Zo, dat is niet mis voor een eerste update! Ben heel benieuwd naar deze update en de verdere ontwikkelingen!reemprive schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:43:
http://www.titanfall.com/news/titanfall-patch-update-two
Vooral de party spelers in groen weergeven vind ik prettig.
Dat is best sick city. Alleen jammer dat je niet in je eentje een game kan starten op je eigen lokale verbinding. Maar dat kan later (denk ik makkelijk) alsnog worden toegevoegd.All Private Match games are still played on dedicated servers via Xbox Live Cloud Compute, just like normal matches.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik kan geen game mode selecteren, ik krijg alleen maar ''Retrieving matchmaking list.. No servers found''.. Kunnen jullie wel spelen?
Net 6 potjes gespeeld ofzo. Allemaal 300-100 verloren....het niet mee dat je 3v5 of 3v6 speelt en pas ergens tegen het einde de andere spots worden opgevuld (aan de scores van die spelers te zien tenminste...). Dit is de eerste keer dat ik er een beetje de zeik in heb moet ik zeggen
Elke match domineerde het andere team de map met titans.
(...wel lang zitten irriteren met m'n archer om een gebouw heen piepen schieten en snel terug naar de andere kant..maar in je eentje op 2 titans schieten met een archer schiet niet op.

Elke match domineerde het andere team de map met titans.
(...wel lang zitten irriteren met m'n archer om een gebouw heen piepen schieten en snel terug naar de andere kant..maar in je eentje op 2 titans schieten met een archer schiet niet op.
Hardpoint Domination scoring changesreemprive schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:43:
http://www.titanfall.com/news/titanfall-patch-update-two
Vooral de party spelers in groen weergeven vind ik prettig.
Hieruit blijkt dat ze echt mee denken, thumbs up voor deze ontwikkelaaar
2-3 remote charges + carged-shot met anti-titan gun is :W titan, die robotjes sloop je zo ongelofelijk snel. Meestal ook meer titan kills dan pilotsSumerechny schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:24:

gister potje CTF zitten rapen met burn card; unlimited arc-mins. De toegangs wegen continue volleggen met arc-mines. Vervolgens afstand nemen van standaard loop routes en zie de kills binnen druppelen. plaats weer nieuwe mines, op iets andere plek. echt aso veel kills.
@private matches: "• For this beta, there is no concept of a "lobby leader"; any player can change game options in the lobby or start/stop the match countdown" dat kan niets anders dan een zooitje wordne
[ Voor 35% gewijzigd door himlims_ op 11-04-2014 08:50 ]
Ik had de tip eerder voorbij zien komen idd. Wellicht moet ik niet meer als een autist met een loadout spelen in een match (....mjahimlims_ schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:42:
[...]
2-3 remote charges + carged-shot met anti-titan gun is :W titan, die robotjes sloop je zo ongelofelijk snel. Meestal ook meer titan kills dan pilots

Tijd voor de loadout renames
[ Voor 4% gewijzigd door Sumerechny op 11-04-2014 09:25 ]
hanteer volgend systeem:
loadout 1 = challenge (voor regen)
loadout 2 = voorkeur (shotgun/stim/c4 etc.)
loadout 3 = irritante build / testing (smartpistol+cloak+arcmines)
loadout 4 = anti titan
loadout 5 = sniper setup (begin dat steeds leuker te vinden)
loadout 1 = challenge (voor regen)
loadout 2 = voorkeur (shotgun/stim/c4 etc.)
loadout 3 = irritante build / testing (smartpistol+cloak+arcmines)
loadout 4 = anti titan
loadout 5 = sniper setup (begin dat steeds leuker te vinden)
Toch maar even bezig met de regen challenge voor die Plasma Railgun. Wat een grafding zeg... ik zit nu op 20 van de 50 Titans maar wordt er knettergek van. Schiet je een Titan bijna aan gort, moet je weer een reload doen "Titan assist". Iemand met tips hiervoor?
LTS spelen en voor de killsteals gaan?reemprive schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:10:
Toch maar even bezig met de regen challenge voor die Plasma Railgun. Wat een grafding zeg... ik zit nu op 20 van de 50 Titans maar wordt er knettergek van. Schiet je een Titan bijna aan gort, moet je weer een reload doen "Titan assist". Iemand met tips hiervoor?
LTS spelen zoals hierboven, de key daarmee is geduld.reemprive schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:10:
echt wacht het juiste moment af (na de dashes van enemy titan) of wanneer die reload. en dan mikken voor de critical. Een volledig opgeladen schot + dmg core + crit, sloop je een titan voor 90% met 1 shot
Ook instant shot helpt bij deze challange (krijg je geloof ik naar 10 kills)
Of pak tank, en dan close spelen; smoke + cluster en dan wachten tot healthbar zo ver weg is, dat je met je chargedshot de titan sloopt
[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 11-04-2014 12:36 ]
ik heb de railgun in attrition gedaan en dan low HP titans opzoeken en afmaken, desnoods een suicide run achter wegrennende titans aan
Ik gebruikte voornamelijk ordinance / electro wolk/ punch om ze zo snel mogelijk low hp te hebben en dan afmaken met de railgun, want de reload van dat ding is echt pokke traag
Bij mij crashed Titanfall na de update stelselmatig. Soms na 1 potje al en soms na een stuk of 3.
Dan moet ik hem echt in de taskmanager afsluiten (reageert niet) en dan weer opstarten. Nog meer mensen problemen van deze aard?
Dan moet ik hem echt in de taskmanager afsluiten (reageert niet) en dan weer opstarten. Nog meer mensen problemen van deze aard?
Beauty is in the eye of the beerholder
Dat ga ik ook maar doen. In last Titan standing is het hopen op slechte tegenstanders met die railgun.Kojoottii schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:38:
ik heb de railgun in attrition gedaan en dan low HP titans opzoeken en afmaken, desnoods een suicide run achter wegrennende titans aanIk gebruikte voornamelijk ordinance / electro wolk/ punch om ze zo snel mogelijk low hp te hebben en dan afmaken met de railgun, want de reload van dat ding is echt pokke traag
Titanfall krijgt ESL support:
http://www.esl.eu/eu/titanfall/news/240880/
http://www.esl.eu/eu/titanfall/news/240880/
Toevallig een GTX 670 oid? Maatje van me heeft daar ook problemen mee, moest switchen naar andere nvidia drivers, maar geen idee meer welke...HellBeast schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:52:
Bij mij crashed Titanfall na de update stelselmatig. Soms na 1 potje al en soms na een stuk of 3.
Ik heb een amd 7970 matrix platinum, dus geen nvidia.
Beauty is in the eye of the beerholder
Heeft iemand zich eigenlijk wel eens afgevraagd hoe mensen die het spel over een maand of 2-3 kopen de campaign uit moeten spelen? Tegen die tijd zullen de meeste mensen die nu spelen de Orge en Stryder ontsleuteld hebben en zal de campaign waarschijnlijk uitgestorven zijn. Dat vind ik toch wel een enorme ontwerpfout waar ze bij Respawn volgens mij totaal niet bij stil hebben gestaan.
Mwoa, ik denk dat het wel zal meevallen. Het spel verkoopt duizenden keten en je hebt maar 12 man nodig voor campaign (volgens mij zijn er nog Tweakers die na de unlock de campaigb hebben gespeeld, of niet?DervishD schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:46:
Heeft iemand zich eigenlijk wel eens afgevraagd hoe mensen die het spel over een maand of 2-3 kopen de campaign uit moeten spelen? Tegen die tijd zullen de meeste mensen die nu spelen de Orge en Stryder ontsleuteld hebben en zal de campaign waarschijnlijk uitgestorven zijn. Dat vind ik toch wel een enorme ontwerpfout waar ze bij Respawn volgens mij totaal niet bij stil hebben gestaan.
Ik ben van plan 'm nog te gaan kopen over een paar weekjes, ik denk toch wel dat als je maar 12 man nodig hebt het nog wel gaat.
Ziet er op zich uit maar ik wil nog even afwachten wat updates enzo met zich mee gaan brengen (ben op dit moment toch zoet met BF4).
Ziet er op zich uit maar ik wil nog even afwachten wat updates enzo met zich mee gaan brengen (ben op dit moment toch zoet met BF4).
Zojuist men 10 pulls gehaald
. Nu nog alleen een pull met de plasma rail gun... Dat zal wel een lucky shot moeten gaan worden....
Had wel een lekkere run. 10 potjes hardpoint gespeeld, alle 10 gewonnen. Matchmaking is blijkbaar nog niet heel best
Had wel een lekkere run. 10 potjes hardpoint gespeeld, alle 10 gewonnen. Matchmaking is blijkbaar nog niet heel best
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Plus er is altijd nog de quick fix mogelijk. De campaign is identiek aan reguliere potjes muv de audio in het laadscherm en een paar filmpjes. In het ergste geval kunnen ook reguliere potjes meegeteld worden als campaign maar krijgt diegene iets langere wachttijden.Sumerechny schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:07:
[...]
Mwoa, ik denk dat het wel zal meevallen. Het spel verkoopt duizenden keten en je hebt maar 12 man nodig voor campaign (volgens mij zijn er nog Tweakers die na de unlock de campaigb hebben gespeeld, of niet?
Ik heb het tegenover gestelde op dit moment juist. Ik blijf 80% verliezen met 300-100...heb Herman even geaccepteerd en een andere uitdaging bedacht in het speluchiha tijntje schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:18:
Zojuist men 10 pulls gehaald. Nu nog alleen een pull met de plasma rail gun... Dat zal wel een lucky shot moeten gaan worden....
Goed punt inderdaad. Voor de mensen die dit als twijfel punt hebben...HUP! Titanfall kopen, niet meer twijfelen!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:38:
[...]
Plus er is altijd nog de quick fix mogelijk. De campaign is identiek aan reguliere potjes muv de audio in het laadscherm en een paar filmpjes. In het ergste geval kunnen ook reguliere potjes meegeteld worden als campaign maar krijgt diegene iets langere wachttijden.
Maak je maar niet druk hoor, zijn nog altijd genoeg level 1-40 mensen die met de campagne bezig zijnBrogala schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:23:
Ik ben van plan 'm nog te gaan kopen over een paar weekjes, ik denk toch wel dat als je maar 12 man nodig hebt het nog wel gaat.
In verband met die challenge gebruik ik de Longbow DMR en Auto Pistol nu, beide wapens heb ik altijd links laten liggen, maar eigenlijk is het best een lekkere combinatie. Dat is toch wel een voordeel van die Generations, dat je ook andere wapens leert gebruiken. Uiteindelijk heeft die tip van Kojoottii geholpen bij de vorige challenge, in Attrition is die Plasma Railgun best te doen omdat je niet gelijk 3 Titans op je dak krijgt. Damage doen met Electric Smoke en Ordenance en vervolgens afmaken met een opgeladen schot, of 2. Ik ging constant LTS spelen maar tegen de 40mm ben je gewoon kansloos.
[ Voor 7% gewijzigd door codex op 12-04-2014 10:18 ]
Waarschijnlijk geen goede vraag maaaaar...ik heb net mn gen2 gehaald (jeej..
). Vanaf wanneer kan je aan die gen-challenge gaan werken?
Op het moment dat ze vrij komen (lvl4) of pas zodra je lvl 50 bent?
Verwijderd
Kun je gelijk op level 4 mee beginnen. 
Ben net vanmorgen toevallig GEN3 geworden. Moet nu stoppen helaas dus we kunnen niet als lowlevels samen optrekken.
Ben net vanmorgen toevallig GEN3 geworden. Moet nu stoppen helaas dus we kunnen niet als lowlevels samen optrekken.
lvl4 kan je beginnen met de requirementsSumerechny schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:26:
Waarschijnlijk geen goede vraag maaaaar...ik heb net mn gen2 gehaald (jeej..). Vanaf wanneer kan je aan die gen-challenge gaan werken?
Moet nu voor G6 triple threat spelen, best zieke damage kan je daarmee doen van dichtbij tegen een titan, maar voor de rest een beetje meh, niet helemaal mijn ding.
Spitfire en brainsurgeon challenge zijn echt goed te combineren, de spitfire met slammer is echt zo lomp tegen titans, als ik het zo zie wellicht wel de meest snelle manier om een titan te doomen. 5-6 seconden en je hebt een full hp ogre down zelfs met 1 clip
Volgens mij kan je met slammer gewoon knallen tot de Electric smoke je killed en heb je dan toch de Titan doomed. Ga dat eens proberen, het is mij namelijk al 2 keer gebeurd
yep kan prima met een stryder, atlas misschien ook nog, ogre red je denk ik niet, maar doomen is niet genoeg voor brainsurgeon, hij moet dan of ejecten, of je moet hem dan helemaal tot hij ontploft blijven doorknallen.Maar hoef er nog maar 11 van 50
[ Voor 14% gewijzigd door Kojoottii op 12-04-2014 21:29 ]
In het kader van de gen2 challenge meteen met de shotgun gaan spelen.....nu vraag ik me af waarom ik dat nog niet aan het doen was
....Geen aanpassingen tot de extended drum denk ik maar. Ook wel grappig om te zien dat ik in 1 pot de shotgun echt heb leren gebruiken. Niet direct schieten maar mijn moment afwachten.
Één potje hardpoint de hele match met specter camo rondgelopen. Geweldig! Ik dacht dat dat echt een ruk kaart was
...niemand schoot op me!
.
Nu vraag ik me af of ik nog andere top kaarten misgelopen ben...maar wat meer mee experimenteren.
Één potje hardpoint de hele match met specter camo rondgelopen. Geweldig! Ik dacht dat dat echt een ruk kaart was

Nu vraag ik me af of ik nog andere top kaarten misgelopen ben...maar wat meer mee experimenteren.
Meh spectre is ook niet echt de rare status waard. Je ziet toch wel aan de bewegingen of het een echte spectre is in de meeste gevallen, zeker in combi met de minimap en je dus zeker weet dat er een pilot moet zitten. Maar puur voor de klink kloink geluiden is het een fantastische kaart, Ohja G7 inmiddels
met vergroot magazijn kan er tripple thread erg goed zijn maar zeer afhankelijk van de map die je speelt.Kojoottii schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:04:
[...]Moet nu voor G6 triple threat spelen, best zieke damage kan je daarmee doen van dichtbij tegen een titan, maar voor de rest een beetje meh, niet helemaal mijn ding.
Hoeveel uur heb je er ongeveer in zitten? En jaag je bewust op de 10k challenges?Kojoottii schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:25:Ohja G7 inmiddels
Aantal uur kan ik nu niet zien, zal het vanavond eens checken. Ik jaag alleen op regenrequirements, xp voor lvl 50 is niet het probleem en na g4-5 helemaal niet meer.
Door de XP-multiplier?Kojoottii schreef op zondag 13 april 2014 @ 09:32:
Aantal uur kan ik nu niet zien, zal het vanavond eens checken. Ik jaag alleen op regenrequirements, xp voor lvl 50 is niet het probleem en na g4-5 helemaal niet meer.
ja, die wordt per generation meer, deed gister nog 1 potje op G7, na dat potje was ik al lvl 7 geloof ik
Daar hebben skills ook wel iets mee te maken denk ikKojoottii schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:00:
ja, die wordt per generation meer, deed gister nog 1 potje op G7, na dat potje was ik al lvl 7 geloof ik
Ik kan mijn titanfall niet meer opstarten
Van de ene op de andere dag deed TF het niet meer.
Als ik vanaf desktop of origin start krijg ik een muisicoontje dat er wat gebeurd maar vervolgens start er niks.
Wat heb ik al geprobeerd:
Opnieuw opstarten
Origin opnieuw installeren
Origin en TF opnieuw installeren
Run as administrator
COMODO uitgezet
Alle overbodige proggies uitgezet.
Ik heb een legale versie, en geen 3rd party software draaien.
Echter probleem blijft hetzelfde.
Soms krijg ik van windows bij het opstarten nog de vraag of ik origin toestemming geef om wijzigingen aan te brengen in windows.
Andere games als CS:GO en MWO starten wel gewoon op.
Ik weet het niet meer. Iemand nog suggesties?
Extra: Heb in origin instellingen een vinkje aangehad dat origin zichzelf afsluit als een game afsluit. Echter in de huidige situatie sluit origin als ik TF probeer op te starten.
Ik heb alleen origin voor TF en heb verder geen games in de client.
Als ik vanaf desktop of origin start krijg ik een muisicoontje dat er wat gebeurd maar vervolgens start er niks.
Opnieuw opstarten
Run as administrator
COMODO uitgezet
Soms krijg ik van windows bij het opstarten nog de vraag of ik origin toestemming geef om wijzigingen aan te brengen in windows.
Extra: Heb in origin instellingen een vinkje aangehad dat origin zichzelf afsluit als een game afsluit. Echter in de huidige situatie sluit origin als ik TF probeer op te starten.
[ Voor 19% gewijzigd door Lynx op 13-04-2014 11:49 ]
Speel het sinds gisterenochtend op de One en moet zeggen speelt erg lekker weg.
Nu nog met die zogenaamde campaign bezig maar vaak is het een Chaos
heerlijk!
iemand me toevoegen? zelfde naam als op GOT maar zonder een streepje ertussen
Nu nog met die zogenaamde campaign bezig maar vaak is het een Chaos
heerlijk!
iemand me toevoegen? zelfde naam als op GOT maar zonder een streepje ertussen
Ik zou het via EA support proberen. Komt mij niet bekend voor, wel irritant dit soort dingen.Lynx schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:44:
Opnieuw opstarten
Run as administrator
COMODO uitgezet
De melding om Origin toestemming te geven komt mij ook bekend voor maar zorgt bij mij verder niet voor problemen. Wellicht kan je TF opstarten via rechter muisknop > start as admin oid?Lynx schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:44:
Wellicht is de update niet goed geïnstalleerd door het admin gedoe?
(ik heb er weinig verstand van verder, ik doe altijd maar wat en komt het weer goed

Staat op starten als admin 
zowel origin als TF
F**** Comodo blokkeerde activationUI.exe oid.
Uitgeschakeld en nu doet hij het weer.
Van de ene op de andere dag.
grmbl....
zowel origin als TF
F**** Comodo blokkeerde activationUI.exe oid.
Uitgeschakeld en nu doet hij het weer.
Van de ene op de andere dag.
grmbl....
[ Voor 84% gewijzigd door Lynx op 14-04-2014 12:55 ]
http://www.polygon.com/20...pedition-dlc-release-date
Godver, daar zitten een paar mooie dingen tussen!
Oe, customize their titans. Ik vraag me af in hoeverre maar dat kan cool zijn.reemprive schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:48:
http://www.polygon.com/20...pedition-dlc-release-date
ben benieuwd hoe dit alles in praktijk gaat werken, klinkt als features/patches, en niet zo zeer als unieke betaalde DLC. Vermaakt me prima met de huidige maps/modus, moet nog zien of DLC hier aangeschaft gaat worden.Other features would allow players to pair up using social media hashtags, customize their titans, introduce competitive rankings and daily challenges.
Burn cards
Generations

heeft iemand een volledig overzicht van de challenges?
http://www.ign.com/wikis/titanfall/Regeneration
Hier staat een lijst met challenges welke je moet halen.
Jeej 'we' staan op de FP: nieuws: Eerste dlc voor Titanfall bevat drie nieuwe maps
Hier staat een lijst met challenges welke je moet halen.
Jeej 'we' staan op de FP: nieuws: Eerste dlc voor Titanfall bevat drie nieuwe maps
[ Voor 46% gewijzigd door Macchill op 14-04-2014 11:16 ]
2 v/s 2 ; LTS http://titanfallblog.com/...s-for-titans-also-coming/
dat lijkt me wel tof
begreep dat esport ook titanfall gaat ondersteunen (of vice verca) maar een GoT team maken?
dat lijkt me wel tof
begreep dat esport ook titanfall gaat ondersteunen (of vice verca) maar een GoT team maken?
ESL volgens mij, maar die ondersteunen alles.himlims_ schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:25:
2 v/s 2 ; LTS http://titanfallblog.com/...s-for-titans-also-coming/
dat lijkt me wel tof
http://www.esl.eu/eu/titanfall/
MLG ook, maar dat is consoles:
http://gamebattles.majorleaguegaming.com/xboxone/titanfall/
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken met welke gamemodes en restricties. Zal in het begin nog wel erg casual zijn zonder spectator mode en dergelijke. Maar maakt voor velen ook niet zo veel uit, als je maar een mooi potje kan knallen.
[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 14-04-2014 11:25 ]
heb wel zin in; gister hadden we een leuke club
al we daarmee ESL kunnen doen heb ik goede hoop 
werkelijk ieder potje gewonnen, volgens mij stonden we redelijk bovenin de matchmaking; duurde eeuwigheid voordat er een club/tegenstanders gevonden werd. CTF/HardPoint/LTS alles gedomineerd
wordt wel eentonig, maar leuk met met de tegenstanders te spelen; beetje de illusie wekken dat ze nog kunnen winnen (express flag laten cappen enzo
)\
//edit; morgen worden de details/ruleset bepaald voor ESL Titanfall
werkelijk ieder potje gewonnen, volgens mij stonden we redelijk bovenin de matchmaking; duurde eeuwigheid voordat er een club/tegenstanders gevonden werd. CTF/HardPoint/LTS alles gedomineerd
//edit; morgen worden de details/ruleset bepaald voor ESL Titanfall
[ Voor 34% gewijzigd door himlims_ op 14-04-2014 14:38 ]
LOL, ben nu gen2 lvl 50 en ik was die regen challenges compleet uit het oog verloren. Heb nauwelijks met de shotgun gespeeld en ook vrij weinig met de 40mm. Dat wordt dus een inhaalrace om die regen challenges klaar te krijgen.

Misschien toch maar weer ESL gaan proberen. Mag wel aan een paar skills gaan werken om mijn gameplay nog wat te verbeteren.
voor ESL zal voornamelijk; route en grund-hunting essentieel worden.
team die eerste/meeste titans heeft, vergroot kans op overwinning.
CTF zal bijv. route en zip-line geil worden
heb wel weer zin in serieus potje gamen, maar of we met onze leeftijd meekomen met de hyper- redbull generatie ........
heb wel weer zin in serieus potje gamen, maar of we met onze leeftijd meekomen met de hyper- redbull generatie ........
Lastig lastig, je levert aardig wat in met de jaren qua reactiesnelheid maar er valt nog een hoop te halen uit teamwork. In de meeste competitieve (in elk geval 1v1) games is 24 jaar ongeveer het omslagpunt vanaf ervaring niet meer opweegt tegen reactiesnelheid zo zou blijken uit studies.himlims_ schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:18:
voor ESL zal voornamelijk; route en grund-hunting essentieel worden.
vraag het me af; ik own die kabouters op school nog steeds dik in met Q3/CS:S (hebben aantal game servers op school draaien die de leerlingen kunnen gebruiken; voornamlijk vrijdag middag) als sys admin join ik geregeld een potjeA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:41:
[...]
Lastig lastig, je levert aardig wat in met de jaren qua reactiesnelheid maar er valt nog een hoop te halen uit teamwork. In de meeste competitieve (in elk geval 1v1) games is 24 jaar ongeveer het omslagpunt vanaf ervaring niet meer opweegt tegen reactiesnelheid zo zou blijken uit studies.
maar zoals 'altijd' bij team-games; is het samen spel essentieel en belangrijker dan persoonlijk geluk/skills
Je bedoelt zeker deze:A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:41:
[...]
Lastig lastig, je levert aardig wat in met de jaren qua reactiesnelheid maar er valt nog een hoop te halen uit teamwork. In de meeste competitieve (in elk geval 1v1) games is 24 jaar ongeveer het omslagpunt vanaf ervaring niet meer opweegt tegen reactiesnelheid zo zou blijken uit studies.
http://www.plosone.org/ar...71%2Fjournal.pone.0094215
Niet helemaal precies (volgens mij houden ze geen rekening met de ingame mechanics en verschillen tussen facties in Starcraft 2 die verschillen in de variabelen die ze willen onderzoeken kan veroorzaken), maar op zich is het wel logisch dat naarmate je ouder wordt, je 'skill' minder wordt. Dan wel door fysieke achteruitgang, dan wel door sociale vooruitgang (
Dat gezegd: je kan als 'oudje' nog prima mee op een laag niveau (wat een groot deel van competitief spelen zal zijn) of juist op een hoog niveau als je er voldoende tijd in blijft steken en je je polsen en dergelijke niet opblaast voor je 25ste.
En met Titanfall kan je inderdaad nog beamen dat je als oudje misschien een lichte voorsprong hebt als je met games als Quake bent opgegroeid ten opzichte van de kiddies die er pas ingerold zijn vanaf CoD4 en verder.
Om eerlijk te zijn merk ik weinig van afname van reactievermogen in de laatste 12 jaar.Gundogan schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:39:
[...]
Je bedoelt zeker deze:
Niet helemaal precies (volgens mij houden ze geen rekening met de ingame mechanics en verschillen tussen facties in Starcraft 2 die verschillen in de variabelen die ze willen onderzoeken kan veroorzaken), maar op zich is het wel logisch dat naarmate je ouder wordt, je 'skill' minder wordt. Dan wel door fysieke achteruitgang, dan wel door sociale vooruitgang ().
Dat gezegd: je kan als 'oudje' nog prima mee op een laag niveau (wat een groot deel van competitief spelen zal zijn) of juist op een hoog niveau als je er voldoende tijd in blijft steken en je je polsen en dergelijke niet opblaast voor je 25ste.
En met Titanfall kan je inderdaad nog beamen dat je als oudje misschien een lichte voorsprong hebt als je met games als Quake bent opgegroeid ten opzichte van de kiddies die er pas ingerold zijn vanaf CoD4 en verder.
Same, als 33 jarige kan ik nog steeds prima in "thezone" zitten en kills maken voordat ik er ook maar bewust over heb nagedacht, net zoals vroegah. Die paar ms die ik misschien achteruit ben gegaan compenseer je toch sowieso wel makkelijk met in mijn geval zo'n 20 jaar first person shooter ervaringreemprive schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:27:
[...]
Om eerlijk te zijn merk ik weinig van afname van reactievermogen in de laatste 12 jaar.
Google eens op Kim.com en dan CODA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:41:
[...]
Die gezellige dikkerd is nr1 in COD
heb eens tegen f1tality gespeeld Q3a, was de enige die hem uberhoubt dood kreeg
sommige zijn zieklijk goed; maar is individueel.
Met UT CTF waren we onderling niet sterk, maar als team - Dutch Terminator Force, hebben we wel EU cub gewonnen! Gemiddelde leeftijd lag ook >25
Met UT CTF waren we onderling niet sterk, maar als team - Dutch Terminator Force, hebben we wel EU cub gewonnen! Gemiddelde leeftijd lag ook >25
Gundogan schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:39:
[...]
Je bedoelt zeker deze:
Niet helemaal precies (volgens mij houden ze geen rekening met de ingame mechanics en verschillen tussen facties in Starcraft 2 die verschillen in de variabelen die ze willen onderzoeken kan veroorzaken), maar op zich is het wel logisch dat naarmate je ouder wordt, je 'skill' minder wordt. Dan wel door fysieke achteruitgang, dan wel door sociale vooruitgang ().
reemprive schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:27:
[...]
Om eerlijk te zijn merk ik weinig van afname van reactievermogen in de laatste 12 jaar.
Natuurlijk, ik zeg ook niet dat het uberhaubt niet kan maar dat je over het algemeen met de jaren gewoon reactiesnelheid inlevert. Als ik de resultaten die ik in testen voor het leger gedaan heb op m'n 17e vergelijk met wat ik nu presteer, dan zitten daar significante verschillen tussen zullen we maar zeggen, terwijl het nu ook nog beter dan gemiddeld is.Kojoottii schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:43:
[...]
Same, als 33 jarige kan ik nog steeds prima in "thezone" zitten en kills maken voordat ik er ook maar bewust over heb nagedacht, net zoals vroegah. Die paar ms die ik misschien achteruit ben gegaan compenseer je toch sowieso wel makkelijk met in mijn geval zo'n 20 jaar first person shooter ervaring
Maar in het algemeen komt er op een gegeven moment een punt, zoals in elke topsport, dat je je fysieke beperkingen niet meer kan compenseren met ervaring. Dat punt ligt voor iedereen anders, maar als je concurrenten over dezelfde relevante ervaring beschikken (30 jaar ervaring is niet persé beter als 10 jaar ervaring) én sneller zijn, dan ga je dat op een gegeven moment aflegen. Dat is alles wat ik er mee wou zeggen.
Dat was hij ten tijde van zijn huisarrest maar nu al lang niet meer toch? Die kerel is trouwens uberhaubt een bizar fenomeen en allround held.Jedi Geub schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:19:
[...]
Google eens op Kim.com en dan COD
Die gezellige dikkerd is nr1 in COD
http://www.mathsisfun.com/games/reaction-time.html
Deze is leuk, die laatste met de startle reaction, is ook de reactie die je normaal in spelletjes hebt neem ik aan, daar zat ik nu weer op 0.16 , rest rond / onder de 0.2 , met een 0.189 avg
viel me niet tegen. Volgens mij zat ik vroeger ook op dit soort waardes.
Deze is leuk, die laatste met de startle reaction, is ook de reactie die je normaal in spelletjes hebt neem ik aan, daar zat ik nu weer op 0.16 , rest rond / onder de 0.2 , met een 0.189 avg
Zit zelf tegen de 30 aan, mijn reflexes zijn echt niet slechter dan vroeger. Kwestie van fit blijven, zit je de hele tijd voor de bank te hangen of hou je dr grijze massa in beweging.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Zonder dezelfde test nu en toen te maken kun je dat niet echt bewijzen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ja ok...das waar
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Zal tactisch inzicht ook deels te maken hebben met je skills? Dit is natuurlijk minder leeftijd gebonden, maar ik kan me voorstellen dat een 'ouder' iemand tactischere beslissingen zou kunnen maken dan een 'jonger' iemand.
Training heeft hier natuurlijk invloed op, maar training heeft ook invloed op je reflexen.
(Ik merk dat ik het vaak niet van m'n reflexen moet hebben maar juist een bepaalde keuze die ik maak qua route of zijstap)
Training heeft hier natuurlijk invloed op, maar training heeft ook invloed op je reflexen.
(Ik merk dat ik het vaak niet van m'n reflexen moet hebben maar juist een bepaalde keuze die ik maak qua route of zijstap)
[ Voor 16% gewijzigd door Sumerechny op 15-04-2014 15:49 ]
Dat is al behoorlijk netjes hoor! Volgens mij zit het gemiddelde rond de 0,25, zelf zit ik meestal dicht tegen de 0,2 aan tegenwoordig, maar dat was beduidend sneller vroeger.Kojoottii schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:01:
Deze is leuk, die laatste met de startle reaction, is ook de reactie die je normaal in spelletjes hebt neem ik aan, daar zat ik nu weer op 0.16 , rest rond / onder de 0.2 , met een 0.189 avgviel me niet tegen. Volgens mij zat ik vroeger ook op dit soort waardes.
Natuurlijk, er zijn zoveel factoren die niet kwantitatief te maken zijn zoals anticiperen en strategisch/tactisch inzicht. Ook hoe zwaar dat weegt verschilt per spelletje natuurlijk. In CoD is dat minder van belang dan bijvoorbeeld Starcraft 2.Sumerechny schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:48:
Zal tactisch inzicht ook deels te maken hebben met je skills? Dit is natuurlijk minder leeftijd gebonden, maar ik kan me voorstellen dat een 'ouder' iemand tactischere beslissingen zou kunnen maken dan een 'jonger' iemand.
Ik ben zelf van mening dat tactisch inzicht, reactievermogen, anticiperend vermogen etc. dingen zijn die je van jezelf hebt of niet en dat je die met training flink kan aanscherpen maar dat er wel een maximum zit aan de winst die je kan behalen.
Voorbeeld uit het boksen: je kan hard slaan, of je kan het niet. Je kan het aanzienlijk verbeteren met training en techniek, maar iemand die van nature harder kan slaan, zal altijd harder kunnen blijven slaan met dezelfde training en techniek.
Maar we wijken aardig af van van Titanfall. Mijn conclusies: ja, we kunnen nog meer dan aardig meekomen met de red bull/hyper generatie, maar ik ben zelf in elk geval niet zo goed meer als vroeger.
Het verschil bij mij is waarschijnlijk: vroeger dronk ik bier tijdens het gamen, nu koffie. Dat scheelt aanzienlijk. Vroeger had ik ook nog wel eens een moment dat ik in paniek raakte, nu niet meer.
Tsja, dat is voor mij precies andersom haha.reemprive schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:22:
Het verschil bij mij is waarschijnlijk: vroeger dronk ik bier tijdens het gamen, nu koffie. Dat scheelt aanzienlijk.
Verwijderd
Wingman modus klinkt goed. Doubles in Halo was altijd top om met een goede kameraard/broertje te spelen. Niet te 'MLG legit serious' maar toch net wat meer samenwerkingsgericht dan standaard publics. Daarnaast heb je minder last van dat het veel te gemakkelijk wordt om met vrienden te spelen omdat je altijd tegen een andere 'party speelt'. (Dat pub stompen met 5 kameraden uit CoD is veels te saai.
) Ik zeg: goede zet Infinity Wa... uh ... Respawn.
Als bierdrinkende FPSer kan ik met enige zekerheid stellen dat het zwaartepunt op 3 borrels zit. Tot 3 schiet je lekker uit de losse pols, daarna plakt je toetsenbord of mis je alles.
Als bierdrinkende FPSer kan ik met enige zekerheid stellen dat het zwaartepunt op 3 borrels zit. Tot 3 schiet je lekker uit de losse pols, daarna plakt je toetsenbord of mis je alles.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 19:02 ]
Leuk testje.Kojoottii schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:01:
Deze is leuk, die laatste met de startle reaction, is ook de reactie die je normaal in spelletjes hebt neem ik aan, daar zat ik nu weer op 0.16 , rest rond / onder de 0.2 , met een 0.189 avgviel me niet tegen. Volgens mij zat ik vroeger ook op dit soort waardes.
Mij vielen paar dingen op:
- Op kantoor met ouwe gare muis kwam ik geloof ik als snelste op gemiddeld 0.249 of 0.255 uit.
- Als ik mijn muis dicht bij het rondje houd, ben ik sneller.
- Eerste keer proberen thuis met goede muis levert 0.217 op.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Die had ik al gelinkt + bedenkingen daarover.Sumerechny schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:39:
Over actueel gesproken.
(Wel over StarCraft..maar goed)
Verder is mijn reactievermogen 'bovengemiddeld' hoog (0.27 of iets dergelijks uit die testjes, zal ook wel aan mijn niet gamewaardige monitor liggen), maar lekker boeiend voor pubgames.
^
Denk dat alleen reactietijd (hoe snel druk je een knop in na een signaal) niet het hele verhaal is. Motoriek (hoe snel en precies kun je van punt A naar B bewegen) lijkt me minstens zo belangrijk.
Denk dat alleen reactietijd (hoe snel druk je een knop in na een signaal) niet het hele verhaal is. Motoriek (hoe snel en precies kun je van punt A naar B bewegen) lijkt me minstens zo belangrijk.
PC Specs
..Doh..tot dusver mijn nuttige bijdrage vandaagGundogan schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:47:
[...]
Die had ik al gelinkt + bedenkingen daarover.
Verder is mijn reactievermogen 'bovengemiddeld' hoog (0.27 of iets dergelijks uit die testjes, zal ook wel aan mijn niet gamewaardige monitor liggen), maar lekker boeiend voor pubgames.

Edit: Meer mensen problemen met erg lange laad tijden tijdens een connect (zelfs vanaf het openingscherm naar mn prive lobby...
[ Voor 12% gewijzigd door Sumerechny op 15-04-2014 21:41 ]
Ik vind het ook wel interessant die wetenschappelijke onderzoeken naar gamers en mechanics.Sumerechny schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:59:
[...]
..Doh..tot dusver mijn nuttige bijdrage vandaag. Ik vind het wel grappige onderzoeken...dat zet me aan het denken of ik ook iets dergelijks kan opzetten
Edit: Meer mensen problemen met erg lange laad tijden tijdens een connect (zelfs vanaf het openingscherm naar mn prive lobby...)
O en wat Respawn verder wilt met Titanfall de komende tijd:
http://www.titanfall.com/news/next-steps
[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 15-04-2014 22:40 ]
Toch wel heel asociaal potje Attrition. Ik joinde toen de score 40/60 in voordeel van de tegenstander was, van de 3 deaths waren er 2 van mijn eigen Nuclear Ejection afkomstig

Ik ben toch erg tevreden met hoe Respawn het tot dusver heeft aangepakt. Het lijkt erop dat ze gekeken hebben naar andere gamestudios en dan met name hoe het niet moet en hier hun lering uit hebben getrokken. Goede communicatie wordt gewaardeerd, het interesseert mij dan niet meer dat ik bijvoorbeeld voor DLC moet betalen. TopGundogan schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:34:
[...]
[ Voor 54% gewijzigd door codex op 15-04-2014 23:34 ]
Hier wordt je gewoon blij van als je dit leest. Niet alleen om wat er staat, maar ook hoe het er staat. Bescheiden en informatief zoals het hoort maar helaas al lang niet meer de industriestandaard is.Gundogan schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:34:
Ook ben ik enorm benieuwd naar hoe goed die nieuwe DLC maps wel niet moeten worden om mensen te overtuigen die te gaan kopen. Alle belangrijke zaken worden gratis zo te lezen en we hebben al 14 maps waar ik in elk geval elke ronde nog steeds nieuwe trucjes ontdek.
Moet ook nog zien of ik iets aan DLC aanschaf; hele DLC systeem staat me niet aan, enige wat je kunt doen om je onvrede te uitten is niet kopen.
En gezien huidige maps (14) en de gamemodus, verveel ik me nog lang niet. Nog veel routes/moves te ontdekken, en vanwege de dynamische potje zijn ze zelden hetzelfde.
Enige wat ik mis, zijn gespiegelde/gelijkwaardige maps, voor CTF/LTS. Kun je zeggen; er is roulatie in potje, dat brengt balans. Dat is niet waar; meeste maps zijn zwaar in voordeel van een bepaald team. Wanneer je met 3-0 achter staat en dan ronde wissel krijgt, heb ik ḿ zelden alsnog gewonnen. (spelers leaven, mapvoorbeel is te groot etc.) Dus hoop meer symetrische map te zien in de toekomst.
Mooi om te zien hoe Respawn de communicatie op zich neemt, zouden andere ontwikkelaar ook moeten doen.
ps; iemand zin om private matches te doen? niet zo zeer vanwege potje, maar meer om routes/jumps te oefenen, dat blijft lastig in pub.
En gezien huidige maps (14) en de gamemodus, verveel ik me nog lang niet. Nog veel routes/moves te ontdekken, en vanwege de dynamische potje zijn ze zelden hetzelfde.
Enige wat ik mis, zijn gespiegelde/gelijkwaardige maps, voor CTF/LTS. Kun je zeggen; er is roulatie in potje, dat brengt balans. Dat is niet waar; meeste maps zijn zwaar in voordeel van een bepaald team. Wanneer je met 3-0 achter staat en dan ronde wissel krijgt, heb ik ḿ zelden alsnog gewonnen. (spelers leaven, mapvoorbeel is te groot etc.) Dus hoop meer symetrische map te zien in de toekomst.
Mooi om te zien hoe Respawn de communicatie op zich neemt, zouden andere ontwikkelaar ook moeten doen.
Free running pilots - zonder data knife
ps; iemand zin om private matches te doen? niet zo zeer vanwege potje, maar meer om routes/jumps te oefenen, dat blijft lastig in pub.
Dat wil ik wel doen ja. Het is jammer dat je op dit moment nog niet in je eentje een game kan beginnen.himlims_ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:22:
En over DLC: ik ben ook niet zo'n fan van mappacks omdat het de community te veel opsplitst en we er inderdaad al 14 hebben. Als je betaalde mappacks doet, dan liever in één expansion na een jaar of zo waar je ook veel meer hoge kwaliteit content in kwijt kunt behalve maps. En nog liever een leveleditor erbij waaruit maps kunnen ontstaan die prima gebruikt kunnen worden in de ranked map roulatie.
Eens, ben nog niet eerder zo'n goede ontwikkelaar tegen gekomen. Petje af, zo kan het gelukkig ook.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:01:
[...]
Hier wordt je gewoon blij van als je dit leest. Niet alleen om wat er staat, maar ook hoe het er staan. Bescheiden en informatief zoals het hoort maar helaas al lang niet meer de industriestandaard is.
Ook ben ik enorm benieuwd naar hoe goed die nieuwe DLC maps wel niet moeten worden om mensen te overtuigen die te gaan kopen. Alle belangrijke zaken worden gratis zo te lezen en we hebben al 14 maps waar ik in elk geval elke ronde nog steeds nieuwe trucjes ontdek.
waar ik me nog steeds over verbaas; het is een EA game .......Versteegrob schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:29:Eens, ben nog niet eerder zo'n goede ontwikkelaar tegen gekomen. Petje af, zo kan het gelukkig ook.
hoop wel dat ze iets gaan doen tegen al die 'early quitters' met LTS/CTF
potje is direct verloren wanneer je met 1-2man minder bent dan de tegenstander.
Ze zijn gelukkig alleen maar de uitgever nog, zodra ze Respawn opkopen moeten we ons zorgen gaan maken. SimCity is trouwens wel goed teruggekomen qua ondersteuning en fixes, Battlefield en DICE, tsja dat is een write-off. Einde oefening, Shift + F7, document bewaren? Nee!himlims_ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:53:
[...]
waar ik me nog steeds over verbaas; het is een EA game .......
Ik wil wel even proberen hoe het is om in alle rust een map te ontdekken (routes te zoeken). Vanavond kan ik eventueel om 20/20.30 joinen. Laat maar horen.himlims_ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:22:ps; iemand zin om private matches te doen? niet zo zeer vanwege potje, maar meer om routes/jumps te oefenen, dat blijft lastig in pub.
Ben ik de enige die wel zin heeft in de 'nose art'?Gundogan schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:34:
[...]
Ik vind het ook wel interessant die wetenschappelijke onderzoeken naar gamers en mechanics.En inderdaad: de laadtijden zijn voor sommigen wat langer sinds de laatste patch.
[ Voor 36% gewijzigd door Sumerechny op 16-04-2014 10:12 ]
Ach, ik vind het wel leuk onder strikte voorwaarden, maar het heeft totaal geen prioriteit voor mij.Sumerechny schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:08:
Ben ik de enige die wel zin heeft in de 'nose art'?
De FPS cap/loskoppelen sensitivity aan fps, de matchmaking en custom mapopties vind ik veel belangrijker. Bovendien ben ik vreselijk bang voor Battlefield taferelen waarbij onnodige bloat de gameplay verstierd. Ik verkies altijd stijlvolle eenvoud boven enige performance verlies.
Ik ga je absoluut niet tegenspreken, gameplay is king. Maar het lijkt me wel leukA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:29:
[...]
Ach, ik vind het wel leuk onder strikte voorwaarden, maar het heeft totaal geen prioriteit voor mij.
De FPS cap/loskoppelen sensitivity aan fps, de matchmaking en custom mapopties vind ik veel belangrijker. Bovendien ben ik vreselijk bang voor Battlefield taferelen waarbij onnodige bloat de gameplay verstierd. Ik verkies altijd stijlvolle eenvoud boven enige performance verlies.
In BF4 werkte dat ook heerlijk, je kon eenvoudig herkennen welke voertuigen je echt kapot MOEST maken en welke harken je rustig hun gang kon laten gaan.himlims_ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:21:
ik wil een fel roze titan![]()
zou wel heel tof zijn als je zelf je eigen skins kunt maken(soort clan-thema ofzo)
maar verwacht dat ze aantal 'standaard' thema's maken waar je uit kunt kiezen
Generieke standaard thema's zouden daardoor wel mijn voorkeur hebben. Anders moet ik 3 identieke titan load outs met verschillende thema's klaar hebben staan, ook geen ramp.
Welke Ordnance kiezen jullie met de Titan? En waarom? Neem nu altijd de guided raketten maar misschien zijn er betere opties.
altijd dezelfde; cluster missileVersteegrob schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:45:
Welke Ordnance kiezen jullie met de Titan? En waarom? Neem nu altijd de guided raketten maar misschien zijn er betere opties.
Ook cluster (zodra ik hem weer unlock).Versteegrob schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:45:
Perfect om een schild weg te knallen, huis in te schieten, grote groep a.i. vermorzellen, meerdere titans in een schot te krijgen, rodeo van je rug te knallen.....iemand nog andere toepassingen?
trick rocket jump via circle move vanaf bridge naar rail DM6 - ow dat is andere game 
denk dat je wel zoń beetje hebt, rodeo doe ik mijzelf vak nog veel dmg mee, lastig in te schatten soms.
vind de electric smoke icm cluster dodelijk tegen titans. Probeer vaak plek uit te zoeken met muur; tegenstander kan maar beperkt ontsnappen. En dan met big punch de titan terug de smoke/cluster in meppen :W titan
denk dat je wel zoń beetje hebt, rodeo doe ik mijzelf vak nog veel dmg mee, lastig in te schatten soms.
vind de electric smoke icm cluster dodelijk tegen titans. Probeer vaak plek uit te zoeken met muur; tegenstander kan maar beperkt ontsnappen. En dan met big punch de titan terug de smoke/cluster in meppen :W titan
Nu ik iets beter begin te worden zie ik mijn Titan steeds meer als wandelende ammocrate. Ik gebruik trouwens die autolock Rockets zodat ik meerdere titans kan pakken qua schild.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
The Final Hours of Titanfall

http://www.finalhoursoftitanfall.com/Het is al moeilijk genoeg om een game helemaal vanaf de grond op te bouwen, maar de makers van Titanfall kregen bij het maken van de volgende grote game-franchise ook nog eens te maken met een miljardenclaim en een destructieve mix van politieke spelletjes en creatieve onenigheid op de werkvloer.
De afgelopen vier jaar heeft gamejournalist Geoff Keighley het verhaal achter de schermen bij Respawn Entertainment beschreven in een aangrijpend digitaal boek. The Final Hours of Titanfall bevat exclusief artwork, unieke video's, interviews met meer dan 80 personen en talloze onthullingen over het reilen en zeilen van de ontwikkeling bij Respawn. Het beschrijft op indrukwekkende wijze de totstandkoming van een van de grootste games van 2014.
The Final Hours of Titanfall bevat:
• Unieke video's van vroege versies van Titanfall. Zie hoe de game zich heeft ontwikkeld.
• Exclusieve conceptart uit de begindagen van Respawn die laat zien welke concepten het team verkend heeft vóór Titanfall.
• Nieuwe informatie over hoe de gameplay van Titanfall veranderd is tijdens de ontwikkeling.
• De geboorte van een Titan: het artteam laat zien hoe ze delen van oude modellen hebben samengevoegd om de 7 meter hoge gigant te creëren.

Oproep: Titanfall (PC) ESL
• wie wil er ESL spelen?• zin om t.net team te maken? (reeds gedaan)
• vanavond start Titanfall 5on5 Test Cup #1 http://www.esl.eu/eu/tita...on5_testcup_1/leagueinfo/
Teamsize
The Cup is played in 5on5+. That means, matches can of course be played also in 6on6. Both teams decide which mode they want to play. If a team has only 5 players, then 5on5 must be played.
Cupmode
This cup is played in best of three mode. Each match consists of minimum two maps/rounds. In case of a draw, a third round is neccessary. Therefore, possible matchresults are: 2:0, 0:2, 2:1, 1:2.
Mapchoose
Each team can determine one map that has to be played. The left team in the matchsheet determines the map for the first round, the right team the map for the second round. If a third round is neccessary, the third map is determined by mapelimination.
Gamemode
The first round of each match is determined by the left team in the matchsheet. It determines map and mode. Possible modes are Capture the Flag, Hardpoint Domination and Last Titan Standing. The second round is determined by the right team. The third round, if neccessary, will be played in Last Titan Standing.
Rules - Forbidden items
On wednesday, 16.04.14 19:00 o`clock CEST, we had a greatly visited community meeting in which we talked and tested about different rules and settings. The ruleset we found will be tested in this cup.
Banned Weapons and items:
• Smart Pistol
• Satchel
• Active Radar Pulse
• Burncards
[ Voor 44% gewijzigd door himlims_ op 17-04-2014 11:27 ]
Area Denial. Heel praktisch om 1 op 1 gevechten 1 op 1 te houden en niet 6 op 1Sumerechny schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:08:
[...]
Ook cluster (zodra ik hem weer unlock).
Perfect om een schild weg te knallen, huis in te schieten, grote groep a.i. vermorzellen, meerdere titans in een schot te krijgen, rodeo van je rug te knallen.....iemand nog andere toepassingen?
Grappig. Wil ik wel aan meedoen, alleen al om te zien of competitive Titanfall werkt.himlims_ schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:05:
[afbeelding]Oproep: Titanfall (PC) ESL
• wie wil er ESL spelen?
• zin om t.net team te maken? (reeds gedaan)
• vanavond start Titanfall 5on5 Test Cup #1 http://www.esl.eu/eu/tita...on5_testcup_1/leagueinfo/
[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 17-04-2014 11:25 ]
Goed punt, moet ik misschien ook maar mee beginnen...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:15:
[...]
Area Denial. Heel praktisch om 1 op 1 gevechten 1 op 1 te houden en niet 6 op 1