Hier vandaan voornamelijk...pimsch schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:57:
Welk VPN ip user/ww hebben jullie gebruikt?
http://www.vpngate.net/en/
Hier vandaan voornamelijk...pimsch schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:57:
https://www.flyvpn.com/freetrialpimsch schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:57:
Ga ik proberen!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:34:
[...]
Deze volgorde werkt altijd:
VPN naar Korea aan-> Origin opstarten -> Titanfall opstarten -> titanfall afsluiten -> VPN uit -> Titanfall opstarten -> Gamen maar!
Ja, maakt verbinding naar West-Europe.falcon123 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:20:
[...]
Welke VPN gebruik je? Wordt er niets geblocked door je firewall?
Je ziet bij main menu wel naar welk datacenter die verbinding maakt?
Nice!! Ga ik eens proberenChojinZ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:24:
[...]
Heb ik ook naar gekeken maar ik was ook te laat (uitverkocht)....![]()
[...]
Had ik ook. Wat ik deed: VPN verbinding pas sluiten als je echt ingame bent. Daarna (na origin sync) geen problemen meer gehad!
PSN: MrMistral
Teamspeak weer vol met Titanfall deze avond begrijp ikRicmaniac schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:50:
Jeuj, toch vandaag me code binnen gehadterwijl de support van G2play gisteren nog tegen me zei dat ze het de 13e pas uitgaven
[ pctje te zien hier ] - Miauw
nope helaas, verjaardag van me schoonmama. pas 10/11 uur thuis.GekkeR schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:05:
[...]
Teamspeak weer vol met Titanfall deze avond begrijp ik
Enjoy.
Dat is ook wat je in elke tutorial/how to tegen komt. Gek genoeg werkte dat bij mij niet en had ik dezelfde problemen als Mr. Mistral. Zelf toen wat gaan klote en kwam uit op een eigen verzonnen werkwijze.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:34:
[...]
Deze volgorde werkt altijd:
VPN naar Korea aan-> Origin opstarten -> Titanfall opstarten -> titanfall afsluiten -> VPN uit -> Titanfall opstarten -> Gamen maar!
Daar gaat het waarschijnlijk mis. Je moet met Zuid Korea connecten.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Nope, iets te prijzig voor wat het is.Ricmaniac schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:13:
[...]
nope helaas, verjaardag van me schoonmama. pas 10/11 uur thuis.
Jij hem nu al eens gekocht?
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Nee hoor, gewoon met West-Europe.ChojinZ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:23:
[...]
Dat is ook wat je in elke tutorial/how to tegen komt. Gek genoeg werkte dat bij mij niet en had ik dezelfde problemen als Mr. Mistral. Zelf toen wat gaan klote en kwam uit op een eigen verzonnen werkwijze.![]()
[...]
Daar gaat het waarschijnlijk mis. Je moet met Zuid Korea connecten.
De game is niet zo zwaar dus zal al wel prima draaien. Verder lijkt me dat dergelijke support ook wel onderweg is?Versteegrob schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:23:
Wil de gamen graag kopen echter lees ik dat erg geen crossfire support is, laat maar
source engine staat er niet echt om bekend om daar (optimaal) gebruik van te maken - imho ook niet nodig, game draait super smooth met 1 gfxMartinspire schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:45:
[...]
De game is niet zo zwaar dus zal al wel prima draaien. Verder lijkt me dat dergelijke support ook wel onderweg is?
[ Voor 42% gewijzigd door Rivanov op 11-03-2014 18:01 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waar baseerde je je verwachtingen op? Aangezien het al tijden bekend is dat het een modified Source engine is snap ik niet dat mensen super hoge verwachtingen hebben qua graphicsThe Great HooD schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:30:
Graphics vallen toch wel een beetje tegen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Wat is volgens jou dan het juiste stappenplan, want ik heb nu wisselende resultaten?RocketKoen schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:04:
[...]
Nee hoor, gewoon met West-Europe.
2 punten waar het vaak fout gaat
1) Origin is niet goed afgesloten (blijft wel eens op de achtergrond draaien) voordat je de VPN aanzet.
2) De VPN werkt alleen op je browser en niet op origin.
Overigens mag de VPN er al uit zodra je bent ingelogd op origin. Je hoeft niet eerst het spel te starten ofzo. Zolang je origin maar niet opnieuw opstart.
PSN: MrMistral
[ Voor 9% gewijzigd door Xevoo op 12-03-2014 07:08 ]
Nee ik wist van te voren dondersgoed dat het een modified Source engine was, en qua grafisch geweld het dus wel mee zou vallen. Maar laatst een nieuwe gamelaptop aangeschaft, en na al die grafisch bloedmooie games is het wat dat betreft wel weer een stapje terug als je Titanfall aanzet..D4NG3R schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:38:
[...]
Waar baseerde je je verwachtingen op? Aangezien het al tijden bekend is dat het een modified Source engine is snap ik niet dat mensen super hoge verwachtingen hebben qua graphics.
[ Voor 21% gewijzigd door Sumerechny op 11-03-2014 19:45 ]
Ik heb zelf een 290, maar ik moet nog tot morgenavond wachten... als je dan nog niets hebt gevonden erover pm me maar.pimsch schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:00:
Ik ga een nieuwe pc kopen en twijfel een beetje over welke videokaart, iemand hier die titanfall heeft gespeeld met een Ati 290? Ik kan nog geen tests vinden waarin titanfall is meegenomen.
Sharfer#2586
Is hij ook niet in je spam-folder terecht gekomen? (daar kwam ik heb zojuist tegen namelijkSharfer schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:37:
Snap niet dat iedereen al kan spelen met vpn's enzo, ik heb mijn key nog niet eens binnen van dat g2play.net
nee op die website staat ook echt, je krijgt de key als de game uit is.Sumerechny schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:22:
[...]
Is hij ook niet in je spam-folder terecht gekomen? (daar kwam ik heb zojuist tegen namelijk(van dreamgame)
Sharfer#2586
Ik heb een Sapphire R9 290 tri-x en kan Titanfall prima spelen met praktisch alles op de hoogste settings, maar als de AA enzo ook op hoogst staat dan krijg ik wel FPS drops....pimsch schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:00:
Ik ga een nieuwe pc kopen en twijfel een beetje over welke videokaart, iemand hier die titanfall heeft gespeeld met een Ati 290? Ik kan nog geen tests vinden waarin titanfall is meegenomen.
[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 11-03-2014 22:30 ]
[ Voor 7% gewijzigd door codex op 11-03-2014 22:46 ]
Ja, schijnbaar word hij gelijk afgeleverd als je hem nu besteld, maar omdat ik (wij?) heb al eerder hebben besteld duurt het langer. Gisteravond even met zo'n support persoon gechat, die zei dat ze alles aan het uitsturen waren en het vanzelf binnen moest komen. Heb alleen helaas nog niets ontvangen.Jirachi schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:20:
Sharfer, ik heb hem ook net bij g2play.net besteld, maar ik krijg wel binnen 2 minuten al een key.
http://yuplay.ru/product/14684008/Xevoo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:17:
Voor degene die hem nog willen pre-orderen, bij G2Play.net nu 39.99 met een gratis random game naar keuze. (nog ~180 keys over).
Aktie is voorbij.
[ Voor 17% gewijzigd door Nfear op 12-03-2014 08:03 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
http://www.twitch.tv/jannustitannus
[ Voor 117% gewijzigd door wimpie007 op 12-03-2014 09:18 ]
Waar heb je de key gehaald? Dan haal ik hem daar ook als die er nog is.NoFearz schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 08:03:
Key is binnenHeb het alleen te druk door leertaken en een tentamen
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 12-03-2014 10:42 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Welcome to the League of Draven
Hier had ik gisteravond ook af en toe wat last van. Misschien omdat ik textures op insane had gezet en dat dit teveel gevraagd is van een GTX770 met 2gb.ik heb wel de nieuwste Nvidea driver gedownload.ChojinZ schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:20:
Zijn hier mensen die soms micro stuttering ondervinden?
Bij vlagen heb ik er tijdens het gamen wel last van. uiteraard eerst het probleem bij mijzelf gezocht maar overige games lopen wel goed, mijn pc is stabiel en drivers zijn up-to-date. Gebruik van oudere drivers lossen het probleem niet op.
Microstuttering doet zich vooral voor als de framerate wat hoger ligt (rond de 100).
Ik had het met een GTX780 met textures op Very High. En over het algemeen is het spel goed speelbaar. Maar zo nu en dan is ff 10 seconden stotteren en dan loopt het weer lekker.wingsofgold schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:46:
[...]
Hier had ik gisteravond ook af en toe wat last van. Misschien omdat ik textures op insane had gezet en dat dit teveel gevraagd is van een GTX770 met 2gb.ik heb wel de nieuwste Nvidea driver gedownload.
was verder wel erg goed speelbaar.
De game doet me toch heel erg denken aan de goede oude tijd van UT, maar dan toch verfrissend.
Had zelf ook de indruk dat ik dit had, hoewel ik niet precies weer wat microstuttering is voelde het wel als kleine stotteringen, de framerate is locked op 60fps dus denk niet dat het probleem aan hoge fps ligt. Denk mischien dat het probleem juist ligt dat de game is gelocked op 60 fps en er geen buffer is om ineens een zware scene op te vangen, bij mij voelde ik het meteen als de fps "dropte' naar 59 fps voor heel even.ChojinZ schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:20:
Zijn hier mensen die soms micro stuttering ondervinden?
Bij vlagen heb ik er tijdens het gamen wel last van. uiteraard eerst het probleem bij mijzelf gezocht maar overige games lopen wel goed, mijn pc is stabiel en drivers zijn up-to-date. Gebruik van oudere drivers lossen het probleem niet op.
Microstuttering doet zich vooral voor als de framerate wat hoger ligt (rond de 100).
oooo thnx. Ben er zelf al voor 36 euro ingetrapt bij gamesync maar mn gierige matties willen deze misschien wel gebruiken.MaXeRs schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:43:
[...]
http://yuplay.ru/product/14684008/
24 euro Titanfall
Caution: This product is intended for use on the territory of Russia and CIS. You will not be able to play in other countries.Styreta schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:13:
Nog altijd error 503. Suffe servers, ik wil spelen! *f5 spam op twitter*
[...]
oooo thnx. Ben er zelf al voor 36 euro ingetrapt bij gamesync maar mn gierige matties willen deze misschien wel gebruiken.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dit is de officiële 'policy' en er is een kans dat je geband kan worden (zelfde als je via Origin Mexico de game koopt). De game zelf is volgens mij gewoon regiovrij. Maar we zitten nu in grijze zones discussies die volgens mij niet helemaal gewenst zijn op Tweakers.Sc0rPi0N schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:26:
[...]
Caution: This product is intended for use on the territory of Russia and CIS. You will not be able to play in other countries.
Misschien niet zo handig om hem daar te kopen...
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Oh misschien toch eens kijken (had zelf al gevonden hoe je hem dan in het Engels krijgt)Euphanasia schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:35:
Ik heb hem daar paar dagen geleden ook gekocht, speel hem gewoon in het Engels op de west europese servers
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Waarom zou je een spel als Titanfall met very high instellingen willen spelen? Het is uberhaubt niet echt een mooi spel en als het goed is rausch je toch constant met mach 5 door het level heen?ChojinZ schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:56:
[...]
Ik had het met een GTX780 met textures op Very High. En over het algemeen is het spel goed speelbaar. Maar zo nu en dan is ff 10 seconden stotteren en dan loopt het weer lekker.
Mjah ik heb de key wel uit een eerdere batch, weet niet of die regel er toen ook al bij stond.Sc0rPi0N schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:36:
[...]
Oh misschien toch eens kijken (had zelf al gevonden hoe je hem dan in het Engels krijgt)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Aldus EA: http://help.ea.com/en/article/titanfall-unexpected-downtime-on-pc/hardware4live schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:47:
Ik kan helemaal niet spelen ik krijg de melding: ORIGIN error retrieving player data from storage – code 503
VPN gedoe is alleen als je wilt spelen voor de release (van morgen).Help!!!! schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:48:
Alhoewel Titanfall me niet helemaal mijn ding lijkt, zoek ik een leuke shooter omdat BF4 momenteel niet aan de verwachtingen voldoet (understatement) en denk erover om hem toch te gaan proberen. Er is immers geen echte BF4 vervanger.
Zie hier redelijk wat BF4 spelers. Waarom hebben jullie wel vertrouwen in dit EA produkt
En welke keyshop raden jullie aan voor Titanfall als je geen zin hebt in allerlei vpn gedoe
VPNnen moet je toch tot vrijdag.Help!!!! schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:48:
Alhoewel Titanfall me niet helemaal mijn ding lijkt, zoek ik een leuke shooter omdat BF4 momenteel niet aan de verwachtingen voldoet (understatement) en denk erover om hem toch te gaan proberen. Er is immers geen echte BF4 vervanger.
Zie hier redelijk wat BF4 spelers. Waarom hebben jullie wel vertrouwen in dit EA produkt
En welke keyshop raden jullie aan voor Titanfall als je geen zin hebt in allerlei vpn gedoe
Omdat het kan? Waarom zou ik het niet doen? Het argument dat je met mindere graphics beter zou spelen doe ik niets mee. Ben een graphics hoer 1e klas!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:37:
[...]
Waarom zou je een spel als Titanfall met very high instellingen willen spelen? Het is uberhaubt niet echt een mooi spel en als het goed is rausch je toch constant met mach 5 door het level heen?
Ik zou nooit de input lag die daarbij komt kijken willen incasseren voor een beetje mooiere textures als je stil staat.
Dat mag natuurlijk, misschien dat ik er ook wel anders in zou staan als ik een 780 had hoorChojinZ schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:00:
[...]
Omdat het kan? Waarom zou ik het niet doen? Het argument dat je met mindere graphics beter zou spelen doe ik niets mee. Ben een graphics hoer 1e klas!![]()
En inputlag door hogere settings is nieuw voor mij. Kan je dat uitleggen? Ik ken het fenomeen namelijk niet.
ben zelf wel benieuwd naar hoeveel in hoeverre je de rook kan verminderen, al vaak gehad dat een titan volledig in een rook pluim opgaat. Vet, maarja wel blind sprayen ineens.ChojinZ schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:00:
[...]
Omdat het kan? Waarom zou ik het niet doen? Het argument dat je met mindere graphics beter zou spelen doe ik niets mee. Ben een graphics hoer 1e klas!![]()
En inputlag door hogere settings is nieuw voor mij. Kan je dat uitleggen? Ik ken het fenomeen namelijk niet.
[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 12-03-2014 12:10 ]
En dat speelt ook mee. Die 400 euro moet wel zijn werk doen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:04:
[...]
Dat mag natuurlijk, misschien dat ik er ook wel anders in zou staan als ik een 780 had hoor
Ik vraag me af in hoevere dit inpact heeft. Op een 60Hz scherm zit standaard al maximaal 16ms inputlag. Post processing zou dan alleen een negatief effect hebben als het boven die 16ms uitstijgt. Meer dan 16ms aan inputlag enkel door hogere settings vind ik wel absurd veel.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:04:
[...]
Hogere settings, meer post processing etc. zorgt voor een extra vertraging tussen opdracht om te renderen en je het daadwerkelijk ziet ergo input lag. Sommigen vinden het te verwaarlozen, ik vind het storend.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Hahaha, puntje!evilpin0 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:07:
[...]
@A.W.E.S.O.M.-0
Geen fps lag niks op hoogste setting, alleen als ik vsync aanzet dan onstaat er een merkbare vertraging. De tijden dat er op 320x180 gespeeld moest worden om alles smooth te laten draaien zijn we allang voorbij.
Toen ik nog een 6870 in mijn pc had zitten dacht ik er overigens net zo over
Ja, voor dat geld had ik de zweep er ook flink overheen gehaald.ChojinZ schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:15:
[...]
En dat speelt ook mee. Die 400 euro moet wel zijn werk doen.
Er zijn nog wel een aantal variabelen, behalve de refresh rate van je monitor is er ook nog response time. De precieze technische werking durf ik ook niet te zeggen, alleen dat ik een verschil ervaar (ook bij gelijk blijvende framerate) met hogere instellingen wat ik niet gewend ben en de source engine is er erg gevoelig voor.Ik vraag me af in hoevere dit inpact heeft. Op een 60Hz scherm zit standaard al maximaal 16ms inputlag. Post processing zou dan alleen een negatief effect hebben als het boven die 16ms uitstijgt. Meer dan 16ms aan inputlag enkel door hogere settings vind ik wel absurd veel.
Aan de andere kant klinkt je verhaal wel aannemelijk. FF kijken of er meer info over te vinden is...
Daar ben ik ook heel erg bang voor. Vind het een toffe game, speelt zoals je verwacht, zeker komende vanaf BF4. Alles is heel smooth, roept ook echt wel herinneren op van Unreal tournament. Wat dat betreft is het voor mij een beetje een mix van Unreal tournament(double jumpaalekss schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:58:
Speel nu al 2 dagen via VPN verbinding. Inmiddels level 40 bereikt (rond 8-9 uur gespeeld). Het is echt een toffe game! Al moet ik wel zeggen dat de afwisseling wel wat tegenvalt. Af en toe een kort potje knallen blijft leuk.. maar ik vraag echt of me dit lang blijft boeien.
We zullen zien wat de dlc's brengen!
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Nee denk dat dat eentonige gevoel blijft als je dat hebt. wat wil je anders met een multiplayer als fast action shooter. Datzelfde gold voor alle CoD's die ik in het verleden heb gespeeld. Maar alsnog heb ik daar toen der tijd 200uur+ mee vermaakt.aalekss schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:58:
Speel nu al 2 dagen via VPN verbinding. Inmiddels level 40 bereikt (rond 8-9 uur gespeeld). Het is echt een toffe game! Al moet ik wel zeggen dat de afwisseling wel wat tegenvalt. Af en toe een kort potje knallen blijft leuk.. maar ik vraag echt of me dit lang blijft boeien.
We zullen zien wat de dlc's brengen!
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 12-03-2014 13:10 ]
Titanfall @Titanfallgame
Our team has resolved the PC connectivity issues and you should now be able to connect to matchmaking servers. #Titanfall
In een Titan gebruik van Destruction 2.0 is natuurlijk cool. Maar je kan je afvragen of het wel gaat werken voor de players zonder titan.wesleytjuh schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:04:
[...]
Ander puntje van kritiek is dat er zo goed als _geen_ destruction is, en dat vind ik toch wel een grote misser. Ben al vaak genoeg met mijn titan tegen een of ander lullig bordje aangelopen, waardoor je ergens niet door heen kan, erg jammer. Hoe mooi zou het zijn als zo'n hele stad afgebroken wordt door je titanstrijd?
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
[ Voor 42% gewijzigd door Frostbite op 12-03-2014 14:48 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 12% gewijzigd door Sumerechny op 12-03-2014 15:44 ]
Campaign? Je bedoelt die gamemodus waar die vent continu heel irritant een verhaal aan het vertellen is?Sumerechny schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:03:
Edit: Ik krijg overigens NIKS mee van de campaign. Het is veel te hectisch om me daar op te kunnen focussen.
Zo ingewikkeld is het niet hooor, gebruik zoom om te blijven hangen en als je iets met je knife kan hacken staat er levensgroot DRUK NU OP 'KNOP"Steven030 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:59:
Weet iemand trouwens of de Pilot Training dezelfde is als in de Beta of dat er dingen toegevoegd zijn zoals het met je mes hangen aan de muur tijdens een wall run of het hacken van Spectres/Turrets?
Ik heb de Pilot Training nu geskipt, maar als er elementen toegevoegd zijn zoals dit, dan is het misschien toch wel de moeite om deze nog een keer te doen. Thanks alvast!
Die modus idd!ChojinZ schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:53:
[...]
Campaign? Je bedoelt die gamemodus waar die vent continu heel irritant een verhaal aan het vertellen is?
Of nouja mes, je kan gewoon aan een muur blijven hangen als je zoom gebruikt, maar je kan dan niet van ADS gebruik maken.Euphanasia schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:05:
Je kan met je mes hangen aan de muur? Thuis even proberen.
Is er al bevestigd dat ze bij de officiele EU release de stats niet gaan resetten zoals aanvankelijk werd beweerd? Anders ben je voor Jan met de korte achternaam aan het hopen op normale teammates.Sumerechny schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:04:
[...]
Die modus idd!![]()
Ik speel het maar uit omdat ik heb begrepen dat je de twee andere titans er door vrij speelt.
.....owh *gaat over op classic* Bedankt voor de heads-up.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:07:
[...]
Of nouja mes, je kan gewoon aan een muur blijven hangen als je zoom gebruikt, maar je kan dan niet van ADS gebruik maken.
[...]
Is er al bevestigd dat ze bij de officiele EU release de stats niet gaan resetten zoals aanvankelijk werd beweerd? Anders ben je voor Jan met de korte achternaam aan het hopen op normale teammates.
ExcusesSumerechny schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:12:
[...]
.....owh *gaat over op classic* Bedankt voor de heads-up.
Waarom het nou weer classic heet is mij ook een raadsel. Het is een nieuwe IP notabene
Verwijderd
Ja precies, zeker als ze dan tijdens het spelen door gaan vertellen en doen, shut up joh, probeer hier iemand om te leggen. Paar keer gehad dat ik iets / iemand niet kon horen aankomen door dat geleuter. Gelukkig gisteravond de campaign helemaal kunnen afsluiten, dus daar geen last meer van.aalekss schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:08:
die campagne is hilarisch inderdaad. Ik heb hem 2 keer gespeeld en echt geen idee waar het overgaat. Dat gepraat op de achtergrond.. uhuh.
Ze hebben de optie om met PayPal de key te kopen verwijderd.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:26:
Kan iemand nog bevestigen dat alles werkt met een key van die Russische site? Het is wel echt een behoorlijk koopje...
[ Voor 18% gewijzigd door MaXeRs op 12-03-2014 16:46 ]
Verwijderd
Ik zie het. Zonde..MaXeRs schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:43:
[...]
Ze hebben de optie om met PayPal de key te kopen verwijderd.
De andere opties om de key te kopen zijn vaag tenzij je een creditcard hebt.
Ik heb nog wel deze site alleen moet je iets meer moeite doen om Titanfall te voorzien van engelse text
http://www.plati.ru/asp/p...90882&searchstr=titanfall
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq