Dat iemand van Respawn zijn/haar eigen studio is begonnen betekent toch niet dat dit regelrechte leugens zijn, of überhaupt dat dit om onvrede was? i3D heeft er totaal geen baat bij om over EA te gaan liegen. Ik heb zelf een paar jaar bij EA gewerkt (alweer vier jaar geleden, dus ook ik heb geen reden ze op te hemelen) en EA Partners werkt inderdaad zo dat de studio enorm veel vrijheid heeft.Asgaro schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:17:
[...]
Triest.
Dit zijn regelrechte leugens en dat weet je zelf maar al te goed. Het is niet omdat je i3D bedrijf nauw met AAA firma's zoals EA samenwerkt dat je echt alles moet gaan ophemelen.
Maarja, wat had ik dan ook verwacht... AAA development en leugens gaan hand in hand.
Hoe sneller mensen beginnen in te zien dat AAA stervende is, hoe beter.
Zonet nieuw artikeltje:
http://www.gamespot.com/a...t-gen-title/1100-6418326/
Terug een indie studio opgericht met mensen van AAA developers. Ook iemand van Respawn is vertrokken.
Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er geen contractuele afspraken zijn omtrent bepaalde zaken, natuurlijk, maar er is veel meer vrijheid dan in de conventionele ontwikkelaar-uitgever samenwerking.
[ Voor 8% gewijzigd door MicScott op 18-03-2014 16:29 ]