Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 13:37
Meessen schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:19:
Weet iemand de punch damage van de titan frames? Kan het nergens vinden.
http://symthic.com/titanfall-general-info?p=player-health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:02

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Ik had de stas al eens voorbij zien komen maar er zit veel meer verschil tussen (melee) dan ik dacht!

Edit: correctie op autocorrectie...

[ Voor 6% gewijzigd door Sumerechny op 22-03-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 22:37
Gundogan schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:39:
http://www.respawn.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=11898

Eerste patch. Geen grote fixes zoals framerate, private matches en matchmaking (laatste is waarschijnlijk een serverside fix?), maar wat kleine bugjes hier en daar en een smart pistol nerf met normaal hipfire.
Niet groot, maar stuk voor stuk wel goede en wel doordachte tweaks. So far ben ik dik tevreden met Respawn en de inhoudelijke reacties op vragen/verzoeken vanuit de community.

Overigens, wat een briljant spel blijft het toch he. Vannacht met een maatje van een uurtje of negen tot half zeven, non-stop kunnen spelen zonder dat het begon te vervelen of dat het te veel werd, het is echt heel lang geleden dat we een spel hadden die dat met ons deed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:22

codex

Geen OpenAI agent :)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Niet groot, maar stuk voor stuk wel goede en wel doordachte tweaks. So far ben ik dik tevreden met Respawn en de inhoudelijke reacties op vragen/verzoeken vanuit de community.

Overigens, wat een briljant spel blijft het toch he. Vannacht met een maatje van een uurtje of negen tot half zeven, non-stop kunnen spelen zonder dat het begon te vervelen of dat het te veel werd, het is echt heel lang geleden dat we een spel hadden die dat met ons deed. :)
Dat heb ik ook. Vanochtend ff niks te doen, kind lag nog te pitten, gelijk weer knallen.

In jaren niet zo'n vermakelijk spel gespeeld. Al vond ik Treyarch ook best sympathiek als ontwikkelaar, maar die hadden geen vernieuwend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik ben nog niet over, maar nu ik zie dat zowel Awsemo als reemprive zich goed vermaken neig ik er wel naar om Titanfall te halen.
Ben ergens een beetje bang dat de verveling snel toeslaat, dat houd me wat tegen op het moment.

Denk wel dat het fijner werkt, en me minder hoef druk te maken om oneerlijke deaths met dit spel.

[ Voor 42% gewijzigd door S.J_84 op 22-03-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Ach ik heb het spel ook, heb hem dan weliswaar gekregen van iemand gratis maar vermaak me prima ook al sta ik niet altijd in de top en krijg ik het parcour niet altijd onder de knie, vind de snelheid van het spel gewoon gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 14:08
S.J_84 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:50:
Ik ben nog niet over, maar nu ik zie dat zowel Awsemo als reemprive zich goed vermaken neig ik er wel naar om Titanfall te halen.
Ben ergens een beetje bang dat de verveling snel toeslaat, dat houd me wat tegen op het moment.

Denk wel dat het fijner werkt, en me minder hoef druk te maken om oneerlijke deaths met dit spel.
Ik zeg doen. Krijg je (denk ik) geen spijt van! :)

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
KaleBatzZ schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:15:
[...]

Ik zeg doen. Krijg je (denk ik) geen spijt van! :)
Tijdje geleden, maar jij hebt `m dus ook Ivar :)

Het word me steeds makkelijker gemaakt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat de anti cheat modus nog niet is ingeschakeld in dit spel, dat is de reden waarom ik hem nog niet officeel aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 21:50

MiliaanR

Just for fans.

Hoe verhoud het spel zich met de beta? beta vond ik leuk maar verveelde me gewoon echt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja ik zou het achteraf niet doen, ik heb wel een beetje spijt. Begin het nu na 7 uur wel wat geiniger te vinden maar nog niet veel meer dan dat. Als titan spelen vind ik helemaal niet zo cool, dan liever een pilot.
Denk eerlijk gezegd dat dit spel niet heel lang leuk blijft, te weinig variatie daarvoor. Zie ook liever die grunts en spectre's niet in de game en weet ook niet wat de toegevoegde waarde daarvan is. Wat ik ook irritant vind is dat midden in het beeldscherm je titan ready tekst verschijnt wat soms echt hinderlijk is als je net een tegenstander tegenkomt, dan ook nog eens je behaalde challenges daar boven op midden in het scherm.
Wel een aardige game , vernieuwend maar super zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Laatst online: 21-12-2024
MiliaanR schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:24:
Hoe verhoud het spel zich met de beta? beta vond ik leuk maar verveelde me gewoon echt snel.
Wel, ik heb de beta ook een paar uur gespeeld en op het einde ervan had ik het idee dat ik het wel gezien had. Ik heb dan even de reviews afgewacht en heb me een paar dagen geleden het spel dan toch aangeschaft en het moet gezegd, de verveling is toch véél minder. In de beta was je (begrijpelijk) beperkt in mappen/modi/wapens/... Maar nu je toegang tot alles hebt, merk je dat dit spel toch wel wat diepgang (nu ja, alles is relatief) heeft.

De verschillende wapencombo's/burn cards/titan combo's + extra mappen en gamemodes geven mij toch een veel beter gevoel dan bij de beta. Ik zeg niet dat ik dit spel grijs zal spelen, maar de nodige uurtjes zullen er toch wel in kruipen.

Langs de andere kant, 60€ via Origin is véél te veel voor dit spel. Koop hem op een keysite voor bijna de helft en je zal je niet bekocht voelen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik ken jou van veel uurtjes COD, dit is echt veruit een leuker spel. En inderdaad, die onzin uit BF kom je hier niet tegen.

En ook niet onbelangrijk, party's werken zoals het hoort.

[ Voor 5% gewijzigd door codex op 22-03-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
reemprive schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:04:
[...]

Ik ken jou van veel uurtjes COD, dit is echt veruit een leuker spel. En inderdaad, die onzin uit BF kom je hier niet tegen.
Ik heb `m inmiddels aangeschaft, KaleBatzZ gaf de doorslag ;)
Nadat ik er al aan zat te denken aan de hand van de positieve info van jou en awsemo.

Ben nu bezig met de settings, maar kan niet vinden waar ik bijvoorbeeld de waarde voor sensitivity kan invoeren.
Had dezelfde overgenomen van BF4 met behulp van deze site: http://www.mouse-sensitivity.com/

Zal nog even dit topic doorspitten.

Maar we gaan binnenkort even knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 22:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
S.J_84 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:10:
[...]

Nadat ik er al aan zat te denken aan de hand van de positieve info van jou en awsemo.

Ben nu bezig met de settings, maar kan niet vinden waar ik bijvoorbeeld de waarde voor sensitivity kan invoeren.
Had dezelfde overgenomen van BF4 met behulp van deze site: http://www.mouse-sensitivity.com/

Het is de Source engine, dus de bovenstaande site en deze werken gewoon. Je kan zelfs je CoD sensitivity 1:1 overnemen (zelfde schaal).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Gundogan schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:13:
[...]

Het is de Source engine, dus de bovenstaande site en deze werken gewoon. Je kan zelfs je CoD sensitivity 1:1 overnemen (zelfde schaal).
Had het echt een paar seconden na mijn post gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
S.J_84 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 22:10:
[...]

Ik ben benieuwd wat je er van vindt! je kan in de cofig.cfg (documents/respawn/config) met m_sensitivity "X.X" je sensitivity instellen, maar je moet 1 keer opstarten met config.cfg als read only, daarna blijft de sensitivity pas goed staan aangezien titanfall de config.cfg automatisch reset en alle extra console commands verwijdert.

Voor de mensen die vrezen dat het snel gaat vervelen, ik snap niet dat dat hangt op de beschikbare wapens, maps of gadgets. De zaken die er nu inzitten werken allemaal nagenoeg perfect en passen precies in de setting en gameplay van Titanfall. Naar mate je beter wordt zie je pas echt hoe bezopen veel manieren te zijn om een map te spelen of tactisch te benaderen.

De huidige matchmaking is voor mij de grootste beperking in Titanfall, maar daar zijn ze al mee bezig. Het verschil tussen een potje met jan doedels of met/tegen echt goede spelers is gigantisch. Naar mate iedereen beter wordt, wordt elk potje alleen maar sneller, onvergevingsgezinder, tactischer en bovenal leuker! Gisteravond zaten we met twee goede teams tegenover elkaar ronden lang op het scherpst van de snede lang te knokken tot de laatste tien tickets verschil. Soms de ene kant op, soms de andere.

Met goede balance tussen de teams geeft dit spel mij de grootste spelplezier die ik in jaren gehad heb. Na een kleine 30 uur durf ik wel te stellen meer dan BF3 en al helemaal dan BF4. Ik zie dit echt mijn go-to shooter/spel worden. Leuk voor even snel 20 minuutjes en leuk voor een hele nacht doorhalen.

Iets heel anders, ik krijg de eject sequence maar niet voor elkaar. Ongeacht waar ik die knop op bind, of ik hem tap of ingedrukt houd, het lukt me niet. Doe ik iets heel doms om hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-10 13:37
je moet die knop dan 3x snel indrukken om te ejecten, als je hem alleen ingedrukt houdt, dan stap je uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-03 09:04
Ik wil de game gaan kopen na m'n schoolexamens.
En nu heb ik tijdelijk niet al teveel geld,en ik ben van plan de game by GameSync te kopen.
Omdat de game daar het goedkoopst volgens Pricewatch (35,99 E).

Iemand daar al ooit Titanfall gekocht, want ik ben nogal sceptisch of ik mijn product wel krijg.

Vooral omdat de game bij de uitgever (Origin) 60 euro is, en ik snap ook niet helemaal hoe ze de prijs bij GameSync zo laag krijgen.
Kan iemand dat ook uitleggen?

[ Voor 3% gewijzigd door teunw op 23-03-2014 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je kan hem ook bij Wehkamp kopen met de kortingscode: LENTE. Dan kost hij 36,94 euro inclusief verzenden, krijg je zelfs een doosje met de dvd's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27
Er zijn eigenlijk zoveel goeie dingen in deze game, maar omdat er in de jaren een hoop veranderd is zie je af en toe rare post op forums zoals meer wapens ofzo, terwijl ik minder beter vind.
Je kan best een leuk lijstje maken als je fanboy bent :P

-weinig wapens en veel meer balanced
-geen stats van anderen zichtbaar ( veel meer teamplay in Ctf bv)
-Smoothness van de game , gewoon heerlijk
-Zelfs als je een slechte ronde heb , kan je nog een voldaan gevoel hebben.
-Burn cards net dat beetje extra maar niet te veel.
-snelheid en de vrijheid in een map
-geen vervelende randjes waar je achter blijf hangen.
-Prestige word steeds lastiger

Er zijn zoveel leuke en goede dingen aan deze game dat het gewoon een isntant buy moet zijn tbh :)
Enige waar ik me echt groen en geel aan blijf ergeren is die smart pistol, wat deze in de game doet is mij echt onduidelijk.
Was het voor de "noobs" geweest om die ook nog een kans te geven tegen de betere spelers ala , maar met al de AI stuff kunnen ze al leuk aan een titan komen.

[ Voor 4% gewijzigd door MaFFia op 23-03-2014 00:45 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
MaFFia schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:42:
Er zijn eigenlijk zoveel goeie dingen in deze game, maar omdat er in de jaren een hoop veranderd is zie je af en toe rare post op forums zoals meer wapens ofzo, terwijl ik minder beter vind.
Je kan best een leuk lijstje maken als je fanboy bent :P

-weinig wapens en veel meer balanced
-geen stats van anderen zichtbaar ( veel meer teamplay in Ctf bv)
-Smoothness van de game , gewoon heerlijk
-Zelfs als je een slechte ronde heb , kan je nog een voldaan gevoel hebben.
-Burn cards net dat beetje extra maar niet te veel.
-snelheid en de vrijheid in een map
-geen vervelende randjes waar je achter blijf hangen.
-Prestige word steeds lastiger

Er zijn zoveel leuke en goede dingen aan deze game dat het gewoon een isntant buy moet zijn tbh :)
Enige waar ik me echt groen en geel aan blijf ergeren is die smart pistol, wat deze in de game doet is mij echt onduidelijk.
Was het voor de "noobs" geweest om die ook nog een kans te geven tegen de betere spelers ala , maar met al de AI stuff kunnen ze al leuk aan een titan komen.
Ik heb zelf de beta gespeeld, en ik vind de vrijheid van bewegen nog een van de beste dingen.
Vooral omdat je in de meeste games vastzit aan de grond.

Dat de wapens balanced zijn weet ik niet, vooral omdat de beta maar 2/3 primary's had.
En als ik gekilled word in Titanfall, heb ik het gevoel dat het ook echt eerlijk was en terecht voor mij.
Zeker fijn om te zien, na Battlefield 4 met die hit-registration :(
Satch schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:41:
Je kan hem ook bij Wehkamp kopen met de kortingscode: LENTE. Dan kost hij 36,94 euro inclusief verzenden, krijg je zelfs een doosje met de dvd's. :)
Bedankt voor de tip, zal a.s. vrijdag even kijken. :)
Hoelang is die code geldig?

[ Voor 9% gewijzigd door teunw op 23-03-2014 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
teunwillems schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:52:
Bedankt voor de tip, zal a.s. vrijdag even kijken. :)
Hoelang is die code geldig?
Deze kortingscode is geldig tot en met 24 maart volgens de wehkamp actie mail en werkt vanaf 40 euro. Je hebt dus nog 2 dagen als je hem wil gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik ben nog niet over, maar nu ik zie dat zowel Awsemo als reemprive zich goed vermaken neig ik er wel naar om Titanfall te halen. Ben ergens een beetje bang dat de verveling snel toeslaat, dat houd me wat tegen op het moment.
Mixie100 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:54:
Ach ik heb het spel ook, heb hem dan weliswaar gekregen van iemand gratis maar vermaak me prima ook al sta ik niet altijd in de top en krijg ik het parcour niet altijd onder de knie, vind de snelheid van het spel gewoon gaaf
@S.J_84: Indien je Quake/Unreal(tournament)/Halo/Tribes met plezier gespeeld hebt; dan zal TitanFall je niet teleurstellen. Het heeft de snelheid, (trick)jumps en straight-up wapens.
Kojoottii schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:11:
je moet die knop dan 3x snel indrukken om te ejecten, als je hem alleen ingedrukt houdt, dan stap je uit ;)
Terwijl je de "X" ingedrukt hebt, druk je herhaaldelijk op "E" (3-4-5 maal) voor een eject op commando
patch notes
general changes
The damage indicator from Electric Smoke is now much more noticeable
Search Drones will now show up in Classic Modes of Angel City
Arc grenade/mine effects no longer draw on friendly Pilots and Titans
Lowered the point value of defensive actions in Hardpoint mode and CTF.
Increased the score limit in Attrition
Flag Return points reduced
Flag Carrier killed points reduced
Explosives detonated by Dead Man’s Trigger are now slightly delayed
Explosives detonated by Dead Man’s Trigger now play a warning sound before exploding
Slightly decreased the damage of the Smart Pistol when not locked onto a Pilot
Slightly decreased the hip-fire accuracy of the Smart Pistol
Certain Burn Cards could be exploited to give multiple uses
Evac Dropships are now more responsive to Pilots entering them
Hacking a Mega Turret will now restore it’s health to full
Cluster Missiles damage reduced against Evac Dropships

Bug Fixes
Titan could become stuck in the position he lands in
Auto-Titan wouldn’t stand up until you embarked into it
Several rare server issues restarting the game in to the lobby
Pilot could end up out of bounds while rodeoing a Titan as it is destroyed
Pilot could warp through certain locations when jumping off a Titan
Rodeoing a Titan that has been doomed by your SMR could kill you
Players being able to enter some geometry in Smuggler’s Cove
Titanfall will now give proper kill credit when it kills a Pilot embarking into their Titan
Minions in Attrition now continue to spawn until the Epilogue begins
Player couldn’t hack a Mega Turret console
Server would sometimes error when leeching a Spectre
Hardpoints sometimes awarded defense score to players not near the hardpoint
Rare issue when ejecting from a Titan
Server would sometimes error after a match while returning to the lobby
Double XP burn card sometimes not being applied properly

[ Voor 47% gewijzigd door himlims_ op 23-03-2014 02:18 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Nog niet veel gespeeld, maar mijn overstap van BuggyField 4 naar TitanFall bevalt me nu ook al prima.
Het was even wennen hoe die Assault score werkte bij hardpoint, maar dat was dus gewoon punten overnemen ;)
1 klein puntje van kritiek, het locken met je Anti-titan weapons is soms te traag

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Pykow schreef op zondag 23 maart 2014 @ 07:44:
[...]

Nog niet veel gespeeld, maar mijn overstap van BuggyField 4 naar TitanFall bevalt me nu ook al prima.
Het was even wennen hoe die Assault score werkte bij hardpoint, maar dat was dus gewoon punten overnemen ;)
1 klein puntje van kritiek, het locken met je Anti-titan weapons is soms te traag
De lock on raket locked inderdaad niet snel en kan ook ontweken worden. De damage is wel hoog.

Enige dat ik jammer vind is dat de Hemlock vrij nutteloos is vergeleken de andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
reemprive schreef op zondag 23 maart 2014 @ 08:37:
[...]

De lock on raket locked inderdaad niet snel en kan ook ontweken worden. De damage is wel hoog.

Enige dat ik jammer vind is dat de Hemlock vrij nutteloos is vergeleken de andere wapens.
De Hemlock mag inderdaad wel een accuratie buff krijgen en de EVA een fire rate of een range nerf. Eventueel de G2A4 een lichte sustained fire buff. Rest is wel ok zo. Niet alle wapens zijn even goed met alles (Kraber is bijvoorbeeld best goed tegen Pilots met een beetje oefening, maar slechte dps tegen bots) en dus krijg je altijd wel een S-rank/tier1 groep, maar dat is de opbouw van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Vraagje, speel de game een dagje en het bevalt goed.
Alleen speel ik met een blanco scherm. Zie niet welk wapen ik heb, wanneer de Titan komt, geen mapje.
Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verander eens je HUD margin. Komt mij niet bekend voor, op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
PC ja. Vind het ook erg raar, dit is al direct vanaf het begin. Gisteren al van alles geprobeerd maar nog geen resultaat.

Heb de HUD verandert maar nog steeds geen map, geweer enz in beeld, vrij irritant zeg.

[ Voor 27% gewijzigd door Wackmack op 23-03-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 10-10 14:08
Versteegrob schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:46:
PC ja. Vind het ook erg raar, dit is al direct vanaf het begin. Gisteren al van alles geprobeerd maar nog geen resultaat.

Heb de HUD verandert maar nog steeds geen map, geweer enz in beeld, vrij irritant zeg.
Misschien staat hier of hier iets voor je tussen.

[ Voor 11% gewijzigd door KaleBatzZ op 23-03-2014 14:07 ]

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
himlims_ schreef op zondag 23 maart 2014 @ 01:30:
patch notes
general changes

Slightly decreased the damage of the Smart Pistol when not locked onto a Pilot
Slightly decreased the hip-fire accuracy of the Smart Pistol
Waarom dit nu weer? Was al een vrij zwak pistooltje :? De rest is goed doordacht :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
KaleBatzZ schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:06:
[...]

Misschien staat hier of hier iets voor je tussen.
Thnx, dit is het denk ik
Missing Texture, Players, Weapons And Other Graphic Issues

First of all gamers facing this issue must download and install latest drivers for their graphic card. Also try out disabling V-Sync and SLI/Cross Fire. Players playing the game on Laptop must go for NVidia/AMD graphic card rather than Intel.
Grrrrrr had wel verwacht dat dit zou werken maar helaas ook niet. Best wel vaag, het raarste dat ik vanaf de eerste game al geen textures zie.

[ Voor 8% gewijzigd door Wackmack op 23-03-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Heb je een repair geprobeerd? Wat voor systeem speel je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nee geen repair.

2 x Club3D Radeon HD 7970 royalAce Tahiti XT2
Intel Core i5 3570K Boxed
Asrock Z77 Extreme4
Samsung 830 series 128GB

Wel prima game systeem. Gisteren de laatste drivers van AMD gedownload, 14.2 beta.
De game draait super lekker dus snap er weinig van. Net crossfire uitgeschakeld maar dat levert helaas ook niks op. Zal nu voor de zekerheid even de pc rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Heeft die Intel CPU een iGPU? Misschien die uitschakelen of de laatste (beta) drivers daarvoor downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Match making is blijkbaar grondig broken...

We zijn 2014 en zover staan we met de technologie, jongens! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23
Asgaro schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:48:

[video]
Daar heb ik eigenlijk geen last van? Ook niet met een party van 2 tot 6 personen. Binnen 20 sec zitten we vaak toch in een volle game (X1).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0

[video]
Nog nooit gehad dat, ook niet met 5 man in een party, niet alleen en alles daartussen in. Nog nooit langer dan 10 seconden moeten wachten op een game, maar misschien dat het in Portugal erger is, zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rondsprinten met een Stryder met Quad Rockets met rapidfire en snel regen op Dash ability is echt hilarisch. Niemand kan je vangen en als iemand je per ongeluk raakt ben je twee tellen later aan de andere kant van de map. :)

Nu voor het eerst in regen mode. Geinig wat er gebeurt nadat je op accept hebt gedrukt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:06:
Rondsprinten met een Stryder met Quad Rockets met rapidfire en snel regen op Dash ability is echt hilarisch. Niemand kan je vangen en als iemand je per ongeluk raakt ben je twee tellen later aan de andere kant van de map. :)

Nu voor het eerst in regen mode. Geinig wat er gebeurt nadat je op accept hebt gedrukt.
Ik speel titan-vs titan potjes ook altijd met de stryder met fast regen. En dan met triple threat. Daarmee sloop je andere titans echt super snel, en je kunt vaak over gebouwtjes bommen gooien zodat de andere titans je nauwelijks kunnen zien, laat staan raken. Heb daarmee al een aantal titan-vs-titan potjes als laatste tegen 2 titans kunnen winnen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15

[video]
Jij speelt toch helemaal geen TF omdat het een COD ripoff zou zijn? Kan me nog een paar weken terug herinneren dat jij helemaal los ging op het spel.

Of ben je er nu wel achter dat het toch best wel een toffe game is? ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

[video]
Speel jij het zelf? Dat dacht ik al, als je het namelijk zou spelen dan zou je merken dat je zo in een game zit. Ook met een party. Mijn top is nu 30 seconden, in de ochtend om half 6 toen ik niet meer kon slapen en ik wilde spelen op datacenter West Europe, waar het gros gewoon ligt te pitten. Met een party duurt het inderdaad een seconde of 20 max tijdens de normale uurtjes.

Vreemd dat er altijd types zijn die een game niet hebben en er helemaal niets mee hebben maar linkjes naar "bugs" gaan plaatsen. In het geval van Titanfall is dat namelijk vrij lastig te vinden, ik heb welgeteld 2 sketchy momenten meegemaakt in het spel, 1 keer achter een muurtje dood gegaan en 1 keer kon ik mijn Titan niet in stappen. Ik neem aan dat de oorsprong weer een EA rand is, maar als dit mijn eerste ervaring zou zijn met EA dan zou ik het een geweldige publisher vinden. Nu zal het wel voornamelijk Respawn zijn die de zaakjes zo goed op orde heeft, maar even opsommen:
- Gamelaunch liep op rolletjes
- Vernieuwende gameplay, ziet er grafisch prima uit.
- Gameplay is erg balanced
- Minste bugs/flaws die ik tot mij kan herinneren een MP shooter(zeker voor een eerste deel)
-Hackers die er waren zijn gebanned
- Release op een ander platform wordt uitgesteld omdat ze het eerst op orde willen hebben.

Dus wat is het probleem eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro zit in elke topic te zeiken over elke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Hoe groot is de Titanfall PC community eigenlijk? Ik heb geen Xbox One maar zit te twijfelen of ik 'm voor m'n antieke game PC aanschaf in de hoop dat 't een beetje loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Brutal1ty schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:11:
Hoe groot is de Titanfall PC community eigenlijk? Ik heb geen Xbox One maar zit te twijfelen of ik 'm voor m'n antieke game PC aanschaf in de hoop dat 't een beetje loopt...
Geloof me, aan spelers geen gebrek. ;)
http://www.pcr-online.biz...ame-of-2014-so-far/033549

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Hmmm lijkt inderdaad een redelijke indicatie van een goede bevolking online :D

Hoop wel dat ze snel komen met custom matches/private lobbies. Het lijkt mij namelijk een uitermate leuke game om clan-based voor fun te spelen :9

Misschien dat m'n oude monstertje het nog net aankan. (i5 750 @ 3.6ghz, 4gb ram, HD5870) O+

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 23-03-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Sinds ik Titanfall heb geinstalleerd, krijg ik dat ik om de paar seconden online en offline ben op Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
reemprive schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:35:
[...]

Speel jij het zelf? Dat dacht ik al, als je het namelijk zou spelen dan zou je merken dat je zo in een game zit. Ook met een party. Mijn top is nu 30 seconden, in de ochtend om half 6 toen ik niet meer kon slapen en ik wilde spelen op datacenter West Europe, waar het gros gewoon ligt te pitten. Met een party duurt het inderdaad een seconde of 20 max tijdens de normale uurtjes.

Vreemd dat er altijd types zijn die een game niet hebben en er helemaal niets mee hebben maar linkjes naar "bugs" gaan plaatsen. In het geval van Titanfall is dat namelijk vrij lastig te vinden, ik heb welgeteld 2 sketchy momenten meegemaakt in het spel, 1 keer achter een muurtje dood gegaan en 1 keer kon ik mijn Titan niet in stappen. Ik neem aan dat de oorsprong weer een EA rand is, maar als dit mijn eerste ervaring zou zijn met EA dan zou ik het een geweldige publisher vinden. Nu zal het wel voornamelijk Respawn zijn die de zaakjes zo goed op orde heeft, maar even opsommen:
- Minste bugs/flaws die ik tot mij kan herinneren een MP shooter(zeker voor een eerste deel)
- Release op een ander platform wordt uitgesteld omdat ze het eerst op orde willen hebben.

Je hebt helemaal gelijk. Nieuwe IP's zijn wat dat betreft gewoon een stuk verfrissender. Zonder ongein. Gewoon als de gouden oude tijd lekker gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

S.J_84 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:26:
Sinds ik Titanfall heb geinstalleerd, krijg ik dat ik om de paar seconden online en offline ben op Origin.
Ik zie het inderdaad. Geen problemen met je internet connectie?

Deloeks heeft er ook last van overigens!

[ Voor 7% gewijzigd door codex op 23-03-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
reemprive schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:36:
[...]

Ik kan wel gewoon spelen, alleen word er elke keer een soort refresh uitgevoerd.
Google wou me niet helpen :)

Ondertussen doet Origin weer normaal, heb er niks aan gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door S.J_84 op 23-03-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Brutal1ty schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:17:
[...]

Hoop wel dat ze snel komen met custom matches/private lobbies. Het lijkt mij namelijk een uitermate leuke game om clan-based voor fun te spelen :9

Misschien dat m'n oude monstertje het nog net aankan. (i5 750 @ 3.6ghz, 4gb ram, HD5870) O+
Volgens mij moet dat prima lukken. Ik zit volgens mij met een vergelijkbaar systeem. Alles draait super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Brutal1ty schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:17:
[...]

En anders zijn er hier altijd wel wat mensen met wie je kan spelen. ;)

Dat "oude monstertje" kan nog prima mee hoor. High/Ultra kan je denk ik vergeten maar medium moet wel te doen zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
Ik heb het spel sinds vrijdag, wat speelt dit heerlijk weg zeg.

Nickname is zelfs op origin en tweakers.

Q6600 B3, 8GB en GTX560 en draai eigenlijk alles maximaal @ 1920x1080 zonder issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Suicyder schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:29:
Ik heb het spel sinds vrijdag, wat speelt dit heerlijk weg zeg.

Nickname is zelfs op origin en tweakers.

Q6600 B3, 8GB en GTX560 en draai eigenlijk alles maximaal @ 1920x1080 zonder issues.
Maxed? Dat lijkt mij vrij stug, of je moet spelen met een erg lage framerate. Mijn PC trekt alles maxed out niet, en ik heb een i5 met een 760.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Campaign in 1.5 dag uitgespeeld, gaat aardig snel zeg, wel heel heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
reemprive schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:26:
[...]

Maxed? Dat lijkt mij vrij stug, of je moet spelen met een erg lage framerate. Mijn PC trekt alles maxed out niet, en ik heb een i5 met een 760.
Enige niet max is AA 4x en AF 8x, rest staat voluit zonder voelbare drops.

edit:
sidenote, de Q6600 B3 @ 3,6 GHz

[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 23-03-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vraagje over Ordnance, schiet je deze functie automatisch? Heb het nog niet echt terug gezien in het spel terwijl het een goede functie lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:01

Shoarma kip

IceDFire

[...]

De keren dat ik met matchmaking irritaties te maken heb gehad zijn niet meer op 1 hand te tellen. Met een party of alleen, ze gooien de raarste tegenstanders in de lobby (als er al tegenstanders inkomen). Het is niet dat ik me er aan erger hoor, want het komt niet super vaak voor, maar toch, als het gebeurd is het irritant. Ondertussen ben ik G5, en het is zwaar irritant dat ik niet egoïstisch voor challenges kan spelen omdat mijn team niet goed genoeg is (there, I said it!).

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ik begin me er wel behoorlijk aan te irriteren dat ik het gros van me potjes gedropped wordt in matches die al verloren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 23:01
Meessen schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:50:
Ik begin me er wel behoorlijk aan te irriteren dat ik het gros van me potjes gedropped wordt in matches die al verloren zijn.
Kwestie van niet na elke game de lobby uit gaan (of met 2 vrienden een party maken)?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
reemprive schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:36:
[...]

Deloeks heeft er ook last van overigens!
Huh, heb ik dat vaker? Ik heb vandaag wel origin aan gehad, maar geen origin games gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
sdk1985 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 00:14:
[...]

Kwestie van niet na elke game de lobby uit gaan (of met 2 vrienden een party maken)?
Als ik in een verloren match gedropped word dan ga ik niet daarin blijven, dus leave ik. Vervolgens wordt ik weer in een verloren match gedropped, dit gaat vaak een paar matches zo door. Dan heb ik weer genoeg van het spel nog voordat ik echt begonnen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Meessen schreef op maandag 24 maart 2014 @ 00:20:
[...]

Als ik in een verloren match gedropped word dan ga ik niet daarin blijven, dus leave ik. Vervolgens wordt ik weer in een verloren match gedropped, dit gaat vaak een paar matches zo door. Dan heb ik weer genoeg van het spel nog voordat ik echt begonnen ben.
Is het niet veel practischer die ene verloren match uit te spelen/zitten en gewoon tot de volgende te wachten? Anders blijf je dus opnieuwe zoeken etc, volgens mij gaat daar meer tijd in zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

unfor schreef op maandag 24 maart 2014 @ 00:19:
[...]

Huh, heb ik dat vaker? Ik heb vandaag wel origin aan gehad, maar geen origin games gedaan.
Nee, gisteren alleen. Constant offline en weer online, gisteravond heb ik het niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

Als ik in een verloren match gedropped word dan ga ik niet daarin blijven, dus leave ik. Vervolgens wordt ik weer in een verloren match gedropped
quitter :+ ik vind alleen maar mooi als 'we' van de kaart geveegd worden; is er keertje tegenstand en een uitdaging. Easy victory gaat ook vervelend.

Plaats in een winnend team is er vaak ook niet; niemand gaat vroegtijdig weg. Dus kom je 9/10x in een verliezend team - logisch. Zou zeggen blijf en probeer het tij te keren.

G13 gesneuveld door overmatig gebruik van de jump key "Een reparatie duurt normaal gezien maximaal vier weken." -O-

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 24-03-2014 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Laatst online: 21-12-2024
Versteegrob schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:31:
Campaign in 1.5 dag uitgespeeld, gaat aardig snel zeg, wel heel heel vet.
De campaign? Vet? Really? :?

Ik heb zelfs geen enkel idee waar het over ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Gister potje tegen een croissant clan, ik schoot een van hun af die telkens in de hoek bij een capture point stond met het idee dat er vast een naar me toe zou komen. (ook ts spelers)
Gooide een Satchel charge achter me op de trap, liep naar boven en had een kill.

Merk wel dat ik te veel ADS met wapens, dus mag wel iets meer hipfire gaan aanleren op de momenten dat het beter is.

Het spel bevalt verder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Dat is toch gewoon logica? Als iedereen een verloren match verlaat, wordt de plek weer opgevuld. Die persoon leaved weer, zelfde verhaal. Snap best dat je voor je e-peen het belangrijk vind, maar zit gewoon het potje uit en start daarna vanaf het begin.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Nieuwe game-mode aangekondigd; vraag is alleen of het gratis wordt of DLC-crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
tovade schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:52:
[...]

De campaign? Vet? Really? :?

Ik heb zelfs geen enkel idee waar het over ging.
Campaign verschilt toch niet zoveel als de multiplayer. In de campaign speel je ook met spelers samen tegen andere spelers/computer maar heb nu de twee titans vrij gespeeld. Met de pilot kan ik aardig overweg maar het lijkt wel of ik iedere battle titan vs titan verlies. Iemand tip? Heb nu 4 wapens vrij gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:47:
Nieuwe game-mode aangekondigd; vraag is alleen of het gratis wordt of DLC-crap
Het is EA, doe es een gok. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Nog steeds micro stutter met een r9 290... :( Erg jammer dat dat niet gefixed.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bericht op twitter meldde dat de volgende patch gericht is op prestatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:42

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:57:
[...]

Het is EA, doe es een gok. :)
Normaal gesproken zou ik hetzelfde zeggen, maar aangezien er al aangekondigd is dat bepaalde gamemodes gratis toegevoegd gaan worden zou ik daar in dit geval niet direct van uit gaan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik weet niet op welke videosettings ik de game moet spelen, ik heb regelmatig last van microstuttering en dat is erg vervelend.

ik heb een Intel i7 4770, GTX 770 4GB, 8GB ram en geinstalleerd op een HDD (niet op SSD omdat deze vol zat)

Draai alles op low / medium.
De game ziet er gewoon niet uit, zelfs op de hoogste settings niet en toch heeft het zoveel performance problemen. (toch blijft het beter dan BF4, qua gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pykow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:19:
Ik weet niet op welke videosettings ik de game moet spelen, ik heb regelmatig last van microstuttering en dat is erg vervelend.
bij mij hangt heel de game 2-3sec. zoooo :X grrrrr :( cpu load dropt <2%

via de killcam zie je dan ook dat ik compleet hang; soms 'vlieg' ik nog door de lucht terwijl dat gebeurd. De tegenstander ziet mij dan ook stil hangen meters boven de grond; erg raar en frustrerend

wacht de volgende patch wel af; die zou de prestatie moeten gaan verbeteren

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 24-03-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ondanks de performance problemen, schiet het nog steeds lekker weg als ik het vergelijk met BF4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gekke is ik speelde afgelopen weekend meerdere maps achter elkaar zonder micro stutter....wat een godlike experience eerste 25-0 potjes waren meteen een feit. Toen kwam er een map langs met dus weer microstutter...

Lijkt wel alsof de micro stutter is veranderd, voorheen was het constant op sommige plekken in de map. Nu is bij heel veel scenes de eerste halve seconde oid en dan verdwijnt die.... maargoed ik speel altijd knetterstoned, lastige een conclusie te trekken op die manier.

Gisteren al Aereo uitzet leek iets te helpen, maar kan ook placebo zijn. Vanavond eens in border mode proberen te draaien. Nu de nieuwigheid eraf is, moet die shit gewoon goed lopen voordat ik weer verder speel.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Pykow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:19:

ik heb een Intel i7 4770, GTX 770 4GB, 8GB ram en geinstalleerd op een HDD (niet op SSD omdat deze vol zat)

Draai alles op low / medium.
De game ziet er gewoon niet uit, zelfs op de hoogste settings niet en toch heeft het zoveel performance problemen. (toch blijft het beter dan BF4, qua gameplay)
Misschien ligt het aan jou? Speel met de 7970 op drie schermen en alles loopt prima. Instellingen, medium / high, alles loopt echt heel smooth, niet verwacht. Wat ik lastig vind, is het verschil tussen een bot/pilot te zien, soms aardig lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Alle games draaien gewoon op ultra verder ;) het is echt alleen maar TitanFall en niet andere games en meer gamers hebben hier last van, dus nee ligt het niet zomaar aan mijn hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ben gehele weekend aan het tweaken en benchmarken geweest, van onder tot 20% overclocken; behoud -altijd- 2-3sec. freezes (de CPU load drops <3%)

kan alt+tab, windows werkt dan gewoon, en toepassingen op de achtergrond doen hun werk.

probleem is 100% titanfall, hopelijk wordt binnenkort verholpen

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 24-03-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Laatst online: 21:19
himlims_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:02:
ben gehele weekend aan het tweaken en benchmarken geweest, van onder tot 20% overclocken; behoud -altijd- 2-3sec. freezes (de CPU load drops <3%)

kan alt+tab, windows werkt dan gewoon, en toepassingen op de achtergrond doen hun werk.

Hoeveel VRAM heb je en op welke setting staat textures? Titanfall gebruikt belachelijk veel VRAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vram? geen idee
4gb ram (beperkt - maar voldoende)

Sparky Linux
* Cpu: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
* Motherboard: Asus M4A87TD/USB3
* Gfx: Asus GeForce GTX 660 TI-DC2T-2GD5
* Hdd: Plextor M5 Pro 128GB
* Display: Samsung Syncmaster 2443BW
* RAM: Kingston HyperX KHX1333C7D3/2G
* GamePad: Logitech G13
* GamePad: Microsoft Xbox 360
* Wheel: Logitech DriveForce GT wheel
* Mouse: Logitech MX-518

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Laatst online: 21:19
himlims_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:28:
vram? geen idee
4gb ram (beperkt - maar voldoende)

Sparky Linux
* Cpu: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
* Motherboard: Asus M4A87TD/USB3
* Gfx: Asus GeForce GTX 660 TI-DC2T-2GD5
* Hdd: Plextor M5 Pro 128GB
* Display: Samsung Syncmaster 2443BW
* RAM: Kingston HyperX KHX1333C7D3/2G
* GamePad: Logitech G13
* GamePad: Microsoft Xbox 360
* Wheel: Logitech DriveForce GT wheel
* Mouse: Logitech MX-518
2gb dus. VRAM staat voor Video RAM. Als je Textures te hoog hebt staan, dan kan het daardoor komen. 2 gb is niet genoeg om dat op max te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

al staat alles op low-mid of high etc; maakt geen verschil, heb al (tijdelijk) 4gb bij geplaatst, geen merkbare verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Hebben jullie dit wel eens geprobeerd?
http://coderbag.com/Programming-C/CPU-core-parking-manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

daarmee voorkom je dat je cpu load dropt? of zet je 'vast' ?

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 24-03-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
himlims_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:02:

Minder zeg, bij mij is nog erger want ik zie dus helemaal niks qua minimap, geweer, granaat, titan, komt door mijn multi scherm setup-up. Ze moeten het oplossen met een patch. Dit is bij mensen met meerdere schermen.
Pykow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:42:
Alle games draaien gewoon op ultra verder ;) het is echt alleen maar TitanFall en niet andere games en meer gamers hebben hier last van, dus nee ligt het niet zomaar aan mijn hardware.
Hmmmm hopen op een patch dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
Ik ga de game binnenkort nog kopen, maar hadden jullie ook al last van stuttering in de beta?
Want daar liep alles bij mij al goed, dus ik denk in de full game ook, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

BETA was bij mij super; geen lag, geen freezes, rete stabiele FPS

retail is uit; last van (input)lag, random freezes :(

maar dat is bij mij - andere hebben helemaal nergens last van

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 24-03-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Kan inderdaad de moeite waard zijn om eens te proberen, het zal zeker prestatiewinst opleveren maar of het ook de freezes verhelpt betwijfel ik. Al zijn er meer issues geweest met AMD en core parking, baat het niet dan schaadt het ook niet zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Net een 6man kill gepakt bij hardpoints met mijn satchel charges :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
ChojinZ schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:34:
[...]

Jij speelt toch helemaal geen TF omdat het een COD ripoff zou zijn? Kan me nog een paar weken terug herinneren dat jij helemaal los ging op het spel.

Of ben je er nu wel achter dat het toch best wel een toffe game is? ;)
Ik moet terugkomen op mijn mening van dat het een CoD ripoff is.
Op zich zit er wel voldoende innovatie in, moet ik toegeven. (gebaseerd op video's)
Alleen nog jammer van het hoge casual gehalte.

En ik postte deze video omdat ik op die Youtuber gesubscribed ben en het dus in mijn subbox verscheen. Ik ga geen negatieve video's van eender welke game bewust gaan opzoeken...
[...]

Klinkt allemaal goed, maar de situatie die in de video voorvalt, zou nooit gebeuren als er een server browser was...
Ik weet ook dat het 99% van de tijd niet gebeurt hoor. Maar als er al niet eens een grappige video mag gepost worden (zie ook de emoticon) dan weet ik het ook niet meer.

En wat als je DLC hebt gekocht en je zit in een lobby met mensen die de DLC niet hebben?
Ook kan je geen specifieke map kiezen.

Ik bedoel: Respawn maakt gebruik van dat cloud computing gedoe van MS, maar dan verwacht je toch een server browser anno 2014? Alles draait op dedicated servers...
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2014 @ 17:41:
Asgaro zit in elke topic te zeiken over elke game.
<3
Das gewoon kritisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Asgaro schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:26:
Ik bedoel: Respawn maakt gebruik van dat cloud computing gedoe van MS, maar dan verwacht je toch een server browser anno 2014? Alles draait op dedicated servers...
Nee in dit geval verwacht je juist matchmaking. De game heeft persistent stats en de ontwikkelaars hebben duidelijk gehamerd op balance en de vanilla game ervaring zo goed mogelijk maken + bijbehorende servers die ze 'zelf' leveren (wat beter is dan de spelers het maar laten huren en ze dan geen zeggenschap erover geven). Dan wil je matchmaking hebben en juist geen serverbrowser omdat matchmaking makkelijker is om snel in een game te komen en afwijkende instellingen zijn er toch niet. Als ze nou gegaan waren voor de mods en de zoek-het-zelf-maar-uit-community-gedachte, dan wil je weer een serverbrowser omdat je specifiek op zoek wilt gaan naar zeer precieze instellingen. Het matchmaking-vindt-geen-games-verhaal (wat in Titanfall niet opgaat op dit moment zoals eerder gezegd) wordt dan trouwens ook weer net zo makkelijk een er-zijn-geen-servers-die-mijn-instellingen(of überhaupt vanilla settings)-draaien (wat al vanaf release een probleem kan zijn).

Je kan altijd voor beiden gaan: matchmaking voor ranked en serverbrowser voor unranked, maar weinig games hebben dat helaas.
Dit is alleen voor win7 volgens mij. Win8 doet dit al uit zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Asgaro schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Ik moet terugkomen op mijn mening van dat het een CoD ripoff is.
Op zich zit er wel voldoende innovatie in, moet ik toegeven. (gebaseerd op video's)
Alleen nog jammer van het hoge casual gehalte.

En ik postte deze video omdat ik op die Youtuber gesubscribed ben en het dus in mijn subbox verscheen. Ik ga geen negatieve video's van eender welke game bewust gaan opzoeken...
Casual gehalte? Hoe bedoel je dat? Het is geen competitive game en Respawn heeft ook nooit gesuggereerd dat het competitive ondersteuning zou krijgen. Maar eenvoudig of simpel is het spelletje zeker niet.

Ik zou ook geen nee zeggen tegen een server browser (wanneer de matchmaking niet goed werkt) of private matches (die er al gaan komen) of met/tegen uitsluitend goede spelers gematched worden (gaat ongetwijfeld ook komen). Maar tot nu toe vind ik competitive ook geen must nog. Dat doe ik meestal toch pas als ik uitgekeken ben op pub play wanneer het te makkelijk wordt, dat is hier absoluut nog niet het geval. Er is nog zoveel te leren en te beheersen in dit spel.

The Ra1der ken ik al sinds de Action Quake II tijd, een prima kerel en goede speler met terechte kritiek op de Battlefield serie, maar hij is een beetje door aan het slaan met zeuren op Titanfall imho.

Laten we wel wezen, niemand weet buiten Respawn weet precies hoever ze zullen gaan met de support van Titanfall, maar voor een gloednieuwe IP met zulke torenhoge verwachtingen is het een uitzonderlijk goede launch en goede ontvangst bij de pers/publiek geweest.

De verkopen van de pc versie zijn in elk geval al een denderend succes en dat maakt het een stuk makkelijker om meer functionaliteit (gratis) toe te voegen dan tijdens de ontwikkeling wanneer niemand nog weet hoe het zal verkopen. Ik heb goede hoop dat Respawn ons met (in elk geval deze TF) positief zal verrassen met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind waardeloos dat je niet kunt keizen welke map je speelt - fucking 2014 wat is dit voor amateuristisch systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
himlims_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:31:
vind waardeloos dat je niet kunt keizen welke map je speelt - fucking 2014 wat is dit voor amateuristisch systeem
Weet je, ik zou het helemaal met je eens moeten zijn, maar gek genoeg heb ik dat gevoel of de noodzaak voor mapvote nog niet. Tot nu toe vind ik elke map eigenlijk wel leuk en ik heb nog geen voorkeur voor 1 of 2.
Maar ik neem aan dat het met private lobbies wel gaat komen.

Welke maps zou je trouwens nu wel of niet willen spelen en waarom? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:37:
[...]

Weet je, ik zou het helemaal met je eens moeten zijn, maar gek genoeg heb ik dat gevoel of de noodzaak voor mapvote nog niet. Tot nu toe vind ik elke map eigenlijk wel leuk en ik heb nog geen voorkeur voor 1 of 2.
Maar ik neem aan dat het met private lobbies wel gaat komen.

Welke maps zou je trouwens nu wel of niet willen spelen en waarom? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Hm, ik deel eigenlijk geheel deze mening. Ik had er nog niet eens bij stilgestaan, dat je normaal gesproken kan kiezen voor een map. Bizar eigenlijk 8)7 . Dat is het mooie aan deze game, je start hem op klikt op je gamemode en even later speel je. 3-5 matches meestal en dan ga je weer iets anders doen. Geen frustratie want het speelt gewoon geweldig. Volgens mij heb ik ondertussen meer kilometers gemaakt boven de grond dan op de grond. Erg goed uitgevoerd :). Alle maps zijn inderdaad ook wel leuk.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste