Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 11:05
Goeie launch.... Gisteren paar potjes kunnen doen en toen lag heel Live eruit...

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ben ik de enige die denkt; "Ze hebben 4 jaar aan dit spel gewerkt en dit is het beste wat ze kunnen leveren?" Het enige wat ik zie is een spel van een groep ontwikkelaars die met Modern Warfare 1 en 2 op hun hoogtepunt zaten. Ik zie geen enkele echte innovatie, alleen maar een spel dat op safe speelt.

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-11 10:00
Ik zou ook liever een nieuwe UT of Q3 zien maar goed zolang die er niet komen die ik het voorlopig wel hiermee ;).

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pimsch schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:34:
Ik zou ook liever een nieuwe UT of Q3 zien maar goed zolang die er niet komen die ik het voorlopig wel hiermee ;).
bijzonder veel nederlandse ontwikkelaars

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-11 23:37
himlims_ schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:41:
[...]

bijzonder veel nederlandse ontwikkelaars
Hoe oud is dit spel? Nog veel actieve spelers?

• wimpie007
Dusss. Datacenter West-Europe is niet meer te kiezen. Alleen Noord Europe, echt slechte verbinding klapt er steeds uit

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-11 12:46
ik zit nog steeds op West Europe zonder problemen hoor.

Campaign was oersaai, maar is gelukkig achter de rug. Moet zeggen dat op level 30 het spel al aardig aan het vervelen is...

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11 22:10
wimpie007 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:20:
Dusss. Datacenter West-Europe is niet meer te kiezen. Alleen Noord Europe, echt slechte verbinding klapt er steeds uit
Dat beloofd wat voor morgen als de rest van Europa er bij komt. :X

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:11

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Styreta schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:32:
ik zit nog steeds op West Europe zonder problemen hoor.

Campaign was oersaai, maar is gelukkig achter de rug. Moet zeggen dat op level 30 het spel al aardig aan het vervelen is...
Mye, jammer dat ze a) de Campaign niet zo goed hebben uitgewerkt (Brink deed dat beter, maar de Enemy Territory opzet leent zich sowieso veel beter hiervoor in plaats van TDM) en b) het nodig is voor het unlocken van de andere twee chassis.

Voor de rest nog steeds een leuke en na een paar uurtjes nog steeds stabiele game, behalve dan dat de teams met Classic nog steeds niet door elkaar gehusseld worden tussen de potjes door. :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:59

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

*grmbl*..

TF crashed 2x achter elkaar aan zonder duidelijke reden. Morgen maar weer proberen!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Styreta schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:32:Campaign was oersaai, maar is gelukkig achter de rug. Moet zeggen dat op level 30 het spel al aardig aan het vervelen is...
Het is ook gewoon een saai spel maar de marketing heeft ontzettend goed z'n werk gedaan dus iedereen is helemaal hyped omdat het van de voormalige COD ontwikkelaars is. Ik voorspel dat er over 3-4 maanden weinig spelers meer over zijn, zeker op de PC. Het hele spel is 1 grote oefening in herhaling.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 09:18

beuker19

Killerbeuker is so OP

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DervishD schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:49:
[...]

Het is ook gewoon een saai spel maar de marketing heeft ontzettend goed z'n werk gedaan dus iedereen is helemaal hyped omdat het van de voormalige COD ontwikkelaars is. Ik voorspel dat er over 3-4 maanden weinig spelers meer over zijn, zeker op de PC. Het hele spel is 1 grote oefening in herhaling.
Spel is zeker mega gehyped, want ja dat kan EA wel. Maar goed als BF4 niet zo'n kansloze faal/frustratie was, dan zat ik nu voorlopig nog lang niet naar een andere shooter te kijken.

Desalniettemin gun ik EA inmiddels nog geen kwartje dus kijk ik eerst eens even aan hoe Titanfall bevalt als het worldwide live is en of het na een paar weekjes nog steeds goede kritieken krijgt van de gamers zelf. :)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:18
[...]

Yep, speel het nog steeds met plezier, maar de "awesome" factor gaat snel weg. Ik begin eigenlijk al wat spijt te krijgen van mijn aankoop. BF4 wordt het heel moeilijk gemaakt om er van te houden door alle bugs en fouten, maar daar heb ik al wel dik 250 uur gespeeld, voor zo'n 70 euro. Ik denk dat Titanfall dat niet gaat redden, of zelfs de helft daarvan.
Je bent gewoon heel erg beperkt in wat je kunt doen, het komt in elke gamemode eigenlijk maar op 1 ding neer, met een iets anders sausje. Titans slopen en af en toe een objective meepakken.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• wimpie007
ALs ze nou eens iets aan de framerate gaan doen, man man, heb echt het idee dat ie soms dropt naar 15FPS of minder op de XBox One......

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:40
Persoonlijk denk ik dat de verwachting van een aantal mensen gewoon te hoog lag.

Titanfall is een leuk tussendoortje met wat aardige gimmicks maar meer dan dat is het niet. Veel casual gamers die af en toe een uurtje spelen zullen hier maanden mee zoet zijn. Hardcore gamers die 4 a 5 uur per dag bezig zijn, ja die hebben het na 2 weken wel gezien.

Het spel heeft veel potentie maar dat moet er wel uitgehaald worden door de ontwikkelaar.
Zo zou ik zelf graag een game modus zonder minions en titans willen hebben, enkel omdat de game zo lekker speelt en wallrunning een extra dimensie geeft aan het spel.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Slinger net Origin aan. Mag nog even 50Gb downloaden en dus 40 minuten wachten...
Dat wordt morgen Titanfall vermoed ik.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:04
Voor eenieder die er na een paar weken mee ophoudt omdat er niets meer te unlocken valt, good riddance.

"Vroegah" speelden we ook MP shooters met 5 wapens en X aantal maps, maanden of jaren achter elkaar. Speel je omdat je het spelletje leuk vindt of voor de unlocks. Bij schaken, dammen, risk etc. wil je toch ook niet elke keer nieuwe units of maps of wel. Het spelletje is leuk of niet. :)

btw. Frankie mag ik graag voor DayZ maar voor titanfal.... JEZUS wat speelt hij slecht en hij benut zo weinig van het spel :)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-11 16:23

codex

Geen OpenAI agent :)

[...]

A) Heb je zelf het spel gehaald of beweer je dit alleen op basis van de beta B ) Je bent zelf vol lof over heel basis shooters, waarom worden die dan niet saai?

Er zijn genoeg mensen die dezelfde 2 maps van MW1 nog steeds keer op keer spelen, elk potje is hetzelfde maar toch blijven mensen het spelen. Zelfde geldt voor CS, hoeveel POTJES de_dust hebben veel CS spelers wel niet gespeeld?

Ik vind het juist wel een uitdaging, ik ben ook nog lang niet op het niveau wat ik graag zou willen.

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 20:51
Gisteravond voor het eerst gespeeld, toch maar via VPN geactiveerd. Ik had geen beta of niets gespeeld dus het was compleet nieuw. Ik vond het in het uurtje dat ik heb gespeeld lekker weg spelen. Ik moet nog wel wat tweaken aan de instellingen denk ik want met een AMD R9 290 heb ik af en toe dat 2 stukken beeld een beetje op en neer bewegen / over elkaar heen schuiven in in een frame ofzo (geen idee of ik het zo goed uitleg :9 ) Vanavond in ieder geval eens even de MP in duiken :)

Of was het beter om eerst de campaign te doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Xevoo op 13-03-2014 07:34 ]

• MaXeRs
Xevoo schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:24:
Gisteravond voor het eerst gespeeld, toch maar via VPN geactiveerd. Ik had geen beta of niets gespeeld dus het was compleet nieuw. Ik vond het in het uurtje dat ik heb gespeeld lekker weg spelen. Ik moet nog wel wat tweaken aan de instellingen denk ik want met een AMD R9 290 heb ik af en toe dat 2 stukken beeld een beetje op en neer bewegen / over elkaar heen schuiven in in een frame ofzo (geen idee of ik het zo goed uitleg :9 ) Vanavond in ieder geval eens even de MP in duiken :)

Of was het beter om eerst de campaign te doen?
Dat noemen ze screen tearing Wikipedia: Tearing en is het gevolg van teveel fps op je 60hz monitor en kan je verhelpen door 2 dingen.
Het beste is een 120hz monitor te kopen of een minder goed idee is vsync aan te zetten in het optie menu dan ben je er misschien vanaf maar dan speelt het spel minder vloeiend als je zou willen.

• Xevoo
MaXeRs schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:39:
[...]

Dat noemen ze screen tearing Wikipedia: Tearing en is het gevolg van teveel fps op je 60hz monitor en kan je verhelpen door 2 dingen.
Het beste is een 120hz monitor te kopen of een minder goed idee is vsync aan te zetten in het optie menu dan ben je er misschien vanaf maar dan speelt het spel minder vloeiend als je zou willen.
Dus m'n PC werkt te goed? -O-

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Je monitor kan de prestaties van je PC niet aan.

Zelf heb ik ook een hele sterke game PC, maar een monitor met een refresh rate van 75. In games zet ik dus altijd Vsync aan zodat ik geen last heb van 'screen' tearing. Met Vsync wordt je frame rate gelimiteerd tot 60 FPS. Ik zet dat altijd aan omdat ik zo ook geen last meer heb van 'coil whine' en op 60FPS vind ik het super vloeiend spelen. :)

• MaXeRs
Xevoo schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 07:55:
[...]

Dus m'n PC werkt te goed? -O-
Je videokaart is te snel voor je monitor. :)
En Titanfall is niet zo'n een zwaar spel kwa graphics,dus jou frames per seconde komen hoger uit dan 60fps (dat zorgt voor het effect wat je nu ervaart) en laat dat nou de Max (60hz) zijn van veel monitors die wij hebben aangesloten op onze pc's

[ Voor 5% gewijzigd door MaXeRs op 13-03-2014 08:10 ]

• Xevoo
Ik geloof dat er verschillende opties waren voor VSYNC in Titanfall (en andere games ook waarschijnlijk). Welke kan ik het beste gebruiken?

• MaXeRs
Xevoo schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:14:
Ik geloof dat er verschillende opties waren voor VSYNC in Titanfall (en andere games ook waarschijnlijk). Welke kan ik het beste gebruiken?
Dubbele buffering of trippel als het spel dat aangeeft.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:32
Gisteravond eerste sessie gespeeld (Xbox One), ben nog net zo enthousiast als ik was na de Gamescom build gespeeld te hebben.

Enkele kritiekpuntjes:
- Evac is volgens mij stuk korter geworden, jammer want ik merk dat het voor 95% van de spelers meestal niet haalbaar is.
- Evac ship neerhalen; gisteren met 4 Titans continue alles afgevuurd wat we hadden en hij vloog vrolijk weg.
- Lag: behoorlijk veel lag op de West Europa server (16 ms ping).
- Framedrops: en dan willen ze de resolutie nog verder pushen? Sorry maar geef mij maar liever een lagere resolutie en hogere framerate.
- Health: ik heb het gevoel dat je net iets te weinig health hebt, vaak ben je vrijwel meteen dood als de eerste hit indicator in beeld komt. Vind het jammer dat je dan niks meer terug kunt doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DervishD schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:16:
Ben ik de enige die denkt; "Ze hebben 4 jaar aan dit spel gewerkt en dit is het beste wat ze kunnen leveren?" Het enige wat ik zie is een spel van een groep ontwikkelaars die met Modern Warfare 1 en 2 op hun hoogtepunt zaten. Ik zie geen enkele echte innovatie, alleen maar een spel dat op safe speelt.
Het komt op mij over dat ze 4 jaar bezig zijn geweest met het creëren van een universum. Voor een online shooter kent dit spel bizar veel detail, kijk naar bf4; lousy singly player waar geen hol aan is en een crap verhaal en matige tot slechte maps, waar er maar weinig van zijn. Titanfall heeft veel potentie hierdoor voor een vervolg deel.

Titanfall heeft een zeer groot aantal maps voor een online shooter, de maps kennen veel detail en kijk eens het detail op de achtergrond, wat zelf weer vaak gelinked is aan het verhaal. Het detail en de uitwerking wat dan samenkomt in vrij simpele gameplay vind ik subliem. Ik moet wel zeggen dat ik mij niet heb laten hypen door de game en ook de beta niet gespeeld hebt.

Zat nog even te kijken op metacritic en zat was users te kijken die de game een 0 gaven en het viel mij dat het voor hun of hun eerste review was of zij ook ps4 games hadden ge reviewed. Veel haat geloof ik het ps4 camp…. :D En terecht, uiteindelijk zijn de ps4 users gewoon uitgekocht door MS, zeer egoïstische actie eigenlijk van MS door grof geld te betalen en zo het speel plezier van een groep te blokkeren.

Na gisteren weer een hele avond gespeeld te hebben ben ik nu echt om! Geweldige online shooter, ben altijd al fan geweest van cod maar de corner camping en grenade spam ect waren altijd een reden hoezo ik het na een half uur altijd wel weer gezien had, dat nadeel heb ik nog niet ontdekt in TF. Beter nog kreeg er zelf een halo 1 (op pc) gevoel weer bij, niet dat dat ik gevoel nog echt kan herinneren :D Maar na halo1 is dit eigenlijk de meeste eigenaardige AAA online shooter die alles goed doet. Lost planet 2 was ook erg goed, maar third person shooter vind ik altijd wel een nadeel.

Ook iets wat ik echt zeer waardeer als ik het met bf4 vergelijk is dat je hier veel minder afhankelijk bent van je team mates, zeker een plus punt als je zoals ik meestal toch solo rondloopt.

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 13-03-2014 08:52 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:30
MaXeRs schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:24:
[...]

Dubbele buffering of trippel als het spel dat aangeeft.
Tripple is er helaas uit....
Gekke is dat het spel perfect loopt maar zodra ik double buffered aanzet krijg ik me toch een partij stottering..... Terwijl de fps op 60 blijft... Ik heb ook een stable en een beta driver geprobeerd van AMD maar het resultaat blijft hetzelfde. Had ik overigens niet met de beta.... Heel irritant want me scherm is continu in 2 stukken wat niet lekker speelt! Geen idee wat ik hier nog aan kan doen behalve v-sync uitzetten.... Als iemand tips heeft dan hoor ik dat graag!

Voor de rest vind ik het erg vermakelijk en zijn de maps erg goed. Maar ben pas level 8 dus moet nog een hoop ontdekken.

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-11 22:30
exi22 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:05:
[...]

Tripple is er helaas uit....
Gekke is dat het spel perfect loopt maar zodra ik double buffered aanzet krijg ik me toch een partij stottering..... Terwijl de fps op 60 blijft... Ik heb ook een stable en een beta driver geprobeerd van AMD maar het resultaat blijft hetzelfde. Had ik overigens niet met de beta.... Heel irritant want me scherm is continu in 2 stukken wat niet lekker speelt! Geen idee wat ik hier nog aan kan doen behalve v-sync uitzetten.... Als iemand tips heeft dan hoor ik dat graag!

Voor de rest vind ik het erg vermakelijk en zijn de maps erg goed. Maar ben pas level 8 dus moet nog een hoop ontdekken.
Vsync forceren in de settings van Catalyst?

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 01:22:
Voor eenieder die er na een paar weken mee ophoudt omdat er niets meer te unlocken valt, good riddance.

"Vroegah" speelden we ook MP shooters met 5 wapens en X aantal maps, maanden of jaren achter elkaar. Speel je omdat je het spelletje leuk vindt of voor de unlocks. Bij schaken, dammen, risk etc. wil je toch ook niet elke keer nieuwe units of maps of wel. Het spelletje is leuk of niet. :)

btw. Frankie mag ik graag voor DayZ maar voor titanfal.... JEZUS wat speelt hij slecht en hij benut zo weinig van het spel :)
Dat bordspellen niet meer populair zijn komt waarschijnlijk door videogames.
Ook die doelgroep wil steeds wat nieuws en niet steeds 60/120 € betalen voor het been there , done that gevoel.
Het is niet voor niets dan CoD MW1 zo populair was juist door de unlocks/levelen/prestige en de hoeveelheid verschillende wapens.
Ik zelf vind het ook altijd leuk om alles te unlocken , assignments te halen , max. level te halen en verschillende attachments voor wapens te halen.
Ik denk ook dat er echt maar 5/10% van alle gamers het leuk vind om alles heel snel te halen dat bewijzen games als WoW , Diablo , Elders scroll , CoD en zelfs DayZ want daar is juist het eindeloos doorgaan voor weer iets beter of meer juist een van de hoofd redenen om verder te gaan.
In Titanfall ben je geloof ik naar +-20 uur max. level en dat is in mijn ogen veel te kort.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 01:22:

Daar ben ik het helemaal mee eens. Al die unlocks, scopes, badges you name it zijn imo veel en veel te ver doorgeslagen. d:)b

Het gaat mij er om dat de game stabiel is, lekker aanvoelt qua hitboxes, netcode etc maar bovenal dat het spelletje zelf leuk is en blijft om te doen.

En voordat ik dit EA ding aanschaf ga ik dat dus even afwachten door de reacties vd gamers zelf af te wachten.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• BM
  • Laatst online: 11:35

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:25:
Gisteravond eerste sessie gespeeld (Xbox One), ben nog net zo enthousiast als ik was na de Gamescom build gespeeld te hebben.

Enkele kritiekpuntjes:
- Evac is volgens mij stuk korter geworden, jammer want ik merk dat het voor 95% van de spelers meestal niet haalbaar is.
- Evac ship neerhalen; gisteren met 4 Titans continue alles afgevuurd wat we hadden en hij vloog vrolijk weg.
- Lag: behoorlijk veel lag op de West Europa server (16 ms ping).
- Framedrops: en dan willen ze de resolutie nog verder pushen? Sorry maar geef mij maar liever een lagere resolutie en hogere framerate.
- Health: ik heb het gevoel dat je net iets te weinig health hebt, vaak ben je vrijwel meteen dood als de eerste hit indicator in beeld komt. Vind het jammer dat je dan niks meer terug kunt doen.
Gisteravond samen met uchiha tijntje de militia campaign uitgespeeld, en kan me in de meeste van bovenstaande punten wel vinden.

Of Evac echt korter geworden is weet ik niet. Heb toch al regelmatig gehad dat ik te vroeg bij Evac ben, en dat is ook niet bepaald handig :)
Neerhalen van Evac ship is met een paar Titans trouwens echt niet heel lastig, denk dat je met 3 titans klaar moet kunnen zijn :)

Lag is op sommige momenten wel pijnlijk aanwezig, evenals framedrops (met name als je als Titan speelt). Dat 1e komt wel goed denk ik, maar als ze de resolutie nog willen opkrikken wil ik toch wel graag dat de drops er dan uit zijn. Anders heb ik nog liever dat ze terugzakken naar 720p.

Maar damn, wat een lekker spel :) Ben er totaal niet goed in, en het wallrunnen/jumpen gaat me nog niet heel best af, maar vermaak me opperbest. Topper!
beuker19 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:18:
Het is niet voor niets dan CoD MW1 zo populair was juist door de unlocks/levelen/prestige en de hoeveelheid verschillende wapens.
Wat imho de reden was dat CoD MW1 zo populair was is enerzijds de unlocks (toentertijd nieuw), maar nog veel belangrijker. Het spel/balans klopte gewoon. Geen overdaad aan allerlei zaken. Daar zijn ze vanaf MW2 (geloof ik) volledig in doorgeslagen wat er voor zorgde dat die games veel te chaotisch werden.

Even afwachten hoe dit allemaal in Titanfall uitpakt, nog niet genoeg gespeeld om daar over te oordelen. Mijn 1e indruk van de gameplay is dat het iig beter 'klopt' dan in de latere CoD's, en me toch wel het MW1 gevoel geeft. Gewoon goed dus :)

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 13-03-2014 09:26 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Tweakers spelerslijsten voor als je elkaar wilt vinden.

PC spelers
Xbox One spelers
Xbox 360 spelers

Je bent vrij om jezelf toe te voegen aan of te verwijderen van de lijst. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 13-03-2014 10:08 ]

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

BM schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:22:

Wat imho de reden was dat CoD MW1 zo populair was is enerzijds de unlocks (toentertijd nieuw), maar nog veel belangrijker. Het spel/balans klopte gewoon. Geen overdaad aan allerlei zaken. Daar zijn ze vanaf MW2 (geloof ik) volledig in doorgeslagen wat er voor zorgde dat die games veel te chaotisch werden.

Even afwachten hoe dit allemaal in Titanfall uitpakt, nog niet genoeg gespeeld om daar over te oordelen. Mijn 1e indruk van de gameplay is dat het iig beter 'klopt' dan in de latere CoD's, en me toch wel het MW1 gevoel geeft. Gewoon goed dus :)
En wat misschien nog wel belangrijker is dat CoD vooral op consoles razend populair is en dat daar het unlocken van allerlei zaken heel gewoon is want er zijn heel veel mensen die bijv. een SP game 3 keer uitspelen voor een achievement.
En de meeste spelers zijn nu ook blij dat er weer een nieuwe game op de X1 uitkomt.
.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Ik heb vaak Retrying connection to server tijdens een potje. Dit resulteert vaak tot een Connection to server timed out. Is dit serverside?

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

NoFearz schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:49:
Ik heb vaak Retrying connection to server tijdens een potje. Dit resulteert vaak tot een Connection to server timed out. Is dit serverside?
Heb ik totaal geen last van gehad en heb toch een paar uur zitten spelen gisteravond/vannacht.. Ik vond de verbinding en het laden enz. juist super vloeiend.. Kreeg je dat vanochtend?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gundogan schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:38:

PC spelers
Xbox One spelers
Xbox 360 spelers

handig voor in de TS?

• SinergyX
  • Laatst online: 11:17
Gundogan schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:38:

PC spelers
Xbox One spelers
Xbox 360 spelers

Die van de Xbox kan je beter de algemene versie gebruiken, daar staat meteen iedereen in met ook de andere games.

Matchmaking is af en toe beetje dom, lvl1-9 vs 6 man 50+, al hebben we er toch aardig potje van gemaakt (4-3, potje erna 0-5 afgemaakt :P).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 13-03-2014 10:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Thaerel schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:51:
[...]

Heb ik totaal geen last van gehad en heb toch een paar uur zitten spelen gisteravond/vannacht.. Ik vond de verbinding en het laden enz. juist super vloeiend.. Kreeg je dat vanochtend?
Gisteravond had ik geen problemen. Dit was vanochtend.

• Phusebox
Wat is eigenlijk jullie favoriete gamemode? Ik heb alleen nog Attrition gedaan.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:56:
[...]

Die van de Xbox kan je beter de algemene versie gebruiken, daar staat meteen iedereen in met ook de andere games.
Geen idee dat die er was. :) Link? (in het 360 en One topic kan ik het niet vinden)

Edit: ah TYTY!

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 13-03-2014 10:06 ]

• SinergyX
Phusebox schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:02:
CTF, beetje links/rechts chaos, heerlijk.

https://docs.google.com/a...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Phusebox schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:02:
Ik denk CTF.. meeste actie en ik schijt soms echt in mijn broek als ik 2 man achter me aan heb en de basis probeer te bereiken.. Potjes kunnen soms ook erg spannend zijn wanneer het gelijk in captures staat!

• SinergyX
Thaerel schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:09:
Ik denk CTF.. meeste actie en ik schijt soms echt in mijn broek als ik 2 man achter me aan heb en de basis probeer te bereiken.. Potjes kunnen soms ook erg spannend zijn wanneer het gelijk in captures staat!
Nadeel dat het soms ook compleet kan omslaan en het een 3-0 is in enkele minuten. Kwam potje met 4 man met tag DK tegen, 1 zat serieus de hele wedstrijd hun vlag te campen, 2 andere zatten continue op onze vlag, was bijna niet door te komen. (teamwork is soms nog ver te zoeken).

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:23:
[...]

Nadeel dat het soms ook compleet kan omslaan en het een 3-0 is in enkele minuten. Kwam potje met 4 man met tag DK tegen, 1 zat serieus de hele wedstrijd hun vlag te campen, 2 andere zatten continue op onze vlag, was bijna niet door te komen. (teamwork is soms nog ver te zoeken).
Ja dat is inderdaad minder... vind de matchmaking in het spel nog echt te slecht.. gister zat ik met 4 lvl 1's (ik lvl 12) tegen 4 gasten van 25+... ging nergens over..

Wel is het een leuke uitdaging om met je team die "Clan" kapot proberen te maken.. geeft toch meer voldoening als je het ze nog moeilijk hebt kunnen maken :P

[ Voor 12% gewijzigd door Thaerel op 13-03-2014 10:38 ]

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Ik speel ook bijna alleen maar attrition, zal vanavond eens variety pack doen om te kijken wat ik het leukst vind.

Welcome to the League of Draven

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 00:04
Mijn eerste pot had ik al meteen een level 47 als tegenstander (plus lvl 20 en nog wat in de 10). Ben ik ook maar uit gegaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:30
NielsjeNL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:13:
[...]

Vsync forceren in de settings van Catalyst?
Ga het vanavond proberen!

• SinergyX
Thaerel schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:33:
Ja dat is inderdaad minder... vind de matchmaking in het spel nog echt te slecht.. gister zat ik met 4 lvl 1's (ik lvl 12) tegen 4 gasten van 25+... ging nergens over..

Wel is het een leuke uitdaging om met je team die "Clan" kapot proberen te maken.. geeft toch meer voldoening als je het ze nog moeilijk hebt kunnen maken :P
Ze hebben enkel de voorsprong van het wapen, maar heb ik aardig wat gevallen toch m'n mannetje gestaan :) Net die laatste kogel ontwijken, dubbeljump, omdraaien, headset, volgende :P

• A.W.E.S.O.M.-0
beuker19 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:18:
[...]
Dat bordspellen niet meer populair zijn komt waarschijnlijk door videogames.
Ook die doelgroep wil steeds wat nieuws en niet steeds 60/120 € betalen voor het been there , done that gevoel.
Ik zelf vind het ook altijd leuk om alles te unlocken , assignments te halen , max. level te halen en verschillende attachments voor wapens te halen.
Ik denk ook dat er echt maar 5/10% van alle gamers het leuk vind om alles heel snel te halen dat bewijzen games als WoW , Diablo , Elders scroll , CoD en zelfs DayZ want daar is juist het eindeloos doorgaan voor weer iets beter of meer juist een van de hoofd redenen om verder te gaan.
In Titanfall ben je geloof ik naar +-20 uur max. level en dat is in mijn ogen veel te kort.
Nou, dat been there doen that gevoel heb ik bij Titanfall nog geen seconde gehad eerlijk gezegd. Het is al vaak gezegd maar ze combineren zoveel vertrouwde dingen tot een geheel wat echt nieuw aanvoelt nog. Volgens mij zit ik er nu een uurtje of 8 in en heb ik alles ge-unlocked op 1 wapen na. Het gaat snel genoeg dat ik me er niet aan ga irriteren (aan grinden heb ik een broertje dood) en langzaam genoeg dat je echt even kan spelen en de nieuwe wapens kan proberen, of weer terug naar de oude kit.

Wat me ook bijzonder goed bevalt bij nader inzien is het prestige systeem. Als je rank 50 bent kan je gewoon kiezen of je weer opnieuw wilt. Zo'n extra lettertje voor mn naam wordt ik niet warm of koud van, dus met nog een uurtje ben ik voor altijd van het levelen af, maardegene die dat wel willen kunnen altijd besluiten om te prestigen zonder mij daar lastig mee te vallen.

Ook ERG fijn is dat je (voor zover ik weet) niet elkaars stats kan zien en dat iedereen dus kan lekker raggen zonder bang te zijn voor de streetcred van z'n dierbare stats.
Help!!!! schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:19:
[...]
Het gaat mij er om dat de game stabiel is, lekker aanvoelt qua hitboxes, netcode etc maar bovenal dat het spelletje zelf leuk is en blijft om te doen.

En voordat ik dit EA ding aanschaf ga ik dat dus even afwachten door de reacties vd gamers zelf af te wachten.
Nou, so far ziet het er goed uit voor TF De game is stabiel, hitboxes en hitreg heb ik nog geen issues mee gehad en het spelletje is behoorlijk verslavend. Dat 'nog even snel een potje voor het slapengaan' duurt al snel te lang, ik heb weinig geslapen deze week en dat is een goed teken. Maar de fun hangt ook voor een groot gedeelte van de community af. Als het niveau zich goed ontwikkeld en de matchmaking gaat voor elkaar krijgen dat goede spelers tegen elkaar worden gematched, dan is het echt een intens vette game.

De kritiekpuntjes op titanfall so far ligt buiten de gameplay zelf om:
-FPS cap op (gaan ze toevoegen)
-Geen private matches (gaat er hoogstwaarschijnlijk komen volgens Respawn)
-Matchmaking is soms nog wat ongebalanceerd, maar dat kan ook liggen aan het feit dat er nog te weinig te kort gespeeld hebben om dat echt te beoordelen. Anders is het heus wel te patchen.

• Phusebox
SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:49:
[...]

Ze hebben enkel de voorsprong van het wapen, maar heb ik aardig wat gevallen toch m'n mannetje gestaan :) Net die laatste kogel ontwijken, dubbeljump, omdraaien, headset, volgende :P
BOOM! Headset...

Haha. Sorry.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:50:
Ook ERG fijn is dat je (voor zover ik weet) niet elkaars stats kan zien en dat iedereen dus kan lekker raggen zonder bang te zijn voor de streetcred van z'n dierbare stats.

-Matchmaking is soms nog wat ongebalanceerd, maar dat kan ook liggen aan het feit dat er nog te weinig te kort gespeeld hebben om dat echt te beoordelen. Anders is het heus wel te patchen.
Met de rechter muisknop kan je stats zien volgens mij. Niet dat ik het zelf ook boeiend vind. :p

En matchmaking is inderdaad hét kritiek puntje op dit moment. Behalve dat het niet geshufflelt wordt tussen de potjes door kijken ze volgens mij ook totaal niet naar iets van skill of level bij het initiële indelen. Dus als je wint kan je lekker bij elkaar blijven en zo een monsterlijke w/l ratio opbouwen. Heb eigenlijk nog niks gelezen over wat ze hier aan willen doen.

• A.W.E.S.O.M.-0
Gundogan schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:57:
[...]
Met de rechter muisknop kan je stats zien volgens mij. Niet dat ik het zelf ook boeiend vind. :p
Gerard. Victor. Dirk. Dat is jammer, enfin hopen dat meer mensen het niet weten dus. :)
En matchmaking is inderdaad hét kritiek puntje op dit moment. Behalve dat het niet geshufflelt wordt tussen de potjes door kijken ze volgens mij ook totaal niet naar iets van skill of level bij het initiële indelen. Dus als je wint kan je lekker bij elkaar blijven en zo een monsterlijke w/l ratio opbouwen. Heb eigenlijk nog niks gelezen over wat ze hier aan willen doen.
Nee ik heb dr ook nog niets over gehoord of gelezen, maar kan me voorstellen dat de matchmaking pas gaat kijken na stats na een X aantal uur gespeeld, X aantal kills etc en dat daar nu nog te weinig van zijn.

Gister in de campaignmode merkten we als Militia echt dat er weinig mensen beschikbaar waren, maar als IMC werden we als redelijk ervaren squad van 4 de hele tijd geplaatst tegen Militia level 1 - 4 die uberhaubt net zijn begonnen met de campaign en het spel. Dat geeft het begrip walkovers toch weer een nieuwe betekenis. Scores van 250 - 54 ofzo zijn voor niemand leuk.

• SinergyX
autocorrectie ftw enzo :P

• uchiha tijntje
  • Nu online
Gisteravond begonnen. Echt een tof spel!

Alleen zit ik altijd wel bij een goed team (of ik ben gewoon erg goed...:P) 28 potjes gespeeld, 25 gewonnen. Matchmaking is dan ook nog niet zo goed op dit moment.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:21
Gundogan schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:57:
[...]

Heb dat gister bij mensen geprobeerd maar bij mij werkt dat niet op een of andere manier, gebeurd gewoon niet, muten met mouse1 werkt dan wel weer prima , das wel fijn :P

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:13:
Gisteravond begonnen. Echt een tof spel!

Alleen zit ik altijd wel bij een goed team (of ik ben gewoon erg goed...:P) 28 potjes gespeeld, 25 gewonnen. Matchmaking is dan ook nog niet zo goed op dit moment.
Losse modus gedaan of campaign begonnen? Want bij die campaign speel je eigenlijk altijd wel tegen hoge levels die Militia inmiddels al hebben uitgespeeld. Dat maakt het niet echt eerlijk en daarom sta ik wat laag qua score :(

Wil vanavond overigens wel met wat meer tweakers samen spelen :>

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

score pimpen?
- grunts farmen; leer hun (standaard) routes kennen
- anti titan gun; metname de rocketlauncher geeft goed punten/reductie voor titan
- objectives; leveren goed puntjes op
- scenery; draakjes leveren even veel punten op als een pilot
- turrets; hack eens een turret (blijf er bij voor repairs) en je score schiet omhoog

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 13-03-2014 11:32 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:01
Iemand nog een site met een werkende key? Geloof jullie meer dan de pricewatch.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Losse modus gedaan of campaign begonnen? Want bij die campaign speel je eigenlijk altijd wel tegen hoge levels die Militia inmiddels al hebben uitgespeeld. Dat maakt het niet echt eerlijk en daarom sta ik wat laag qua score :(

Wil vanavond overigens wel met wat meer tweakers samen spelen :>
Beide. Gisteren eerst met BM de campaign gedaan. Zijn 9 potjes uit mijn hoofd. Alle 9 achter elkaar gewonnen :).

Daarna MP Attrition. Heb eigenlijk alleen nog Attrition gedaan.

• Martinspire
himlims_ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:24:
score pimpen?
- grunts farmen; leer hun (standaard) routes kennen
- anti titan gun; metname de rocketlauncher geeft goed punten/reductie voor titan
- objectives; leveren goed puntjes op
- scenery; draakjes leveren even veel punten op als een pilot
- turrets; hack eens een turret (blijf er bij voor repairs) en je score schiet omhoog
Draakjes? Turret?

• uchiha tijntje
  • Nu online
There is more to Titanfall then meets the eye!

Jeps op enkele maps heb je draakjes rondvliegen en op andere maps heb je turrets die je kunt hacken en dan vrij hard op evil titans en pilots schieten :P

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Versteegrob schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:27:
Iemand nog een site met een werkende key? Geloof jullie meer dan de pricewatch.
Gister bij deze site besteld en had de key binnen 30 seconden binnen! Werkte echt super!

http://www.dreamgame.nl/pc/79-titanfall--5030930112288.html

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:43

HellBeast

Oh My GoT!

Zou het kunnen dat er al cheaters zijn? Als je bent doodgeschoten zie je de replay vanuit de ogen van de ander. Ik zie dan dat die andere speler achter een muur staat. Hij richt zijn crosshair op de muur. Vervolgens gaat de crosshair langzaam naar rechts en precies op het moment dat ik de hoek omkom is het knallen en dood. Ik vermoed dus dat er al een wallhack beschikbaar is. Ik hoop dat ze daar snel wat aan gaan doen als het zo is.

Beauty is in the eye of the beerholder

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vraag me niet op welke maps; heb de retail versie nog niet binnen
heb 2 mappen met draakjes; soms landen die op een rots (of gritsen npc's uit het veld) zit die op een rots zijn ze best snel dood te schieten mits je in een titan zit.

turrets zijn aan begin van ronde neutraal, en kun je met je hack-blade voor jouw team winnen. De kills die de turret maakt worden toegekend aan de persoon die de turret hackte.

zijn idd diverse aimbots/wallhacks beschikbaar

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 13-03-2014 11:36 ]

• uchiha tijntje
  • Nu online
HellBeast schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:36:
Zou het kunnen dat er al cheaters zijn? Als je bent doodgeschoten zie je de replay vanuit de ogen van de ander. Ik zie dan dat die andere speler achter een muur staat. Hij richt zijn crosshair op de muur. Vervolgens gaat de crosshair langzaam naar rechts en precies op het moment dat ik de hoek omkom is het knallen en dood. Ik vermoed dus dat er al een wallhack beschikbaar is. Ik hoop dat ze daar snel wat aan gaan doen als het zo is.
Er is een ingame wallhack he ;). Net zoals de cloack is er een perk waardoor je af en toe 'door muren heen kunt kijken'. Maar als dat het zou zijn, zou je dat hebben moeten zien in de killcam.

Ah... Lang leve consoles :>

• Kojoottii
HellBeast schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:36:
Ja de cheats in Titanfall zitten standaard in game in de vorm van Burncards ;) Map Hack, Sonar, noem het maar op :P

• evilpin0
Ben wel benieuwd trouwens of er nog een patch uitkomt voor het 60 fps locked probleem. Ik zet probleem erbij want meer fps unlocken is normaal niet meer dan een regeltje veranderen, dat het hardlocked is op 60 betekend simpel dat het spel niet meer aan kan. Kijk naar nfs wat ineens op dubbele snelheid draait als de fps geunlocked worden. Afgezien van dat zou ik flink balen als ik een 120 hz scherm had. Merk nu al drops als de game even naar de 59 fps gaat.

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ok, die Burn Card had ik nog niet gezien. Vroegah, toen je nog een doosje kocht bij je game zat er een handleiding in. Dan kon je dat soort dingen opzoeken. haha, ik word oud.

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Jammer dat de matchmaking zo slecht is. In bijv Hardpoint Domination speel je gelijk tegen lvl 30 etc.
En ik heb het gevoel dat je wat meer munitie kwijt bent voor een kill dan tijdens de beta hoewel ik die op de pc heb gespeeld terwijl ik 't gekocht heb voor de X1.
Omdat ik die X1 naar de huiskamer heb gesleept speel ik op Wifi maar daar kan het volgens mij niet aan liggen want het speelt verder zonder lag. Ben maar 1x uit een server gegooid.

Ook jammer vind ik dat je niets kapot kunt schieten, er is zelfs geen kogelgat in een muur te zien. Dat zal wel de oude engine zijn.
Maar de gameplay vind ik fantastisch.

iRacing Profiel

• Euphanasia
In de Beta waren wel al aimbots beschikbaar, maar gelijk beschuldigen van cheaten is lastig omdat je inderdaad burn cards hebt die fungeren als wallhack.

• Martinspire
Hmm:

Nog maar eens kijken. Maar bij die turrents gaat het dus om de turrets die je op de minimap ziet aangegeven?

Edit: ja dus:

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 13-03-2014 11:46 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Euphanasia schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:40:
In de Beta waren wel al aimbots beschikbaar, maar gelijk beschuldigen van cheaten is lastig omdat je inderdaad burn cards hebt die fungeren als wallhack.
aimbot != wallhack

dat iemand zoń burncard heeft - goed - maar automatisch richten ..... dat hebbie geen kaartje voor (tenzij je controller aan je pc hangt dan heb je auto-aim)

• Euphanasia
himlims_ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:45:
[...]

aimbot != wallhack

dat iemand zoń burncard heeft - goed - maar automatisch richten ..... dat hebbie geen kaartje voor (tenzij je controller aan je pc hangt dan heb je auto-aim)
Klopt het was meer van, Als er Aimbots zijn zou het ook goed kunnen dat er al wallhacks zijn.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Ben je inmiddels uitgelachen? :P

Heb de fun in cheats of hacks nooit begrepen.

• Kojoottii
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:52:
[...]

Weet niet hoe jij lacht, maar er staat toch *kuch*?

• uchiha tijntje
  • Nu online
Kojoottii schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:54:
[...]

Weet niet hoe jij lacht, maar er staat toch *kuch*?
Kijk eens verder dan je neus lang is. :)

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

• evilpin0
Dacht ik al, al meerdere deathcams gezien waarvan ik dacht; of godlike aim/reflexes of aimbot. Dat laatste dus waarschijnlijk. Gelukkig minder effectief op de titans

• Kojoottii
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:52:
[...]

ahhhh ik zie het idd, een xboxert met een minderwaardigheids complex ten opzichte van PC's ? :)

• uchiha tijntje
  • Nu online
Neuh, hij heeft gewoon een punt. :P Een van de zeer grote voordelen van een console MP game. Geen gezeik met al die rare cheats/hacks en programma's die dat weer moeten counteren. :)

• SinergyX
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:02:
Neuh, hij heeft gewoon een punt. :P Een van de zeer grote voordelen van een console MP game. Geen gezeik met al die rare cheats/hacks en programma's die dat weer moeten counteren. :)
Tweezijdig, waar de PC dan anti-cheat kan inzetten (welke variatie dan ook), heeft de console tegen cheaters 0,0 mogelijkheden. PS2 of GTA5 zijn leuke voorbeelden.

• uchiha tijntje
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:04:
[...]

Tweezijdig, waar de PC dan anti-cheat kan inzetten (welke variatie dan ook), heeft de console tegen cheaters 0,0 mogelijkheden. PS2 of GTA5 zijn leuke voorbeelden.
Weet even niet wat je met PS2 bedoeld (PS2 is bij mij de playstation 2 :P), maar wat je zegt klopt. Alleen de mate waarin het over het algemeen voorkomt is natuurlijk van een compleet andere orde.

• SinergyX
PS2 was andere kant van het voorbeeld, Planetside 2 (PS4 en PC).

• Kojoottii
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:02:
Tja en hoeveel mods etc komen er uit voor consolegames? :) Het heeft gewoon nadelen en voordelen. PC biedt iig meer opties, ik denk overigens dat het voor respawn goed mogelijk moet zijn om cheats snel te achterhalen en bannen, gezien de server setup.

• A.W.E.S.O.M.-0
Laten we nou aub niet doen alsof Titanfall nu wordt overlopen door cheaters. Cheaters zijn er in elke MP op alle platformen.

Sommige mensen zien in elk potje uitsluitend cheaters en anderen komen ze nooit tegen. Ik heb er 1 gezien in de beta en nog geen één in release. So far, so good.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Kojoottii schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:10:
[...]

Tja en hoeveel mods etc komen er uit voor consolegames? :) Het heeft gewoon nadelen en voordelen. PC biedt iig meer opties, ik denk overigens dat het voor respawn goed mogelijk moet zijn om cheats snel te achterhalen en bannen, gezien de server setup.
mods voor titanfall gaan (waarschijnlijk) niet komen, zo meen ik afgelopen week gelezen te hebben op hun twitter kanaal.

wel is levensduur van pc gamen langer dan op console

• ChojinZ
Wat ik eigenlijk veel erger vind:

Groot deel van de reageerders geeft gewoon toe in het verleden gehacked te hebben. Ben verbaasd dat zoveel mensen het toegeven maar er ook zo laconiek over doen... :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
ChojinZ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Wat ik eigenlijk veel erger vind:

Groot deel van de reageerders geeft gewoon toe in het verleden gehacked te hebben. Ben verbaasd dat zoveel mensen het toegeven maar er ook zo laconiek over doen... :X
Ik moet ook eerlijk toegeven: 'Vroegah' (damn ik word oud) heb ik ook cheats gebruikt.. Alleen in singleplayer modus..

Multiplayer was ik niet vaak te vinden, hoofdreden, jawel: cheaters.
Race-games: Gelijke auto's die ander heeft in 3 seconden 1 rondje gedaan.. Top
Shooters: Zie maar raak te schieten als je aan de andere kant van de map staat met je knife/pistol

Die verzieken het echt.

Laatste tijd (jaren ja) wordt er actief opgetreden tegen cheaters en hackers, dus het wordt voor mij weer wat 'beter' te doen..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Macchill schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Ik moet ook eerlijk toegeven: 'Vroegah' (damn ik word oud) heb ik ook cheats gebruikt.. Alleen in singleplayer modus..

Multiplayer was ik niet vaak te vinden, hoofdreden, jawel: cheaters.
Race-games: Gelijke auto's die ander heeft in 3 seconden 1 rondje gedaan.. Top
Shooters: Zie maar raak te schieten als je aan de andere kant van de map staat met je knife/pistol

Die verzieken het echt.

Laatste tijd (jaren ja) wordt er actief opgetreden tegen cheaters en hackers, dus het wordt voor mij weer wat 'beter' te doen..
Dat zijn niet eens de ergste cheaters , die het geniepig doen met stats die iets beter zijn als normaal maar wel altijd met ESP hacks spelen :r

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ben met pc gaming gestopt omdat cheaters de gameplay verneukte

heden dag met accounts=game library wordt z'n ban een dure aangelegenheid, heb idee dat cheaten ook minder is geworden tozv 5-6jr geleden

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:59

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Stukje bij beetje speel ik de campaign door (nog een statistiek opdracht liggen die langzaam af moet ;) ).

Langzaam begin ik een tactiek te ontwikkelen waarbij mn titan volgt of guard en ik lekker in de buurt blijf rondhangen. Een Ogre ai kan lekker veel happen terwijl ik sneaky de kill afrond. Zeker bij hardpoint werkt het goed!

(Ik weet dat het niet origineel is, maar zo voelt het wel :P )

Ik heb het idee dat ik ook steeds sneller level. Wellicht komt het door de challenges.

• evilpin0
himlims_ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:06:
ben met pc gaming gestopt omdat cheaters de gameplay verneukte

heden dag met accounts=game library wordt z'n ban een dure aangelegenheid, heb idee dat cheaten ook minder is geworden tozv 5-6jr geleden
Je bent toch niet zon mannetje die bij elke lullig kill in caps cheater zit te schreeuwen in de chat? :P

Stoppen met gamen pc vanwege cheaters... hmm op de console quik scoped iedereen met auto aim, dan dus maar naar de console want daar heeft iedereen auto aim?

• Kojoottii
Sumerechny schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:38:
Stukje bij beetje speel ik de campaign door (nog een statistiek opdracht liggen die langzaam af moet ;) ).

Langzaam begin ik een tactiek te ontwikkelen waarbij mn titan volgt of guard en ik lekker in de buurt blijf rondhangen. Een Ogre ai kan lekker veel happen terwijl ik sneaky de kill afrond. Zeker bij hardpoint werkt het goed!

(Ik weet dat het niet origineel is, maar zo voelt het wel :P )

Ik heb het idee dat ik ook steeds sneller level. Wellicht komt het door de challenges.
Ja klopt, op een gegeven moment als je chalenge V doet ofzo, krijg je 10k XP per challenge, dat tikt wel lekker aan. Het loont daarom voor het lvl'en wel om zoveel mogelijk met dezelfde wapens te spelen.

• Martinspire
evilpin0 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Je bent toch niet zon mannetje die bij elke lullig kill in caps cheater zit te schreeuwen in de chat? :P

Stoppen met gamen pc vanwege cheaters... hmm op de console quik scoped iedereen met auto aim, dan dus maar naar de console want daar heeft iedereen auto aim?
Niemand heeft auto aim. Het is aim-assist. En die is bij Titanfall best zwak. Alleen binnen 5 meter afstand kan ie wat sterk zijn, maar lange afstands-kills zijn gewoon skill hoor?

• ChojinZ
Macchill schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Telt niet. Is SP. O-)

SP moet je helemaal zelf weten. Heb ik totaal geen problemen mee. Als je het in de MP maar laat... ;)

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
ChojinZ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Telt niet. Is SP. O-)

SP moet je helemaal zelf weten. Heb ik totaal geen problemen mee. Als je het in de MP maar laat... ;)
Zoals je misschien al uit mijn post kan opmaken: to hell with cheaters! (Of gelijkwaardig in je eigen bewoording) })

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste