Ik weet dat je voor de pc het spel 48 uur gratis kan proberen, Even origin installeren als je dat niet hebt en ff checken. Gametime heet dat.stinky1701 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:51:
mss word ik ook gewoon oud, ben 43 inmiddels, maar ik heb toch écht last gehad van tintelende vingertoppen in mn linker duim en wijsvinger na een weekje of vier spelen.
omdat ik het spel ook niet zo tof vond, heb ik het daar bij gelaten en binnen een weekje of twee waren de klachten weer helemaal verdwenen.
in de tussentijd had ik BO2 weer opgepakt trouwens, dus mn handen hebben niet stil gezeten....hehe.
maar ok dus, de besturing van TF lijkt niet op die van AW maar op de oude CoD.
da's mooi, kunnen we het spel mss toch eens een kans geven.
thanks voor de info en hulp!
Kan je direct testen met je XBOX controllerVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:48:
[...]
Ik weet dat je voor de pc het spel 48 uur gratis kan proberen, Even origin installeren als je dat niet hebt en ff checken. Gametime heet dat.
Dat is zeker goed om te testen, op reddit was al eerder discussie over controller op XBO en PC, waar veel aangaven dat de controls en feeling zo goed als identiek waren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zelfs met die verlaging naar 5 kills kom ik niet door de gooser challenge heen... ook niet met LTS en Chain/Arc gun
Iemand die in een party 1v1 me hierbij kan helpen op de XB1? XBL = Vegas NL
Bij een custom game kan je toch geen challenges halen? En kan je de challenge niet afkopen? Dat heb ik op pc gedaan namelijk-d- schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:31:
Zelfs met die verlaging naar 5 kills kom ik niet door de gooser challenge heen... ook niet met LTS en Chain/Arc gunIemand die in een party 1v1 me hierbij kan helpen op de XB1? XBL = Vegas NL

Oh ik dacht dat ik stiekem een oplossing had gevonden
Afkopen kan, maar krijg je de achievement niet bij Level 10 volgens mij!
Het wordt eens tijd dat ze die audio terug inpakken naar mp3. Die 65 GB wordt toch een beetje te gortig...
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ah, de achievements heb ik niet op Origin.-d- schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:03:
Oh ik dacht dat ik stiekem een oplossing had gevonden![]()
Hebben meer mensen last van. Hopelijk iets mis bij hun en geen grote grijze key opruim actie of iets dergelijks.himlims_ schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:41:
ERROR 401 BYTEVAULT_AUTHENTICATION_REQUIRED
schijnbaar gebanned bij titanfall-EA iemand daar ervaring mee? ik hack/cheat niets, en had best zin in potje titanfall. sinds laatste updates is het erg smakelijk raggen
edit: Origin heeft problemen: http://answers.ea.com/t5/...ases/m-p/4346897#U4346897
[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 20-02-2015 12:46 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik wil je best helpen. Volgens mij als je je regio op Azie zet en een gamemode speelt die niet veel wordt gespeeld is de kans aanwezig dat je 1 vs 1 kan spelen volgens mij.-d- schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:31:
Zelfs met die verlaging naar 5 kills kom ik niet door de gooser challenge heen... ook niet met LTS en Chain/Arc gunIemand die in een party 1v1 me hierbij kan helpen op de XB1? XBL = Vegas NL
Als jij mij dan wilt helpen voor de Railgun achievement
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
schijnbaar ligen diverse orgin servers/diensten er uit; men ervaart problemen dat games niet starten, game library niet beschikbaar is, of authentificatie gaat niet; ofwel, ff nie game niehimlims_ schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:41:
ERROR 401 BYTEVAULT_AUTHENTICATION_REQUIRED
schijnbaar gebanned bij titanfall-EA iemand daar ervaring mee? ik hack/cheat niets, en had best zin in potje titanfall. sinds laatste updates is het erg smakelijk raggen
Is Titanfall op PC dood?
Hangt van je definitie van dood af. Ik speel nog regelmatig, vaak met een vriend. Er is in mijn optiek genoeg te beleven.Dutchredgaming schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:52:
Is Titanfall op PC dood?
erg afhankelijk van tijdstip; maar speel nog (bijna) dagelijks, en wachten is niet aan de orde. Game is sinds laatste updates/patches erg solide gewordenDutchredgaming schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:52:
Is Titanfall op PC dood?

Jammer dat Titanfall steeds wordt afgezeken door CoD kindjeshimlims_ schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:44:
[...]
erg afhankelijk van tijdstip; maar speel nog (bijna) dagelijks, en wachten is niet aan de orde. Game is sinds laatste updates/patches erg solide gewordenenige wat van mij geschrapt mag worden; smart-pistol, afgezien daarvan voor mij GOTY (beste shooter afgelopen jaren)
Het is geen CoD, het is geen Battlefield, geen Unreal Tournament, imho hebben ze heel mooi product neergezet. Goed is nog altijd verbetering mogelijk, maar concept en balans samen met de actie is voor mij ongekend. Althans, ken geen andere shooter die zo iets heeft gedaan laatste jaren.
Ik merk dat je op Attrition altijd voldoende spelers hebt om snel een potje te kunnen doen (XBox One) maar andere gametypes is het redelijks schaars. Dan is het soms zo dat ik in potjes geplaatst word met mensen in een andere dimensie (lees, tijd-zone) waardoor ik vaak mensen erbij heb zitten die op een ping zitten die je in minuten kan uitdrukken (oke oke, 300-400ms) en dat is echt onspeelbaar. Die mensen zie je door het veld heen warpen dat is niet grappig.
Haha, ik snap waarom je dat zegt, maar toch vind ik de Smart Pistol erg gebalanceerd. De tijd die het kost om een lock te krijgen op een andere speler is meestal genoeg om die speler een eerlijke kans te geven om jou eerder dood te hebben dan jij hem gelockt hebt. En dan leg je het maar af en toe af tegen iemand met een SP, ach ja, boeie... De hoek om komen lopen en een Quad Rocket vol in je bakkes krijgen is ook geen pretjehimlims_ schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:44:
[...]
erg afhankelijk van tijdstip; maar speel nog (bijna) dagelijks, en wachten is niet aan de orde. Game is sinds laatste updates/patches erg solide gewordenenige wat van mij geschrapt mag worden; smart-pistol, afgezien daarvan voor mij GOTY (beste shooter afgelopen jaren)
1:1 tegen smartpistol win je altijd
maar je hebt ook van die C.C.C. (cloaked-camping-cunt
), met smartpistol ... zooo frustreren. maakt niet uit hoe goed gebalanceerd je het ook maakt; auto-aim shit hoort in mijn beleving niet in een FPS thuis. 3th person view game, mweh, maar met FPS gewoon not-done.
hopelijk gaat dat in TF2 beter
maar je hebt ook van die C.C.C. (cloaked-camping-cunt
hopelijk gaat dat in TF2 beter
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 23-02-2015 12:39 ]
Ik ben het met je eens. De Smart Pistol geeft weer eens iets anders, de CCC's zoals himlims zegt zijn inderdaad vervelend maar goed...die winnen een pot over het algemeen niet (of dragen weinig bij aan hun team). Een enkele keer kom ik een Smart Pistol speler tegen die daadwerkelijk goed is, dan red ik het niet om hem 1 op 1 neer te halen. Het pistool de schuld geven is makkelijk, maar als hij het keer op keer doet is hij gewoon beter dan ik ben...mvds schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:03:
[...]
Haha, ik snap waarom je dat zegt, maar toch vind ik de Smart Pistol erg gebalanceerd. De tijd die het kost om een lock te krijgen op een andere speler is meestal genoeg om die speler een eerlijke kans te geven om jou eerder dood te hebben dan jij hem gelockt hebt.
Al met al blijf ik me vermaken.
TF2;
http://www.crossmap.com/n...unch-sequel-in-2016-16592
http://www.express.co.uk/...-Steam-Xbox-One-exclusive
vermaak me ook nog prima, zijn maar weinig die SP echt goed gebruiken, maar die spelers hanteren dan ook nog eens de improved-smard-pistol (burncard) .... THE RAGE

zoals je zelf ook schrijft; die winnen zelden de match, maar harken toch nodige punten weg
game blijft voor mij DE shooter van afgelopen 5jr
http://www.crossmap.com/n...unch-sequel-in-2016-16592
http://www.express.co.uk/...-Steam-Xbox-One-exclusive
vermaak me ook nog prima, zijn maar weinig die SP echt goed gebruiken, maar die spelers hanteren dan ook nog eens de improved-smard-pistol (burncard) .... THE RAGE
zoals je zelf ook schrijft; die winnen zelden de match, maar harken toch nodige punten weg
game blijft voor mij DE shooter van afgelopen 5jr
[ Voor 63% gewijzigd door himlims_ op 24-02-2015 09:20 ]
Ik zal je zeggen, ik speel heel vaak met de SP, maar de versie die je met een burn card krijgt legt het af tegen de versie met enhanced targeting hoor... Enhanced Targeting is echt ThA BoMbhimlims_ schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:18:
vermaak me ook nog prima, zijn maar weinig die SP echt goed gebruiken, maar die spelers hanteren dan ook nog eens de improved-smard-pistol (burncard) .... THE RAGE![]()
En dan SP met ET en oneindige cloak!!! Jaaaaa dan voel ik me echt <een> onoverwinnelijke <n00b>
Als SP gebruikers je echt irriteren moet je (zelf ook) cloak gebruiken. Maakt de lock on tijd nog langer. En dan nog een EVA shottie erbij want zijn lock on range is meestal ook jouw one/two hit kill range. 
Aparte wapens als de SP mogen best terugkomen in Titanfall 2. Wat meer 'goofy' wapens naast het standaard arsenaal maakt de game wel interessanter naar mijn mening. Zolang de balans maar behouden blijft. Titanfall 2 is op z'n vroegst Q1/2 2016 neem ik aan of anders Q1/2 2017. Dit jaar Q3/4 hebben we Star Wars Battlefront en volgend jaar Q3/4 Battlefield 5 en ik denk niet dat EA twee shooters in dezelfde periode gaat uitbrengen en ik zie het ook niet als een zomer release. En als er geen deal is voor die Azure servers wordt het wel XOne/PS4/PC ja.
Aparte wapens als de SP mogen best terugkomen in Titanfall 2. Wat meer 'goofy' wapens naast het standaard arsenaal maakt de game wel interessanter naar mijn mening. Zolang de balans maar behouden blijft. Titanfall 2 is op z'n vroegst Q1/2 2016 neem ik aan of anders Q1/2 2017. Dit jaar Q3/4 hebben we Star Wars Battlefront en volgend jaar Q3/4 Battlefield 5 en ik denk niet dat EA twee shooters in dezelfde periode gaat uitbrengen en ik zie het ook niet als een zomer release. En als er geen deal is voor die Azure servers wordt het wel XOne/PS4/PC ja.
Achja de smartpistol zit erin zodat total noobs nog een kans hebben. Vind het zelf niet heel erg dat het erin zit, de gameplay is zodanig snel dat ik me wel kan voorstellen dat veel spelers niet in de lucht kunnen aanleggen en al vliegend ads een pilot kunnen neer maaien.
Juist door de SP kunnen deze spelers ook een beetje meekomen. Heb alleen wel een gruwlijke hekel aan de SP clocked campers, weet elke niet of ik nou moet huilen of lachen als ik dan de killcam zie.
En zoals hier boven al gemeld werd: Ik ook vind dit de beste shooter in jaren, speel hem al een tijdje niet meer, maar weet als ik hem opstart dat ik zo weer hooked ben.
Pilot mode ftw. Man wat is dat een heerlijk mode zeg!
Juist door de SP kunnen deze spelers ook een beetje meekomen. Heb alleen wel een gruwlijke hekel aan de SP clocked campers, weet elke niet of ik nou moet huilen of lachen als ik dan de killcam zie.
En zoals hier boven al gemeld werd: Ik ook vind dit de beste shooter in jaren, speel hem al een tijdje niet meer, maar weet als ik hem opstart dat ik zo weer hooked ben.
Pilot mode ftw. Man wat is dat een heerlijk mode zeg!
[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 24-02-2015 09:40 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik heb hem afgelopen week ook weer aangeslingered en ben inderdaad weer helemaal hooked. Vooral wanneer je tegen spelers van niveau speelt, enorm intens
. Best shooter van het jaar? Ik denk het wel
.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ik ga gestaag door de Gen's heen, inmiddels G7. Voor de regen challenges toch maar een gebruik gaan maken van de G2A4 en ik moet zeggen dat het toch wel een lekker geweer is. In eerste instantie m'n speelstijl (up-close) aanpassen maar daarna gaat het toch lekker.
Wel typisch dat nu de Charge Rifle en Chaingun ook bij de regen challenges horen, die zijn snel gedaan
Wel typisch dat nu de Charge Rifle en Chaingun ook bij de regen challenges horen, die zijn snel gedaan
Ben nog steeds level 2
Heb 1 keer een regen gedaan, daarna vond ik het zonde om mijn wapens en unlocks kwijt te raken.
Iemand een schatting in uren hoe lang het duurt om te levelen naar 10
.
Had de moed opgegeven qua achievements, maar vandaag de 10 winstreak gehaald. Dus ik wil nog wel een poging gaan wagen.
Als er verder Gotters zijn op de X1 die Frontier Defense willen spelen? Ik houd me aanbevolen. Het lijkt haast onmogelijk om met random mensen wave 5 uit te spelen, laat staan 2 medailles te halen...
Mijn gamertag is VAS taijyn.
Iemand een schatting in uren hoe lang het duurt om te levelen naar 10
Had de moed opgegeven qua achievements, maar vandaag de 10 winstreak gehaald. Dus ik wil nog wel een poging gaan wagen.
Als er verder Gotters zijn op de X1 die Frontier Defense willen spelen? Ik houd me aanbevolen. Het lijkt haast onmogelijk om met random mensen wave 5 uit te spelen, laat staan 2 medailles te halen...
Mijn gamertag is VAS taijyn.
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-03-2015 17:49 ]
Geen idee hoeveel tijd het 'snelle' spelers kost, ik zit nu op zo'n 48 uur actieve speeltijd volgens mij.uchiha tijntje schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:04:
Ben nog steeds level 2Heb 1 keer een regen gedaan, daarna vond ik het zonde om mijn wapens en unlocks kwijt te raken.
Iemand een schatting in uren hoe lang het duurt om te levelen naar 10.
...
...
Begrijp ik goed dat je nog nooit/zelden een Frontier Defense gehaald? Ik vraag me bijna af of het op PC anders is dan X1...

Ik speel Frontier Defense altijd met een Smart Pistol + extended mag. en een titan met Quad Rocket + rapid fire, Cluster Missile en Electric Smoke. Ik haal vrijwel alle potjes, degene die ik niet haal komt doordat de teammates wel erg aankloten.
idk, ben G8 of G9 - aardig wat uurtjes inzitten; waar kun je zien hoeveel er dat zijn?uchiha tijntje schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:04:
Ben nog steeds level 2Heb 1 keer een regen gedaan, daarna vond ik het zonde om mijn wapens en unlocks kwijt te raken.
Iemand een schatting in uren hoe lang het duurt om te levelen naar 10.
game speelt erg lekker heden dag; alleen die MK5/smartpistol haal gameplezier echt onderuit. ik kan er maar niet bij waarom een otnwikkelaar dit zou intergreren; auto-aim gun omfg

Bij 'personal stats' ingame zal het wel ergens staan.himlims_ schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:23:
[...]
idk, ben G8 of G9 - aardig wat uurtjes inzitten; waar kun je zien hoeveel er dat zijn?
game speelt erg lekker heden dag; alleen die MK5/smartpistol haal gameplezier echt onderuit. ik kan er maar niet bij waarom een otnwikkelaar dit zou intergreren; auto-aim gun omfghet is een shooter
Gen1 for life yo. Mijn pilot heeft geen upgrade nodig.
Ik heb nog niet zo heel veel potjes Frontier Defense gespeeld (stuk of 6 potjesSumerechny schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:15:
[...]
Geen idee hoeveel tijd het 'snelle' spelers kost, ik zit nu op zo'n 48 uur actieve speeltijd volgens mij.
Begrijp ik goed dat je nog nooit/zelden een Frontier Defense gehaald? Ik vraag me bijna af of het op PC anders is dan X1...![]()
Ik speel Frontier Defense altijd met een Smart Pistol + extended mag. en een titan met Quad Rocket + rapid fire, Cluster Missile en Electric Smoke. Ik haal vrijwel alle potjes, degene die ik niet haal komt doordat de teammates wel erg aankloten.
Ik las gisteren trouwens dat er verschillende moeilijkheidsgraden zijn op verschillende maps. Sommige zijn easy, sommige medium, sommige hard. Toevallig had ik altijd een potje op een hard map. Dus weet niet of het daar aan ligt.
potje 1:1 ? pak wat je wil; ik neem shotgunuchiha tijntje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:03:
want anderen zijn zo dom om bijv met een shotgun te rennen....
Als je frontier defense doet met een shotgun ben je in mijn beleving vrij dom
De smart pistol blijft (met misschien de machine gun in latere waves) toch de beste en snelste keuze. Of ik moet iets missen in Frontier Defense.... Maar volgens mij is range en snelheid, met name vanwege exploderende vijandjes op korte afstand 
In een normale MP match is het prima.
In een normale MP match is het prima.
[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-03-2015 14:55 ]
Dat blijft fijn he, allereerst het gechat en gezeur in de lobby over onbalans, om vervolgens als rank 0 al die hoge ranks H E L E MAAL aan stukken te trekken en de chat te zien overslaan naar hackusations of stilte.Gundogan schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:04:
[...]
Bij 'personal stats' ingame zal het wel ergens staan.
Gen1 for life yo. Mijn pilot heeft geen upgrade nodig.
Het blijft een fijn spel om af en toe weer eens op te starten, puur om te genieten van de super soepele gameplay, maar potjes met twee gebalanceerde teams zijn nog even zeldzaam als op moment van de release. Na drie potjes pubstompen is het altijd weer genoeg voor een paar weken, helaas, want een goed spel blijft het!
Een tijd terug op Origin eens de 48 uur opgestart. Pas het spel in de aanbieding gekocht. Ik blijf het ook inderdaad een leuk spel vinden. Heb wel het idee dat ik meer grunts maai dan echte pilots. 
Yup, ik gebruik vaak de SP, maar de actie gaat ook vrij snel voor mij. Wordt al wat ouder.
Maar de lockon tijd is best lang. Zeker als mensen je gezien hebben en bewegen. Schieten helpt dan iig maar weinig als je niet volledig locked bent.
Yup, ik gebruik vaak de SP, maar de actie gaat ook vrij snel voor mij. Wordt al wat ouder.
Maar de lockon tijd is best lang. Zeker als mensen je gezien hebben en bewegen. Schieten helpt dan iig maar weinig als je niet volledig locked bent.
iemand vroeg voor stats voor G10, dat gaat bij mij niet ben G8:
generation zegt he-le-maal niets over skills of kwaliteit van gamer.
"frontier defense"?? DLC ofzo?
offtopic; speel nu kleine week: http://www.unrealtournament.com/blog/ - freaking beta, maar gameplay is nu al beter (oldskool) dan menig shooter

offtopic; speel nu kleine week: http://www.unrealtournament.com/blog/ - freaking beta, maar gameplay is nu al beter (oldskool) dan menig shooter
[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2015 19:52 ]
FD is 4 player PVE (meesten 4 - 5 waves AI).himlims_ schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:24:
UT2015 (?) ben ik ook in de gaten aan het houden, zodra ik wat tijd heb ga ik me er ook aan wagen. Ik lees veel goede dingen!
Frontier Defense is een soort horde mode met 4 player tegen waves van vijanden. Deze mode is er gratis ingekomen bij een van de grote updates. Maar vandaag is succesvoller geweest dan gisteren, ook al zitten er toch wat debielen bijhimlims_ schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:24:
Voor de mensen die hem nog niet hebben....
Op Xbox is de season pass momenteel gratis.. Foutje of actie? I don't know..
Get it while it's hot..
Op Xbox is de season pass momenteel gratis.. Foutje of actie? I don't know..
Get it while it's hot..
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
http://kotaku.com/if-your...ook&utm_medium=Socialflow
De betaalde DLC voor Titanfall wordt gratis voor xbox gamers
De betaalde DLC voor Titanfall wordt gratis voor xbox gamers
Is gratis..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook op PC:
https://www.origin.com/nl...don/titanfall-season-pass
En ik denk dat elke versie die je koopt vanaf nu de deluxe editie is met alle betaalde DLC erbij?
https://www.origin.com/nl...don/titanfall-season-pass
En ik denk dat elke versie die je koopt vanaf nu de deluxe editie is met alle betaalde DLC erbij?
[ Voor 33% gewijzigd door Gundogan op 11-03-2015 19:23 ]
Wow, bedankt voor de heads-up:).
Hopelijk zijn de servers wel goed bezet dan, de laatste tijd was het op PC volgens mij 0. Daarom had ik hem tijdens de sale niet aangekocht.
Hopelijk zijn de servers wel goed bezet dan, de laatste tijd was het op PC volgens mij 0. Daarom had ik hem tijdens de sale niet aangekocht.
Hmm leuk voor de spelers, maar jammer voor degene die er voor betaald hebben (zoals ik).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat kan ik me voorstellen. Heeft iemand hier een aankondiging van meegekregen trouwens? Dat wordt meestal wel gedaan toch bij dit soort actiesMeNTaL_TO schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:42:
Hmm leuk voor de spelers, maar jammer voor degene die er voor betaald hebben (zoals ik).
Staat er ook (ingame) is omdat Titanfall een jaar uit is, oftewel, DLC verkocht niet echt en hopen zo dat er nog wat extra spelers komen.Sumerechny schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:05:
[...]
Dat kan ik me voorstellen. Heeft iemand hier een aankondiging van meegekregen trouwens? Dat wordt meestal wel gedaan toch bij dit soort acties
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Aan de andere kant, je had waarschijnlijk toch vrijwel niemand om mee te spelen.MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:42:
De game word amper nog gespeeld, en het aantal spelers daarvan die de DLC gekocht hebben is op een paar handen te tellen denk ik.
Ik zit te denken om hem weer eens te proberen, maar 50 GB installatie houd mij een beetje tegen..
[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 11-03-2015 22:53 ]
Ik ook, maar ik merk op de xbone dat het aantal spelers hard terug aan het lopen is, jammer, want ik blijf het een machtig spel vinden.MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:42:
heb m paar weken geleden gedownload; geen spijt van gehad, game is erg goed door ontwikkeld en draait solide. speel nog regelmatig, iets minder nu met UT15unfor schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:49:
[...]
Aan de andere kant, je had waarschijnlijk toch vrijwel niemand om mee te spelen.
De game word amper nog gespeeld, en het aantal spelers daarvan die de DLC gekocht hebben is op een paar handen te tellen denk ik.
Ik zit te denken om hem weer eens te proberen, maar 50 GB installatie houd mij een beetje tegen..
Triest maar waar. Wilde het een spelen maar er was gewoon niemand. Niet normaal hoe snel een game zo snel kan doodbloeden. Prima game en heb echt genoten.Sumerechny schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:41:
Wow, bedankt voor de heads-up:).
Owh, ik heb gisteravond de DLC nog op PC gespeeld. Was toch wel gezellig op de servers bij mij.Versteegrob schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:32:
[...]
Triest maar waar. Wilde het een spelen maar er was gewoon niemand. Niet normaal hoe snel een game zo snel kan doodbloeden. Prima game en heb echt genoten.
hoewel drukte sterk afhankelijk is van tijd, ben ik nog geen lege servers/queues tegen gekomen ofwel; kunt gewoon alle modusen spelen. enige nadeel is dat je wel vaker tegen/met dezelfde spelers zitVersteegrob schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:32:
Triest maar waar. Wilde het een spelen maar er was gewoon niemand. Niet normaal hoe snel een game zo snel kan doodbloeden. Prima game en heb echt genoten.
Aha, misschien zat ik op een slecht tijdstip. Zal het van de week weer is installeren.
Deel 2 is officieel bevestigd.
Mooi zo. Lees ook dat de PS4 hem gaat krijgen. Mij prima, als er alleen maar niet wordt gekloot met servers omdat het nu ook naar niet MS platformen gaat. Dat zou erg jammer zijn.
Dat is ongeveer net zo'n goed idee als het uitbrengen van MoH2.
Als je eerste game zo hard flopt dat je de DLC maar weg geeft omdat toch niemand het koopt, is het dan een goed idee er nog een tweede deel van uit te brengen?
Ik zie de logica er niet van in, EA is een bedrijf dat geld wil verdienen.
Ik heb geen idee wat de verkoopcijfers zijn. Maar ik ben blij dat ze een vervolg uitbrengen. De MP van Call of Duty en Battlefield ben ik beu.
En trouwens, blijkbaar heb ik dan wel iets voor flops, want MoH2 vond ik ook een goed MP spel
En trouwens, blijkbaar heb ik dan wel iets voor flops, want MoH2 vond ik ook een goed MP spel
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=titanfall
Vgchartz zijn ook maar schattingen, maar de verkopen waren volgens mij wel aardig. Spelers vasthouden is ze niet gelukt. Dat wordt maar een paar honderd uur aan progressie in TF2 proppen. :\ In ieder geval wel goed dat ze begrijpen dat betaalde map DLC geen goed idee is. Hopelijk houden ze zich eraan en volgen andere AAA-shooters ook.
Vgchartz zijn ook maar schattingen, maar de verkopen waren volgens mij wel aardig. Spelers vasthouden is ze niet gelukt. Dat wordt maar een paar honderd uur aan progressie in TF2 proppen. :\ In ieder geval wel goed dat ze begrijpen dat betaalde map DLC geen goed idee is. Hopelijk houden ze zich eraan en volgen andere AAA-shooters ook.
Medeoprichter van Respawn Entertainment Vince Zampella heeft in een interview met IGN aangekondigd dat een opvolger van Titanfall in de maak is. Er is weinig bekend, zo is er nog geen naam, maar het wordt in ieder geval multiplatform.
Er zal worden voortgeborduurd op de bestaande verhaallijn en DLC-releases zouden wel eens conform het model van Evolve uitgevoerd worden, met periodiek gratis maps. Zampelli: "Ik ben van mening dat dat een hele goede insteek is, zoals Evolve het aanpakt. Ik denk dat als je betaalde mappacks gaat uitgeven, dit de community uiteen drijft en matchmaking een stuk moeilijker maakt. We willen in die zin af van de werkwijze die we hanteerden bij deel 1".
Of er een singleplayer-optie komt is eveneens niet bekendgemaakt, net als een releasedatum. Wel weten we de platforms waar de game voor uitkomt, namelijk PlayStation 4, Xbox One en pc.[bron]
dat is bij andere game ook helemaal niet gebeurd
Er zal worden voortgeborduurd op de bestaande verhaallijn en DLC-releases zouden wel eens conform het model van Evolve uitgevoerd worden, met periodiek gratis maps. Zampelli: "Ik ben van mening dat dat een hele goede insteek is, zoals Evolve het aanpakt. Ik denk dat als je betaalde mappacks gaat uitgeven, dit de community uiteen drijft en matchmaking een stuk moeilijker maakt. We willen in die zin af van de werkwijze die we hanteerden bij deel 1".
Of er een singleplayer-optie komt is eveneens niet bekendgemaakt, net als een releasedatum. Wel weten we de platforms waar de game voor uitkomt, namelijk PlayStation 4, Xbox One en pc.[bron]

Nou, tot op zekere hoogte wel. Er was DLC die veel mensen niet wilden kopen. En als je al een teruglopend aantal spelers hebt, en die worden ook nog eens verdeeld tussen wel DLC en niet DLC dan heb je al heel snel "lege" servers. Ik merk ook (Op de XBox One) dat sommige gametypes gewoon amper gespeeld worden. Dan zit je de hele tijd tegen dezelfde mensen te spelen.himlims_ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:12:
Ik zou niet willen zeggen dat de game geflopt is, volgens mij zijn de verkoopcijfers gigantisch, helemaal als je meeneemt dat de Xbone toen ook pas amper verkocht.unfor schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 21:25:
[...]
Dat is ongeveer net zo'n goed idee als het uitbrengen van MoH2.
Als je eerste game zo hard flopt dat je de DLC maar weg geeft omdat toch niemand het koopt, is het dan een goed idee er nog een tweede deel van uit te brengen?
Ik zie de logica er niet van in, EA is een bedrijf dat geld wil verdienen.
Het spel zelf is weinig mis mee, alleen de matchmaking heeft voor mij (en alle eningszins bovengemiddelde shooter spelers) hard verpest, toch amper spannende potjes. Daarom was de DLC niet eens im frage.
Maar ik start het graag nog eens op puur om te genieten van de movement en de eerste 'stand by for Titanfall'
Het enige wat ik wil voor deel 2:
Méér dan 5v5 (8v8 of 12v12), custom servers, hogere tick rate, muis accel ECHT uit en een fatsoenlijke config file om het maximale uit de source (2?) engine te halen.
Als het niet nou door EA werd uitgegeven. Dan hadden ze misschien het (nieuwe) Source interface kunnen gebruiken. Mooi alles overzichtelijk, makkelijk matchmaking + server browser en Steam Workshop voor mods en visuele customisatie.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:54:
Het enige wat ik wil voor deel 2:
Méér dan 5v5 (8v8 of 12v12), custom servers, hogere tick rate, muis accel ECHT uit en een fatsoenlijke config file om het maximale uit de source (2?) engine te halen.
Het kan zelfs het tegenoverstelde worden. Wat als ze het nu maken op de Frostbite engine?!
Met de Frostbite engine zouden de Titans direct door de map heen vallen, blijven haken achter een krant, van te voren worden geknifed en last hebben van supression....Gundogan schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:13:
[...]
Als het niet nou door EA werd uitgegeven. Dan hadden ze misschien het (nieuwe) Source interface kunnen gebruiken. Mooi alles overzichtelijk, makkelijk matchmaking + server browser en Steam Workshop voor mods en visuele customisatie.
Het kan zelfs het tegenoverstelde worden. Wat als ze het nu maken op de Frostbite engine?!
Er zitten wel leuke maps tussen die DLC, iets meer variatie dan het sci-fi vergane glorie zoals een groot deel van de originele maps. Maar ik ben blij dat ik er niet voor betaald heb...ook naast het feit dat de servers leeg waren

Ik kan op ieder moment van de dag een game vinden en attarition heeft gemiddeld 800+ spelers. Dit is wel op de PC. Maar het is nog steeds vrij actief, alleen niet zoveel als je voor een AAA titel verwacht.Sumerechny schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:10:
Er zitten wel leuke maps tussen die DLC, iets meer variatie dan het sci-fi vergane glorie zoals een groot deel van de originele maps. Maar ik ben blij dat ik er niet voor betaald heb...ook naast het feit dat de servers leeg waren
Ahh, ja dat klopt DLC maps waren compleet dood. Ook een onhandig bussinessmodel. Ik had mazzel met die DLC. Net een week ervoor titanfall voor 10 euro gekocht.Sumerechny schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:52:
[...]
Nadat de DLC gratis was zijn de servers inderdaad aardig bezet, daarvoor was alles behoorlijk uitgestorven op de DLC zijde volgens mij.
[ Voor 38% gewijzigd door Postius op 29-03-2015 19:42 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nadat de DLC gratis was zijn de servers inderdaad aardig bezet, daarvoor was alles behoorlijk uitgestorven op de DLC zijde volgens mij.Postius schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:37:
[...]
Ik kan op ieder moment van de dag een game vinden en attarition heeft gemiddeld 800+ spelers. Dit is wel op de PC. Maar het is nog steeds vrij actief, alleen niet zoveel als je voor een AAA titel verwacht.
Er zijn op de pc wel een aantal modi die leeg zijn. Maar Attrition en de storyline zijn iig wel druk bevolkt.
In het begin boeide het me niet of ik story of attrition speelde. Maar de laatste tijd speel ik automatisch een paar potjes attrition. Nu moet ik zeggen dat ik gisteren een ronde story heb gedaan... Nu was ik ook een gebruiker van de Smart Pistol, maar ben overgestapt op de gun met een scope en dat je per schoot moet klikken. Werkt relaxt op afstand met zoomen en erg lekker dichtbij.
Gisteren wel een paar leuke kills gehad.
Rende achter iemand aan die een muur op klom. Tijdens het klimmen keek ik omhoog en trapte hem in z'n zak. Hehe, wil niet weten hoe dat er voor hem uit zag. Jammer dat ik geen replays kan saven.
Daarnaast mijn Titan met die 3 ballen als wapen gedaan. Oh nee, een piloot valt me aan. Draaien en schieten. Nahja, mis. Rent achter een muurtje. Schiet er maar overheen. Jup, tekst dat je een pilot gekilled hebt.
Valt me ook op dat sommigen echt totaal niet met een titan om kunnen gaan. Als ik tegen 2 of 3 kom, dan win ik vaak nog wel. Trek ook vaak een pilot uit zijn titan.
Ik vermaak me echt super met dit spel. Echt wat juich momentjes of doh! Dat iemand je even killed van achter. Staat ook al even achter je en draait dan je hoofd om.
Erg leuk.
Idd, begin nu ook te klagen net als vele anderen over de SP. Maar het hoort er in.
In het begin boeide het me niet of ik story of attrition speelde. Maar de laatste tijd speel ik automatisch een paar potjes attrition. Nu moet ik zeggen dat ik gisteren een ronde story heb gedaan... Nu was ik ook een gebruiker van de Smart Pistol, maar ben overgestapt op de gun met een scope en dat je per schoot moet klikken. Werkt relaxt op afstand met zoomen en erg lekker dichtbij.
Gisteren wel een paar leuke kills gehad.
Rende achter iemand aan die een muur op klom. Tijdens het klimmen keek ik omhoog en trapte hem in z'n zak. Hehe, wil niet weten hoe dat er voor hem uit zag. Jammer dat ik geen replays kan saven.
Daarnaast mijn Titan met die 3 ballen als wapen gedaan. Oh nee, een piloot valt me aan. Draaien en schieten. Nahja, mis. Rent achter een muurtje. Schiet er maar overheen. Jup, tekst dat je een pilot gekilled hebt.
Valt me ook op dat sommigen echt totaal niet met een titan om kunnen gaan. Als ik tegen 2 of 3 kom, dan win ik vaak nog wel. Trek ook vaak een pilot uit zijn titan.
Ik vermaak me echt super met dit spel. Echt wat juich momentjes of doh! Dat iemand je even killed van achter. Staat ook al even achter je en draait dan je hoofd om.
Erg leuk.
Idd, begin nu ook te klagen net als vele anderen over de SP. Maar het hoort er in.
Vandaag nog 1 potje doen en dan heb ik 2000GS van de 2000GS binnen!
Het was wel even grinden om genoeg credits bij elkaar te krijgen, maar het is me gelukt. Dan heb ik volgens mij iets van 250 uur in dit spel zitten vanaf launch. Titanfall blijft in mijn optiek de beste MP shooter van de afgelopen 6 jaar (sinds Modern Warfare 1).
Het was wel even grinden om genoeg credits bij elkaar te krijgen, maar het is me gelukt. Dan heb ik volgens mij iets van 250 uur in dit spel zitten vanaf launch. Titanfall blijft in mijn optiek de beste MP shooter van de afgelopen 6 jaar (sinds Modern Warfare 1).
Is Titanfall voor de Xbox One nog een beetje actief online? Ik zoek me al een tijdje suf naar een tweedehands Titanfall voor een schappelijke prijs, maar niemand wil er voor 15 euro incl. verzenden vanaf ondanks de winkelprijs van 19,99 (dixons/Mycom) dus haal ik hem daar maar vanmiddag.
De prijsvastheid doet me denken dat het knetterveel gespeeld wordt, en gelukkig maar. Of valt het tegen?
De prijsvastheid doet me denken dat het knetterveel gespeeld wordt, en gelukkig maar. Of valt het tegen?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Knetterveel valt tegen, maar er zijn nog genoeg spelers actief om lekker te kunnen spelen
Speel uiteindelijk wel vaak tegen dezelfde spelers, maar dat is best wel leuk eigenlijk
.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Ok, mooi, dan hoef ik me niet te vervelen van het weekend
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Lijkt me niet nee
Ik heb gisteren nog een rondje gedaan, en wat je steeds ziet is dat er bepaalde gametypes het vaakst gespeelt worden (o.a. Attrition) en daar zie je enkele duizenden spelers in je regio, en dan zijn er wat gametypes die maar enkele honderden (en soms tientallen) spelers hebben. Maar daar stoor ik me niet aan, aangezien ik toch meestal attrition doe
Ik speel op de pc ook nog vrij regelmatig. Blijf idd attrition erg leuk vinden. Smart Pistol irriteert me iets, maar vaak heb ik 3 kills op hen tegenover 1 op mij.
Deadly ground eindelijk kunnen proberen. Erg grappig om te doen, maar vaak naar weinig personen die het spelen.
Deadly ground eindelijk kunnen proberen. Erg grappig om te doen, maar vaak naar weinig personen die het spelen.
Titanfall is nu te koop via Origins voor 9,99 met kortingscode origins25.
Is dit nog de moeite, servers zijn wel heel erg leeg zie ik. Verder echt wel een prima shooter om even lekker mee weg te knallen. Heb net een nieuwe laptop gekocht dus ga hem denk ik wel kopen aangezien de systeemeisen vrij laag zijn. Heb net tot level 10 gedaan, komt er nog een beetje diepgang in de game of is het echt ram bam recht voor z'n raap shooter zoals ik nu twee uur heb gespeeld..?
Natuurlijk niet voor niks zo goedkoop en season pass inclusief.
Is dit nog de moeite, servers zijn wel heel erg leeg zie ik. Verder echt wel een prima shooter om even lekker mee weg te knallen. Heb net een nieuwe laptop gekocht dus ga hem denk ik wel kopen aangezien de systeemeisen vrij laag zijn. Heb net tot level 10 gedaan, komt er nog een beetje diepgang in de game of is het echt ram bam recht voor z'n raap shooter zoals ik nu twee uur heb gespeeld..?
[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 11-05-2015 00:12 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
DitNeoMe schreef op maandag 11 mei 2015 @ 00:07:
echt ram bam recht voor z'n raap shooter
Er zit nog wel wat subtiliteit in qua pilot movement. Met goede timings en (Source engine) strafe jumping kan je echt snel door een level gaan. 
Qua content is het vrij recht voor z'n raap ja.
Qua content is het vrij recht voor z'n raap ja.
Bedankt voor de reacties, ben nu level 20 en heb hem aangeschaft. Geen geld voor een prima basis shooter die ik dan gewoon elk moment even kan spelen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Idd, lekker recht voor zijn raap.
In het begin makkelijk opstarten met de Smart Pistol, maar al snel merk je dat je over gaat stappen op andere wapens. Het is namelijk irritant om 3x een lock te moeten hebben op iemand die beweegt en je zeker weten de neiging hebt om eerder te schieten wat gewoon niet werkt met dat ding.
Uiteraard wordt je zelf door dat ding nog wel eens gekilled, maar het is niet anders. Die gasten pak je vrij makkelijk terug. Al was het maar met een trap in hun noten.
In het begin makkelijk opstarten met de Smart Pistol, maar al snel merk je dat je over gaat stappen op andere wapens. Het is namelijk irritant om 3x een lock te moeten hebben op iemand die beweegt en je zeker weten de neiging hebt om eerder te schieten wat gewoon niet werkt met dat ding.
Uiteraard wordt je zelf door dat ding nog wel eens gekilled, maar het is niet anders. Die gasten pak je vrij makkelijk terug. Al was het maar met een trap in hun noten.
voor mij blijft het DE shooter van afgelopen 2-3jaar (niet dat ie al zo lang uit is, maar voor die tijd was sowieso shit in FPS landNeoMe schreef op maandag 11 mei 2015 @ 00:07:
Is dit nog de moeite, servers zijn wel heel erg leeg zie ik. Verder echt wel een prima shooter om even lekker mee weg te knallen.

overigens kun je de game op amazon voor 5-6euro halen!!
niet meer; afgelopen
Ik hoop dat ze de opvolger (liefst deze versie al) cross-platform maken. Playerbase samenvoegen zal het spel langer in leven houden denk ik...
Gaat niet gebeuren vanuit een competitief oog punt (muis heeft een te groot voordeel tov controller) en de consoles samen zal ook niet zo 1-2-3 gebeurenmvds schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:21:
Ik hoop dat ze de opvolger (liefst deze versie al) cross-platform maken. Playerbase samenvoegen zal het spel langer in leven houden denk ik...
Dat argument zie ik heel vaak langskomen, maar volgens mij valt het wel mee. De PC heeft een muis, maar de console heeft auto-aim/aim-assist, dus ik denk dat die twee aardig aan elkaar gewaagd zijn hoor.Ereaser schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:54:
[...]
Gaat niet gebeuren vanuit een competitief oog punt (muis heeft een te groot voordeel tov controller) en de consoles samen zal ook niet zo 1-2-3 gebeuren
Nee, dat valt echt niet mee. Je kan op de pc versie al met controller met aim assist spelen, ik wens je veel succes, je bent veeeeeeels te traag.mvds schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:30:
[...]
Dat argument zie ik heel vaak langskomen, maar volgens mij valt het wel mee. De PC heeft een muis, maar de console heeft auto-aim/aim-assist, dus ik denk dat die twee aardig aan elkaar gewaagd zijn hoor.
Nog even los van het aimen heb je nog de movement, inconsistentie door acceleration/deacceleration, dan heb je nog de 30/60 fps lock op consoles, framedrops, input lag van tv schermen, veel slechter zicht door alle filters om het grafisch nog wat te laten lijken etc. etc.
PC en console shooters moeten lekker gescheiden blijven, dat samenvoegen is voor geen van beide partijen leuk.
Maar dan nog is het een lastig level playing field. Ook al is de balans geweldig goed, het zal uiteindelijk gaan frustreren. Een PC gamer die verliest van een console gamer gaat klagen over de oneerlijke autoaim, terwijl die gewoon misschien minder goed is dan de console gamer. Een console gamer die verliest van een PC gamer gaat klagen over het voordeel van de precisie van een muis, terwijl die gewoon misschien minder goed is dan de pc gamer.
Ach ja, de meeste mensen die verliezen hebben altijd wel een reden anders dat dan het aan henzelf lag
nope totaal niet; met 1 oog dicht, en muis met andere hand own je iedere console gamer.mvds schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:30:
[...]
Dat argument zie ik heel vaak langskomen, maar volgens mij valt het wel mee. De PC heeft een muis, maar de console heeft auto-aim/aim-assist, dus ik denk dat die twee aardig aan elkaar gewaagd zijn hoor.
er is 1 game bij mijn weten die het wel in orde had; UT'04(??) daarbij kon je exclusief tegen keyboard / controller spelers spelen (dus was niet mixed)
cross platform heeft Q3a gehad, icm dreamcast vs pc. ach tdm 3 vs 1 ... easy
het zal nooit eerlijk zijn, tenzij je console een overpowered autoaim / aimbot krijgt
Op de dreamcast kon je volgens mij ook een (speciaal toegestaande) muis en toetsenbord gebruiken. Ook lekker eerlijk.himlims_ schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:30:
[...]
nope totaal niet; met 1 oog dicht, en muis met andere hand own je iedere console gamer.
er is 1 game bij mijn weten die het wel in orde had; UT'04(??) daarbij kon je exclusief tegen keyboard / controller spelers spelen (dus was niet mixed)
cross platform heeft Q3a gehad, icm dreamcast vs pc. ach tdm 3 vs 1 ... easy![]()
het zal nooit eerlijk zijn, tenzij je console een overpowered autoaim / aimbot krijgt
Op zich kan je nog wel meekomen met muis/keyboard spelers op een normale pub game als je goed met een controller om kan gaan en je al een redelijk goede speler bent. Maar als de tegenstanders allemaal van jouw niveau zijn of zelfs iets minder..... veel geluk!
Verwijderd
Of je bent meesterlijk goed maar er zijn spelers die ik ken met controller die echt goed mee kunnen met de betere spelers. In mijn friendlist zit er in ieder geval 1 die met controller speelt en geloof het of niet zelfs de betere spelers hebben moeite met hem. Heb meerdere keren hele goede controller spelers meegemaakt. Kan zelf ook aardig meekomen maar met kan de top niet aan.himlims_ schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:30:
[...]
nope totaal niet; met 1 oog dicht, en muis met andere hand own je iedere console gamer.
cross platform heeft Q3a gehad, icm dreamcast vs pc. ach tdm 3 vs 1 ... easy![]()
maw @ Himlims met je muis in de andere hand en met 1 oog dicht, forget it
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2015 15:37 ]
Verwijderd
Heb me origingames waaronder Titanfall in 1 map op me harde schijf, is dat handig of kan je beter de spellen onhafhankelijk in een aparte map plaatsen? Het loopt soms wat schokkerig en me specs zijn dik in orde.
p.s. @ Himlims!! Vond net een filmpje van PC gamer met controller
YouTube: Titanfall - Welcome to the frontier
p.s. @ Himlims!! Vond net een filmpje van PC gamer met controller
YouTube: Titanfall - Welcome to the frontier
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2015 21:28 ]
Vanaf het begin vond ik het al tegenvallen met hoeveel het gespeeld werd. Heb toen de demo gespeeld en had echt zoiets van dit is echt top! Aangeschaft en met een vriend van me samen gaan spelen maar op een gegeven moment heb je alle wapens. Wat er niet veel zijn trouwens en daarna krijg je er weinig dingen bij. Je kan de wapens van de titans upgraden maar dit is ook niet veel werk.
Vond het wel jammer want qua spelen loopt het echt soepel en smooth.
Ik vind dat niet zo erg. De gameplay zelf vind ik het belangrijkste en die is ijzersterk. Het double jumpen en de wallruns geven echt een extra dimensie aan de actie. Ik denk dat ze dat bij Call of Duty niet voor niks een beetje hebben over genomen. Wat ik dan wel jammer vind is dat er geen maps geselecteerd kunnen worden door de spelers. Er zijn een paar maps die ik echt heel mooi vind en die zou ik vaker willen spelen. De mooiste map vind ik die met dat pand in het midden die op een heleboel pilaren staat. Dit is ook de map die in de beta speelbaar was.mike30 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:42:
Vanaf het begin vond ik het al tegenvallen met hoeveel het gespeeld werd. Heb toen de demo gespeeld en had echt zoiets van dit is echt top! Aangeschaft en met een vriend van me samen gaan spelen maar op een gegeven moment heb je alle wapens. Wat er niet veel zijn trouwens en daarna krijg je er weinig dingen bij. Je kan de wapens van de titans upgraden maar dit is ook niet veel werk.
Veel mensen hebben problemen met het recorden van Titanfal met Nvidia Shadowplay. Na een Geforce Experience en een driver update van de week werkte het bij mij helemaal niet meer. Maar met OBS werkt het probleemloos en dit lijkt weinig extra rekenkracht te vragen:
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Ik speel het nog regelmatig, gewoon een fijne shooter ondanks dat de diepgang er na een tijdje uit is. Lekker recht-toe-recht-aan knallen 
Titanfall II komt pas in 2017, hopelijk breiden ze het dan ook echt verder uit anders wordt het een flop.
Titanfall II komt pas in 2017, hopelijk breiden ze het dan ook echt verder uit anders wordt het een flop.
[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 03-07-2015 13:59 ]
Code werkt niet meer. Terug 19.99 euroNeoMe schreef op maandag 11 mei 2015 @ 00:07:
Dixons webshop 8,-
Inmiddels spel gekocht met Bol cadeaukaart. 1000 spelers wereldwijd haha. had wel iets meer verwacht.
Gisteren Titanfall gekocht voor de Xbox One.
Meteen even gespeeld. Ben pas level 12. Gaat best lekker wel. Speelt erg fijn. Controls voelen ook goed aan. Heb niet het idee dat ik geen controle heb over mijn ren-en-spring kunsten.
De auto-aim is wel wat gevoelig vind ik, wat overigens alleen maar in je voordeel werkt. Maar ik richtte (in de haast) naast iemand en zag mijn cursor bijna een poppetje breed opzij springen en kon hem neerknallen. Dat is wat mij betreft iets te overdreven. Maar goed, ik kon hem wel neerknallen, dus dat was wel weer leuk
Ook de besturing van de titans valt me reuze mee. Zeker als je een beetje handig met de dashes bent kan je aardig manoeuvreren in een 1 op 1 gevecht met een andere titan. Alleen dat schild om kogels te vangen is wel echt rete irritant. Met name als ze het tegen je gebruiken
Iemand daar nog een tip voor hoe je dat kan omzeilen? Ik dacht eraan om mijn alternate weapon te gebruiken op de voeten van de andere titan, maar weet niet of dat effect heeft?
Meteen even gespeeld. Ben pas level 12. Gaat best lekker wel. Speelt erg fijn. Controls voelen ook goed aan. Heb niet het idee dat ik geen controle heb over mijn ren-en-spring kunsten.
De auto-aim is wel wat gevoelig vind ik, wat overigens alleen maar in je voordeel werkt. Maar ik richtte (in de haast) naast iemand en zag mijn cursor bijna een poppetje breed opzij springen en kon hem neerknallen. Dat is wat mij betreft iets te overdreven. Maar goed, ik kon hem wel neerknallen, dus dat was wel weer leuk
Ook de besturing van de titans valt me reuze mee. Zeker als je een beetje handig met de dashes bent kan je aardig manoeuvreren in een 1 op 1 gevecht met een andere titan. Alleen dat schild om kogels te vangen is wel echt rete irritant. Met name als ze het tegen je gebruiken
Iemand daar nog een tip voor hoe je dat kan omzeilen? Ik dacht eraan om mijn alternate weapon te gebruiken op de voeten van de andere titan, maar weet niet of dat effect heeft?
Vind het spel ook zeer gemakkelijk, snap niet waarom die auto aim zo "goed" werkt. Na enkele potjes stond ik continu boven aan en had het spel pasPdeBie schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:57:
Gisteren Titanfall gekocht voor de Xbox One.
In het begin ging ik zelf ook altijd in de Titan zelf zitten maar later niet meer (is wel weer even geleden dat ik gespeeld heb). Gewoon lekker als defense naast je laten lopen, werkt ideaal!
Mocht enemy shield gebruiken dan stopte ik met schieten en wanneer shield rood werd activeerde ik de mijne.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm