R 101 assault rifle met reflex en extended clip
Arc granade
Stim
Voor mij geen eens een keuze, net als cod games vind ik altijd dat je je zelf gigantische tegenhoud door geen all-round wapen te nemen. Nu is de assault rifle bijzonder all-round. Geeft me nog steeds een rush om met veel snelheid ads te gaan en in de lucht je tegenstander neermaaien. Extended mag, easy choice, door de snelheid kan je vaak al "gebouwen" verder zijn voordat iemand op je mini map blink reageert, bovendien in dit spel denk ik, laat ze maar komen

Stim boven cloak, begin na 40 uur gameplay meestal vlekkeloos de cloacked manentjes te spotten ongeacht afstand. Stim is erg goed in een 1v1 gevecht en voor achtervolgingen.
Titan: atlas
Chaingun met extended mag
Smoke
Auto eject
Chaingun met extended mag, easy keuze als je altijd pilot hunter speelt. Heerlijk om pilots van ver van de daken af te “snipen”. Ook goed tegen titans om van achter de friendly titans enemy titans snel te slopen. Van dichtbij verlies je het van 40 MM en quad rockets, maar de effectiviteit tegen pilots te voet is top. Smoke om weg te komen en tegen rodeo pilots. Auto eject omdat pilots die ejecten gewoon prijs schieten zijn en ik lui ben, titan gevechten die ik maar net verlies kan altijd nog wel gelijk maken door een cloacked charge shot tijdens de eject. Vind het ook gewoon irritant om kansloos gekilled te worden tijdens een eject, hierdoor kan je vaak ook een mooie streak opbouwen en je titan snel weer krijgen.