Er klopt iets niet met je zin echter:
Je kan niet offline spelen... En anders is het frappant dat ze allemaal wel praten door hun mics en terug typen naar me

Ik heb meerdere teams gehad met G2 t/m G6 spelers (geen idee waarom die nog campaign spelen... ) die niet mee konden komen met n00bs (myself included) uit mijn team
Wat ik wel merk is dat het niveau per match echt énorm verschilt. Ik heb potjes gehad met 16+ pilot kills, 30 grunt kills en 1 death maar ook potjes met 2 pilot kills, 14 grunt kills en 6 deaths

Alsof ik ineens tussen de betere spelers kwam (en level zegt overigens echt helemaal niks van wat ik heb gezien).
Ook merk ik dat je in attrition vaak solo meer verschil kan maken dan in hardpoint domination. Logisch ook wel, maar alsnog.
I like it so far! Alleen moet ik wel m'n rig gaan upgraden denk ik... helaas niet genoeg geld voor

De intense framedrops die, gelukkig niet al te vaak, voorkomen op bepaalde maps zijn erg hinderlijk
En als laatste puntje valt me op dat zelfs de G+ mensen die ik tegen ben gekomen eigenlijk maar weinig parcour doen behalve om op een gebouw te komen of van gebouw naar gebouw te gaan. Schieten terwijl wall-running? Nahh... Hangen aan de muur in stealth? Nahh... Wel zatne er een paar zéér goede schutters tussen, waarbij ik echt geen schijn van kans had
[
Voor 44% gewijzigd door
Brutal1ty op 27-03-2014 17:42
]