15-09-2014 12:03 ]