Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Maar rondbanjeren in de Titan is niet per se nodig, want je kunt de moordmachines instellen op de Auto-modus. De Titan blijft dan staan of achtervolgt je (afhankelijk van jouw voorkeur), waardoor jij op alle gemak je doelwitten kunt uitkiezen met een sniper of rond kunt lopen in een bepaald segment van de map. In bijvoorbeeld Capture the Flag creëert de Titan zo tal van tactische mogelijkheden.
Bron: http://www.gamer.nl/revie...tiplayershooters-in-jaren

Wisten jullie dit, zo ja wel is gedaan? Klinkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
cool! meteen thuis ff proberen :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
In Guard mode kijkt je Titan in de richting waar jij keek toen je hem in Guard mode zette. In Follow mode volgt ie je gewoon rond.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 22:37
Dat ie guard en follow mode had? Ja, dat was me al vrij snel duidelijk in de beta.

Werkt het goed? Hangt compleet van je tegenstander af. Met de arc cannon of de chaingun werkt de auto-titan wel aardig tegen infantry, maar tegen door mensen bestuurde titans maakt het geen schijn van kans. De guard chip heeft nou ook weer niet denderende indruk op mij gemaakt. Ik kan het niet verwantwoorden die te ruilen voor de minion detector.

Mijn ervaring is dat zelf spelen in de titan altijd effectiever is dan de combinatie autotitan en pilot los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wanneer je de training gevolgt hebt; zou je dit weten ....

titan + improved guard + instant shot met rail = epic titan, laat de kills maar binnnen druppelen

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:46:
[...]

Dat ie guard en follow mode had? Ja, dat was me al vrij snel duidelijk in de beta.

Werkt het goed? Hangt compleet van je tegenstander af. Met de arc cannon of de chaingun werkt de auto-titan wel aardig tegen infantry, maar tegen door mensen bestuurde titans maakt het geen schijn van kans. De guard chip heeft nou ook weer niet denderende indruk op mij gemaakt. Ik kan het niet verwantwoorden die te ruilen voor de minion detector.

Mijn ervaring is dat zelf spelen in de titan altijd effectiever is dan de combinatie autotitan en pilot los.
Vind zelf de shields zeer irritant op de auto titan, vooral de shield waarmee je kogels stopt en terug gooit. Op die manier wordt het ineens vaak een drag om de auto-titan te killen voordat er een andere titan op duikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:22

codex

Geen OpenAI agent :)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:46:
[...]

Ik gebruik altijd mijn Titan zelf, in Guard/Follow mode doet hij vrij weinig. Wat wel zin heeft is als hij een vijandelijke titan aan valt deze te bestoken als pilot met de sidewinder. Daardoor is het wel vrij snel afgelopen met de andere Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik wil even mijn Last Titan standing build(s) delen

Stryder - met de Stryder kun je ZO lekker hit & runnen. Als het te heet onder de voeten wordt, ben je zo weg en je kunt je tegenstander telkens weer aanvallen vanuit een hoek waar hij je niet verwacht.

Triple threat met extended magazine - geweldig in maps met weinig open ruimtes, veel smalle gangetjes en obstakels. Spam die shit over gebouwen en om hoeken en je doet monsterlijke damage zonder dat de tegenstander je kan raken of überhaupt kan zien.
of:
40mm cannon met three round burst - lekker voor de maps met lange rechte gangen of open gebieden. Doet veel damage en je kunt steeds kiekeboe spelen en veel schade doen in korte tijd, maakt niet uit welke afstand.

Electric smoke: werkt als een tiet tegen mensen die op je klimmen. Verwijdert locks van je tegenstanders en beperkt hun zichtveld. Geweldige escape tool.

Slaved warheads (als ik triple threat gebruik): lekker veel damage. Werkt goed als vijandelijke titans nog redelijk verweg zijn, en als ze dichtbij zijn doen ze samen met triple threat héél veel damage.
of:
Cluster missile (i.c.m 40mm Cannon): flank een vijand (behoeft geen lock dus ze hebben niet door dat je eraan komt. Cluster + een paar salvo's van 40mm cannon doet ook héél veel damage.

Dash quickcharger: ideaal voor de hit and run tactiek. Shield recharge is goed totdat je Dash Quickcharger krijgt. Met dash quickcharger maak je je zo snel uit de voeten dat het ruimschoots opweegt tegen iets minder snelle shield regen.

Core extender: langer rondsprinten met je sprint core = geweldig. Heb core accelerator nog niet vrijgespeeld.

Met deze setups al meerdere malen 4 titans in één ronde Last Titan Standing gesloopt. 'wtf' kwam redelijk vaak voorbij. Een potje eindigde ik met 14 titan kills.

De enige echte zwakte die heb gemerkt is dat je vrij vlug doodgaat als je door twee of meer titans aangevallen wordt en er geen ontsnappingsroute is. Maar dat komt vrij weinig voor omdat je bijna altijd zelf kiest welke gevechten je aangaat en van welke richting.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dank! Hier heb ik veel aan, vanavond is wat combinaties testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 13:37
Mijn favo setup voor alle gamemodes :P

Stryder, 40mm extended mag, electric smoke, cluster , big punch, dash quickcharge

Die 3 round burst van 40 mm vind ik echt brak, van dichtbij is ie prima, maar tegen pilots en titans op een afstand schiet je de helft mis en ben je zo door je ammo heen. Dan liever extended mag, zodat je constant damage kan doen en zijn shield geen enkele kans krijgt om te regennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Kojoottii schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:10:
Mijn favo setup voor alle gamemodes :P

Stryder, 40mm extended mag, electric smoke, cluster , big punch, dash quickcharge

Die 3 round burst van 40 mm vind ik echt brak, van dichtbij is ie prima, maar tegen pilots en titans op een afstand schiet je de helft mis en ben je zo door je ammo heen. Dan liever extended mag, zodat je constant damage kan doen en zijn shield geen enkele kans krijgt om te regennen.
Vind je? Ik vind het wel meevallen. Vooral als je rondjes om een vijand heenloopt (wat de stryder prima doet) Is de burst lekker omdat zelfs als je net voor of achter de titan schiet, je nog een correctie kunt maken en de andere kogels wel kunnen raken. En de fire rate is volgens mij veel hoger dan single shot, dus als je accuracy goed is, doe je er veel meer damage mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
MicScott schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:14:
[...]

Vind je? Ik vind het wel meevallen. Vooral als je rondjes om een vijand heenloopt (wat de stryder prima doet) Is de burst lekker omdat zelfs als je net voor of achter de titan schiet, je nog een correctie kunt maken en de andere kogels wel kunnen raken. En de fire rate is volgens mij veel hoger dan single shot, dus als je accuracy goed is, doe je er veel meer damage mee.
Yep, van dichtbij gaat het ook prima, maar daar heb ik ook al de cluster en big punch voor, 40 mm wil ik voornamelijk kunnen gebruiken om wegrennende Stryders te raken op afstand zodat hun shield niet weer vol raakt (en pilots van daken snipen). Plus dat 1 shot van de normale 40 mm meer damage doet dan 1 van de 3 burst ;) Volgens mij kan je een pilot dan ook niet meer 1 shotten als je hem direct raakt met 1 van de 3 burst, terwijl met single shot je dat wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Kojoottii schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:20:
[...]

Plus dat 1 shot van de normale 40 mm meer damage doet dan 1 van de 3 burst ;)
Heb je daar data van? Het zou best kunnen hoor, maar doordat vijanden gisteren met bosjes neervielen met burst, ben ik er helemaal verliefd op :p Pilots leken inderdaad iets minder snel dood te gaan, maar dat vond ik niet zo'n ramp, in titan vs titan. Wellicht maak ik nog een derde build met single shot 40mm voor de andere modi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
MicScott schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:24:
[...]

Heb je daar data van? Het zou best kunnen hoor, maar doordat vijanden gisteren met bosjes neervielen met burst, ben ik er helemaal verliefd op :p Pilots leken inderdaad iets minder snel dood te gaan, maar dat vond ik niet zo'n ramp, in titan vs titan. Wellicht maak ik nog een derde build met single shot 40mm voor de andere modi.
Nee volgens mij niet (zit op werk dus heb niet al m'n handige linkjes), gewoon proef ondervindelijk op pilots geprobeerd :P Ingame stats geven wel aan dat ze per schot minder damage doen, maar die damage bar zegt erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
MicScott schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:24:
[...]

Ja, de damage en accuracy van de single shot is (veel) hoger. Zie ook symthic.com

Met de 40 mm is het 1 hit 1 kill, dat is met de burst niet het geval en de spash damage is hoger. Veel eenvoudiger om pilots te killen die wallrunnen, zich verstoppen achter dekking, op daken of in gebouwen.

Bovendien kan je met de single shot en extended mags over een veel langere periode constant damage doen tegen titans en geef je ze geen tijd voor shield regen. De reload nadat je door de bursts heen bent is vaak nét lang genoeg voor de vijand om de regen te starten of cover te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:29:
[...]

Ja, de damage en accuracy van de single shot is (veel) hoger. Zie ook symthic.com

Met de 40 mm is het 1 hit 1 kill, dat is met de burst niet het geval en de spash damage is hoger. Veel eenvoudiger om pilots te killen die wallrunnen, zich verstoppen achter dekking, op daken of in gebouwen.

Bovendien kan je met de single shot en extended mags over een veel langere periode constant damage doen tegen titans en geef je ze geen tijd voor shield regen. De reload nadat je door de bursts heen bent is vaak nét lang genoeg voor de vijand om de regen te starten of cover te zoeken.
DPS van burst is een stuk hoger vs titans, grote voordeel is dus dat burst fire sneller titans downed. Zelf ook met de 40 MM burst gespeeld, maar heb altijd het idee dat je je zelf zwaar gimped als je niet de chain gun pakt, die werkt overduidelijk het beste tegen alles behalve van dichtbij of tegen rockets hero titans die je uit dps'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
evilpin0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:33:
[...]

DPS van burst is een stuk hoger vs titans, grote voordeel is dus dat burst fire sneller titans downed. Zelf ook met de 40 MM burst gespeeld, maar heb altijd het idee dat je je zelf zwaar gimped als je niet de chain gun pakt, die werkt overduidelijk het beste tegen alles behalve van dichtbij of tegen rockets hero titans die je uit dps'en.
Als je alle drie raakt ja, dat is tegen bewegelijke titans lang niet altijd een gegeven, zeker niet op afstand. elk gemist schot met de burst is veel kostbaarder dan 1 met de singleshot/extended mags.

Het nadeel van de chaingun vind ik dat je constant line-of-sight moet houden. Met de 40 mm kan je zo lekker uit dekking, schiet, in dekking duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30
ik ben pas rank 13 en heb nog niet eens 1 uur in de game zitten :P
Eerst zal ik wat unlocks vrij moeten spelen om me erin te kunnen verdiepen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pykow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:00:
ik ben pas rank 13 en heb nog niet eens 1 uur in de game zitten :P
Eerst zal ik wat unlocks vrij moeten spelen om me erin te kunnen verdiepen.
va lvl 17 krijg je de remote-charges :P :P dan begint het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
himlims_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:26:
[...]

va lvl 17 krijg je de remote-charges :P :P dan begint het :+
Ok, ik ben erg benieuwd wat voor setups mensen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:02

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Pykow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:27:
[...]

Ok, ik ben erg benieuwd wat voor setups mensen gebruiken.
Ik begin wel lol te krijgen in Run 'n Gun + Stim + SMG(met silencer). Mijn anti-titan blijft toch de Archer telkens worden...dat of een snelle rodeo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Ik heb de gok genomen! Ik heb zojuist op G2Play Titanfall besteld voor m'n oude gamerigje. Ik zal laten weten hoe het loopt en bevalt. Voor 35 euro kan ik moeilijk een echte miskoop doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:05:
Ik wil even mijn Last Titan standing build(s) delen
\
Deel maar raak! Mooi lijstje als inspiratie. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

evilpin0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:33:
[...]

40 MM vind ik het beste, maar chaingun met accelerator is ook wel lekker. Burst is echt 3 keer niks met de 40 MM,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Boys helemaal niet tijdens werktijd log ik in met een belangrijke mededeling! (althans voor r9 290 gebruikers).

Ik heb zowel vsync als micro stutter gefixed!!!!!! Draai TF in a window en zet in orgin -noborder 1, zet aero uit en voilla!

Boterzacht! Geen tearing en geen stutter! Enjoy! I know i will now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
He jammer, zit ik bij missie 7 en toen crashde ik door te alt-tabben.
Momenteel 75% van me potjes gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Weet iemand of het klopt dat SLI nog niet werkt in TF?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Crossfire werkt helaas niet dus denk SLI ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Versteegrob schreef op maandag 24 maart 2014 @ 20:35:
Hmm! Dat verklaart waarom de rechter kant van m'n laptop niet warm wordt... Overigens loopt het dan nog verrassend goed op een enkele 750m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

evilpin0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:47:
Draai TF in a window en zet in orgin -noborder 1, zet aero uit en voilla!
is al vaker de draad gepasseerd, hanteer zelf deze parameters: -novid +cl_showfps 2 -noborder -windowed

idd; een 2e GFX wordt nog niet (optimaal) ondersteund, volgens mij helemaal niet, maar heb niet zo'n setup om uit eigen hand te ervaren.
Kei hard werken, dat motion capture

[ Voor 52% gewijzigd door himlims_ op 24-03-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
himlims_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 21:13:
Kei hard werken, dat motion capture
[video]
Eigenlijk wel zonde. Er zit best veel werk in de motion capture en voice acting van de bots. Zitten een aantal zeer toffe situaties tussen! En dan zo weinig benut qua 'echte' gameplay. :(

Ook weer een mooi staaltje matchmaking. Win het potje Hardpoint, (kennelijk) party van drie aan de andere kant gaat weg en er blijven bij hun 2 over vs 4 van ons. Komt als eerste een gen4 speler bij..... ons team! GG! En daarna voor elke speler die bij ons wegging.... een verse nieuwe gen3+ speler erbij in ons team! GGWP! Mijn Kurt Russell gen1 lvl50 soldaat (keepin it real) was verbaasd tevreden..... hoewel eigenlijk stiekem teleurgesteld. Mag wel gefixed worden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
evilpin0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:47:
Boys helemaal niet tijdens werktijd log ik in met een belangrijke mededeling! (althans voor r9 290 gebruikers).

Ik heb zowel vsync als micro stutter gefixed!!!!!! Draai TF in a window en zet in orgin -noborder 1, zet aero uit en voilla!

Boterzacht! Geen tearing en geen stutter! Enjoy! I know i will now
ja nou ik heb hier ook een r9 290 maar nergens last van, denk niet dat het dus r9 290 specifiek is.

btw haalde net met de laatste crit van de charge rifle die ik nog nodig had voor next gen requirement voor g5 lvl50, mooier kan het niet uitkomen :P Inmiddels weer lvl1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gen x zegt volgens mij niet zo heel veel, behalve hoeveel tijd je er al in hebt kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:36:
Gen x zegt volgens mij niet zo heel veel, behalve hoeveel tijd je er al in hebt kunnen steken.
Ik zat me toevallig net te bedenken dat gens in Titanfall net wat meer zegt dan in CoD prestige zegt. NU dit spel zo nieuw is zijn mensen met meer ervaring bijna automatisch beter dan rookies. Ik ben qua mikken nog steeds een enorme prutser op PC maar omdat ik een beetje snap hoe het rennen en Titannen (Vooral Stryderen :P ) werkt, heb ik best wel een voordeel tov nieuwe spelers. En dan ben ik echt best slecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

MicScott schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:36:
Zegt alleen dat iemand al meer ervaring heeft, niet hoe goed hij is. Vanavond zat ik als enige Gen2 met alleen Gen1 spelers tegen een team met Gen3 tm Gen5 en we wonnen nog steeds. Wel wat taaier, maar zegt vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 00:53

C0nscious

Mysteryman.

Ik kom op platform PC op geen enkele Campaign server terecht. De lobby's zijn allemaal geen probleem, maar zodra de map eindelijk start staat er meteen 'Retrying connection to server', waarna ik er uit lig.

Ik lees dat er nog steeds connectieproblemen zijn op PC platform, maar op geen enkele campaignserver kunnen connecten na 4, 5x proberen lijkt me wat overdreven?

Edit: zal eens proberen met texture quality op high ipv very high ipv map loadtimes. Geen effect.

[ Voor 32% gewijzigd door C0nscious op 25-03-2014 00:33 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 00:53

C0nscious

Mysteryman.

Titanfall herstart, nu wel een potje kunnen spelen. Hopelijk blijft dat zo :)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Versteegrob schreef op maandag 24 maart 2014 @ 20:35:
[...]

idd; een 2e GFX wordt nog niet (optimaal) ondersteund, volgens mij helemaal niet, maar heb niet zo'n setup om uit eigen hand te ervaren.
Allebei bedankt. :)

Voordat ik op de TF boot stap wacht ik toch nog even de ontwikkelingen af op het gebied van SLI en >60FPS

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

is al vaker de draad gepasseerd, hanteer zelf deze parameters: -novid +cl_showfps 2 -noborder -windowed
Deed voor mij dus wonderen, Vsync is overigens nog wel aanwezig, maar minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb TF aan de kant gegooid; die random lockups worden mij te veel, gister keyboard gesloopt uit agressie :X terug naar Diablo3, lees wel wanneer er een patch verscheind om dit spel speelbaar te krijgen op mijn systeem. Planetside2/BF3 speel ik op max settings 60fps, TF ook 60fps; maar met random freezes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
reemprive schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:44:
[...]

Zegt alleen dat iemand al meer ervaring heeft, niet hoe goed hij is. Vanavond zat ik als enige Gen2 met alleen Gen1 spelers tegen een team met Gen3 tm Gen5 en we wonnen nog steeds. Wel wat taaier, maar zegt vrij weinig.
Ik speelde tegen 3 gasten met Gen8 en 2 gasten met Gen10 en in mijn team was ik de hoogste met rank 19 (geen Gen) en toch won ik met gemak van ze, het zegt dus helemaal niets.
Tot dus ver mag ik niet klagen, want ik sta regelmatig eerste en met 80% winst op dit moment is het wel leuk xD

erg jammer van de suttering enzo, maar ik erger me er minder aan dan netcode,rubberbanding en andere core problemen die bijvoorbeeld in BF4 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Gen nummer maakt niets uit ja behalve dat het de hoeveelheid speeltijd aangeeft (hoewel dat ook niet altijd zo hoeft te zijn, ik ga bijvoorbeeld niet naar gen2), maar wel vreemd dat matchmaking het er eerst vrolijk 5v2 van maakt in plaats van 4v3 en daarna de gen3+ spelers steeds in één team stopt tegenover gen1 level 10-30 spelers die al steeds aan het verliezen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

generation zegt niet zo veel over de tijd, maar meer over je geduld.
je moet namelijk bepaalde challenges voldoen om naar de volgende generatie te kunnen overgaan.
zo moet ik nu 50x een eject-pilot killen (grrrrrrr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
himlims_ schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:38:
je moet namelijk bepaalde challenges voldoen om naar de volgende generatie te kunnen overgaan.
Voor geduld heb je toch echt veel tijd nodig :) Cba met dat generation gebeuren, was lvl 50 in 3 avondjes, das al bijna 2 weken geleden. Inmiddels al bijna op de 10k kills.

Groot pluspunt dat je het generation systeem gewoon kan negeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Pykow schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:21:
[...]

erg jammer van de suttering enzo, maar ik erger me er minder aan dan netcode,rubberbanding en andere core problemen die bijvoorbeeld in BF4 zitten.
Lekker he! goed geschreven netcode. Dit spel is na BF4 echt een verademing!
Hier raak ik tenminste datgene waar ik op richt. :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
himlims_ schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:38:
Heheh ja die is wel pittig, denk dat met de chaingun dit het beste te doen is, de rest van g6 requirements vallen wel mee, sidewinder, carbine zijn echt too easy.

Ik vind het wel leuk die requirements, anders speel ik toch alleen maar met mijn cookie cutter setup. Nu forceerd me dit wapens te gebruiken voor een tijdje die ik in eerste instantie niet zo snel zou gebruiken, charge rifle ben ik nu best van gecharmeerd, terwijl ik die normaal niet zo heel snel zou hebben gebruikt voor een lange periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Over de netcode, ben toch echt al een paar keer dood gegaan terwijl ik duidelijk al achter een muur was. Kreeg een bf4 gevoel erbij :( De netcode is goed maar niet heilig.

Op veel killcams zie ik ook regelmatig overduidelijk dat de tegenstander mist maar ik toch dood ga. Afgezien van dat echt geen klachten erop als je zelf schiet, as gewoon spot-on.

[ Voor 34% gewijzigd door evilpin0 op 25-03-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08
himlims_ schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:16:
heb TF aan de kant gegooid; die random lockups worden mij te veel, gister keyboard gesloopt uit agressie :X terug naar Diablo3, lees wel wanneer er een patch verscheind om dit spel speelbaar te krijgen op mijn systeem. Planetside2/BF3 speel ik op max settings 60fps, TF ook 60fps; maar met random freezes.
Bij mij lijkt het ook wel steeds meer te worden... Erg vervelend want vaak ga je er juist door dood.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb nog een laatste optie tegen die freezes; down-grade van nvidia driver, op reddit gelezen dat bij iemand verbeter bracht. maar dit is niet leuk meer, zoals je zegt; het lijkt ook steeds meer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
evilpin0 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:07:
Over de netcode, ben toch echt al een paar keer dood gegaan terwijl ik duidelijk al achter een muur was. Kreeg een bf4 gevoel erbij :( De netcode is goed maar niet heilig.

Op veel killcams zie ik ook regelmatig overduidelijk dat de tegenstander mist maar ik toch dood ga. Afgezien van dat echt geen klachten erop als je zelf schiet, as gewoon spot-on.
Geen enkele netcode is perfect en dat verwacht ook niemand. CS:GO met 100 ticks is dat ook niet, nevertheless werkt het nagenoeg altijd en voelt het zelden of nooit storend of doorslaggevend aan.

In BF4 bepaald de netcode in 50% van de gevallen wie wint en niet de spelers zelf, dat is een heel andere orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:06:
[...]

Geen enkele netcode is perfect en dat verwacht ook niemand. CS:GO met 100 ticks is dat ook niet, nevertheless werkt het nagenoeg altijd en voelt het zelden of nooit storend of doorslaggevend aan.

In BF4 bepaald de netcode in 50% van de gevallen wie wint en niet de spelers zelf, dat is een heel andere orde.
Ja heb het ook al wel meegemaakt dat ik nog om het hoekje dood neerval, maar dan check ik altijd even de ping van die knakker en dat is zonder uitzondering altijd een 150+ ping terwijl ik zelf dan met 25 ping speel. Ja, dan is het onvermijdelijk dat je dit krijgt. Ze zouden inmiddels best wel ping limieten kunnen gaan forceren, dan moet je maar op het goede datacentre spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

Er is verschil tussen kleine verschillen en af en toe eens net missen door netcode of gewoon compleete mags leegschieten op een enemy die dan vrolijk omdraait en jou daarna even afschiet, waarbij je dit merkt als een one hit kill, aangezien de netcode zo sloom is dat de snel vurende wapens sneller vuren dan de netcode bij kan houden :F Bf4 verkloot dit zo royaal dat ik zelfs ut99 op modem nog beter kon spelen dan dit, daar had je tenminste altijd een lag van 200ms waardoor je gewoon oefende om altijd voor je target te richten en zo toch redelijk kon spelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Inderdaad. Leek soms wel of je met de WoT RNG te maken had..... :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:30:
ut99 op modem nog beter kon spelen dan dit, daar had je tenminste altijd een lag van 200ms waardoor je gewoon oefende om altijd voor je target te richten en zo toch redelijk kon spelen.
oldskool }:O dubbele lijn ISDN inbellen (kpn blij) maar wel goeie ping :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

Kojoottii schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:16:
[...]
Ja heb het ook al wel meegemaakt dat ik nog om het hoekje dood neerval, maar dan check ik altijd even de ping van die knakker en dat is zonder uitzondering altijd een 150+ ping terwijl ik zelf dan met 25 ping speel. Ja, dan is het onvermijdelijk dat je dit krijgt. Ze zouden inmiddels best wel ping limieten kunnen gaan forceren, dan moet je maar op het goede datacentre spelen >:)
Maar andersom zie je hem toch ook veel eerder waardoor je nagenoeg al je headson 1v1 gevechten wint?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
steel123 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:50:
[...]

Maar andersom zie je hem toch ook veel eerder waardoor je nagenoeg al je headson 1v1 gevechten wint?!
Ja vast, maar dat valt niet op ;) De keren dat ik er in titanfall ook last van heb gehad kan ik op 1 hand tellen hoor, het is absoluut geen probleem in deze game. In elke online game zal je altijd verschillen hebben in ping en dus zal er op de server altijd aan 1 kant gesmokkeld moeten worden, daar ontkom je niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

De enige lag die ik tot nu toe ondervonden heb was terwijl mijn vrouw tegelijkertijd op 'Super HQ' Netflix zat te streamen. En zelfs dan nog is het grotendeels prima te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ChojinZ schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:59:
[...]

Lekker he! goed geschreven netcode. Dit spel is na BF4 echt een verademing!
Hier raak ik tenminste datgene waar ik op richt. :+
Dat is het hem, soms krijg je wel eens hitmarks zonder dat ze echt dood gaan, maar dat heeft iedere game last van en dat kan aan mijn verbinding liggen of de engine ;)
Maar vergelijkbaar met BF4 is het echt een verademing.

Hoewel ik last van micro stuttering heb enzo, kan ik nog aardig uit de voeten.
de 40MM schieten, doet me denken aan de Rocket launcher van Team fortress 2 ;)
ook al paar lekker airshots op pilots kunnen maken ermee en dat geeft wel echt een kick, wat ik dus ook in TF2 had.

Gisteren had ik alleen 1 potje waar de tegenstander echt te dom was voor woorden.
ik stond gewoon 15 - 0 en potje duurde ook maar 5 minuutjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
De uitleg van de source engine:

https://developer.valveso...ce_Multiplayer_Networking
Client and server hitboxes don't exactly match because of small precision errors in time measurement. Even a small difference of a few milliseconds can cause an error of several inches for fast-moving objects. Multiplayer hit detection is not pixel perfect and has known precision limitations based on the tickrate and the speed of moving objects.

The question arises, why is hit detection so complicated on the server? Doing the back tracking of player positions and dealing with precision errors while hit detection could be done client-side way easier and with pixel precision. The client would just tell the server with a "hit" message what player has been hit and where. We can't allow that simply because a game server can't trust the clients on such important decisions. Even if the client is "clean" and protected by Valve Anti-Cheat, the packets could be still modified on a 3rd machine while routed to the game server. These "cheat proxies" could inject "hit" messages into the network packet without being detected by VAC (a "man-in-the-middle" attack).

Network latencies and lag compensation can create paradoxes that seem illogical compared to the real world. For example, you can be hit by an attacker you can't even see anymore because you already took cover. What happened is that the server moved your player hitboxes back in time, where you were still exposed to your attacker. This inconsistency problem can't be solved in general because of the relatively slow packet speeds. In the real world, you don't notice this problem because light (the packets) travels so fast and you and everybody around you sees the same world as it is right now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
"In the real world, you don't notice this problem because light (the packets) travels so fast and you and everybody around you sees the same world as it is right now. "

nee joh hebben we geen lag in reallife, goh fijn te weten , info waar je wat aan hebt... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Kojoottii schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:25:
"In the real world, you don't notice this problem because light (the packets) travels so fast and you and everybody around you sees the same world as it is right now. "

nee joh hebben we geen lag in reallife, goh fijn te weten , info waar je wat aan hebt... ^^
Het is wel een goede vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
MicScott schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:27:
[...]

Het is wel een goede vergelijking.
Met wat fantasie kan je er iets van maken en het verduidelijkt wat hij bedoelt, maar het klopt natuurlijk van geen kanten als je zijn vergelijking verder doorvoert. Of maakt het universum berekeningen voor ons en communiceerd dat aan ons doormiddel van licht? ;) Wellicht een basis voor een nieuwe religie ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Pykow schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:19:
[...]

Dat is het hem, soms krijg je wel eens hitmarks zonder dat ze echt dood gaan, maar dat heeft iedere game last van en dat kan aan mijn verbinding liggen of de engine ;)
Maar vergelijkbaar met BF4 is het echt een verademing.
De game is zelfs zo goed dat ik fanboy gedrag begin te vertonen. Iets wat ik normaliter verafschuw. :X
Kojoottii schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:25:

Hebben we wel, maar valt niet op door de snelheid van het licht. Alles wat jij nu ziet ligt ook in het verleden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08
Zucht, leuke game om 3 min voor tijd in terecht te komen. Kwam binnen met 40-170. Uiteindelijk nog eens boven aan mijn eigen team ook. Matchmaking mag echt wel wat beter..

[ Voor 27% gewijzigd door wesleytjuh op 25-03-2014 17:17 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ChojinZ schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:16:
[...]

De game is zelfs zo goed dat ik fanboy gedrag begin te vertonen. Iets wat ik normaliter verafschuw. :X

[...]

Hebben we wel, maar valt niet op door de snelheid van het licht. Alles wat jij nu ziet ligt ook in het verleden. :)
Fanboy wordt ik nooit van een game :P Games haten doe ik eerder zoals Call of duty xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Kojoottii schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:05:
[...]

Met wat fantasie kan je er iets van maken en het verduidelijkt wat hij bedoelt, maar het klopt natuurlijk van geen kanten als je zijn vergelijking verder doorvoert. Of maakt het universum berekeningen voor ons en communiceerd dat aan ons doormiddel van licht? ;) Wellicht een basis voor een nieuwe religie ... :D
Het klopt wel degelijk. Onze waarneming wordt vertraagt door de snelheid van het licht, alleen is dit op korte afstanden verwaarloosbaar zodat dat we het in ons normale leven niet zullen waarnemen. Wij zijn er dus aan gewend om vrijwel geen vertraging te bemerken tussen een beweging en de waarneming daarvan. Dit gaat niet op wanneer je over multiplayer games praat aangezien daar een veel trager systeem tussen de beweging en de waarneming zit. Een systeem dat dermate traag is dat er vaak compensatie nodig is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Tsurany schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:19:
[...]

Het klopt wel degelijk. Onze waarneming wordt vertraagt door de snelheid van het licht, alleen is dit op korte afstanden verwaarloosbaar zodat dat we het in ons normale leven niet zullen waarnemen. Wij zijn er dus aan gewend om vrijwel geen vertraging te bemerken tussen een beweging en de waarneming daarvan. Dit gaat niet op wanneer je over multiplayer games praat aangezien daar een veel trager systeem tussen de beweging en de waarneming zit. Een systeem dat dermate traag is dat er vaak compensatie nodig is.
Ja ok, ik snap het pricipe.

Maar van lag zou er dan alleen sprake zijn wanneer je ook sneller dan het licht kan gaan ? :) Zoals je aangeeft nu zit iedereen op dezelfde server met exact dezelfde ping, om die vergelijking aan te houden. Dus gebeurd sowieso alles in sync voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Kojoottii schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:25:
[...]

Maar van lag zou er dan alleen sprake zijn wanneer je ook sneller dan het licht kan gaan ? :) Zoals je aangeeft nu zit iedereen op dezelfde server met exact de zelfde ping, om die vergelijking aan te houden. Dus gebeurd sowieso alles in sync voor iedereen :)
Tenzij je op de sterren gaat schieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Kojoottii schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:25:
[...]

Maar van lag zou er dan alleen sprake zijn wanneer je ook sneller dan het licht kan gaan ? :) Zoals je aangeeft nu zit iedereen op dezelfde server met exact dezelfde ping, om die vergelijking aan te houden. Dus gebeurd sowieso alles in sync voor iedereen :)
In feite is er continu sprake van "lag", alleen is die vertraging dermate klein dat het niet merkbaar is zonder specialistische apparatuur. Een goed voorbeeld van een vorm van "lag" in de echte wereld merk je tijdens onweer. De flits is er al maar de donderslag komt pas later aan omdat het geluid trager is dan het licht. Wil je echt lag ervaren in het licht moet je eerder kijken naar grotere afstanden zoals de afstand naar de zon. Als jij de zon ziet dan is dat een zon die al enkele minuten oud is, je hebt dus lag tussen jouw en de zon van enkele minuten. Als de zon dus spontaan stopt met branden kunnen wij dat pas enkele minuten later waarnemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Tsurany schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:30:
[...]

In feite is er continu sprake van "lag", alleen is die vertraging dermate klein dat het niet merkbaar is zonder specialistische apparatuur. Een goed voorbeeld van een vorm van "lag" in de echte wereld merk je tijdens onweer. De flits is er al maar de donderslag komt pas later aan omdat het geluid trager is dan het licht. Wil je echt lag ervaren in het licht moet je eerder kijken naar grotere afstanden zoals de afstand naar de zon. Als jij de zon ziet dan is dat een zon die al enkele minuten oud is, je hebt dus lag tussen jouw en de zon van enkele minuten. Als de zon dus spontaan stopt met branden kunnen wij dat pas enkele minuten later waarnemen.
Is dit niet 101 natuurkunde voor het VMBO? Maw, ik mag toch hopen dat de meeste tweakers dit princiepe wel kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Tsurany schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:30:
[...]

Ja 8 minuten ofzo is de afstand zon aarde voor licht, dat stukje van zijn voorbeeld klopt ook wel, tuurlijk zit er altijd een vertraging in wat je ziet. Maar anyway, offtopic, enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Post je favoriete titan/pilot builds en waar je ze voor gebruikt.. go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:04:
Titan: Stryder - Quad Rockets met RF + Elec Smoke + CLuster Missle + Dash Recharge + Waar ik zin in heb op dat moment.

Vooral gebruikt om Pilots en minions te jagen en te snipen op tragere Titans. Je bent zo snel weg uit onheil dat je vol op de aanval kan hiermee. Meest hilarische vind ik als er een trage TItan achter je aan zit dat je de hoek om gaat en smoke neerlegt en direct bij de eerste moske hitmarker een volle aanval inzet op de plek waarvan je weet dat hij zit. Zoveel cheap kills zo gemaakt. :)

Pilots: Ik doe maar wat met Carbine en Shotty. Die Smart Pistol snap ik niet. Lukt maar niet om meer dan 1 schot af te vuren ongeacht hoeveel locks ik heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:07:
[...]

Titan: Stryder - Quad Rockets met RF + Elec Smoke + CLuster Missle + Dash Recharge + Waar ik zin in heb op dat moment.

Vooral gebruikt om Pilots en minions te jagen en te snipen op tragere Titans. Je bent zo snel weg uit onheil dat je vol op de aanval kan hiermee. Meest hilarische vind ik als er een trage TItan achter je aan zit dat je de hoek om gaat en smoke neerlegt en direct bij de eerste moske hitmarker een volle aanval inzet op de plek waarvan je weet dat hij zit. Zoveel cheap kills zo gemaakt. :)

Pilots: Ik doe maar wat met Carbine en Shotty. Die Smart Pistol snap ik niet. Lukt maar niet om meer dan 1 schot af te vuren ongeacht hoeveel locks ik heb.
Lijkt sterk op mijn Stryder builds die ik gisteren heb gepost. Quad Rockets heb ik nog niet geprobeerd. Wanneer speel je die vrij?

Ik ben zelf ook geen fan van de smart pistol. Het is me nog steeds onduidelijk wanneer je nou eigenlijk je drie locks op een pilot hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad Rockets krijg je bij level 10. Worden door velen als slecht gezien maar ik vind ze wel chill om grote groepen tegelijk neer te maaien. Vooral goed tegen mannetjes en minder tegen grote robots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Voor degene met nvidia met die vreemde cpu drops/2-3sec. freezes, probeer eens een downgrade naar 331.82 - nu 3 potjes gespeeld zonder 1 lockup *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Supertof spel (vooral de snelle parcour waar écht maar nog heel weinig mensen optimaal gebruik van maken), maar m'n pc crashte net en nu krijg ik echt alleen nog maar ''couldn't find any servers'' of iets in die trend... Heel vreemd. Kom er gewoon totaal niet meer in.

EDIT: ''No servers found''

[ Voor 28% gewijzigd door Brutal1ty op 25-03-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 10-10 14:08
Brutal1ty schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:42:
Tof spel, maar m'n pc crashte net en nu krijg ik echt alleen nog maar ''couldn't find any servers'' of iets in die trend... Heel vreemd. Kom er gewoon totaal niet meer in.
Me 2 :X
himlims_ schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:33:
Voor degene met nvidia met die vreemde cpu drops/2-3sec. freezes, probeer eens een downgrade naar 331.82 - nu 3 potjes gespeeld zonder 1 lockup *O*
Ga ik ook eens proberen hoop dat t helpt!

[ Voor 34% gewijzigd door KaleBatzZ op 25-03-2014 20:48 ]

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Balen. Eindelijk eens tijd om eventjes te gamen (eventjes maar) wat echt zeldzaam is, heb ik dit -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
himlims_ schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:33:
Fijn om te horen dat de freezes zijn verholpen! :)
Ik hoor je nu al een tijdje over dit probleem en ik weet uit eigen ervaring (met andere games) hoeveel speel plezier zulk soort bugjes je kunnen ontnemen.

Overigens heb ik een GTX 780 maar heb ik nooit de freezes gehad. Net ff gekeken, en wat blijkt, ik draai al die tijd al 331.82. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 18:02

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Zojuist alles even losgetrokken in m'n kast en weer vast gezet. Ik heb ook random crashes (en soms kan ik ineens 4u spelen zoals afgelopen vrijdag). Ik snap er niks van hetzelfde gaat op bij andere games.

Vrijwel alles al gecontroleerd (kort topic gehad, dank aan mede tweakers voor de hulp). Het drukt mij wel om te kijken naar een nieuw systeem (ook een tijdje BSOD's gehad, nu helemaal voorbij... :S ).

Hopelijk red ik het nog tot de vakantie toeslag ;)

Edit:
:')

[ Voor 17% gewijzigd door Sumerechny op 25-03-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Omg... Titanfall lemmingtrain... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

titanfall server issues - status pagina
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flink ook, probeer inmiddels toch al wel een flinke tijd in game te geraken.
Server issues lijken ook op te gaan voor hun het forum van Respawn.

PC verzie trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Wel netjes: In main menu staat er ook een bericht over server issue's.

*gaat kijken of BF3 nog geinstalleerd staat*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon er zonet nog ff een potje of 5 in stampen, maar volgens de statuspagina's is het nog aan de gang.

Vind het trouwens wel een beetje verneukeratief dat ik naar een Xbox server status zit te staren terwijl ik de game op de PC speel... vooral ook omdat alleen de Xbox 360 en Xbox One als "affected platform" word aangegeven.
Het is dat die link gespammed wordt overal incl Titanfall twitter anders zou ik er echt niet over nadenken om daar te gaan kijken.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MicScott schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:04:
R 101 assault rifle met reflex en extended clip
Arc granade
Stim

Voor mij geen eens een keuze, net als cod games vind ik altijd dat je je zelf gigantische tegenhoud door geen all-round wapen te nemen. Nu is de assault rifle bijzonder all-round. Geeft me nog steeds een rush om met veel snelheid ads te gaan en in de lucht je tegenstander neermaaien. Extended mag, easy choice, door de snelheid kan je vaak al "gebouwen" verder zijn voordat iemand op je mini map blink reageert, bovendien in dit spel denk ik, laat ze maar komen :) Stim boven cloak, begin na 40 uur gameplay meestal vlekkeloos de cloacked manentjes te spotten ongeacht afstand. Stim is erg goed in een 1v1 gevecht en voor achtervolgingen.

Titan: atlas
Chaingun met extended mag
Smoke
Auto eject

Chaingun met extended mag, easy keuze als je altijd pilot hunter speelt. Heerlijk om pilots van ver van de daken af te “snipen”. Ook goed tegen titans om van achter de friendly titans enemy titans snel te slopen. Van dichtbij verlies je het van 40 MM en quad rockets, maar de effectiviteit tegen pilots te voet is top. Smoke om weg te komen en tegen rodeo pilots. Auto eject omdat pilots die ejecten gewoon prijs schieten zijn en ik lui ben, titan gevechten die ik maar net verlies kan altijd nog wel gelijk maken door een cloacked charge shot tijdens de eject. Vind het ook gewoon irritant om kansloos gekilled te worden tijdens een eject, hierdoor kan je vaak ook een mooie streak opbouwen en je titan snel weer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 11:35
evilpin0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:34:
Stim boven cloak, begin na 40 uur gameplay meestal vlekkeloos de cloacked manentjes te spotten ongeacht afstand.
Ook als je in een titan zit? Ik las in één van de tooltips dat respawn ervoor heeft gezorgd dat je cloaks als pilot nog kunt zien, maar dat ze vanuit een titan gezien echt onzichtbaar zijn.

Praktijkervaring bij mij duidt dat dit wel waar is, behalve dat je in een titan de jetpacks nog wel ziet, of haperingen als een cloakie wordt geraakt.

Wat dat betreft kan een cloak dus nog wel veel waarde hebben, maar dit is natuurlijk puur gebaseerd op persoonlijke speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
AerosPhere schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:20:
[...]

Ook als je in een titan zit? Ik las in één van de tooltips dat respawn ervoor heeft gezorgd dat je cloaks als pilot nog kunt zien, maar dat ze vanuit een titan gezien echt onzichtbaar zijn.

Praktijkervaring bij mij duidt dat dit wel waar is, behalve dat je in een titan de jetpacks nog wel ziet, of haperingen als een cloakie wordt geraakt.

Wat dat betreft kan een cloak dus nog wel veel waarde hebben, maar dit is natuurlijk puur gebaseerd op persoonlijke speelstijl
Maar als Pilot kan je Titans ook ontwijken door gewoon bewegelijk bezig te zijn. Stim verhoogt ook je health regen rate, wat erg handig kan zijn in 1v2+ gevechten. En verder kan je cloak makkelijk spotten als Pilot ja en dat is ook de bedoeling.

Verder gebruik ik:

R101c (hcog + extended mags) of EVA shottie (extended mags), B3 wingman en mag launcher of charge rifle met stim, arc nades of satchel charges (meestal toch wel arc nades), enhanced parkour en minion detector.

of

CAR (hcog + counterweight) of compact SMG (hcog + scatterfire) en dan met run n gun in plaats van enhanced parkour.

of iets anders, maar dan ga ik duidelijk merken dat ik met 'mindere' wapens bezig ben.

Titan loadout verander ik meestal naar waar in zin in heb. Leukste vind ik nog wel ogre + triple threat (extended mags) + smoke + cluster + big punch + nuclear ejection (hoewel deze niet zo nuttig is meestal). En dan constant bot spawns en objectives spammen met nades (pak je ook wel vaak een pliot mee) en andere Titans omhelzen met nades, smoke, cluster en melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
AerosPhere schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:20:
[...]

Stim werkt ook goed om weg te komen tegen titans :) Klopt wat je zegt, pilots zijn zo goed als onzichtbaar met cloak als je in een titan zit maar kunnen dan niet schieten, want dan verdwijnt de cloak, ze zijn dus niet gevaarlijk. Je kan ze echter wel zien als ze jumpen, dan zijn ze ineens even zichtbaar. De kans is groot dat jij de titan eerst ziet en je snel dekking kan zoeken, daarom vind ik cloak zelf echt ruk vergeleken met stim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Laatst online: 21:19
Gundogan schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:32:
CAR (hcog + counterweight) of compact SMG (hcog + scatterfire) en dan met run n gun in plaats van enhanced parkour.
Run n Gun is een waardeloze perk. Als je op iemand wil schieten terwijl je rent, dan moet je recht op hem aflopen. Je maakt jezelf dus een makkelijk doelwit en rennen en schieten tegelijk is sowieso niet echt een voordeel. Je kan beter snelheid maken en schieten terwijl je door de lucht vliegt en/of strafen.

Enhanced parkour is handig als je de maps nog niet helemaal kent, maar ook daar heb je op een gegeven moment weinig aan, omdat je toch nooit zo lang over een muur wil rennen. Power cell, vooral met stim, heb ik uiteindelijk het meest aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
KoningStoma schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:00:
[...]

Run n Gun is een waardeloze perk. Als je op iemand wil schieten terwijl je rent, dan moet je recht op hem aflopen. Je maakt jezelf dus een makkelijk doelwit en rennen en schieten tegelijk is sowieso niet echt een voordeel. Je kan beter snelheid maken en schieten terwijl je door de lucht vliegt en/of strafen.

Enhanced parkour is handig als je de maps nog niet helemaal kent, maar ook daar heb je op een gegeven moment weinig aan, omdat je toch nooit zo lang over een muur wil rennen. Power cell, vooral met stim, heb ik uiteindelijk het meest aan.
Of tijdens parkour of blijven rennen terwijl je hordes bots neer maait of sneller het gat tussen jou en de andere speler verkleinen. Niet echt waardeloos dus. En met enhanced parkour blijf je ook langer wallhangen (als in niet 3x herpositioneren als je een punt in hardpoint moet cappen wat weer veel geluid maakt). Power cell is ook wel handig, maar nooit echt gehad van 'goh had ik hier nou weer stim'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gundogan schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Of tijdens parkour of blijven rennen terwijl je hordes bots neer maait of sneller het gat tussen jou en de andere speler verkleinen. Niet echt waardeloos dus. En met enhanced parkour blijf je ook langer wallhangen (als in niet 3x herpositioneren als je een punt in hardpoint moet cappen wat weer veel geluid maakt). Power cell is ook wel handig, maar nooit echt gehad van 'goh had ik hier nou weer stim'.
Hip fire accuracy is sowieso ruk. Fast reload vind ik een stuk beter ivm de bots die rond lopen en ook af en toe afgeschoten moeten worden, met fast reload wordt je minder snel verast tijdens een reload na het neer maaien van bots.

Nooit gehad dat een vijand net een hoekje om liep en je dacht; goh wel handig als ik wat sneller liep? :P Het "stacked" ook met wall running, je kan met stim dus echt heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ik ben nu level 30 en dacht voor het eerst, laat ik eens customs gaan proberen ;)
klik ik nog steeds steeds op assault bovenaan ipc custom pilot.
Ik vindt nog steeds dat je hier een naam aan kunt geven, nu staat er custom pilot 1 en dan vergeet ik dat ik daar iets op gezet had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
evilpin0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:32:
[...]

Hip fire accuracy is sowieso ruk. Fast reload vind ik een stuk beter ivm de bots die rond lopen en ook af en toe afgeschoten moeten worden, met fast reload wordt je minder snel verast tijdens een reload na het neer maaien van bots.

Nooit gehad dat een vijand net een hoekje om liep en je dacht; goh wel handig als ik wat sneller liep? :P Het "stacked" ook met wall running, je kan met stim dus echt heel snel.
Daarom ook de CAR + counterweight. Dan is dat ook niet meer ruk. Compact SMG + scatterfire is wat meer tricky, maar ook wel te doen alhoewel je dan eigenlijk in EVA territorium bezig bent. En reload speed in Titanfall vind ik voor mezelf echt een non-issue eigenlijk (maar ik gebruikte ook nooit sleight of hand in CoD, dus ik ben er aan gewend kennelijk).

Maar duidelijk verschillende persoonlijke voorkeuren hier, doet de game dat ook weer goed ondanks het 'beperkte' aanbod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gundogan schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:42:
[...]

Daarom ook de CAR + counterweight. Dan is dat ook niet meer ruk. Compact SMG + scatterfire is wat meer tricky, maar ook wel te doen alhoewel je dan eigenlijk in EVA territorium bezig bent. En reload speed in Titanfall vind ik voor mezelf echt een non-issue eigenlijk (maar ik gebruikte ook nooit sleight of hand in CoD, dus ik ben er aan gewend kennelijk).

Maar duidelijk verschillende persoonlijke voorkeuren hier, doet de game dat ook weer goed ondanks het 'beperkte' aanbod. :)
Klopt, de build die ik zelf als beste ervaar zie ik niet iedereen mee lopen ala bf4 (ACE 23). Zie eigenlijk alle soorten wapen goed verdeeld gebruikt worden. Maakt het spel echt een stuk leuker.

Ook balance is gewoon top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
evilpin0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:34:
[...]

R 101 assault rifle met reflex en extended clip
Arc granade
Stim
exact ook mijn favo setup , en dan met power cell voor nog meer stim en titanwarp ding, zodat je makkelijk andere titans kan pletten :P

Stim is best OP, let maar eens op hoeveel damage je kan tanken als je Stim activeerd in een gevecht, plus je kan op dat moment ook meteen als een stuiterbal gaan rond bouncen.
Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste