Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:22

codex

Geen OpenAI agent :)

MicScott schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:18:
Heeft iemand met ervaring met dit soort 'snelle' shooters tips voor het raken van mensen die keihard rond springen enzo? Vooral als ik dicht bij iemand anders ben en die steeds over m'n hoofd springt enzo delf ik vaak het onderspit. Ben de wat tragere shooters gewend :(
Melee!!!! Zelf ook niet stil staan tenzij je tegenstander traditioneel een dubbel jump doet waardoor je vrij makkelijk op hem kan blijven mikken. Sensitivity vind ik zelf heel belangrijk in dit spel, ik heb het weer iets opgeschroeft waardoor het zenuwachtiger is maar ik sneller kan reageren op hoppende tegenstanders.

Zit ik op Skype met mijn broertje en ondertussen te recorden, wordt mijn microfoon niet opgenomen. Lijkt nou net een monoloog van hem :S Iemand een idee hoe ik op kan nemen met Shadowplay inclusief microfoon? Die instelling lijkt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel ADSen of vanuit de heup in de dichtbij situaties waarbij beide spelers bewegen? Vanuit CoD schiet ik vanuit de heup maar of dit spel pikt dat niet of ik ben echt pokke veel slechter met muis als met controller. Sowieso vind ik het wel lastig om te wijzen ipv te slepen nu met muis...

Hoe hebben jullie in-game de sensitivity staan? Moet ik in Windows iets doen daarmee om beter controle te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
SMG en Shotty kan redelijk vanuit de heup, met andere wapens moet je veel geluk hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 19-03-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 22:37
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:36:
Wel ADSen of vanuit de heup in de dichtbij situaties waarbij beide spelers bewegen? Vanuit CoD schiet ik vanuit de heup maar of dit spel pikt dat niet of ik ben echt pokke veel slechter met muis als met controller. Sowieso vind ik het wel lastig om te wijzen ipv te slepen nu met muis...

Hoe hebben jullie in-game de sensitivity staan? Moet ik in Windows iets doen daarmee om beter controle te hebben?
Heb je een shooter waar je sensitivty wel perfect staat afgesteld? Met www.mouse-sensitivity.com kan je die setting namelijk overzetten naar een waarde voor Titanfall. Zelf heb ik mijn BF3 en BF4 sentivity overgenomen, maar toen zat ik maar te harken met dat het ADS niet helemaal lekker liep met de HCOG. Ik mikte de hele tijd er net iets voor of net iets achter. Toen ben ik overgestapt naar de HOLO en toen viel het kwartje. Nu kan ik eindelijk weer targets tracken en zit ik weer op 33% accuracy met de carbine en het begint eindelijk weer te stijgen.

Er is geen 'juiste' sensitivity, dat is voor iedereen anders. Mijn advies zou zijn om je sensitivity af te stemmen net zolang je met je favoriete sight ADS rennende en springende mannetjes nauwkeurig kan blijven volgen.

Basic tips: vsync uit, ALLE muisacceratie uitzetten (in Windows, in je muis drivers en in titanfall), de MarkC mousefix downloaden en uitvoeren en je windows muissnelheid op 6 zetten.

Als je het wilt weten, mijn settings: windows 6/11, 800 DPI muis en ingame op 2.02

Overigens kan je in Titanfall geen muissensitivity lager dan 1 instellen, dan kan je met mouse-sensitivity.com een nieuwe waarde berekenen met een lagere DPI.

Om in Titanfall je sensitivity in decimalen te zetten moet je overigens nog een trucje uithalen (aan te raden om dit te doen nadat je de campaign hebt gehaald): in het config.cfg in documents/respawn/titanfall/profile kan je m_sensitivity "X.X" toevoegen, maar dan moet je het bestand wel op read-only zetten, anders reset Titanfall je config.cfg bestand bij elke nieuwe launch van het spel.

Succes, hopelijk heb je hier iets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Mijn accuracy is deze week gedaald, mijn scores zijn alleen een stuk beter geworden. Ik speel alleen met die iron sights nu, die scopes vind ik afleiden.

Mijn sensitivity settings zijn trouwens 1600dpi voor mijn muis en ingame 2.279110

[ Voor 21% gewijzigd door codex op 20-03-2014 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
reemprive schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 05:39:
Mijn accuracy is deze week gedaald, mijn scores zijn alleen een stuk beter geworden. Ik speel alleen met die iron sights nu, die scopes vind ik afleiden.

Mijn sensitivity settings zijn trouwens 1600dpi voor mijn muis en ingame 2.279110
Ja mooi voorbeeld van onze twee redelijk gelijke speelstijlen (het agressievere-run, jump 'n gun-werk) met compleet andere sensitivity's.

Ik zou overigens ook graag de iron sight willen gebruiken, maar de conversie van 2.02 / 800 Holo naar iron sight krijg ik maar niet voor elkaar met die slider en begon een beetje flauw te raken van de game de hele tijd opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:23:
Overigens kan je in Titanfall geen muissensitivity lager dan 1 instellen, dan kan je met mouse-sensitivity.com een nieuwe waarde berekenen met een lagere DPI.
Via config moet dit wel kunnen toch? Source in het algemeen accepteert waarden van >1 in ieder geval. Ingame sliders hebben vaak een minimum waarde van 1 ja.

~35cm/360 (de manier om je sensitivity uit te drukken) hier, wat 800dpi, 1.5 ingame, 6/11 windows is. Zonder muisacceleratie.

Shottie is bijna alleen maar hipfire. CAR + counterweight + run n gun kit is ook wel leuk.

@hieronder: probeer r_drawviewmodel 0 in config of launchopties. Zal vast niet werken. :p

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 20-03-2014 09:14 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gister beetje zitten experimenteren met de B3 Wingman damn dat dit is krachtig - best veel als primary weapon gebruikt, lijkt een lichte auto aim op te zitten bij hip-fire. Daardoor blijkt deze best effectief tegen wallruners en spring geile konijntjes :+

is het mogelijk om je weapon-model te verbergen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Gundogan schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:08:
[...]

Via config moet dit wel kunnen toch? Source in het algemeen accepteert waarden van >1 in ieder geval. Ingame sliders hebben vaak een minimum waarde van 1 ja.

~35cm/360 (de manier om je sensitivity uit te drukken) hier, wat 800dpi, 1.5 ingame, 6/11 windows is. Zonder muisacceleratie.
Nee, ook via de config 'schijnt' Titanfall geen sensitivity lager dan 1 te accepteren (in tegenstelling tot andere source games idd). Het is mij in elk geval niet gelukt, maar misschien dat er wel een manier is om het lager dan 1 te krijgen, ik vond het verlagen van de DPI makkelijker. :)
himlims_ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:12:
Gister beetje zitten experimenteren met de B3 Wingman damn dat dit is krachtig - best veel als primary weapon gebruikt, lijkt een lichte auto aim op te zitten bij hip-fire. Daardoor blijkt deze best effectief tegen wallruners en spring geile konijntjes :+

is het mogelijk om je weapon-model te verbergen?
Klopt, de wingman is een pareltje, maar waarom zou je je weapon model willen verbergen? Ik deed het ook in de quakes etc, maar het past niet helemaal meer in het ADS shooter tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ADS? :? :+

Vind de weapon models veelal irritant groot, metname sniper is 30% van je beeld :(
Afbeeldingslocatie: http://img1.wikia.nocookie.net/titanfall/images/7/76/Amped_Kraber.png

Met het overmatig springen en wall-gliding in TitanFall is de 'jump'-knop van mijn G13 gamepad gister overleden :( tijd voor nieuwe gadget :P

Die remote-charge is leuk, vooral 'unlimited' kun je een lomp mijnenveld maken :P

need drink?Afbeeldingslocatie: http://titanfallblog.com/wp-content/uploads/2014/03/titanfall-5hour-energy-620x360.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 20-03-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
himlims_ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:25:

Met het overmatig springen en wall-gliding in TitanFall is de 'jump'-knop van mijn G13 gamepad gister overleden :( tijd voor nieuwe gadget :P
Mooi, dan kan je die rubberdome troep dumpen en gaan voor echte mannen switches! (lees: mechanische). 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
himlims_ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:25:

Vind de weapon models veelal irritant groot, metname sniper is 30% van je beeld :(
[afbeelding]
Aim Down Sight. Plus, wie speelt er met de kraber? :P Ben er denk ik 1 keer door doodgeschoten en dat kwam omdat ik in mijn enthousiasme de usb van mn toetsenbord er per ongeluk uit trapte.
Gewoon net zoals 'vroegah' jump weer op de rechtermuisknop, default keyboard lay-out is voor mietjes! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05:42

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:36:
[...]

Aim Down Sight. Plus, wie speelt er met de kraber? :P Ben er denk ik 1 keer door doodgeschoten en dat kwam omdat ik in mijn enthousiasme de usb van mn toetsenbord er per ongeluk uit trapte.
Haha :') hoe moet ik dat voor me zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Sumerechny schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:47:
[...]

Haha :') hoe moet ik dat voor me zien?
Dat is niet zo moeilijk, ik zat iets te gespannen in een potje en strek even iets te wild mn benen, door de kabelkluwen onder mn bureau en in die beweging nam ik de USB kabel van mn toetsenbord mee. Wat een nieuwe verlengkabel vereiste, maar verder geen schade gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:59:
[...]

Dat is niet zo moeilijk, ik zat iets te gespannen in een potje en strek even iets te wild mn benen, door de kabelkluwen onder mn bureau en in die beweging nam ik de USB kabel van mn toetsenbord mee. Wat een nieuwe verlengkabel vereiste, maar verder geen schade gelukkig.
Ah ok, ik zag al allemaal maffe taferelen. Goed om te horen dat ik niet de enige ben die half spastisch word tijdens sommige games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Sumerechny schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:02:
[...]

Goed om te horen dat ik niet de enige ben die half spastisch word tijdens sommige games :+
Pfff... elk verjaardags feestje moet mijn vrouw aan vrienden en familie weer in geuren en kleuren vertellen hoe
spastisch ik tijdens een potje knallen ben.

Ikzelf noem dat geen spasme. Ik kan me gewoon erg goed inleven in het karakter waar ik dat moment mee speel. O-)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:23:
[...]

Succes, hopelijk heb je hier iets aan!
Dank! Ga ik vanavond of van het weekend mee experimenteren. Fijn dat je de moeite hebt genomen het zo grondig uit te leggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

ChojinZ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:17:
[...]

Pfff... elk verjaardags feestje moet mijn vrouw aan vrienden en familie weer in geuren en kleuren vertellen hoe
spastisch ik tijdens een potje knallen ben.

Ikzelf noem dat geen spasme. Ik kan me gewoon erg goed inleven in het karakter waar ik dat moment mee speel. O-)
Haha. Gelukkig heeft mijn vrouw ook wel eens geprobeerd te gamen. De playstation 3 is nu het huis uit maar de potjes Motorstorm en Streetfighter waren erg vermakelijk, des te meer als ik even keek hoe ze speelde, ze kan zich dan erg goed inleven in het karakter waar ze mee speelt (om jouw woorden even te gebruiken) :+

Edit: Zijn er mensen die de let's play op IGN ook een beetje volgen? Één van de twee hosts heeft 120 (!!!1!) wins op een rij 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Sumerechny op 20-03-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Sumerechny schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:50:
[...]

Haha. Gelukkig heeft mijn vrouw ook wel eens geprobeerd te gamen. De playstation 3 is nu het huis uit maar de potjes Motorstorm en Streetfighter waren erg vermakelijk, des te meer als ik even keek hoe ze speelde, ze kan zich dan erg goed inleven in het karakter waar ze mee speelt (om jouw woorden even te gebruiken) :+

Edit: Zijn er mensen die de let's play op IGN ook een beetje volgen? Één van de twee hosts heeft 120 (!!!1!) wins op een rij 8)7
Die van mij komt niet verder dan Candy Crusher (of hoe dat spel ook heet). :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

ChojinZ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:05:
[...]

Die van mij komt niet verder dan Candy Crusher (of hoe dat spel ook heet). :'(
Hier inmiddels ook hoor (Candy Crush Saga..? En enkele klonen), misschien maar goed ook. Veel splitscreen games was ik gewoon beter..dat maakte het er voor haar niet leuker op. Gewoon samen ouderwets bordspellen spelen gaat nog altijd super...maar ik ga een beetje offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb de tip van cluster missle geprobeerd om rodeo gastjes van me af te krijgen; dat werkt, maar lever vaak 50% health in.

Mijn alternatief; plak een remote-charge op je titan alvore je instapt >:) "Rodeo this, bitch" BOOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Hmmm dat is niet eens een slecht plan kan je hem aflaten gaan als je in de titan zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Somath schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:16:
Hmmm dat is niet eens een slecht plan kan je hem aflaten gaan als je in de titan zit??
werkt prima - tegen einde van de ronde is er niemand meer de titan op gesprongen >:)

druk 2x op E vanuit je titan om remote charges te doen ontploffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:12
Maar krijg je dan niet het probleem dat iemand met een smart pistol de charges opblaast?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
haarbal schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:29:
Maar krijg je dan niet het probleem dat iemand met een smart pistol de charges opblaast?
Of electric smoke, of een 40mm in de nek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

haarbal schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:29:
natuurlijk, kans zit erin, maar heb het nog niet ervaren. Is slechts een effectieve manier om van rodeo af te komen. Zorg dat je weinig stil staat, gebruik hoge DPI voor snel 180gr draaien en houdt die minimap in de gate

gaat best aardig in titan, gevecht tegen 2 titans ga ik niet meer uit de weg maar vol de confrontatie aan (improved shield) erg bevredigingd wanneer je dat overleefd

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 20-03-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde Titanfall eerst voor de PC kopen, maar ik denk niet dat ie het aankan. Ik vond deze site die Titanfall voor 51,99 euro aanbiedt voor de Xbox One:

http://www.livecodes.nl/titanfall-xbox-one.php

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het best eenvoudig om rodeo's te ontwijken, gewoon goed om je heen kijken en niet te kortbij daken etc blijven staan, of ik heb meestal gewoon pilots tegen me die er slecht in zijn :+

Als ik dan toch een pilot op me heb zitten pop ik electric smoke of roep ik me buddy (meestal proberen we tegelijk Titan te nemen) en schiet die hem wel van me af :)

Moet zeggen dat één map niet lekker draait bij mij, volgens mij heet die Lagoon? In ieder geval een map met een hoop ondiep water en van die hutjes, heb echt veel lagere fps dan op alle andere maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:36:
Ik wilde Titanfall eerst voor de PC kopen, maar ik denk niet dat ie het aankan. Ik vond deze site die Titanfall voor 51,99 euro aanbiedt voor de Xbox One:

http://www.livecodes.nl/titanfall-xbox-one.php

Iemand ervaring hiermee?
Wat zijn de specs van je pc? Ik draai hem prima op een kastje van bijna 5 jaar oud namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:39:
Moet zeggen dat één map niet lekker draait bij mij, volgens mij heet die Lagoon? In ieder geval een map met een hoop ondiep water en van die hutjes, heb echt veel lagere fps dan op alle andere maps.
Je bent niet de enige, ik hoor hier veel mensen over klagen, toevallig ook Nvidia en hoge resolutie?

Gelukkig heb ik er zelf geen last van, maar vervelend is het wel want het is een erg leuke map vind ik zelf en niet iedereen wil hem spelen om dezelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier hetzelfde. Speel met nvidia op fullHD en ook op die map framedrops en lag. Rest speelt idd goed.

Specs:

i7 4700M
16gb Mem
GT755M SLI

[ Voor 17% gewijzigd door m0nk op 20-03-2014 12:46 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb inderdaad een gtx 670 en speel 'gewoon' op 1920 x 1080, als ik die map nu zie in de lobby dan leave ik gelijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:38
himlims_ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:25:
[...]

werkt prima - tegen einde van de ronde is er niemand meer de titan op gesprongen >:)

Hmm grappig, maar dat gaat op de XBO natuurlijk niet werken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Nu ik er overna denk zou dat ook wel deels kunnen verklaren waarom ik die map vrijwel altijd nogal makkelijk win, als alle Nvidia jongens er zulke problemen mee hebben.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sumerechny schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:41:
[...]

Wat zijn de specs van je pc? Ik draai hem prima op een kastje van bijna 5 jaar oud namelijk :)
Ik heb een iMac uit 2009 waar ik Windows op draai. Maar stiekem wil ik 'm denk ik sowieso voor de Xbox One halen... Waar heb ik dat ding anders voor gekocht?

Ik zit alleen nog echt met het prijsverschil tussen de PC en Xbox One versie. Maar 52 euro op LiveCodes.nl voor de digitale productkey is best oké, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:05:
[...]

Ik heb een iMac uit 2009 waar ik Windows op draai. Maar stiekem wil ik 'm denk ik sowieso voor de Xbox One halen... Waar heb ik dat ding anders voor gekocht?

Ik zit alleen nog echt met het prijsverschil tussen de PC en Xbox One versie. Maar 52 euro op LiveCodes.nl voor de digitale productkey is best oké, toch?
Gebruik giftcards, staat wel info in dit topic en anders het Xbox One topic. Je kan dan voor $60 halen (ongeveer €44). En ik vind die van livecodes best oké, scheelt je moeite :)

[ Voor 5% gewijzigd door R0SSI op 20-03-2014 13:10 ]

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:05:
[...]

Een iMac durf ik geen uitspraak over te maken :P , wellicht iemand anders een idee? Hoewel het prijsverschil groot is is het TF het in mijn ogen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08
himlims_ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:25:
[...]

Geniaal :D !

Dat daagt echt uit om met een charge mensen uit te lokken om op je titan te springen.

[ Voor 13% gewijzigd door wesleytjuh op 20-03-2014 13:15 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wesleytjuh schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:15:
[...]Geniaal :D !

Dat daagt echt uit om met een charge mensen uit te lokken om op je titan te springen.
heb tgister ook lopen kutten door remote-charges op friendly titans te plakken, soort preventief systeem :+ maar niet heel effectief; meestal loopt de titan al over de pilot heen alvore ik op detonate-knopje heb kunnen drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Gister tijdens het spelen van CTF een heel irritant tactiekje meegemaakt die ik meteen heb overgenomen.

Men neme een satchel charge en de Dead Man's Trigger kit. Vervolgens plant je wat explosieven rondom je vlag. Het enige wat je nu moet doen is je vlag verdedigen.

Mocht je een gevecht verliezen en de tegenstander wil er met de vlag vandaar dan zorgt de Dead Man's trigger er wel voor dat dat niet gebeurt! 8)

Gister een paar potjes gedaan en meteen werd ik uitgemaakt voor noob. Dan pas weet je dat je tactiek werkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vanavond eens potje via teamspeak ofzo proberen; zijn geregeld met +6 tweakers online, maar groepjes vormen blijkt lastig :+ (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
ChojinZ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:23:
Gister tijdens het spelen van CTF een heel irritant tactiekje meegemaakt die ik meteen heb overgenomen.

Men neme een satchel charge en de Dead Man's Trigger kit. Vervolgens plant je wat explosieven rondom je vlag. Het enige wat je nu moet doen is je vlag verdedigen.

Mocht je een gevecht verliezen en de tegenstander wil er met de vlag vandaar dan zorgt de Dead Man's trigger er wel voor dat dat niet gebeurt! 8)

Gister een paar potjes gedaan en meteen werd ik uitgemaakt voor noob. Dan pas weet je dat je tactiek werkt. :+
Arc grenade naar binnen voordat je de vlagruimte betreedt (dat doe ik standaard voor eventuele campers), probleem opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Topicstarter
himlims_ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:28:
vanavond eens potje via teamspeak ofzo proberen; zijn geregeld met +6 tweakers online, maar groepjes vormen blijkt lastig :+ (PC)
Avonden moet wel lukken vanaf nu. :)

Arc Cannon is trouwens ook een machtig wapen in Attrition. Totaal prut tegen Titans eigenlijk (zou goed tegen shields moeten zijn en dan daarna Slaved Warheads, maar ik merk het niet), maar het schoont bots en Pilots super snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Gundogan schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Arc Cannon is trouwens ook een machtig wapen in Attrition. Totaal prut tegen Titans eigenlijk (zou goed tegen shields moeten zijn en dan daarna Slaved Warheads, maar ik merk het niet), maar het schoont bots en Pilots super snel op.
Ik vind dat echt een draak van een wapen, mij iets te eenzijdig eerlijk gezegd. Een cluster missle ruimt de bots, pilots én titans ook lekker snel op (binnen én buiten) en de 40mm is goed voor alles op alle afstanden. Tenslotte heb je nog de electric smoke die overal goed voor is: locks blokkeren, titan damage, pilot damage, groepen grunts of om je in te verstoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Gundogan schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Is dat dat charge ding? Auto-pilot guard mode, dat ding schiet er zo freaking accuraat mee, heb ik altijd kills mee :P (zelf lukt het me voor geen meter, grunts zijn m'n beste kills).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die 1-shot dingen die je kunt opladen? Wanneer je daarmee 2x crit heb je een (atlas) titan gesloopt. Heb je improved dmg-core kun je ook een ogre slopen op die manier. Maar praktisch.... niet bepaald, flak of machien-gun is veelzijdiger toepasbaar.

veel te lkkr weer voor TF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:04:
[...]

Is dat dat charge ding? Auto-pilot guard mode, dat ding schiet er zo freaking accuraat mee, heb ik altijd kills mee :P (zelf lukt het me voor geen meter, grunts zijn m'n beste kills).
Ik pak per ongeluk een pilot hier en daar mee als ik op groepen bots schiet. :) Maar misschien ook eens proberen om de Titan in AI mode er werk mee te laten doen.
himlims_ schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:14:
die 1-shot dingen die je kunt opladen? Wanneer je daarmee 2x crit heb je een (atlas) titan gesloopt. Heb je improved dmg-core kun je ook een ogre slopen op die manier. Maar praktisch.... niet bepaald, flak of machien-gun is veelzijdiger toepasbaar.

veel te lkkr weer voor TF
Volgens mij zou de Arc Cannon op korte afstand heel veel damage moeten doen, maar ook daar valt het tegen Titans erg tegen. Alle andere wapens behalve de Titan sniper zijn beter tegen Titans ja.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:57:
[...]

Ik vind dat echt een draak van een wapen, mij iets te eenzijdig eerlijk gezegd. Een cluster missle ruimt de bots, pilots én titans ook lekker snel op (binnen én buiten) en de 40mm is goed voor alles op alle afstanden. Tenslotte heb je nog de electric smoke die overal goed voor is: locks blokkeren, titan damage, pilot damage, groepen grunts of om je in te verstoppen :)
Maar de Arc Cannon heb je altijd. :) Leuk voor op een Stryder en dan gewoon wegwezen zodra er een Titan komt. En altijd Cluster Missile gebruiken wordt ook weer zo saai. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:57:
[...]

Helemaal mee eens, alleen de Chaingun met accelerator en de 40mm zijn de moeite waard. Cluster Missile is echt meesterlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gundogan schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:22:
[...]

Ik pak per ongeluk een pilot hier en daar mee als ik op groepen bots schiet. :) Maar misschien ook eens proberen om de Titan in AI mode er werk mee te laten doen.
Haha ik weiger inmiddels dat mijn Auto-Titan mijn nick besmeurt met kansloos gedrag! De Auto-Modus heb ik al een paar avonden niet meer gebruikt. Ja, nutteloze principies, maargoed :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:01
reemprive schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:26:
[...]

Helemaal mee eens, alleen de Chaingun met accelerator en de 40mm zijn de moeite waard. Cluster Missile is echt meesterlijk :)
Speel nu met de plasma gun met instant shot, dat is best prima te doen dan en wellicht iets beter tegen titans. Maar idd als het geen requirement was geweest, speelde ik nu met de 40mm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:38:
[...]

Arc grenade naar binnen voordat je de vlagruimte betreedt (dat doe ik standaard voor eventuele campers), probleem opgelost. :)
Dan hoop ik jou in-game niet tegen te komen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Kojoottii schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:57:
Heb zelf ook een vaag probleem met titanfall;

heb mijn audio lopen via hmdi out van r9 290 naar een denon 3310 versterker, dit werkt altijd goed, behalve in titanfall. Daar heb ik altijd dat het geluid in het eerste potje er mee kapt, dan selecteer ik op de versterker de source opnieuw en werkt het weer, dit gebeurt dan zo'n 5 keer achterelkaar (in het eerste potje) en dan is het probleem verholpen en kan ik rustig 3 uur spelen zonder problemen. Heb werkelijk vanalles al geprobeerd wat geluids instellingen betreft maar maakt allemaal geen verschil helaas. Als iemand nog een suggestie heeft...let me know
Trouwens, het lijkt erop dat ik het probleem met mijn audio heb weten te verhelpen, ik had Origin in game uit staan.... Begreep ook al niet waarom ik geen stats kon zien van mensen :) En vandaar kwam ik bij het aanzetten van origin in game. Maar nu lijkt het er sterk op dat mijn audio ook normaal werkt, al 3x titanfall gespeeld zonder dat ik eerst versterker 10x de source hoef te selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Het is geen Miracle of Sound maar wel grappig gedaan.

Vooruit Miracle of Sound ook nog even ;)

Miracle of Sound heeft een aantal toffe tracks, al weet ik niet meer precies welke O-)

Edit & off-topic: Ik moet het kwijt het zal mn al kwetsbare/verse tweaker imago niet goed doen...but heck :F Miracle of Sound > Minecraft & Duke Nukem Forever

[ Voor 30% gewijzigd door Sumerechny op 20-03-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Kojoottii schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:19:
[...]

Trouwens, het lijkt erop dat ik het probleem met mijn audio heb weten te verhelpen, ik had Origin in game uit staan.... Begreep ook al niet waarom ik geen stats kon zien van mensen :) En vandaar kwam ik bij het aanzetten van origin in game. Maar nu lijkt het er sterk op dat mijn audio ook normaal werkt, al 3x titanfall gespeeld zonder dat ik eerst versterker 10x de source hoef te selecteren :)
Kan je stats zien dan? Ik zie alleen een Origin profiel, zonder stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
reemprive schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 22:57:
[...]

Kan je stats zien dan? Ik zie alleen een Origin profiel, zonder stats.
Nou dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

denk nog even snel potje CTF, servers down. Volgens bericht op twitter is bekend, zijn komen de diensten terug online. Kan zijn dat je game moet herstarten.

Glitch: unlimited burn-card
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Z6Yij60fFMY]
Glitch: Rodeo pilots

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 21-03-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
himlims_ schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 08:32:
denk nog even snel potje CTF, servers down. Volgens bericht op twitter is bekend, zijn komen de diensten terug online. Kan zijn dat je game moet herstarten.

Glitch: unlimited burn-card
[video]
Glitch: Rodeo pilots
[video]
De burn card glitch heb ik gister geprobeerd, maar kreeg hem niet aan de praat op PC. Hopelijk is het console-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 13:42
Niet echt unlimited toch?

Die rodeo glitch is wel raar :P

[ Voor 41% gewijzigd door Nfear op 21-03-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Tussen de studie/werk een aantal korte potjes gespeeld waarbij ik focus op parkour. Water Resevoir (?) is daar echt een SUPER map voor!

Boven in het level rondlopen, achter tegenstanders droppen met Smart Pistol...En weer naar boven, heerlijk! :D . Granaten laten vallen van die hoogte is ook geweldig. Grappig om tegenstanders verward rond te zien draaien dan _/-\o_ .

Het nadeel is dat ik erg in de experimenteer fase zit en soms maf in een hoekje stil kom te staan of onder een randje probeer te springen. Het gaat nog niet feilloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Sumerechny schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:46:

achter tegenstanders droppen met Smart Pistol
En dan nog een smart pistol nodig?... :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

evilpin0 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:55:
[...]

En dan nog een smart pistol nodig?... :(
haha, challenges he ;) . Ben ik nu één van 'die spelers'? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sommige challenges 'moet' je voltooien wil je kunnen 'regeneraten' naar 'next gen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Sumerechny schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:59:
[...]

haha, challenges he ;) . Ben ik nu één van 'die spelers'? :P
Nee hoor, daar zullen er ongetwijfeld heel veel van zijn. :)

Ik heb overigens nog nooit gekeken naar welke challenges nog open staan, iedereen haalt er toch standaard 2 - 8 per ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:51:
[...]

Nee hoor, daar zullen er ongetwijfeld heel veel van zijn. :)

Ik heb overigens nog nooit gekeken naar welke challenges nog open staan, iedereen haalt er toch standaard 2 - 8 per ronde?
Mwea, ik speel niet heel gevarieerd. Over het algemeen Carbine/Granaten/Cloak en Strider+Chaingun/Electricsmoke/Cluster <3 . Dat beperkt de challenges een beetje volgens mij.

Het idee van de Smart pistol vind ik leuk dus was ik daar mee begonnen om te variëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

stap je sneller uti je titan wanneer je naar de grond kijkt? heb namelijk idee dat de animatie korter duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 07:02
Vandaag alle mods en attachements unlocked en begonnen aan gen 2. Denk toch dat ik maar 3 favoriete wapens heb. De shotgun, de standaard assault rifle en de 2e smg. De burst en single shot wapens zijn toch net wat te onhandig in veel snelle situaties.

En nog steeds geen enkele kill van een ejecting pilot :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:15:
Vandaag alle mods en attachements unlocked en begonnen aan gen 2. Denk toch dat ik maar 3 favoriete wapens heb. De shotgun, de standaard assault rifle en de 2e smg. De burst en single shot wapens zijn toch net wat te onhandig in veel snelle situaties.

En nog steeds geen enkele kill van een ejecting pilot :P
Waarschijnlijk een stomme opmerking. Maar ik dacht dat je alles verloor bij de volgende gen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 07:02
Dat is ook zo :) Was eens achievement en wilde van die stomme wapens (snipers, etc) af zijn :P nu op naar generation 10.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Zijn jullie al eens een kaart verloren? Ik had een Strider burn card en die is ineens weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jah; dubbel klik op discard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Is waarschijnlijk niet door discard want hij zat tussen de xp card; die gooi ik ook niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Yep ben ook een Stryder card kwijt, had er vanmiddag 2, eentje gebruikt, en nu heb ik er geen 1 meer. 0_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ik had vandaag de stryder vrij gespeeld, had er een boxing build mee gemaakt; snellere dash recharge en increased punch damage, maar hij is toch erg zwak om daarvoor te gebruiken, ga veel vlugger dood dan met de normale titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
je moet ook alleen met een stryder boxen om iemand snel af te maken of om hem weg te duwen zodat jij weg kan komen, als je wil boxen moet je de orge pakken, die slaat een stuk harder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Meessen schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:55:
Ik had vandaag de stryder vrij gespeeld, had er een boxing build mee gemaakt; snellere dash recharge en increased punch damage, maar hij is toch erg zwak om daarvoor te gebruiken, ga veel vlugger dood dan met de normale titan.
strider, improved dash, cluster en quad-rocket = anti-infantrie tank; continue rondjes blijven dashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:22:
[...]

strider, improved dash, cluster en quad-rocket = anti-infantrie tank; continue rondjes blijven dashen
Dit was lachen! Met deze build kun je ook prima titans snipen en steeds terug de hoek om dansen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Die quad rocket vind ik echt waardeloos. Die unlock die je krijgt met 20 Titan kills maakt het echter wel goed te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Topicstarter
reemprive schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:59:
Die quad rocket vind ik echt waardeloos. Die unlock die je krijgt met 20 Titan kills maakt het echter wel goed te gebruiken.
Beiden hebben wel nut op zich. Rapid fire is wel aardig op een Ogre, terwijl de normale modus wel wat beter werkt met een hit and run Stryder. De vol auto mode geeft wel in ieder geval meer vuurwerk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 21:50

MiliaanR

Just for fans.

Zijn ook levels of modi zonder die AI gestuurde mannetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

MiliaanR schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:23:
Zijn ook levels of modi zonder die AI gestuurde mannetjes?
Nog niet, misschien met de private matches (zodra de patch er is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Ik had in cs ongeveer 40cm voor een 360graden draai maar in Titanfall komen zo soms zo hard voorbij vliegen dat ik gewoon te langzaam ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
pimsch schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:27:
Ik had in cs ongeveer 40cm voor een 360graden draai maar in Titanfall komen zo soms zo hard voorbij vliegen dat ik gewoon te langzaam ben.
mooi verhaal, oplossing ben je inmiddels zelf wel achter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Vanavond een pot gespeeld met een groep Tweakers, top. Speelt heel anders...hoewel we geen teamspeak gebruikten (zelden tenminste :P ) alle potjes gewonnen. Toch ergens een vorm van coordinatie vermoed ik (en de matchmaking was flink in ons voordeel volgens mij)

Meerdere potjes met een silenced smart pistol gespeeld, dat beviel me wel erg goed! Laatste 2 potjes de CAR SMG gebruikt daar gaat de voorkeur misschien toch naar uit nu ;)

Top pot van de avond: Silenced SMART pistol in combinatie met ghost squad burn card. Ik denk dat het niet uitmaakt welk wapen je in handen hebt met die burn card.... :+

Op mijn tweede scherm had ik Origin chat open..maar ik moet uitzoeken hoe ik bepaalde meldingen uit kan zetten.....na 3x was het wel duidelijk 8)7

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/6ui0q4ii1/really.jpg

Nogmaals dank, top avondje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sumerechny schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 00:05:
Vanavond een pot gespeeld met een groep Tweakers, card.... :+

Op mijn tweede scherm had ik Origin chat open..maar ik moet uitzoeken hoe ik bepaalde meldingen uit kan zetten.....na 3x was het wel duidelijk 8)7

[afbeelding]
die party moest toch vol; dus friendslist lopen spammen, ging best aardig :+ later op avond hebben we via de teamspeak gezeten, audio niet optimaal maar wel lache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 22:56
Ben aan het overwegen om dit toch te kopen op PC.
Eerst las ik dat hetbsnel ging vervelen, dat er weinig diepgang in zit en de servers al gauw zouden leeglopen.
Is dit toch de aanschaf waard om voor een langere periode te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

fjskmdl2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:20:
Eerst las ik dat hetbsnel ging vervelen, dat er weinig diepgang in zit en de servers al gauw zouden leeglopen.
Ik speel dit spel voorlopig nog wel even. Er zit meer diepgang in dan je zou verwachten, en belangrijker, het is echt vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
himlims_ schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 00:08:
[...]

die party moest toch vol; dus friendslist lopen spammen, ging best aardig :+ later op avond hebben we via de teamspeak gezeten, audio niet optimaal maar wel lache
Ja waren leuke potjes! Ging wel lekker snel met XP en requirements halen, maar nu ;

5TH Generation Requirements

Longbow-DMR Sniper: If It Moves…
Longbow-DMR Sniper: Top Gun
Quad Rocket: If It Moves…
Quad Rocket: Titan Killer
Charge Rifle: Critically Conditioned
RE-45 Autopistol: If It Moves…

arghh ... Dit is wel de slechtste van allemaal, sniper en pistool =/

btw voor een volledige lijst;

http://www.reddit.com/r/t...nlocking_each_generation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

fjskmdl2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:20:
Misschien gaat het snel vervelen als je het als CoD speelt. Maar zodra je de 3e dimensie echt gaat gebruiken (parkour) heb je ernstig meer plezier en uitdaging (...althans vind ik)
Kojoottii schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 09:36:
[...]

Ja waren leuke potjes! Ging wel lekker snel met XP en requirements halen, maar nu ;

5TH Generation Requirements

Longbow-DMR Sniper: If It Moves…
Longbow-DMR Sniper: Top Gun
Quad Rocket: If It Moves…
Quad Rocket: Titan Killer
Charge Rifle: Critically Conditioned
RE-45 Autopistol: If It Moves…

arghh ... Dit is wel de slechtste van allemaal, sniper en pistool =/

btw voor een volledige lijst;

http://www.reddit.com/r/t...nlocking_each_generation/
De sniper kan ik me goed voorstellen maar de pistol is wel te doen toch?

[ Voor 41% gewijzigd door Sumerechny op 22-03-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Downloading titanfall en snel ook, mag ook wel met 50GB.

Lees net dat crossfire er gelukkig wel aan komt
PCGH: Also wird SLI und Crossfire direkt vom Start weg funktionieren?

Richard Baker: Wir haben einen Patch dafür, der wahrscheinlich nicht direkt am ersten Tag, aber kurz nach dem Start von Titanfall zur Verfügung stehen sollte und Probleme mit Multi-GPU-Systemen beheben wird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Topicstarter
http://www.respawn.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=11898

Eerste patch. Geen grote fixes zoals framerate, private matches en matchmaking (laatste is waarschijnlijk een serverside fix?), maar wat kleine bugjes hier en daar en een smart pistol nerf met normaal hipfire.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 22-03-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Gundogan schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:39:
http://www.respawn.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=11898

Eerste patch. Geen grote fixes zoals framerate, private matches en matchmaking (laatste is waarschijnlijk een serverside fix?), maar wat kleine bugjes hier en daar en een smart pistol nerf met normaal hipfire.
Noooooo! Nouja, zal wel terecht zijn :)

Edit: zo te lezen valt het wel mee. Defence beloning is gereduceerd voor HP en CTF. Wel terecht volgens mij..als ik puur defence HP speel heb/had ik vaak de meeste punten en minste kills :+

[ Voor 18% gewijzigd door Sumerechny op 22-03-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Sumerechny schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 09:37:
[...]

De sniper kan ik me goed voorstellen maar de pistol is wel te doen toch?
sniper en pistol zijn opzich wel aardig te doen blijkt, werd net al uitgemaakt voor longboard snipernoob :*) nadat ik al hun pilots bij de evac point weg schoot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geen nieuws over 2sec. lockups, inmiddels achter dat titanfall geen cpu instructies geeft die periode, windows/systeem draait vrolijk door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Kojoottii schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 11:12:
[...]

sniper en pistol zijn opzich wel aardig te doen blijkt, werd net al uitgemaakt voor longboard snipernoob :*) nadat ik al hun pilots bij de evac point weg schoot ;)
:D haha,heerlijk. Goed om te onthouden die actie btw. Ik ben echt ruk met snipers ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30
Eerste indruk, Goede game, maar geen game server list

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ah, tickets verhoogd in attrition en defense punten reduced. Heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Dit vind ik wel jammer, nu is het een stuk minder nuttig.
- Explosives detonated by Dead Man's Trigger are now slightly delayed
- Explosives detonated by Dead Man's Trigger now play a warning sound before exploding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Sumerechny schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 09:37:
[...]

Misschien gaat het snel vervelen als je het als CoD speelt. Maar zodra je de 3e dimensie echt gaat gebruiken (parkour) heb je ernstig meer plezier en uitdaging (...althans vind ik)
Mee eens. Wallrunnen is ernstig verslavend en de uitwerking in deze game is ontzettend goed gedaan.
Overigens vind ik de pilot/titan balance ook erg goed gedaan. Het is gelukkig niet zo dat je als pilot helemaal niets kan doen tegen een Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 11:31
ChojinZ schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:06:
[...]

Mee eens. Wallrunnen is ernstig verslavend en de uitwerking in deze game is ontzettend goed gedaan.
Overigens vind ik de pilot/titan balance ook erg goed gedaan. Het is gelukkig niet zo dat je als pilot helemaal niets kan doen tegen een Titan.
Als pilot twee arc grenades op een titan en dan een paar salvos van de MAG launcher. Weinig titans die daar tegen kunnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Weet iemand de punch damage van de titan frames? Kan het nergens vinden.
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste