Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Asgaro schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:17:
[...]

Triest.
Dit zijn regelrechte leugens en dat weet je zelf maar al te goed. Het is niet omdat je i3D bedrijf nauw met AAA firma's zoals EA samenwerkt dat je echt alles moet gaan ophemelen.
Maarja, wat had ik dan ook verwacht... AAA development en leugens gaan hand in hand.
Hoe sneller mensen beginnen in te zien dat AAA stervende is, hoe beter.

Zonet nieuw artikeltje:
http://www.gamespot.com/a...t-gen-title/1100-6418326/
Terug een indie studio opgericht met mensen van AAA developers. Ook iemand van Respawn is vertrokken.
Dat iemand van Respawn zijn/haar eigen studio is begonnen betekent toch niet dat dit regelrechte leugens zijn, of überhaupt dat dit om onvrede was? i3D heeft er totaal geen baat bij om over EA te gaan liegen. Ik heb zelf een paar jaar bij EA gewerkt (alweer vier jaar geleden, dus ook ik heb geen reden ze op te hemelen) en EA Partners werkt inderdaad zo dat de studio enorm veel vrijheid heeft.

Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er geen contractuele afspraken zijn omtrent bepaalde zaken, natuurlijk, maar er is veel meer vrijheid dan in de conventionele ontwikkelaar-uitgever samenwerking.

[ Voor 8% gewijzigd door MicScott op 18-03-2014 16:29 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:44
MicScott schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:23:
[...]

Dat iemand van Respawn zijn/haar eigen studio is begonnen betekent toch niet dat dit regelrechte leugens zijn, of überhaupt dat dit om onvrede was? i3D heeft er totaal geen baat bij om over EA te gaan liegen. Ik heb zelf een paar jaar bij EA gewerkt (alweer vier jaar geleden, dus ook ik heb geen reden ze op te hemelen) en EA Partners werkt inderdaad zo dat de studio enorm veel vrijheid heeft.
Daarnaast denk ik dat de jongens van Respawn hun lesje wel geleerd hebben nadat ze teveel beslisbevoegdheid overgeheveld hebben aan de uitgever Activision, die defacto hun studio Infinity Ward op een gegeven moment bezat. Het lijkt me dat Respawn elke letter op de contracten met EA en Microsoft wel tien keer gecontroleerd heeft.

Zelf verwacht ik dat Respawn de route met EA en Microsoft gekozen heeft voor de eerste Titanfall om zichzelf als studio neer te zetten en direct een toptitel te kunnen launchen en promoten.

Na een succesvol Titanfall zal het veel makkelijker worden om kapitaal aan te trekken voor een nieuwe game en hoeft het geen Xbox exclusive meer te worden. Sterker nog, ik geef het een dikke kans dat Respawn volledig digitaal gaat met Xboxlive, PSN en Steam als distributieplatformen en dat ze EA als uitgever er dus tussenuit kunnen snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Respawn noemt zich "indie" met ruim 60 ontwikkelaars, zo indiependent zijn ze helemaal niet.

rede dat game op de (oude) source engine draait is ook omdat 90% van het team met die engine ervaring heeft. Wat ik begrijp uit interviews hebben ze het audio/netwerk/belichting herschreven voor titanfall, rest is 'gewoon' source.

* himlims_ *zucht* dit had DE aaa-knaller voor linux kunnen zijn :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:34:
Daarnaast denk ik dat de jongens van Respawn hun lesje wel geleerd hebben nadat ze teveel beslisbevoegdheid overgeheveld hebben aan de uitgever Activision, die defacto hun studio Infinity Ward op een gegeven moment bezat. Het lijkt me dat Respawn elke letter op de contracten met EA en Microsoft wel tien keer gecontroleerd heeft.
Inderdaad, vooral omdat ze eerst voor EA werkten met 2015, vervolgens een nieuwe studio op hebben gericht en bij Activision WEER in dezelfde valstrik zijn gelopen. Drie keer is hopelijk scheepsrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
himlims_ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:42:
Respawn noemt zich "indie" met ruim 60 ontwikkelaars, zo indiependent zijn ze helemaal niet.

rede dat game op de (oude) source engine draait is ook omdat 90% van het team met die engine ervaring heeft. Wat ik begrijp uit interviews hebben ze het audio/netwerk/belichting herschreven voor titanfall, rest is 'gewoon' source.

* himlims_ *zucht* dit had DE aaa-knaller voor linux kunnen zijn :+
Dat was niet de reden... Ze kozen Source omdat ze ook op de PS3 wilden releasen.
Als je de game-engine kiest op basis van een bepaald platform, dan lijkt het mij dat ze dat bepaald platform zeer graag wilden supporten.
"The ironic thing is that we wanted an engine that would work on PS3, because that’s the riskiest platform in current gen. When Portal 2 came out and it seemed to be a pretty decent PS3 game, that was the point when we decided to go with Source. And then we stopped supporting PS3."
http://www.polygon.com/e3...4419110/titanfall-respawn
"And then we stopped supporting PS3."
Because of contracts - moest erbij staan.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:34:

[...]

Zelf verwacht ik dat Respawn de route met EA en Microsoft gekozen heeft voor de eerste Titanfall om zichzelf als studio neer te zetten en direct een toptitel te kunnen launchen en promoten.

Na een succesvol Titanfall zal het veel makkelijker worden om kapitaal aan te trekken voor een nieuwe game en hoeft het geen Xbox exclusive meer te worden. Sterker nog, ik geef het een dikke kans dat Respawn volledig digitaal gaat met Xboxlive, PSN en Steam als distributieplatformen en dat ze EA als uitgever er dus tussenuit kunnen snijden.
Dat contract met EA zullen ze wel bekeken hebben. Maar niet goed genoeg: want EA had de macht om bepaalde platforms af te dwingen. Dat lijkt me dan toch véél macht voor EA? Wetende dat Respawn Sony platforms wou ondersteunen en al dat werk ineens voor niets was.

En dat contract met MS hebben ze zelfs niet onder ogen gekregen: daar wijst de tweet van die Respawn dev toch duidelijk op? Werd volledig achter hun rug besproken tussen EA en MS. Veel erger kan het niet...

EA er uit snijden? Zal nooit gebeuren. Respawn zal nu voor eeuwig en altijd tot EA behoren, net zoals Infinity Ward ook nog altijd tot Activision behoort. Zelfs na gans de clusterfuck die er gebeurd is. :P
Ik heb zelfs nog nooit/nauwelijks gehoord van AAA studio's die zich afscheuren van hun publishers. Ik vraag me af of het wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In zekere zin is Infinity Ward natuurlijk een afsplitsing van het team wat Medal of Honor Allied Assault gemaakt heeft, dus Respawn is al de 3e iteratie. De term 3x is scheepsrecht voldoet hier dus niet

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Kojoottii schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:57:
Heb zelf ook een vaag probleem met titanfall;

heb mijn audio lopen via hmdi out van r9 290 naar een denon 3310 versterker, dit werkt altijd goed, behalve in titanfall. Daar heb ik altijd dat het geluid in het eerste potje er mee kapt, dan selecteer ik op de versterker de source opnieuw en werkt het weer, dit gebeurt dan zo'n 5 keer achterelkaar (in het eerste potje) en dan is het probleem verholpen en kan ik rustig 3 uur spelen zonder problemen. Heb werkelijk vanalles al geprobeerd wat geluids instellingen betreft maar maakt allemaal geen verschil helaas. Als iemand nog een suggestie heeft...let me know
driver al opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Asgaro schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:55:
[...]
Dat contract met EA zullen ze wel bekeken hebben. Maar niet goed genoeg: want EA had de macht om bepaalde platforms af te dwingen. Dat lijkt me dan toch véél macht voor EA? Wetende dat Respawn Sony platforms wou ondersteunen en al dat werk ineens voor niets was.

En dat contract met MS hebben ze zelfs niet onder ogen gekregen: daar wijst de tweet van die Respawn dev toch duidelijk op? Werd volledig achter hun rug besproken tussen EA en MS. Veel erger kan het niet...

EA er uit snijden? Zal nooit gebeuren. Respawn zal nu voor eeuwig en altijd tot EA behoren, net zoals Infinity Ward ook nog altijd tot Activision behoort. Zelfs na gans de clusterfuck die er gebeurd is. :P
Ik heb zelfs nog nooit/nauwelijks gehoord van AAA studio's die zich afscheuren van hun publishers. Ik vraag me af of het wel mogelijk is.
Dat geloof je toch zeker zelf niet? Je denkt toch niet dat er openlijk getweet wordt over wat beschreven staat in miljoenencontracten met de bijbehorende en gebruikelijke non-disclosure clausules?

Daarnaast dwingt EA of Microsoft heus niet achteraf nog eens, zonder mede te delen, hele andere producten af. Daar liggen spijkerharde contracten aan ten grondslag en daar is linksom of rechtsom gewoon voor betaald. Respawn had startkapitaal nodig, EA/Microsoft hebben risico's genomen met een onbewezen IP van een onbewezen studio, die exclusiviteit is in dit geval niets anders dan een vorm van risico-opslag.

Wat er verder nog voor opties zijn afgesproken voor volgende titels kunnen we alleen maar naar gissen, net als de constructie met EA. Het Activision gebeuren zou mij linksom of rechtsom in elk geval geen tweede keer overkomen als ik dat niet zou willen en ik heb een stuk minder omzet dan Respawn en minder budget voor juristen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:54

Stewie!

Keen must die!

Asgaro schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:17:
[...]

Triest.
Dit zijn regelrechte leugens en dat weet je zelf maar al te goed. Het is niet omdat je i3D bedrijf nauw met AAA firma's zoals EA samenwerkt dat je echt alles moet gaan ophemelen.
Maarja, wat had ik dan ook verwacht... AAA development en leugens gaan hand in hand.
Hoe sneller mensen beginnen in te zien dat AAA stervende is en dat ze enkel dumbed down games uitbrengen, hoe beter.
Je komt erg boos over. Zonder grote uitgever heb je geen groot budget en de financiele zekerheid om een AAA titel te maken. Met een goede uitgever krijg je ook toegang tot talent en goede inkoopvoorwaarden van bijvoorbeeld software. Je doet net alsof uitgevers een slechte invloed hebben.
Zonet nieuw artikeltje:
http://www.gamespot.com/a...t-gen-title/1100-6418326/
Terug een indie studio opgericht met mensen van AAA developers. Ook iemand van Respawn is vertrokken.
Na elke game launch loopt 10% tot 50% van een studio leeg. Ze blijven tot de bonus post-launch uitgekeerd wordt en om hun naam op de aftiteling te krijgen, en gaan dan pas verder.
Is dat groot nieuws? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Stewie! schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:28:
[...]

Je komt erg boos over. Zonder grote uitgever heb je geen groot budget en de financiele zekerheid om een AAA titel te maken. Met een goede uitgever krijg je ook toegang tot talent en goede inkoopvoorwaarden van bijvoorbeeld software. Je doet net alsof uitgevers een slechte invloed hebben.

[...]
Na elke game launch loopt 10% tot 50% van een studio leeg. Ze blijven tot de bonus post-launch uitgekeerd wordt en om hun naam op de aftiteling te krijgen, en gaan dan pas verder.
Is dat groot nieuws? Nee.
Dat wij het nog eens 100% eens zouden zijn Stewie! is mooi om mee te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 11:54

Stewie!

Keen must die!

Welcome to the dark side? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 18-03-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
:D

Als je ondernemen en relevante studie The Dark Side wilt noemen, dan wel ja. :)

Maar on-topic, weet iemand of je, als je de pilot Stealth tier 1kit ge-equiped hebt, je voetstappen nog steeds te horen zijn als je op een vijandelijke titan klimt?

De beschrijving is daar niet helemaal duidelijk over en als het niet zo is lijkt het me een bijzonder zwakke kit:

The Stealth Kit is a Tier 1 Kit that can be chosen in the Pilot Loadout at Level 48. The Stealth Kit makes your footsteps silent, and makes your jump kit exhaust nearly invisible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:20
wingsofgold schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:10:
[...]

driver al opnieuw geinstalleerd?
Yep meedere versies reeds geprobeerd, maar mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:57

codex

Geen OpenAI agent :)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:40:
[...]

:D

Als je ondernemen en relevante studie The Dark Side wilt noemen, dan wel ja. :)

Maar on-topic, weet iemand of je, als je de pilot Stealth tier 1kit ge-equiped hebt, je voetstappen nog steeds te horen zijn als je op een vijandelijke titan klimt?

De beschrijving is daar niet helemaal duidelijk over en als het niet zo is lijkt het me een bijzonder zwakke kit:

The Stealth Kit is a Tier 1 Kit that can be chosen in the Pilot Loadout at Level 48. The Stealth Kit makes your footsteps silent, and makes your jump kit exhaust nearly invisible.
Ik weet niet of het zo slecht is, voetstappen zijn best goed hoorbaar in Titanfall als je er op let. Al vind ik Cloak en Stim nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Martinspire schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:08:
In zekere zin is Infinity Ward natuurlijk een afsplitsing van het team wat Medal of Honor Allied Assault gemaakt heeft, dus Respawn is al de 3e iteratie. De term 3x is scheepsrecht voldoet hier dus niet
2015 -> Infinity Ward - Respawn

1 -> 2 -> 3

Dat is dan toch drie? :p

En @ hierboven, er staat nergens dat EA afgedwongen heeft dat ze geen PS3 meer zouden ondersteunen. Misschien hebben de studioeigenaars dat wel met Microsoft afgesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 12-10 23:01
Meessen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:48:
Weet iemand een fix voor die +-3 seconde freezes die regelmatig voorkomen? Echt irritant.
Ja dat weet ik wel... Je moet Internet Explorer/ Chrome/Firefox uitzetten als je aan het gamen bent. Met name het open hebben staan van bijvoorbeeld youtube veroorzaakt problemen (komt door de gpu decoding die daar tegenwoordig in zit).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Meessen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:48:
Weet iemand een fix voor die +-3 seconde freezes die regelmatig voorkomen? Echt irritant.
sdk1985 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:16:
Ja dat weet ik wel... Je moet Internet Explorer/ Chrome/Firefox uitzetten als je aan het gamen bent. Met name het open hebben staan van bijvoorbeeld youtube veroorzaakt problemen (komt door de gpu decoding die daar tegenwoordig in zit).
himlims_ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:06:
heb ik ook last van - ene dag draait als zonnetje, verander niets aan settings, dag later 2-3sec. freeze.

tot heden nog weinig andere gevonden die hier ook last van hebben.
zonder succes:
- verse windows installatie
- laatste nvidia drivers
- laatse chipset meuk
- geen overbodige/additionele toepassingen actief
- systeem voldoet aan eisen
- temperatuur is geen issue

de beta heb ik stuk gespeeld; geen lockup/freezes - PS2/BF3 speel ik op hoge settings, nergens last van en stabiele frame-rate

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 21:15
Mooi spel. Vind het match-making systeem wel brak. Als je Attrition speelt bijvoorbeeld en je verliest een potje vertrekt de helft van je team, komen er weer prutsers bij en verlies je het volgende potje weer. Goeie teams blijven altijd samen, dan win je gewoon 10x op rij. Ze zouden wat mij betreft de spelers gewoon random door elkaar moeten husselen elk potje.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
himlims_ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:32:
[...]

[...]

[...]

zonder succes:
- laatste nvidia drivers
- laatse chipset meuk

de beta heb ik stuk gespeeld; geen lockup/freezes - PS2/BF3 speel ik op hoge settings, nergens last van en stabiele frame-rate
Precies. Beta was bij mij ook zo soepel als boter, maar nu soms.. aargh kost je gewoon kills. Plus dat het is een snel spel als dit gewoon suuper irritant is.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Eerste avond volgens mij geen enkel potje verloren, met dank aan spelen met gasten van GoT. Vind het aantal mensen dat leaved wel meevallen eigenlijk, dat heeft er toch mee te maken dat mensen die arme grunts en spectres kunnen killen om punten te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
himlims_ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:32:
zonder succes:
- laatste nvidia drivers
- laatse chipset meuk

Zomaar wat wilde suggesties uit de losse pols, wellicht dat er toevallig wat tussen zit wat hout snijdt:

Als je GPU-Z aanzet tijdens het gamen, loop je dan ergens tijdens het potje tegen een geheugen limiet aan? Sommigen hebben iets van een memory leak op heel hoge resoluties.

Geen virusscanner? Geen windows update sneaky op de achtergrond? Geen broertje/zusje/huisgenoot die de torrents vol open slingert? Router resetten? Modem resetten? Hyper Threading aan/uit zetten? CPU C1E uitzetten in bios? Power setting op maximaal zetten? CPU cores unparken? Geen power saving op je hd die af en toe dan weer op moet starten?

Hopelijk zit er iets voor je bij wat helpt!
reemprive schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:54:
Eerste avond volgens mij geen enkel potje verloren, met dank aan spelen met gasten van GoT. Vind het aantal mensen dat leaved wel meevallen eigenlijk, dat heeft er toch mee te maken dat mensen die arme grunts en spectres kunnen killen om punten te scoren.
Waren mooie potjes en jij beheerst het spelletje zeker! Het is flink ploegen om bij je in de buurt te blijven en al helemaal om je van de MVP af te houden wat helaas veel te weinig lukt haha, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Tijd voor een playerlist? Samenspel maakt dit spel nog wat leuker ofc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gundogan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:28:

Tweakers spelerlijsten

PC spelers
Xbox One spelers
Xbox 360 spelers

Je bent vrij om jezelf toe te voegen aan of te verwijderen van de lijst. :)
"TitanFall is female, it got mood performance swings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Zo eerste echte speel sessie gehad en wat een toffe game!!!

Zijn wel een paar dingen die ik lame vin:

-Smartpistol (slaat nergens op, campers gaan zitten richten en dood..)
-Doel van sommige missies niet duidelijk
-Grunts (echt 0,0 meerwaarde)

verder vindt ik alles groots en zeer tof, de wapens, de titans man man man wat een feest!

Allermooiste is dat je niet zoveel opties hebt maar wel een miljoenmiljard challanges! heel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jedi Geub schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:43:

verder vindt ik alles groots en zeer tof, de wapens, de titans man man man wat een feest!

Allermooiste is dat je niet zoveel opties hebt maar wel een miljoenmiljard challanges! heel vet
Grunts hebben zeker wel waarde. Hoe meer je er killed hoe sneller je telkens weer je titan kan spawnen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Campers heb je geen last van als je gewoon Active Pulse gebruikt. Dat is echt een ideale tool om objectives aan te vallen of te verdedigen. Cloaken is leuk en aardig, maar biedt je weinig voordeel als de vijand je eenmaal gespot heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Maar die gun is toch gay of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jedi Geub schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 00:00:
Ik vind het wel meevallen, ik heb er geen last van gehad. Ik schiet ze sneller af met mn Assault Rifle. Helemaal als ik weet waar ze zitten, dan kan ik zelfs nog ervoor kiezen om ze een trap te verkopen (wat 10x meer voldoening geeft >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Ik vind hem idd best irritant, hoort niet echt thuis is een multiplayer game. Je kan er ook vrij vlug groepen grunts mee killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Spelen vee hier als boxing titan? Doet volgens mij best veel damage.

Ben het denken om dat snelle frame te halen en voornamelijk te slaan op andere titans. Vooral met die mod later wat je titan punch sterker maakt.

Hoe komen jullie trouwens aan 3 satchel charges? ik heb er maar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:38
Is een perk :)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ah zie ik nu pas. Heb het ook maar gepakt.

Net over de 35K xp in 1 potje, net geen 3 levels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
okaydanny schreef op zondag 16 maart 2014 @ 08:21:
Iemand al een fix voor de mouse lag? Ik heb een 144hz scherm maar speel maar met vsync uit (dit resulteerd in een 60fps cap) maar dan ziet het er iig vloeiend uit.
Iemand?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Smart pistol is wel aardig maar tenzij je een piloy in de rug aanvalt nuteloos. Gewoon normal fire werkt dan beter dan die locks af wachten.....

Opsig zijn de grunts wel grapig maar wat wel echt kut is dat ze unit colision heben. Zebben me al een aantal x ge block bij de deur als er een titan aan komt:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:49

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Somath schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 06:46:
Smart pistol is wel aardig maar tenzij je een piloy in de rug aanvalt nuteloos. Gewoon normal fire werkt dan beter dan die locks af wachten.....

Opsig zijn de grunts wel grapig maar wat wel echt kut is dat ze unit colision heben. Zebben me al een aantal x ge block bij de deur als er een titan aan komt:(
Huhu, dat is wel zuur idd. Maar een melee verhelpt het wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 08-10 13:15
Zijn seksuele voorkeur heb ik niet besproken maar persoonlijk vind ik de gun niet gay. In een 1 op 1 gevecht legt het pistool het altijd af. Tenzij ze van achter aanvallen. Maar dan ben je hulpeloos tegen elk wapen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Mhm grunts aan de kant schopen?? Zou best kunnen is het proberen waard:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Mogelijke FPS unlock via reddit:
http://www.reddit.com/r/t..._have_fixed_it_photos_on/

Vanavond maar eens even naar kijken. :)

USE AT YOUR OWN RISK - WE ARE NOT LIABLE FOR DAMAGES OR BANNED ACCOUNTS. (Shouldnt Ban you, its legal settings change)

DO NOT DO CLOUD BACKUP - It will override settings, you may have to restart and start the game a couple of times if it does not work the first time!

Titanfall FPS Cap OFF and DEV menu directions.

My Documents - Respawn - Local - Settings.cfg
Add the following:
bind "`" "toggleconsole"
bind "-" "-dev"
max_fps "300"

My Documents - Respawn - Local - videoconfig.cfg
"setting.csm_enableunlock" "1"

In Origin Right click on Titanfall then game properties and then command line arguements put this: -dev -console +max_fps 300

Start Titanfall, enter the first game, go into settings and enable and disable and then re-enable vsync (In Titanfall itself) - you should see FPS unlock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:07:

USE AT YOUR OWN RISK - WE ARE NOT LIABLE FOR DAMAGES OR BANNED ACCOUNTS. (Shouldnt Ban you, its legal settings change)

DO NOT DO CLOUD BACKUP - It will override settings, you may have to restart and start the game a couple of times if it does not work the first time!

Add the following:
bind "`" "toggleconsole"
bind "-" "-dev"
max_fps "300"

In Origin Right click on Titanfall then game properties and then command line arguements put this: -dev -console +max_fps 300

Start Titanfall, enter the first game, go into settings and enable and disable and then re-enable vsync (In Titanfall itself) - you should see FPS unlock!
Wat voor voordelen biedt deze workaround ten aanzien van de huidige workaround?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Titanfall 1080P 60 FPS @insane kwaliteit :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus/b/512258986

@smart pistol
Vind de smart pistol wel prima in dit spel, zou hem zelf nooit aanraken maar ik begrijp dat door de snelheid veel spelers niet kunnen bijbenen. Het is niet dat deze game een serieuse e-sport titel wordt dus wat betreft gun ik de "noobs" hun frags ook wel. Wordt echt altijd gekilled door die dingen in de lucht of vanuit stealth. Lijkt me ook niet echt bepaald het meest digitaal meest bevredigende wapen om kills mee te maken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

grunts hebben wel degelijk nut;
- kill je grunts; wordt je zichtbaar op de map
- grunts geven burncards
- ze 'verraden' de positie van enemy pilots
- grunts zorgen voor tijd reductie van je titan (gister 4x titan 1 match :P)
- grunts spectors kun je hacken zodat ze jou helpen/volgen (soms kom je fanatiekeling tegen met +10 specters achter zich aan 8)7 )
- zorgen voor een 'actief' slachtveld

fck smart pistol, in de handen van een skilled speler is dat ding echt serieus vervelend (vooral de amped variant)

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 19-03-2014 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
himlims_ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:25:
[...]

- grunts spectors kun je hacken zodat ze jou helpen/volgen (soms kom je fanatieke ling tegen met +10 specters achter zich aan 8)7 )
wtf? Die is nieuw voor mij.... Hoe werkt dat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
ChojinZ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:20:
[...]
Wat voor voordelen biedt deze workaround ten aanzien van de huidige workaround?
Nou de huidige workaround zorgt voor variabele fps en dus variabele mouse sensitivity en dat is voor mij onacceptabel. Als er via deze weg een stabiele maxfps is in te stellen hoger dan 75/120/144, zonder vsync (ook onacceptabel), dan wil ik dat wel. Ook opent de console mogelijk de weg naar een hele hoop andere interessante source instellingen. :)
Welnee, deze gun is briljant gekozen. Het geeft niet zo goede spelers de mogelijheid om toch te levelen en iets bij te dragen door het killen van grunts/spectres. Als je eenmaal weet wat je doet, dan killt elke andere gun VEEL sneller.

Bovendien verschijnen er enorme rode pijlen in je beeld als je gelocked wordt en gaat er praktisch een sirene af. Dan kan je meestal die persoon nog wel killen of, als je hem niet direct ziet, via een wallrun jump direct afstand creeeren en hem dan eenvoudig neerschieten.

Tegen goede spelers maak je geen schijn van kans met de autopistol, met uitzondering van die ene kill als het ongelukkig uitkomt, nou ole :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

How to HACK Spectre Bots!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XMEOWle0fAo]

Wordt pas echt leuk wanneer je een van deze burncards gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140216081949/titanfall/images/7/7d/AkET5bx.png
Afbeeldingslocatie: http://orcz.com/images/thumb/a/a5/Wifivirustitanfall.jpg/400px-Wifivirustitanfall.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 19-03-2014 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Spectre cammo + ice pick op je kit ftw dan wel early game want als je een titan tegen komt eil je toch wel weg van de straat:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:40:
[...]

Nou de huidige workaround zorgt voor variabele fps en dus variabele mouse sensitivity en dat is voor mij onacceptabel. Als er via deze weg een stabiele maxfps is in te stellen hoger dan 75/120/144, zonder vsync (ook onacceptabel), dan wil ik dat wel. Ook opent de console mogelijk de weg naar een hele hoop andere interessante source instellingen. :)
Op die fiets....

Ik gebruik de reeds aanwezig workaround + Nvidia inspector waarin ik de frames cap. Werkt opzich ook goed. Levert echter wel af en toe wat microstuttering op. Vanvond maar eens kijken of jou oplossing ook de microstuttering oplost... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
ChojinZ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:56:
[...]

Op die fiets....

Ik gebruik de reeds aanwezig workaround + Nvidia inspector waarin ik de frames cap. Werkt opzich ook goed. Levert echter wel af en toe wat microstuttering op. Vanvond maar eens kijken of jou oplossing ook de microstuttering oplost... :)
Nouja, het is niet mijn oplossing he, ik heb ook wel twijfels wat dat betreft. :)

Maar de frame cap via nvidia vertrouw ik ook niet, ik heb het vermoeden dat de game engine dan wel meer beelden rendert (dus variable sensitivity en stuttering) maar niet weergeeft of iets dergelijks want ik hoor teveel klachten nog over de workaround.

Aan de andere kant, er is al een fix voor aangekondigd door Respawn en in het ergste geval is daarop wachten met 60 fps ook geen ramp.

[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 19-03-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Viel me gister op, wanneer je van 2e gen naar 3e gaat, is dat enkel mogelijk wanneer je bepaalde challenges hebt voltooid. Opzich wel grappig gedaan dat je bepaalde eisen moet voldoen.

hopelijk fixen ze dat 2-3sec. feeze van de game, nog nooit eerder ervaren, maar met de retail versie ineens last van. Andere game ook niet, op twitter lees je dat andere hier ook hinder van hebben, maar de oplossing lijkt een mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter

Add the following:
bind "`" "toggleconsole"
bind "-" "-dev"
max_fps "300"

Werkt niet bij mij in ieder geval.

En smart pistol is alleen voor bot kills naar of veel attrition punten of makkelijk snel een titan. Voor pilots ben je aangewezen op carbine/car/hemlock compact smg scatter fire/shottie. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 19-03-2014 10:17 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Haha die zijn wel cool. Zie inderdaad soms echt een specte train lopen, verraad wel aardig je postitie :P
Gundogan schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:43:
[...]

En smart pistol is alleen voor bot kills naar of veel attrition punten of makkelijk snel een titan. Voor pilots ben je aangewezen op carbine/car/hemlock scatter fire/shottie. :)
Speel je online, neem je een wapen wat alleen goed tegen bots is... :P De meeste smart pistol gebruikers zullen het denk niet met je eens zijn, die gebruiken de smart pistol maar al te graag op pilots. het valt me trouwens wel op dat ik altijd dood van achter ga door die smart pistols gebruikers....:)

Na een tijdje spelen begint ik me wel te irriteren aan de snelheid waarmee spelers titans krijgen, mijn leukste potjes zijn nog steeds de games waar ik de titan lekker in me broekzak laat zitten.

Ook de bots zijn soms zwaar irritant als je team slecht is, heb al meerdere games gehad waar ik dus echt tegenover een leger stond van bots stond omdat me team niks deed, dan ben je wel easy pickings voor andere pilots.

[ Voor 73% gewijzigd door evilpin0 op 19-03-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
evilpin0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:48:
[...]

Haha die zijn wel cool. Zie inderdaad soms echt een specte train lopen, verraad wel aardig je postitie :P

[...]

Speel je online, neem je een wapen wat alleen goed tegen bots is... :P De meeste smart pistol gebruikers zullen het denk niet met je eens zijn, die gebruiken de smart pistol maar al te graag op pilots. het valt me trouwens wel op dat ik altijd dood van achter ga door die smart pistols gebruikers....:)

Na een tijdje spelen begint ik me wel te irriteren aan de snelheid waarmee spelers titans krijgen, mijn leukste potjes zijn nog steeds de games waar ik de titan lekker in me broekzak laat zitten.

Ook de bots zijn soms zwaar irritant als je team slecht is, heb al meerdere games gehad waar ik dus echt tegenover een leger stond van bots stond omdat me team niks deed, dan ben je wel easy pickings voor andere pilots.
Tja, daarom gebruik ik de smart pistol ook niet zo vaak. Met normale wapens of arc nades maai je bots ook heel makkelijk neer of je bent gewoon wat actiever in je titan met het pletten van drop pods.

En ik spring eigenlijk altijd wel zelf in mijn titan en probeer ik ook altijd wel first fall te krijgen. Vaak zie je in attrition toch weer de CoD spelers die een klein gebiedje willen afzetten (met wall hack burn cards en dergelijke) en als ik op een prut wapen sights aan het unlocken ben maak ik daar ook niet zo veel kans tegen en kom ik wel langs in mijn titan. >:)

In hardpoint is het sowieso lekker boeiend en thx for the free wins dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Gundogan schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:43:
[...]

Werkt niet bij mij in ieder geval.

En smart pistol is alleen voor bot kills naar of veel attrition punten of makkelijk snel een titan. Voor pilots ben je aangewezen op carbine/car/hemlock scatter fire/shottie. :)
Damn, maar thanks voor het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:01:
[...]

Damn, maar thanks voor het proberen!
Kan bij anderen wel werken. Framerate en Titanfall blijft vaag wat dat betreft. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:00:
[...]

Nouja, het is niet mijn oplossing he, ik heb ook wel twijfels wat dat betreft. :)

Maar de frame cap via nvidia vertrouw ik ook niet, ik heb het vermoeden dat de game engine dan wel meer beelden rendert (dus variable sensitivity en stuttering) maar niet weergeeft of iets dergelijks want ik hoor teveel klachten nog over de workaround.

Aan de andere kant, er is al een fix voor aangekondigd door Respawn en in het ergste geval is daarop wachten met 60 fps ook geen ramp.
Zo'n vermoeden krijg ik soms ook. Als de cap op 70 FPS zit en je gpu rendeert 100 frames en Inspector gooit frames weg, dan zou dat wel heel goed de microstuttering verklaren.
Maarja, tot de fix is het behelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Met m'n autopistol, Stim en bijv. een burn card als prosthetic legs ben ik vrij onoverwinnelijk (a) Ook tegen pilots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vet spel, leuke actie! maaruh.... het voelt toch wel heel erg aan als een beta. Muis voelt werid, en ondanks de stady 60fps voelt het soms toch niet helemaal smooth. Ik heb een 290x, en heb net de nieuwste beta drivers geinstalleerd in de hoop dat het helpt. Maar het helpt echt helemaal niet.
Wel gek, want bf4, een game die een stuk zwaarder is. Die draait echt super smooth. Daarnaast ligt men gpu ook half te slapen tijdens titanfall. Maar dat zal wel door de frame cap komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
j0ppie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:24:
Vet spel, leuke actie! maaruh.... het voelt toch wel heel erg aan als een beta. Muis voelt werid, en ondanks de stady 60fps voelt het soms toch niet helemaal smooth. Ik heb een 290x, en heb net de nieuwste beta drivers geinstalleerd in de hoop dat het helpt. Maar het helpt echt helemaal niet.
Wel gek, want bf4, een game die een stuk zwaarder is. Die draait echt super smooth. Daarnaast ligt men gpu ook half te slapen tijdens titanfall. Maar dat zal wel door de frame cap komen.
V-sync?
Muisacceleratie? / Pointer precision?

Overigens heb ik ook heel lang met de muis lopen worstelen maar dan om de sensitivity precies goed te krijgen. De conversie waarde via www.mouse-sensivitity.com van andere shooters komt pas overeen met de holosight merk ik en is alleen tot op de decimaal nauwkeurig in te stellen via de config.cfg en als je de config read-only maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
j0ppie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:24:
Wat bij mij volgens mij een beetje helpt is om via MSI afterburner de GPU core op max speed te gooien, zodat de 290 niet ze core gaat lopen terug clocken. Je hebt dan vaak dat er ineens veel gebeurt en de GPU op het moment net wat te weinig MHZ heeft..

Dit voorkomt niet de mirco stutter maar naar mijn gevoel draait het spel wel soepeler op deze manier op een 290.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
evilpin0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:37:
[...]

Wat bij mij volgens mij een beetje helpt is om via MSI afterburner de GPU core op max speed te gooien, zodat de 290 niet ze core gaat lopen terug clocken. Je hebt dan vaak dat er ineens veel gebeurt en de GPU op het moment net wat te weinig MHZ heeft..

Dit voorkomt niet de mirco stutter maar naar mijn gevoel draait het spel wel soepeler op deze manier op een 290.
Haha dat is echt een placebo, GPU kan echt wel snel genoeg "ingrijpen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Add the following:
bind "`" "toggleconsole"
bind "-" "-dev"
max_fps "300"

Wat een hoop gedoe om niks, vsync aanzetten ingame en het in de nvidia control panel uitzetten haalt ook de FPS cap weg.
Ik speel overigens weer gewoon met de 60 FPS cap, je sensitivity is gebaseerd op die stabiele framerate.
Als je je FPS uncapped krijg je vreemde muis-movement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
unfor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:51:
[...]

Haha dat is echt een placebo, GPU kan echt wel snel genoeg "ingrijpen".
Geen idee hoe dat zit met nieuwe GPU's maar er zijn legio voorbeelden van power savings van de CPU die niet helemaal lekker lopen en (duidelijk) merkbaar zijn in sommige games als 'ie de hele tijd op en afschakelt. Dus de gedachtegang an sich was wel te volgen. :)
unfor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:58:
[...]

Wat een hoop gedoe om niks, vsync aanzetten ingame en het in de nvidia control panel uitzetten haalt ook de FPS cap weg.
Ik speel overigens weer gewoon met de 60 FPS cap, je sensitivity is gebaseerd op die stabiele framerate.
Als je je FPS uncapped krijg je vreemde muis-movement.
Nouja gedoe om niets, spreek voor je zelf. Ik heb een 75 hz scherm en ik wil de fps met in-game settings (zoals elke source game) hard cappen op een 75+ setting (net zo hoog als ie stabiel toestaat). Dus wél stabiele frames, stabiele sensitivity, 75 fps cap en geen vsync is waar ik naar op zoek ben/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:03:
Dus wél stabiele frames, stabiele sensitivity, 75 fps cap en geen vsync is waar ik naar op zoek ben/was.
Als je er over nadenkt hebben ze bij Respawn de release best goed gedaan. Het grootste probleem waar mensen nu tegen aanlopen is die fps cap. En eigenlijk is dat helemaal niet zo'n groot probleem (60fps is best goed te doen).

Geen brakke netcode, geen inmense lag, weinig cheaters, etc. Wat dat betreft doen ze het een stuk beter dan andere triple A FPS games. :)
Dus die FPS cap, ach.... daar kan ik uiteindelijk wel mee leven. Ben allang blij dat het spel stabiel loopt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:03:
[...]

Geen idee hoe dat zit met nieuwe GPU's maar er zijn legio voorbeelden van power savings van de CPU die niet helemaal lekker lopen en (duidelijk) merkbaar zijn in sommige games als 'ie de hele tijd op en afschakelt. Dus de gedachtegang an sich was wel te volgen. :)

[...]

Nouja gedoe om niets, spreek voor je zelf. Ik heb een 75 hz scherm en ik wil de fps met in-game settings (zoals elke source game) hard cappen op een 75+ setting (net zo hoog als ie stabiel toestaat). Dus wél stabiele frames, stabiele sensitivity, 75 fps cap en geen vsync is waar ik naar op zoek ben/was.
Wat ik dus bedoel met "gedoe om niets" is een hele hoop dingen veranderen die heel simpel anders zijn te unlocken.
Vooral die post waar je naar linkt doet heel schreeuwerig: "Wij hebben de oplossing gevonden!" terwijl hij er al lang was.
En zoals ik al schreef, blijf voor nu lekker bij de standaard FPS cap want je verneukt je sensitivity.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 19-03-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
ChojinZ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:11:
[...]

Als je er over nadenkt hebben ze bij Respawn de release best goed gedaan. Het grootste probleem waar mensen nu tegen aanlopen is die fps cap. En eigenlijk is dat helemaal niet zo'n groot probleem (60fps is best goed te doen).

Geen brakke netcode, geen inmense lag, weinig cheaters, etc. Wat dat betreft doen ze het een stuk beter dan andere triple A FPS games. :)
Dus die FPS cap, ach.... daar kan ik uiteindelijk wel mee leven. Ben allang blij dat het spel stabiel loopt. :9
Helemaal mee eens, er zijn weinig steekhoudende klachten over de gameplay zelf tot nu toe. Meestal van mensen die het spel niet of nauwelijks gespeeld hebben of mensen die vinden dat er te weinig wapens/perks/maps/modes in het spel zitten.

Wat zouden we idealiter nog willen:
Betere matchmaking (is al toegezegd)
Private lobby's (maar zijn al toegezegd)
FPS uncap (is al toegezegd)
Map vote systeem (nog niets over gehoord)
Pilot only a.k.a. competitive game mode (mij onbekend)
Meer toegang tot config settings (niets over toegezegd)

Al met al een behoorlijk nette score voor een nieuw IP zo kort na launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 21:12
Je kan de laatste msi afterburner beta downloaden, daar zit de nieuwe RTSS bij, daarmee kan je fps limiten op een zelf gekozen waarde.

dus vsync aan, overriden in nvidia control panel en dan met RTSS een nieuwe cap erop zetten om de mouse sens weer consequent te krijgen.

in de beta werkte dit, een ingame instelbare limiter zou beter zijn, maar goed, op 90 fps was het wel beter spelen dan op 60.

[ Voor 19% gewijzigd door haarbal op 19-03-2014 15:25 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is een FPScap op 60 een probleem dan? Ik cap standaard op 60 omdat ik echt gewoon jeuk krijg van screen tearing, dus ik cap op iets wat mijn monitor kan bijhouden.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:26:
Waarom is een FPScap op 60 een probleem dan? Ik cap standaard op 60 omdat ik echt gewoon jeuk krijg van screen tearing, dus ik cap op iets wat mijn monitor kan bijhouden.
Ik krijg nu juist wel tearing met 60fps op 60hz. Als ik het wat hoger kan zetten, gaat het weer weg bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Meerdere redenen, maar het is voornamelijk van je scherm afhankelijk. Ik heb 75 hz, dus ik wil 75 fps, dat speelt vloeiender dan 60. Net zoals 120 en 144 hz schermen nóg lekkerder spelen met hogere fps.

Op 60 fps heb ik nu wel tearing tenzij ik de settings flink omhoog gooi, ik wil met de laagste grafische settings spelen.

Daarnaast is het de source engine, ergo FPS beïnvloedt "bunnyhop" snelheid / jump nauwkeurigheid en ongetwijfeld nog andere physics aangezien de sensitivity nu ook nog gekoppeld is aan de fps.

Kortom uncap van fps en loskoppeling van fps en sensitivity is wat we willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 21:12
60 fps cap en 60 hz scherm geeft juist de vervelendste tearing.

bovendien gebruikt niet iedereen een een 60 hz monitor, die van mij is 85 hz en dan is 60 fps gewoon kut.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tearing krijg je op alle FPS caps als je Vsync niet gebruikt.
En VSync + Shooters is iets wat niet samen gaat, dus is tearing iets wat uit noodzaak geaccepteerd word door gamers die graag willen winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
unfor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:49:
[...]

Tearing krijg je op alle FPS caps als je Vsync niet gebruikt.
En VSync + Shooters is iets wat niet samen gaat, dus is tearing iets wat uit noodzaak geaccepteerd word door gamers die graag willen winnen :)
Door gamers die gewoon lekker willen spelen bedoel je? :)

Overigens is tearing niet standaard op alle fps caps hoor, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Heb nog nooit een online shooter met vsync gespeeld. In bf4 zie je vrijwel nooit tearing, in tf helaas best erg. Volgens mij moet vsync met triple buffer gewoon de input lag weg nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:55:
[...]

Door gamers die gewoon lekker willen spelen bedoel je? :)

Overigens is tearing niet standaard op alle fps caps hoor, maar dat terzijde.
Zeker wel, je krijgt tearing ongeacht je framerate.
Daar is echt geen ontkomen aan tenzij je vsync gebruikt.
Vsync synchroniseert elke frame met elke hz, zodra je daar ook maar enigzins vanaf wijkt krijg je al tearing.
En zonder vsync wijk je daar constant vanaf.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 19-03-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
unfor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:57:
[...]

Zeker wel, je krijgt tearing ongeacht je framerate.
Daar is echt geen ontkomen aan tenzij je vsync gebruikt.
Ik heb nooit tearing na een beetje tweaken, bij geen enkele shooter, behalve bij Titanfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Ik heb nooit tearing na een beetje tweaken, bij geen enkele shooter, behalve bij Titanfall.
Jij hebt wel tearing in andere games, alleen het valt minder op. Dat is een verschil.
Als tearing echt zo makkelijk te verhelpen was, dan was nvidia's gsync ook nogal overbodig.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 19-03-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
unfor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Jij hebt wel tearing in andere games, alleen het valt minder op. Dat is een verschil.
Als tearing echt zo makkelijk te verhelpen was, dan was nvidia's gsync ook nogal overbodig.
Screen tearing is inderdaad niet in alle gevallen met alle gewenste instellingen te vermijden, dat ben ik helemaal met je eens.

Maar, ik pruts net zo lang tot ik GEEN tearing heb of in elk geval niets wat ik zie (en ik zit er als een havik bovenop) desnoods door de fps cap op scherm Hz -1 of +3, aanpassen van framebuffers etc. Zolang het voor mij niet zichtbaar is, bestaat het voor mij niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:13:
[...]

Screen tearing is inderdaad niet in alle gevallen met alle gewenste instellingen te vermijden, dat ben ik helemaal met je eens.

Maar, ik pruts net zo lang tot ik GEEN tearing heb of in elk geval niets wat ik zie (en ik zit er als een havik bovenop) desnoods door de fps cap op scherm Hz -1 of +3, aanpassen van framebuffers etc. Zolang het voor mij niet zichtbaar is, bestaat het voor mij niet. :)
Als ik dit allemaal zo lees van de tearing etc ben ik blij dat ik een low end bakje heb staan op dit moment :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sumerechny schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:18:
[...]

Als ik dit allemaal zo lees van de tearing etc ben ik blij dat ik een low end bakje heb staan op dit moment :P .
Ik heb expres een wat duurdere videokaart gekocht zodat ik ook met vsync kan spelen en dus het tearing gebeuren kan voorkomen. Speel veel games op mijn 47"tv en daarop ziet het er nog een stuk lelijker uit.

Maar in tf zie ik het eigenlijk als het potje begint. Daarna, hoewel nog gewoon aanwezig, zie ik het vrijwel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

evilpin0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:25:
[...]

Ik heb expres een wat duurdere videokaart gekocht zodat ik ook met vsync kan spelen en dus het tearing gebeuren kan voorkomen. Speel veel games op mijn 47"tv en daarop ziet het er nog een stuk lelijker uit.

Maar in tf zie ik het eigenlijk als het potje begint. Daarna, hoewel nog gewoon aanwezig, zie ik het vrijwel niet meer.
Speel je met keyboard/muis op je tv? Ik heb een paar keer mn pc naast mn TV (ook 47" :) )gezet om Borderlands 2 te spelen...ik hou het echter nooit lang vol omdat mijn houding dan zo verrot is :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Sumerechny schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:18:
[...]

Ben ik blij dat ik dit gezeik niet heb met een Xbox :+

Voor de rest echt een heerlijke game, kom er al aardig in. Het hangt op dit moment echt van het team af of we winnen of niet (speel voornamelijk Hardpoint). De ene keer zit ik een team die echt voor de hardpoints gaat en de andere keer bij mensen die alleen voor de kills gaan :|

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
R0SSI schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:28:
[...]

Voor de rest echt een heerlijke game, kom er al aardig in. Het hangt op dit moment echt van het team af of we winnen of niet (speel voornamelijk Hardpoint). De ene keer zit ik een team die echt voor de hardpoints gaat en de andere keer bij mensen die alleen voor de kills gaan :|
Nog steeds heeft helaas niet iedereen door dat het bij Hardpoint om de Hardpoints gaat, en niet zozeer om de kills :P Met een stuk of 2 pilots en een Titan op guardmode kan je prima een Hardpoint bewaken, mja... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
MrMistral schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:04:
[...]

Nog steeds heeft helaas niet iedereen door dat het bij Hardpoint om de Hardpoints gaat, en niet zozeer om de kills :P Met een stuk of 2 pilots en een Titan op guardmode kan je prima een Hardpoint bewaken, mja... |:(
Dan heb je 1 Hardpoint ja, als het andere team wel serieus doet ben je kansloos... En heen en weer hoppen is eigenlijk ook niet echt een succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

Met de Xbox heb je erg veel framedrops en het is qua graphcis een stuk minder. Ik denk dat het met wat tearing nog steeds een stuk beter speelt op pc;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
R0SSI schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:13:
[...]

Dan heb je 1 Hardpoint ja, als het andere team wel serieus doet ben je kansloos... En heen en weer hoppen is eigenlijk ook niet echt een succes...
Heen en weer hoppen sowieso niet. Wat is volgens jou de gouden tactiek dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

evilpin0 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:25:
[...]

Waarom dan? Ik ken geen spel waarbij ik geen input lag krijg als ik vsync inschakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een keertje plek is in de avond na 20:00 doe ik graag een keertje mee op PC. Ben zeker geen pro (terugkerende Xbox noob) maar ook geen enorme prutser. Origin is exactor_it. Val in de categorie 30ers met kinderen dus weinig geschreeuw en niet altijd tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:19:
Als er een keertje plek is in de avond na 20:00 doe ik graag een keertje mee op PC. Ben zeker geen pro (terugkerende Xbox noob) maar ook geen enorme prutser. Origin is exactor_it. Val in de categorie 30ers met kinderen dus weinig geschreeuw en niet altijd tijd. :P
Ik voeg je straks toe. Sinds een week val ik in dezelfde categorie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
MrMistral schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:47:
[...]

Heen en weer hoppen sowieso niet. Wat is volgens jou de gouden tactiek dan :P
Hangt van de map af, maar meestal 1 plek verdedigen en dan vanaf afstand pilots killen. Zodra ik een titan heb rondjes om hardpoint lopen.
Als dit erg makkelijk gaat bij volgende alleen killen en neutralizen, vervolgens weer terug.

En wissel geregeld van hardpoint :)

[ Voor 4% gewijzigd door R0SSI op 19-03-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
R0SSI schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:51:
[...]

Hangt van de map af, maar meestal 1 plek verdedigen en dan vanaf afstand pilots killen. Zodra ik een titan heb rondjes om hardpoint lopen.
Als dit erg makkelijk gaat bij volgende alleen killen en neutralizen, vervolgens weer terug.

En wissel geregeld van hardpoint :)
Hangt inderdaad van de map af ja. Maar als ik puur egoïstisch ben haal je de meeste XP door je te focussen op een specifiek punt. Als je teamgenoten er dan ook wat van kunnen win je zo. Als dat niet zo is, heeft het geen zin. Dus probeer een beetje aan te voelen in wat voor team ik zit :) Ik doe trouwens ook graag een keer mee met medeTweakers. Ben ook zeker geen pro, maar kan zeker wel wat raken :P. MrMistral1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

....

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/41c3e3jbt/IMAG0388.jpg

So close ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Dat gezeik heb je dus ook op de consoles. Is inherent aan de techniek. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Although this will come as no surprise to many, Electronic Arts has secured sequel rights to Titanfall according to a reputable source who contacted GameSpot.

According to the source, the decision to release Titanfall 2 depended on the performance of the first instalment – being the recently released Titanfall. There’s no denying Titanfall has received a great reception in the gaming scene, so much so that it’s had a major impact on Xbox One sales in both the US and UK.

The source also confirmed Titanfall 2 will not be a Microsoft exclusive, meaning that PlayStation 4 players will also be able to play the next Titanfall. This will come as good news to many given the PlayStation 4 player base is larger than that of the Xbox One.

EA hasn’t got much to say on these rumor’s and merely stated the following: ”Right now all our focus is on supporting all the fans worldwide enjoying Titanfall.”
Titanfall 2 dus ook naar PS4.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:51
Misschien ben ik dom ik zie het niet staan / niet meer staan ik dacht dat ik invite vriend zag staan, maar het is weg of ik kan het niet terug vinden...
Ik wil samen met me neefje in een team TF spelen kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Rivanov schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:23:
[...]

Titanfall 2 dus ook naar PS4.
8)7

Laten we hopen dat dit geen (twee)jaarlijkse franchise wordt, want we weten allemaal waar dat toe leidt.
The source also confirmed Titanfall 2 will not be a Microsoft exclusive, meaning that PlayStation 4 players will also be able to play the next Titanfall. This will come as good news to many given the PlayStation 4 player base is larger than that of the Xbox One.
Vreemde uitspraak ook. Wie zegt dat over enkele jaren nog steeds zo zal zijn?

[ Voor 40% gewijzigd door MicScott op 19-03-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
kmichael schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:33:
Misschien ben ik dom ik zie het niet staan / niet meer staan ik dacht dat ik invite vriend zag staan, maar het is weg of ik kan het niet terug vinden...
Ik wil samen met me neefje in een team TF spelen kan dat?
Als je op play drukt kun je invite friends doen.
Let op: Als je een overlay programma zoals Afterburner of Fraps draaiend hebt werkt dat niet.
Als je toch je overlay wilt, sluit het programma, start game, alt-tab en start overlay opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hopelijk binnenkort servers met hogere 'ticket count'(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
himlims_ schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:10:
[...]

hopelijk binnenkort servers met hogere 'ticket count'(?)
Ik zou aanraden CTF te spelen, dat is vaak extreem hectisch en kan soms erg lang door gaan.
Haal gemiddeld 20-30 pilot kills per match.
Andere modi vind ik maar suf, vooral de 2 deathmatch modes.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 19-03-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Heeft iemand met ervaring met dit soort 'snelle' shooters tips voor het raken van mensen die keihard rond springen enzo? Vooral als ik dicht bij iemand anders ben en die steeds over m'n hoofd springt enzo delf ik vaak het onderspit. Ben de wat tragere shooters gewend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
MicScott schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:45:
[...]

Vreemde uitspraak ook. Wie zegt dat over enkele jaren nog steeds zo zal zijn?
Het zou mij niets verbazen als TF2 al over anderhalf jaar al uit is. Tis en blijft EA en TF1 zou weleens een mooie cashcow franchise kunnen worden.

Let maar op: over 5 jaar zitten wel alweer bij deel 4 en draaien we nog steeds dezelfde engine, zit de game vol met hackers en betaal je 150 euro voor een seizoens pas. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:51
unfor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:01:
[...]

Als je op play drukt kun je invite friends doen.
Let op: Als je een overlay programma zoals Afterburner of Fraps draaiend hebt werkt dat niet.
Als je toch je overlay wilt, sluit het programma, start game, alt-tab en start overlay opnieuw.
Thnx ik zie het nu staan! ik zat in Play Classic te kijken :)
Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste