Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Video met wat tips. De rodeo crush is erg lekker:

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die rodeo crush was wel bekend; maar zijn truukje van smoke en dan tegenstander tegen de muur drukken is nieuw voor mij.

gister wat via private matches zitten experimenteren, dat heeft vruchten afgeworpen. bijv. snelste routes voor ctf proberen en timen, welke muur jump is snelste naar zipline etc.

ook bunny hoppen; na walljumpde vloer raken en juiste moment jumpen om toch snelheid behouden is erg handig

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Zaterdag ga ik deze game weer even aan slingeren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Net spel gekocht, wat een gigantische download :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:14

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Basekid schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:44:
Net spel gekocht, wat een gigantische download :S
Valt wel mee, deels een illusie :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Zijn ze nu aan het patchen ofzo?

Ik krijg 'no servers found.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Sumerechny schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:52:
[...]

Valt wel mee, deels een illusie :P .
Dan hoop ik dat die illusies ook sneller downloaden 8)

edit: je hebt gelijk, de download snelheid volgens EA is echt super hoog (wat nep is) waardoor het snel "gedownload" is. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Basekid op 17-04-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Suicyder schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:54:
Zijn ze nu aan het patchen ofzo?

Ik krijg 'no servers found.'
https://twitter.com/Respawn/status/456837727674433536
XboxLive Compute is having an outage. Xbox is aware and investigating.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Vond het al niet zo lekker gaan de laatste tijd in Titanfall. Mijn cijfers geven dit ook wel weer :D

Van 60% winratio naar 33% total winratio qua matches... En het wat matches om zo'n verschil te maken. Heb enorm pech met de teams waarin ik terecht kom, worden meestal gestompt afgelopen paar dagen. Sta namelijk qua punten wel 71% van de matches in de top 3 ongeacht gamemode volgens de in-game stats =p

Alltime avg K/D versus players (niet zo belangrijk in TF gelukkig) is ook maar 2.0 :+ Te lang geleden dat ik echt lekker shooters heb gespeeld >:)

Wat wel opvalt is dat Titanfall zo 'druk' en 'kort' is dat er nóóit gechat wordt op PC. Zelfs niet in de matchmaking rooms gek genoeg 8)7 Wel jammer want bijna élk potje hardpoint domination ooit heb ik verloren. Ik blijf meestal bij 1 punt om hem te capturen en verdedigen (lang leven wall hang + wallrun), maar de rest lijkt vaak te denken dat álle spellmodi gewoon team deathmatch zijn oid, behalve een paar leden van de tegenpartij.

Wat me nogsteeds opvalt is dat er zat spelers zijn die beter mikken dan ik, maar er zijn maar weinig spelers die écht goed gebruik maken van parcour... En als ze dat wel doen zijn ze ook meteen een échte nachtmerrie om uit te schakelen als ze het slim doen (icm stim, wallhang, camo etc). Tevens gebruiken teveel mensen de ''wall grab'' om op richels te klimmen: easy kills. :D

[ Voor 59% gewijzigd door Brutal1ty op 17-04-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Dat waren een paar toffe potjes, wat maakt het een dramatisch verschil om met een team te werken man! _/-\o_

Een mooi actie gehad bij een potje LTS....ik zat in het gecrashte schip geclipped bij Lagoon (?) boven twee enemy titans. Die kon ik in harte lust neerknallen met m'n Sidewinder zonder dat ze mij zagen 8)7

Edit: Ik bedacht me zojuist dat ik op een bepaald moment door mijn surround iemand achter me hoorde waardoor ik net op tijd kon omdraaien voordat mn nek omgedraaid werd....enigsins oneerlijk voordeel volgens mij :P

Edit 2: heeft iemand een idee of een sidewinder in een friendly Vortex shield opgenomen word? Zo ja, dan ga ik daar eens mee spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Sumerechny op 18-04-2014 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die potjes LTS waren erg smakelijk, tegenstander compleet overrun. Niets moeilijks met tactiek; brute-force met 6e door het midden :P

na 5 'laatste potjes' later eindelijk alle charged-rifle criticals gehaald voor next gen(5)

volgens mij blijft niets in friendly shield zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Ha ik dacht al dat ik wat nicknames herkende, eergisteren 2 potten tegen Awesemo en Distinctiv3 gespeeld, nog net positief als enige in het team. We werden behoorlijk hard geowned door die titanburncards. Ik wil ook wel een keer meespelen kan dat? Nick -> Melt0x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@pimsch: zie de pc spelerslijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:21

codex

Geen OpenAI agent :)

pimsch schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:32:
Ha ik dacht al dat ik wat nicknames herkende, eergisteren 2 potten tegen Awesemo en Distinctiv3 gespeeld, nog net positief als enige in het team. We werden behoorlijk hard geowned door die titanburncards. Ik wil ook wel een keer meespelen kan dat? Nick -> Melt0x.
Ja natuurlijk, voeg mij maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

*mopper*..een top match (1x dood doordat ik te lang op de rug van een titan zat, ik zag hem ook aankomen... :F ) crashed TF weer vlak voordat ik de dropship neerschiet...

Wel een top match..lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:15
Yep, sommige matches zijn echt episch. Continu gekluisterd aan je beeldscherm. Crashes heb ik eigenlijk 0 last van, enkel die freezes blijven aanwezig, hoewel inmiddels wel minder.
Blijft een leuk spel :)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

freezes heb ik ook gehad (nvidia 660 gtx, maar downgrade drivers 33182 heeft dit verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Van alle Attrition potjes tot nu toe was vanavond dit wel de meest asociale score qua punten voor mij:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/b5iiyx.jpg

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:13
Nog een fijne tip voor de g8 req. Look out below, AI telt ook als een kill, en het makkelijkst is om naar de AI te lopen, en dan de titan in te roepen. Als je dichtbij staat beweegt de AI nauwelijks en kan je ze beetje sturen door er onheen te rennen. Op die manier heb je altijd iig 1 kill per titan drop, maar als je net zo'n pod ziet droppen bijvoorbeeld kan je ook vrij makkelijk 3-4 kills krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:15
reemprive schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:04:
Van alle Attrition potjes tot nu toe was vanavond dit wel de meest asociale score qua punten voor mij:
[afbeelding]

>:)
En nog een spannende ook zo te zien, van je team moest je het in ieder geval niet hebben. Netjes! >:)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

wesleytjuh schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:16:
[...]

En nog een spannende ook zo te zien, van je team moest je het in ieder geval niet hebben. Netjes! >:)
Dat was ook de reden dat mijn score uiteindelijk zo hoog uit viel. Ik ging 100+ en zag toen dat we nog steeds gingen verliezen waardoor ik een extra tandje bij zette om meer punten te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

In gen2 nog geen archer gebruikt maar ik ving zojuist een rocket met mn vortex shield op en schoot er een titan mee kapot, challenge Kill one titan with an archer binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Laatst online: 20:17
Sumerechny schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:04:
In gen2 nog geen archer gebruikt maar ik ving zojuist een rocket met mn vortex shield op en schoot er een titan mee kapot, challenge Kill one titan with an archer binnen :+
Ik heb ondertussen alle Triple Threat attachments unlocked op die manier. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Laatst online: 29-04 15:42
Ik heb op dit moment een 580 gtx en wil graag upgraden voor onderandere titanfall. Mijn 580 gtx heeft wat kuren en speelt ook niet zo lekker meer.

Nou is de vraag welke videokaart zal ik nemen?
een r9 290 of een gtx 780.

Persoonlijk heb ik altijd Nvidia kaarten gehad en ze bevallen me goed, koelen goed, snel en goede drivers.
Maar een 290 ben ik ook niet vies van:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

denk dat dit verkeerde draad is voor een gfx/ati/nvdia discussie
offtopic:
nvidia wanneer je linux draait of wilt gaan gebruiken in toekomst

[ Voor 38% gewijzigd door himlims_ op 22-04-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
himlims_ schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:06:
denk dat dit verkeerde draad is voor een gfx/ati/nvdia discussie
offtopic:
nvidia wanneer je linux draait of wilt gaan gebruiken in toekomst
Niet als het game specifiek is:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
In de topicstart staan een aantal benchmarks.

Ik denk dat zowel een GTX780 als een R290 ruim voldoende moet zijn als ze de framerate en drivers optimaliseren. Op dit moment kan je zowel met ATI en Nvidia framerate problemen hebben in Titanfall. Dus komt het weer aan op andere games en in hoeverre je energieverbruik en geluidsproductie wilt meenemen. :)

Reviews lezen kortom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
Die zijn er helaas vrij weinig... Stroom maakt me niet zoveel uit.. Heb een 1000w voeding(vraag me niet waarom, vroeger dacht ik zoveel nodig te hebben:P).. Geluid heb ik toch nooit last van..
Achja ik ga wel weer voor de 780:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Ik heb er een aantal weken uit gelegen en ben dus niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Kan iemand mij vertellen of er al een oplossing is voor de framecap? Een mooie workaround mag natuurlijk ook. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door ChojinZ op 22-04-2014 13:50 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ChojinZ schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:49:
Ik heb er een aantal weken uit gelegen en ben dus niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Kan iemand mij vertellen of er al een oplossing is voor de framecap? Een mooie workaround mag natuurlijk ook. ;)
http://www.reddit.com/r/t...ow_to_play_in_120hz_mode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb nu een aantal dagen gespeeld. Best leuke shooter voor tussendoor.
Vind het eigenlijk het leukst voordat je de Titans kunt gebruiken dus pilots only... :P

Ook jammer dat de potjes imho wel erg kort duren.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Help!!!! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:48:
Heb nu een aantal dagen gespeeld. Best leuke shooter voor tussendoor.
Vind het eigenlijk het leukst voordat je de Titans kunt gebruiken dus pilots only... :P

Ook jammer dat de potjes imho wel erg kort duren.
Dat vond ik ook in het begin, maar de synergie tussen titans en pilots vind ik nu juist het leukste stuk. Het is een hele uitdaging om levend te blijven, tegelijkertijd vijandelijke titans te slopen/ontwijken en genoeg scoren om zelf ook vrij rapido een titan te kunnen deployen.

Dat de potjes kort duren geeft ook weer flink wat druk, constant op maximale snelheid bewegen en scoren, heerlijk! Met goede tegenstanders is een potje soms ook zo intens dat ik echt blij ben dat het rondje afgelopen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:08:
[...]

Het is een hele uitdaging om levend te blijven,
Mwa...

Als ik twee keer dood ga, dan is dat een slecht potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
KoningStoma schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:19:
[...]

Mwa...

Dat zal toch echt afhangen van gamemode, tegenstander en tactiek die je hanteert. En meer dan 2 deaths is geen slecht potje mits je er genoeg tegenover kan zetten. Als je een camper bent in attrition die totaal 25 punten maakt en 0 deaths heeft, ja slecht potje. Heb je 5 deaths maar haal je 125 punten binnen, goed bezig. En dan nog niet te spreken over CTF en Hardpoint waar een death helemaal niets betekent in de eindscore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:08:
[...]

Dat vond ik ook in het begin, maar de synergie tussen titans en pilots vind ik nu juist het leukste stuk. Het is een hele uitdaging om levend te blijven, tegelijkertijd vijandelijke titans te slopen/ontwijken en genoeg scoren om zelf ook vrij rapido een titan te kunnen deployen.

Dat de potjes kort duren geeft ook weer flink wat druk, constant op maximale snelheid bewegen en scoren, heerlijk! Met goede tegenstanders is een potje soms ook zo intens dat ik echt blij ben dat het rondje afgelopen is. :)
Vind de potjes ook wel erg kort duurder, helaas. Sinds kort roep ik vaak de titan op en speel lekker verder als pilot. Als de tegenstander niet zo goed is kan je aardig wat kills maken via je titan.

Net voor het eerste gen 2 geworden dus nu weer alles opnieuw halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

KoningStoma schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:19:
[...]

Mwa...

Dan speel je niet op het uiterste of je speelt hele korte sessies. Als je vaak 100+ gaat bij Attrition kom je op het gegeven moment bij spelers die je echt wel je best laten doen en waarbij je vaker dood gaat. Spelen voor challenges zorgen er daar naast ook voor dat je vaker dood gaat. Speel nu met de Spitfire, wat een grafding. Op korte afstand goed om mee te sprayen, maar op afstand is de recoil lastig te corrigeren, waardoor je het snel aflegt tegen mensen die kunnen mikken met een ander wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
reemprive schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:31:

[...]

Dan speel je niet op het uiterste of je speelt hele korte sessies. Als je vaak 100+ gaat bij Attrition kom je op het gegeven moment bij spelers die je echt wel je best laten doen en waarbij je vaker dood gaat.
Gemiddeld speel ik 16 kills en 1.3 deaths per potje attrition. Zoveel goeie spelers kom ik niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

KoningStoma schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:49:
[...]

Gemiddeld speel ik 16 kills en 1.3 deaths per potje attrition. Zoveel goeie spelers kom ik niet tegen.
Op de PC of Xbox One, of 360 uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
KoningStoma schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:49:
[...]

Als jij gemiddeld 16 pilots per rondje attrition doodt, dan neem ik mijn petje voor je af. Op de pc lukt mij dat bij lange na niet, sterker nog, menig potje zie ik uberhaubt geen 16 pilots. Overigens helpt het ook niet mee om met Distinctiv3 en Kojootii te spelen, het is aardig aanpoten om te zorgen dat zij niet alle kills voorje neus wegkapen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
reemprive schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:13:
[...]

Op de PC of Xbox One, of 360 uiteraard.
PC.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 02:12:
[...]

Als jij gemiddeld 16 pilots per rondje attrition doodt, dan neem ik mijn petje voor je af. Op de pc lukt mij dat bij lange na niet, sterker nog, menig potje zie ik uberhaubt geen 16 pilots. Overigens helpt het ook niet mee om met Distinctiv3 en Kojootii te spelen, het is aardig aanpoten om te zorgen dat zij niet alle kills voorje neus wegkapen. :P
Ik ga ook vooral achter pilots aan. Het helpt wel als je solo speelt. Meestal doen teammates niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
KoningStoma schreef op woensdag 23 april 2014 @ 04:03:
[...]

PC.

[...]

Ik ga ook vooral achter pilots aan. Het helpt wel als je solo speelt. Meestal doen teammates niet zo veel.
Heb je toevallig een screenshot van je stats, heb zo mijn vraagtekens to be honest.

Laat ik het zo zeggen, ik vind het aannemelijker dat jij de k/d ratio tegen minions ziet als k/d tegen pilots en je 1,3 deaths per game je k/d tegen pilots is, dan dat je daadwerkelijk een avg 16/0 k/d ratio hebt in een game met satchel charges en weet niet wat meer voor 1 shot 1 kill spul. Dus pics or it didn't happen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 02:12:
[...]

Op de pc lukt mij dat bij lange na niet, sterker nog, menig potje zie ik uberhaubt geen 16 pilots.
Dat is nu juist mijn probleem. Ik kan het wel maar ik kom niet zoveel spelers tegen. Of ik nu als een gek rond ren of blijf campen bij mijn botjes, 16 personen in een game kom ik niet tegen....
Tx!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik houd het nog even in de gaten, zoals ik begreep zit er in een aankomende patch betere 120 hz support.
Die workaround zou ook kunnen, maar wacht nog even.

Tegen die tijd het spelen weer eens op pikken, die party colors is weer wat leuker als je in een team speelt.
Join jullie dan wel weer eens een paar potten Awsemo en reemprive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
S.J_84 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:12:

Join jullie dan wel weer eens een paar potten Awsomo en reemprive.
Is er een GoT TS server/clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Zou het niet weten.

Maar je kan gerust wat mensen toevoegen die op de pc spelen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Zal vanavond eens kijken naar de spelerslijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ChojinZ schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:33:
[...]
Is er een GoT TS server/clan?
welk platform?
PC = :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Tuurlijk pc. Zo'n schitterend spel schreeuwt om een muis en keyboard! 8)
Maar is die TS server voor iedereen? En zoja, waar vind ik de login gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
Kojoottii schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:07:
[...]

Heb je toevallig een screenshot van je stats, heb zo mijn vraagtekens to be honest.

Laat ik het zo zeggen, ik vind het aannemelijker dat jij de k/d ratio tegen minions ziet als k/d tegen pilots en je 1,3 deaths per game je k/d tegen pilots is, dan dat je daadwerkelijk een avg 16/0 k/d ratio hebt in een game met satchel charges en weet niet wat meer voor 1 shot 1 kill spul. Dus pics or it didn't happen :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DhHWrao.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
oe nice hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41
Deze game misschien vanavond ook maar eens aanschaffen. Ben nu toch wel heel nieuwsgierig geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

pdebie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:26:
Deze game misschien vanavond ook maar eens aanschaffen. Ben nu toch wel heel nieuwsgierig geworden. :)
Gisteravond net gedaan, had de beta al gespeeld en nog niet gelijk zin in gehad eigenlijk. BF4 ben ik nu bijna level 120 mee en wil even wat anders voor tussendoor, mogelijk prestige (level 50 nu ofzo) ik hem een keer en dan weer iets anders

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Aardig ziek, nog tips? Soms gaat het zo goed maar soms weer dramatisch. Welke pilot setup gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:33:
[...]

Gisteravond net gedaan, had de beta al gespeeld en nog niet gelijk zin in gehad eigenlijk. BF4 ben ik nu bijna level 120 mee en wil even wat anders voor tussendoor, mogelijk prestige (level 50 nu ofzo) ik hem een keer en dan weer iets anders
Ja de beta heb ik ook even gespeeld, maar niet lang genoeg om echt een oordeel te kunnen vellen.
Helaas heeft niemand van m'n vrienden de game, dus even uitproberen is er niet bij.

Dus vanavond maar even aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Tering jantje, dat doe je behoorlijk netjes kerel!

Dat is ruim het dubbele van wat ik heb gemiddeld. Dus je wordt of constant hard genaaid door de matchmaking of je bent echt, echt heel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

pdebie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:41:
[...]

Ja de beta heb ik ook even gespeeld, maar niet lang genoeg om echt een oordeel te kunnen vellen.
Beta was leuk, vond het wel wat CoD aanvoelen eerst maar och.. Even wat arcade fast-paced knallen en ondertussen ook nog wat BF4 doen (Moet wel #1 blijven natuurlijk op de Xbox One in NL als Recon :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
Versteegrob schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:34:
[...]

Aardig ziek, nog tips? Soms gaat het zo goed maar soms weer dramatisch. Welke pilot setup gebruik je?
Vooral de C.A.R. met counterweight en stim.

Je kan veel deaths voorkomen als je altijd in beweging blijft en de muren gebruikt. Zo ben je moeilijk te raken en ben je vaak op een plek waar niemand je verwacht. Ook binnen zijn muren een voordeel en ruimtes zijn vaak hoog genoeg om langs muren over pilots heen te wall runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Nice stats hoor Stoma :) Heb je geen vids op YouTube ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door codex op 23-04-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Titanfall is nu aan het downloaden hier. 47GB. pfffffffff
Dat gaat even duren hier met m'n 20Mb lijntje :'(

-- edit @ 20:10 uur --

2.11GB gedownload. Nog 14 uur te gaan. Dat wordt morgenavond pas Titanfall spelen :P

-- edit @ 22:55 uur --

32.54 GB gedownload. Nee, gaat hem vanavond niet meer worden :P

[ Voor 51% gewijzigd door PdeBie op 23-04-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Het is het lange wachten waard!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
heb de pc vannacht aan laten staan en verder laten downloaden. Vanochtend was hij alleen blijven hangen op de installer :F

Dus vanavond even installeren en dan spelen maar :)

--edit--
net even via RDP sessie (op mijn mobiel) Titanfall thuis geïnstalleerd. Kan vanavond dus meteen aan de slag :+ :9

[ Voor 26% gewijzigd door PdeBie op 24-04-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:53
Nog een tipje: voordat je naar de volgende generation gaat eerst even checken of je bijna goeie burncards erbij krijgt. Deze neem je namelijk mee.

Voordeel van gen challengers zijn dat je al flink wat levels heb gehaald voordat je de challenges hebt gehad.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Low-Tech schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:17:
Nog een tipje: voordat je naar de volgende generation gaat eerst even checken of je bijna goeie burncards erbij krijgt. Deze neem je namelijk mee.

Voordeel van gen challengers zijn dat je al flink wat levels heb gehaald voordat je de challenges hebt gehad.
Overigens, je hoeft niet te regennen of persé challenges te halen voor goede burncards. Ik ben nog altijd level 50, regeneration vind ik maar onzin en ik denk dat er nog maar een paar challenges zijn die ik nog niet gehaald heb door normaal te spelen. Echter, nog steeds regent het goede burn cards, na elke ronde moet ik er wel weer een paar weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Wellicht een tip: Brian Surgeon challenge kan je het beste doen bij Hardpoint. Het stikt van de auto Titans, en mocht je een pilot zonder electric shield tegenkomen dan op zijn rug klimmen en satchel charges op de grond gooien, ik heb daarmee elke pilot gekilled die uit stapte. Voordat hij is gespawnd en terug is heb jij zijn auto Titan al gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
KoningStoma schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:16:
[...]

Vooral de C.A.R. met counterweight en stim.

Je kan veel deaths voorkomen als je altijd in beweging blijft en de muren gebruikt. Zo ben je moeilijk te raken en ben je vaak op een plek waar niemand je verwacht. Ook binnen zijn muren een voordeel en ruimtes zijn vaak hoog genoeg om langs muren over pilots heen te wall runnen.
Ga het vanavond is proberen en dit is misschien wel handig YouTube: Titanfall CAR + Counterweight = 30 Kills (RUN N GUN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Ik ben benieuwd naar je ervaringen, maar als ik dat filmpje bekijk dan had je met die tegenstanders met de kraber nog 20 kills kunnen maken. Geen hond die op de minimap let als ze beschoten worden, bovendien schieten ze ook terug als een stel natte kranten en beweegt iedereen in een rechte lijn (als ze al bewegen).

De CAR heeft tot 19 meter een kortere TTK dan de carbine, maar als de ADS accuracy meeneemt tegen iemand die ook niet stil staat, dat verlies je met de CAR vanaf een meter of 5 a 8 al de vuurgevechten tegen iemand met gelijke skills en carbine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
ja voor g8 > g9 req moest ik een tijdje met de car spelen, heb ik ook voornamelijk met de counterweight gedaan, maar idd de carbine met extended mag is in 99% van de situaties beter vind ik. Alleen van heel dichtbij zonder ADS ben je misschien wat effectiever, maar je verliest zo veel range met de Car, wat gewoon niet tof is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
Met de C.A.R. moet je wel dichtbij komen, maar dat is bij dit spel geen probleem. Hij is vooral goed bij het schieten tijdens het parkouren, waardoor je een enorm voordeel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
En hoe beviel mensen de ESL ?
of heb ik iets gemist ;) ben een tijdje uit de running.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Gebruik jij de run and gun kit? Ik vind die smg's wel tof, volgens mij is je movement speed ook iets hoger. Heb met beide SMG'S goede rondes gehad, het enige wapen dat ik echt slecht vind is de Spitfire. Alleen goed om Titans mee te slopen, maar daar houdt het wel mee op. Ik zie wel op tegen met de smartpistol moeten spelen bij Gen9, zo een hekel aan dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Pykow schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:39:
Ik heb alleen wat streams gekeken. Zag er niet heel veel anders uit dan normale pubplay maar dan met bijna iedereen 'op niveau', dus op zich niet zo verkeerd. Maarja, nog geen spectator mode bijvoorbeeld, dus moeilijk te zeggen of het een beetje te volgen wordt als toeschouwer. Als speler kan het wel ok worden in een BO3+ formaat, omdat je er wel rekening mee moet houden dat niet alle maps goed gebalanceerd zijn voor alle gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
reemprive schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:43:
Gebruik jij de run and gun kit? Ik vind die smg's wel tof, volgens mij is je movement speed ook iets hoger. Heb met beide SMG'S goede rondes gehad, het enige wapen dat ik echt slecht vind is de Spitfire. Alleen goed om Titans mee te slopen, maar daar houdt het wel mee op. Ik zie wel op tegen met de smartpistol moeten spelen bij Gen9, zo een hekel aan dat ding.
Ik vind de run n gun kit waardeloos tegen pilots. Als je op iemand wil schieten terwijl je rent, dan ren je er recht op af en maak je jezelf een makkelijk doelwit. En je hebt er niets aan als je aan het wallrunnen en door de lucht aan het vliegen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Pykow schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:39:
Domme regels, domme mode keuzes. Ze snijden zichzelf alweer in de voet door te cateren voor de ex CoD en BF spelers in plaats van Jan Titanfall Public. Momenteel nog totaal niet interessant eerlijk gezegd.
KoningStoma schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:03:
[...]
Ik vind de run n gun kit waardeloos tegen pilots. Als je op iemand wil schieten terwijl je rent, dan ren je er recht op af en maak je jezelf een makkelijk doelwit. En je hebt er niets aan als je aan het wallrunnen en door de lucht aan het vliegen bent.
Ik wil binnenkort echt eens met jou meespelen, ben ontzetten benieuwd wat jij zo goed doet of ik zo slecht met die CAR. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:46:
[...]
Ik wil binnenkort echt eens met jou meespelen, ben ontzetten benieuwd wat jij zo goed doet of ik zo slecht met die CAR. :)
Sluit ik mij bij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:46:
[...]

Domme regels, domme mode keuzes. Ze snijden zichzelf alweer in de voet door te cateren voor de ex CoD en BF spelers in plaats van Jan Titanfall Public. Momenteel nog totaal niet interessant eerlijk gezegd.
Bedoel je die van ESL test cup #2? Wordt weer een beetje een rommeltje zo ja als je met niet hanteerbare limieten gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Hier verbaas ik me toch het meest over;

The first round of each match is determined by the left team in the ESL matchsheet. It determines map and mode. Possible modes are Capture the Flag, Hardpoint Domination and Last Titan Standing.

Ja hoe fucking gaar is het dat je mag bepalen wat voor mode er wordt gespeeld per ronde ... Open dan gewoon meerdere cups voor elke mode of doe er gewoon 1. Dit slaat nergens op. Het is al lastig zat om voor 1 mode 14 mogelijke maps en tactics te trainen laat staan voor 3 verschillende modes x 14 0_o.

Elke clan pikt dus 1 map die ze tot den treure gaan trainen zodat ze die sowieso winnen en 3 x14 is een hoop mogelijk homemaps/modes. Dus veel draws, en dan hangt het maar net af wie die 3e map/mode mag kiezen for teh win. Kon zo niet vinden hoe dat wordt bepaald, maar dat zal redelijk cruciaal zijn voor deze cup ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Kojoottii op 24-04-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Je kan dat omzeilen door eerst een paar rondes van bans te doen. Dan ban je gelijk de map waarvan je weet dat de tegenstander daar goed op is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ik ben onder de indruk van de stats die ik hier voorbij zie komen! Dat doe ik jullie absoluut niet na...ik gooi het op leeftijd of gezin ;) . Zojuist zo'n topper in het andere team..geen kans!

Die random crash krijg ik langzaam wel meer en meer de zeik in zeg...mid-game dik in de spanning..*crash*. Tijd voor een nieuw systeem zeg ik :+

Edit: Dat was het wel even vanavond. Na de zoveelste crash word ik nu ineens terug gegooid naar de lobby mid-game in een vuurgevecht |:( . Hebben meer mensen dit een keer gehad?

[ Voor 28% gewijzigd door Sumerechny op 24-04-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
zojuist het spel voor het eerst gespeeld. Ik vind het leuk! :)
Lekker snel spel. Ben nog niet echt van het wall runnen etc. (waren de maps ook niet echt naar), maar als je een beetje slim loopt zonder in de buurt van enemy titans te komen gaat het al aardig :)

En in het laatste potje het vijandelijke evacuatie schip uit de lucht geknald met m'n anti-titan weapon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Small PC patch rolling out now. Nothing major: prep for upcoming patches to speed up audio verify fix, plus a fix for DX10 GPUs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

*fingers crossed* mijn oude GPU draait DX10...

(nu moet ik TF combineren met Dark Souls 2 :$ )

[ Voor 16% gewijzigd door Sumerechny op 25-04-2014 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Sumerechny schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 07:58:
[...]

(nu moet ik TF combineren met Dark Souls 2 :$ )
Nog een maandje TF, en dan hebben we een nieuwe verslaving: Watchdogs :+ _/-\o_

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik hou het nog even bij TF :P

Is er eigenlijk ook een Tweakers groep voor TF? Ik heb me wel toegevoegd aan de PC spelers lijst in de TS, maar er staan geen clans ofzo bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik geloof dat een aantal mensen wel als groep speelt in TF.

Zelf speel ik met een paar mensen steeds TitanFall, geen competitive of dergelijke.
Misschien toch wat meer mensen om mee samen te spelen scoren, moet 100 wins voor generation challenge en vind dat je alleen te vaak matige teams krijgt (niet dat ik zelfs briljant ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik wil het wel een keer proberen hoor in een groep te spelen :)

Ben nog wel uber-TF-noob. Sinds gisteren het spel pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Ik heb veel last van tearing in TF, zoveel dat het echt super storend is, het lijkt bijna alsof de game niet soepel loopt of stottert. Ik zie dat mijn FPS stabiel 60 is met af en toe 59. In MSI afterburner zie ik dat mijn Core clock niet stabiel op 1100Mhz staat maar fluctueert tussen 1100 en 750Mhz. In andere games zoals BF4 is de core clock van mijn videokaart wel stabiel en wordt hij ook veel warmer. Tijdens BF4 is de temperatuur 77gr maar bij het spelen van Titanfall komt hij niet boven de 60gr? In BF4 heb ik helemaal vrijwel geen last van tearing met Vsync uit.. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 27% gewijzigd door PdeBie op 25-04-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
pdebie schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:09:
Ik wil het wel een keer proberen hoor in een groep te spelen :)

Ben nog wel uber-TF-noob. Sinds gisteren het spel pas binnen.
Voel je vrij mensen uit de lijst (of in elk geval mijn toestemming) toe te voegen in origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik had zojuist ineens een update van ongeveer 2.5g.

Jullie ook :?

Versie geeft 1.0.2.15 aan ingame...

Oh ok: https://twitter.com/Respawn/status/459523870530101249

[ Voor 44% gewijzigd door Help!!!! op 25-04-2014 13:51 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Suicyder schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:38:
[...]

Voel je vrij mensen uit de lijst (of in elk geval mijn toestemming) toe te voegen in origin.
Is goed. Zal vanavond eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Help!!!! schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:45:
Ik had zojuist ineens een update van ongeveer 2.5g.

Jullie ook :?

Versie geeft 1.0.2.15 aan ingame...

Oh ok: https://twitter.com/Respawn/status/459523870530101249
Whu..ik hou het bij 60 MB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sumerechny schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:56:
[...]

Whu..ik hou het bij 60 MB :P
Bij mij moest er meer gepatjst worden.... :P

Serieus, dat is wat Origin aangaf. Maar hij was snel klaar dus denk ik dat dat niet klopte...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik ga de komende uurtjes even gamen. Voeg me gerust toe op Origin (PdeBie1982). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder plezier beleef aan TitanFall.
Met iedere patch die ze doen lijkt de performance minder te worden en er meer algemene lag te ontstaan.
Dat gecombineerd met steeds meer 11 jarige smartpistol/c4 onlyprutsers verlies ik aardig veel plezier in de game.

Betwijfel dan ook ten zeerste of ik wel door G8 heen ga spelen.

De hoop is gevestigd op de grote patch, maar die is toch aardig minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb twee Origin accounts( op PC ), vanochtend nog even Titanfall gespeeld en dat ging zonder problemen. Op me andere account staat BF4 en andere Battlefields en logte in om BF4 te spelen voor eventjes en dat lukte ook. Nu wilde ik weer TF spelen maar nu lukt het me niet meer om de master server te joinen, krijg de melding[ Lost connection to server- Disconnect error retreiving player data from storage-platformcode 12002 ]
later werd de platformcode 503 maar blijf het dus probleem dus hebben .

Iemand tips?

Had al gegoogled maar waarschijnlijk niet goed genoeg, lees nu op een site dat aan de master server ligt. Zijn er meerdere mensen hier die daar last van hebben?

(inmiddels gewoon weer verbinding, opgelost )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Vriend van me gaf ook aan dat hij een 503 error kreeg. Even geduld dus, zal vanzelf over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:07:
isconnect error retreiving player data from storage-platformcode 12002 ]
later werd de platformcode 503 maar blijf het dus probleem dus hebben .
zie > http://answers.ea.com/t5/...latform-code/td-p/2712354

Ontvang hier de melding melding 'failed to get token', paar keer opnieuw geprobeerd waarna ik in lobby kom, game joinen geeft geen probleem; alleen zoeken van spelers duurt wel eeuwigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb er nu iets van 14 uur inzitten ongeveer en level 45 (Xbox One), moet zeggen dat de snelheid ervan heerlijk is (Speel enorm veel BF4). Veel challenges halen en dan gaat het wel hard met de punten, kijken hoe lang ik na level 50 (Of 'prestige' doen) ga spelen.

Merk op de Xbox One weinig van lag of andere issues, het is maar zelden dat de framerate iets naar beneden gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
van het weekend weer een paar uurtjes gespeeld. Gaat steeds beter :)
Vooral het wall runnen moet je echt even een handigheid in krijgen, maar ik kan nu echt razendsnel omhoog een gebouw op. :)

K/D ratio is nog niet echt denderend (0.6 nu), maar dat gaat nog wel goed komen :)

[ Voor 18% gewijzigd door PdeBie op 28-04-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Bij mij was mijn KD 2.0 toen ik GEN4 werd. Daar moet ik nu de DMR sniper gebruiken om kills te maken. Ik ben nooit een goeie sniper geweest, maar ik wilde het toch eventjes een kans geven. 'k Ben nu al twee avonden op rij geragequit omdat ik er maar niet in slaag om consistent kills te maken. 't Zal ook wel aan mijn manier van spelen liggen. Ik probeer wel wat sneakier te zijn en wat meer afstand te houden tot de actie, maar toch lukt het helemaal niet. Mijn spelplezier is er helemaal weg door en mijn KD is in vrije val (niet dat dat een maatstaf hoeft te zijn, maar toch). Ik denk dat ik die regeneration maar zo laat. Te meer omdat ik met de Titan kills moet maken met de quad rocket. Ik dacht dat die rail gun al een gedrocht van een titan wapen was, maar dit hoeft er niet veel voor onder te doen. Als je niet vlak bij je vijand staat, raak je helemaal niks (buiten af en toe een lucky hit).
Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste