Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:35:
[...]

Hoe kom je aan die wijsheid?
Consoles zijn tegenwoordig niet veel anders dan simpele PC's, zeker voor xbox zal het vrijwel hetzelfde programmeren als PC.
Ik zou eerder zeggen, ontwikkeld voor Microsoft. Windows/Xbox het is een pot nat nu.
Controller, OS, APIs, Backend, etc zijn anders wel heel anders.
ChojinZ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:33:
[...]

Waarom? Gewoon reviewen voor alle platformen. Het ene platform is het andere niet en de game experience zal dan ook per platform verschillen.
Door enkel 1 platform te nemen, krijg je geen beeld hoe het spel is op de overige platformen. :)
Ze pakken altijd 1 primair platform en geven maar 1 of 2 regels hoe het op de overige platformen is. Gezien dit een enorm belangrijke titel is voor Xbox One + de ontwikkelaar lijkt zich daar vooral op te richten, lijkt het me logisch om een X1 review te maken.

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 14-03-2014 17:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 11:49
Er zijn Tweakers die hem via een russische site hebben gekocht voor een hele lage prijs. Hebben jullie de link voor mij? Zelf gekocht bij game-card.net (pre-order) voor 37,90 maar nu willen vrienden hem ook hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Freaky Max schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:26:
Er zijn Tweakers die hem via een russische site hebben gekocht voor een hele lage prijs. Hebben jullie de link voor mij? Zelf gekocht bij game-card.net (pre-order) voor 37,90 maar nu willen vrienden hem ook hebben :)
http://yuplay.ru/product/14684008/

25 euro.
Let op: Staat nu wel bij dat hij alleen binnen rusland te gebruiken is, maar voor zover mij bekend kan iedereen gewoon in europa spelen.
Kan iemand dat bevestigen? Ik heb mijn key daar ook vandaan, maar toen stond die tekst er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik had gelezen dat er na een bepaalde 'batch' sprake was van keys die problemen gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:38

Stewie!

Keen must die!

Martinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:39:
[...]

Controller, OS, APIs, Backend, etc zijn anders wel heel anders.
API, OS, backend is hetzelfde denk ik ;) Dat is bij alle grote games gewoon eenzelfde architectuur. Ik denk niet dat deze game dat heel anders doet.

Alleen de controller is echt anders. En de een draait een goede anti-cheat en de ander niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Xbox One was - als het van Respawn afhing - niet lead platform. Ik weet eerlijk gezegd niet of Xbox One lead platform was maar ik denk van wel.

Maarja duivel 1 (EA) sloot een pact met duivel 2 (MS)...

Respawn wou de game maar al te graag op de PS3.
Sterker nog, ze kozen net de Source Engine omdat die zo goed werkt op de PS3. :)
"The ironic thing is that we wanted an engine that would work on PS3, because that’s the riskiest platform in current gen. When Portal 2 came out and it seemed to be a pretty decent PS3 game, that was the point when we decided to go with Source. And then we stopped supporting PS3."
http://www.polygon.com/e3...4419110/titanfall-respawn

En origineel zou er zelfs geen Xbox One versie zijn...
“Originally we weren’t planning on an Xbox One version of the game,” said Respawn lead engineer Richard Baker to Digital Foundry. However, the studio came to realize that optimising the game for a console would ultimately lead to a better PC version, in the end.

“I’m certain that having an Xbox One version has made our PC version much better – it justified the effort in moving to DX11 and even 64-bit,” Baker sad. “I think in the future that’s going to continue. The higher-end [graphics] cards are always going to be able to do more, but a lot of the bottlenecks – especially on PC – are more CPU and with DX11 you can have the GPU do a lot more that the CPU did previously.”
http://mp1st.com/2014/03/...-getting-better-every-day

Ik vind het jammer dat geld alles kan afdwingen. :r
Er hebben hier veel mensen gezegd eerder "dat Respawn totale vrijheid heeft", en "dat ze slechts werken met het "EA Partners" systeem dus geen zorgen".
Maar van wat ik zie heeft EA toch wel zeer veel kunnen afdwingen wat Respawn niet wou.

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Respawn niet de indie developer toer opging. Ze zouden er veel tevredener uit zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Beste mensen,

Heeft een van jullie ook last van dit tijdens het laden ( naar matchmaking of naar de game )
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XfxZMtJ.jpg?1
heb geen idee hoe ik het oplos en begin het idee te krijgen dat mn gpu aan het bricken is

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:11
Meh woensdag was de game nog te spelen voor casual gamers als mijzelf maar de fun is nu ver te zoeken.

Pfff kom niet van die laatste plekken af.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:05

HellBeast

Oh My GoT!

Ik had eerder de beta AMD videodriver met de mantle support erin. Toen had ik ook last van artefacts. Nu heb ik de "normale" versie geinstalleerd en weg problemen.

(Wel eerst de oude driver deinstalleren, anders werkt het niet. Je kunt hem er niet overheen installeren)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Was er nog de mogelijkheid om de installatiebestanden weg te halen oid? Zoiets dacht ik gelezen te hebben. Had nog 57gb op mn SSD beschikbaar, nu dus nog 7, moet ook nog series kijken natuurlijk :(

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:38

Stewie!

Keen must die!

Asgaro schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:36:
Xbox One was - als het van Respawn afhing - niet lead platform. Ik weet eerlijk gezegd niet of Xbox One lead platform was maar ik denk van wel.

Maarja duivel 1 (EA) sloot een pact met duivel 2 (MS)...

Respawn wou de game maar al te graag op de PS3.
Sterker nog, ze kozen net de Source Engine omdat die zo goed werkt op de PS3. :)

[...]

http://www.polygon.com/e3...4419110/titanfall-respawn

En origineel zou er zelfs geen Xbox One versie zijn...

[...]

http://mp1st.com/2014/03/...-getting-better-every-day

Ik vind het jammer dat geld alles kan afdwingen. :r
Er hebben hier veel mensen gezegd eerder "dat Respawn totale vrijheid heeft", en "dat ze slechts werken met het "EA Partners" systeem dus geen zorgen".
Maar van wat ik zie heeft EA toch wel zeer veel kunnen afdwingen wat Respawn niet wou.

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Respawn niet de indie developer toer opging. Ze zouden er veel tevredener uit zijn gekomen.
Onder EA Partners heeft een studio echt heel veel vrijheid. Het is een publishing platform, de studio is de baas over alles. Wij zijn in de gelukkige positie dat we ook een steentje bijdragen.

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 14-03-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aaargh echt. Frustratie alom. Ik heb nog niet 1 evac gehaald.

Helemaal gehad met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:11:

Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/326/e/1/dota__maybe_its_you_by_tbsdota-d5lrxq5.png
Afbeeldingslocatie: http://mamaknowsitall.com/wp-content/uploads/2013/10/maybe-its-you.jpg

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dat weet ik ook wel dat ik zelf suck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03

codex

Geen OpenAI agent :)

Stewie! schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:11:
[...]

API, OS, backend is hetzelfde denk ik ;) Dat is bij alle grote games gewoon eenzelfde architectuur. Ik denk niet dat deze game dat heel anders doet.

Alleen de controller is echt anders. En de een draait een goede anti-cheat en de ander niet ;)
Ik zie op de PC regelmatig bij het zoeken naar een game "connecting with Xbox Live", dus er zal inderdaad weinig verschil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:49
Keer op keer in de top 3 staan en een loss streak die je niet voor mogelijk houdt.

De afgelopen 2 dagen maar 1 game gewonnen, echt zoals in WoT is mijn team compleet idioten en low level en andere team precies allemaal high levels met aimbots...

ECHT WTF IS DIT VOOR BOECHT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014

Fuck evac, we stay till we die! >:)

Heerlijke game, kan alleen niet wachten totdat ze al die ongein eens patchen... (Framerate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Astratuner schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:46:
Keer op keer in de top 3 staan en een loss streak die je niet voor mogelijk houdt.

De afgelopen 2 dagen maar 1 game gewonnen, echt zoals in WoT is mijn team compleet idioten en low level en andere team precies allemaal high levels met aimbots...

ECHT WTF IS DIT VOOR BOECHT!
Afbeeldingslocatie: http://jessicahof.files.wordpress.com/2013/10/care-bear.gif

wat verwacht je anders voor reactie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
The Great HooD schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:47:
[...]

Fuck evac, we stay till we die! >:)

Heerlijke game, kan alleen niet wachten totdat ze al die ongein eens patchen... (Framerate)
Matchmaking fix plx. Dan zijn we ook gelijk af van het gezeur van 'ik word de hele tijd ingemaakt'. :)

En electric smoke of cluster missile op evac dumpen is ook altijd leuk als ze er koste wat kost in willen. >:)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

join me sessie maar (PC) user; hollandhards

maar klopt; matchmaking / niveau stelt helemaal niets voor - hopelijk maken ze daar iets voor. en laat die custom servers maar komen; potjes zijn te(?) snel afgelopen

[ Voor 66% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2014 23:24 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:09

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

himlims_ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:23:

maar klopt; matchmaking / niveau stelt helemaal niets voor - hopelijk maken ze daar iets voor. en laat die custom servers maar komen; potjes zijn te(?) snel afgelopen
Matchmaking ben ik het mee eens (hoewel het in mijn voordeel speelt..om één of ander reden beland ik telkens bij vrij goede spelers :+ . Niet dat ik slecht ben maar er zijn zeker betere spelers!)

Persoonlijk vind ik de korte potjes wel lekker, maar de private matches zie ik idd ook wel zitten. Heeft iemand iets gehoord van een 1v1 of 2v2 mogelijkheid daarbij? Het lijkt me lol om DM met een kameraad te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23

Je moet ook helemaal geen doelen stellen in zo'n potje, gewoon lekker je ding doen, titans slopen en beetje rondhousekicks uitdelen :D Ik verlies soms 3-4 potjes achter elkaar, maar heb nog steeds de grootste lol. Ok Arc mines worden irritant, maar geweldig als iemand een titan staat te ontwijken en denkt veilig te zijn om een hoekje. Roundhouse in yo face! hahaha.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Tot nu toe echt nog geen last van slechte matchmaking gehad, en gaat ook allemaal vrij goed..
sowieso blijft het een heerlijk spel, de vrijheid die er in zit is gewoon awesome.
toevallig nu nog wat mensen aan het spelen die zin in wat teamwork hebben?
toevoegen mag; CorVus1

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:23:

Ik vind die snelle potjes juist wel verfrissend. Ik kom van die conquest matches van Battlefield 4 af die een half uur duren. Uberhaupt het tempo van deze game is super.
Battlefield moet ik echt voor gaan zitten, wat ik natuurlijk geen probleem vind, maar Titanfall kan gewoon ff tussendoor ff. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:05

HellBeast

Oh My GoT!

Welke game type levert over het algemeen de meeste XP op? Of is het allemaal nagenoeg hetzelfde?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

HellBeast schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:26:
Welke game type levert over het algemeen de meeste XP op? Of is het allemaal nagenoeg hetzelfde?
Ik heb het idee dat het voor mij hardpoint is. Daar sta ik meestal ook bijna bovenaan door mijn defensieve houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:37:
[...]

Je moet ook helemaal geen doelen stellen in zo'n potje, gewoon lekker je ding doen, titans slopen en beetje rondhousekicks uitdelen :D Ik verlies soms 3-4 potjes achter elkaar, maar heb nog steeds de grootste lol. Ok Arc mines worden irritant, maar geweldig als iemand een titan staat te ontwijken en denkt veilig te zijn om een hoekje. Roundhouse in yo face! hahaha.
Ik heb geen idee wat je daar nu mee bedoelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:55:
[...]

Ik heb geen idee wat je daar nu mee bedoelt...
YouTube > Family Guy Roundhouse schept wellicht verduidelijking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sumerechny schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:59:
[...]

YouTube > Family Guy Roundhouse schept wellicht verduidelijking :P
Ik snap wel wat een roundhouse kick is, maar wat het in Titanfall doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Heeft iemand hem al gekocht via Mexico Origin? Schijnt daar vrij goedkoop te zijn.
Ik vind die prijs van 40 euro hier en bij de meeste buitenlandse key winkels echt belachelijk voor een game die enkel multiplayer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:53
Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Ik snap wel wat een roundhouse kick is, maar wat het in Titanfall doet?
het is de standaard melee attack van de pilot, vind de jump kick persoonlijk wel leuker, mensen mid-air uit de lucht schoppen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Kojoottii op 15-03-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Meessen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:14:
Heeft iemand hem al gekocht via Mexico Origin? Schijnt daar vrij goedkoop te zijn.
Ik vind die prijs van 40 euro hier en bij de meeste buitenlandse key winkels echt belachelijk voor een game die enkel multiplayer heeft.
is al tich keer voorbij gekomen - maar deel je mening, 30euro was prima geweest game is veel te kort of beperkt voor 50+euro. nu 2nd gen pilot, ongeveer 65+ potjes gespeeld en game is rond :(
HellBeast schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:26:
ligt beetje aan het verloop van de pot. Last titan standing duurt meestal het langste. Hardpoint en CTF wisselen beetje - maar vooral de speelstijl en of je op de objectives richt bepaald je xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Is die campaign lang?
Ik wil namelijk graag die andere twee chassis unlocken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Meessen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:14:
Mij boeit een single player niet, speel nooit de single players van de games die ik koop. Als het via Steam gaat installeer ik de single player überhaupt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nix_R schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:59:
Is die campaign lang?
Het komt erop neer dat je 9 MP-potjes speelt waarbij af en toe iemand wat loopt te schreeuwen over een opstand etc. blabla. Het maakt verder niet uit of je wint of verliest, dus na 18 potjes heb je beide Titans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Nix_R schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:59:
Is die campaign lang?
Ik was er zo doorheen, geen idee wat het verhaal was O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:32
Verhaal? Ik heb alleen mee gekregen dat je met die gamemode titans unlocked.

Vermaak me nog steeds goed :) Maar merk toch wel dat de matchmaking af en toe erg gaar is. Verliezen met 20-50 waarbij 12 van de 20 punten van jezelf komen, is toch wel een beetje unbalanced.. Heb het nog 2 rondes uitgehouden maar er zat geen verbetering in, dat is wel zonde.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Welke loadout hebben jullie?

Mijn Titan ben ik nog niet over uit, ieg het Ogre chassis voor Hardpoint defence. Mijn pilot ben ik canailles aan het proberen maar ik blijf terugkomen bij cloak en AR als basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Eigenlijk gebruik ik alleen maar de Shotgun en in 95+% van de gevallen win ik een 1-op-1 met een andere pilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sumerechny schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:48:
Welke loadout hebben jullie?

Mijn Titan ben ik nog niet over uit, ieg het Ogre chassis voor Hardpoint defence. Mijn pilot ben ik canailles aan het proberen maar ik blijf terugkomen bij cloak en AR als basis.
Ik heb een SMART Pistol en dat lock on titan ding op mijn pilot. Ik gebruik de standaard titan want ik het sterk het idee dat de zogenaamde zware armor van de Ogre niet zo veel uithaalt.
rgras schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:57:
Eigenlijk gebruik ik alleen maar de Shotgun en in 95+% van de gevallen win ik een 1-op-1 met een andere pilot.
De shotgun is tamelijk overpowered naar mijn bescheiden mening, denk dat ze daar nog wel wat mee gaan doen. Je kan over tamelijk grote afstanden nog mensen one-shotten. Maakt hem natuurlijk niet minder prettig om te gebruiken nu. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CorTOezIyWgjo2F4Xi5ApyRb/full.jpg

Lijkt toch soort van matchmaking te zijn }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

himlims_ schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:46:
[afbeelding]

Lijkt toch soort van matchmaking te zijn }:O
;(

(Grats met je generation btw...ernstig dat er al G7's rondlopen btw :$ )

Edit: Zit er nog een voordeel aan die generations btw? Ik heb gelezen dat je sneller wordt maar kan het niet terug vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Sumerechny op 15-03-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ik heb hem toch maar gekocht. Vond de beta toen wel leuk op de vele crashes na.

34 Euro Spel + Season pass (Mexicaanse Origin).

Nu eens kijken hoe lang die 50Gb duurt :+

[ Voor 15% gewijzigd door Meessen op 15-03-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sumerechny schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:43:
Edit: Zit er nog een voordeel aan die generations btw? Ik heb gelezen dat je sneller wordt maar kan het niet terug vinden.
1.1% xp bonus, dat loopt op namate je vaker rond speelt. geen voordeel. mag wel +0.5" aan je e-penis toevoegen :+ duurt ongeveer 50-60 potjes voordat je lvl 50 bereikt (max) dan wordt je gevraagd of je opnieuw wilt beginnen (4x bevestigen en je bent alles kwijt). Krijgt vervolgens wel handje leuke burn-cards
Meessen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:44:
Nu eens kijken hoe lang die 50Gb duurt :+
50 is uitgepakt, initiele download is ~25gb(?) - weet niet 100% zeker, heb boxed versie gekocht

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
himlims_ schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:00:
50 is uitgepakt, initiele download is ~25gb(?) - weet niet 100% zeker, heb boxed versie gekocht
Hij geeft aan dat ie 49.99GB totaal moet downloaden. Ik had ergens gelezen dat de uiteindelijke installatie iets kleiner is. (zit nu op 77% :) )

[ Voor 36% gewijzigd door Meessen op 15-03-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:00:
[...]
1.1% xp bonus, dat loopt op namate je vaker rond speelt. geen voordeel. mag wel +0.5" aan je e-penis toevoegen :+ duurt ongeveer 50-60 potjes voordat je lvl 50 bereikt (max) dan wordt je gevraagd of je opnieuw wilt beginnen (4x bevestigen en je bent alles kwijt). Krijgt vervolgens wel handje leuke burn-cards

[...]

50 potjes? Haha Ik suck echt. 30 potjes en level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
Hoe kill je ejecting pilots... Ik zie ze door al het geweld en tumult amper ejecten, laat staan dat ik ze kan raken. 10 ejecting pilots killen is een achievement. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

juiste wapen en skills maakt het eenvoudig(er) maar blijft tricky. Heeft de tegenstander auto-eject dan wordt bij die pilot tijdelijk ghost geactiveerd - ookal is dat niet zijn ability.

Vind ze het beste te pakken met welgemikt schot van flac-cannon of spray met machine-geweer van de titan. Ben je pilot dan lukt het bijna alleen met de carbine en shotgun.

speel eens last-titan-standing; komt het vast wel goed. maar zou niet te veel focussen op die 'challenges' ze komen (allemaal) vanzelf ;-) maar sommige hebben wel leuke burn-cards als beloning.

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Zucht dit is echt vermoeiend; het spel blijft steeds crashen. Eerst steeds door memory problemen, heb ik de instellingen een stuk lager gezet en nu gebeurt het minder vlug maar uiteindelijk toch wel, dan wordt me scherm zwart en moet ik me pc uit forceren.
Eerder waren zelfs me desktop iconen kapot er door (alles zwarte blokjes).

Zou toch denken dat je met een i7 3770K, GTX670 en 8GB Ram wel op redelijke settings moet kunnen gamen -.-

Hebben jullie hier geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 12:55
Jammer dat zoveel wapens ronduit bagger zijn. Die LMG, single shot rifle en burst rifle zijn nutteloos. SMG's en shotguns zijn king in bijna alle maps. De Carbine is goed voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:27:
[...]

50 potjes? Haha Ik suck echt. 30 potjes en level 20.
Maak je geen zorgen. Ik ben ook level 20 en heb geen idee wat ik doe. Gewoon wat rondrennen over muren en op titans springen is toch lachen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:46:
[...]

Maak je geen zorgen. Ik ben ook level 20 en heb geen idee wat ik doe. Gewoon wat rondrennen over muren en op titans springen is toch lachen?
Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben ;) . Het begint steeds leuker te worden om te gaan free runnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 12:01
Ik heb echt een gare soort van mouse lag, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
janwer schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:56:
Ik heb echt een gare soort van mouse lag, meer mensen last van?
vsync aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

Ik vond de beta ook wel tof, en heb gisteren wat streams gekeken om een idee te krijgen van de maps die ik zelf niet heb kunnen spelen. Ik begrijp dat de campaign zelf niks voorstelt (ik kan een toffe singleplayer ook wel waarderen, hoe kort ie ook is, misschien een idee voor dlc), maar ik heb al tijden geen nieuwe multiplayer game meer aangeschaft, en het begint wel te kriebelen. Misschien dat ik me er eind van de maand aan waag. Aan de andere kant, ik heb nog een grote backlog van andere PC games, en ook nieuwe zoals Dark Souls hebben m´n interesse, maar die zullen niks doen voor m´n multiplayer fix..
Styreta schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:39:
Jammer dat zoveel wapens ronduit bagger zijn. Die LMG, single shot rifle en burst rifle zijn nutteloos. SMG's en shotguns zijn king in bijna alle maps. De Carbine is goed voor de rest.
Ik deed dus alleen de beta, en ik had alleen de amped LMG tot m´n beschikking, maar ik gok dat de LMG superieur is bij het rodeo rijden, of vergis ik me daarin? Nogmaals, ik had alleen de amped versie, maar die had maar 1 magazine nodig voor een titan.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 20:21
Meessen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:38:
Zucht dit is echt vermoeiend; het spel blijft steeds crashen. Eerst steeds door memory problemen, heb ik de instellingen een stuk lager gezet en nu gebeurt het minder vlug maar uiteindelijk toch wel, dan wordt me scherm zwart en moet ik me pc uit forceren.
Eerder waren zelfs me desktop iconen kapot er door (alles zwarte blokjes).

Zou toch denken dat je met een i7 3770K, GTX670 en 8GB Ram wel op redelijke settings moet kunnen gamen -.-

Hebben jullie hier geen last van?
GTX 660 Ti, 8 GB, 2500K>>Geen crashes. Sterker nog op Very High is er nog voldoende ruimte over om te streamen.

Je hebt defect ram op je vga of mobo zitten vermoed ik...

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 15-03-2014 21:20 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sumerechny schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:51:
[...]

Ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben ;) . Het begint steeds leuker te worden om te gaan free runnen!
Eens!

Enige minpunt waarvan ik begin te balen is dat je regelmatig tegen parties komt die samen spelen. Als die tegen randoms komen verpest dat elk spel met matchmaking. Zou fijn zijn als spelletjesmakers parties alleen in lobbies zouden zetten tegen even grote parties. Niet dat me mijn KD echt boeit. HEt is alleen irritant als ze gebieden afzetten waar ik doorheen wil wallrunnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:51:
[...]

Eens!

Enige minpunt waarvan ik begin te balen is dat je regelmatig tegen parties komt die samen spelen. Als die tegen randoms komen verpest dat elk spel met matchmaking. Zou fijn zijn als spelletjesmakers parties alleen in lobbies zouden zetten tegen even grote parties. Niet dat me mijn KD echt boeit. HEt is alleen irritant als ze gebieden afzetten waar ik doorheen wil wallrunnen. :P
Huhu, ik ken het maar vind het ook leuk om te zien zo'n twee/drietal dat heel gecoordineerd een hardpoint schoonveegt.

Net een paar potjes HP gedaan achter elkaar. Telkens met 1 tot 20 punten verschil winnen of verliezen. Dat waren toffe potjes :) . En ik begin steeds meer fan te worden van de Strider. Samen met een teammate achter iemand aan en zodra hij op de vlucht gaat er als een maffe achteraan rennen met je Strider..WIN :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sumerechny schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 22:03:
[...]

Huhu, ik ken het maar vind het ook leuk om te zien zo'n twee/drietal dat heel gecoordineerd een hardpoint schoonveegt.

Net een paar potjes HP gedaan achter elkaar. Telkens met 1 tot 20 punten verschil winnen of verliezen. Dat waren toffe potjes :) . En ik begin steeds meer fan te worden van de Strider. Samen met een teammate achter iemand aan en zodra hij op de vlucht gaat er als een maffe achteraan rennen met je Strider..WIN :*)
Dank voor de inspiratie. Monsieur kamikaze Strider gaat aan de slag. Wel echt gaaf hoe je allerhande andere dingen kan doen in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
Sméagol schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:14:
Ik deed dus alleen de beta, en ik had alleen de amped LMG tot m´n beschikking, maar ik gok dat de LMG superieur is bij het rodeo rijden, of vergis ik me daarin? Nogmaals, ik had alleen de amped versie, maar die had maar 1 magazine nodig voor een titan.
Naast het geluid dat je maakt als je op een enemy titan springt krijgt hij een giga waarschuwing inbeeld zodra je begint met schieten. Ik gooi dan ook liever 3x satchel charge in de core en spring eraf, dat hebben ze vaak niet door. Zodra je die doet ontploffen heeft de titan nog 15% health over en dat is zo weg met je anti-titan weapon.

[ Voor 6% gewijzigd door Styreta op 15-03-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Styreta schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:13:
Ik gooi dan ook liever 3x satchel charge in de core en spring eraf, dat hebben ze vaak niet door. Zodra je die doet ontploffen heeft de titan nog 15% health over en dat is zo weg met je anti-titan weapon.
copy that - uitermate effectief, voorheen voorkeur voor die MGL maar laatste potjes bleek deSidewinder erg effectief.

tipje; wanneer je in/uit de titan stapt wordt je ammo & nades aangevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

Styreta schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:13:
[...]

Naast het geluid dat je maakt als je op een enemy titan springt krijgt hij een giga waarschuwing inbeeld zodra je begint met schieten. Ik gooi dan ook liever 3x satchel charge in de core en spring eraf, dat hebben ze vaak niet door. Zodra je die doet ontploffen heeft de titan nog 15% health over en dat is zo weg met je anti-titan weapon.
Yup dat snap ik, maar ik had een build met die stims voor het rodeo rijden (normaal gebruik ik de cloak). Met die amped LMG kon ik soms bijna zo´n Titan in één ruk kapot schieten voordat de pilot eindelijk uitgestapt was (en dat was vaak direct vanwege die waarschuwing, waar men uiteindelijk beter op ging letten) en begon te schieten, desondanks vloog ik meestal direct weg als ik zag wanneer die uitstapte (daar komen die stims van pas), om er vervolgens meteen weer bovenop te springen wanneer die weer instapte. Die animatie duurt lang, en is genoeg tijd om flink schade te doen. Desondanks, ik heb nooit satchel charges gehad, dus dat zal effectiever zijn dan (alhoewel in limited supply). Nou ik er over nadenk, die charge gun zal ook wel effectiever zijn, maar die heb ik in de beta maar één keer gehad, en niet gebruikt tijdens het rodeo-en.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
sdk1985 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:20:
[...]

GTX 660 Ti, 8 GB, 2500K>>Geen crashes. Sterker nog op Very High is er nog voldoende ruimte over om te streamen.

Ik had ergens gelezen dat in windowed mode spelen helpt; en ben tot nu toe niet meer gecrasht.

Heb trouwens met andere spellen nooit problemen dus denk niet dat het aan mijn hardware ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
Sméagol schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:36:
[...]

Yup dat snap ik, maar ik had een build met die stims voor het rodeo rijden (normaal gebruik ik de cloak). Met die amped LMG kon ik soms bijna zo´n Titan in één ruk kapot schieten voordat de pilot eindelijk uitgestapt was (en dat was vaak direct vanwege die waarschuwing, waar men uiteindelijk beter op ging letten) en begon te schieten, desondanks vloog ik meestal direct weg als ik zag wanneer die uitstapte (daar komen die stims van pas), om er vervolgens meteen weer bovenop te springen wanneer die weer instapte. Die animatie duurt lang, en is genoeg tijd om flink schade te doen. Desondanks, ik heb nooit satchel charges gehad, dus dat zal effectiever zijn dan (alhoewel in limited supply). Nou ik er over nadenk, die charge gun zal ook wel effectiever zijn, maar die heb ik in de beta maar één keer gehad, en niet gebruikt tijdens het rodeo-en.
satchels is gewoon lekker snel en stil. Charge gun is antititan weapon geloof ik? die dingen hebben splash dus als je die in rodeo gebruikt houd je het lang vol denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Go to My Games.
Right-click the Titanfall icon.
Click Game Properties.
Now, you can choose to use these cmds:
-novid Skips introduction videos.
-noborder Removes the border around Titanfall while it runs in Windowed mode.
-windowed Runs the game in Windowed Mode
+cl_showfps 1 or 2 Displays the game fps stats. 1 places it on the top right, and 2, on the top left.
uit deze guide; http://www.gameranx.com/u...dia-and-amd-tweaks-guide/

lijkt bij mij prestatie winst te geven

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 16-03-2014 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Dank, hier heb ik ook wat aan. Mijn oude kaartje heeft af en toe ook kuren met TF.

(...tenminste....volgens mij is het m'n GPU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Iemand al een fix voor de mouse lag? Ik heb een 144hz scherm maar speel maar met vsync uit (dit resulteerd in een 60fps cap) maar dan ziet het er iig vloeiend uit.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De dingen die jij noemt zouden in principe niets uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
sdk1985 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:20:
[...]

Ik crach heel afentoe, tot nu toe 2x.

Draai zelf op een OCed 2500k en een OCed 670gtx.

Vind de game er overigens wel erg gedateerd uitzien. Veel objecten zoals die hardpoint nodes hebben niet eens schaduwen. Wel een leuke game maar voor de grafische pracht hoef je het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik denk dat bij Titanfall de balans een beetje zoek is bij de Graphics. De game verbuikt bergen ram, op Very High zit je zo op 1800 MB gpu ram op 1680x1050... Dat is echt wel veel.

Vervolgens blijkt wellicht niet direct waar dat nu in zit.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/abffbe6830da76e9fa560f0443a13140.jpg
(Let op is screencap van een 35mbit x264 replay dus er is wat quality loss)

Als je goed kijkt valt mij op dat het gras (2d sprites???) het slechtste is uitgevoerd. De planten zijn ook niet veel soeps....

Terwijl op sommige muren echt veel detail zit, zelfs in de "verte". De skybox (de omgeving buiten de map) heeft ook een erg goede kwaliteit. Op de grote bomen zitten ook gewoon HD textures (en stekels).

Vergeet ook niet dat de maps best wel groot, maar vooral afwisselend, zijn. Als je bijvoorbeeld naar Battlefield 3/4 kijkt dan hebben de "binnen" mappen als Metro in de buiten delen gewoon erg weinig objecten staan. Op grote buitenmappen zie je steeds dezelfde textures terug komen en hele simpele huisje. Bij Titanfall (zie screenshot) zit er flink meer "binnen" in de buiten mappen.

[ Voor 61% gewijzigd door sdk1985 op 16-03-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ik vind juist de details bedroevend. De meshes zijn simpel. Sommige maps zijn echt mooi daaaritnegen, anderen weer heel simpel en saai. Erg inconsistent, mede door het art design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Sn0wblind schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:15:
Ik vind juist de details bedroevend. De meshes zijn simpel. Sommige maps zijn echt mooi daaaritnegen, anderen weer heel simpel en saai. Erg inconsistent, mede door het art design.
Heb je een voorbeeld waarbij die beter zijn dan?

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2yw8rqc.png
Battlefield is blokken bouwen. Als je goed op mijn eerdere screen kijkt dan zie je daadwerkelijk objecten op de muren bij Titanfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:16
tip voor de mensen die nog lvl 50 moeten worden: Zorg dat je genoeg ruimte hebt in je burn card collectie want je krijgt namelijk 1 atlas, 1 orge, 1 stryder en 3x spectre camo op lvl 50.

........kwam er pas te laat achter, ik mis de stryder en 3x spectre camo.

[ Voor 8% gewijzigd door masterrobo op 16-03-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm het gaat hard achteruit bij mij. 3 potjes zonder kill op een rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdk1985 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:07:
Ik denk dat bij Titanfall de balans een beetje zoek is bij de Graphics. De game verbuikt bergen ram, op Very High zit je zo op 1800 MB gpu ram op 1680x1050... Dat is echt wel veel.

Vervolgens blijkt wellicht niet direct waar dat nu in zit.
[afbeelding]
(Let op is screencap van een 35mbit x264 replay dus er is wat quality loss)

Als je goed kijkt valt mij op dat het gras (2d sprites???) het slechtste is uitgevoerd. De planten zijn ook niet veel soeps....

Terwijl op sommige muren echt veel detail zit, zelfs in de "verte". De skybox (de omgeving buiten de map) heeft ook een erg goede kwaliteit. Op de grote bomen zitten ook gewoon HD textures (en stekels).

Vergeet ook niet dat de maps best wel groot, maar vooral afwisselend, zijn. Als je bijvoorbeeld naar Battlefield 3/4 kijkt dan hebben de "binnen" mappen als Metro in de buiten delen gewoon erg weinig objecten staan. Op grote buitenmappen zie je steeds dezelfde textures terug komen en hele simpele huisje. Bij Titanfall (zie screenshot) zit er flink meer "binnen" in de buiten mappen.
Het zit hem n de hoge texture resoluties en die worden daadwerkelijk wel gebruikt echter zie je dat niet omdat de texture resoluties van minder zware games al hoog zijn. Zoals in bf 3 en 4, die zijn zelfs nog wat lager.

Vergelijk het met een steentje die bestaat uit een resolutie van 1000mb en een steentje van 4000mb maar dat verschil is niet goed meer te zien maar je videogeheugen maakt daar dan wel weer gebruik van,

Als je bvb kijkt naar de bergen in bf4 van een afstandje is het een grote textue dit heeft titanfall weer niet. Pas als je bij bf4 dichter bij de berg komt ploppen de textures er wel uit maar dit is dan weer op een kleiner oppervlak wat berekent moet worden waar dat in titanfall niet het geval is en dus van een afstand ook al die textures moet berekenen waar door in titanfall meer geheugen gebuikt word.

Op 2560x1080 waar bij er meer textures moeten worden weergegeven ligt het verbruik zelf op 3gb.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
sdk1985 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Heb je een voorbeeld waarbij die beter zijn dan?

[afbeelding]
Battlefield is blokken bouwen. Als je goed op mijn eerdere screen kijkt dan zie je daadwerkelijk objecten op de muren bij Titanfall.
Gebouwen vind ik ongeveer op hetzelfde niveau. Maar de meshes van het lndschap zijn veel beter. Veel complexer. Meer nuances etc. Een berg in Titanfall zijn gewoon complexe driehoeken. Vandaar dat ik best wel een beetje telleurgesteld ben in de grafische pracht. Textures zijn ook een stap terug. Weinig DX11 effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

masterrobo schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:47:
tip voor de mensen die nog lvl 50 moeten worden: Zorg dat je genoeg ruimte hebt in je burn card collectie want je krijgt namelijk 1 atlas, 1 orge, 1 stryder en 3x spectre camo op lvl 50.

........kwam er pas te laat achter, ik mis de stryder en 3x spectre camo.
double xp cards heb ik opgespaard tot laatste paar lvl's; daar heb je meeste voordeel van. Bij reset/next-gen verlies je al je huidige kaarten maar je ontvangt daarna aantal nieuwe waarbij je direct als Titan kunt spawnen.

Die laatste paar lvl's vereisen redelijk wat xp om te voltooien. Maar niet zo moeilijk/lang als menig andere shooter. Vind de game ook vrij kort/beperkt maar heeft zoo veel potentie. De Killzone franchise heeft dat heel mooi opgelost door in 1 match diverse gamemodes te rouleren. Titan ontleent zich daar prima voor.

En de campaign hahah _O- wat een lachertje is dat; 9 standaard multiplayer maps met onlogische cutscenes. Net alsof het er op laatst nog even bij moest. Had een Battlefield conquest achtige gamemode gebruikt hiervoor, zat er tenminste nog beetje diepgang of dynamische gameplay in.

TIP: Voor je Titan kan ik de 'cluster missile' adviseren; werkt vooral goed tegen groepen maar zeer effectie tegen een (pinned)Titan in beperkte ruimte, cluster erop en bye-bye :W Titan(s). Komt beste toch z'n recht met last Titan standing in de map Rise

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:14:
0 kills? Wtf doe je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dood gaan. Heel veel dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Sn0wblind schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:26:
[...]

Gebouwen vind ik ongeveer op hetzelfde niveau. Maar de meshes van het lndschap zijn veel beter. Veel complexer. Meer nuances etc. Een berg in Titanfall zijn gewoon complexe driehoeken. Vandaar dat ik best wel een beetje telleurgesteld ben in de grafische pracht. Textures zijn ook een stap terug. Weinig DX11 effecten.
De gebouwen in BF4 zijn vooral leeg en simpel. Logisch ook natuurlijk want die game heeft destructie. Maar op zich vind ik wel dat in ieder geval op sommige maps er best wel veel detail zit in Titanfall. Niet zozeer qua texture resolutie, maar wel dingen zoals kabels die uit het plafon hangen, buizen langs de muren, niet compleet vierkante of rechthoekige ruimtes en meer van dat soort dingen. Niet de meest spectaculaire dingen, maar het geeft toch een meer levendig gevoel in de levels dan een volledig lege kamer elke keer. En die details zitten je gelukkig ook niet in de weg, de game blijft vloeiend qua gameplay.
himlims_ schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:48:
TIP: Voor je Titan kan ik de 'cluster missile' adviseren; werkt vooral goed tegen groepen maar zeer effectie tegen een (pinned)Titan in beperkte ruimte, cluster erop en bye-bye :W Titan(s). Komt beste toch z'n recht met last Titan standing in de map Rise
Cluster missile is de beste Titan ordnance naar mijn mening ja. Goed voor fire and forget (met de andere kan je dat niet doen), goede damage tegen Titan en Pilots, kan gebruikt worden voor area control en je kan rodeo Pilots van je Titan afknallen als je tegen een muur gaat staan en de missile op de muur schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees mijn post nog eens want zo zit dat in elkaar hebben ze ook wel verteld die gamemakers van Titan fall.
En omdat je het niet ziet komt omdat de texture resolutie al hoog is van de wat mindere games

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:21:
Lees mijn post nog eens want zo zit dat in elkaar hebben ze ook wel verteld die gamemakers van Titan fall.
En omdat je het niet ziet komt omdat de texture resolutie al extreem hoog is
Je post is volstrekt onduidelijk. Net als je vorige. Ik vind het niet erg vreemd dat niemand begrijpt wat je probeert te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun je er niet over mee praten want het is best duidelijk te lezen, het zit hem alleen in de tech wat je niet kunt begrijpen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Heel raar iets ondervind ikzelf ik krijg afentoe drops naar 40 fps... Zelfs met alle instellingen op ze laagst iemand een idee of heeft dat met dat vsync te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mixie100 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:28:
Heel raar iets ondervind ikzelf ik krijg afentoe drops naar 40 fps... Zelfs met alle instellingen op ze laagst iemand een idee of heeft dat met dat vsync te maken
Wat zijn je pc specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
Een i7 4770k en een 780 dit op een asus rampage moederbord en een seasonic 750w voeding, bf4 en alles draait wel soepel :p

Titanfall is op een ssd geinstalleerd maar schijfruimte die overblijft is nog maar 13 gb

Ohja Windows 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Digital Foundry artikel is binnen: http://www.eurogamer.net/...tanfall-next-gen-face-off
Gans het artikel is wel interessant, maar dit... dit slaat weer alles:
Frame-rates were OK overall, but it's a little sobering that the same machine achieves a higher overall performance level on Battlefield 4 on high settings.
Ik kan niet anders dan denken dat het aan die stokoude Source engine ligt.
Er zijn namelijk nog wel wat games die onderperformen: zie naar CoD games die altijd zo ongelofelijk slecht lopen in vgl met Battlefield games. (en zeker Ghosts blijkbaar)
En toevallig die games draaien ook op... jawel... een uberoude engine.

Respawn was zo dom om Source te gebruiken. Waar halen ze het.

Dat power of the cloud though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mixie100 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:38:
[...]

Een i7 4770k en een 780 dit op een asus rampage moederbord en een seasonic 750w voeding, bf4 en alles draait wel soepel :p

Titanfall is op een ssd geinstalleerd maar schijfruimte die overblijft is nog maar 13 gb

Ohja Windows 8.1
Zou op zich geen probleem moeten zijn maar het kan zijn dat het komt omdat je nog maar weinig ruimte op de SSD over hebt. Ook is het handig voor Titan fall om de laatste nvidia drivers te gebriuken de nieuwe R_335 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:41:
[...]

Zou op zich geen probleem moeten zijn maar het kan zijn dat het komt omdat je nog maar weinig ruimte op de SSD over hebt. Ook is het handig voor Titan fall om de laatste nvidia drivers te gebriuken de nieuwe R_335 drivers.
Laatste drivers zijn geinstalleerd, toch maar is kijken of ik titanfall dan op de hdd geinstalleerd krijg en Battlefield wel op de ssd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:27

Winkiller

De Mopperpot

Phusebox schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:14:
Haha...je bent vast niet de enigste...ik ben het dan ook absoluut niet eens met Paul Hulsebosch zijn opmerking dat het ook geschikt is voor beginners....het is een regelrechte ramp voor beginners... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker makkelijk knal spel best leuk zo met die titans maar niet veel replay value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
In de beta was ik redelijk goed met de sniper, maar die is nu niet meer zo fijn. Meer spelers rennen nu wild rond en dan is het te moeilijk om ze te zien/raken.
Gebruik nu de carbine, ontzettend chill wapen voor alle afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Asgaro schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:39:
Digital Foundry artikel is binnen: http://www.eurogamer.net/...tanfall-next-gen-face-off

[...]

Er zijn namelijk nog wel wat games die onderperformen: zie naar CoD games die altijd zo ongelofelijk slecht lopen in vgl met Battlefield games. (en zeker Ghosts blijkbaar)

Draait anders prima hier met een constante 60 FPS op insane, 4x msaa, 1440p.
Er is 1 map waar iedereen low fps krijgt en ik ook, deze:

Afbeeldingslocatie: http://i1-news.softpedia-static.com/images/news-700/Titanfall-Maps-Get-New-Leaked-Screenshots-Showing-Great-Environments.jpg
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:27:
Dan kun je er niet over mee praten want het is best duidelijk te lezen, het zit hem alleen in de tech wat je niet kunt begrijpen.
Hahaha, tech "guru" Lupp is weer in the house hoor...

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 16-03-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Moet zeggen dat het nu langzaam wat beter gaat. Paar keer eerste in het team met 60+ punten.

Beetje wisselvallig dus (ofwel mazzel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Asgaro schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:39:

[...]

Ghosts is een hele slechte port, de andere COD draaien juist goed op lichte hardware. BO2 draai ik met gemak op stabiel 120fps op hoogste settings.

Maar wat had jij dan liever gezien? De CryEngine? Leuk met 30 fps een fast paced shooter spelen op mid range hardware. Of toch de Frostbite engine, die nog nooit heeft bewezen een solide FPS engine te zijn(Battlefield?)?

Bij mij draait het goed, met 4x MSSA aan haal ik op 1080p een vrij solide 60 fps. Dan heb ik nog steeds last van tearing, dus waarschijnlijk ligt de daadwerkelijk mogelijke framerate nog een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Phusebox schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:28:
Moet zeggen dat het nu langzaam wat beter gaat. Paar keer eerste in het team met 60+ punten.

Beetje wisselvallig dus (ofwel mazzel).
Ik neem aan dat je Attrition speelt. Zoek in het begin het spawngebied op (via je eigen mapkennis of met de Minion Detector kit) van de grote groepen grunts en maai deze neer of gooi er een arc grenade op. Neem de burn cards die unlimited arc grenades geven of degene waarbij je extra beloond wordt voor het killen van grunts. Vanuit daar weer verder naar de volgende groep. Als je dit een beetje doorhebt haal je vrij snel een Titan zonder je veel te bemoeien met Pilots (meestal loop je een iets andere route dan de Pilots als je meteen voor grunts gaat). Daarna zou je toch een overwicht moeten hebben tegenover Pilots totdat ze ook Titans krijgen. En ook in je Titan: altijd de bots blijven killen. Gaat zelfs nog makkelijker omdat je bijvoorbeeld over een droppod van bots kan lopen en zo de bot kills aaneen kan rijgen. 100+ punten games haal je niet makkelijk met alleen maar Pilot kills. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:24
wie speelt het trouwens op de xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

timpie81 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:50:
wie speelt het trouwens op de xbox one?
zie de TS, staat een overzicht van tweakers per platform
Meessen schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:01:
In de beta was ik redelijk goed met de sniper, maar die is nu niet meer zo fijn. Meer spelers rennen nu wild rond en dan is het te moeilijk om ze te zien/raken.
Gebruik nu de carbine, ontzettend chill wapen voor alle afstanden.
Die 1hit 1 kill is best aardig, ligt beetje aan de map, op die "Dragons" heb ik gister toch veel zitten sniper, beetje duckhunt maar dan anders :+

[ Voor 54% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:25
reemprive schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:41:
[...]

Ghosts is een hele slechte port, de andere COD draaien juist goed op lichte hardware. BO2 draai ik met gemak op stabiel 120fps op hoogste settings.

Maar wat had jij dan liever gezien? De CryEngine? Leuk met 30 fps een fast paced shooter spelen op mid range hardware. Of toch de Frostbite engine, die nog nooit heeft bewezen een solide FPS engine te zijn(Battlefield?)?

Bij mij draait het goed, met 4x MSSA aan haal ik op 1080p een vrij solide 60 fps. Dan heb ik nog steeds last van tearing, dus waarschijnlijk ligt de daadwerkelijk mogelijke framerate nog een stuk hoger.
Ik ben ook superblij met deze engine keuze, natuurlijk zijn er hopen verbeteringen mogelijk, maar er zijn zoveel frustraties ook NIET: ben nog geen invisible walls tegengekomen, ben nog niet blijven haken achter iets knulligs, heb nog geen drop onder de 60 fps gehad (met mn vertrouwde 6870), geen dodgy deaths (behalve overduidelijk lag gerelateerd), nauwkeurig directional sound en het spel is consistent over de hele linie.

Als je je aan de kwaliteit van de textures ergert moet je gewoon niet zoveel stilstaan of zo langzaam bewegen. Ik heb er nog niet een bekeken. :+

Voornaamste engine technische verbeterpuntjes:
-loskoppelen sensitivity van framerate
-vsync of fps limit van 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zit dit spel inmiddels al aardig wat dagen te spelen. Sta bijna elk potje bijna elk potje wel boven aan en free/wall run als een gek door de maps heen, nu ben ik nog geen goede speler tegengekomen dus dat dat vaak eerste staan is ook een gebrek aan tegenstand. De assault rile schiet stabiel iedereen van short tot long range neer, vooral heerlijk om met hoge snelheid aangevlogen te komen en in de lucht de iron sight op te roepen en een pilot kapot te hebben voordat je land. Veel rondjes drop ik geen eens de titan meer, het grond spelen is echt een stuk leuker IMO.

Zit zelf al een tijdje op lvl 50, geeft dat regenerate nog een voordeel of extra unlocks? Heb echt niks nl met dat soort dingen, enige set-up die ik gebruik is de Stim en fast reload perk en assault ifle + extended mag. Burn cards idem dito, ook 0 keer gebruikt.

Echt een machtig spel, ben wel bang dat ik het veel te veel aan het spelen ben en er binnen een paar weken klaar mee ben, net zoals ik altijd heb gehad met Tribes.

@A.W.E.S.O.M.-0
Hier ook, veel blijer dan dit wordt ik niet van de engine. Games op de source spelen altijd het lekkerste online, nu heeft bf4 de lag de laatste tijd ook wel heel erg laag gelegt

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 17-03-2014 09:27 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste