Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

evilpin0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:24:
Veel rondjes drop ik geen eens de titan meer, het grond spelen is echt een stuk leuker IMO.
titan op guard, als bait, vervolgens als een vleermuis de hoogte opzoeken en wachten op enemy titan. Rodeo het robotje; 3x remote charge erop, vlieg terug naar je stekkie. Boom 80% van health weg; vervolgens 1 volledig clip met je anti-titan gun of choice :W titan. In minder dan 3-4sec. sloop je een titan :P geregeld reactie op de chat van WTF?! hoe kan dat zo snel muhahahah

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2014 09:39 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:25
evilpin0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:24:
Zit dit spel inmiddels al aardig wat dagen te spelen. Sta bijna elk potje bijna elk potje wel boven aan en free/wall run als een gek door de maps heen, nu ben ik nog geen goede speler tegengekomen dus dat dat vaak eerste staan is ook een gebrek aan tegenstand. De assault rile schiet stabiel iedereen van short tot long range neer, vooral heerlijk om met hoge snelheid aangevlogen te komen en in de lucht de iron sight op te roepen en een pilot kapot te hebben voordat je land. Veel rondjes drop ik geen eens de titan meer, het grond spelen is echt een stuk leuker IMO.

Zit zelf al een tijdje op lvl 50, geeft dat regenerate nog een voordeel of extra unlocks? Heb echt niks nl met dat soort dingen, enige set-up die ik gebruik is de Stim en fast reload perk en assault ifle + extended mag. Burn cards idem dito, ook 0 keer gebruikt.

Echt een machtig spel, ben wel bang dat ik het veel te veel aan het spelen ben en er binnen een paar weken klaar mee ben, net zoals ik altijd heb gehad met Tribes.

@A.W.E.S.O.M.-0
Hier ook, veel blijer dan dit wordt ik niet van de engine. Games op de source spelen altijd het lekkerste online, nu heeft bf4 de lag de laatste tijd ook wel heel erg laag gelegt
Ja die matchmaking kan nog wel een opknapbeurtje gebruiken, maar dat heeft Respawn al toegezegd. Denk dat dat ook heel veel gaat doen voor de replayability van het spel. Als je constant walkovers hebt of juist onder de voet wordt gelopen, dan is elk spelletje snel saai. Meestal zit ik ook aan de walkover kant maar ik ben ook al een paar keer alle hoeken van de map doorgerost door een paar goed samenwerkende tegenstanders en dat is alleen maar leuker om gedwongen te worden te verbeteren.

Die burn cards zijn erg leuk om mee te spelen, daar zou ik zeker even mee gaan stoeien, zitten zulke leuke items tussen. Reneration is alleen voor de e-penis, je krijgt niets meer of minder. Daar ga ik ook geen seconde tijd aan besteden, plus het is wel een leuke tik voor de ego's van de generation 5+ als ze van de map geveegd worden door een 'simpele' level 50.

Overigens vind ik de source engine zeker niet de beste ooit, wat mij betreft blijft de Quake II engine de beste ooit gemaakt. Oe wat speelde dat goddelijk zeg.
himlims_ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:38:
[...]
titan op guard, als bait, vervolgens als een vleermuis de hoogte opzoeken en wachten op enemy titan. Rodeo het robotje; 3x remote charge erop, vlieg terug naar je stekkie. Boom 80% van health weg; vervolgens 1 volledig clip met je anti-titan gun of choice :W titan. In minder dan 3-4sec. sloop je een titan :P
Campen dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23
timpie81 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:50:
wie speelt het trouwens op de xbox one?
Ik speel Xbox, gaat me nog allemaal aardig goed af :)
(heb zelfs heel BF4 niet meer aangeraakt).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 17-03-2014 09:45 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:35

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Ik noem het ook campen ;) . En ik vind het ook niet leuk maar het kan en is wel een manier van spelen...hoort erbij. Bij TF is het volgens mij een relatief moeilijke manier volgens mij zelfs...of ben ik de enige die dat denkt?

(Niks persoonlijks Himlims, ieder zijn manier van spelen. Tijdens hardpoint ben ik erg defensief aan het spelen, grenst ook tegen het campen aan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
SinergyX schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:45:
[...]
(heb zelfs heel BF4 niet meer aangeraakt).
Ik heb BF4 er ook hard vanaf geknikkerd, komt er ook niet meer op, het wordt toch nooit gefixed. Bovendien lijkt mij BF4 nu ook te frustrerend als je eenmaal gewend bent om niet achter elk grassprietje te blijven hangen, om te raken waar je op mikt, geen halve seconde vertraging tussen twee clients etc. etc..
Sumerechny schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:04:
[...]
Ik noem het ook campen ;) . En ik vind het ook niet leuk maar het kan en is wel een manier van spelen...hoort erbij. Bij TF is het volgens mij een relatief moeilijke manier volgens mij zelfs...of ben ik de enige die dat denkt?

(Niks persoonlijks Himlims, ieder zijn manier van spelen. Tijdens hardpoint ben ik erg defensief aan het spelen, grenst ook tegen het campen aan :P )
Natuurlijk iedereen zijn manier van spelen, het is ook een leerproces, bijna iedereen begint shooters te spelen met campen en naar mate je beter wordt steeds agressiever. Ik vind het alleen zo zonde, voor mijn plezier, voor zijn eigen plezier en de spanning in het potje overall, want je bereikt er zo weinig mee in een spel als Titanfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:09:

[...]

Natuurlijk iedereen zijn manier van spelen, het is ook een leerproces, bijna iedereen begint shooters te spelen met campen en naar mate je beter wordt steeds agressiever. Ik vind het alleen zo zonde, voor mijn plezier, voor zijn eigen plezier en de spanning in het potje overall, want je bereikt er zo weinig mee in een spel als Titanfall.
Volgens mij heb je er bij Titanfall idd relatief weinig aan om puur te campen. En ik ben het er mee eens dat campen irritant is..maarja..ik heb er niks aan om geirriteerd te blijven....Kan er beter van genieten dat ik wallrunnend zo'n camper neer weet te maaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

~ Campen is een activiteit die gamers kunnen uitoefenen in een computerspel. Als een speler campt, betekent dat dat hij voor langere tijd op één plaats in een spel blijft wachten in plaats van het level of spel te verkennen. Dit heeft vaak tot doel om voordeel te behalen tegenover andere spelers.
noem het campen - het is mijn manier om een titan snel te slopen als pilot. Je bent zooooon easy target als pilot vs titan, dat je wel sneaky moet zijn. En dit is voor mij de meest effectieve manier. Is niet zo dat het hele pot aan de muur hang wachtend op een slachtoffer. Zie ik een titan, dan duik ik de hoogte in en wacht het juiste moment af (element of suprise)

Het verdedigen van een hardpoint ben je langere duur op eenzelfde plek/ruimte, daar heet het verdedigen.

Maar campen in TF is maar beperkt effectief; de NPC"s verraden je positie want zij spawnen altijd in de buurt van een speler. Daarlangs zijn er legio cards/skills die een speler zijn positie verraden. Hierdoor kun je nauwlijks een langere duur eenzelfde positie/ruimte behouden want je verrassings element is snel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:54
Ik blijf die gekke hapering houden met het spel... MAar het gekke is dat het de ene keer wel is en de andere keer niet. Ik verander geen settings en heb inmiddels v sync uitstaan omdat het dan altijd gebeurd. Ik hoop echt heel snel op een patch of drivers van amd die dit oplossen! Verder heerlijk spel al zie ik regelmatig cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:18
exi22 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:56:
Ik blijf die gekke hapering houden met het spel... MAar het gekke is dat het de ene keer wel is en de andere keer niet. Ik verander geen settings en heb inmiddels v sync uitstaan omdat het dan altijd gebeurd. Ik hoop echt heel snel op een patch of drivers van amd die dit oplossen! Verder heerlijk spel al zie ik regelmatig cheaters.
Same here. Het probleem doet zich voor waarneer ik V-sync aan heb en de frames boven de 70 komen.
V-sync uit gezet en frames gecapt op 60. Dan loopt het bij mij wel goed.
Vind het alleen wel balen. Zit je dan met je 96Hz scherm.... :(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Sumerechny schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:14:
[...]

Volgens mij heb je er bij Titanfall idd relatief weinig aan om puur te campen. En ik ben het er mee eens dat campen irritant is..maarja..ik heb er niks aan om geirriteerd te blijven....Kan er beter van genieten dat ik wallrunnend zo'n camper neer weet te maaien :)
Campen niet, maar veel wallrunnen werkt ook niet in je voordeel. Ik heb mijn speelstijl iets aangepast, waar ik eerst een K/D van 1,5 tegen pilots had zit in nu rond de 6(obv de laatste 10 rondes). Alleen wallrunnen als het nodig is, en spots uitzoeken waar iedereen langs wil en die controleren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ChojinZ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:09:
[...]

Same here. Het probleem doet zich voor waarneer ik V-sync aan heb en de frames boven de 70 komen.
V-sync uit gezet en frames gecapt op 60. Dan loopt het bij mij wel goed.
Vind het alleen wel balen. Zit je dan met je 96Hz scherm.... :(
bij mij heeft dit geholpen: http://www.reddit.com/r/t..._nvidiaamdgeneral_tweaks/

draait nu lekker stabiel en constant, geen freezes of lockups meer

de eerste G10 is er:
Afbeeldingslocatie: http://mp1st.com/wp-content/uploads/2014/03/eOAgZHy-l.jpg
bron

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
himlims_ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:18:
[...]

bij mij heeft dit geholpen: http://www.reddit.com/r/t..._nvidiaamdgeneral_tweaks/

de eerste G10 is er:
[afbeelding]
bron
Het loopt nu ook goed bij mij maar ik wil wel meer frames zonder microstuttering. En daar heb ik nog geen mooie oplossing voor. Zal ff kijken in het artikel wat je hebt gepost. Tx.

Ow, en:
nieuws: Anti-cheat-systeem Titanfall staat nog niet aan
:X
Ik moet zeggen: Dan valt het aantal cheaters alsnog mee. Ben er in 10 uur tijd 2 tegen gekomen....

[ Voor 15% gewijzigd door ChojinZ op 17-03-2014 11:58 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

himlims_ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:16:
[...]

noem het campen - het is mijn manier om een titan snel te slopen als pilot. Je bent zooooon easy target als pilot vs titan, dat je wel sneaky moet zijn. En dit is voor mij de meest effectieve manier. Is niet zo dat het hele pot aan de muur hang wachtend op een slachtoffer. Zie ik een titan, dan duik ik de hoogte in en wacht het juiste moment af (element of suprise)

Het verdedigen van een hardpoint ben je langere duur op eenzelfde plek/ruimte, daar heet het verdedigen.

Maar campen in TF is maar beperkt effectief; de NPC"s verraden je positie want zij spawnen altijd in de buurt van een speler. Daarlangs zijn er legio cards/skills die een speler zijn positie verraden. Hierdoor kun je nauwlijks een langere duur eenzelfde positie/ruimte behouden want je verrassings element is snel weg
Campen is snel als belediging bedoelt volgens mij. Je moet niet vergeten dat je het in gradaties zou kunnen zien. Jou tactiek vind ik nog wel interessant eigenlijk :) . Misschien ga ik er ook een build op richten.

Campen is echt irritant als iemand ergens in een bosje/hoekje verstopt ligt met een sniper en de match (bijna) wint. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat ooit bij TF gaat gebeuren zoals je zelf ook aangeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 12-10 23:01
Sn0wblind schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:26:
[...]

Gebouwen vind ik ongeveer op hetzelfde niveau. Maar de meshes van het lndschap zijn veel beter. Veel complexer. Meer nuances etc. Een berg in Titanfall zijn gewoon complexe driehoeken. Vandaar dat ik best wel een beetje telleurgesteld ben in de grafische pracht. Textures zijn ook een stap terug. Weinig DX11 effecten.
Landschap is inderdaad nog wel een goede. Dat kon wel wat subtieler.

Gebouwen had ik al eerder een opmerking bijgeplaatst. Wellicht niet duidelijk genoeg... Naast de boom zie je 2 metalen sluitingen op de muur uitsteken. Dat zijn de details die bij battlefield ontbreken (dat zijn vlakke muren). De boom zelf heeft overigens ook aardig wat stekels :+ . Heb bij Battlefield overigens altijd al het idee dat ik een willekeurig "hok" in loop, zeker op Caspian Border TDM.

In theorie kan titanfall bij mij nog wel een 9 voor graphics verdienen, dan moeten ze de 2d grass sprites aanpassen en de texture resolutie van het instappen in je titan met factor 4 verhogen.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 17-03-2014 12:39 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

lachen; team met 7 personen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gdO4Z3I.jpg

http://www.reddit.com/r/t...d_moment_when_its_7_vs_3/

match making zou binnenkort gefixed worden;
Our team is working on matchmaking upgrades for Titanfall. We will have more details in the near future.

[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
sdk1985 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:38:
[...]

Landschap is inderdaad nog wel een goede. Dat kon wel wat subtieler.

Gebouwen had ik al eerder een opmerking bijgeplaatst. Wellicht niet duidelijk genoeg... Naast de boom zie je 2 metalen sluitingen op de muur uitsteken. Dat zijn de details die bij battlefield ontbreken (dat zijn vlakke muren). De boom zelf heeft overigens ook aardig wat stekels :+ . Heb bij Battlefield overigens altijd al het idee dat ik een willekeurig "hok" in loop, zeker op Caspian Border TDM.

In theorie kan titanfall bij mij nog wel een 9 voor graphics verdienen, dan moeten ze de 2d grass sprites aanpassen en de texture resolutie van het instappen in je titan met factor 4 verhogen.
Hier krijgt het ook gewoon een dikke vette 9! Veel detail in de mappen maar voor mij nog belangrijker is (wat ik al eens gezegt hebt hier) dat ik liever een prachtige alien wereld met veel gebouwen zie die zeer veel detail hebben en mooi kleuren palet, dan ik een riol buis zie met alle mogelijk grafische effecten en hoge textures.

De art style van dit spel is, vind ik, echt mega goed. Niet alleen de art style maar de hele sfeer wat de game ademt, het voelt als een complete wereld en dat is echt uniek voor een 6v6 shooter.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:54
himlims_ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:18:
[...]

de eerste G10 is er:
[afbeelding]
bron
THX. Ik ga hier vanavond even mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

evilpin0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:04:
[...]

Hier krijgt het ook gewoon een dikke vette 9! Veel detail in de mappen maar voor mij nog belangrijker is (wat ik al eens gezegt hebt hier) dat ik liever een prachtige alien wereld met veel gebouwen zie die zeer veel detail hebben en mooi kleuren palet, dan ik een riol buis zie met alle mogelijk grafische effecten en hoge textures.

De art style van dit spel is, vind ik, echt mega goed. Niet alleen de art style maar de hele sfeer wat de game ademt, het voelt als een complete wereld en dat is echt uniek voor een 6v6 shooter.
Bij mij ook, ik vind het ook een mooi spel. Ik heb echt niet het idee dat ik een spel speel met COD graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

discussie graphics; in mijn optiek compleet kansloos. Gamen draait nog altijd om het plezier en de gameplay, graphics een leuke bijkomstigheid, zie ook minecraft/angrybirds etc. Daarlangs 'went' men snel aan mooie beelden en valt het na 15-20min. niet eens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:22
Oh, het is al veel vaker gezegt, maar waar BF4 wellicht grafisch erg goed is, maakt het detail in Titanfall de mindere textures meer dan goed. Ik heb er geen seconde last van, de algehele sfeer is super, en tijd om textures te bekijken is er niet.

Enkel minimale destruction had leuk geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door wesleytjuh op 17-03-2014 13:28 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

himlims_ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:25:
discussie graphics; in mijn optiek compleet kansloos. Gamen draait nog altijd om het plezier en de gameplay, graphics een leuke bijkomstigheid, zie ook minecraft/angrybirds etc. Daarlangs 'went' men snel aan mooie beelden en valt het na 15-20min. niet eens meer op.
Mee eens. Zeker na weet ik veel hoeveel uren Minecraft en Kerbal Space Program :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
himlims_ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:25:
is een mening, ik wil graag die dikke graphics, maakt het voor mij gewoon leuker. Bf4 lange tijd op low gespeeld, mwha niet veel aan. Toen speelde ik ultra en was ik hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@evilpin0: begin mijn post met "in mijn optiek....." dat is een mening :+ maar begrijp het wel; oog wil ook wat, en soms dragen graphics bij aan de game ervaring. Kan me voorstellen dat de explosies en vernietiging er mooier/leuker van wordt

Zojuist contact met Origin klantenservice; kon mijn account niet meer in; eoa rusische beveiligings vraag (?)
Ea gebelt, netjes te woord gestaan, verificatie van email uitgevoerd en de beveiliginsvraag is opgeheven.

Hoewel ik :r op EA qua bedrijf (game server offline halen van minder interresante games / melk-koe met DLC of nog erger seasonal-pass) maar toegeven; klantenservice hebben ze bij mij + punten verdiend. Bij Steam gaat dat toch stukke lastiger.

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20
Naar mijn optiek gaat gameplay nog altijd voor gamegraphics.... Wat dat betreft zit het voor mij bij Titanfall wel goed. Daarbij vindt ik de vergelijking tussen BF4 en Titanfall ook niet helemaal goed, omdat het ondanks dat het shooters zijn twee totaal verschillende games zijn.

Titanfall moet je naar mijn mening meer met Halo/COD en Unreal vergelijken....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
himlims_ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:14:
@evilpin0: begin mijn post met "in mijn optiek....." dat is een mening :+ maar begrijp het wel; oog wil ook wat, en soms dragen graphics bij aan de game ervaring. Kan me voorstellen dat de explosies en vernietiging er mooier/leuker van wordt
Klopt :) Zeg alleen dat ik juist wel een graphic hoer eerste klas ben :D Mwja mischien ook wat mee te maken dat ik laast 1200 euro heb gespenderd aan een nieuwe pc, daarvoor was ik het ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Bullet NL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:15:
Naar mijn optiek gaat gameplay nog altijd voor gamegraphics.... Wat dat betreft zit het voor mij bij Titanfall wel goed. Daarbij vindt ik de vergelijking tussen BF4 en Titanfall ook niet helemaal goed, omdat het ondanks dat het shooters zijn twee totaal verschillende games zijn.

Titanfall moet je naar mijn mening meer met Halo/COD en Unreal vergelijken....
In mijn optiek niet. :>

Het verschilt gewoon per spel. Bij een slow pace singleplayer RPG wil toch echt full graphics. Bij een snelle shooters als TF ga ik vooral voor de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Zo'n vet spel. Ondertussen heb ik mijn gloednieuwe BF4 even de ijskast ingestopt, was niet leuk meer.
Ik moet zeggen dat ik BF3 nog vele malen beter vond als elke andere shooter, maar wat mij betreft zijn zij alweer ingehaald en moeten zij niet godsgruwelijk oppassen dat het niet in de CoD faal beland. Dat zit er namelijk wel heel dik in zo. Maar goed. Voor mij weer een reden om de bestaande franchises te laten liggen en nieuwe (gedurfde) games als Titanfall te kopen.

Zoals hier ook al vaker eens is gezegd, indien het niet meer 6 randoms in een team zijn maar echt mensen die samenspelen is het als random niet meer te doen. Daarom mijn vraag hier, zijn hier geen mensen die nog dieper willen gaan in dit spel, niet meer random heen en weer rennen maar daadwerkelijk met een beetje tactiek spelen? Lijkt me namelijk zo ontzettend tof..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
The Great HooD schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:24:
Zo'n vet spel. Ondertussen heb ik mijn gloednieuwe BF4 even de ijskast ingestopt, was niet leuk meer.
Ik moet zeggen dat ik BF3 nog vele malen beter vond als elke andere shooter, maar wat mij betreft zijn zij alweer ingehaald en moeten zij niet godsgruwelijk oppassen dat het niet in de CoD faal beland. Dat zit er namelijk wel heel dik in zo. Maar goed. Voor mij weer een reden om de bestaande franchises te laten liggen en nieuwe (gedurfde) games als Titanfall te kopen.

Zoals hier ook al vaker eens is gezegd, indien het niet meer 6 randoms in een team zijn maar echt mensen die samenspelen is het als random niet meer te doen. Daarom mijn vraag hier, zijn hier geen mensen die nog dieper willen gaan in dit spel, niet meer random heen en weer rennen maar daadwerkelijk met een beetje tactiek spelen? Lijkt me namelijk zo ontzettend tof..!
Totdat er private matchmaking in zit of goede pub matchmaking, heeft het eerlijk gezegd nog niet zoveel zin om met 6 man echt samen te werken. Zelf speel ik meestal 3 tot 5 man samen (vrijwel allemaal Quake veteranen die eindelijk weer geïnteresseerd zijn in een shooter) in een party en is vrijwel elk potje een win, ook zonder echt tactisch samen te werken.

Wanneer de tegenstand wat serieuzer wordt en je gedwongen wordt om enigszins te gaan samenwerken of coördineren dan is het ook vrij snel weer win na win en dan slaat de onderlinge competitie weer snel toe. :D

Kortom, totdat het niveau van de spelers, waar ik met m'n vrienden tegen gematched wordt, radicaal toeneemt heeft het voor mij nog niet echt meerwaarde om echt nauw samen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 10:47
Ik blijf toch wat last hebben van tearing, heeft iemand hier nog adviezen voor een goed 120hz monitor? Of kan ik daar beter even een apart topic voor aanmaken? Of moet ik toch nog wat gaan kloten met de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:32: Zelfs speel ik meestal 3 tot 5 man samen (vrijwel allemaal Quake veteranen die eindelijk weer geïnteresseerd zijn in een shooter) in een party en is vrijwel elk potje een win, ook zonder echt tactisch samen te werken.
"Waarom vind ik Titanfall zo leuk?!" en toen kwam de vergelijking met UT/Q3A - titanfall past eigenlijk best in dit rijtje
wat tips met de stryder

smart pistol

geinig wallpapertje

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Xevoo schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:37:
Ik blijf toch wat last hebben van tearing, heeft iemand hier nog adviezen voor een goed 120hz monitor? Of kan ik daar beter even een apart topic voor aanmaken? Of moet ik toch nog wat gaan kloten met de instellingen?
Wat is precies je probleem? Ik zie het verband met tearing en 120Hz niet. Kan je het eea uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 14:32:
[...]

Totdat er private matchmaking in zit of goede pub matchmaking, heeft het eerlijk gezegd nog niet zoveel zin om met 6 man echt samen te werken. Zelf speel ik meestal 3 tot 5 man samen (vrijwel allemaal Quake veteranen die eindelijk weer geïnteresseerd zijn in een shooter) in een party en is vrijwel elk potje een win, ook zonder echt tactisch samen te werken.

Wanneer de tegenstand wat serieuzer wordt en je gedwongen wordt om enigszins te gaan samenwerken of coördineren dan is het ook vrij snel weer win na win en dan slaat de onderlinge competitie weer snel toe. :D

Kortom, totdat het niveau van de spelers, waar ik met m'n vrienden tegen gematched wordt, radicaal toeneemt heeft het voor mij nog niet echt meerwaarde om echt nauw samen te werken.
Het komt inderdaad ook vrij weinig voor. Ik denk in 1 van de 10 potjes is er een 'squad' te vinden die heel nauw samenwerkt, als random speler kap ik er dan gelijk mee en zoek ik een nieuwe match. Toch leuk zulke tegenstand maar zonder enige vorm van teamwork is er niets tegen te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
ChojinZ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:08:
[...]

Wat is precies je probleem? Ik zie het verband met tearing en 120Hz niet. Kan je het eea uitleggen?
Eerder in dit topic werd er gewezen op het feit dat tearing en het feit dat mijn monitor maar 60hz was aan elkaar gelinkt..... of ik heb het totaal verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

ChojinZ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:08:
[...]

Tearing ontstaat doordat het spel meer frames per seconde produceert dan de 60 fps/hz die het scherm aan kan. Met een 120hz scherm zal dit zich niet snel voor doen, simpelweg omdat je meestal niet boven die 120hz zit. Er worden sneller beelden aangeboden dan het scherm kan verwerken, waardoor beelden elkaar gaan overlappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Xevoo schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:30:
[...]

Eerder in dit topic werd er gewezen op het feit dat tearing en het feit dat mijn monitor maar 60hz was aan elkaar gelinkt..... of ik heb het totaal verkeerd begrepen.
Nee, dat klopt wel, dan heb je teveel fps en vsync uit (zoals het hoort). Je kan proberen je grafische instellingen wat te verhogen net zolang je werkelijke fps dichter bij de 60 ligt?

De andere optie is de nare: vsync aan in-game en in je videokaart instellingen vsync op always off zetten. Maar dan heb je variabele fps en daardoor variabele sensitivity en dat is nóg irritanter dan tearing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:34:
[...]

Nee, dat klopt wel, dan heb je teveel fps en vsync uit (zoals het hoort). Je kan proberen je grafische instellingen wat te verhogen net zolang je werkelijke fps dichter bij de 60 ligt?

De andere optie is de nare: vsync aan in-game en in je videokaart instellingen vsync op always off zetten. Maar dan heb je variabele fps en daardoor variabele sensitivity en dat is nóg irritanter dan tearing.
Heb jij trouwens nog interessante instellingen gevonden die een voordeel opleveren in gameplay? Mocht je trouwens een plekje vrij hebben een keer dan wil ik wel joinen. Aangezien ik aardig mijn draai heb gevonden wil ik wel met de wat betere spelers spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:34:
[...]

Het probleem is dat alles al op insane staat omdat ik pas een R9 290 heb gekocht. Ik zal dus of ook vsync moeten afstellen (staat op dit moment aan). Of aan een ander monitor moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
reemprive schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:37:
[...]

Heb jij trouwens nog interessante instellingen gevonden die een voordeel opleveren in gameplay? Mocht je trouwens een plekje vrij hebben een keer dan wil ik wel joinen. Aangezien ik aardig mijn draai heb gevonden wil ik wel met de wat betere spelers spelen ;)
Je hebt mijn Origin toch? Is gelijk aan m'n battlelog, dus gewoon joinen!

Andere instellingen waar ik mee loop te hannesen momenteel is de sensitivity. Die krijg ik tot nu toe nog niet 100% lekker.

Een probleem is dat een precieze muis sensitivity instelling niet blijft staan in de config.cfg. Die wil ik namelijk tot 5 cijfers achter de comma gelijk aan andere games hebben. Maar elke keer als je de game opstart verdwijnt de m_sensitivity 'XX" regel. Die probeer ik nu te counteren door de config.cfg read-only te maken, maar of dat werkt moet ik vanavond even verifiëren, was gister te laat thuis daarvoor.

Daarnaast staat in de config.cfg staat standaard een "aim_assist achtig iets" aan (eerste regel, ik weet zo vanaf het werk even niet hoe die precies heet), die heb ik op 0 gezet en dat lijkt wat muisacceleratie weg te helpen. Met nadruk op lijkt, want het zou ook een controller specifiek iets kunnen zijn, kan het nog niet met 100% zekerheid zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je wilt dat je geen tearing meer hebt moet je zorgen dat je FPS niet boven je HZ uit komen. Zorg dus dat je monitor op 60hz staat. En stel dan je max fps in op 59fps. Je zult geen alst meer van tearing hebben:). Wil je meer dan 59fps kunnen zien? Dan is een 120hz scherm een goede optie. Als je serieus denkt over te stappen naar 120hz (ik heb 120hz wil nooit meer terug!) dan moet je hier jezelf even op inlezen. Als je dan nog vragen hebt kun je dit kwijt, maar niet op het titanfall topic. ;)

Er zijn programmes om je max fps in te stellen. Google en je komt er wel uit.
PS: Ik zet mijn max fps altijd op 118. Zo krijg ik geen tearing met 120hz. en meer dan 118fps hoef ik niet. Dat is smooth genoeg. MOcht men GPU het toch trekken om der meer te genereren, dan vind ik het niet erg als die het wat rustiger aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Xevoo schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:30:
[...]

Ow, op die fiets... V-sync al aangezet? Dat is namelijk een optie die tearing tegen moet gaan.
En anders zou je moeten kijken naar een framelimitter. Als je dan max fps net iets onder je 60 Hz houdt (dus 59 of 58 fps via limiter) wellicht dat het dan wel werkt?
En anders proberen om v-sync via de driver panel te forceren?
reemprive schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:33:
[...]

Tearing ontstaat doordat het spel meer frames per seconde produceert dan de 60 fps/hz die het scherm aan kan. Met een 120hz scherm zal dit zich niet snel voor doen, simpelweg omdat je meestal niet boven die 120hz zit. Er worden sneller beelden aangeboden dan het scherm kan verwerken, waardoor beelden elkaar gaan overlappen.
Tearing word voornamelijk geproduceerd doordat frames en refreshrate niet gelijk lopen. Dat kan dus ook al bij 60Hz en 60FPS. Of 120Hz en 120FPS. :)

[ Voor 10% gewijzigd door ChojinZ op 17-03-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Xevoo schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Het probleem is dat alles al op insane staat omdat ik pas een R9 290 heb gekocht. Ik zal dus of ook vsync moeten afstellen (staat op dit moment aan). Of aan een ander monitor moeten.
Hmm, je hebt dus tearing met vsync aan? Hmm, dat weet ik het ook zo niet, misschien een paar instellingen ietsje lager zetten en hopen dan de synchronisatie tussen fps output en scherm refresh beter bij elkaar liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

volgens mij zijn de dmg rates gewijzigd; shotgun schiet shit 2-3 shots voor een kill :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
himlims_ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:34:
volgens mij zijn de dmg rates gewijzigd; shotgun schiet shit 2-3 shots voor een kill :?
Leadwall equipped ofzo? Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Nee hoor, shotgun is een one-shot kill tot 8,5 meter, 2 shot tot 13, 3 shot tot 14, 4 shot tot 15 meter en daarna 7/8 shots voor een kill. Die drop-off is heel stijl.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 17-03-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Had een twitch account gemaakt voor een vriend van mij om mee te kijken, voor iedereen die me zo ff tekeer wil zien gaan zie link onder. Rond een uurtje of 7 begint ik wel op stoom te komen

http://nl.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Probeerde de campaign daarstraks te spelen, tegen een hele groep regenerate 5 a 6 rank 40 allemaal META voor hun naam, ik ben maar uit de match gegaan kom ik aan met me rank 15 en geen teamplay :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Mixie100 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:36:
Probeerde de campaign daarstraks te spelen, tegen een hele groep regenerate 5 a 6 rank 40 allemaal META voor hun naam, ik ben maar uit de match gegaan kom ik aan met me rank 15 en geen teamplay :(
Aii dat is idd een slechte match...

(Het 7 mans team eerder op de dag was ook typisch btw...)

Zojuist de smart pistol geprobeerd. Tegen pilots gaat het aardig maar punten scoren door grunts/specters te grinden voor attrition werkt top! (....wel erg map afhankelijk. Ik bak er niks van met dat ding in open maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 17:09
meer mensen last van out of memory gemekker? krijg het elke keer als ik paar potjes speel. heb een i5 4670K en 8gb ram heb zelfs mn pagefile maar weer aangezet en toch blijf ik elke keer die errors krijgen. mijn GFX kaart is een 7970 3GB (heb er wel 4 schermen aan hangen). als ik resources check zie ik niet meer dan 5gb in gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
evilpin0 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 18:08:
Had een twitch account gemaakt voor een vriend van mij om mee te kijken, voor iedereen die me zo ff tekeer wil zien gaan zie link onder. Rond een uurtje of 7 begint ik wel op stoom te komen

http://nl.twitch.tv/jannustitannus
Ging niet helemaal goed, wat technische problemen voor deze eerste keer streaming. Fixed inmiddels, ik stream denk ik zolang ik deze game speel rond een uurtje 7 in de avond.

Hier een voorproefje van de speelstijl (vanaf minuut 3 oid), helaas ging de stream ineens offline voordat de "grote score" potjes voorbij kwamen.

half uurtje tf ownage: http://nl.twitch.tv/jannustitannus/b/511982921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-03 09:04
MrHarry schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:28:
meer mensen last van out of memory gemekker? krijg het elke keer als ik paar potjes speel. heb een i5 4670K en 8gb ram heb zelfs mn pagefile maar weer aangezet en toch blijf ik elke keer die errors krijgen. mijn GFX kaart is een 7970 3GB (heb er wel 4 schermen aan hangen). als ik resources check zie ik niet meer dan 5gb in gebruik :(
Denk dat het aan je grafische kaart ligt.
Maar, wat je doet op de andere 3 schermen is ook wel belangrijk omdat de videokaart ze nog steeds aan moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Leuk avondje gespeeld met A.W.E.S.O.M.-0 en Knijnemans, toch even pittige tegenstand gehad. Ik blijf het een geweldig spel vinden, met name omdat het lekker snel maar tegelijkertijd een vrij tactisch spelletje is. Mijn favoriete titan is uiteindelijk de Stryder, ik kan met dat ding goed uit de voeten. In tegenstelling tot wat rivalxfactor doet in zijn Stryder video ga ik juist de confrontatie aan, omdat je altijd een dash extra hebt kan je sneller uitwijken dan andere titans en ze zo aan gort schieten/meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Versie is nog steeds 1.0.0.3 en de shottie is nog steeds OP. Dus nee. :)

Jammer dat de LMG zo brak is. Één van de weinige wapens die ook een beetje lekker klinkt. :'(

En misschien maar eens een tweakers groepje vormen zoals met CoD? Hardpoint is een beetje random nu: of je zit in het team wat makkelijk wint of kansloos verliest. Dan maar liever in een premade.

[ Voor 21% gewijzigd door Gundogan op 17-03-2014 22:55 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
MrHarry schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:28:
Ik had ook steeds crashes door out of memory, wat ik gedaan heb om het grotendeels te fixe:
- Texture resolution op High.
- Texture filtering op 8x.
- Anti-aliasing op 4x MSAA
- En bij origin spel>eigenschappen: -novid -noborder -windowed

Vooral de texture resolution en windowed hielp veel en dan noborder zodat het net normale fullscreen lijkt.
Ik speel op een resolutie van 2560x1440 dus dat was ook al niet zo goed voor me memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Hmmm ik vraag mr af of iemand weet hoe je bepaalde burn cards unlockt?

Volgens mij kommen ampt wapens als je de normale variant gebruikt.
En ik heb infinite arc grenades nu een aantal x gehad door een groep grunts er mee neer te gooien

Iemand verder nog enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

burn card ontvang je volgens mij op via de volgende mogelijkheden;
- killen grunts/specters
- killen players
- voltooien challenges (in menu kun je de beloning/kaart per challenge zien)
- reset naar volgende generatie
- voltooien campaign geeft je de orge/stryder-titan (twijfel of je kaartjes krijgt)

je krijgt het in beeld tijdens potje wanneer je een kaart verdiend

spaar ze niet op "burn" er doorheen :+ enige wat ik spaar zijn spawn-titan en double-xp. Spawn Titan is erg leuk in pilot-hunter (direct beginnen in titan) en 2x sp is raadzaam bij laatste paar lvl's daar waar het soms nog lomp hard gaat. Gister van 40 > 42 in 1 potje :F dat lvl'en gaat veel te snel imho.

nieuw record slopen titan; eject seat > drop 3x remote charge + leeg clip van Sidewinder, binnen 2-3sec. Atlas Titan neer *O* vanavond eens kijken of ik die kan vast leggen op beeld.

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Same here maar ik vroeg me af hoe je bepaalde cards krijgt;) de instand spawns
krijg je op lvl 50 idd en volgens mij random ?

Wat erg leuk werkt is instant titan dan ff snel dood gaan en er in spawnen met duble xp card ;)
Ik deed dit tegelijk met een maat van mij en dan dominate je gewoon zwaar early game:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
himlims_ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:34:

nieuw record slopen titan; eject seat > drop 3x remote charge + leeg clip van Sidewinder, binnen 2-3sec. Atlas Titan neer *O* vanavond eens kijken of ik die kan vast leggen op beeld.
Eej... das mijn strategie! Bedenk is wat zelf! :+

Ook een leuke: Rodeosprong maken, direct er weer af springen en wachten totdat de pilot is uitgestapt. Meestal verwachten ze nog dat je achter op de titan zit waardoor de focus op de Titan ligt. Erg makkelijk kills maken zo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is er eigenlijk al iets bekend over potentiele patch?

sommige wapens zijn compleet nuttenloos, njah niet letterlijk, maar alternatief is vaak beter. +70% loopt met SMG/AR/SP - nog niemand gezien met een LMG, incidenteel iemand met sniper of shotgun.

configuratie gun komt te vervallen na gebruik bepaalde burn-cards (weg scope/silencer)

die lag-kills beginnen frustrerend te worden; loopt al meters de hoek om, wordt je neergeschoten door een kogel die een hoek om gaat - beetje zoals Wanted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ChojinZ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:01:
[...]

Eej... das mijn strategie! Bedenk is wat zelf! :+

Ook een leuke: Rodeosprong maken, direct er weer af springen en wachten totdat de pilot is uitgestapt. Meestal verwachten ze nog dat je achter op de titan zit waardoor de focus op de Titan ligt. Erg makkelijk kills maken zo. 8)
Best makkelijk eigenlijk, gewoon wachten tot de cockpit open gaat en dan ook meteen eraf springen. Omdat je hoger zit spring je verder en beland je achter de pilot. Daarom heb ik dus ook altijd electric smoke mee.

@himlims

Nog geen 1 lag kill mee gemaakt hier! Wat is je ping? Alles super smooth

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 18-03-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kan je in je titan spawnen als die nog leeft en jij dood bent?

Gisteren generation 2 geworden :) vind het leuk dat je nu extra challenges hebt die je MOET completen voordat je generation 3 kan worden.

ik blijf me alleen irriteren aan 1 zo'n tropische map waar ik FPS drops heb als een verrekt dier. en echt alleen in die map gebeurd het telkens

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nu is het wachten op de 'OMG FAIL STUPID GAME THEY BANNED ME I NEVER CHEAT!!' kiddies :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
if they make a new account they would have to pay for Xbox Live again. Far punishment, no gamerscore, cost of live
Volgens mij gaat Titanfall op de PC toch via Origin? Afaik heeft XBO nog geen cheaters (op z'n best lagpedals) en de X360 versie is nog niet uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:29:
Kan je in je titan spawnen als die nog leeft en jij dood bent?
Nee, je spawnt er alleen maar in als je hem nog niet ingeroepen hebt en je kiest voor spawn in Titan ipv spawn als pilot. Als je titan al rondhuppelt kun je er niet in spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:05:
[...]

Volgens mij gaat Titanfall op de PC toch via Origin? Afaik heeft XBO nog geen cheaters (op z'n best lagpedals) en de X360 versie is nog niet uit toch?
Gaat via Origin inderdaad, van cheats op Xbox weet ik ook niks af. Het is ook een random persoon die dit zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:10:
[...]

Nee, je spawnt er alleen maar in als je hem nog niet ingeroepen hebt en je kiest voor spawn in Titan ipv spawn als pilot. Als je titan al rondhuppelt kun je er niet in spawnen.
Holy shit dat wist ik niet he XD! ik spawn altijd normaal en roep dan pas me titan op

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Weet iemand een fix voor die +-3 seconde freezes die regelmatig voorkomen? Echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Yep heb ik ook last van. Af en toe 3 seconden beeld compleet stil, daarna weer vloeiend door. Draai op een HD6990, 16GB en 3770K. Zou toch niet mogen voorkomen.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wesleytjuh schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:50:
Yep heb ik ook last van. Af en toe 3 seconden beeld compleet stil, daarna weer vloeiend door. Draai op een HD6990, 16GB en 3770K. Zou toch niet mogen voorkomen.
waar heb je het spel op staan een ssd of hdd? Wellicht is het een driver issue.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:48:
Weet iemand een fix voor die +-3 seconde freezes die regelmatig voorkomen? Echt irritant.
Ik had dit toen ik Vsync forceerde via Nvidea control panel. Toen ik die weer op adaptive zette waren de freezes weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 17:38

Stewie!

Keen must die!

>:) :w
Fair Fight draait goed bij Titanfall.
(zie ook nieuws: Anti-cheat-systeem Titanfall staat nog niet aan - update). Voor de tweakers die FairFight nog niet kennen, hier staat een leuk stukje van Tweakers waarin FairFight wordt besproken: video: I3D.net: Rotterdams bedrijf laat hele wereld gamen
exi22 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:56:
Er komt wel al een server patch binnenkort
(publieke bron https://twitter.com/jonshiring/status/445793461929660416)

[ Voor 77% gewijzigd door Stewie! op 18-03-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:56:
[...]

Ik had dit toen ik Vsync forceerde via Nvidea control panel. Toen ik die weer op adaptive zette waren de freezes weg.
Ik heb hem ook op adaptive staan. Staat je vsync in game uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:59:
[...]

Ik heb hem ook op adaptive staan. Staat je vsync in game uit?
Staat op double bufferd in-game nu. Als ik hem uit zet in game komen de freezes direct terug.

Voor zover het uitmaakt: GTX760 en i5 4570

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:13:
[...]

Staat op double bufferd in-game nu. Als ik hem uit zet in game komen de freezes direct terug.

Voor zover het uitmaakt: GTX760 en i5 4570
Heb nu VSync ook op double buffered maar heb nog steeds freezes af en toe, lijkt wel minder maar kan toeval zijn.

i7 3770K, GTX670, 8GB Ram, SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Meessen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:48:
heb ik ook last van - ene dag draait als zonnetje, verander niets aan settings, dag later 2-3sec. freeze.

tot heden nog weinig andere gevonden die hier ook last van hebben.

ik verwacht dat het of een HDD probleem is (ledje/activiteit staat dan op 0) of beperking van RAM (heb 4GB - inmiddels 8GB bij besteld)

mijn specs:
Sparky Linux
* Cpu: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
* Motherboard: Asus M4A87TD/USB3
* Gfx: Asus GeForce GTX 660 TI-DC2T-2GD5
* Hdd: Plextor M5 Pro 128GB
* Display: Samsung Syncmaster 2443BW
* RAM: 4GB Kingston HyperX KHX1333C7D3/2G
* GamePad: Logitech G13
* GamePad: Microsoft Xbox 360
* Wheel: Logitech DriveForce GT wheel
* Mouse: Logitech MX-518 / Roccat Kone Optical

//edit ben zelf lijstje aan bijhouden welke maps het wel/niet voorkomt - tot nu toe ervaart ik het als compleet willekeurig

//edit2: is het mogelijk om de installatie te verplaatsen? dan knikker ik tijdelijk linux van het systeem af om te kijken of op ssd probleem verholpen is

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-10 21:12
Misschien is ie te lang bezig met het lezen van een uncompressed audiobestand :P

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Die freeze heb ik ook soms echt irritant. Had het 1x in een vuurgevecht, dikke rage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:54:
[...]

waar heb je het spel op staan een ssd of hdd? Wellicht is het een driver issue.
Heb geen SSD :D. Dus staat gewoon op een HDD, moet zeggen dat ik wel een driver van zo'n 1-2 maanden oud heb. Zal daar eerst eens mee beginnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

evilpin0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:22:
[...]

Best makkelijk eigenlijk, gewoon wachten tot de cockpit open gaat en dan ook meteen eraf springen. Omdat je hoger zit spring je verder en beland je achter de pilot. Daarom heb ik dus ook altijd electric smoke mee.

@himlims

Nog geen 1 lag kill mee gemaakt hier! Wat is je ping? Alles super smooth
Ik heb wel een leuk truukje, als ik geen electric smoke heb dan gebruik ik E om eruit te gaan, druk gelijk weer op E en dan dash. Werkt elke keer, piloot springt eraf omdat hij je hoort uitstappen maar je zit er al weer in en hebt meteen afstand tussen jou en de aanvallende piloot. Ook stil staan en naar de grond kijken werkt bij veel piloten, tenzij ze echt letten op het exit-geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Wat dat betreft zijn de satchel charges en de perk dat explosives ontploffen bij je dood ook erg leuk. Je krijgt altijd die 3 charges wel geplaatst voor de electric smoke. Als je dan gekilled wordt door de electric smoke (die je satchel instant opblaast) heb je vaak de titan mee, of als je gekilled wordt door een andere pilot/titan, heb je ook vaak de titan mee :)

Ik kan het spel nog steeds meer en meer waarderen, de snelheid en toch wel skill die je opbouwt maken het erg verslavend.

[ Voor 14% gewijzigd door wesleytjuh op 18-03-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:11
Ondanks mijn kritiekpunten kan ik niet wachten om vrijdag weer ten strijde te trekken... nog een lange week voor de boeg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Opzich vind ik de game leuk, alleen de 60fps cap iriteerd me. Ik heb een 120hz scherm. En ik zou graag 80+ fps zien. Moet ook makkelijk kunnen met deze graphics. Ik vind de graphics niet ondermaats. Maar ook niet erg goed. Zou ze gewoon "oke" willen noemen. Maar de 60fps cap is een doorn in men oog. Als ik deze unlock met de gebruikelijke tools krijg ik een rare mouse input lag, en voelt alles heel schokkerig aan. Ik heb veen geprobeert om dit op te lossen. FPS cappen met verschillende tools. Spelen met de V-sync opties in RADEON PRO, CCC en de ingame opties. Niks mocht baten. Er schijnt wel een patch aan te komen. Maar deze heeft volgensmij niet heel veel prioriteit. Dus ik ben bang dat de komende maand met 60fps gespeelt mag worden. Er zijn veel nagetieve punten aan het speel. Niet alleen de FPS cap en de non raw mouse input maar ook de afwezigheid van dedicated servers. Niet zelf vrienden uit kunnen nodigen. Al met al vind ik het een leuk spel. De gameplay is gewoon vet! En dat is het belangrijkste. Het spel is in mijn ogen okey, maarf het had geniaal kunnen wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
De gameplay zelf staat opzich als een huis inderdaad, maar de rest eromheen.. Nah, dat is nog een beetje zwakjes. Ik zou ook erg graag servers zien waar de gamemodes bijvoorbeeld wat langer duren of pilot only. Hopelijk komt dat alles nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Euphanasia schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:10:
Die freeze heb ik ook soms echt irritant. Had het 1x in een vuurgevecht, dikke rage.
heb het alleen maar tijdens potjes - veelal wanneer ik in de Titan zit
wesleytjuh schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:12:
[...]
Heb geen SSD :D. Dus staat gewoon op een HDD, moet zeggen dat ik wel een driver van zo'n 1-2 maanden oud heb. Zal daar eerst eens mee beginnen :).
driver, als in firmware voor je HDD? of drive van je mobo/chipset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
reemprive schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:14:
[...]

Ik heb wel een leuk truukje, als ik geen electric smoke heb dan gebruik ik E om eruit te gaan, druk gelijk weer op E en dan dash. Werkt elke keer, piloot springt eraf omdat hij je hoort uitstappen maar je zit er al weer in en hebt meteen afstand tussen jou en de aanvallende piloot. Ook stil staan en naar de grond kijken werkt bij veel piloten, tenzij ze echt letten op het exit-geluid.
Het schijnt dat de backblast van de clustermissle ook pilootjes van je rug afblaast als je ze afvuurt heb het alleen nog niet getest, maar was een tip die ik tijdens het laden van een map zag, dus neem aan dat dat werkt. Maar tegen rodeo piloten werkt in mijn ervaring een schouderklopje van een friendly titan nog steeds het beste :P *splut*

Ik loop zelf ook altijd rond met de electro wolk, veel te fijn ook in andere situaties, voel me ook dan een beetje een dr zoidberg in paniek situaties dat je snel weg moet, wolkje spammen *woop* *woop* *woop* :D (weg dashend in de stryder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Kojoottii schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:45:
[...]

Het schijnt dat de backblast van de clustermissle ook pilootjes van je rug afblaast als je ze afvuurt heb het alleen nog niet getest, maar was een tip die ik tijdens het laden van een map zag, dus neem aan dat dat werkt. Maar tegen rodeo piloten werkt in mijn ervaring een schouderklopje van een friendly titan nog steeds het beste :P *splut*

Ik loop zelf ook altijd rond met de electro wolk, veel te fijn ook in andere situaties, voel me ook dan een beetje een dr zoidberg in paniek situaties dat je snel weg moet, wolkje spammen *woop* *woop* *woop* :D (weg dashend in de stryder)
Tegen een muur aan staan, cluster afvuren, omdraaien en je rug tegen de muur drukken, succes verzekerd. :)

De electric cloud (onmisbaar!) gebruik ik voornamelijk tegen grunts, tegen gebouwen aan, of tegen titans (doen ze ook aardige schade) om ze vervolgens met de stryder de hele tijd weer terug te meppen de cloud in, of gewoon om te ontsnappen zoals een inktvis dat doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kojoottii schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:45:
Het schijnt dat de backblast van de clustermissle ook pilootjes van je rug afblaast
klopt; werkt prima maaar ..... je doet jouw titan wel auw :+

//edit; gister compleet vd kaart geveegd door stryder + imp. dash + quad rocket, gastje deed niets anders dan rondjes lopen, maar we kregen ḿ niet te pakken ivm de snelheid. toen stapeltje arc mines en :W titan

[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
himlims_ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:47:
[...]

klopt; werkt prima maaar ..... je doet jouw titan wel auw :+
Je doet je shield au, die regenerate vanzelf wel weer, de damage van de rodeo krijg je nooit meer terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:11
Eigenlijk moet er ook een "fists only" mode komen voor alleen titans, het enige dat ik continu doe is boksen :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:47:
[...]

Tegen een muur aan staan, cluster afvuren, omdraaien en je rug tegen de muur drukken, succes verzekerd. :)

De electric cloud (onmisbaar!) gebruik ik voornamelijk tegen grunts, tegen gebouwen aan, of tegen titans (doen ze ook aardige schade) om ze vervolgens met de stryder de hele tijd weer terug te meppen de cloud in, of gewoon om te ontsnappen zoals een inktvis dat doet. :)
Hmm dus niet zo zeer de backblast maar gewoon de dot van de missle dus? Zoals ik het las in de tip leken ze meer te doelen op echt de backblast, maar dit is natuurlijk ook een optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Kojoottii schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:50:
[...]

Hmm dus niet zo zeer de backblast maar gewoon de dot van de missle dus? Zoals ik het las in de tip leken ze meer te doelen op echt de backblast, maar dit is natuurlijk ook een optie :P
Wat de cluster doet is een initiële explosie en vervolgens een aantal losse explosieven verspreid die zich vast hechten aan een titan of muur en een tijdje blijven ontploffen. Die tweede serie is wat de rodeoboys kan killen.

De cluster werkt ook goddelijk als je ze onder een hoek (schuin boven of schuin onder) door een raam een ruimte inschiet, clear je een aardige ruimte in 1 keer mee.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 18-03-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Phusebox schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:49:
Eigenlijk moet er ook een "fists only" mode komen voor alleen titans, het enige dat ik continu doe is boksen :D
Yup!

Of een jump-kick only server zou ook wel stoer zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:52:
[...]

Wat de cluster doet is een initiële explosie en vervolgens een aantal losse explosieven verspreid die zich vast hechten aan een titan of muur en een tijdje blijven ontploffen. Die tweede serie is wat de rodeoboys kan killen.

De cluster werkt ook goddelijk als je ze onder een hoek (schuin boven of schuin onder) door een raam een ruimte inschiet, clear je een aardige ruimte in 1 keer mee.
Ja dat wist ik, heb er al een tijdje mee rondgelopen, twijfel op dit moment nog tussen de multi en de cluster en liep afgelopen dagen rond met de multi:P
Vanavond maar weer eens met de cluster gaan rondlopen, die doet volgens mij wel betere damage uiteindelijk op een single target.

[ Voor 7% gewijzigd door Kojoottii op 18-03-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Kojoottii schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:09:
[...]

Ja dat wist ik, heb er al een tijdje mee rondgelopen, twijfel op dit moment nog tussen de multi en de cluster en liep afgelopen dagen rond met de multi:P
Vanavond maar weer eens met de cluster gaan rondlopen, die doet volgens mij wel betere damage uiteindelijk op een single target.
Ik kan niet meer zonder cluster, vooral ook omdat ze damage blijven doen. Als ik in een gevecht zit en het schild van de vijandelijke titan is bijna kapot is, dan vlam ik de cluster erop, terwijl ik zelf in dekking ietwat kan healen blijft zijn schild niet regeneraten (door de secondenlange extra damage) en dan kan je zelf weer met vol schild er boven op rossen. En winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

terug komen op dat 2-3sec. freeze probleem;
- ongeacht hoeveelheid RAM, 4-8-16GB, probleem kan in alle gevallen optreden
- fat-ass GFX of budget, probleem treed bij beide op
- nvidia of ati, lijkt ook geen verschil te maken

weet niet goed wat te doen om dit te verhelpen, fcking annoying is het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Nu online
Heb zelf ook een vaag probleem met titanfall;

heb mijn audio lopen via hmdi out van r9 290 naar een denon 3310 versterker, dit werkt altijd goed, behalve in titanfall. Daar heb ik altijd dat het geluid in het eerste potje er mee kapt, dan selecteer ik op de versterker de source opnieuw en werkt het weer, dit gebeurt dan zo'n 5 keer achterelkaar (in het eerste potje) en dan is het probleem verholpen en kan ik rustig 3 uur spelen zonder problemen. Heb werkelijk vanalles al geprobeerd wat geluids instellingen betreft maar maakt allemaal geen verschil helaas. Als iemand nog een suggestie heeft...let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:20:
terug komen op dat 2-3sec. freeze probleem;
- ongeacht hoeveelheid RAM, 4-8-16GB, probleem kan in alle gevallen optreden
- fat-ass GFX of budget, probleem treed bij beide op
- nvidia of ati, lijkt ook geen verschil te maken

weet niet goed wat te doen om dit te verhelpen, fcking annoying is het wel
Meh. Nu is het bij mij net weer gebeurd. Wel maar 1 keer op een uur of twee spelen (heerlijk doordeweeks weekend) maar wel irritant. Voor de vsync aanpassingen was het 3 keer per pot. Geloof niet dat iedereen tegelijk een falende HDD heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Stewie! schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:00:
[...]

Onder EA Partners heeft een studio echt heel veel vrijheid. Het is een publishing platform, de studio is de baas over alles. Wij zijn in de gelukkige positie dat we ook een steentje bijdragen.
Triest.
Dit zijn regelrechte leugens en dat weet je zelf maar al te goed. Het is niet omdat je i3D bedrijf nauw met AAA firma's zoals EA samenwerkt dat je echt alles moet gaan ophemelen.
Maarja, wat had ik dan ook verwacht... AAA development en leugens gaan hand in hand.
Hoe sneller mensen beginnen in te zien dat AAA stervende is en dat ze enkel dumbed down games uitbrengen, hoe beter.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingtarget.com/images/content/news/vince-zampella-titanfall-tweet.jpg

Zonet nieuw artikeltje:
http://www.gamespot.com/a...t-gen-title/1100-6418326/
Terug een indie studio opgericht met mensen van AAA developers. Ook iemand van Respawn is vertrokken.

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 18-03-2014 16:22 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste