Tot dusverre erg tevreden met Mavericks. Ik had wel een paar kleine issues:
1. Mijn Vagrant omgevingen gingen stuk. Dit bleek specifiek stuk te gaan op Virtualbox machines met host-only networking, wat weer veroorzaakt werd door een bug in Virtualbox 4.2.18. Die versie maakt namelijk nog gebruik van StartupItems om e.e.a. te starten bij het booten, maar Mavericks heeft StartupItems eindelijk niet meer. Het is immers ook al 8 jaar deprecated

Wat dan wel vervelend is, is dat Virtualbox niet via een update-notify meldt dat 4.3.x allang uit is. Die moet je dus even zelf downloaden. Daarna werkt alles weer goed
2. Dankzij iCloud Keychain had ik ineens al mijn zakelijke mailaccounts ook op mijn privé machine. Dat was niet helemaal de bedoeling Apple
3. Ik had voorheen een simpel script waarmee ik de wallpaper voor alle monitoren en spaces tegelijk kon instellen. Dat werkt niet meer helaas.
Vraag heeft iemand een idee hoe je in Mavericks álle wallpapers tegelijk kunt veranderen? Dat hele 'aparte wallpapers per space/monitor' vind ik nl niet nodig
4. Voorheen kon je het dock naar '2d modus' zetten met een simpel defaults command. Ook dat werkt niet meer. Nu heb ik mijn dock standaard verborgen staan, maar ik vind dat 3d dock nog steeds helemaal niets

Een iOS7-achtig dock zou me beter bevallen.
Vraag heeft iemand een idee hoe je in Mavericks het dock naar 'no-glass' mode gooit?