Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Martinspire schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:42:
[...]

Niemand heeft auto aim. Het is aim-assist. En die is bij Titanfall best zwak. Alleen binnen 5 meter afstand kan ie wat sterk zijn, maar lange afstands-kills zijn gewoon skill hoor?
Ja? Geen idee, heb zelf genoeg quik scopping gedaan in single player games die ik op mijn tv speel met 360 controller en was shocked om erachter te komen dat quik scoping dus ook online gewoon werkt (soms zelf ook voor de PC).

Is het niet zo dat als je je target verliest je gewoon snel kan herscopen en je dus weer automatische op hem locked?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:48
evilpin0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:52:
Ja? Geen idee, heb zelf genoeg quik scopping gedaan in single player games die ik op mijn tv speel met 360 controller en was shocked om erachter te komen dat quik scoping dus ook online gewoon werkt (soms zelf ook voor de PC).

Is het niet zo dat als je je target verliest je gewoon snel kan herscopen en je dus weer automatische op hem locked?
Dat is meer in BF4 merkbaar dan in Titanfall, het 'helpt' je wel een beetje, maar niet zo extreem als in BF4. (waar zelfs kogels worden gestuurd).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:52:
[...]

Nee, het gaat wel enigszins in de richting waar de speler beweegt, maar je moet toch wel zelf mikken wil je hem kunnen hitten. Bij COD heb je het wel altijd sterk gehad, maar hier valt het dus reuze mee.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:09

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Kojoottii schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:41:
[...]

Ja klopt, op een gegeven moment als je chalenge V doet ofzo, krijg je 10k XP per challenge, dat tikt wel lekker aan. Het loont daarom voor het lvl'en wel om zoveel mogelijk met dezelfde wapens te spelen.
Goed om te horen. Het meeste succes haal ik met de AR, speelt ook lekker. Misschien na wat levels en extra ervaring wat andere wapens testen.

Mijn 'twitch skill' (zo noem ik het maar) voor shotgun en sniper is op dit moment gewoon te slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

evilpin0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:39:
[...]Je bent toch niet zon mannetje die bij elke lullig kill in caps cheater zit te schreeuwen in de chat? :P

Stoppen met gamen pc vanwege cheaters... hmm op de console quik scoped iedereen met auto aim, dan dus maar naar de console want daar heeft iedereen auto aim?
schreeuwen door de mic, heerlijk, vooral met proximity chat :P maar neej, woordje cheater neem ik zelden tot nooit in de mond. te veel cs gespeeld om te weten dat dood 8/10 door jezelf voorkomen had kunnen worden ;-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:16
Ik heb toch wel last van fps drops/stutter, zelfs als ik alles op low heb...
ATI 6850, i5 2500k, SSD moet dit toch makkelijk trekken op medium/low?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:25
masterrobo schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:04:
Nou, dat durf ik zo niet te zeggen. Dat hangt ook van je resolutie af en welke settings op low staan om ten alle tijden op 60 te houden. Heb je vsync nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

de game is ram geil; minimaal 4gb is eigenlijk al net te weinig imho - weet niet hoeveel je in je beestje hebt zitten, maar als het 4gb is, upgraden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:16
ik heb 8 GB RAM, Vsync uit. En alles op low. Resolutie is 1920x1080, misschien moet ik daar maar is aan gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Heb de download voor het werk opgestart en ga het vanavond eens gezellig proberen.

Ondertussen heb ik nog een vraagje: werkt deze game op de PC met dedicated servers die mensen kunnen huren, of is het meer zoals in Black Ops 2 dat het wel dedicated servers zijn maar dat je toch een soort lobbysysteem hebt?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:18
MicScott schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:31:
Heb de download voor het werk opgestart en ga het vanavond eens gezellig proberen.

Ondertussen heb ik nog een vraagje: werkt deze game op de PC met dedicated servers die mensen kunnen huren, of is het meer zoals in Black Ops 2 dat het wel dedicated servers zijn maar dat je toch een soort lobbysysteem hebt?
Tis meer als in MW2. Je kiest een game type en word vervolgens ingedeeld.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:17
Draait hier eigenlijk dikke prima.
HD6990 --> HD6970 omdat crossfire niet werkt. 16GB ram en een 3770K. Speel met alles op hoogste settings op 1920x1200. Enkel de AA staat niet op maximaal, maar ergens in het midden. Heb nog niet getest met die setting op maximaal, daar ga ik eens mee spelen nadat ze crossfire gefixt hebben.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Benchmarks op welke hardware het spel soepel loopt op welke setting zijn dus ook nagenoeg onmogelijk door de 60 fps cap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
evilpin0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:06:
Benchmarks op welke hardware het spel soepel loopt op welke setting zijn dus ook nagenoeg onmogelijk door de 60 fps cap...
Die cap is er heel makkelijk vanaf te halen. Via de driver forceer je v-sync op disabled. In de game zet je V-sync op enabled.
Tada! +100 fps! 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
ChojinZ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:08:
[...]

Die cap is er heel makkelijk vanaf te halen. Via de driver forceer je v-sync op disabled. In de game zet je V-sync op enabled.
Tada! +100 fps! 8)
En ze gaan de cap weghalen of in ieder geval iets veranderen eraan. Ze moeten trouwens nog veel doen dan. Betere matchmaking, fps cap en anti-cheat zijn een aantal dingen waarvan ze nu al beloofd hebben dat te verbeteren. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ChojinZ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:08:
[...]

Tada! +100 fps! 8)
echt niet? serieus? :D

Meteen proberen als ik thuis ben! Maar ik zie duidelijk tearing als vsyn uitzet, dus vraag me serieus af of vysnc al niet uit staat.

[ Voor 17% gewijzigd door evilpin0 op 13-03-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Ja met één HEEL groot nadeel. Je muis sensitivity is gebonden aan je fps. Dus met varierende fps heb je variabele sensitivity. Voor mij absoluut geen optie, ik heb al moeite door die (*@$*)(#@$*@)(# slider om de sensitivity goed te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:15:
[...]

Ja met één HEEL groot nadeel. Je muis sensitivity is gebonden aan je fps. Dus met varierende fps heb je variabele sensitivity. Voor mij absoluut geen optie, ik heb al moeite door die (*@$*)(#@$*@)(# slider om de sensitivity goed te krijgen. :)
Psssttt!

Config editing! Mijn documenten(documents)/respawn/titanfall/local/settings.cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Gundogan schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:16:
[...]

Psssttt!

Config editing! Mijn documenten(documents)/respawn/titanfall/local/settings.cfg
Serieus, jij bent echt mijn held als dat werkt! Ik meende dat we geen bestanden aan konden passen in Titanfall! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:15:
[...]

Aan de andere kant: V-sync geeft weer inputlag wat ook niet bevordelijk is voor je gameplay. Het is dus een keuze die je moet maken.

Maar voor mensen met 60Hz schermen is het niet zo interessant. Maar voor de 120Hz mensen (of de Korean IPS Club members ;) ) heeft het wel wat voordelen:
-Minder ghosting
-Minder inputlag
-Gameplay voelt smoother aan.
evilpin0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:14:
[...]

echt niet? serieus? :D

Meteen proberen als ik thuis ben! Maar ik zie duidelijk tearing als vsyn uitzet, dus vraag me serieus af of vysnc al niet uit staat.
:Y

[ Voor 16% gewijzigd door ChojinZ op 13-03-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:21:
[...]

Serieus, jij bent echt mijn held als dat werkt! Ik meende dat we geen bestanden aan konden passen in Titanfall! :D
Sensitivity werkt gewoon. Nieuwe commands toevoegen wordt het denk ik niet (alle belangrijke Source netcode instellingen en dergelijke lijken in ieder geval niet te werken), maar sommige kan je dan wel weer als launch optie instellen. -novid bijvoorbeeld om van de introfilmpjes af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Gundogan schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:23:
[...]

Sensitivity werkt gewoon. Nieuwe commands toevoegen wordt het denk ik niet (alle belangrijke Source netcode instellingen en dergelijke lijken in ieder geval niet te werken), maar sommige kan je dan wel weer als launch optie instellen. -novid bijvoorbeeld om van de introfilmpjes af te komen.
Maar mag het ook? Zou wel balen zijn als ik na 2 dagen al de ban-hammer voorbij zie komen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
ChojinZ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:24:
[...]

Maar mag het ook? Zou wel balen zijn als ik na 2 dagen al de ban-hammer voorbij zie komen... :+
Nouja, wat werkt zijn instellingen als -novid en +cl_showfps 1 en dingen als borderless window. In je config zit je denk ik vast aan de max instellingen van het ingame menu. FoV hoger dan 90 zetten gaat bijvoorbeeld niet. Dus ik denk dat ze daarover niet moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Als je de vsync aan + override doet kan je gewoon een andere fps limiter gebruiken om de muis weer normaal te laten doen.

Kan bijvoorbeeld met RTSS (die bij de laatste beta van msi afterburner werkt met 64bit), kan je bijvoorbeeld limiten op 125 fps oid, moet je die fps wel de hele tijd halen.

[ Voor 7% gewijzigd door haarbal op 13-03-2014 17:40 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik krijg vreemde artifacts wanneer ik in crossfire ga. Ik heb twee R9 290's van Sapphire Tri-X op stock OC. Als ik het met 1 kaart doe (beide kaarten geprobeerd) werkt alles goed. Met 2 kaarten krijg ik alleen vreemde lichteffecten. Sommige lichten zijn dan heel random en knipperen continu.

Komt dit door de drivers of door titanfall? Of ligt dit aan mij?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Jirachi schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:56:
Ik krijg vreemde artifacts wanneer ik in crossfire ga. Ik heb twee R9 290's van Sapphire Tri-X op stock OC. Als ik het met 1 kaart doe (beide kaarten geprobeerd) werkt alles goed. Met 2 kaarten krijg ik alleen vreemde lichteffecten. Sommige lichten zijn dan heel random en knipperen continu.

Komt dit door de drivers of door titanfall? Of ligt dit aan mij?
Titanfall (+ gebrek aan driver ondersteuning) waarschijnlijk. Multi-GPU setups worden nog niet goed ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 22:38
Game binnen. Vanavond ook maar eens een poging wagen. Mocht je een contact verzoek zien dan ben ik het. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17:39

BM

Moderator Spielerij
Damn wat is het een leuk spel :) Ben normaal niet zo'n fan van het alleen (niet in party/chat) spelen van multiplayer games, maar dat gaat hier prima.

Ben er nog steeds niet goed in, maar ik vermaak me meer dan prima. Ben ook erg blij dat er voor de 'prutsers' als ik genoeg kanonnenvoer rondloopt in de vorm van AI :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:07

MazeWing

The plot thickens...

Afgelopen dagen een aantal uurtjes gespeeld en moet zeggen dat ik het steeds leuker begin te vinden. Ben inmiddels level 26 en heb inmiddels redelijk wat keuze met betrekking tot wapens, etc.

Performance is uitstekend. Alles op high en textures op very high (Insane zorgt voor een stottering af en toe. Daarbij zie ik ook geen verschil tussen insane en very high) met 4xAA op een resolutie van 2560x1440
In het spel zelf heb ik vsync uit staan en in nvidia control panel forceer ik het aan.
Resultaat is een perfecte stabiele 60fps, zonder tearing en zonder mouse lag.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
MazeWing schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:54:

In het spel zelf heb ik vsync uit staan en in nvidia control panel forceer ik het aan.
Resultaat is een perfecte stabiele 60fps, zonder tearing en zonder mouse lag.
Das wel apart want als ik v-sync in de game aanzet (en het niet via de driver forceer) heb ik flink wat input lag.
Vanavond maar eens jou methode proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het spel niet eens... krijg een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken met EA om titanfall te activeren op mijn account. En dan staat er dat ik later nog eens moet proberen. Faal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ik blijf random crashes hebben..momenteel geen idee waar het aan ligt.

Heeft iemand een idee?

error logje van de windows melding:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: TitanFall.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 530b9c18
Naam van foutmodule: atidxx64.dll
Versie van foutmodule: 8.17.10.436
Tijdstempel van foutmodule: 517f3b2c
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 000000000039041c
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: b51a
Aanvullende informatie 2: b51a9ffed7f2a5843696a40896fd0f82
Aanvullende informatie 3: fa5f
Aanvullende informatie 4: fa5f2c50df648554af52e0ca24063823

Heb ik een slecht excuus om een nieuwe grafische kaart aan te schaffen of moet ik het ergens anders zoeken?

Hoe dan ook..blijft een tof spel (af en toe een pot dat ik DIK afgemaakt word, en mijn team natuurlijk met mij). Hardpoint vind ik momenteel het leukst denk ik, beetje defense doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Wat een spel :D Begin het steeds meer te waarderen :). Je zit echt de hele match continu aan je scherm vast, gigantisch intens. Moet zeggen dat alles ook steeds beter gaat, en het daardoor ook steeds leuker wordt. Erg leuk bijvoorbeeld om op een titan te klimmen, snel je C4 te droppen om daarna weg te springen. De meeste zullen denken dat het gevaar voorbij is, om daarna opeens opgeblazen te worden. Geweldig :D

Welke titan spelen jullie het meeste mee?

[ Voor 7% gewijzigd door wesleytjuh op 13-03-2014 22:37 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
MicScott schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:31:

Microsoft draait het server gedeelte van titanfall, het is allemaal een beetje apart, respawn heeft de game gemaakt, EA brengt het uit en microsoft draait de servers, misschien is dat de reden dat hij niet
op ps4 uitkomt, sony zou dan servers moeten draaien en ik vraag mij of of alle sales dit
uberhaupt wel kunnen vergoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:53

codex

Geen OpenAI agent :)

wesleytjuh schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:36:
Wat een spel :D Begin het steeds meer te waarderen :). Je zit echt de hele match continu aan je scherm vast, gigantisch intens. Moet zeggen dat alles ook steeds beter gaat, en het daardoor ook steeds leuker wordt. Erg leuk bijvoorbeeld om op een titan te klimmen, snel je C4 te droppen om daarna weg te springen. De meeste zullen denken dat het gevaar voorbij is, om daarna opeens opgeblazen te worden. Geweldig :D

Welke titan spelen jullie het meeste mee?
Ik begin het ook steeds cooler te vinden. Er zijn zoveel mogelijkheden in het spel en ik zat vanavond eens op te letten, alles is ook echt goed uitgewerkt. Hitreg is uitstekend, het wisselen van titan naar pilot en het wallrunnen is echt heel goed uitgedacht en, misschien wel belangrijker, uitgevoerd. Ik denk dat ik mij nog lang hier mee ga vermaken, ik merk al weer dat ik excuses zoek om toch nog een potje te kunnen spelen 8)

Mijn favoriete titan is toch wel, ondanks de zwakte, de Stryder. Die Dash Core is zo ubercool _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Eens!
Ik had hem eerst vrij snel afgedankt, omdat ie niet sterk genoeg leek te zijn. Maar vanavond enkel maar met de Stryder gespeeld, als je hem goed gebruikt kan je de hele match domineren. Zijn snelheid is echt super. Zeker met CTF, vlag pakken, dash core aan en gaan!
Ik krijg echt het UT2K4 gevoel terug, en dat is goed :). Sommige maps waar het mogelijk is om veel wallrunning toe te passen om zo de hele map snel door te navigeren is ook echt super, werkt allemaal perfect :). Die map bijvoorbeeld tussen al die hoge gebouwen, daar kan je eigenlijk continu boven het speel veld blijven, en vanaf de hoogte titans aanvallen of je zelf op een titan laten vallen, erg cool.

[ Voor 16% gewijzigd door wesleytjuh op 13-03-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
reemprive schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:13:
Mijn favoriete titan is toch wel, ondanks de zwakte, de Stryder. Die Dash Core is zo ubercool _/-\o_
Ogre. #teamfat :Y

Helaas is Ziggo er als de kippen bij om mijn Titanfall avond te vernaggelen. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Sumerechny schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:14:
Ik blijf random crashes hebben..momenteel geen idee waar het aan ligt.
Ik had ook een aantal "titanfall has stopped working" crashes, met name in de campaign. Schijnt voornamelijk voor te komen bij de nvidia 5xx-7xx range. Ze zijn er mee bezig, maar tot die tijd: bij mij hielp het uitzetten van de origin overlay (zij geven aan dat je alle overlays uit moet zetten)

In ander nieuws: eerste versie van de stats is alweer te vinden op Symthic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:53

codex

Geen OpenAI agent :)

Knijnemans schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:17:
[...]

Ik had ook een aantal "titanfall has stopped working" crashes, met name in de campaign. Schijnt voornamelijk voor te komen bij de nvidia 5xx-7xx range. Ze zijn er mee bezig, maar tot die tijd: bij mij hielp het uitzetten van de origin overlay (zij geven aan dat je alle overlays uit moet zetten)

Ik heb een 760, maar nog geen enkele crash gehad. Heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Knijnemans schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:17:
[...]

Hmm ik zit met een SAPPHIRE VAPOR-X HD 4870 (hij kan een upgrade gebruiken ik weet het :+ maar ik verbaas me erover hoe goed TF hier op draait. Lang leve Source :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/vztxnp57jeoozq5ec3fn.jpg
^^-- Berlin (germans are making warmachines - again)

game is wel erg smakelijk :P nu lvl 37-38 na 1 avondje spelen .... beetje jammer dat zo snel gaat, 4th gen. pilot inmiddels al gezien.

de retail versie bevat wel nog aantal bugjes, maar minor, niet heel storend. (burn-cards die niet werken, loadout die niet geselecteerd wordt, blijven hangen in loading of iets met map-roulation wat niet goed gaat)
alleen dat wachten voordat ronde begint, ready knopje zou handig zijn :) en hopelijk komen custom/private servers snel - want de huidige settings zijn zo dat potje amper 5min. duurt. speel je ctf en heb je pech, dan is laden/wachten langer dan de game (prostetic legs + spring, titan eject, capture en herhaal)

samen/teamen lijkt nog weinig features te hebben, maar laten ze eens beginnen met die mic open te zetten en geen PTT te gebruiken.

gister met aantal tweakers gespeeld - bijna iedere game verloren hihi best mooi; want nu was er serieus tegenstand, en als moeilijk wordt kan ik dat wel waardenen

origin user : hollandhards
(waarom niet gewoon linkbaar profiel zoals steam? rare EA)

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2014 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 20:49
Ik ben echt benieuwd naar de xbox 360 versie.
Gaat die 400p worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

reemprive schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:25:
[...]

Ik heb een 760, maar nog geen enkele crash gehad. Heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd?
670 hier, nieuwste drivers ook binnengehaald, leverde niets op. Ik crashte ook uitsluitend in de campaign.
Overlay uitzetten heeft geholpen bij mij iig, die tip en het feit dat t vooral de 5xx-7xx range zou zijn komt bij EA/Respawn support vandaan.
Maar denk dat t alsnog weinig voorkomt, hoor het niet heel veel verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gisteren vsync op altijd uit gezet in de CC, nog steeds 60 fps. Vsync aan in CC met triple buffer en ingame uit, geen vsync.

Gisteren ook nog even met fraps rond gelopen en heb de teller geen een keer onder de 60 gezien, frappant want ik frame dropte wel dergelijk. Kan ook micro stuttering oid zijn. Hoop snel op een driver update of patch want soms gaat het zeker ten koste van je mik kunsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand al een leuke (community)strategy guide gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45
Ik heb er 1!

Kill everyone!

:P

Vandaag maar eens proberen om met een andere control scheme te spelen (X1). Zodat ik mijn right stick niet los hoef te laten als ik spring (A). Zal wel even wennen zijn, maar hopelijk ben ik daarna nog beter O-)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Ik speel met de Ogre titan, ik speel echt in your face met de titan, en sla je kapot xD

Als ik dan bijna stuk ben denken ze dat ze me hebben maar dan pop ik nog ff de shieldcore en trek ik ze uit hun titan. En dan heb ik nog de nuclear explosion perk waar ik nog vaak punten of kills mee pak omdat ik altijd dichtbij sta.

[ Voor 21% gewijzigd door Euphanasia op 14-03-2014 10:05 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
himlims_ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:53:
iemand al een leuke (community)strategy guide gevonden?
Assault rifle + silencer + speed boost perk.

Je komt niet op de minimap als je schiet, je kan dus makkelijk ai farmen als je ze ziet. En met de speed perk win je bijna elke voor gevecht omdat je ineens als een gek kan strafen, ook kan je mooi de achtervolging ermee inzetten.

Veel dekking gebruiken met je titan, je bent snel geneigt een titan te rushen maar schiet eerst ze schield kapot vanuit een goede postitie.

Meteen dash + melee als hij een schield power gebruikt. Dash werkt ook zeer goed om een vijand een hoek in te slaan dan of weg te komen of hem af te maken.

Rocket launcher met burst fire doet naar mijn mening het beste tegen Titans

[ Voor 29% gewijzigd door evilpin0 op 14-03-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Speedboost perk. Is dat een burncard of gewoon echt een unlock in de latere levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:08:
Speedboost perk. Is dat een burncard of gewoon echt een unlock in de latere levels?
stem gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ah zo. Die heb ik eigenlijk nog niet gebruikt. Vind mijn cloak wel prettig eigenlijk. Zal stim vandaag eens proberen.

Iemand al ejecting pilots gekilled? Ik kom nog niet eens close... Met name omdat veel mensen meteen cloaken als ze ejecten en omdat er vaak gewoon zoveel chaos is als iemand eject. :P

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-03-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zou idd wel stem heten (stim oid). Tot mijn schrik kwam ik er trouwens achter dat er een half life 1 wapen in zit!! De tau gun!! Toen ik dat wapen selecteerde werd het nog een stuk leuker voor me!

Het is een anti titan weapon (de laatste unlock) maar de eerste pilot frags heb ik er ook al mee binnen. In tegenstelling tot de hl1 tau gun, werkt de titanfall versie alleen als je hem volledig oplaad, als hij opgeladen is schiet hij ook direct. Weer echt een high skilled wapen om te gebruiken waar niet alleen spot on accuracy nodig is maar ook timing.

Wat ik ook erg vet vind is dat je super easy de pilot lock on missles kan ontwijken met een titan dash. De lock on wapens stellen in dit spel dus eigenlijk helemaal niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

evilpin0 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:05:
Assault rifle + silencer + speed boost perk.
AR/Carbine vind ik echt ruk tegenover de SMG, die met rapidfire of ext.mag werkt heel effectief zonder te richten (shoulder fire)
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:11:
Iemand al ejecting pilots gekilled? Ik kom nog niet eens close... Met name omdat veel mensen meteen cloaken als ze ejecten en omdat er vaak gewoon zoveel chaos is als iemand eject. :P
als je eject hebt, wordt je automatisch gecloaked!! als je nuclear effectief wilt gebruiken; probeer tegenstander met rug tegen de muur te krijgen (stomp ze van je af) dash 2x na vooren, eject-eject, boom :P gister 3 titans en 2 poppetjes met amp.nuclear :P regent het puntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ja dat nuclear is wel leuk. Had gisteren ook een mooie double Titan en Pilot kill :)

Maar ben nog niet zo van de SMG, vind een beetje range wel prettig, wat met de SMG toch een stuk minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:48
Die SMG lijkt wel dodelijk in close range te zijn, ga ik gigantisch snel door neer.

Maar meest dodelijke is nu nog die arc mine, ben ik al 10x door dood gegaan :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:53
Ah http://symthic.com/titanfall-stats heeft een begin gemaakt met wat stats.

Wat titan setup betreft, Stryder met 40mm, electric smoke, big punch, regen booster en slaved warheads.

Ik twijfel alleen nog aan de ordinanc wat daar nou het fijnste is / de meeste lompe damage doet.

Je kan hiermee echt heerlijk titans flanken, en met big punch / electric smoke en je dashes hou je iedereen makkelijk op afstand, zodat je je shield weer makkelijk kan rechargen dankzij de regenbooster (Stryder zonder shield is heeel snel dood). I love it.

[ Voor 31% gewijzigd door Kojoottii op 14-03-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

je hebt ook zoń soort 'railgun' die je kunt opladen, mits goed gemikt is een atlas titan met 2 hits doomed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Ik speel Titanfall nu op 50-60 fps met alle settings op low op het volgende systeem:

Intel Core2Quad Q9300 @ 2.5 gHz
Sapphire Radeon 7770HD 1gb ddr5
6 gb ddr2 800mhz ram

Op een 24 inch monitor van 1680x1050.

Wanneer ik mijn resolutie dus op native (1680x1050) zet en op full screen dan het ik toch nog zwarte randen rondom mijn scherm?

iemand een idee? : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Bartallstar schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:14:

Wanneer ik mijn resolutie dus op native (1680x1050) zet en op full screen dan het ik toch nog zwarte randen rondom mijn scherm?

Speel je misschien fullscreen "windowed"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik snap de burncards eigenlijk niet, heb er eens een paar in mijn deck gezet, maar er gebeurt volgens mij niks? Unlimited frags bijvoorbeeld, ehm ja, als unlimited gewoon 2 betekend?

Verder als ik lees hoe sommigen hier spelen dan denk ik dat de los er voor mij snel vanaf is, gaat me echt te ver. Wat dat betreft vind ik deze shooter nog niet basic genoeg. Geef mij maar Goldeneye 64, pistols only, one shot one kill.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-10 16:04

superwashandje

grofheid alom

meen me te herinneren uit de beta dat je ze moet activeren aan het begin van een potje/ronde/leven? ze blijven ook alleen dan geldig

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Phusebox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:34:
Ik snap de burncards eigenlijk niet, heb er eens een paar in mijn deck gezet, maar er gebeurt volgens mij niks? Unlimited frags bijvoorbeeld, ehm ja, als unlimited gewoon 2 betekend?

Verder als ik lees hoe sommigen hier spelen dan denk ik dat de los er voor mij snel vanaf is, gaat me echt te ver. Wat dat betreft vind ik deze shooter nog niet basic genoeg. Geef mij maar Goldeneye 64, pistols only, one shot one kill.
Je moet ze wel selecteren he voor elke ronde :-p

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik snap de burncards eigenlijk niet, heb er eens een paar in mijn deck gezet, maar er gebeurt volgens mij niks? Unlimited frags bijvoorbeeld, ehm ja, als unlimited gewoon 2 betekend
je moet volgens mij 2-3sec. wachten nadat je die 2 nades/remote charge gegooid hebt; is niet dat je zo continue kunt blijven gooien (tenminste dat was bij mij met die remote charges)

Goldeneye *zucht* daar toch een lol aan beleefd

//edit;
je kunt je burncards of classe nog instellen (5sec.) nadat je gespawned bent!!

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
evilpin0 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:32:
Zou idd wel stem heten (stim oid). Tot mijn schrik kwam ik er trouwens achter dat er een half life 1 wapen in zit!! De tau gun!! Toen ik dat wapen selecteerde werd het nog een stuk leuker voor me!

Het is een anti titan weapon (de laatste unlock) maar de eerste pilot frags heb ik er ook al mee binnen. In tegenstelling tot de hl1 tau gun, werkt de titanfall versie alleen als je hem volledig oplaad, als hij opgeladen is schiet hij ook direct. Weer echt een high skilled wapen om te gebruiken waar niet alleen spot on accuracy nodig is maar ook timing.

Wat ik ook erg vet vind is dat je super easy de pilot lock on missles kan ontwijken met een titan dash. De lock on wapens stellen in dit spel dus eigenlijk helemaal niks voor.
De lock-on wapens doen precies wat ze moeten doen, ze geven de beginnende of matige speler de mogelijkheid om echt mee te spelen maar kunnen door skill consequent worden verslagen door het gebruik van lastigere, maar betere wapens.
Bartallstar schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:14:
Ik speel Titanfall nu op 50-60 fps met alle settings op low op het volgende systeem:

Intel Core2Quad Q9300 @ 2.5 gHz
Sapphire Radeon 7770HD 1gb ddr5
6 gb ddr2 800mhz ram

Op een 24 inch monitor van 1680x1050.

Bij mij werd Native ook 1 lager weergegeven dan z'n echte native resolutie. Weet je zeker dat je met een 24 inch scherm geen full hd hebt? dus 1080?

Bij aanvang van een ronde of respawn op B rammen en de kaart selecteren, dan spawn je met de effecten van die kaart.

One shot, one kill zorgt voor spammers en lucky kills. Aim houden terwijl beide op volle snelheid door de map klappen is dé truc. Tactisch inzicht en bewegen is volgens mij een neverending leerproces in dit spel met zoveel mappen, zoveel routes en zoveel gamemodes. I like it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 17:38

Stewie!

Keen must die!

NLsandman schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:01:
[...]

Microsoft draait het server gedeelte van titanfall, het is allemaal een beetje apart, respawn heeft de game gemaakt, EA brengt het uit en microsoft draait de servers, misschien is dat de reden dat hij niet
op ps4 uitkomt, sony zou dan servers moeten draaien en ik vraag mij of of alle sales dit
uberhaupt wel kunnen vergoeden.
De verkopen van een spel vergoeden bijna altijd wel de kosten van de server hosting. Dat het niet op PS3/4 uitkomt is jammer voor de verkopen, ik weet zeker dat de game ontzettend goed zou hebben verkocht op de Playstation, maar voor de Xbox One is het fantastisch dat ze een sterke "launch title" hebben die de verkopen enorm aanwakkert. Ook dat de Xbox360 release later is, helpt hierbij, al is dat niet met opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Thaerel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:32:
[...]
Speel je misschien fullscreen "windowed"??
Nee ik speel op fullscreen, niet fullscreen borderless :/

[...]

Bij mij werd Native ook 1 lager weergegeven dan z'n echte native resolutie. Weet je zeker dat je met een 24 inch scherm geen full hd hebt? dus 1080?

Ik heb inderdaad echt een 1680x1050 scherm! weet ik zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Stewie! schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:58:
Ook dat de Xbox360 release later is, helpt hierbij, al is dat niet met opzet.
360 versie is door andere studio gebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 17:38

Stewie!

Keen must die!

himlims_ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:08:
[...]

360 versie is door andere studio gebouwd
Ja, maar dat gebeurd bij zoveel games, alleen dat is niet een argument voor een late launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:45:

Aim houden terwijl beide op volle snelheid door de map klappen is dé truc. Tactisch inzicht en bewegen is volgens mij een neverending leerproces in dit spel met zoveel mappen, zoveel routes en zoveel gamemodes. I like it!
Dat heb je erg mooi omschreven _/-\o_ . Dit is Titanfall in een notendop. And I like it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
MrMistral schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:34:
[...]

Dat heb je erg mooi omschreven _/-\o_ . Dit is Titanfall in een notendop. And I like it!
Niet helemaal eigenlijk, dat was/is Tribes. Hier gaat toch wel de snelheid eruit als je de iron sights oproept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hm, heb nog steeds 0 rodeokills. Erg vaag aangezien ik al genoeg Titans gerodeot heb en ook tot doomed gebracht volgens mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:49:
Hm, heb nog steeds 0 rodeokills. Erg vaag aangezien ik al genoeg Titans gerodeot heb en ook tot doomed gebracht volgens mij :S
Misschien dat je zit te kijken naar de statistiek voor meerijden op friendly titan en dan mensen afschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:49:
doomed telt niet als kill for some reason.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
evilpin0 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:49:
[...]

Niet helemaal eigenlijk, dat was/is Tribes. Hier gaat toch wel de snelheid eruit als je de iron sights oproept
Tribes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:53
The Grandaddy van dit soort games. Ga je schamen dat je Tribes niet kent! En idd Tribes was wel wat extremer dan Titanfall wat snelheid en goed on the move andere kunnen raken :P

[ Voor 43% gewijzigd door Kojoottii op 14-03-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kojoottii schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:56:
The Grandaddy van dit soort games. Ga je schamen dat je Tribes niet kent!
'we' worden oude gamers :+ maar 'we' zijn in het voordeel; wij hebben wel ervaring met tribes/quake/unreal-tournament snelheden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Kojoottii schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:56:
The Grandaddy van dit soort games. Ga je schamen dat je Tribes niet kent! En idd Tribes was wel wat extremer dan Titanfall wat snelheid en goed on the move andere kunnen raken :P
Ik schaam me, vooruit :X Zegt me echt niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterrobo schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:04:
Mijn AMD Radeon 7870XT Joker heeft op standaard speeds ook moeite met de game. Maar ik heb wel alles voluit inclusief Insane textures.
Ik heb mijn kaart vervolgens overclocked en nu gaat het wel goed. Geen idee wat de FPS doet maar ik staaf gameplay puur op gevoel, cijfertjes doen me niets.

Ik moet zeggen dat ik de game zwaarder vind dan hij er uit ziet. Ik denk dat we nog wel wat performance updates gaan zien in de game danwel drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
haarbal schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:51:
[...]

doomed telt niet als kill for some reason.
Wat telt dan wel. De hele rit uitzitten? :P

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-03-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Als ze doomed zijn kan je de rest van de health ook wegschieten, dan is ie echt dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
himlims_ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:59:
[...]

'we' worden oude gamers :+ maar 'we' zijn in het voordeel; wij hebben wel ervaring met tribes/quake/unreal-tournament snelheden :+
In 2012 is Tribes Ascend nog gereleased, daar ken ik het van. Maar zo ver ik weet was dat veel meer open in vergelijking met Titanfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ok. dat heb ik dus idd nog niet geprobeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:29:
[...]
Wat telt dan wel. De hele rit uitzitten? :P
je krijgt een kill wanneer je de pilot killed (logisch) titan doomed is 100 of 200 punten (maar geen kill)
blaas je het ding compleet de lucht in, incl. pilot dan krijg je de volledige punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:07

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist eens een potje met de hemlock als primary weapon gespeeld. Wat een drama....
Echt een waardeloos wapen. Te langzame firerate, te weinig damage en het magazijn is ook flut.

Verder moet ik vaker burned cards gebruiken. Ik gebruik die dingen nu echt nooit!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
MazeWing schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:48:
Zojuist eens een potje met de hemlock als primary weapon gespeeld. Wat een drama....
Echt een waardeloos wapen. Te langzame firerate, te weinig damage en het magazijn is ook flut.

Verder moet ik vaker burned cards gebruiken. Ik gebruik die dingen nu echt nooit!
Altijd burn cards gebruiken als je kan, je krijgt er meer dan je kan spenderen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik heb nog eens snel gekeken tussendoor maar zie nergens waar ik die burn cards kan activeren. Ze zitten in mijn deck en bij de eerste spawn zie ik press Y maar daarna niks meer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Als je spawnt en nog in het schip zit, kun je op Y klikken en krijg je als het goed is een overzicht van je deck en dan kun je er 1tje kiezen. Zelfde als je gekilled bent en de killcam ziet.

Kan het niet echt anders beschrijven.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-03-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ben niet zon fan van die burn cards, gisteren meerdere keren gekilled door iemand met wallhack burncard. Voegt toch wel weer een random factor toe, sommige lijken me te sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gisteravond voor het eerst aangezwengeld. Draait als een tiet op m'n laptop met 750m in SLI. Daar ben ik erg blij mee verrast.
Het spel is erg vermakelijk, maar ik merk wel dat ik slecht ben in het schieten op anderen terwijl we allebei keihard rondlopen en springen. Ben wat dat betreft meer gewend aan de wat 'realistischere' shooters, alhoewel ik ook nog wel wat UT heb gespeeld vroegâh. Oefening zal wel kunst gaan baren, hoop ik.

Ben nu bezig met de tweede campaign maar ik vraag me af of die stomme grunts en spectre's in elke spelmodus zitten? Ik vind ze tamelijk afleidend.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.jansen
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:16
Ik wil graag Titanfall kopen maar heb geen idee waar ik deze het best vandaan kan halen, gezien al de verschillende links voor de download code en ik hier geen ervaring mee heb.

Wie kan mij de goedkoopste en betrouwbare link sturen? Is er ook iemand die de deluxe edition incl season pass goedkoper aanbied of zal dit via origin moeten?

En is er nog een verschil met het kopen van de code bij site tegenover het kopen via origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik hrb hem van g2play erg goede ervaringen mee
Ik had hem voor 27euro maar dat was pre order.

Wel een heerlijk spel.
Speelt soepel weg en de balance voelt goed. Smart

pistol leuk voor mid air kills en gewoon normaal knallen tegen andere pilots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Wat ik mij afvraag, waarom heeft Tweakers nog geen review van Titanfall? Of hebben ze geen exemplaar gekregen van Respawn/EA?
Vanavond maar weer lekker knallen :D

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

R0SSI schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:52:
Wat ik mij afvraag, waarom heeft Tweakers nog geen review van Titanfall? Of hebben ze geen exemplaar gekregen van Respawn/EA?
Dit vroeg ik mij ook al af. Ben toch wel benieuwd naar hun review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
R0SSI schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:52:
Reviewers hebben geen PC versie gekregen volgens mij en met een multiplayer game wil je toch wel even een paar dagen met de release versie spelen in plaats van even met wat andere reviewers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar deze game moet je toch gewoon op Xbox One reviewen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Martinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:18:
:? Vat het niet verkeerd op hoor!, maar ben reuze benieuwd waarom?
Omdat de PC feitelijk een port is? (Is dat zo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Great HooD schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:26:
[...]

:? Vat het niet verkeerd op hoor!, maar ben reuze benieuwd waarom?
Omdat de PC feitelijk een port is? (Is dat zo?)
De game is primair ontwikkeld voor Xbox One toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Martinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:28:
[...]
Geen idee? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Martinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:18:
Waarom? Gewoon reviewen voor alle platformen. Het ene platform is het andere niet en de game experience zal dan ook per platform verschillen.
Door enkel 1 platform te nemen, krijg je geen beeld hoe het spel is op de overige platformen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Martinspire schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:28:
[...]
Hoe kom je aan die wijsheid?
Consoles zijn tegenwoordig niet veel anders dan simpele PC's, zeker voor xbox zal het vrijwel hetzelfde programmeren als PC.
Ik zou eerder zeggen, ontwikkeld voor Microsoft. Windows/Xbox het is een pot nat nu.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 14-03-2014 17:36 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 33 Laatste