Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calavoow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-07-2024
[b][message=41866012,noline]
Ik vraag mij wel af of het nog wel mogelijk is om het te leren. Zoja, hoe?
Er zat ook een tutorial in de beta, die ongetwijfeld in de echte game ook terecht komt. Daarin kan je parkour skills oefenen en oefenen tegen wat bots. Het is alleen nog niet op de 'echte' maps.
En voor zover ik weet is het nog niet zeker of je custom servers kan maken, zodat je in je eentje kan oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 23:20
nFo schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 19:25:
[...]

Erg goed bezig. :)
Wist niet dat die strider in de Beta zat.
Die kon je krijgen met een burn card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:34
KoningStoma schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:30:
[...]

Die kon je krijgen met een burn card.
Ja , ik heb 3 ogre's gekregen en weet niet hoeveel atlas burncards, geen 1 stryder =/ Maar vond de streaks in de filmpjes trouwens beiden wel meevallen, 19-0 was wel ok maar niet super, die eerste was gewoon een noob tegen nog grotere noobs. Had zelf in de beta al wel betere streaks, en ook een paar keer met die titan burncards, die zijn wel vrij OP, maar sowieso zijn veel burncards wel OP. Oh je wil een ronde legal radar , sure, hop minimap hack card, of je wil wallhacks, sonar card it is :)
Maar mijn ervaring in de beta is wel dat het uiteindelijk wel redelijk balanced is, alleen je moet constant in beweging blijven, er zijn zo fucking veel manieren waarop anderen kunnen weten waar jij bent, dat campen echt geen zin heeft in deze game en dat is voor mijn speelstijl echt een prima insteek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
Kojoottii schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:16:
[...]

Ja , ik heb 3 ogre's gekregen en weet niet hoeveel atlas burncards, geen 1 stryder =/ Maar vond de streaks in de filmpjes trouwens beiden wel meevallen, 19-0 was wel ok maar niet super, die eerste was gewoon een noob tegen nog grotere noobs. Had zelf in de beta al wel betere streaks, en ook een paar keer met die titan burncards, die zijn wel vrij OP, maar sowieso zijn veel burncards wel OP.
De enige manier waarop je een betere score dan 19-0 kan krijgen in 5 minuten, is als je teammates hebt die niets doen. De limiet staat te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, zou ik hem kunnen spelen op een?:

2x Asus EAH4870 DK/HTDI/1GD5
AMD Phenom II X4 955 Black Edition

ik zou hem graag spelen, maar een compleet nieuw systeem gaan aanschaffen, niet meer.
Dus zal het mij lukken?

serieuze vraag eh, als het niet lukt koop ik het spel niet :|

:>

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@thebeginner; wat heb je zelf al gevonden bij google?
Minimum requirements for Titanfall on PC:
Processor: AMD Athlon X2 2.8GHz or Intel Core 2 Duo 2.4GHz
Memory: 4GB RAM
Video card: 512MB VRAM, Radeon HD 4770 or GeForce 8800GT

heb zelf ook zo'n 955 black, maar andere kaart GT660ti met slechts 4gb ram (is echt minimaal)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Iemand die al leuke aanbiedingen gespot heeft voor een pc versie? Het goedkoopste wat ik heb gevonden is een key voor €33.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

helaas geen symetrische mappen, metname voor CTF en esport een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

himlims_ schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:47:
[...]

helaas geen symetrische mappen, metname voor CTF en esport een vereiste.
CTF zit er niet in, weinig nut dus om daar voor te optimaliseren. Esport kan mij persoonlijk gestolen worden, zeikende nerdjes in een clan die het verschrikkelijk serieus nemen heb ik wel gezien. Valt bovendien ook geen zak meer aan te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 18:29
NoFearz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:50:
Iemand die al leuke aanbiedingen gespot heeft voor een pc versie? Het goedkoopste wat ik heb gevonden is een key voor €33.95
Mexicaanse origin ben je zo'n 28 euro kwijt, wel even uitzoeken hoe en op eigen risico natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

reemprive schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:00:
[...]CTF zit er niet in, weinig nut dus om daar voor te optimaliseren. Esport kan mij persoonlijk gestolen worden, zeikende nerdjes in een clan die het verschrikkelijk serieus nemen heb ik wel gezien. Valt bovendien ook geen zak meer aan te verdienen.
gewoon verschil in samenstelling van teams en gameplay. Geld verdienen met gamen/esport is voor vele geen doel, maar leuke bijkomstigheid, wat serieuzer dan casual...niets mis mee. Kan het schreeuwend jeudig publiek van PuG minder waarderen. (lang leve mute *O* )

CS:GO heeft het 'leuk' opgelost door casual en competative te introduceren. En ruimte voor custom servers en settings. Neem nu Battlefield eva daarbij heb je een niet unieke clantag zonder meerwaarde of enige functionaliteit - laat dan compleet weg.

Symetrische mappen vind ik vaak plezierig eerlijker omdat er geen map voordeel is. Maar door van zijde te rouleren halvewege de game wordt het voordeel gedeeltelijk beperkt.

GameSpot: Titanfall - The Pros Weigh In
Onlangs weinig nieuw materiaal vond ik wel smakelijk - "Pro gamers" join the GameSpot crew to play and breakdown Titanfall's competitive future.

Titanfall Montage - Prologue (Beta)
Deze bevat aantal leuke voorbeelden van de bewegingsvrijheid en wat voor mogelijkheden dat biedt.

download launch trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Over Titanfall en esports kan je kort zijn: geen private servers bij launch = geen clan wars mogelijk. Zodra die er wel zijn is het nog maar de vraag of de game er wel geschikt voor is. Ik denk dat hardpoint te chaotisch is (zie BF4 die dezelfde opbouw heeft), maar CTF kan misschien nog wel. Maar ook dan kan je je afvragen of een toeschouwer het kan volgen. Beetje het probleem van veel hedendaagse shooters: te onvoorspelbaar om een beetje volgbare en interessante broadcast van te maken. Maar goed, misschien slaat het wel aan. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:55:
Over Titanfall en esports kan je kort zijn: geen private servers bij launch = geen clan wars mogelijk. Zodra die er wel zijn is het nog maar de vraag of de game er wel geschikt voor is. Ik denk dat hardpoint te chaotisch is (zie BF4 die dezelfde opbouw heeft), maar CTF kan misschien nog wel. Maar ook dan kan je je afvragen of een toeschouwer het kan volgen. Beetje het probleem van veel hedendaagse shooters: te onvoorspelbaar om een beetje volgbare en interessante broadcast van te maken. Maar goed, misschien slaat het wel aan. :)
Denk je? Ik vind de gameplay die ik ervan heb gezien veel leuker en spannender om naar te kijken dan bijvoorbeeld Battlefield of COD.

Ik weet niet wat Respawn in gedachten heeft qua esports, maar als ze het ondersteunen kon het best eens een hit worden.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
MicScott schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:44:
[...]

Denk je? Ik vind de gameplay die ik ervan heb gezien veel leuker en spannender om naar te kijken dan bijvoorbeeld Battlefield of COD.

Ik weet niet wat Respawn in gedachten heeft qua esports, maar als ze het ondersteunen kon het best eens een hit worden.
Respawn heeft in ieder geval niet zo veel aandacht voor esports. Op zich hoeft dat niet echt, maar zonder dingen als het zelf kunnen opzetten van games (niet beschikbaar bij launch, geen idee hoe dit verder wordt uitgewerkt) en bijvoorbeeld spectator mode kom je zelf ook niet ver. :p

En verder kan play-by-play commentaar nog best wel werken omdat er inderdaad meer leuke dingen gebeuren dan in je (infanterie) BF of CoD game. Maar omdat er weinig voorspelbaarheid in lijkt te zitten omdat de gamemodes met bijvoorbeeld random spawns werken en de maps niet specifiek voor een bepaalde gamemode zijn ontwikkelt, krijg je wel een situatie waar je als caster moeilijker van te voren kan zien waar je de aandacht moet leggen. En wordt veel van het commentaar van: 'laten we deze speler maar eens volgen en kijken wat ie doet' in plaats van 'team X gaat nu dit doen met deze bepaalde tactieken' of 'binnen X seconden spawned deze power-up waar we een gevecht kunnen verwachten' naast play-by-play.

En dan heb je ook nog dingen als balans waar we nog niet alles vanaf weten. Je wilt ook niet de situatie krijgen waar iedereen altijd dezelfde loadouts gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 05-03-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Laatst online: 16:50

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Voor wie het nog niet heeft gelezen:

http://www.nutech.nl/game...ss-en-gratis-updates.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

"There are things that we want in the game that we didn't get to ship in the final game. So we'll add private matches and things like that for free."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:21
Zolang die season pass maar niet betekend dat je net als bij de recente battlefield een half spel aan het spelen bent als je geen premium hebt, ben ik verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
AerosPhere schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:15:
Zolang die season pass maar niet betekend dat je net als bij de recente battlefield een half spel aan het spelen bent als je geen premium hebt, ben ik verkocht!
Je mag er eigenlijk wel van uit gaan dat het zal gaan om mappacks. Ik vind het ook niks omdat het altijd de community opsplitst. En als Titanfall een franchise wordt, dan is de speeltijd die je kan besteden aan mappacks ook niet echt fantastisch (in tegenstelling tot expansions vroeger waarmee je nog een paar jaar mee voorruit kon en niet dat het volgende deel al het volgende jaar zou verschijnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Wel interessant, stats uit de beta:
http://www.gameranx.com/u...ealth-and-speed-revealed/

Prijs van de seasonpass ook bekend, 25 dollar:
http://mp1st.com/2014/03/...fall-season-pass-details/

[ Voor 27% gewijzigd door codex op 05-03-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dus het EA gezeik/money-cow is al begonnen nog voor de game uit is ... wonderfull -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 11:32
himlims_ schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:56:
dus het EA gezeik/money-cow is al begonnen nog voor de game uit is ... wonderfull -O-
Season pass is prima hoor. Goedkoper dan alles loskopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Er zitten 15 maps in en er komen er nog een aantal aan. Daar bovenop in totaal 3 packs van 10 euro per stuk of 25 euro voor alles vooraf. Geen idee hoeveel maps het zijn, maar stel dat het er 4 per keer zijn met nog wat wapens, titans, perks en/of story, dan lijkt me dat eigenlijk wel prima.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Dat is tegenwoordig normaal, niks met EA te maken.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Welkom in 2014 waar zo'n beetje elke grote ontwikkelaar/uitgever dit doet! :+
Jorrie schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:07:
[...]

Dat is tegenwoordig normaal, niks met EA te maken.
Mijn verbazing was groter geweest wanneer we alle maps gratis zouden krijgen.. :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 11:32
Volgens mij krijgt PvsZ gratis DLC, Is ook van EA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Het staat los van EA idd. Maar het kan idd tricky worden...hoe dan ook de private matches blijven wel bestaan :+

Nog een weekje, het aftellen gaat langzaam aan deze kant 8)7

Edit: IGN heeft een paar leuke afleveringen Let's Play om een beetje tijd mee te vullen > www.ign.com/videos/games/titanfall-xbox-one-20000422

[ Voor 30% gewijzigd door Sumerechny op 07-03-2014 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
Hype

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R20Wupe.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Whut? Available als in speelbaar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
Sumerechny schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:26:
[...]

Met een Koreaanse VPN zou het mogelijk moeten zijn. Daar wordt hij blijkbaar op de 11e gereleased, maar dan is het hier nog 10 maart, 4 uur 's middags.

Het is nog even afwachten of het daadwerkelijk werkt, maar bij andere games, zoals BF4, werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sumerechny schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 16:26:
[...]

vpn naar korea/india om de game als eerste te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
NoFearz schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:50:
En hier voor € 35.99 : http://www.go2arena.com/t...-key-preorder-global.html
En dit is géén Russische of Indische key ofzo. :)

Voor zover ik weet is de store ook te betrouwen: heb er enkele maanden geleden CoD BO2 key gekocht zonder problemen. En de shop reviews op Tweakers zijn ook goed.

Stiekem vraag ik me af hoeveel consolegamers voor deze game at release gaan betalen: ver het dubbele, niet? So much for "console gaming is cheaper". :+
De digital store prices zijn absurd hoog bij Sony en MS, en in de retail stores werkt men ook nog steeds het oude model uit de oertijd: 60 euro at release, en pas véél later pricedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54
Asgaro schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:04:
[...]

En hier voor € 35.99 : http://www.go2arena.com/t...-key-preorder-global.html
En dit is géén Russische of Indische key ofzo. :)

Voor zover ik weet is de store ook te betrouwen: heb er enkele maanden geleden CoD BO2 key gekocht zonder problemen. En de shop reviews op Tweakers zijn ook goed.

Stiekem vraag ik me af hoeveel consolegamers voor deze game at release gaan betalen: ver het dubbele, niet? So much for "console gaming is cheaper". :+
De digital store prices zijn absurd hoog bij Sony en MS, en in de retail stores werkt men ook nog steeds het oude model uit de oertijd: 60 euro at release, en pas véél later pricedrops.
X1 versie: Circa 44 euro digitaal via MS store USA.

Dus ja, console gaming is cheaper dan de vorige generaties :) Zeker voor de mensen die hun games niet 2e hands verkopen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik haal mijn keys vaak op Kinguin, 32,88:

http://www.kinguin.net/ca.../titanfall-ea-origin-key/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
uchiha tijntje schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 20:24:
[...]

X1 versie: Circa 44 euro digitaal via MS store USA.

Dus ja, console gaming is cheaper dan de vorige generaties :) Zeker voor de mensen die hun games niet 2e hands verkopen.
Hm, das best nog te doen dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Er zijn mensen die al kunnen spelen op de PC via een modified .exe
*snip*

Ik zelf heb het niet gedownload, dus downloaden op eigen risico!!

[ Voor 32% gewijzigd door BM op 08-03-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
naja gezien deze melding; https://twitter.com/VinceZampella/status/441830222480953344

ben ik maar aan het preloaden geslagen , wel een prima instelling van die gasten moet ik zeggen

alsnog natuurlijk wel op eigen risico, maar zou wel heeel lame zijn om mensen alsnog te bannen na zo'n bericht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Mijn preload is al klaar :)!

Ben ook al aan t spelen, thx voor de link 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door dannbla op 08-03-2014 10:56 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
En werkt die TitanfallEarly.exe , of ben je al je wachtwoorden kwijt ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Kojoottii schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 10:41:
naja gezien deze melding; https://twitter.com/VinceZampella/status/441830222480953344

ben ik maar aan het preloaden geslagen , wel een prima instelling van die gasten moet ik zeggen

alsnog natuurlijk wel op eigen risico, maar zou wel heeel lame zijn om mensen alsnog te bannen na zo'n bericht :P
Voor de duidelijkheid, dit is een reactie op consolespelers die Titanfall eerder uit de winkel hebben gekregen dan de release datum. Er is geen enkele bevestiging dat een modified exe file toegestaan is. Ik zou het in elk geval niet doen, modified files = kans op ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Zaken als aangepaste executables willen we hier niet zien. Posts daarover dus ook niet!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

spoiler alert; http://n4g.com/news/14697...e-leaked-from-xbox-one-pc
zien er wel smakelijk uit de maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
BM schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:13:
[modbreak]Zaken als aangepaste executables willen we hier niet zien. Posts daarover dus ook niet![/]
Waarom mogen er op de frontpage dan verhalen verschijnen over jailbreaken van smartphones?
Zit dat niet een beetje in dezelfde categorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
op de frontpage zie je geen links/downloads naar oplossingen, zal morgen wel artikeltje staan over dit gebeuren verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik TF wel of niet ga kopen. Ik vond het spel (tijdens de beta) op zich zeer vermakelijk maar ik denk dat het nieuwe er heel snel af zal zijn en dat het dan ook heel snel eentonig en saai gaat worden. Waar het voor mij ook van af hangt is of er wel of niet een pilot only game mode zal zijn. Misschien is het voor mij gewoon té casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54
Nog maar een paar daagjes! Ik ben pas woensdag in de gelegenheid om hem te kopen. Heb er veel zin in. Ben wel toe aan een nieuwe MP uitdaging na diverse teleurstellingen (CoD en BF4). Dit weekend die gratis demo geprobeerd van Ghost. Daar word je niet vrolijk van... In 1 potje meer lag gehad dan in de hele beta van Titanfall. https://onedrive.live.com...A&ithint=video%2c.mp4
Hetzelfde geldt voor BF4. Supergame, mits je geen last hebt van alle 100 irritante zaken, waaronder vaak verbindingsissues, waardoor het gewoon niet fatsoenlijk speelbaar is.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist via een USA VPN preload geactiveerd en game gedownload (50gig Oo).
Is nu aan het installen, en dan ram ik er de modified beta .exe overheen om te kijken of we vanuit Europe ook al kunnen titanfallen :)

Het preloaden via VPN is risico vrij, gaan spelen met de modified exe niet, maar fuck it, koop m 11 maart toch digitaal voor de xbone, ik neem de gok ^^

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:25:
Zojuist via een USA VPN preload geactiveerd en game gedownload (50gig Oo).
Is nu aan het installen, en dan ram ik er de modified beta .exe overheen om te kijken of we vanuit Europe ook al kunnen titanfallen :)

Het preloaden via VPN is risico vrij, gaan spelen met de modified exe niet, maar fuck it, koop m 11 maart toch digitaal voor de xbone, ik neem de gok ^^
Op Twitter zei hij toch dat het wel mocht?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Jorrie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 13:57:
[...]

Op Twitter zei hij toch dat het wel mocht?
Legale versie.

Gemodificeerde .exe is dat niet. :) Via VPN eerder spelen mag denk ik wel, maar EA doet daar soms moeilijk over of is dat alleen met aankopen?

https://twitter.com/VinceZampella/status/442367391960272896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Oké, goed om te weten. Dan doe ik het dus niet :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorrie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:19:
Oké, goed om te weten. Dan doe ik het dus niet :)
Jep, er zijn mensen die al een fysiek exemplaar early hebben ontvangen (met name voor de xbox one in de usa meen ik), daar had Vince het over.
Spelen met een modified exe is wel een risico.

Maar fuck it, het werkt wel (wel hoge lag op US servers). Net 1 potje gespeeld, lasting om lobby's te vinden, er zijn op de pc maar een handjevol mensen aan t spelen dus er moet maar net plek zijn, anders zit je minuten te wachten tot je niet alleen bent.

Ben in ieder geval al level 2... :o

edit: er is gewoon al een dude 'geprestiged' of hoe dat nu ook heet....wtf...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voor hoelang de content nog beschikbaar blijft; YouTube: MaskedGamer - geeft je goed beeld van titanfall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

West EU stroomt vol, prima te spelen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:04
Podver, ik dacht dat die 50Gig om te pre loaden een grapje was. Toch niet, haha. Had vanavond wel willen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Wanneer mogen de Koreanen officieel spelen? 10 maart toch? Maar hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
16:00 geloof ik.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobra177 NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:54
Net gekocht via Yuplay.ru voor nog geen 25 euro, de site is Russisch maar de key is region free. Net geactiveerd op Origin zonder problemen, staat gewoon bij dat de game ook in het engels is. Hopelijk gaat EA er geen probleem van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i5.minus.com/iR0wjQiBqYXr8.jpg

ga me prima vermaken vanaf vanavond :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Is er ook een pilot only game mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Cobra177 NL schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:48:
Net gekocht via Yuplay.ru voor nog geen 25 euro, de site is Russisch maar de key is region free. Net geactiveerd op Origin zonder problemen, staat gewoon bij dat de game ook in het engels is. Hopelijk gaat EA er geen probleem van maken.
Waarom zou EA er een probleem van maken?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobra177 NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-09 22:54
MrMistral schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:33:
[...]

Waarom zou EA er een probleem van maken?
Bij Diablo 3 hadden ze een paar dagen na de release een patch uitgebracht waardoor mensen die een key uit rusland hadden gekocht alleen nog maar in het russisch konden spelen, Simcity van hetzelfde. Ik denk trouwens niet dat dit hier het geval is aangezien de download van Titanfall alle talen bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:22
Ik heb mijn Russische Simcity altijd in z'n Engels kunnen spelen. Na elke patch even paar bestandjes vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:14:
Is er ook een pilot only game mode?
Er is een Pilot Hunter mode, maar weet niet zeker of dit zonder titans is (volgens mij wel). Nog niet geprobeerd, Hardpoint is veel te leuk atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Volgens mij was dat wel met Titans, meende het ergens gelezen te hebben.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Jorrie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:06:
Volgens mij was dat wel met Titans, meende het ergens gelezen te hebben.
Ja gewoon zoals Attrition volgens mij met bots en Titans, maar alleen pilot kills tellen mee.

En van degene die al spelen willen we natuurlijk weten hoe de stabiliteit is en dergelijke. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Ik ben wel benieuwd of je het uiterlijk van je pilot kan aanpassen. Niet alleen door een load-out te kiezen maar b.v. alleen de helm veranderen oid..

Dat is vast niet zo... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sumerechny schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:24:
Ik ben wel benieuwd of je het uiterlijk van je pilot kan aanpassen. Niet alleen door een load-out te kiezen maar b.v. alleen de helm veranderen oid..

Dat is vast niet zo... :-(
nope

zelfs simpelere dingen als renamen van 'Custom pilot 1' etc, of je titan, zit er om een of andere rede niet in :/
Zit nu dus heel de tijd te gokken wat voor setup ik ook alweer bij Custom Pilot 3 had (normaal geef ik die een naam: TDM, Hardpoint etc maar dat kan dus niet)

Spel is verder wel erg stabiel, terwijl je officieel nog niet uit is (zijn natuurlijk nog niet veel mensen aan het spelen, en ik meen dat ze heel t weekend en morgen nog servers up brengen langzaamaan).
Ziet er verder ook wel redelijk tot goed uit, lijkt nog ietsje gepolishder dan in de beta.
Het is geen supermooie game, maar alle sites die zeggen dat het 'awful' is, dat is echt heel overdreven.

Maar spelt lekkah!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Verandert je Pilot/Titan ook als je Prestiged?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:25:
[...]

nope

ook het renamen van 'Custom pilot 1' etc, of je titan, zit er om een of andere rede niet in :/

Spel is verder wel erg stabiel, terwijl je officieel nog niet uit is (zijn natuurlijk nog niet veel mensen aan het spelen, en ik meen dat ze heel t weekend en morgen nog servers up brengen langzaamaan).

Maar spelt lekkah!
Bummer...maar niet dramatisch. Bij de beta merkte ik het gebrek aan hernoemen van de classes ook idd. Verre van een ramp maar het was leuk geweest je eigen class-name toe te voegen. Mogelijk is de gratis updates de komende tijd? :)

Heb je de mogelijkheid een clan-tag oid te creëeren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Weet iemand of G2play.net or .co.nl al cdkey's uitleveren of doen ze dit pas op releasedag?

Ik had eerst via allcdkey.com een key gekocht, maar die willen je eerst bellen voor een bepaalde verificatie en allerlei andere informatie. Dat vond ik allemaal nergens voor nodig en zei dat ze die info niet van mij krijgen.

Ik heb nu een refund gevraagd, maar vanmiddag een uur in de chat gezeten met een aantal support medewerkers. Maar ze bleven maar hameren over het feit dat ze mij moesten bellen voor verificatie.
Dat vind ik zelf niet nodig en heb ik ook geen trek in. Dus inmiddels een paypal geschil aangemaakt, aangezien het er niet op lijkt dat ze mee willen werken.....

Ik zou op www.allcdkey.com dus geen key kopen..... veel te veel gedoe....

Weet iemand wel een betrouwbare normale cdkey site die inmiddels al cdkey's uitlevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon123 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:30:
Weet iemand of G2play.net or .co.nl al cdkey's uitleveren of doen ze dit pas op releasedag?

Ik had eerst via allcdkey.com een key gekocht, maar die willen je eerst bellen voor een bepaalde verificatie en allerlei andere informatie. Dat vond ik allemaal nergens voor nodig en zei dat ze die info niet van mij krijgen.

Ik heb nu een refund gevraagd, maar vanmiddag een uur in de chat gezeten met een aantal support medewerkers. Maar ze bleven maar hameren over het feit dat ze mij moesten bellen voor verificatie.
Dat vind ik zelf niet nodig en heb ik ook geen trek in. Dus inmiddels een paypal geschil aangemaakt, aangezien het er niet op lijkt dat ze mee willen werken.....

Ik zou op www.allcdkey.com dus geen key kopen..... veel te veel gedoe....

Weet iemand wel een betrouwbare normale cdkey site die inmiddels al cdkey's uitlevert?
direct2play.com
krijg je m gelijk, kan je vanavond nog spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sumerechny schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:29:
[...]

Bummer...maar niet dramatisch. Bij de beta merkte ik het gebrek aan hernoemen van de classes ook idd. Verre van een ramp maar het was leuk geweest je eigen class-name toe te voegen. Mogelijk is de gratis updates de komende tijd? :)

Heb je de mogelijkheid een clan-tag oid te creëeren dan?
nope, geen clan tag (ben door alle opties heengegaan, zit er volgens mij niet in nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:32:
[...]

nope, geen clan tag (ben door alle opties heengegaan, zit er volgens mij niet in nog)
Jammer. Ik ben benieuwd wat ze allemaal met de 'gratis DLC' bedoelen. Op IGN een stukje dat ze morgen een announcement maken over de toekomst van Titanfall. We zullen het wel zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:32:
[...]

direct2play.com
krijg je m gelijk, kan je vanavond nog spelen :)
Prijzig, als je dan toch op grijze sites koopt, kun je net zo goed voor 25 euro vanaf die russische site kopen.
Heb ik net gedaan, key kwam meteen in beeld en ben nu aan het preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een russische key is heel wat anders dan een gewone legit US key van een betrouwbare site, weet niet hoe je erbij komt dat direct2play een grijze site is...is zowat de bekendste/grootste retailer van online keys ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Beide keren zijn ze legit, en bij activatie kwam er gewoon english in beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Echt whats up met die telefoon verificatie.... Bij die direct2play moet dat nu ook..... Sites als g2play.net en kinguin heb je dit gezeur niet...... Maar oke whatever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Cobra177 NL schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:38:
[...]

Bij Diablo 3 hadden ze een paar dagen na de release een patch uitgebracht waardoor mensen die een key uit rusland hadden gekocht alleen nog maar in het russisch konden spelen, Simcity van hetzelfde. Ik denk trouwens niet dat dit hier het geval is aangezien de download van Titanfall alle talen bevat.
Aha! Nou, ik kijk nog even de kat uit de boom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
falcon123 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:47:
Echt whats up met die telefoon verificatie.... Bij die direct2play moet dat nu ook..... Sites als g2play.net en kinguin heb je dit gezeur niet...... Maar oke whatever....
Dat heb ik lang niet gehad. Geen verified paypal account ofzo?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:48:
[...]

Dat heb ik lang niet gehad. Geen verified paypal account ofzo?
Zover ik weet wel, Ik heb m'n paypal gelinked aan m'n bankrekening...
Paypal vroeg me laatst wel om telefoonnummer bevestiging ofzo...
Ik zo ok prima, maar het ontvangen van die code duurde zo lang, dat ik dat maar weer gestopt hebt en geklikt op herinner mij later.

Maar inmiddels mijn key ontvangen van direct2play :)
Mooi dat je ook een text kon laten sturen...

Ik snap ook niet echt waar die verificatie voor nodig is? Ik heb m'n betaling keurig gedaan via paypal, dan zou dit toch voldoende moeten zijn....

[ Voor 21% gewijzigd door falcon123 op 09-03-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
falcon123 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:50:
[...]

Zover ik weet wel, Ik heb m'n paypal gelinked aan m'n bankrekening...
Paypal vroeg me laatst wel om telefoonnummer bevestiging ofzo...
Ik zo ok prima, maar het ontvangen van die code duurde zo lang, dat ik dat maar weer gestopt hebt en geklikt op herinner mij later.

Maar inmiddels mijn key ontvangen van direct2play :)
Mooi dat je ook een text kon laten sturen...
Ik heb dat vroeger ook veel gehad. Krijg je zo'n chinees meisje aan de telefoon die je gegevens probeert te verifiëren :P
Net gekocht op die russische site en de key stond meteen na betaling in beeld.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:53:
[...]

Ik heb dat vroeger ook veel gehad. Krijg je zo'n chinees meisje aan de telefoon die je gegevens probeert te verifiëren :P
Net gekocht op die russische site en de key stond meteen na betaling in beeld.
En welke site was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Hier ook toch maar via de Russen :P Kan 'm volgens Origin echter pas vanaf morgen 18u preloaden, klopt dat?

[ Voor 7% gewijzigd door MrMistral op 09-03-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
MrMistral schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:11:
Hier ook toch maar via de Russen :P Kan 'm volgens Origin echter pas vanaf morgen 18u preloaden, klopt dat?
Even een VPN gebruiken en op een land instellen waar de release dinsdag is, dan kan je hem alvast preloaden :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jorrie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:12:
[...]

Even een VPN gebruiken en op een land instellen waar de release dinsdag is, dan kan je hem alvast preloaden :)
http://www.reddit.com/r/t...early_you_will_save_days/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Jorrie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:12:
[...]

Thnx thnx thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Lol wtf.... m'n Origin zit te trippen qua snelheid...

Had eerst via vpn preload gestart en daarna na paar honderd MB gedownload te hebben... weer uit gezet.
Volgens die guide @ reddit.

Alleen ik heb een 120mbit(UPC) verbinding, maar hij laat nu snelheden van 60-113 MB/sec zien..... Hij zei dr net dat die 17GB in 7 minuten binnen zou hebben...... Dit klopt toch niet? Meestal heb ik rond de 12-14 MB/sec

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 09-03-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Dat komt doordat origin aangeeft dat de download 50 GB is, dat is hij echter niet.
Zo nu en dan word er wat uitgepakt, en dan geeft origin ineens een hogere snelheid aan dan je isp aan kan.

De uiteindelijke download is ~20 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
unfor schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:44:
Dat komt doordat origin aangeeft dat de download 50 GB is, dat is hij echter niet.
Zo nu en dan word er wat uitgepakt, en dan geeft origin ineens een hogere snelheid aan dan je isp aan kan.

De uiteindelijke download is ~20 GB.
Ok dan bijzonder... Ik dacht al wtf... Dit kan echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Met de beta haalde ik snelheden van 80MB/s, niet helemaal accuraat :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kun je 'shrapnel charges' op een friendly titan plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Aan de early bird PC gamers, vertel me alsjeblieft dat de release build van Titanfall net zo goed of beter is als de beta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Lol, de reden dat het spel zo groot is heeft te maken dat de audio in alle talen wordt meegeleverd:
https://twitter.com/DKo5/status/442837510537084929
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:54:
Aan de early bird PC gamers, vertel me alsjeblieft dat de release build van Titanfall net zo goed of beter is als de beta. :)
Ik zag dit op reddit: http://www.reddit.com/r/t...far_playing_titanfall_pc/

[ Voor 54% gewijzigd door codex op 10-03-2014 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
reemprive schreef op maandag 10 maart 2014 @ 07:16:
Lol, de reden dat het spel zo groot is heeft te maken dat de audio in alle talen wordt meegeleverd:
https://twitter.com/DKo5/status/442837510537084929

[...]

Ik zag dit op reddit: http://www.reddit.com/r/t...far_playing_titanfall_pc/
Ik vond het al lang duren met het Audio gedeelte. Klopte dat wel dus.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:58
Ik heb hem afgelopen zaterdag bij G2Play gepre-ordered voor de PC, nog geen key ontvangen maar dat zal komende dagen wel gebeuren. Hoop dat ik hem dan vast kan preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is het denk je aankomende nacht al te spelen vanaf 00:00 uur (PC) ?
Of is de release tijd later op de dag

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ricmaniac schreef op maandag 10 maart 2014 @ 08:44:
Is het denk je aankomende nacht al te spelen vanaf 00:00 uur (PC) ?
Of is de release tijd later op de dag
16:00 als je een VPN gebruikt (Korea).

Star Citizen

Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste