Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xp glitch al iemand tegengekomen, of is dit al oud nieuws?

http://www.xpgamesaves.co...nfall-wall-breach-glitch/

Zelf een keer gehad dat ik alleen me wapens alleen door aim kon kijken, alleen uit hets pel gaan kon dit oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Eerste DLC kost $10, nieuwe gamemodes zijn niet onderdeel van de DLC pakketten en gratis.

https://twitter.com/VinceZampella/status/448573721691709440
https://twitter.com/VinceZampella/status/448570645001953280

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 26-03-2014 12:50 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:22

codex

Geen OpenAI agent :)

Mijn meest gebruikte setup:
R-101C met silencer en iron sights
Sidewinder
Wingman
Cloak
Satchel Charge
Quick Reload
Minion Detector

Titan altijd Stryder met 40MM, Cluster, Nuclear Ejection en auto eject

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 22:37
reemprive schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:25:
Mijn meest gebruikte setup:
R-101C met silencer en iron sights
Sidewinder
Wingman
Cloak
Satchel Charge
Quick Reload
Minion Detector

Titan altijd Stryder met 40MM, Cluster, Nuclear Ejection en auto eject
Close, close! Ik heb de arc grenade er nog naast (aangezien die extreem veelzijdig is en uiterst effectief tegen titans) in plaats van de satchel en de extra ordenance in plaats van de quick reload.

Mijn ervaring is dat alle perks die tijd schelen (regen/ordnance/reload etc.), in de praktijk te weinig merkbare winst opleveren ten opzichte van de andere perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Vind zelf dat de silencer de r101c verpest voor afstand schoten. Ook zie ik het nu van minion dector niet echt, althans niet in pilot hunter mode.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
evilpin0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:40:
Vind zelf dat de silencer de r101c verpest voor afstand schoten. Ook zie ik het nu van minion dector niet echt, althans niet in pilot hunter mode.
Spelers spawnen bij bots of bots spawnen bij spelers. In Attrition is dit zeker zo, maar kan ook gelden voor alle andere gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
evilpin0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:40:
Minions spawnen rond pilots en waar je eigen minions van de minimap verdwijnen, daar zijn pilots. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ah! Duidelijk, maargoed als minions verdwijnen is er een pilot aan het schieten die is dan spotted op mini map (tenzij silencer).

Dat vind ik ook het grote plus punt aan pilot hunter, dat je niet direct geneigd bent alle minions neer te maaien maar je meer gefocust bent op het vinden en "hunten" op pilots. Levert vind ik zelf zeker spannender gameplay op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
evilpin0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:54:
Ah! Duidelijk, maargoed als minions verdwijnen is er een pilot aan het schieten die is dan spotted op mini map (tenzij silencer).

Dat vind ik ook het grote plus punt aan pilot hunter, dat je niet direct geneigd bent alle minions neer te maaien maar je meer gefocust bent op het vinden en "hunten" op pilots. Levert vind ik zelf zeker spannender gameplay op!
Ik vind pilot hunter daardoor juist wat minder dynamisch gek genoeg. In artrition moet je wel én minions afmaken én pilots om te winnen. Je kan het je niet veroorloven om je te focussen op 1 van de twee.

Wanneer de pilot only mode er is zal ik die wel grijs gaan spelen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 13:37
Wat ook wel goed werkt in Attrition wanneer je een groepje minions omlegt is om ( uiteraard ) meteen daar weg te gaan, maar dan nog even op een plekje in de buurt rond te hangen vanwaar je je oude plekje in de gaten kan houden. Zeker als je tegen goede spelers speelt, komen er dan altijd wel wat spelers op af namelijk en kan je hen weer pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Coole is dat je in gebouwen kan blijven wallrunnen, vooral als de layout een beetje vierkant is kan je gewoon aan het plafond geplakt blijven, helemaal leuk om ze dan de kammer binnen te zien rennen.

Pilot hunter mode mag idd snel komen, die titans komen gewoon te snel. Het is mooi de game veranderd en je vaak nieuwe kansen biedt maar het is amper leuk om iemand een burn card te zien gebruiken voor een instant titan of iemand na 1 min al in een titan te zien rondlopen.

Beste zou een soort game mode zijn waar een bepaalde target gehaald moet worden voordat titans beschikbaar komen, en dat ze dan voor iedereen gelijk beschikbaar komen. Want om eerlijk te zijn is zon titan wel een erg goede beloning als je als redelijke speler een lading kanloze noobs afschiet en dan beloont wordt met extra power om dus nog meer kills te maken en het helemaal kansloos te maken.

[ Voor 63% gewijzigd door evilpin0 op 26-03-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:02

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

evilpin0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:30:
Coole is dat je in gebouwen kan blijven wallrunnen, vooral als de layout een beetje vierkant is kan je gewoon aan het plafond geplakt blijven, helemaal leuk om ze dan de kammer binnen te zien rennen.

Pilot hunter mode mag idd snel komen, die titans komen gewoon te snel. Het is mooi de game veranderd en je vaak nieuwe kansen biedt maar het is amper leuk om iemand een burn card te zien gebruiken voor een instant titan of iemand na 1 min al in een titan te zien rondlopen.

Beste zou een soort game mode zijn waar een bepaalde target gehaald moet worden voordat titans beschikbaar komen, en dat ze dan voor iedereen gelijk beschikbaar komen. Want om eerlijk te zijn is zon titan wel een erg goede beloning als je als redelijke speler een lading kanloze noobs afschiet en dan beloont wordt met extra power om dus nog meer kills te maken en het helemaal kansloos te maken.
Vind je dat echt? Ansich is een Titan relatief kwetsbaar toch?

Maar ik kan me nu wel indenken dat dat voor kansloze spelers misschien anders ligt..die weten waarschijnlijk niet (of minder goed) hoe een Titan benadert kan/moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Denk dat dat ook nu nog wel komt omdat er echt veeeeel noobs rondlopen, die geen idee hebben hoe ze als pilot een titan het leven zuur kunnen maken. Hoe vaak je inderdaad een titan burncard neerploft en het andere team er gewoon niets tegen in kan brengen is gewoon te hoog. Terwijl een team 1 titan echt zo weg kan krijgen als ze beetje handig zijn. Paar arc nades, en vervolgens sidewinder, archer , charge rifle erop ...weg is de titan.
Zelfde ook in latere stadia, waar je titan vs titan gevechten hebt, dan juist kan je als pilot beslissen welke titan dat gaat overleven door je eigen titans te helpen met je anti-titan wapens/ rodeo. Maar dat zie ik echt verdomde weinig gebeuren.

[ Voor 43% gewijzigd door Kojoottii op 26-03-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sumerechny schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:46:
[...]

Vind je dat echt? Ansich is een Titan relatief kwetsbaar toch?

Maar ik kan me nu wel indenken dat dat voor kansloze spelers misschien anders ligt..die weten waarschijnlijk niet (of minder goed) hoe een Titan benadert kan/moet worden.
Een titan is niet kwestbaar tegen 1 pilot, ook niet echt tegen 2. Simpelweg omdat een titan snel kan weg komen (behalve de orgre), de pilot gespot is als hij schiet, er een indicator is bij de titan waarvandaan hij beschoten wordt, de titan de pilots zo goed als one hit shot, hij shields regent, de pilots kwesbaar zijn voor andere pilots tijdens de titan hunt.

Ook de wapens voor pilots vind ik niet echt geschikt om een titan te killen, de charge rifle sloopt het schild snel maar wordt daarna vrij waardeloos en de andere wapens missen bereik.

Ook de chaingun voor de titan is tegen pilots wel ehhh...mischien wel het sterkste wapen wat ik ooit in een online shooter ben tegen gekomen :P

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 26-03-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
evilpin0 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:54:
[...]

Een titan is niet kwestbaar tegen 1 pilot, ook niet echt tegen 2. Simpelweg omdat een titan snel kan weg komen (behalve de orgre), de pilot gespot is als hij schiet, er een indicator is bij de titan waarvandaan hij beschoten wordt, de titan de pilots zo goed als one hit shot, hij shields regent, de pilots kwesbaar zijn voor andere pilots tijdens de titan hunt.

Ook de wapens voor pilots vind ik niet echt geschikt om een titan te killen, de charge rifle sloopt het schild snel maar wordt daarna vrij waardeloos en de andere wapens missen bereik.

Ook de chaingun voor de titan is tegen pilots wel ehhh...mischien wel het sterkste wapen wat ik ooit in een online shooter ben tegen gekomen :P
Arc grenades jonguh! ;) Je gooit er 1 tegen de titan, heeft hij paar seconden brakke view en heeft ie geen schild meer. Maar idd 1 vs 1 tegen een titan moet je niet doen, altijd even wachten tot hij aandacht heeft voor iemand anders :P 2 vs 1 kan echt wel prima, 1 die aandacht trekt met een arc grenade ofzo en dan snel wegrent en de ander schiet in zijn rug. Of 1 springt op zijn rug, en lokt de pilot naar buiten ander wacht hem op ... you name it. Opties genoeg om Titans het moeilijk te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Kojoottii op 26-03-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Kojoottii schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Arc grenades jonguh! ;) Je gooit er 1 tegen de titan, heeft hij paar seconden brakke view en heeft ie geen schild meer. Maar idd 1 vs 1 tegen een titan moet je niet doen, altijd even wachten tot hij aandacht heeft voor iemand anders :P
Haha idd! Die krengen vergeet ik altijd conseqent te gebruiken. Dan zou je nog best een kans maken met een high dps anti titan wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat ze die smart pistol hebben generft danwel gaan nerfen? Echt jammer want van alle dingen die je over dat apparaat kan zeggen is het overpowered zijn er niet een van, hoop niet dat dit het gevolg gaat hebben dat hij onklaar gemaakt wordt want vind het wel leuk hem te gebruiken, vers concept.
Heb liever dat ze naar de shotgun kijken, en de instakill bij schoppen. Ook balance naar SMG type wapes ten opzichte van de AR/Carbine die je vanaf het eerste moment hebt kan beter. Ikzelf gebruik iig nooit iets anders dan de AR omdat dat ding gewoon lekker schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ik heb mn loadout aangepast:

Cloak > Stim: Ik ben wel niet meer onzichtbaar maar ik kan nu een rondje over de daken rennen en een Titan volledig verwarren. De arch-granate helpt hier ook goed bij:).
Frag > Arch granate: Zie hier boven
Carbine > SMG: Ik speel vrij mobiel dus ben vrij snel dichtbij een tegenstander. SMG gaat de tegenstander stukken sneller neer!

Bedankt voor de voorgaande loadout tips mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
http://www.titanfall.com/...rs-just-as-much-as-you-do
Q.) So what happens if I get banned?
A.) Great news: you get to keep playing Titanfall! Less-great news: you only get to play with other cheaters. You can play with other banned players in something that will resemble the Wimbledon of aimbot contests. Hopefully the aimbot cheat you paid for really is the best, or these all-cheater matches could be frustrating for you. Good luck.
Wut? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Rofl, waarom ook niet :P Wil echt graag een keer zo'n potje zien, denk dat de lol er dan snel vanaf is :)

En respawn kan ze ondertussen perfect in de gaten houden als ze willen en intel verzamelen van de aanwezige cheats. Althans dat kan ik me als een motief voorstellen van respawn

[ Voor 46% gewijzigd door Kojoottii op 26-03-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt, vrij hilarisch hoe ze dit aanpakken. Nu maar hopen dat hun fairfight ding werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Man, ik ging helemaal stuk toen ik dat las. Geweldige oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Ik heb een alienware laptop m14x R2. Gisteren heb ik titanfall gekocht online en geïnstalleerd (49gb).

Hij draaide half op low en half op medium settings. Maar hij speelde erg soepel en goed.

Vandaag ga ik het weer spelen en nu hapert hij opeens, alles staat uit en hetzelfde als gisteren, zelfs op lagere Graphics hapert hij nu...

Kan iemand mij vertellen waar dit aan zou kunnen liggen of wat ik hier tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:58:
Hallo allen,

Ik heb een alienware laptop m14x R2. Gisteren heb ik titanfall gekocht online en geïnstalleerd (49gb).

Hij draaide half op low en half op medium settings. Maar hij speelde erg soepel en goed.

Vandaag ga ik het weer spelen en nu hapert hij opeens, alles staat uit en hetzelfde als gisteren, zelfs op lagere Graphics hapert hij nu...

Kan iemand mij vertellen waar dit aan zou kunnen liggen of wat ik hier tegen kan doen?
Zit de stekker van je laptop wel in het stopcontact? 8)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:01:
[...]

Zit de stekker van je laptop wel in het stopcontact? 8)
Jep, gisteren en vandaag..:(

Edit: snap er niks meer van, start het vanochtend op en opeens werkt het weer vloeiend.. Alleen m'n huis reageert nog niet goed op schieten, beweging wel maar hij niet schiet altijd met de muisknop van de losse muis en de mousepad.. Iemand nog een idee of hier een instelling ban is? Semi automatisch is echt kansloos als hij 1 van de 5x schieten echt wat doet..

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:02:
[...]
Alleen m'n huis reageert nog niet goed op schieten
Je moet ook niet schieten op je huis.. :')

Sorry, bad joke...

Andere muis al geprobeerd?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja beetje slecht, maar iPad met autocorrectie is niet alles:) nog niet andere muis maar mijn mousepad reageert niet beter en dat is raar.. Zal eens een andere proberen alhoewel het daar niet aan lijkt te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Heb nog maar een paar van de 15 maps gezien, bijna beiden campagnes uitgespeeld (level 23, 3 uur played) en het gaat al vrij goed, waarschijnlijk omdat ik die maps een beetje ken nu. Sta altijd 1e of 2e in attrition met meeste pilots killed en minste deaths (gemiddeld in die paar potjes dan heh...) en het bevalt goed! Denk dat Capture The Flag enzo heel leuk zijn in Titanfall, maar ik maak eerst m'n militia campagne nog even af voor ik daar aan ga beginnen.

Is goed te spelen en lekker soepel op een paar maps na waar m'n framerate echt ineens keldert als een gek, zelfde als er meerdere titans aan het vechten zijn, maar dat mag de pret niet derven. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 27-03-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is inmiddels iets bekend over server-browser / map-selector? zou wel leuk zijn dat je zelf kunt kiezen welke map(pen) je wilt spelen.

de eerst volgende DLC gaat $10 kosten }:O <- niets DPC melkkoe

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 27-03-2014 11:14 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Bij CTF heb ik altijd het probleem dat ik door de chaos en het feit dat ik de maps nog niet zo goed ken vaak geen idee heb waar ik de vijandelijke vlag naartoe moet brengen. Misschien mis ik iets, maar is er ergens een indicator waar de vlag naartoe gebracht moet worden? Dit geldt enkel als de vijand met onze vlag weg is, anders is het pretty obvious natuurlijk.
himlims_ schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:07:
de eerst volgende DLC gaat $10 kosten }:O <- niets DPC melkkoe
Alles hangt er natuurlijk vanaf wat (en hoeveel) er gaat inzitten.

[ Voor 26% gewijzigd door tovade op 27-03-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nofi; maar hoe kun je dat missen? ding (icoon van vlag) van beide teams 2cm groot in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Ja natuurlijk, maar als de vijand met onze vlag weg is, dan verplaatst dat icoon van onze vlag toch op de minimap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geen idee; meestal is de oppervlakkte van de minimap maar een klein gedeelte van de map; je hebt 2 icoontjes in je display staan. als tegenstander jouw vlag heeft staat er bij 'kill', kwestie van naar icoontje lopen en poppetje opblazen :+ vind sowieso al jammer dat er zoń indicator is, volgens mij was dat 'vruuger' bij UT niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001

Stewie!

Keen must die!

Geweldig he! En het werkt echt goed, is een leuke creatieve oplossing vergeleken met het normale uitsluiten/bannen van de valsspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Brutal1ty schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:55:
Heb nog maar een paar van de 15 maps gezien, bijna beiden campagnes uitgespeeld (level 23, 3 uur played) en het gaat al vrij goed, waarschijnlijk omdat ik die maps een beetje ken nu. Sta altijd 1e of 2e in attrition met meeste pilots killed en minste deaths (gemiddeld in die paar potjes dan heh...) en het bevalt goed! Denk dat Capture The Flag enzo heel leuk zijn in Titanfall, maar ik maak eerst m'n militia campagne nog even af voor ik daar aan ga beginnen.

Is goed te spelen en lekker soepel op een paar maps na waar m'n framerate echt ineens keldert als een gek, zelfde als er meerdere titans aan het vechten zijn, maar dat mag de pret niet derven. :D
Dit had ik ook tot dat ik online ging spelen, niveau ligt een stuk hoger. Vind het vooral lastig om titan te killen zowel als pilot als titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
himlims_ schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:45:
geen idee; meestal is de oppervlakkte van de minimap maar een klein gedeelte van de map; je hebt 2 icoontjes in je display staan. als tegenstander jouw vlag heeft staat er bij 'kill', kwestie van naar icoontje lopen en poppetje opblazen :+ vind sowieso al jammer dat er zoń indicator is, volgens mij was dat 'vruuger' bij UT niet het geval.
Ja, dat heb ik door. :) Maar als ik bvb de vijandelijk vlag heb en de vijand heeft onze vlag, dan denk ik niet dat er ergens een icoontje is dat zegt: "hier moet de vlag naartoe". Nu ja, vanavond nog eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Versteegrob schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:48:
[...]

Dit had ik ook tot dat ik online ging spelen, niveau ligt een stuk hoger. Vind het vooral lastig om titan te killen zowel als pilot als titan.
Dat is mooi, dat betekend dat er een goede learning cruve in zit en niet door iedereen zomaar goed gespeeld kan worden. Tijd die je investeerd kom dus tengoede van je spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Voor iedereen die blijft hangen bij Gen5, ze passen de gooser challenge aan.

Zelf ben ik nog lang niet zo ver maar ik voel me toch een beetje opgelucht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Sumerechny schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:50:

Oh beter, sinds ik g5 ben echt geen 1 pilot meer zien ejecten namelijk. 5 stuks ga ik nog wel redden voor lvl 50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Fijn ja, wat een verschil in organisatie als je het vergelijkt met DICE zeg. Ze passen alles snel aan, goede aanpassingen en het wordt daadwerkelijk beter door de aanpassingen. Hopelijk werkt crossfire snel en dan ben ik ook te vrede. Moet Titanfall of AMD het crossfire maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Kojoottii schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:09:
[...]

Oh beter, sinds ik g5 ben echt geen 1 pilot meer zien ejecten namelijk. 5 stuks ga ik nog wel redden voor lvl 50 :)
Ik ben nu lvl 41 ofzo (niks Gen ;) ) en ik heb nog maar 1 ejecting piloot neergeschoten in mijn 17u spelen.

*zoekt snel op internet* Ah, dit is een goede tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 25-09 09:11
Match-making is nog steeds een drama, zit je in een team met 5 man tegen 6 die allemaal al veel langer Titanfall spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Sumerechny schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:50:

50 is wel veel maar 5 is wel direct het andere uiterste 8)7 mag heus wel wat uitdaging in zitten. niet alles hoeft binnen een week of maand binnen te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Vanmiddag in een pot op een haar na gemist door een sniper van 3 blokken afstand. Ik achter een huis wegduiken en parkour die kant op met stim. Duik op 3 verdiepingen hoogte achter hem op...*snap*..nek gebroken.

Heerlijk!

Dit maak het feit dat ik een matige speler ben helemaal goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Versteegrob schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:48:
[...]

Er klopt iets niet met je zin echter:
Je kan niet offline spelen... En anders is het frappant dat ze allemaal wel praten door hun mics en terug typen naar me :P Ik heb meerdere teams gehad met G2 t/m G6 spelers (geen idee waarom die nog campaign spelen... ) die niet mee konden komen met n00bs (myself included) uit mijn team :D

Wat ik wel merk is dat het niveau per match echt énorm verschilt. Ik heb potjes gehad met 16+ pilot kills, 30 grunt kills en 1 death maar ook potjes met 2 pilot kills, 14 grunt kills en 6 deaths :+ Alsof ik ineens tussen de betere spelers kwam (en level zegt overigens echt helemaal niks van wat ik heb gezien).

Ook merk ik dat je in attrition vaak solo meer verschil kan maken dan in hardpoint domination. Logisch ook wel, maar alsnog.

I like it so far! Alleen moet ik wel m'n rig gaan upgraden denk ik... helaas niet genoeg geld voor :+ De intense framedrops die, gelukkig niet al te vaak, voorkomen op bepaalde maps zijn erg hinderlijk :D

En als laatste puntje valt me op dat zelfs de G+ mensen die ik tegen ben gekomen eigenlijk maar weinig parcour doen behalve om op een gebouw te komen of van gebouw naar gebouw te gaan. Schieten terwijl wall-running? Nahh... Hangen aan de muur in stealth? Nahh... Wel zatne er een paar zéér goede schutters tussen, waarbij ik echt geen schijn van kans had _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door Brutal1ty op 27-03-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
Zantiath schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:33:
[...]

Dat is mooi, dat betekend dat er een goede learning cruve in zit en niet door iedereen zomaar goed gespeeld kan worden. Tijd die je investeerd kom dus tengoede van je spel.
Persoonlijk vind ik de uitspraak "Easy to learn, difficult to master" erg goed passen bij TF.
:)

Ow, en iemand al geprobeerd te quickscopen? Werkt niet echt voor mijn gevoel. Toch kom ik mensen tegen die het wel goed kunnen. Iemand tips?

[ Voor 15% gewijzigd door ChojinZ op 27-03-2014 17:43 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-03-2024
Hey, ik lees al een paar pagina's mee met jullie en de meer ik lees de meer ik geneigt ben om ook TTF te halen. Alleen ik zit een beetje krap op het moment en zag eerder voorbij komen dat mensen via VPN em uit de Mexicaanse Origin store hebben gehaalt. Ik vroeg mij af of dit safe is kwa bannen en revoking van de key?Ik las ergens anders dat ze mensen misschien zouden bannen van verdere aankoop van Origin producten. Het zou zo zuur zijn als zo iets het geval is.

Thanks alvast!

If it's worth doing, it's worth overdoing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:46:
[...]

Geweldig he! En het werkt echt goed, is een leuke creatieve oplossing vergeleken met het normale uitsluiten/bannen van de valsspeler.
Leuk, maar niet origineel. Bij GTA IV werden modders al bij elkaar geplaatst om de 'regulars' te ontzien.

Al werkte dat niet 100%

[ Voor 5% gewijzigd door rgras op 27-03-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sumerechny schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:26:
Carbine > SMG: Ik speel vrij mobiel dus ben vrij snel dichtbij een tegenstander. SMG gaat de tegenstander stukken sneller neer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ha! LEGO is cool maar dit gaat wel ver.

.....dat gezegd hebbende zijn de eerste builds in Minecraft er al? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
Oh never mind. Ik heb em al gekocht via een webwinkel. Nou maar wachten tot die 50 gig binnen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-03 09:04
Flame_Flowe schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:04:
[...]

Oh never mind. Ik heb em al gekocht via een webwinkel. Nou maar wachten tot die 50 gig binnen is..
Gaat best snel, volgensmij is de echte download 20 gig.
De installatie is 50 gig, best wel heel veel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

teunwillems schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:27:
[...]

Heeft met de audio bestanden te maken oid. Om de low end systemen niet te belasten zijn die uitgepakt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
Sumerechny schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:34:
[...]

Heeft met de audio bestanden te maken oid. Om de low end systemen niet te belasten zijn die uitgepakt ofzo.
Ja klopt, ze hebben geen compressie gebruikt.
Zou het fijn vinden als ze er een optie voor maken, maar denk niet dat ze dat doen.
Want ik (net als veel anderen denk ik) hebben de game op SSD's staan, en die hebben meestal niet zoveel ruimte.

[ Voor 7% gewijzigd door teunw op 27-03-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Sumerechny schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:34:
[...]

Die audio bestanden zijn zo groot omdat Origin het niet mogelijk maakt een specifiek language pack te distribueren. Vandaar dat Respawn alle verschillende vertalingen moest leveren aan elke klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Oh, wat een genot om van een AAA developer zulke informatie te krijgen waarin zelfs ook nog eens wordt toegegeven dat het huidige systeem niet werkt. :)

Die improved matchmaking servers waren gisteravond alleen nog beschikbaar voor de Xbone en dan alleen voor US eastcoast en US westcoast servers. Hopelijk komen ze snel voor de pc beschikbaar en dan wereldwijd. Al moet er wel bijgezegd worden dat de 'improved' matchmaking gister nog lang niet perfect werkte, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat er nog niet genoeg mensen gebruik van maakte natuurlijk.

Gisteravond ook constant met 4 bovengemiddelde spelers samen gespeeld o.a. reemprive. Soms begin je zo'n ronde echt met plaatsvervangende schaamte en een beetje tegenzin als je de tegenstanders ziet met als hoogste level een rank 11. Gister hadden we een rondje attrition die eindigde met 300 - 29. Die arme jongens kregen niet eens de kans om bots te killen.

Overigens is de tweak van 250 tickets naar 300 tickets echt spot-on. 250 was altijd nét te snel klaar, 300 voelt precies goed. Dit spel begint me hoe langer hoe meer te bevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
teunwillems schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:27:
[...]

Uhu, het downloaden ging vrij snel. Origin gaf 32mb/s als download snelheid. Het installeren duurde daarintegen gruwlijk lang.

Paar potjes gespeelt gister, ben nu lvl 5 en ik moet zeggen dat het me best wel bevalt.

Behalve dat mijn trusty old 6870 XFX er een beetje moeite mee begint te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Cool, eindelijk een reden om met andere een soort van samen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 07:49:
[...]

Oh, wat een genot om van een AAA developer zulke informatie te krijgen waarin zelfs ook nog eens wordt toegegeven dat het huidige systeem niet werkt. :)

Die improved matchmaking servers waren gisteravond alleen nog beschikbaar voor de Xbone en dan alleen voor US eastcoast en US westcoast servers. Hopelijk komen ze snel voor de pc beschikbaar en dan wereldwijd. Al moet er wel bijgezegd worden dat de 'improved' matchmaking gister nog lang niet perfect werkte, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat er nog niet genoeg mensen gebruik van maakte natuurlijk.

Gisteravond ook constant met 4 bovengemiddelde spelers samen gespeeld o.a. reemprive. Soms begin je zo'n ronde echt met plaatsvervangende schaamte en een beetje tegenzin als je de tegenstanders ziet met als hoogste level een rank 11. Gister hadden we een rondje attrition die eindigde met 300 - 29. Die arme jongens kregen niet eens de kans om bots te killen.

Overigens is de tweak van 250 tickets naar 300 tickets echt spot-on. 250 was altijd nét te snel klaar, 300 voelt precies goed. Dit spel begint me hoe langer hoe meer te bevallen. :)
De matchmaking is inderdaad grillig. De enige echte goede tegenstand was eergisteren die Franse clan die allemaal Gen 3 tot 5 waren. Ik vind het ook top dat ze echt bovenop dit spel zitten, het lijkt tegenwoordig wel normaal om als ontwikkelaar te doen of je neus bloedt tot de massa echt in opstand komt. Ook mooi dat ze inzichtelijk maken dat er dus een skill factor die voor ons als spelers niet zichtbaar is betrokken is bij de matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 07:49:
[...]

Die improved matchmaking servers waren gisteravond alleen nog beschikbaar voor de Xbone en dan alleen voor US eastcoast en US westcoast servers.
Nope, gister rond een uur of 23:00 was de improved matchmaking ook al beschikbaar hier op PC. Nog snel een paar potjes mee kunnen doen, was niet echt goed te beoordelen al of het echt beter was. Maar wel erg gaaf dat ze dit zo on the fly kunnen uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

reemprive schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:51:
[...]
De matchmaking is inderdaad grillig. De enige echte goede tegenstand was eergisteren die Franse clan die allemaal Gen 3 tot 5 waren. Ik vind het ook top dat ze echt bovenop dit spel zitten, het lijkt tegenwoordig wel normaal om als ontwikkelaar te doen of je neus bloedt tot de massa echt in opstand komt. Ook mooi dat ze inzichtelijk maken dat er dus een skill factor die voor ons als spelers niet zichtbaar is betrokken is bij de matchmaking.
Ben toch wel blij dat ze dit aanpassen, want ik heb een gruwelijke hekel aan party's in bijvoorbeeld CoD. Ik speelde al zelden mee met tweakers omdat het gewoon totaal niet eerlijk aanvoeld om zo hard randoms af te maken.

Daarom was ik ook een beetje teleurgesteld dat in TF geen mercenary mode(alleen solo players) is. Maar deze nieuwe oplossing zou het wel goed moeten maken. Niet meer 6 matige premade tegenstanders die als random team nog amper te verslaan zijn.

Ik moet nog wel echt wennen aan TF. Ben ook pas lvl 11 ofzo, maar voel me meer een matige mediocre speler in plaats van altijd op de eerste plaats in de lobby te eindigen(CoD :O ). Al zal dit ook wel goedkomen na meer oefening en als ik de maps eenmaal begin te leren.
En ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn mouse sensitivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Kojoottii schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:17:
[...]

Nope, gister rond een uur of 23:00 was de improved matchmaking ook al beschikbaar hier op PC. Nog snel een paar potjes mee kunnen doen, was niet echt goed te beoordelen al of het echt beter was. Maar wel erg gaaf dat ze dit zo on the fly kunnen uitrollen.
Check, om 23:00 lag ik al in m'n mandje dus dat zou kunnen. :)

Ben benieuwd, vanavond/morgen maar eens even gaan proberen, idd erg tof dat het zo snel kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:29
Wordt er ook nog wat samen gespeeld onder tweakers? (PC)
Ik heb net mijn nick in de lijst gezet (wat betekent die "no" kolom?)

Wat een fantastisch spel is dit, vooral hardpoint.
Alles wat CoD had kunnen zijn en dan nog meer.
En voor iemand die sinds CS niet meer op niveau FPS heeft gespeeld doe ik het best aardig naar mijn idee.

Origin/titanfall nick: Smokingwonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

leek me eigenlijk wel leuk om eens tegen de tweakers te spelen ;-) wie weet met de private-matches

maar zou zeggen voeg er aantal toe aan je friendslist, bijna iedere avond wel chaos en mayhem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
Gezellig, ik zal mezelf ook wel op de lijst zetten zodra ik weer thuis ben. Altijd leuk een beetje gamen met mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ik ga mezelf ook wel op de lijst zetten thuis. Beiden campagnes nu uit. Komt echt extreem wisselend skillniveau tegen, best grappig =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Brutal1ty schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:33:
Ik ga mezelf ook wel op de lijst zetten thuis. Beiden campagnes nu uit. Komt echt extreem wisselend skillniveau tegen, best grappig =p
Ik zat gisteren de hele avond weer noobs te hunten, joinen er ineen tweede goede spelers die me flabbergast zetten, voordat ik me A game weer op had waren ze alweer pleite. Baalde ervan dat ze me gebuttkicked hadden zonder dat ik ff kon rematchen. Op dat moment ben ik ook maar gestopt met spelen, begin het spelen tegen total noobs toch wel erg zat te worden.

Dit weekend is ff kijken waar tegen de match making me gaat zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad niet leuk om te spelen tegen veel mindere spelers, het woordje noob gebruik ik niet want komt mij een beetje lullig over. Moet ook eerlijk bekennen dat ik soms er niet lekker in zit en dan simpel weg geen goede team m8 ben, stop er dan ook gauw weer mee.

Speel momenteel alleen ctf want dat was in COD uo en COD2 ook daar mijn favo en blijf graag hangen in iets wat leuk vind en schakel dan niet zo gauw over op andere gamemodes. Mijn vraag alleen is dat bij ctf vaak base defenders zijn maar soms wordt dat weer door andere spelers niet gewaardeerd. Laatst dus aan het spelen en was de vlag vanaf begin van het spel maar naar de vlag gegaan om die te defenden maar kreeg van een teamspeler te horen dat hij dat not done vond. Vinden jullie dat ook not done flag defending bij CTF aan het begin van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
Ik ben zelf ook niet supergoed, heb al een vrij lange tijd geen shooters meer gedaan, laat staan wat snellere.
Begint langzaamaan weer een beetje te lopen, maar wel sporadisch, hopen dat het er met een weekje meer er wat beter in zit :P

Overigens toegevoegd aan de spelerslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Het is jammer dat je in CTF de vlag kan pakken en vervolgens in je eigen titan, dat maakt het net iets te simpel. Als je alleen kan meerijden zou het spel wat dynamischer worden en samenspel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
@dezekeer, not done vind ik het zeker niet. Persoonlijk doe ik het maar uiterst zelden (als ik toevallig in de buurt ben). Wat ik wel lame vind zijn die 'Arc mines' die sommigen naast de vlag leggen. Of satchel charges en dan in een hoekje liggen wachten. :p

Ik vind alle gamemodes wel leuk. Ik neem altijd de 'Variety Pack' als ik speel, voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tovade , de satchel charges kan je onschadelijk maken door erop te schieten, altijd eerst even rustig kijken als er 1 ligt dus. Ze zullen ook wel onschadelijk te maken zijn door er zelf een satchel of handgranaat op te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:32:
Laatst dus aan het spelen en was de vlag vanaf begin van het spel maar naar de vlag gegaan om die te defenden maar kreeg van een teamspeler te horen dat hij dat not done vond.
Ik weet niet of het 'not done' is. Het is natuurlijk wel fijn om wat verdediging te hebben. Aan de andere kant is bij de vlag campen niet zo nuttig als een tegenstander toch ermee weg kan komen. Dan kan jij erachteraan rennen en achtervolgen is meestal moeilijker dan onderscheppen.

Ikzelf bewaar al mijn 'prosthetic legs' kaarten voor CTF. Damn, wat kun je daarmee lekker rennen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
Zo, ik sta ook op de lijst met PC spelers.
Hoe laten jullie meestal aan elkaar weten of er gespeelt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Flame_Flowe schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:48:
Zo, ik sta ook op de lijst met PC spelers.
Hoe laten jullie meestal aan elkaar weten of er gespeelt wordt?
Mijn ervaring is op dit moment random joinen en uitnodigen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 25-09 09:11
Sumerechny schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:44:
[...]

Mijn ervaring is op dit moment random joinen en uitnodigen :P .
Moet ik gewoon iedereen uit de Tweakers lijst toevoegen?
En spelen jullie ook hardpoint met teamchat oid? Zodat ik is een keer met een tactiek kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30
Zo f... irritant die Jump kick :S dat is gewoon one hit kill op iemand afvliegen, zoals het knifen in cod was.
1 van de redenen waarom ik gestopt was met die game !!
naast de verschrikkelijke killstreaks die CoD had ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Pykow schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:03:
Zo f... irritant die Jump kick :S dat is gewoon one hit kill op iemand afvliegen, zoals het knifen in cod was.
Mwoah, er zit iig geen auto aim in de jumpkick zoals bij de messen van MW2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
MicScott schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:10:
[...]

Mwoah, er zit iig geen auto aim in de jumpkick zoals bij de messen van MW2 :'(
Commando perk :X Uuughh dat had je die mensen met throwing knives, commando, scavenger en martydom of wat die laatste ook was. Wat een lol was dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Pykow schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:03:
Kan inderdaad hinderlijk wezen.
Schiet je met smg goed raak, jump kicked enemy er zo door heen en ben je dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Flame_Flowe schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:22:
[...]

Commando perk :X Uuughh dat had je die mensen met throwing knives, commando, scavenger en martydom of wat die laatste ook was. Wat een lol was dat..
En Marathon Pro... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
Dat ja.. Wat een drama soms.

Wie oh wie kan zich de OMA+Nuketube combo nog herinneren, insta killed aan het begin van elke match op Terminal en altijd eindige door genuked te worden.

Doe mij dan maar een lekere LMG ofzo >:) Ik heb helemaal niks met snipers en knives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pimsch schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:59:
Het is jammer dat je in CTF de vlag kan pakken en vervolgens in je eigen titan, dat maakt het net iets te simpel. Als je alleen kan meerijden zou het spel wat dynamischer worden en samenspel belangrijker.
manual eject; vlieg je zo andere kant van de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

layzzzz schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:56:
[...]

Moet ik gewoon iedereen uit de Tweakers lijst toevoegen?
En spelen jullie ook hardpoint met teamchat oid? Zodat ik is een keer met een tactiek kan spelen.
Wederom mijn huidige ervaring: Relatief weinig teamchat meegemaakt. Maar het was ook niet heel erg nodig volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sumerechny schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:06:
[...]

Wederom mijn huidige ervaring: Relatief weinig teamchat meegemaakt. Maar het was ook niet heel erg nodig volgens mij..
ligt beetje aan de personen, soms op ts3 server; werkt beter dan verplicht ptt van TF. met CTF of last titan standing wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

himlims_ schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:22:
[...]

ligt beetje aan de personen, soms op ts3 server; werkt beter dan verplicht ptt van TF. met CTF of last titan standing wel fijn
Als jullie nog een keer een teammate kunnen gebruiken bij zo'n pot doe ik graag mee. Meer communicatie lijkt mij wel een uitbreiding op de gameplay namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik heb me ook op de lijst gezet. Ik zit wel in een andere tijdzone dus ben pas laat online. Tweakende nachtbrakers zijn welkom op mijn Origin-lijst. Andere tweakers ook, trouwens.

[ Voor 32% gewijzigd door MicScott op 28-03-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
Toegevoegd aan de lijst
Ben al level 42 na 3 dagen.
Bij COD en Battlefield duurt het veel langer om te levelen.
En de campaign ook al uitgespeeld, iedereen doet het alleen maar voor de Titans of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
teunwillems schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 09:46:
Toegevoegd aan de lijst
Ben al level 42 na 3 dagen.
Bij COD en Battlefield duurt het veel langer om te levelen.
En de campaign ook al uitgespeeld, iedereen doet het alleen maar voor de Titans of niet?
Dat is dan ook de enige reden die ik kan bedenken ervoor, tenzij je plezier hebt in nieuwelingen bashen.
Hier een weekje bezig nu en Gen 2 level 40 ofzo, maar ik ben niet echt fanatiek aan het spelen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Mijn broertje en ik hadden tegelijk onze gameplay opgenomen, hij heeft het vervolgens aan elkaar geplakt in een soort splitscreen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=56F35v-hW6M&feature=youtu.be]

Ps slap geouwehoer warning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
evilpin0 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Ik zat gisteren de hele avond weer noobs te hunten, joinen er ineen tweede goede spelers die me flabbergast zetten, voordat ik me A game weer op had waren ze alweer pleite. Baalde ervan dat ze me gebuttkicked hadden zonder dat ik ff kon rematchen. Op dat moment ben ik ook maar gestopt met spelen, begin het spelen tegen total noobs toch wel erg zat te worden.

Ik snap wat je bedoelt. Ik vind een potje n00b's pwnen altijd wel leuk (let wel, ik ben zelf ook een n00b, heb nog niet eens alle maps gezien 8)7 ) maar het liefst heb ik wat spannende matches, dat als je het goed doet je ook echt het gevoel hebt dat 't door skill en reactievermogen komt en niet alleen vanuit gewoonweg veel en veel beter zijn. Want ik weet zeker dat ik mensen ben tegengekomen die hiervoor alleen een keer CoD gespeeld hebben en that's it -> amper parcour gebruiken, stealth vergeten, alles proberen te jumpkicken (wat overigens wel werkt, maar niet zoals in CoD) etc. Smartpistol niet veel gezien eigenlijk, maar als ik 'm zie ga ik er wel vaak aan dood omdat er bv mee gecamped wordt en ik er zomaar langs ren met m'n stomme kop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
teunwillems schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 09:46:

Zo'n sterke campaign kan je natuurlijk niet negeren. Het verhaal, de diepgang en de onverwachte plot twists... je merkt meteen dat hier veel tijd en geld in is gestoken.

De voiceacting en cutscenes zijn van een kaliber waar de meeste games niet aan kunnen tippen.
Eigelijk is het gewoon de beste game campaign die ik ooit heb gespeeld.
:+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30
Soms is het wel jammer dat je dik eerste staat in jou team met soms 30 punten verschil en dubbel aantal kills en dat je dan nog steeds moet verliezen.

Welcome to the internet

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Pykow schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:41:
Soms is het wel jammer dat je dik eerste staat in jou team met soms 30 punten verschil en dubbel aantal kills en dat je dan nog steeds moet verliezen.

Welcome to the internet
Heeft helemaal niets met internet te maken maar met team-spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 23:01
evilpin0 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Voor die andere spelers ben jij de noob en zijn ze op zoek naar een betere uitdaging. Balen dat ze deden, van jou noobheid :+ .

Mijn grootste irritatiepunt blijven de spelers die halverwege de match leaven. Resultaat is dat je regelmatig in matches wordt gegooid die al verloren zijn. Hoe langer ik speel, des te hoger mijn winrate (omdat je die eerste match zo vaak verliest).

[ Voor 17% gewijzigd door sdk1985 op 30-03-2014 13:06 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
reemprive schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 20:01:
Mijn broertje en ik hadden tegelijk onze gameplay opgenomen, hij heeft het vervolgens aan elkaar geplakt in een soort splitscreen:
[video]

Ps slap geouwehoer warning
Leuk filmpje. Spelen er meer mensen met drie schermen?
Mis toch wel alle gegevens in beeld zoals de Titan, wapens enz.
Hopelijk komt er snel een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

... :/ ik heb ook een weekje niet gespeeld hoor. Bak er zelf relatief weinig van (ik was al geen topper ;) ) maar paar matches gespeeld waarbij de laagst scorende speler van de tegenstanders hoger is dan de hoogste score van mijn team... :'( . Deze week maar weer even bijbenen!

Hier moet ik wel bij zeggen dat het de eerste keer is dat ik last heb van matchmaking gedoe.

(en op het moment dat ik een medetweaker wil joinen in een spel sluit TF weer af zonder enkele error.. :X

[ Voor 11% gewijzigd door Sumerechny op 30-03-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sdk1985 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:02:
Mijn grootste irritatiepunt blijven de spelers die halverwege de match leaven. Resultaat is dat je regelmatig in matches wordt gegooid die al verloren zijn. Hoe langer ik speel, des te hoger mijn winrate (omdat je die eerste match zo vaak verliest).
bij CS:GO hebben ze 2 type matches; casual en competatief; casual is heel nuchter, competatief stuk serieuzer. ga je vroegtijdig weg bij competatief, krijg je een tijdstraf en mag je bepaalde duur geen competatief meer spelen. best mooi systeem imho

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste