Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:36:
Wel ADSen of vanuit de heup in de dichtbij situaties waarbij beide spelers bewegen? Vanuit CoD schiet ik vanuit de heup maar of dit spel pikt dat niet of ik ben echt pokke veel slechter met muis als met controller. Sowieso vind ik het wel lastig om te wijzen ipv te slepen nu met muis...
Hoe hebben jullie in-game de sensitivity staan? Moet ik in Windows iets doen daarmee om beter controle te hebben?
Heb je een shooter waar je sensitivty wel perfect staat afgesteld? Met
www.mouse-sensitivity.com kan je die setting namelijk overzetten naar een waarde voor Titanfall. Zelf heb ik mijn BF3 en BF4 sentivity overgenomen, maar toen zat ik maar te harken met dat het ADS niet helemaal lekker liep met de HCOG. Ik mikte de hele tijd er net iets voor of net iets achter. Toen ben ik overgestapt naar de HOLO en toen viel het kwartje. Nu kan ik eindelijk weer targets tracken en zit ik weer op 33% accuracy met de carbine en het begint eindelijk weer te stijgen.
Er is geen 'juiste' sensitivity, dat is voor iedereen anders. Mijn advies zou zijn om je sensitivity af te stemmen net zolang je met je favoriete sight ADS rennende en springende mannetjes nauwkeurig kan blijven volgen.
Basic tips: vsync uit, ALLE muisacceratie uitzetten (in Windows, in je muis drivers en in titanfall), de MarkC mousefix downloaden en uitvoeren en je windows muissnelheid op 6 zetten.
Als je het wilt weten, mijn settings: windows 6/11, 800 DPI muis en ingame op 2.02
Overigens kan je in Titanfall geen muissensitivity lager dan 1 instellen, dan kan je met mouse-sensitivity.com een nieuwe waarde berekenen met een lagere DPI.
Om in Titanfall je sensitivity in decimalen te zetten moet je overigens nog een trucje uithalen (aan te raden om dit te doen nadat je de campaign hebt gehaald): in het config.cfg in documents/respawn/titanfall/profile kan je m_sensitivity "X.X" toevoegen, maar dan moet je het bestand wel op read-only zetten, anders reset Titanfall je config.cfg bestand bij elke nieuwe launch van het spel.
Succes, hopelijk heb je hier iets aan!