Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vannozza
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ik heb mijn key gepre-ordered bij Gamesync.nl. Dus ik vrees dat ik die pas krijg op woensdag of donderdag, dus geen early access hiero. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vannozza schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:21:
Ik heb mijn key gepre-ordered bij Gamesync.nl. Dus ik vrees dat ik die pas krijg op woensdag of donderdag, dus geen early access hiero. :<
staat tot duidelijk op de shop; release 13e - key wordt verstuurd 1 dag voor release, dus de 12e

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 10-03-2014 09:44 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:22

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jorrie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:14:
[...]

16:00 als je een VPN gebruikt (Korea).
vandaag of morgen, en zonder VPN

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ricmaniac schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:51:
[...]

vandaag of morgen, en zonder VPN
Vandaag met VPN. Zonder VPN is het om 0:00 donderdag.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Jorrie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:52:
[...]

Vandaag met VPN. Zonder VPN is het om 0:00 donderdag.
Uhm nee hoor, XboxOne op US store zetten dan is het gewoon morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
wimpie007 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:00:
[...]

Ik heb het uiteraard over de PC versie :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ok, interressant, kan het problemen geven als je met VPN speelt? behalve dan de latency. ik bedoel dan problemen die resulteren in een Ban of is het gewoon legaal om dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Dus deze manier werkt gewoon als ik nu in origin gewoon met mijn europese account de game koop?

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ricmaniac schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:16:
Ok, interressant, kan het problemen geven als je met VPN speelt? behalve dan de latency. ik bedoel dan problemen die resulteren in een Ban of is het gewoon legaal om dat te doen?
Dev heeft gezegd dat via VPN spelen niks aan de hand is. Je gebruikt de VPN alleen om in te loggen op Origin, daarna zet je hem gelijk uit en kan je op de EU servers spelen. Geen extra latency of wat dan ook.

@Euphanasia: Ja, daarmee werkt het ook. Alleen games kopen via een buitenlandse Origin om geld te besparen kan EA niet leuken aka ze kunnen je bannen. Heb alleen nog geen verhalen gehoord waar dit ook daadwerkelijk gebeurt is maar het risico is er zeker.

[ Voor 20% gewijzigd door Jorrie op 10-03-2014 10:23 ]

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:37

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist ook gekocht via die Russische site :)
Preloading as we speak :D

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
wimpie007 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:00:
[...]

Bij mij geeft ie in Origin aan dat ie morgen om 08u beschikbaar is. Hopelijk betekent dat ook speelbaar O-)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
MrMistral schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:20:
[...]

Bij mij geeft ie in Origin aan dat ie morgen om 08u beschikbaar is. Hopelijk betekent dat ook speelbaar O-)
Zonder VPN?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Yup. Zonder VPN.
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img41/5223/rwo9.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door MrMistral op 10-03-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Apart, bij mij stond toen ik niet ingelogd was via VPN dat hij gewoon op 13 maart uit komt, ook geen melding van de preload. Ach, maakt ook niet veel uit, spelen kan ik sowieso wel :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben erg beniewd naar de overige maps. De city die in de beta zat vond ik echt heel vet, de mobiliteit van het wallrunnen en jumpen werkt echt super goed. die andere map met dat groene land enzo vond ik wat minder.

De screenshots die gelekt zijn met die maps zien er goed uit, Hoop op meer van die close quarter maps waar je veel kan jumpen en wallrunnen en zodoende mensen kan flanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Iemand al de multiplayer campaign mode gespeeld?
Is dat nou een beetje revolutionair of stelt het allemaal niet zo veel voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Euphanasia schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:07:
Die is er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Oh dat nieuws heb ik gemist :X Ben wel benieuwd naar de invulling daarvan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Euphanasia schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:07:
revolutionair ... niet bepaald, in mijn optiek heeft saint-row nog altijd de beste implementatie van single/multi-player. Maar dit zijn korte 'missies' niet heel veel anders dan cod-zombies (doe ik wat te kort - maar qua basis vergelijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:59

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

himlims_ schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:25:
[...]

revolutionair ... niet bepaald, in mijn optiek heeft saint-row nog altijd de beste implementatie van single/multi-player. Maar dit zijn korte 'missies' niet heel veel anders dan cod-zombies (doe ik wat te kort - maar qua basis vergelijkbaar)
Missies los van de MP? Denk bv aan hardpoint waarbij je controle moet hebben over de punten als MP-missie en dan heb je nog een aparte missie-missie? (Begeleid deze NPC ofzo? O-)

Ik ben benieuwd. Woensdag/donderdag eens kijken wat ik ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
En we zijn live.
Als je op origin inlogt via Azië (niet japan of nieuw zeeland)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nhd1vP9.png

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sx6L86gXeJU]

Wat ik zo snel kan vinden als voorbeeld van de campaign multiplayer. Dus eigenlijk net zoals Brink: standaard mp met wat meer verhalende elementen en een vaste volgorde van levels?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Gundogan schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:07:
[video]

Wat ik zo snel kan vinden als voorbeeld van de campaign multiplayer. Dus eigenlijk net zoals Brink: standaard mp met wat meer verhalende elementen en een vaste volgorde van levels?
Tof, je normale singleplayer missie speelt zich bij wijze van spreke op de achtergrond af dus:). Maakt het dan nog uit of je wint/verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
De eerste reviews zijn binnen:

http://www.metacritic.com/game/xbox-one/titanfall

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
_/-\o_ zoals verwacht zijn ze zeer positief! Nog 1 nachtje slapen en dan knallen met die handel.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Nog 2 nachtjes voor mij :(

Heb er wel zin in. Heb het gevoel dat ik eindelijk weer eens een MP spel heb waar ik gewoon zoveel uur in kan stoppen zonder dat ik me constant ga irriteren. Ja ik kijk naar jullie BF4 en alle laatste 5 CoDs. :P Wellicht komen die irritaties vanzelf wel naar boven, maar de Beta heeft me wel overtuigd.

[ Voor 86% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

uchiha tijntje schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:21:
Nog 2 nachtjes voor mij :(

Heb er wel zin in. Heb het gevoel dat ik eindelijk weer eens een MP spel heb waarin ik gewoon zoveel uur in kan stoppen zonder dat ik me constant ga irriteren. Ja ik kijk naar jullie BF4 en alle laatste 5 CoDs. :P Wellicht komen die irritaties vanzelf wel naar boven, maar de Beta heeft me wel overtuigd.
Puur uit interesse, waar irriteer je je zoal aan dan? :)

(Ik heb geen CoD of BF4 multi gespeeld btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:39
Titanfall launches at the same "792p" resolution as the beta code released last month, according to reports that surfaced over the weekend, and officially confirmed by Respawn lead engineer Richard Baker during a recent interview with Digital Foundry.

We asked Baker whether we can expect to see any post-beta resolution shifts, bearing in mind comments attributed to Respawn community manager Abbie Heppe, who indicated that final resolution may be in the region of 900p.

"We've been experimenting with making it higher and lower. One of the big tricks is how much ESRAM we're going to use, so we're thinking of not using hardware MSAA and instead using FXAA to make it so we don't have to have this larger render target," Baker told us.

"We're going to experiment. The target is either 1080p non-anti-aliased or 900p with FXAA. We're trying to optimise... we don't want to give up anything for higher res. So far we're not 100 per cent happy with any of the options, we're still working on it. For day one it's not going to change. We're still looking at it for post-day one. We're likely to increase resolution after we ship."

What's curious about this response is that ESRAM utilisation appears to be key for Respawn as opposed to raw GPU power, as the jump from 792p to 900p, and again to 1080p are highly significant resolution bumps unlikely to be resolved by switching away from multi-sampling anti-aliasing (MSAA) alone. However, theoretically, dropping MSAA from a 1408x792 framebuffer could free up enough ESRAM to accommodate a 1080p image. In our recent tech analysis of the beta, we were curious about how Respawn could increase resolution so dramatically when the 792p code we played had issues sustaining a locked 60fps.

"A lot of the performance is on the GPU side. There's still room for optimisation and we're still working on it," Baker commented. "Ideally it would have been a rock-solid 60 all the time when we shipped but obviously when there's big fights going on, lots of particle effects, lots of physics objects... we're still working to condense the systems, make them more parallel so we can hit 60 all the time, ideally."

Baker did reveal that we can expect to see some performance increases in the shipping game, based on optimisations carried out after the beta concluded.

"There was an issue with decals taking a lot more time than they should which we fixed for launch," he said. "The worst-case scenarios are better, I think. The average is probably about the same as the beta."
Heb liever 900p met FXAA dan 1080p met non-anti-aliasing. Haat jaggies!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
:D http://www.dorkly.com/comic/60092/titanfail
Sumerechny schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:25:
[...]

Puur uit interesse, waar irriteer je je zoal aan dan? :)

(Ik heb geen CoD of BF4 multi gespeeld btw)
Wat ik prettig vind aan een game is dat als ik word gekilled, dat dat aan mij ligt of aan een logisch gevolg van de situatie waarin ik zat. Dit geld zowel voor Singleplayer (N+ is hier een uitstekend voorbeeld van) als Multiplayer.

In Battlefield 4, wat echt wel een gave game is, heb ik te vaak dat ik gekilled word, waarbij het niet direct aan mijn handelen ligt, maar bijvoorbeeld aan netwerkcode of dat de game je niet over een bepaald muurtje laat klimmen omwille van welke reden dan ook.
In Call of Duty heb je na Modern Warfare 1 zoveel extra geneuzel die van invloed zijn op een potje. Met name Modern Warfare 2 was echt te erg qua killstreaks. De balans was ook volledig zoek. De Black Ops serie deed dat wel beter, maar nog steeds waren er teveel variabelen waardoor je te vaak gekilled werd zonder dat het echt direct aan jezelf ligt.

Dit gevoel heb ik in de Beta van Titanfall eigenlijk niet gehad. Als ik gekilled werd was het omdat ik of te traag was, of de map niet goed in de gaten hield, of omdat ik gewoon een suicide actie ondernam. Misschien klinkt het stom, maar ik heb het gevoel gewoon in controle te zijn over mijn character en de omgeving. Dit in tegenstelling tot de hiervoor genoemde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

uchiha tijntje schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:36:
:D http://www.dorkly.com/comic/60092/titanfail

[...]

Wat ik prettig vind aan een game is dat als ik word gekilled, dat dat aan mij ligt of aan een logisch gevolg van de situatie waarin ik zat. Dit geld zowel voor Singleplayer (N+ is hier een uitstekend voorbeeld van) als Multiplayer.

In Battlefield 4, wat echt wel een gave game is, heb ik te vaak dat ik gekilled word, waarbij het niet direct aan mijn handelen ligt, maar bijvoorbeeld aan netwerkcode of dat de game je niet over een bepaald muurtje laat klimmen omwille van welke reden dan ook.
In Call of Duty heb je na Modern Warfare 1 zoveel extra geneuzel die van invloed zijn op een potje. Met name Modern Warfare 2 was echt te erg qua killstreaks. De balans was ook volledig zoek. De Black Ops serie deed dat wel beter, maar nog steeds waren er teveel variabelen waardoor je te vaak gekilled werd zonder dat het echt direct aan jezelf ligt.

Dit gevoel heb ik in de Beta van Titanfall eigenlijk niet gehad. Als ik gekilled werd was het omdat ik of te traag was, of de map niet goed in de gaten hield, of omdat ik gewoon een suicide actie ondernam. Misschien klinkt het stom, maar ik heb het gevoel gewoon in controle te zijn over mijn character en de omgeving. Dit in tegenstelling tot de hiervoor genoemde games.
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Mijn LAN ervaring met CoD gaven me toch een vergelijkbaar gevoel. Bij Titanfall had ik ergens een UT gevoel..maar kan aan mij liggen.

Ik kijk er naar uit om lekker los te gaan met free running en maffe moves :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
http://www.polygon.com/20...the-player-to-find-fun-in

The views expressed in this article are those of the author and do not necessarily represent the views of, and should not be attributed to, Polygon as an organization.

Goh, een paar mensen zouden zich niet kunnen vinden in de mening beschreven in een artikel van een gamingsite... :P

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb jij die gekocht? Jij kan gewoon morgen al heel vroeg spelen! GELUKZAK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:14:
[...]

Er word al volop gespeeld hoor..
Ben helaas niet vrij, maar heb gisteravond al gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:17:
[...]

Er word al volop gespeeld hoor..
Ben helaas niet vrij, maar heb gisteravond al gespeeld.
Hoe komt dat dan dat ik dan nog op de 13de moet wachten, het publieke release, ik heb hem wel probleemloos kunnen preloaden, maarja. Heb er tenslotte ook 60 euro voor betaald, dus ik vind dat ik ook kans moet krijgen om het vroegtijdig te spelen... De knop retour staat alvast in positie! Salu en de kost EA, echt bedankt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Kun je ook wel, als je weet hoe VPN werkt, staat meerdere keren uitgelegd in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:22:
Kun je ook wel, als je weet hoe VPN werkt, staat meerdere keren uitgelegd in het topic.
:z
Daar begin ik niet aan :F Volgens mij is dat niet gratis. Tenzij iemand het mij gratis wil geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:27:
[...]
:z
Daar begin ik niet aan :F Volgens mij is dat niet gratis. Tenzij iemand het mij gratis wil geven?
Hoeft niks te kosten, niemand houd je tegen om je eigen onderzoek te doen.
Google is niet moeilijk, VPN is ook niet moeilijk, je moet er gewoon een piepklein beetje energie in stoppen om uit te vinden hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VPN is gewoon gratis, je hebt legio sites met gratis VPN (bijvoorbeeld, via FlyVPN)

Game delivered trouwens wel echt, is heel erg gehyped, maar er staat wel wat. Als je de beta, aardig of leuk, of alles daarboven vond, you're in for a threat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:08
OH het is zo fijn een Koreaan te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:21:
[...]

Hoe komt dat dan dat ik dan nog op de 13de moet wachten, het publieke release, ik heb hem wel probleemloos kunnen preloaden, maarja. Heb er tenslotte ook 60 euro voor betaald, dus ik vind dat ik ook kans moet krijgen om het vroegtijdig te spelen... De knop retour staat alvast in positie! Salu en de kost EA, echt bedankt! :(
Omdat je te lui bent om te onderzoeken hoe je eerder kan spelen.
Er zijn inmiddels legio opties (hint: activeer via zuid korea, hint2: beta executable).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
custom exes zijn sinds vandaag niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Ingame staat mijn vsync uit maar ik krijg er geen 60+ FPS uit?

Ik heb Nvidia btw zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht netjes op de release, wat ea ons heeft voorgeschoteld. Ik gedraag me O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:35:
custom exes zijn sinds vandaag niet meer nodig.
Jawel, als je in de US al geactiveerd hebt afgelopen weekend, kan je volgens mij nu niet opnieuw activeren in bijv. Korea (waar hij nu al legit uit is en speelbaar is).
Zul je dus moeten wachten tot hij 'officieel' uit is.
Althans....anders hoor ik t graag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astratuner schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:37:

capped op 60fps at the moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:38:
[...]

Jawel, als je in de US al geactiveerd hebt afgelopen weekend, kan je volgens mij nu niet opnieuw activeren in bijv. Korea (waar hij nu al legit uit is en speelbaar is).
Zul je dus moeten wachten tot hij 'officieel' uit is.
Althans....anders hoor ik t graag :p
Meh heb hem van het weekend via een US vpn gedownload, toen toch nog maar niet met de exe gespeeld, en nu via een z korea vpn kan ik prima spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

is een harde limiet in de game momenteel, hoop dat ze die er binnenkort uit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
unfor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:40:
[...]

is een harde limiet in de game momenteel, hoop dat ze die er binnenkort uit gooien.
yep zijn ze al mee aan het werk las ik ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Heb mijn key binnen, pre loaden gaat verbazingwekkend snel. Heb het om 9 uur aangezet, zit nu op 95 procent. Als het klaar is unlock ik het via Korea, net als bij BF3 en BF4. Zin in!

Overigens, Nvidia heeft drivers uitgebracht voor Titanfall: http://www.geforce.com/drivers/results/73780

[ Voor 22% gewijzigd door codex op 10-03-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Op Reddit staat wel een manier hoe je als goed is als nog 60+ FPS zou kunnen krijgen

http://www.reddit.com/r/t...ow_to_play_in_120hz_mode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA kan beter het spel al vrij geven, het kan toch ungelockt worden met vpn en velen zijn al bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:55:
EA kan beter het spel al vrij geven, het kan toch ungelockt worden met vpn en velen zijn al bezig.
Zoiets heet: het verdelen van server-load.
Zodat niet iedereen op het zelfde moment de game zit te pre-loaden of de login-servers platgooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:07:
[...]

Zodat niet iedereen op het zelfde moment de game zit te pre-loaden of de login-servers platgooit.
Dan vraag ik me af of het wel op een eerlijke manier verloopt, betaal je duiten van geld en krijg je te horen dat er al volop wordt gespeeld. Neuh, niet echt fijn. Laat de vroege pre-orders nu maar spelen zou ik zeggen, dan is dit ook nog steeds eerlijk verdeeld van server-load en hebben de vroege pre-oderaars ook zijn voordelen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:14:
[...]

Via de Rus en wat digitale Roebels van twee pagina's terug :P Kan echt niet wachtennn :D

[ Voor 5% gewijzigd door MrMistral op 10-03-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Net al even kunnen spelen (VPN naar Korea) :)
Had ook al de nieuwe drivers van nVidia binnen, en verliep zeer soepel (60fps) op insane..
Ware het niet dat mijn SLI was uitgeschakeld.. dus game afsluiten, sli aanzetten en weer spelen.
Maar nu heb ik moeite om de 60fps te halen.. Hoop dat ze snel met de update komen zodat de 60fps cap weg is :-)

PS: Vanmiddag een key gekocht en na 5 min al binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchCrownNL op 10-03-2014 22:51 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 18:29
Oke de multiplayer campaign is verschrikkelijk om te finishen. Kunnen niemand vinden om het laatste level mee af te maken. De eerste 6 levels nu al ruim 4 uur constant moeten herspelen om vervolgens weer leavers te hebben en daardoor begint het proces opnieuw.

Grote fout van de makers... Ze hadden de 2 andere titans beter kunnen binden aan het verkrijgen van een level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
falcon123 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:47:
[...]

Op Reddit staat wel een manier hoe je als goed is als nog 60+ FPS zou kunnen krijgen

http://www.reddit.com/r/t...ow_to_play_in_120hz_mode/
Spank you very much!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
sandah88 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:00:
Oke de multiplayer campaign is verschrikkelijk om te finishen. Kunnen niemand vinden om het laatste level mee af te maken. De eerste 6 levels nu al ruim 4 uur constant moeten herspelen om vervolgens weer leavers te hebben en daardoor begint het proces opnieuw.

Grote fout van de makers... Ze hadden de 2 andere titans beter kunnen binnen aan het verkrijgen van een level.
Zal waarschijnlijk soepeler gaan na de launch.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Net via Kinguin een key gekocht voor 34eur en 2 sec later aan het preloaden in origin. Heb er zin in! Beta speelde al zo lekker weg, lijkt me echt dat ze de perfecte FPS hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pff balen dat ik hem nu op g2play heb gehaald een maand terug ipv kinguin. G2play (toen goedkoper) geeft pas de 13e de key :( had hier een ticket voor gestuurd en gezegd dat alle webshops etc hem al heeft gestuurd, maar mocht niet baten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 12:26

Shoarma kip

IceDFire

Grote fout van de makers... Ze hadden de 2 andere titans beter kunnen binnen aan het verkrijgen van een level.
Of jij hebt pech gehad, of ik geluk. Ik heb vanavond 2 pogingen gedaan en ik heb beide campaign kanten aan één stuk door uitgespeeld. Af en toe wel een paar mensen die weggingen, maar die werden gewoon vervangen.

Ik hoop trouwens dat AMD opschiet met de crossfire drivers, want een enkele kaart heeft het moeilijk op 1440p.

[ Voor 7% gewijzigd door Shoarma kip op 11-03-2014 01:28 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:24:
pff balen dat ik hem nu op g2play heb gehaald een maand terug ipv kinguin. G2play (toen goedkoper) geeft pas de 13e de key :( had hier een ticket voor gestuurd en gezegd dat alle webshops etc hem al heeft gestuurd, maar mocht niet baten :P
Daarom pre-order ik dus niet meer :P
unfor schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:07:
[...]

Nee, dat ligt aan de release dag van fysieke winkels.
Die krijgen hier allemaal op dinsdag of woensdag hun vrachtwagen met nieuwe games binnen.
Om te zorgen dat de winkel die vooraan de route zit, en zijn games al op dinsdag ochtend krijgt, geen voordeel heeft is de release op een vaste dag gezet.
Als EA de game nu officieel zou releasen hier dan krijgen ze heel veel boze winkeliers. Want die zien al hun pre-order dan massaal gecanceld worden. En ze kunnen er niks aan doen want ze hebben de game nog niet binnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:58
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:24:
Ik heb hem ook bij G2play besteld, daar bestel ik m'n keys eigenlijk altijd. Vind het ook enigzins vreemd dat ze de keys nog niet hebben uitgestuurd.

Maar ook hier leer je weer van, niet altijd bij dezelfde webshop kopen :9 het heeft toch zin om af en toe naar andere websites te kijken.

Nog 2 dagen wachten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hij staat online in de US Store.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
En bij deze dan ook maar de link daar naartoe: https://store.xbox.com/en...b7-49f9-9ec6-0aa4c1686efe

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik ben benieuwd hoe snel het levellen gaat in de latere levels. Ben nu level 11 met misschien anderhalf uur op de teller. Die challenges tikken ook aardig aan.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben ook benieuwd hoe snel het levelen gaat ja, gister avond om half 11 zat ik wat streams te kijken en zaten bij die gozer in ze game al mensen van level 35 toen. dat leek mij wel erg snel gaan.

Even zitten nadenken maar kan wel makkelijk opzich. Toen ik in beta level 9 was heb ik ook nog zo ontzettend veel challenges gehaald elk potje. denk dat ik ook wel tegen de level 30 zou zitten

[ Voor 33% gewijzigd door Ricmaniac op 11-03-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ben er ook aardig wat tegengekomen. Gisteren ging het niet al te best, veel campaign matches verloren en daarna nog meer normale multiplayer matches :(

Hopelijk vandaag meer succes :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:29:
Ben ook benieuwd hoe snel het levelen gaat ja, gister avond om half 11 zat ik wat streams te kijken en zaten bij die gozer in ze game al mensen van level 35 toen. dat leek mij wel erg snel gaan.

Even zitten nadenken maar kan wel makkelijk opzich. Toen ik in beta level 9 was heb ik ook nog zo ontzettend veel challenges gehaald elk potje. denk dat ik ook wel tegen de level 30 zou zitten
Het levelen gaat ook steeds sneller op een gegeven moment. Toen ik om half 12 de game eindelijk binnen had, zat ik uitsluitend tussen level 30's en level 40+, jongens die qua skill en aim VEEEEL beter waren dan alles wat ik in de beta ben tegengekomen. Een pittige binnenkomer.

Zolang je de maps en de spawns niet kent en je met de iron sights zit te harken, is het even taai maar daarna haal je gewoon door de game te spelen de ene na de andere challenge en vlam je door de levels heen. Ik denk dat ik uiteindelijk een level of 15 a 16 heb gehaald in een uurtje of 2, tot ik echt moest stoppen om vandaag te kunnen werken, en als je tegen iets lagere levels wordt gematched moet dat veel sneller kunnen gaan, zat nu nog vrij vaak tegen een spawnscherm aan te kijken in het begin. :)

Bruut spel hoor, stijlvolle eenvoud so far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii

Mwah niet echt mijn ervaring, joinde een lobby en heb in 1 ruk de campaign kunnen doorlopen, tenminste voor de stryder, nu vanavond nog maar even de andere kant spelen voor de ogre :)

Heerlijk spel tot nu toe. Stryder is uber trouwens, verwachte dat ze wat zwak zouden zijn gezien hun lage HP / armor, maar je kan echt prima om andere titans dansen met die dashes. Prima titan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Kojoottii op 11-03-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te lezen dat ik dus beter niet bij GO2play heb besteld. Ik wil de game vandaag spelen dus zal er voor moeten betalen nu dat doe ik dan maar wat heb geld zat over van het weekend.

Zit er ook nog een singleplayer in of heeft Titanfall alleen een muliplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Er is geen single player, je hebt de campaign mode voor het "verhaal", maar dan speel je dus online tegen anderen om verder te komen in de campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jorrie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:34:
Ben er ook aardig wat tegengekomen. Gisteren ging het niet al te best, veel campaign matches verloren en daarna nog meer normale multiplayer matches :(

Hopelijk vandaag meer succes :+
Klinkt als een uitdaging :P

nog steeds benieuwd; kun je een 'remote charge' op een friendly titan of player plakken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
himlims_ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:44:
[...]

Klinkt als een uitdaging :P

nog steeds benieuwd; kun je een 'remote charge' op een friendly titan of player plakken??
Ik vind ze op het moment nogal nutteloos.

Ze werken ongeveer hetzelfde als in Battlefield. Alleen die dingen op een titan plakken is mission impossible. Als je dichtbij komt ben je of roadkill of rodeo clown.

Je kan ze op de grond gooien en wachten tot er een titan op gaat staan. Maar stilstaan in dit spel is ook niet aan te raden ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
Shoarma kip schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 01:26:
[...]

Ik hoop trouwens dat AMD opschiet met de crossfire drivers, want een enkele kaart heeft het moeilijk op 1440p.
Geen crossfire support? Pfff..... ben blij dat ik mijn 6990 vervangen heb voor een GTX 780.... :+

[ Voor 3% gewijzigd door ChojinZ op 11-03-2014 10:30 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
ChojinZ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:30:
[...]

Geen crossfire support? Pfff..... ben blij dat ik mijn 6990 vervangen heb voor een GTX 780.... :+
Ja gelukkig heb je 2 Nvidia kaarten zodat je wel SLI kan doen ...oh nee je hebt 1 kaart en Nvidia heeft SLI ook nog niet in orde voor Titanfall :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 18:29
Kojoottii schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:33:
[...]

Mwah niet echt mijn ervaring, joinde een lobby en heb in 1 ruk de campaign kunnen doorlopen, tenminste voor de stryder, nu vanavond nog maar even de andere kant spelen voor de ogre :)

Heerlijk spel tot nu toe. Stryder is uber trouwens, verwachte dat ze wat zwak zouden zijn gezien hun lage HP / armor, maar je kan echt prima om andere titans dansen met die dashes. Prima titan :P
Prijs jezelf gelukkig! Ik en 2 maten moeten na 6 uur spelen nog steeds het laatste level van de eerste campaign :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Deze hoort hier wel thuis:
Afbeeldingslocatie: http://pu.cdn.hub.nl/media/nachtwacht/be16187cfd6a6b101468103b25916ce9.jpg

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
sandah88 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:42:
[...]

Prijs jezelf gelukkig! Ik en 2 maten moeten na 6 uur spelen nog steeds het laatste level van de eerste campaign :+
Nou dan zal ik mezelf maar gelukkig prijzen I guess... Hoop dat het vanavond weer lukt dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Kojoottii schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:39:
[...]

Ja gelukkig heb je 2 Nvidia kaarten zodat je wel SLI kan doen ...oh nee je hebt 1 kaart en Nvidia heeft SLI ook nog niet in orde voor Titanfall :?
Vertel, wat is je probleem? Want het is overduidelijk dat jou wat dwars zit.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Nou nee hoor, mij zit niets dwars. Je klaagt over gebrek aan crossfire support, en je geeft aan daarom blij te zijn dat je 1 Nvidia kaart hebt ...terwijl SLI net zo goed nog niet is ondersteund. En tevens, SLI voor 1 kaart :?
Je redenatie ontgaat me dan een beetje.

[ Voor 46% gewijzigd door Kojoottii op 11-03-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 18:59

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RocketKoen schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:17:
[...]

Ik vind ze op het moment nogal nutteloos.

Ze werken ongeveer hetzelfde als in Battlefield. Alleen die dingen op een titan plakken is mission impossible. Als je dichtbij komt ben je of roadkill of rodeo clown.

Je kan ze op de grond gooien en wachten tot er een titan op gaat staan. Maar stilstaan in dit spel is ook niet aan te raden ;)
maar does it stick? je kunt niet overlopen worden door friendly; als je die nu vol plakt met remote-charge .... werkt dat??
leer de routes van de NPC's kennen, zeker in begin erg interresant voor reductie titan. Ook een met met die bad-ass rocketlauncher op een titan is -25sec.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Kojoottii schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:14:
Nou nee hoor, mij zit niets dwars. Je klaagt over gebrek aan crossfire support, en je geeft aan daarom blij te zijn dat je 1 Nvidia kaart hebt ...terwijl SLI net zo goed nog niet is ondersteund. En tevens, SLI voor 1 kaart :?
Je redenatie ontgaat me dan een beetje.
Mijn redenatie ontgaat je omdat jij zelf zaken aanvult die ik nooit heb gezegd. En ipv een bijdehante opmerking te maken had je er ook gewoon naar kunnen vragen. ;)

Dat er nog geen CF of SLI support is, is gewoon klote omdat mensen met 2 kaarten dus 1 kaart hebben waar ze niets mee kunnen. Als ik dat lees ben ik blij dat ik mijn dual gpu oplossing heb omgeruild voor een singlecard oplossing.

Als ik (ik noem maar wat) een GTX 660 in SLI had omgeruild voor een enkele R9 280X dan had ik precies dezelfde opmerking gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
ChojinZ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:30:
[...]

Mijn redenatie ontgaat je omdat jij zelf zaken aanvult die ik nooit heb gezegd. En ipv een bijdehante opmerking te maken had je er ook gewoon naar kunnen vragen. ;)

Dat er nog geen CF of SLI support is, is gewoon klote omdat mensen met 2 kaarten dus 1 kaart hebben waar ze niets mee kunnen. Als ik dat lees ben ik blij dat ik mijn dual gpu oplossing heb omgeruild voor een singlecard oplossing.

Als ik (ik noem maar wat) een GTX 660 in SLI had omgeruild voor een enkele R9 280X dan had ik precies dezelfde opmerking gemaakt....
Naja als er staat " ben blij dat ik mijn 6990 vervangen heb voor een GTX 780" wordt het niet echt duidelijk dat je van een crossfire setup naar een single card setup bent gegaan, maar dit verklaart het wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 01:02
bij welke shop (€40-) krijg je direct de origin key toegestuurd direct na de bestelling?

[ Voor 4% gewijzigd door hardware4live op 11-03-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
hardware4live schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:03:
bij welke shop (€40-) krijg je direct de origin key toegestuurd direct na de bestelling?
Net bij GameSync gekocht voor 36 euro, meteen key in me mail box.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 01:02
evilpin0 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:08:
[...]

Net bij GameSync gekocht voor 36 euro, meteen key in me mail box.
Helaas hebben zij net de prijs verhoogd naar 44 euro. Hoe zit het met de andere webshops?

[ Voor 7% gewijzigd door hardware4live op 11-03-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
hardware4live schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:03:
http://www.direct2play.co...tanfall-origin-cdkey.html

Gister 35 euro betaald en binnen 1 minuut de key gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Even naar huis gereden en de download aangezet op de Xbox One. :+
Staat hij straks tenminste mooi klaar als ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Rivanov schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:46:
Even naar huis gereden en de download aangezet op de Xbox One. :+
Staat hij straks tenminste mooi klaar als ik thuis kom.
Heb jouw Xbox ff via smartglass uitgezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Ik heb hem gister gekocht bij die russische shop waar meerdere tweakers hem gekocht hebben, omgerekend zo een 25 euro. Kreeg gelijk de key. http://yuplay.ru/product/14684008/

Uitverkocht

[ Voor 3% gewijzigd door Euphanasia op 11-03-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Hij wil maar niet connecten :( Alles gaat goed tot in de Lobby en dan blijft ie heel lang op t laadscherm om vervolgens toch in de match te komen, maar dan moet hij reconnecten en mislukt t :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MrMistral schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:18:
Hij wil maar niet connecten :( Alles gaat goed tot in de Lobby en dan blijft ie heel lang op t laadscherm om vervolgens toch in de match te komen, maar dan moet hij reconnecten en mislukt t :(
Welke VPN gebruik je? Wordt er niets geblocked door je firewall?

Je ziet bij main menu wel naar welk datacenter die verbinding maakt?

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 11-03-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Euphanasia schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:15:
[...]

Ik heb hem gister gekocht bij die russische shop waar meerdere tweakers hem gekocht hebben, omgerekend zo een 25 euro. Kreeg gelijk de key. http://yuplay.ru/product/14684008/

Uitverkocht
Heb ik ook naar gekeken maar ik was ook te laat (uitverkocht).... ;(
MrMistral schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:18:
Had ik ook. Wat ik deed: VPN verbinding pas sluiten als je echt ingame bent. Daarna (na origin sync) geen problemen meer gehad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
ChojinZ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:24:
[...]
Had ik ook. Wat ik deed: VPN verbinding pas sluiten als je echt ingame bent. Daarna (na origin sync) geen problemen meer gehad! :)
Deze volgorde werkt altijd:
VPN naar Korea aan-> Origin opstarten -> Titanfall opstarten -> titanfall afsluiten -> VPN uit -> Titanfall opstarten -> Gamen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jeuj, toch vandaag me code binnen gehad :D terwijl de support van G2play gisteren nog tegen me zei dat ze het de 13e pas uitgaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hardcopy gepreordered. Krijg hem pas donderdag. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Welk VPN ip user/ww hebben jullie gebruikt?
Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste