Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:13
Die DMR is echt nog een peuleschil vergeleken met de Kraber waar ik nu voor G9 kills mee moet maken. Wat een onding is dat, en al helemaal met die 6x zoom scope default.Maar hoef maar 25 pilot kills dus dat is zo gedaan, moet er nog 5 ofzo. Gister gelukkig ook smartpistol afgerond \o/ Nu nog even de plasma cannon crits en dan heb ik de vervelendste iig afgerond :P

DMR heb ik vrij snel gedaan door het niet echt als een sniper te gebruiken maar meer zoals de hemlock, van dichtbij kan je er prima mee vanaf de heup spammen.

Voor de quad Rockets is de stryder wel fijn. Kan je snel in de buurt komen van titans en kan je snel veel dmg doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kojoottii op 28-04-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
tovade schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:20:
Bij mij was mijn KD 2.0 toen ik GEN4 werd. Daar moet ik nu de DMR sniper gebruiken om kills te maken. Ik ben nooit een goeie sniper geweest, maar ik wilde het toch eventjes een kans geven. 'k Ben nu al twee avonden op rij geragequit omdat ik er maar niet in slaag om consistent kills te maken. 't Zal ook wel aan mijn manier van spelen liggen. Ik probeer wel wat sneakier te zijn en wat meer afstand te houden tot de actie, maar toch lukt het helemaal niet. Mijn spelplezier is er helemaal weg door en mijn KD is in vrije val (niet dat dat een maatstaf hoeft te zijn, maar toch). Ik denk dat ik die regeneration maar zo laat. Te meer omdat ik met de Titan kills moet maken met de quad rocket. Ik dacht dat die rail gun al een gedrocht van een titan wapen was, maar dit hoeft er niet veel voor onder te doen. Als je niet vlak bij je vijand staat, raak je helemaal niks (buiten af en toe een lucky hit).
Ook als je consistent met cloak de daken op zoekt en niet meer dan twee keer op de zelfde plek schiet? In het ergste geval kan je ook altijd nog voor de laffe harrie methode gaan door op bepaalde maps de auto-turrets te campen. Of proberen te kill stealen, beetje achter maatjes hangen en zodra hij schiet er ook een kogel in jassen?

De quad rocket is na de recente buff best een lekker wapentje, maar je moet er idd wel lekker kort op zitten. De stryder, de andere titan knuffelen, electric smoke en vlammen maar met die rockets.

[ Voor 12% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-04-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50

codex

Geen OpenAI agent :)

tovade schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:20:
Bij mij was mijn KD 2.0 toen ik GEN4 werd. Daar moet ik nu de DMR sniper gebruiken om kills te maken. Ik ben nooit een goeie sniper geweest, maar ik wilde het toch eventjes een kans geven. 'k Ben nu al twee avonden op rij geragequit omdat ik er maar niet in slaag om consistent kills te maken. 't Zal ook wel aan mijn manier van spelen liggen. Ik probeer wel wat sneakier te zijn en wat meer afstand te houden tot de actie, maar toch lukt het helemaal niet. Mijn spelplezier is er helemaal weg door en mijn KD is in vrije val (niet dat dat een maatstaf hoeft te zijn, maar toch). Ik denk dat ik die regeneration maar zo laat. Te meer omdat ik met de Titan kills moet maken met de quad rocket. Ik dacht dat die rail gun al een gedrocht van een titan wapen was, maar dit hoeft er niet veel voor onder te doen. Als je niet vlak bij je vijand staat, raak je helemaal niks (buiten af en toe een lucky hit).
Je moet zsm die mod unlocken waarbij je single rockets kan schieten. En Die DMR moet je de minste zoom scope op zetten, dan is het net een semiauto AR.

Ik word wel een beetje moe van die Titan drop kills in Gen8, vaak roep ik mijn Titan op en dan land hij er net een meter op 3 naast :-(

[ Voor 5% gewijzigd door codex op 28-04-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
reemprive het beste kan je naar NPC lopen , titan recht voor je voeten spawnen (echt naar je voeten kijken) en beetje om de NPC blijven lopen, ze rennen dan niet weg en je hebt dan altijd wel een kill met je drop, en opletten op net neerploffende droppots waar die 4 npc's uitkomen, als je daar meteen voor het deurtje gaat staan als ze naar buiten willen en dan titan erop gooit heb je in 1 keer 4 kills :P Maar van een afstandje is die titandrop niet echt lekker te aimen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kojoottii op 28-04-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Kojoottii schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:17:
reemprive het beste kan je naar NPC lopen , titan recht voor je voeten spawnen (echt naar je voeten kijken) en beetje om de NPC blijven lopen, ze rennen dan niet weg en je hebt dan altijd wel een kill met je drop, en opletten op net neerploffende droppots waar die 4 npc's uitkomen, als je daar meteen voor het deurtje gaat staan als ze naar buiten willen en dan titan erop gooit heb je in 1 keer 4 kills :P Maar van een afstandje is die titandrop niet echt lekker te aimen.
Thanks ga ik even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:49
Waarschijnlijk totaal overbodig maar vergeet ook niet de Tier2: Warpfall Transmitter te activeren.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
reemprive schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:03:
[...]

Je moet zsm die mod unlocken waarbij je single rockets kan schieten. En Die DMR moet je de minste zoom scope op zetten, dan is het net een semiauto AR.
Voor die rapid fire moet ik wel eerst 20 titan kills hebben... Hmmm. Toch nog even doorzetten. Met de DMR ging het vanavond al wat beter. Met die 2x zoom is het al iets gemakkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:15
Vind die rockets launcher een heerlijk wapen, zeker op een stryder. Gewoon single rocket of per 5, waarbij ik per 5 het beste vind denk ik. Goed inschatten waar je vijand terecht komt en op de grond mikken als je niet zeker bent van raken. Erg veel splash damage, werkt ook goed tegen pilots :).
DMR is ook best een fijn wapen, maar je moet er inderdaad wel snel voor zijn. Zit met mijn G4 vooral met de autopistol en charge rifle requirement. Raken met de charge rifle is het probleem niet zo zeer, maar vaak haal je een titan 80% neer om daarna gekillstealed te worden of zelf afgemaakt te worden waardoor je niks ervoor krijgt.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

wesleytjuh schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 00:13:
Vind die rockets launcher een heerlijk wapen, zeker op een stryder. Gewoon single rocket of per 5, waarbij ik per 5 het beste vind denk ik. Goed inschatten waar je vijand terecht komt en op de grond mikken als je niet zeker bent van raken. Erg veel splash damage, werkt ook goed tegen pilots :).
DMR is ook best een fijn wapen, maar je moet er inderdaad wel snel voor zijn. Zit met mijn G4 vooral met de autopistol en charge rifle requirement. Raken met de charge rifle is het probleem niet zo zeer, maar vaak haal je een titan 80% neer om daarna gekillstealed te worden of zelf afgemaakt te worden waardoor je niks ervoor krijgt.
Autopistol vond ik vrij makkelijk, zeker omdat ik hem in combinatie met die DMR gebruikte, alles op close range met autopistol, alles op langere range met de DMR. De charge rifle is inderdaad hinderlijk, het makkelijkste is om LTS te spelen en je Titan in Guard mode te verstoppen, daarmee heb ik een paar rondjes gewonnen met de amped charge rifle. Als er alleen nog enemies over zijn dan gaan deze op zoek naar die laatste Titan. Als jij dan van daken op hen schiet kan je veel critical hits pakken. Overigens telt elk schot dat een rood oplichtend deel raakt, het gaat niet perse om de titan doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

reemprive schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 07:50:
De charge rifle is inderdaad hinderlijk, het makkelijkste is om LTS te spelen en je Titan in Guard mode te verstoppen, daarmee heb ik een paar rondjes gewonnen met de amped charge rifle. Als er alleen nog enemies over zijn dan gaan deze op zoek naar die laatste Titan. Als jij dan van daken op hen schiet kan je veel critical hits pakken. Overigens telt elk schot dat een rood oplichtend deel raakt, het gaat niet perse om de titan doom.
jump op een atlas of orger, en je kunt easy crits pakken
oger naar links richten, atlas na boven geloof ik

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Vraagje: is het mogelijk dit spel te spelen op xbox live met een 'kinderaccount' met geboortedatum/leeftijd onder de 16jaar?

Het is helaas een EA game, en wij hebben hier eerder problemen mee hebben gehad wegens de (onzinnige) online leeftijdsbeperkingen van Ea op hun netwerk ;FIFA kan bijv pas online vanaf 13 jaar, je zal dus mogelijk echt 16 jaar moeten zijn om Titanfall te spelen.
Helaas is de date of birth niet te wijzigen op xbox live, en zit onze zoon dankzij zijn dlc aankopen best aan dit live account vast.

non EA games als GTA5 zijn wel gewoon online te spelen...

Iemand die dit kan bevestigen voor xbox live? Ik heb het idee dat ik het gesealde spel terug moet brengen wegens onspeelbaar, tot grote spijt van mijn zoon.
Ik kan mbt titanfall alleen beperkingen vinden voor de pc icm origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Je kan het gekoppelde email adres voor de account/Gamertag wijzigen naar een nieuwe of een email adres van de ouders zodat de leeftijds grens geen probleem meer is.

Je kan dit op Xbox.com vinden of op de Xbox zelf onder account management. Je aankopen e.d. blijven gewoon aan de Gamertag gekoppeld, het is enkel het mail adres wat dan verandert en dat is waar de leeftijd aan is gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
De date of birth van een xbox live account zijn gekoppeld aan een emailadres? Eerste keer dat ik dat hoor, zou wel erg fijn zijn.
Is er een demo beschikbaar zodat ik dit kan testen? Als ik de seal verbreek van de game kan de game niet retour..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Nou na het instellen van een ander mailadres als primair lijkt de geboortedatum te wijzigen, maar opslaan ho maar. Ik lees op internet alleen maar problemen met het verschil tussen policy's tussen xbox live en origin, maar nergens recente info met duidelijke antwoorden. Behalve niet mogelijk, nieuw account aanmaken. Pff lekkere besteding van tijd dit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Die titan drop kills zijn wel erg makkelijk te halen in Hardpoint. Alle spelers die voor de objective spelen verlaten vroeg of laat hun titan, dan drop ik mijn titan erop om deze vervolgens op te blazen om zo snel een nieuwe titan te krijgen :P

Valt het jullie ook op dat er de laatste week een zooi nieuwe spelers bij zijn gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Zo frustrerend..
Ben je met een groepje onbekende al meerdere potjes met elkaar aan het spelen, winnen pot na pot dubbeldik van dezelfde tegenstanders. Komt er een CTF-map voorbij, verliezen we knalhard met 4-0... ><

Gaat er een dude zo gigantisch lopen zeiken dat we met z'n allen een stelletje noobs zijn, en geen idee hebben waar we mee bezig zijn.. Helemaal van de wereld man...

Daarna nog een potje CTF, weer verliezen met 3-1, nog ff een noobs/suckers-rage vlak voor een quit..

Ik persoonlijk heb soms echt iets van: haal die game-chat er lekker uit.. Het niveau is af en toe echt ongelofelijk laag... (of de leeftijd, laat ik ff in het midden)

Oh maar wel G2 lvl50 geworden! Vanavond ff de regeneration-chamber in! :+

[ Voor 5% gewijzigd door Macchill op 01-05-2014 08:39 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Macchill schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:38:
Ik persoonlijk heb soms echt iets van: haal die game-chat er lekker uit.. Het niveau is af en toe echt ongelofelijk laag... (of de leeftijd, laat ik ff in het midden)
Dat is wel een voordeel van gamen op een console. Vervelende mensen mute je (=meestal iedereen) en ingame chat is er niet. Daardoor wordt je in ieder geval nooit opgefokt door irritante chatberichten.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:14

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

reemprive schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:13:
Valt het jullie ook op dat er de laatste week een zooi nieuwe spelers bij zijn gekomen?
In verband met Dark Souls 2 heb ik TF deze week nog niet aangeraakt..maar het is meivakantie aan deze kant wellicht dat dit er iets mee te maken heeft (overig in EU zijn ook veel vakanties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag kwam ik zeker een cheater tegen, zodra hij mij in vizier kreeg kon hij zonder te aimen van 40 mter afstand al gericht schieten richting hoofd. Sprak hem meerder keren erop aan en aan het eind van het spel verdween die. Helaas geen volgende ronde want wilde het even opnemen. Het anti/cheat programma is toch al werkend want dit is niet al te best voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:54:
Vandaag kwam ik zeker een cheater tegen, zodra hij mij in vizier kreeg kon hij zonder te aimen van 40 mter afstand al gericht schieten richting hoofd. Sprak hem meerder keren erop aan en aan het eind van het spel verdween die. Helaas geen volgende ronde want wilde het even opnemen. Het anti/cheat programma is toch al werkend want dit is niet al te best voor de toekomst.
Jahoor maar anti-cheat programma's kicken nooit direct wanneer er een nieuwe cheat gedetecteerd wordt, maar dat gaat in waves zodat er in één keer heel veel tegelijk worden geband van reguliere lobbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

matchmaking is echt een ramp 15-20m wachten om potje te spelen van 3-5min. is echt belachelijk

games zonder server browser koop ik niet meer

[ Voor 32% gewijzigd door himlims_ op 02-05-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Heb er hier echt weinig last van, heb gistermiddag en avond lekker kunnen spelen, totaal iets van 26 mvp's bij elkaar gespeeld die ik nog moest voor g10 \o/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7AI1tMS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
dubbele post

[ Voor 116% gewijzigd door Kojoottii op 03-05-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Kojoottii schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 10:09:
Heb er hier echt weinig last van, heb gistermiddag en avond lekker kunnen spelen, totaal iets van 26 mvp's bij elkaar gespeeld die ik nog moest voor g10 \o/

[afbeelding]
Nice! Ben nu ook g9, die challenges vind ik eigenlijk wel meevallen. Nu moet ik zeggen dat ik wist dat er Kraber, Hemlock en Smart Pistol Challenges zaten in g9 en daar heb ik alle burncards die ik kreeg van gespaard. Alleen die Ogre executions vind ik hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Hehe, ja die zijn best vervelend, al is het maar omdat je met de ogre moet spelen :) maar idd de challenges over het algemeen vallen opzich wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Voornamelijk omdat de Orgre maar 1 dash heeft vind ik hem irritant om dichtbij te komen op tijd. Ook is het irritant als veel mensen met auto eject spelen want dan werkt een executie niet. Nu speel ik alleen even met de Stryder vanwege die plasma railgun, waarmee ik overigens ineens een stuk beter overweg kan. Misschien ook omdat mijn sensitivity nu 2,5 keer lager staat :) Van 2,3 ingame met 1600dpi naar 1,0 ingame met 1400 dpi gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
himlims_ schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:17:
matchmaking is echt een ramp 15-20m wachten om potje te spelen van 3-5min. is echt belachelijk

games zonder server browser koop ik niet meer
Ik lees in dit recente topic ook niets anders dan klachten betreffende de PC versie: http://www.neogaf.com/for...php?t=813586&highlight=pc

Vooral doordat de community op PC al redelijk geslonken is en omdat matchmaking niet optimaal werkt.

Ik ben blij dat - hopelijk - meer mensen nu inzien dat PC games gewoon een server browser MOETEN hebben. Dan kan je sorteren op player count of ping en zit je direct in een game session.

Denk dat ik deze game maar van mijn To Buy list haal...
CoD Black Ops 2 had ik 1 jaar na release pas gekocht en ik geraakte nog zeer snel in matches omdat de community nog steeds zo groot was. (te checken via steamcharts.com )
Maar over Titanfall hoor ik nu na enkele maanden al klachten. Ik zag het aankomen, maar anderen jammer genoeg terug niet...

- Simcity
- Bugfield 4
- Titanfall

Alledrie zijn dit games dat MASSAAL gehyped werden en NIET aan de hype konden voldoen. Gelukkig heb ik in geen enkele hiervan geld gestoken. Jammer dat er zoveel mensen zijn die hun wel lieten vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Asgaro schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:26:
[...]

Ik lees in dit recente topic ook niets anders dan klachten betreffende de PC versie: http://www.neogaf.com/for...php?t=813586&highlight=pc

Vooral doordat de community op PC al redelijk geslonken is en omdat matchmaking niet optimaal werkt.

Ik ben blij dat - hopelijk - meer mensen nu inzien dat PC games gewoon een server browser MOETEN hebben. Dan kan je sorteren op player count of ping en zit je direct in een game session.

CoD Black Ops 2 had ik 1 jaar na release pas gekocht en ik geraakte nog zeer snel in matches omdat de community nog steeds zo groot was. (te checken via steamcharts.com )
Maar over Titanfall hoor ik nu na enkele maanden al klachten. Ik zag het aankomen, maar anderen jammer genoeg terug niet...

- Simcity
- Bugfield 4
- Titanfall

Alledrie zijn dit games dat MASSAAL gehyped werden en NIET aan de hype konden voldoen. Gelukkig heb ik in geen enkele hiervan geld gestoken. Jammer dat er zoveel mensen zijn die hun wel lieten vangen...
De serverbrowser heeft iedereen liever, dat mag duidelijk zijn. Toch zijn de problemen met matchmaking voor mij absoluut niet aan de orde, ook met parties tot 6 man. Misschien dat het 1 keer even niet soepel werkte, dat is wel overkomelijk. Er is altijd wel binnen een paar seconden een match gevonden en na een potje of 5 zijn er meestal wel goed gebalanceerde teams.

Dat de community geslonken zou zijn is natte vingerwerk, niemand weet hoeveel spelers er nog zijn, daar zijn volgens mij geen getallen over beschikbaar.

Verder over Titanfall geen klachten hier maar na het BF4 debacle is alles snel klachtvrij natuurlijk. :) Elk potje is gewoon LEUK. Of je er nu 1 of 10 achter elkaar doet, het is gewoon heerlijk knallen.

De launch van Sim City is een drama, maar de support achteraf is meer dan uitmuntend te noemen en zeker nu een nagenoeg perfect werkende game waar nog heel lang heel veel uurtjes plezier uit te halen zijn!

BF4 wil ik het niet eens over hebben.

Al met al, voldoet Titanfall aan de hype?

Het doet precies wat de Beta beloofd heeft en dan beter. Ik wist precies wat ik kocht en ik heb meer gekregen, al met al dik tevreden over deze aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
[...]

- Simcity
- Bugfield 4
- Titanfall

Ik zit anders nog steeds instant in een game (Attrition en Hardpoint). Neemt niet weg dat het systeem nog steeds onnodig kleine groepen maakt door alles eerst in te delen in aparte regio's (logisch) zonder inter regio matchmaking (iets minder logisch als er een regio is met te weinig spelers), daarna in facties (niet logisch) en daarna de groepen bij elkaar houdt (niet logisch voor niet-parties) en een beetje qua skill (logisch). Het aantal totale spelers is denk ik nog wel hoog genoeg. In praktijk dus voor mij niet zo hinderlijk, maar kan dus nog duidelijk veel beter en het schaadt kennelijk al de minder gespeelde CTF en Pilot Hunter gamemodes.

En met een serverbrowser wordt het (met een kleine community) ook snel van: alle servers die crappy mods en plugins en DLC die jij niet hebt draaien op de kleine maps (vaak dus een rotatie van één of twee mappen) met te veel spelers negeren -> weinig redelijke servers over -> geen enkele die ruimte over heeft, de gamemode draaien die je wilt spelen, gebalanceerde teams en/of spelers van jouw niveau -> exit game en ook 15 minuten wasted. Dat is ongeveer BF4 voor mij nu.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Er nog even over nadenkende, kan ik me wel voorstellen dat voor heel veel spelers de skillgap toch wel erg hoog is tussen aardige spelers, goede spelers en heel goede spelers. Als je net begint en je moet het opnemen tegen Reemprive, Kojotee, KoningStoma om maar een paar te nomen, dan ga je er echt verschrikkelijk hard af (anders ook wel trouwens).

Er zijn in tegenstelling zoals CoD of BF heel weinig tot geen noobcrutches (wapens/items/perks) waar je parkour en gunskills mee kan neutraliseren. Je moet echt beter willen worden, anders is de lol er snel af.

Zo kom je elke keer in het begin wel weer bosjes mensen tegen die gewoon totaal niet om kunnen gaan met het driedimensionale in combinatie met de snelheid zo lijkt het en direct leaven in plaats van proberen er iets van te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Nou, geen noobcrutches? Smartpistol + satchel setup is toch wel een behoorlijke noobcrutch ;) Maar idd, begrijp je punt wel en merk het ook wel zelf, maar dit maakt een game in mijn ogen juist goed, al die "we are all winners" games van de laatste tijd kunnen me vaak gestolen worden.

Dit maakt het dat je een game als UT99 / team fortress tot den treure door kon blijven spelen, omdat er altijd nog wel iets was om te perfectioneren qua skills. Weet nog van team fortress dat ik hele weekenden in zo'n vage objective map heb gezeten om conc en grenade jumps basics te leren (zonder timer mod), nooit helemaal echt gemasterd. Dat soort skill plafonds kom je gewoon nauwelijks meer tegen door al die jankerts die wegrennen van een game als ze binnen 10 minuten niet kunnen "winnen" en dat schijnt helaas een beetje de norm te worden voor gamedevelopers :'(

Dat driedimensionale is voor sommige spelers echt magic ofzo, van de week kwam ik zo'n vent tegen die op me begon te schieten en sprong ik over hem heen en landde ....uiteraard achter hem, gast stond alle kanten op te kijken waar ik heen was gegaan behalve achter hem .., duurde serieus echt 3-4 seconden voordat hij me weer had gevonden en ik hem maar afschoot, ik heb met verbazing naar hem staan kijken :D

[ Voor 24% gewijzigd door Kojoottii op 06-05-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:54:
Ik ben ook al meerdere keren voor hacker uitgemaakt voor dat soort schoten. Is toch echt niet altijd het geval hoor... Had 140+ attrition points aan het einde (pers record) en 3x zoveel pilot kills als de nr 2 uit mn team. Sjah dan moet je wel een hacker zijn heh? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Brutal1ty schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 07:59:
[...]

Ik ben ook al meerdere keren voor hacker uitgemaakt voor dat soort schoten. Is toch echt niet altijd het geval hoor... Had 140+ attrition points aan het einde (pers record) en 3x zoveel pilot kills als de nr 2 uit mn team. Sjah dan moet je wel een hacker zijn heh? :D
Oh ben jij er ook zo 1!! Shame on you... :')

Gister een geweldig potje gestart: 2 vs 6, waarvan ik lvl 7 gen3 was, en mijn enige teammaat lvl 3 gen1. Tegen een 6 tal gen9+10 in de hogere lvls. En ik moet eerlijk zeggen: met 300 tegen +/- 70 eindigen is toch redelijk lijkt mij.. Op de laatste 10 punten kwamen er spontaan nog 3 players bij (iets met mosterd en maaltijd).. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kojoottii schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:08:
Nou, geen noobcrutches? Smartpistol + satchel setup is toch wel een behoorlijke noobcrutch ;)
ben helemaal om naar de C.A.R. smg + counterweight + run'n'gun + stim, alles gaat eerder neer, behalve op afstand tegen een AR, maar middels stim kun je sneller dichter bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
himlims_ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:21:
[...]
ben helemaal om naar de C.A.R. smg + counterweight + run'n'gun + stim, alles gaat eerder neer, behalve op afstand tegen een AR, maar middels stim kun je sneller dichter bij komen.
Ik ga die set-up toch nog maar eens een keer een kans geven binnenkort maar zo veel confrontaties zijn op afstanden langer dan 20 meter, ik vind het lastig maar het is wel leuk om weer eens iets anders te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ken je/de routes en moves; 20m. moet de tegenstander eerst aimen; tegen die tijd heb ik clip allang leeg gesprayed op m.

kom als konijntje van links > rechts > via muur hop hop in range 20-25m. EN oefen veeeel op bunnyhoppen; je kunt namelijk je momentum behouden nadat je op de grond geland bent, mits je 2e jump perfect getimed is.

alleen een shotgun wil nog wel eens voor een verrassing zorgen.

ps; cap je fps eens op 30 :X :+ ren je 2x zo snel ;w
cap je fps op 120, ben je suuuuuper traag

[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 07-05-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
himlims_ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:23:
Dacht dat ze dat al gefixd hadden? :/ Komt kennelijk dan tegelijk met een 120hz support fix.

Grand final map 3 van de laatste ESL CTF cup:

Best leuk, maar hopelijk kan je snel in je custom games zelf limieten instellen (of eigenlijk gewoon betere balans en uitwerking voor CTF). En een fatsoenlijke spectatormode uiteraard. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 07-05-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht deze game toch een kans geven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

[...]

- Simcity
- Bugfield 4
- Titanfall

Ik durf te beweren dat het omgekeerde het geval is. Er zijn echt veel, heel veel spelers die nog niet Gen1 lvl50 zijn. Dat zijn dus spelers die vrij recent dit spel zijn gaan spelen, en die kom je dus ook veel tegen in de matchmaking. Als ze nog geen lvl50 zijn kan je dus veronderstellen dat ze redelijk "noob" zijn en je dus makkelijk over ze heen walst. Als ik dat vergelijk met COD BO2 bijvoorbeeld, daar kwam je na een paar maanden amper spelers tegen die nog onder de prestige 1 drempel hingen.

Een match vinden is geen enkel probleem, doorgaans zit je binnen 30 seconden in een volle match. Jouw bewering dat de PC community geslonken is, is dus naar mijn idee gebaseerd op niets.

Dit:
Dan kan je sorteren op player count of ping en zit je direct in een game session.
Is compleet irrelevant gezien mijn ping max 30 is als ik een ronde speel en de games vrijwel altijd 6 vs 6 zijn.

En dit:
Alledrie zijn dit games dat MASSAAL gehyped werden en NIET aan de hype konden voldoen.
Je speelt het niet eens! Ik vind het juist wel aan de hype voldoen. Klagers zijn er altijd, over elke game. Ik vind Titanfall de beste shooter van dit moment.

Edit:
Een random screenshot van de lobby vanavond:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/if52du.jpg
Grootste deel is blijkbaar nieuw.

[ Voor 13% gewijzigd door codex op 07-05-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 18:05
Als het waar is wat hierboven wordt beweerd vind ik dit toch wel jammer. De laatste FPS die ik op de PC speelde was UT99. Daarna alleen maar op de Xbox en Xbox 360, met Titanfall heb ik het plezier in FPS op de PC weer teruggevonden. Een serverbrowser mis ik wel, ik hoop echt dat ze dat nog invoeren.

btw, ik vind Respawn wel goed werk leveren na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
himlims_ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:23:
ken je/de routes en moves; 20m. moet de tegenstander eerst aimen; tegen die tijd heb ik clip allang leeg gesprayed op m.

kom als konijntje van links > rechts > via muur hop hop in range 20-25m. EN oefen veeeel op bunnyhoppen; je kunt namelijk je momentum behouden nadat je op de grond geland bent, mits je 2e jump perfect getimed is.

alleen een shotgun wil nog wel eens voor een verrassing zorgen.

Heb een tijdje gespeeld met de car, maar vind de carbine wel veel beter nog steeds. Die 20 - 30 meter overbrug je misschien snel met stim, maar met carbine ads kan je iemand down hebben in nog geen seconde. Plus dat je zoveel maps hebt met grote openstukken waar je echt niet naar de overkant van een openstuk gaat rennen om iemand neer te knallen. Terwijl je dit issue totaal niet hebt met de carbine en je daar snipers zelf mee kan outsnipen . Plus dat de car op korte range nou ook niet zooo verschrikkelijk veel beter is dan de carbine en andersom is de carbine wel verschrikkelijk veel beter op lange afstand dan de car :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

reemprive schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:23:
[...]Een match vinden is geen enkel probleem, doorgaans zit je binnen 30 seconden in een volle match. Jouw bewering dat de PC community geslonken is, is dus naar mijn idee gebaseerd op niets.
deel zijn mening, puur om het feit dat ik inmiddels tegenstanders begin te herkennen. Heb nu kleine 300u in titanfall zitten, G8/9 weet niet meer. Maar tref steeds vaker dezelfde spelers/clans.

Voor mijn gevoel is het pc community geslonken, ook vele waar we mee gespeeld hebben, zijn gestopt; G10 bereikt, geen uitdaging meer in spel.

Heeft een game geen serverbrowser; zal ik die niet meer kopen.

Huidige matchmaking zuigt (hard), kan niet bepalen welke game/map ik speel. Maak je party met 2-3 G10 spelers, leaved iedereen. Heden dag duurt het langer om een party compleet te krijgen (6vs6) dan het potje duurt. 15-20m. wachten voordat je kunt spelen .... nee dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
himlims_ schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:11:
[...]

deel zijn mening, puur om het feit dat ik inmiddels tegenstanders begin te herkennen. Heb nu kleine 300u in titanfall zitten, G8/9 weet niet meer. Maar tref steeds vaker dezelfde spelers/clans.

Voor mijn gevoel is het pc community geslonken, ook vele waar we mee gespeeld hebben, zijn gestopt; G10 bereikt, geen uitdaging meer in spel.

Heeft een game geen serverbrowser; zal ik die niet meer kopen.

Huidige matchmaking zuigt (hard), kan niet bepalen welke game/map ik speel. Maak je party met 2-3 G10 spelers, leaved iedereen. Heden dag duurt het langer om een party compleet te krijgen (6vs6) dan het potje duurt. 15-20m. wachten voordat je kunt spelen .... nee dank je
Een deel van de spelers die je herkent kan natuurlijk komen omdat ze in dezelfde matchmaking tier zitten als jou. Dat mensen leaven zodra ze wat high ranks zien, tsja, onvoorstelbaar dat het alsnog geassocieerd wordt met skill want iedereen weet dat er niet heel veel verband is tussen Gen en skill.

Degenen die dat niet weten, hoef je ook niet in de lobby te hebben, daar heb je toch niets aan. Net als de mensen die het spelletje spelen alleen voor het virtuele G10 ribbontje en daarna stoppen, die zal ik ook niet gaan missen. Ik wil mensen die spelen omdat ze het spelletje leuk vinden, niet omdat ze dan een e-schouderklopje krijgen.

Een server browser wil ik ook graag hebben, even kijken wat er allemaal gaat komen aan nieuwe opties en gamemodes met de gratis DLC die op handen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Denk niet dat mensen herkennen een indicatie is van een geslonken community, tuurlijk begin je mensen te herkennen dat is niet meer dan normaal, tevens zou het maar zo kunnen zijn dat de matchmaking je vaak bij bepaalde spelers in een match gooit om wat voor reden dan ook. Ik merk wel dat g10 soms afschrikwekkend werkt, maar ja zelfs dan heb ik altijd wel binnen een minuut een potje attrition gevonden.

Gisteravond maar een avondje met de spitfire + slammer gespeeld en moet zeggen dat dit toch best wel een goed alternatief is voor de carbine setup. Shortrange blaas je alles met gemak weg, mid-longrange wordt wat lastiger maar is nog steeds beter dan car range, en met single shots kan je nog prima snipen met de spitfire. Maar vooral titans rodeoen is echt zo'n plezier met dit ding :)

BTW, zie net op respawn forum voor het eerst een melding van een gast dat hij op de cheatserver terecht is gekomen >:) en uiteraard was zijn account gehackt en had hij zelf nooit gecheat ;)

Dus het lijkt erop dat dat iig nu live is \o/

[ Voor 13% gewijzigd door Kojoottii op 08-05-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:49
Door een invite kan je ook op een cheatserver komen zonder zelf iets gedaan te hebben btw. Ik had gisteren een heerlijke matchmaking, elke keer met 10 punten verschil winnen/verliezen. Uiteindelijk wel lang tegen dezelfde team gespeeld, maar dat maakte het alleen maar leuker. De gens kwamen niet overeen maar de skills wel.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik had eergisteren iets wat je maar zelden tegenkomt, in 1 Attrition game waren in het eindresultaat 4 spelers met een 100+ score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
in hetzelfde team? 0_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Nope 2 teams met 2 spelers die 100+ hadden, beetje lullig voor de andere 8 spelers die compleet de pan in gehakt waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
ah ok, ik wou al zeggen :) Maar idd zie je niet echt veel nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 13:56
Ik heb de laatste weken enorm veel last van lag op de xbone. Daarvoor was het naar mijn idee zo goed als perfect op het gebied van de verbinding. Doordat hier pas de laatste weken sprake van is, verwacht ik niet direct dat het probleem bij mijzelf of ziggo ligt.

Ik speel bedraad en heb mijn locale op Uk staan. De europese server geeft meestal een ping aan van 15ms. Tijdens het spelen wisselt de verbinding van het volle aantal streepjes tot een verbinding met 1 streepje?!

Herkent iemand dit probleem of heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Heeft er iemand nog bruikbare tips voor de gooser challenge??

Ik heb er pas 1 nog 4 te gaan, maar het is niet echt leuk spelen zo. Zit alleen maar te focussen op die challenge.

Ik probeer het nu met een titan plus chaingun, alleen dat aimen is zo lastig.
Ik speel op de one.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:47:
Heeft er iemand nog bruikbare tips voor de gooser challenge??

Ik heb er pas 1 nog 4 te gaan, maar het is niet echt leuk spelen zo. Zit alleen maar te focussen op die challenge.

Ik probeer het nu met een titan plus chaingun, alleen dat aimen is zo lastig.
Ik speel op de one.
Titan Rodeoen , wachten tot pilot eject, voor en schuin onder je kijken, daar zal de pilot vliegen (tenminste 80% van de tijd zeker, maar niet altijd), afmaken met weapon of choice. carbine dus :P

[ Voor 4% gewijzigd door Kojoottii op 09-05-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kojoottii schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:56:
[...]

Titan Rodeoen , wachten tot pilot eject, voor en schuin onder je kijken, daar zal de pilot vliegen, afmaken met weapon of choice. carbine dus :P
stap enkel uit door recht naboven te kijken; rodeo poppetje zit in rare positie; jij kunt snel/hoog afspringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozenberg schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:26:
Ik heb de laatste weken enorm veel last van lag op de xbone. Daarvoor was het naar mijn idee zo goed als perfect op het gebied van de verbinding. Doordat hier pas de laatste weken sprake van is, verwacht ik niet direct dat het probleem bij mijzelf of ziggo ligt.

Ik speel bedraad en heb mijn locale op Uk staan. De europese server geeft meestal een ping aan van 15ms. Tijdens het spelen wisselt de verbinding van het volle aantal streepjes tot een verbinding met 1 streepje?!

Herkent iemand dit probleem of heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Ik speel op pc maar heb er ook wel eens last van en dan ook vooral de laatste tijd. Maar wat ik merk is dat er vaak een speler is met een hele hoge ping van boven de 900 tussen zit en soms ben ik dat zelf. Die ping wordt meestal na een tijdje weer stabiel maar dat duurt soms best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
[...]

Titan Rodeoen , wachten tot pilot eject, voor en schuin onder je kijken, daar zal de pilot vliegen (tenminste 80% van de tijd zeker, maar niet altijd), afmaken met weapon of choice. carbine dus :P
Thanks die ga ik dalijk proberen!
himlims_ schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:57:
[...]

stap enkel uit door recht naboven te kijken; rodeo poppetje zit in rare positie; jij kunt snel/hoog afspringen
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

[...]

Behalve bij een Titan die nuclear eject, daar is de pilot soms boven je in plaats van net onder je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 09:14

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Pfff na een kleine 3 week geen TF gespeeld te hebben maar Dark Souls 2 ben ik vanmiddag weer begonnen met een licht brak hoofd...Dark Souls 2 lijkt ineens niet zo moeilijk meer :P . Ik moet weer heel erg inkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
[1st world problems]Bah moet bijna weer Map Hack en dergelijke of instant Titan kaarten gaan gebruiken:[/1st world problems]

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f148/Gundogan/12.png

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f148/Gundogan/22.png

:)

Verder inderdaad een hoop nieuwe spelers erbij die soms nog veel moeten leren. Niet eens 10 punten halen in Attrition. Maar dat houdt de spanning er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Yep know the problem, zit op 5 titan cards, 3 map hack, 5 adrenaline transfusion, 3 ghost squads in reserve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze gekocht en heb er geen spijt van! Wel een waarschuwing aan de comodo gebruikers: Maak een uitzonderings regel van titanfall.exe voor de zandbak van comodo, anders kan titanfall niet worden opgestart.

Titanfall draait erg soepel en lopen gaat nu veel sneller, sneller dan in battlefield. Maar het is wel zeker makkelijker dan battlefield! Ik ben iig fan, titanfall is ook heel erg stoer met die robots (titans).

Ohja nog iets, de cards dat je kan gebruiken maakt de gameplay nog leuker! Ik wist niet eens dat die functie erin zat.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:24:
Maar het is wel zeker makkelijker dan battlefield!
Is sterk afhankelijk van de matchmaking, nu is het voordeel(of nadeel) dat er een flinke bups nieuwe spelers is bijgekomen die nog niet echt hun draai hebben gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Laatst online: 20:17
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:24:
Maar het is wel zeker makkelijker dan battlefield!
Het is makkelijker om op te pakken, maar het heeft veel meer diepgang en ruimte om jezelf te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
[...]

Nou 2 dagen verder en heb er nu 3 ;( met de chaingun, met de rodeo zijn ze bijna altijd boven mij ipv linksonder.
Ik word er gek van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

audio!!! zodra je een poppetje op je dak hoort:
a. smoke
b. cluster
c. uitstappen en killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
himlims_ schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:03:
audio!!! zodra je een poppetje op je dak hoort:
a. smoke
b. cluster
c. uitstappen en killen
Ik bedoelde Ejecting pilots voor de Gooser challenge. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ow die, jah dat is een bitch maar wel te doen;
- LTS is de beste mode in mijn optiek
- chaingun gebruiken (zonder accellerator)
- easy mode; start party met vrienden en spreek met de rest af dat jij voor de gooser gaat
- andere optie; rodeoen met smartpistol, en dan wachten op de eject

speel je PC? kunenn we wel party maken om je te buffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
henkyyyyyyy schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:52:
[...]

Nou 2 dagen verder en heb er nu 3 ;( met de chaingun, met de rodeo zijn ze bijna altijd boven mij ipv linksonder.
Ik word er gek van :P
Ik ben altijd aan het reloaden als ik de lucht in vlieg. Ik wil die titan zsm kapot: R101 leeg, wisselen naar auto pistol, 2x legen en titan is kapot. Maarja dan ben ik wel aan het reloaden en de pilot vliegt meestal cloaked ver van mij af. Met een xbox controller schiet je em dan, na een reload, niet meer zo makkelijk neer.

Zelf doe ik bijna nooit meer een eject, stap meestal gewoon uit, gedekt door electric smoke, arc grenade tegen de titan aan die je neerhaalde en die dan weer rodeon.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gewoon LTS spelen, zorgen dat je titan doomed en dan wachten.... spreek met je party af dat jij voor de gooser gaat, dan moet best easy te doen zijn. zijn er slechts 5, geen 50 zoals voorheen!!

welke ook werkt; charged rife of 'gewoon' met C4 opblazen :+ _/-\o_

[vdeo]YouTube: fun with c4 Goose style by daddagoose]

[ Voor 41% gewijzigd door himlims_ op 12-05-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Nee ik speel op Xbox One, maar bedankt voor de tips, gaan we weer proberen :)

Dingen die ik vaak tegenkom.

1) Titans waar mensen net uitstappen voor de ontploffing, dus geen eject.
2) Net aangevallen worden terwijl ik een airshot probeer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

owjah goosers; campaign werkt ook goed, vele nieuwe spelers hebben auto-eject

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvanSanten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04:35
Wat zijn die plasma gun titan kills toch irritant zeg.. Kun je deze ook boosten via private match?
Xbox one gamertag: Frietjuh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je de stats moet kunnen resetten, net als in battlefield x premium. Ik oefen vaak dingen en je weet al meten dat je toch verliest, omdat het oefenen niet in 1 2 3 goed gaat. Heb je eigenlijk veel potjes gespeeld en ben je gigantisch veel keer verloren dan gewonnen. Komt dat misschien nog in de toekomst? Hopelijk, want het ziet er nu echt niet netjes uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 19:32:
Ik vind dat je de stats moet kunnen resetten, net als in battlefield x premium. Ik oefen vaak dingen en je weet al meten dat je toch verliest, omdat het oefenen niet in 1 2 3 goed gaat. Heb je eigenlijk veel potjes gespeeld en ben je gigantisch veel keer verloren dan gewonnen. Komt dat misschien nog in de toekomst? Hopelijk, want het ziet er nu echt niet netjes uit.
Dat is juist de truc, proberen goede potjes te halen terwijl je jezelf door de challenges heen worstelt. Overigens kunnen anderen je stats niet zien zoals bij BF of COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NEW FEATURES (All Platforms)

• Custom load-out names You can now name your custom loadouts for both your Pilot and your Titan.
• 2 dedicated Custom Loadouts per game mode Each of these 2 loadouts become unlocked after playing the game mode 5 and 10 times respectively. These loadouts are only available in the game mode they are listed under. In a Private Lobby, all game mode loadouts can be customized. In a match lobby you can only customize the loadouts for the game mode about to be played.

Last Game Summary improvements:
• Now shows the last game’s scoreboard so you can view it from the lobby after the match.
• Now allows you to filter which challenges are displayed. You can toggle between “Most Progress Made” which was the original behavior, “Completed”, or “Almost Complete”
• Challenges in the last game summary screen now show the reward the challenge will give when highlighted.
• Custom Private Match Settings (Beta)
We’ve added the first round of Custom Match Settings to the Private Match mode, so you can tweak the games you set up for friends and tournaments. More are coming and feedback is welcome. Options include:

• Score Limit
• Time Limit
• AI Lethality – Controls how tough and accurate Grunts and Spectres are.
• AI Types – Sets the allowed types of AI from drop pods and drop ships.
• Pilot Health – Gives pilots half, normal, or double health.
• Pilot Ammo – Gives pilots normal or reduced ammo.
• Titan First Build Time – Adjusts how long until players acquire their first titan.
• Titan Rebuild Time – Adjusts how long until players’ replacement titans are ready.
• Titan Shield Capacity – Normal, half, double, or disabled.
• Minimap – Turns the HUD minimap on or off.
• Respawn Delay – How long players must wait before spawning in again.
• Extra Look Drift Guard We added a new “High” setting to the “Look Drift Guard” controller option. This is useful for players experiencing and being bothered by view drift on their controllers. Players who prefer the original behavior should set this to “low”.
Level Stats
We added a new menu under “Personal Stats” showing statistics per map such as how many times you have played each game mode, or won each game mode. This allows players to easily track the achievement “I’ve Seen It All” requiring that you play each mode and every map.

Campaign MP
The campaign menu now shows a small trophy icon for each faction for every level that you have won. This will allow easier tracking of which campaign levels you have won for the achievements “Militia Elite Pilot” and “IMC Elite Pilot”.

Regen Challenges
We found that some players erroneously believed that the requirement challenges for Regen only became available when they reached level 50. Now, when Regen challenges become available, they are marked as “new” with an exclamation point, so players know they can start progressing on the Regen Requirements.

Amped Weapon pickup distinction
The pickup prompt for Amped Weapons dropped by other players will now show up in orange text.

Scoreboard Icons
We have added two new scoreboard icons to provide additional awareness during play. One is an icon that indicates that a dead player’s Auto-Titan is still alive. The other is an icon to differentiate players who have successfully evacuated during the Epilogue.
NEW FEATURES (PC)
• Extreme frame-rate support - The game now supports refresh-rates up to 144fps.
• Audio Installer - The audio file installation step is much faster. No more long wait times.
• Scoreboard Controls Added bindings to mute players from the in-game scoreboard. Defaults: Page Up / Page Down to select, Delete to toggle mute, Enter to view profile.
NEW FEATURES (X1)
New chat icon
Added an icon to the scoreboard and lobby screens to show when a player is in Xbox party chat and therefore not part of the game voice chat.

GAME BALANCE CHANGES

Match win/loss credit
Players are now rewarded win/loss credit at the moment of Victory/Defeat, rather than after the post-game scoreboard period. You also now receive a loss if you leave a match before a winner is determined. Previously you received neither a win nor a loss if you quit before the post-game scoreboard.

Normal Eject
Damage and area of effect has been decreased. Previously, a normal Titan eject caused damage over an unintentionally large area of effect, slightly larger than the circle outlining the statue in Corporate. This has been reduced, and the damage has been reduced as well. This brings the effect in-line with the ejection visual FX. The original intent of the eject explosion damage was to reward an ejecting pilot for accurately anticipating or baiting an enemy Titan into an execution attempt, but the size of the explosion made this too easy.

Nuclear Eject
Now does more damage against Titans. Previously an Atlas with full health could survive a close range Nuclear Ejection. Given the long “tell” that Nuclear Eject has, we decided it is appropriate for it to decimate Titans that are within the blast radius.

Build time
Shooting enemy mega turrets or evacuation drop-ships now rewards you with Titan Build Time or Titan Core Charge Time. You do not get build time for the regular drop ships because they do not hover long enough to make destroying them a reasonable or gameplay-meaningful player objective.

Dome shield
You can no longer knock a Titan out of its dome shield with Titan melee.
No longer tries to do damage to other Titans if they are in their own dome shield. Previously there were circumstances where this could result in a Titan unintentionally taking damage.
Now protects Titans against nearby Titanfall splash damage.

Emp effects
No longer mess up your screen while you are inside dome shield.

MVP
Killing the other team’s MVP now gets you 25 points.

CTF Assist points
Players are now awarded Capture the Flag assist points. If you help carry a flag back to base you will receive 100 points as long as the flag was never returned by the other team between you possessing it and your teammate capturing it.

Titanfalls
Disabled Titanfall near the evacuation location and stopped Titanfall from doing damage to the drop-ship. Dropping your Titan on the evacuation ship was not an intended behavior.

BUG FIXES (All Platforms)

• Improved next game map and mode selection, so the chance of replaying the same map or mode as the last game should be very rare.
• Fixed NPCs not cycling between locations while defending Hardpoints in Hardpoint Domination.
• Fixed Bish / Blisk erroneously broadcasting the capture status of a Hardpoint to players that were out of range.
• Fixed an audio issue where notification dialogue from the Player’s Titan might unintentionally be cut short or fail to play.
• Reduced accidental pilot ability activations from pressing ‘A’ to respawn when using the “Bumper Jumper” controller config.
• Fixed case where a pilot is rodeoing a Titan, and the Titan pilot ejects and collides with the rodeo’er, resulting in one or both pilots falling abruptly to the ground.
• Fixed unintentional death that resulted from ejecting out of an out of bounds trigger.
• Fixed case where Titan firing weapon while auto-ejecting will cause cloak to cancel.
• Fixed cases where a rodeo’ing player or ejecting Titan pilot can become stuck in a solid object.
• Fixed case in Rise where your Titan would teleport inside a building after you embark.
• Fixed places where a Titan could be unintentionally dropped.
• The Kill Card (the information about what killed you or your Titan) now shows up if you have Auto Eject. Previously it did not.
• Arc Cannon rumble will no longer continue if you disembark while charging the weapon.
• Arc Cannon idle effects will now properly play in all circumstances.
• Pilot weapons will no longer disappear inside the Evacuation drop-ship.
• Fixed a bug where the count on score splashes could be incorrect if the same event had different XP values.
• Kill Cards will now always display the attacker’s remaining health. It previously could be pushed off by excessively long names.
• Improved the sounds associated with Electric Smoke to increase awareness for the attacker and victims.
• The Titan VO will no longer incorrectly say you’re outnumbered when allies are nearby.
• The missile from the Amped Archer will now play proper whiz-by and impact sounds.
• Improved the sound when Auto-Titans use the XO-16 with the accelerator mod.
• Fixed several crashes.
• Fixed burn cards being awarded during private match. This was not the intended behavior.
• Fixed some weapon and mod names not displaying properly in the weapons menu.
• Fixed private match showing XP after a match even though no XP was earned.
• Grenades will now drop if you’re killed before throwing them.
• Fixed a case where AI could be briefly frozen in place.
• Fixed case of multiple Titan drops happening on the same spot at the same time.
• Further reduced the bandwidth used when connecting to a server, for improved load times.
• Improved the view-kick effect when firing the B3 Wingman. Damage and behavior have not changed.
• When you are killed by a Titan execution, you will now be treated to a kill replay that begins about 5 seconds earlier than it previously did, which helps you better understand what were the circumstances of your death.
BUG FIXES (PC)
Fixed an issue where the “Emitter Limit” audio option was not being saved.
The “Master Volume” slider no longer affects voice chat volume so they can now be tuned separately.
BUG FIXES (Xbox One)
Players will no longer have a microphone icon if they do not have a headset plugged in.

- benieuwd of de FPS fix daadwerkelijk het verschil in running-speed verhelpt; forceer max. fps maar eens naar 30, dan loop je 2x zo snel :F
- lees niets over de hitboxes en kills 'om het hoekje' (frustratie nummer 1 bij mij)
- matchmaking, hopelijk deze keer wel goed want huidig systeem werkt niet
- functies voor private matches worden interresanter
- zou wel mooi zijn om 'tegen' je vrienden te kunnen spelen wanneer plek is bij de tegenstander

[ Voor 103% gewijzigd door himlims_ op 12-05-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt himlims, een aardige fix zo te zien maar per wanneer komt die?

En een beetje een noob vraag maar hoe caps je de fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:13:
bedankt himlims, een aardige fix zo te zien maar per wanneer komt die?

En een beetje een noob vraag maar hoe caps je de fps?
Binnenkort/nu live.

En je framerate cappen doe je met een programma als MSI Afterburner + vsync aan ingame + vsync uit forceren in je videokaart drivers (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Respawn heeft op Twitter gemeld dat de DLC en patch beschikbaar zijn op 15 mei, morgen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Is opzich wel een vreemde move..
Zeggen dat ze nog niet weten wanneer de DLC uitkomt, en dan spontaan 2 dagen tevoren de boel aankondigen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:47
Gisteren dan toch eindelijk titanfall aangeschaft, na de zoveelste frustratie met BF4. En ik heb nu de eerste twee campaign levels gespeeld en het smaakt naar meer! :D

Vanavond maar weer spelen en kijken of het leuk blijft :P Maar ik heb goede hoop dat dit voorlopig mijn nieuwe shooter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Macchill schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:41:
Is opzich wel een vreemde move..
Zeggen dat ze nog niet weten wanneer de DLC uitkomt, en dan spontaan 2 dagen tevoren de boel aankondigen.. 8)7
heb zoń vermoeden dat ze het ook echt niet weten; EA zal wel leading zijn in de after-sales :+

gister potje gespeeld met door alleen charged-rifle als primary wapen :F lachen!! doet me sterk denken aan UT instagib :P tegenstanders zwaar gefrustreerd en geirriteerd door alle instant-kills :X
hopelijk gaan ze via private-servers custom wpn list mogelijk maken

zou wel leuk zijn als je ergens terug kunt zien hoevaak je gereport bent als cheater O-)

[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 14-05-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:45
Gaan mensen de dlc halen????? Ik ben geneigd om voor 22 eu de season pass te halen.... ziet er aantrekkelijk uit en vermaak me erg goed met het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Ik heb hier de season pass al, dus ga de dlc zeker halen :) De charge rifle is nice inderdaad, zit ook standaard in mijn setups, hoewel ik hem niet erg vaak gebruik tegen titans (rodeo ze toch liever als ik in de buurt ben) Maar het is wel praktisch dat je mensen kan 1 shotten op lange afstanden soms, altijd leuk als je een sniper hebt gevonden ergens op grote afstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:15
himlims_ schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:50:
[...]

heb zoń vermoeden dat ze het ook echt niet weten; EA zal wel leading zijn in de after-sales :+

gister potje gespeeld met door alleen charged-rifle als primary wapen :F lachen!! doet me sterk denken aan UT instagib :P tegenstanders zwaar gefrustreerd en geirriteerd door alle instant-kills :X
hopelijk gaan ze via private-servers custom wpn list mogelijk maken

zou wel leuk zijn als je ergens terug kunt zien hoevaak je gereport bent als cheater O-)
Charge rifle is inderdaad erg leuk. Beetje zoals instagib idd, wat skill betreft komt het ook wel overeen met de shock rifle combo, geweldig als je daar een kill mee maakte :D. Zeker close range als je net ergens wallrunnend de hoek om komt, de frustratie van je tegenstander voel je zowat :D. Ook leuk dat sommige beginners na een aantal potjes in je team gezeten te hebben de gehele ronde op je titan zitten, om mee te kijken hoe je speelt. Blijft een erg leuk spel, ben benieuwd naar de DLC :).

[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 14-05-2014 12:17 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TIP; atlas + big-punch; ben je net zo snel als een stryder wanneer je continue melee doet :+ maak er met LTS veel gebruik van voor een flanken

DLC/seasonal pass, voorlopig nog niet, om 5euro voor 1 map te betalen... nee die sla ik over

[ Voor 44% gewijzigd door himlims_ op 14-05-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Big punch + stryder ...ben je nog weer sneller ;) Plus dat de stryder al de meeste pushback heeft met zijn punch, laat staan met de Big Punch. Soms raak je een Stryder die net de richting op dodged waar jij hem heen slaat, dan vliegt de Stryder echt keihard de hele map over, gister ook weer bij een gast gedaan, die daarna in de chat begon te flippen, erg grappig :) Zelf ook wel eens gehad, je kan dan ook echt bijna niet afremmen tot je iets raakt ofzo. Lukt overigens bij alle titans, maar Stryder gaat het hardst dan :P

Enige nadeel van de Big Punch is dat wanneer je iemand afmaakt met een punch en hij nuclear explosion heeft, door die punch momentum wordt je dan nog een seconde zijn richting op geduwd als het ware, terwijl je dan zo snel mogelijk weg wil, maar dat is ook wel te redden meestal. En ik heb mezelf ook wel eens mijn eigen cluster missle ingepuncht op die manier |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Kojoottii op 14-05-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

er zijn ook van die rare 'bounce-spots' geen idee hoe ze genoemd worden;
dat zijn punten waar je met je titan tegenaan loopt en met 200km p/u in de tegenovergestelde richting door de map wordt gelanceerd. als je een enem titan daar tegenaan mept vliegt ie letterlijk de lucht in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Ja klopt, maar dit is wel wat anders, dit is echt de dodge en punch die elkaar iets te goed helpen. Die bounce heb ik nog niet mogen ervaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update is inmiddels gelanceerd, heb nog geen nieuwe mappen kunnen spelen. Heb dus een seasonpas en vraag me af hoe ze dat eigenlijk gaan stroomlijnen met niet seasonpas spelers. Wordt je dan eruit geknikkerd als er een nieuwe map langs komt? Dat zou wel eens voor problemen kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
himlims_ schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:42:
TIP; atlas + big-punch; ben je net zo snel als een stryder wanneer je continue melee doet :+ maak er met LTS veel gebruik van voor een flanken

DLC/seasonal pass, voorlopig nog niet, om 5euro voor 1 map te betalen... nee die sla ik over
Bedankt, zal het van het weekend is testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Nou ik krijg geen 144 fps na de update helaas, het blijft constant 60 fps en nog merk ik soort van drops terwijl de fps gelijk blijft.. vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees er misschien overheen maar in de ctf mode kan je niet meer de flag met je titan vervoeren, kan het niet vinden in de fix/readme. Is wel een big change en ben er eigenlijk wel blij mee maar dat vraagt toch wel nog meer teamplay. Nu kan je het best op je teamm8 zijn titan gaan zitten en dat zal nog wel eens lastig worden als er weinig teamplay is. Kan het helaas niet meer zoveel spelen vanwege mijn examen ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gaan ze nu titanfall ineens gebruiken als melk koe? Ze hebben er een store in geplaatst. :s Ben wel benieuwd wat erin komt, maar ik hoop dat je de stuff niet verplicht hoeft te kopen om goed te blijven spelen met het basis pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Laatst online: 20:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
exi22 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:27:
Nou ik krijg geen 144 fps na de update helaas, het blijft constant 60 fps en nog merk ik soort van drops terwijl de fps gelijk blijft.. vaag
Werkt prima hier, heb je vsync aanstaan? Bij mij staat ie uit namelijk :)

oh hehe, zo maar eens de smart pistol proberen >:) en kijken of het met de (amped) archer werkt >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Kojoottii op 15-05-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:50:
Ik lees er misschien overheen maar in de ctf mode kan je niet meer de flag met je titan vervoeren, kan het niet vinden in de fix/readme. Is wel een big change en ben er eigenlijk wel blij mee maar dat vraagt toch wel nog meer teamplay. Nu kan je het best op je teamm8 zijn titan gaan zitten en dat zal nog wel eens lastig worden als er weinig teamplay is. Kan het helaas niet meer zoveel spelen vanwege mijn examen ;w .
Kan inderdaad niet meer. Volgens mij drop je ook automatisch de vlag als je in je eigen Titan gaat zitten.

De nieuwe maps zijn verder wel goed, alleen jammer dat het nu weer de player base opsplitst wat niet echt super is met de huidige manier van matchmaking. Geld vragen voor mappacks is zo 2007. ;)

Wargames is wel super daarentegen. Erg wallrun vriendelijk met die beschermde paden en de tutorial setting is een leuke afwisseling. Runoff is ook wel goed (beetje niveau van de standaard mappen), maar de setting is weer zo saai bruin. Swampland is wat camp en sniper gevoelig lijkt het, maar op zich ook nog wel te pruimen.
Volgens mij heb ik die grappen ook al gezien ja. Zeker het bugtesting team van Dice geleend. O-)
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:41:
Waarom gaan ze nu titanfall ineens gebruiken als melk koe? Ze hebben er een store in geplaatst. :s Ben wel benieuwd wat erin komt, maar ik hoop dat je de stuff niet verplicht hoeft te kopen om goed te blijven spelen met het basis pakket.
Alleen een link naar Origin waar je de mappacks kan kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 15-05-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan himlims, werkt dat sneller rennen met fps caps op 30 nu nog steeds?
Is me zelf nog niet gelukt en ga nog even googlen om dat uit te vogelen als het nog werkt.(een keer)

p.s.de mode ctf staat er niet meer tussen :?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Kojoottii schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:01:
[...]

Werkt prima hier, heb je vsync aanstaan? Bij mij staat ie uit namelijk :)

oh hehe, zo maar eens de smart pistol proberen >:) en kijken of het met de (amped) archer werkt >:)
Nee staat uit en ook via amd CC....
Misschien dat ik daarom ook last heb van die tearing en haperingen terwijl de fps op 60 blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:17:
Vraagje aan himlims, werkt dat sneller rennen met fps caps op 30 nu nog steeds?
Is me zelf nog niet gelukt en ga nog even googlen om dat uit te vogelen als het nog werkt.(een keer)

p.s.de mode ctf staat er niet meer tussen :?
nope, sneller rennen is gepatched, maar nu is het locken 2x zo snel bij fps >120hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Overigens is de companian app ook uit!!
dlvr.it/5hBJYf

[ Voor 20% gewijzigd door Macchill op 16-05-2014 13:19 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste