Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-10 23:42

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Deem schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:54:
Als ik een een alcoholshotje zou moeten drinken voor iedere "iOS 7 is nog betaaaaah..."-uitspraak die hier voorbij komt, dan lag ik allang in het ziekenhuis aan de maagpomp. 8)7
Misschien moet je het dan eens in de topic titel opnemen? ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:22
Da fuck? Niet meer mogelijk om in Safari een word doc op een site te openen zoals in voorgaande iOS versies? Krijgt nu de vraag met welke app je wil openen. Best irritant zeg.

/edit
Wacht ff. Op de 4S van mijn vriendin met 6.1.3 doet die pagina het ook op die manier. Ligt misschien aan de website. Verder testen :)

[ Voor 29% gewijzigd door UltraSub op 27-06-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-10 14:05

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Iemand er ook last van dat de camera app steeds crashed als ik hem open. Vrij irritant, begrijp dat veel apps niet werken maar de camera app is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:05
Dw1-nl schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:18:
Iemand er ook last van dat de camera app steeds crashed als ik hem open. Vrij irritant, begrijp dat veel apps niet werken maar de camera app is wel vervelend.
Same here. Reboot lost het bij mij vaak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 14:27
Nog een storende bug: Wanneer een animatie eindigt, kan je niet direct aanraken wat je wil aanraken. Open bv een map en probeer direct een app te openen, dit lukt niet direct. Het duurt nog een fractie van een seconde voor het scherm reageert op touch input. Na een tijdje wordt dit wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dat is precies wat ik al een paar keer heb gezegd, die animaties duren te lang. Erg irritant. Zorgt ervoor dat de telefoon veel langzamer voelt dan hij is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 13:23
iPad 3 op iOS7 beta 2 is net gecrashed, komt niet meer door de boot, gaf ook een iCloud probleem voordat ik hem herstartte. Nu terug downgraden naar 6.1.3, hopen dat hij wel weer door de boot komt... :( iPhone 4S met iOS7 Beta 2 ook wel meer reboots dan in Beta 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pipita
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 14:25
Vanaf vandaag ook maar eens iOS 7 erop geknald. Vanaf het moment dat ik de tijd probeerde te veranderen heb ik mijn iPhone 5 niet meer werkend gekregen. Hij gaat nog aan, laad het Apple logo en blijft vervolgens hangen op een donkerblauw scherm, hierna start hij weer opnieuw op. iOS7 eropnieuw opzetten helpt niet (hij geeft wel weer een laadbalk aan onder het apple logo, tijdens de installatie.) Hoe zet ik mij iPhone nu terug naar iOS 6.1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:29
Pipita schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:20:
Vanaf vandaag ook maar eens iOS 7 erop geknald. Vanaf het moment dat ik de tijd probeerde te veranderen heb ik mijn iPhone 5 niet meer werkend gekregen. Hij gaat nog aan, laad het Apple logo en blijft vervolgens hangen op een donkerblauw scherm, hierna start hij weer opnieuw op. iOS7 eropnieuw opzetten helpt niet (hij geeft wel weer een laadbalk aan onder het apple logo, tijdens de installatie.) Hoe zet ik mij iPhone nu terug naar iOS 6.1.4?
De 6.1.4 firmware downloaden en dan command+klik (ctrl+klik op windows) op herstel/restore in iTunes, dan het .ipsw bestand dat je gedownload hebt aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat al niet weet, waarom begin je dan in hemelsnaam aan een beta? Dit soort dingen kun je verwachten en weten hoe je kunt herstellen en/of downgraden lijkt mij dan wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:11

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik begin mij langzamerhand een beetje te storen aan de mentaliteit die hier hangt, het gezeur om het feit dat beta`s alleen voor dev`s zijn, dat je niet moet klagen dat het bugs heeft en ga zo maar door.

Volgens mij zijn we allemaal tweakers die fanatiek zijn met het volgen van ontwikkelingen, de èèn is daar verder in dan de ander. Laten we het nou gezellig houden en mekaar helpen en ervaringen delen, daar is tweakers en dit forum immers voor toch?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:08
Idd...
Beta 2 op iPhone 5 crasht hier aanmerkelijk minder dan b1.
Camera doet t ook prima.

Voor dat geklooi met die kalender heb ik nu appje gedownload, blijkt nog handiger dan de ingebouwde ook: Week Calendar.

Gebrek aan bookmarkbar op iPad Mini opgelost door iCab te gebruiken. Komt aardig in de buurt van Safari.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier op 1phone 5 beta 2 geinstalleerd en helemaal nergens last van .
Alles draait beter als op beta1 logisch.
Mensen die niet weten waar ze aan beginnen doe het dan ook niet.
W88 geduldig tot september .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
MetaFrame schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 07:25:
Ik begin mij langzamerhand een beetje te storen aan de mentaliteit die hier hangt, het gezeur om het feit dat beta`s alleen voor dev`s zijn, dat je niet moet klagen dat het bugs heeft en ga zo maar door.

Volgens mij zijn we allemaal tweakers die fanatiek zijn met het volgen van ontwikkelingen, de èèn is daar verder in dan de ander. Laten we het nou gezellig houden en mekaar helpen en ervaringen delen, daar is tweakers en dit forum immers voor toch?
Volledig mee eens. Ik stoor me er af en toe ook wel een beetje aan. Als je een lijstje met bugs noemt, standaard al erbij zeggen: "ja, ik weet dat het een beta is", om de reacties voor te zijn.

Maar ik zie hier ook dingen langs komen waarvan ik inderdaad denk, waarom begin je er in godsnaam aan. Zoals mensen die niet weten wat DFU/recovery mode is, hoe ze terug kunnen, en hoe ze basis dingen oplossen. Dat zijn de mensen waarom Apple UDID's geregistreerd wil zien om het moeilijker te maken de betas te draaien. Want dat zijn ook de mensen waar Apple last van heeft door slechte berichtgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 08:41:
[...]

Volledig mee eens. Ik stoor me er af en toe ook wel een beetje aan. Als je een lijstje met bugs noemt, standaard al erbij zeggen: "ja, ik weet dat het een beta is", om de reacties voor te zijn.

Maar ik zie hier ook dingen langs komen waarvan ik inderdaad denk, waarom begin je er in godsnaam aan. Zoals mensen die niet weten wat DFU/recovery mode is, hoe ze terug kunnen, en hoe ze basis dingen oplossen. Dat zijn de mensen waarom Apple UDID's geregistreerd wil zien om het moeilijker te maken de betas te draaien. Want dat zijn ook de mensen waar Apple last van heeft door slechte berichtgeving.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Voor de duidelijkheid, ik ben zelf ook geen dev. Dus mijn post was zeker niet een aanval op niet dev's. Ikzelf vind het leuk om te kijken en ervaren hoe iOS 7 werkt, maar wel met alle ongemakken van dien ingecalculeerd. Dus ik wist van tevoren waar ik tegenaan zou kunnen lopen.

Tuurlijk zijn we er ook om elkaar te helpen, maar dit soort basisdingen hoor je gewoon onder de knie te hebben als je aan een beta wil beginnen.

Het was ook de eerste post van de tweaker waar ik op reageerde. Zegt op zich niet zoveel ik kom hier ook al jaren om mee te lezen en ben ook nog niet zolang geregistreerd maar lees wel regelmatig reacties dat eigen inzet hier een eerste vereiste is. Logisch hoor daar niet van. DFU/restore procedures zijn zo op te zoeken via diverse topics en google dus ook vandaar mijn vorige reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:44
HomeSharing is nog niet helemaal lekker in beta 2. In de eerste beta werkte het totaal niet, dus er is nog hoop. In iOS6 en lager werkte het ook niet altijd helemaal sjofel. In beta 2 wil in ieder geval de library wel laden, maar nummers spelen niet af en vervolgens is de hele GUI naar de haaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij laadt de bibliotheek nog steeds niet in beta 2. Ik krijg de melding dat thuisdeling niet ingeschakeld kan worden als ik de bibliotheek selecteer. Hij ziet hem dus wel maar kan niet verbinden. Thuisdeling staat wel gewoon ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
pictogram schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:47:
iOS 7 betá 2, prachtig allemaal, behalve de feature dat je met hoofdbewegingen je device mag besturen.

Het lot treft mij dat ik op het werk aanwezig ben en bezig was met het ontdekken van alle nieuwe instellingen, de feature in heb geschakeld en nu niet meer uitgeschakeld krijg, goed, let me google that for you, zeker 3/4 resultaten maar die zijn, je raad het al, geblokkeerd op de werkomgeving.

Is er iemand zo vriendelijk mij in een reactie te zeggen hoe ik het makkelijkste deze feature uit krijg? Ik heb zelf al de iPhone opnieuw laten booten, softwarematig met de gestures en hardwarematig dmv power en homebutton, maar beide gaven geen oplossing.

Ik ben diegene zeer erkentelijk en bij voorbaat dank!
Hahahaha...ik had precies hetzelfde op werk, maar heb hem op een gegeven moment via mijn MBP maar een restore gegeven :P

Ik ook zoeken hoe ik het weer moest uitschakelen...wat een ellende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:23
Hier ook IOS 7 Beta 2 sinds vandaag op een iPhone 4s en eerlijk gezegd geen problemen. Tot nu toe geen app die niet werkt en de snelheid van de interface lijkt bij mij zelfs wel sneller dan IOS 6.1.3. Ook nog geen reboot gehad. Na de installatie heb ik mijn reservekopie teruggezet.

Nu afwachten of de batterij het een beetje wil volhouden.. Bedieningspaneel is in ieder geval geniaal om Bluetooth, Wifi, etc. aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 15:27
Nu ik beta 2 heb draaien lijkt het echt alsof mijn telefoon het vele malen langer volhoud dan beta 1 of ios 6.. hij lijkt niet leeg te krijgen! ben benieuwd of andere dit ook ervaren!?

Staat nu op 12 uur en 30 minuten standby, 3 uur en 20 minuten gebruik en heb nog 80% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:25

BioHazard

*\o/*

Nano2009 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:33:
Nu ik beta 2 heb draaien lijkt het echt alsof mijn telefoon het vele malen langer volhoud dan beta 1 of ios 6.. hij lijkt niet leeg te krijgen! ben benieuwd of andere dit ook ervaren!?

Staat nu op 12 uur en 30 minuten standby, 3 uur en 20 minuten gebruik en heb nog 80% over.
Check, ik heb een zelfde ervaring, en mijn vader ook. Ik heb een 5 en mijn vader een 4S.

[ Voor 3% gewijzigd door BioHazard op 28-06-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Damn, als die batterijduur klopt voor de beta, dat belooft veel goeds voor de release ! Dat leder en vilt renderen kostte teveel cycles zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:04
Reb87 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:32:
Is er een mogelijkheid om de stipjes onder dagen dat je afspraken hebt aan te zetten in de agenda? Ik zie graag in één opslag op welke dagen van de maand ik een afspraak heb staan. :) Het lijkt er echter op dat dit niet meer mogelijk is in iOS7? :'(

Dit bedoel ik: http://tinyurl.com/oglhqxo
Ik mag hopen dat dit nog wel terug komt. Ik zie ook graag in een opslag of ik op een dag al iets heb.

Is het niet mogelijk om dit als tip of verbeterpunt door te geven aan Apple?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Laatst online: 13-09 20:58
Dit gaat Apple er zeker weer terug instoppen, anders heeft de maandweergave totaal geen nut (anders dan een afspraak toevoegen). Wellicht is Apple nog iets leuks van plan met de jaar weergaves.

[ Voor 35% gewijzigd door j-phone op 28-06-2013 20:41 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 21:43
BioHazard schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:34:
[...]

Check, ik heb een zelfde ervaring, en mijn vader ook. Ik heb een 5 en mijn vader een 4S.
Was dit na een clean install? Of heb je geupdate over je vorige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bleef een iPhone 4 van een vriend met iOS7 Beta 2 constant trillen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
Ben op het moment iOS6 er maar weer aan het opzetten, de nieuwe beta was alles behalve werkbaar gek genoeg. Na de OTA update was het echt niks, continu crashen dus maar even herstelt en totaal schoon begonnen maar het blijft enorm buggy. Wat gek is, want bij beta1 had ik eigenlijk niet veel problemen.

Enigste apps die ik had draaien waren Whatsapp en Facebook, facebook was amper te gebruiken en whatsapp crashte ook om de haverklap. Ik wacht nog maar even tot de volgende beta, misschien dat dat wat werkbaarder word. Jammer want als het niet crashte vond ik het zeker een verbetering tegenover iOS6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Bassie90 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 22:44:
[...]

Was dit na een clean install? Of heb je geupdate over je vorige versie?
We hebben beide een OTA update gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:08
iOS7 is dan ook niet gemaakt voor je gewone iPhone, maar juist om je eigen apps te testen. Daarbij heb ik voor de rest geen problemen met apps op beta 2. Werkt allemaal zeer stabiel.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Misschien bijzetten waarop?
Op iPad mini is het hier een groot crashfest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 19:57
Fietsbel schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:17:
[...]

Je schakelt die feature uit door 3 of 4 keer op de homeknop te drukken.
Ohw en voor je het niet wist, die feature is er voor mindervalide mensen, niet bedoeld voor normaal gebruik. Voor die doelgroep is het dus wel prachtig....
Ik neem aan dat het dan een Accessibility feature is, die in dat menu ook uit te schakelen moet zijn, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berke84
  • Registratie: November 2008
Ben hier iOS7 op een iPhone5 aan het zetten, leek vlot te verlopen, echter lijkt ie nu vast te hangen in de updateprocedure. Op het display blijft ie gewoon vooraan de balk vast hangen sinds een uurtje nu.

Aangezien vorige updates veel minder tijd kosten ga ik ervanuit dat ie hangt? Heeft het nog zin om em eraan te laten hangen of zal ik em maar terug naar 6.1.4 restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ook een leuke gehad: iPhone 5; opeens kon ik m niet meer unlocken. Batterij op 15% ofzo. Aan de lader gehangen en na een dik half uur opeens een bliep-bliep, en hij deed het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
ElayZ schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:55:
iOS 7 B2 sinds moment van uitkomen in gebruik gehad. Maar ik ga hem nu weer terug zetten naar 6.1.3 want ik vind het nog te slecht werken op mijn 4S.

Mijn ervaringen:

Diverse issues gemerkt afgelopen dagen waarvan de voornaamste:
- Overall traag, trage respons bij indrukken knoppen etc.
- Met grote regelmaat apps die eruit knallen, vooral Safari is een ramp.
- Batterij loopt leeg als een dolle terwijl ik de tel weinig gebruikt had die dag. (8:30 uit stekker, 100% > 16:30: 0%)

Ik heb overigens een clean install gedaan en niet geprobeerd backups terug te zetten enz.
Heel herkenbaar dit. Op mijn iPhone 4S staat inmiddels ook weer 6.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:12
Klopt het dat jullie ook geen Apps kunnen openen met Siri? Alleen de Apps die ee standaard op staan doen het wel. Anders krijg ik de melding dat die app niet op de telefoon staat.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Laatst online: 05-10 20:46
Is er al bekend wanneer Beta3 komt ? heb met beta2 veel meer crashes dan beta1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

LightStar schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:30:
Is er al bekend wanneer Beta3 komt ? heb met beta2 veel meer crashes dan beta1
Ik las ergens maandag 8 juli...

Meerdere bronnen, maar ondere andere: http://www.knowyourmobile...ta-3-be-released-july-8th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Zou iemand dat voor mij even willen testen? Of je Facebook kunnen openen via siri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Kuhr89 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:25:
Zou iemand dat voor mij even willen testen? Of je Facebook kunnen openen via siri.
Siri: "I'm really sorry about this, but I can't take any requests right now. Please try again in a little while."
Lijkt er dus op dat het tijdelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
MyNameIs schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:42:
[...]

Siri: "I'm really sorry about this, but I can't take any requests right now. Please try again in a little while."
Lijkt er dus op dat het tijdelijk is :)
Kan het gewoon openen via Siri. Had vanmiddag ook problemen met Siri in combinatie met commando's, was gewoon tijdelijk niet beschikbaar.

Enfin, had vandaag een mooie rit van 460km op de planning staan. Ik dacht, laat ik iDrive even voor wat het is en ik gebruik Kaarten in combinatie met navigatie. Ik heb drie keer m'n i5 moeten cold booten voordat ik überhaupt een stem had. Daarnaast bleek ie mijn huidige locatie totaal ergens anders te hebben waar ik nog nooit was geweest of had opgezocht. En het was maar goed dat ik de route gewoon kende, want opeens begon ie tien minuten achter te lopen met de stemnavigatie. Dat werkt nog niet helemaal soepel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ah oke. Ik zal het straks nog eens proberen. Native apps gaat namelijk wel. Maar Twitter of Facebook gaf hij bij mij inderdaad diezelfde melding.

Toch is dat af en toe wel handig. Ik gebruik het in de auto best regelmatig om Flitsmeister te openen. Dan kan ik in 1 oogopslag zien of er ergens files of flitsers staan..

Update: Bij mij geeft hij een andere melding: Namelijk dat deze app niet op mijn telefoon staat...
Heb de app er net afgegooid om te kijken wat hij dan doet als ik hem er opnieuw opzet. Dan doet hij het dus wel.. Het lijkt net alsnof hij mijn apps dus niet herkent, tenzij ik ze er nu allemaal af ga gooien en er opnieuw op ga zetten..

Vreemd haha...

[ Voor 35% gewijzigd door Kuhr89 op 03-07-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:54
Ik draai beta 2, en gister reageerde m'n scherm niet meer op aanrakingen. Dan hou je weinig telefoon over..

Uiteindelijk hersteld en toen reageerde het scherm gelukkig weer! Meer mensen die hier last van hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
mikeelroy schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:24:
Ik draai beta 2, en gister reageerde m'n scherm niet meer op aanrakingen. Dan hou je weinig telefoon over..

Uiteindelijk hersteld en toen reageerde het scherm gelukkig weer! Meer mensen die hier last van hebben gehad?
Yep, 2 dagen geleden had ik precies hetzelfde. Aan en uit zetten kon. Alleen met de uitknop ingedrukt en vervolgens sliden werkte niet. Ook ontgrendelen werkte niet.

Ik had al zoiets gelezen, dus dacht ik ga hem ook maar eens herstellen. Met dat ik mijn telefoon op mijn laptop aangesloten had en de beta opnieuw probeerde te downloaden startte mijn telefoon opeens op zonder enige actie ondernomen te hebben. Nadat hij opnieuw opgestart was deed hij het weer. Erg vreemd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik had hetzelfde met niet reagerend scherm. Keer of 3 gehad deze week. Na een half uurtje werkte het spontaan weer. Aan en uitzetten haalde niks uit. Geen idee waarom het weer werkte. Laatste keer hield ik home knop een paar sec ingedrukt zodat hij voice control activeert en toen was ie vrij snel weer terug naar werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Een gebarsten scherm ziet er onder iOS7 niet beter uit. :'( M'n mail applicatie is trouwens ook flink naar de maan, zoeken werkt niet. Hij blijft hangen bij een foutmelding, conversaties opent ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ben ik de enige die de weer app in notificatie scherm mist? :( Hopelijk komt ie terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viresh87
  • Laatst online: 03-10 13:42
Hoi,

Weet iemand waarom ik panorama's fotoalbum niet zie als ik een wallpaper wil instellen? Wil graag een panaroma foto als wallpaper instellen.

Ik de panaroma foto's wel in het mapje panaroma's bij ''Foto's'' staan.

Draai beta 2.

Bedankt alvast jongens!

[ Voor 8% gewijzigd door Viresh87 op 06-07-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Viresh87 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 10:56:
Hoi,

Weet iemand waarom ik panorama's fotoalbum niet zie als ik een wallpaper wil instellen? Wil graag een panaroma foto als wallpaper instellen.

Ik zie hem wel bij ''Foto's'' staan.

Draai beta 2.

Bedankt alvast jongens!
Is het ook wel een panorama foto?
Zelf draai ik ook Beta twee en hier maakt hij netjes een onderscheid als zijnde een nieuwe map.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viresh87
  • Laatst online: 03-10 13:42
Famous schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 10:58:
[...]

Is het ook wel een panorama foto?
Zelf draai ik ook Beta twee en hier maakt hij netjes een onderscheid als zijnde een nieuwe map.
Jup, ik zie ze ook in het mapje panaroma's foto's staan. Maar als ik ze als wallpaper wil instellen, dan zie heel het mapje panaroma's foto's niet staan. Echt vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Viresh87 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 11:06:
[...]

Jup, ik zie ze ook in het mapje panaroma's foto's staan. Maar als ik ze als wallpaper wil instellen, dan zie heel het mapje panaroma's foto's niet staan. Echt vreemd!
Dit heeft toch geen meerwaarde, wanneer je de afbeelding zo instelt dat alles zichtbaar moet zijn is het heel klein.
of je wil inzoomen op een tepel :o

Maargoed; Je gaat naar de foto in de panorama map, kies de foto welke je wil, links onder op een soort van upload knop, swipe van rechts naar links, kies de optie "gebruik als achtergrond".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Famous schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 11:21:
[...]
Dit heeft toch geen meerwaarde, wanneer je de afbeelding zo instelt dat alles zichtbaar moet zijn is het heel klein.
of je wil inzoomen op een tepel :o
Panoramafoto kan je op je lockscreen van links naar rechts bekijken door je telefoon te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

matthijst schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 11:35:
[...]

Panoramafoto kan je op je lockscreen van links naar rechts bekijken door je telefoon te bewegen.
Oeps, even vergeten.
Heb dit namelijk uitgezet gezien ik mijn scherm veel aan heb, scheelt merkwaardig in de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40
Ik vind iedereen hier bijzonder positief over de stand-by tijd van de iPhone 5 i.c.m. iOS 7. Mijn collega's en ik hebben heel andere ervaringen. Je kunt bij normaal gebruik bijna geen dag meer zonder bijladen doen. Facebook blijkt de accu ook leeg te trekken. Sinds het verwijderen van deze app, gaat het al een stukje beter. Hoogstwaarschijnlijk wordt het sneller leegtrekken van de accu daarnaast veroorzaakt door de logs die Apple naar zichzelf verstuurd. In de uiteindelijke stable versie van iOS 7 zal dit dus beter gaan.

Verder behoorlijk veel crashes sinds beta 2;
- Agenda crasht als je vanuit maand naar jaaroverzicht wilt gaan
- Zoeken binnen de "sent items" map in de mail app niet mogelijk (IMAP) > crash
- Safari blokkeert regelmatig bij bezoek diverse websites
- Invoerveld bij WhatsApp verdwijnt regelmatig (ligt mogelijk aan de app zelf)
- Random crashes bij multitasken

Er is nog voldoende tijd voor Apple, toch hoop ik dat de beta versie 3 (die maandag a.s. wordt verwacht) een deel van de bovenstaande problemen alvast oplost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
Msi92 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 10:48:
Ben ik de enige die de weer app in notificatie scherm mist? :( Hopelijk komt ie terug
Ik mis hem ook maar er staat wel een weer melding tussen hoor, alleen dan in tekst en voor de moment dat je het bekijkt (dus niet vor de volgende 5 dagen zoals het bij iOS6 het geval is).
Dan staat er wel eens dat het een "winderig" weer is :D

@NokiaFan: het is ook een beta maar bij mij merk ik dat de accu in stand-by heel lang meegaat.

Maargoed, even terzijde ik heb iOS 7 gezet op de iPhone 4 van mijn oom (again) dus weer lekker testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:35:
Ik had hetzelfde met niet reagerend scherm. Keer of 3 gehad deze week. Na een half uurtje werkte het spontaan weer. Aan en uitzetten haalde niks uit. Geen idee waarom het weer werkte. Laatste keer hield ik home knop een paar sec ingedrukt zodat hij voice control activeert en toen was ie vrij snel weer terug naar werkend.
Ik heb precies hetzelfde en dacht al dat het aan de <20% batterij lag. Daar even op gegoogled en voila:
Critical iOS 7 Bug Prevents Touchscreen Input on 20% Battery – Video

While iOS 7 is admittedly a beta-grade piece of software, one nasty glitch prevents access to the Home screen if the battery is at 20% charge level or below.

Discovered (or at least showcased) by user Sergey Romanov, the bug is deemed critical and has been captured on film.

The steps to reproduce the flaw are: 1. discharge the battery of iPhone to less than 20%; 2. power off the iPhone; 3. switch on the iPhone and wait for the weak-battery notification; 4. try to unlock the screen.

Sergey mentions in the description of his video that he used a 16GB iPhone 4 to demonstrate the bug.

Not to offend anyone who still uses an iPhone 4, but Sergey’s footage adds more confirmation that Apple’s 2010 smartphone is having a really hard time coping with the processor / RAM demands of iOS 7.

The Cupertino giant will undoubtedly address this flaw in a future beta release of iOS 7.
Bron: http://news.softpedia.com...attery-Video-365833.shtml

Staat een tip onder om het te voorkomen die ik nog niet heb uitgeprobeerd, maar wel +1 krijgt door iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Iemand enig idee hoe laat beta 3 te downloaden is vandaag (als de geruchten kloppen dat ie 8 juli uit komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Msi92 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:14:
Iemand enig idee hoe laat beta 3 te downloaden is vandaag (als de geruchten kloppen dat ie 8 juli uit komt)
Nope, als dit zo is dan zullen sites als 9to5mac en MacRumors dat wel communiceren (die weten dat vaak wel als een van de eersten). Tot die tijd blijft het nog even gissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
19:00 altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede tweakerz

Ik draai ook beta 2 en sinds gister denk mij iphone 5 constant dat me koptelefoon is aangesloten. Ik heb al 20 keer dat stekkertje erin en eruit gedaan en met een wattestaafje. Ook een harde reset heb ik gedaan. Kan dat software matig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:11:
Beste mede tweakerz

Ik draai ook beta 2 en sinds gister denk mij iphone 5 constant dat me koptelefoon is aangesloten. Ik heb al 20 keer dat stekkertje erin en eruit gedaan en met een wattestaafje. Ook een harde reset heb ik gedaan. Kan dat software matig zijn?
Kan heel goed. Wat gebeurt er als je hem een harde reset geeft?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft helaas niet geholpen word maar even langs de winkel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:09
Je kan toch gewoon 6.1.4 er terug opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 23:20
Beta 3 staat online, (iphone 4s)

release notes zijn te vinden op de website van apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
'Schuif om te ontgrendelen' :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Volgens gebruikers op Macrumors kan je afspraken weer zien in de maand view van de kalender, yay :)

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:17
Iemand die me kan vertellen of er al iets is gedaan aan de animaties in de nieuwste beta?
Dan bedoel ik echt de UI animatie (bijv klikken op een map of homebutton). Het probleem hiermee is dat je niet ff snel wat kan openen itt op iOS6.
Ik gebruik een iPhone 5, dus traag moet t niet zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door RnB op 08-07-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
RnB schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:53:
Iemand die me kan vertellen of er al iets is gedaan aan de animaties in de nieuwste beta?
Dan bedoel ik echt de UI animatie (bijv klikken op een map of homebutton). Het probleem hiermee is dat je niet ff snel wat kan openen itt op iOS6.
Ik gebruik een iPhone 5, dus traag moet t niet zijn.
Mijn homebutton is naar de haaien op m'n 5 op dit moment, dus daar kan ik je niets over zeggen. Qua openen van folders zit dat moment van niet reageren er nog steeds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik moest er om lachen, klinkt belachelijk in mijn ogen, schuiven kun je iets, en dat iets is weg in iOS7 dus swipe om te ontgrendelen klinkt beter.
j-phone schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:44:
Volgens gebruikers op Macrumors kan je afspraken weer zien in de maand view van de kalender, yay :)
Thank God, ook net opgemerkt en ik ben blij dat dat terug is.

Dus op iPhone 4, buiten de animaties is iOS7 heerlijk soepel bijna net als iOS6 maar bij aniematies is hij iets trager, het is irritant maar valt reuze mee vergeleken bij iOS7 beta 1 en 2, echter is het bij switchen tussen tabs in Safari nog steeds een slideshow en niet een heerlijk soepele ervaring net als op iPhone 4S en 5 :(

Trouwens, het bliksemstichtje is niet meer geanimeerd bij het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 16:01
Snelheidvergelijkingsvideo tussen IOS 7 Beta op de 5 en 4:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
We zitten al op beta 3 :?

Een video over beta 2 heeft niet echt nut meer dan.

[ Voor 51% gewijzigd door j-phone op 08-07-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 23:20
Zie ook 9to5Mac voor kleine opsomming van nieuwe / aangepaste functies in beta 3.
http://9to5mac.com/2013/0...uch-seeded-to-developers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
j-phone schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:44:
Nee, je ziet alleen die stipjes, maar als je erop klikt opent ie nog steeds die kutdagview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Pff net even paar apps geopend op mijn 4, nu is alles heel traag en dat begrijp ik wel maar het ligt niet aan het RAM geheugen, de 4S heeft ook 512mb en daar loopt het soepel, ik ben gewoon verbaast dat iedere iOS voor de iPhone 3GS en 4 lekker soepel liep (op de 3GS loopt iOS6 niet super soepel maar het verschil tussen iOS 5 en 6 op de 3GS qua snelheid is niet zo dramatisch hoog als tussen iOS6 en iOS7 op de iPhone 4).

Ik ga in ieder geval mijn blobs opslaan als iOS7 uitkomt, maar ik moet eerlijk wezen dat het nu na 3 betas weinig goed te voorspellen valt voor de 4, en ik blijf het herhalen Apple haal die animaties weg op de 4 of doe er wat aan, ik heb zoveel jailbreaks op iPhone 4 gezien met iOS6 en sommige hebben zelfs zwaardere animaties en toch loopt het allemaal lekker soepel op de 4, volgens mij doet Apple dit gewoon express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
De Agenda en de Mail App zijn in ieder geval aangepakt.
Geen crashes voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik had net in de agenda juist wel gelijk een crash.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:04

Maxow

Hidden Sound System

Jep, hier ook. Wat rondklikken per dag en vervolgens het maandoverzicht openen levert bij mij telkens een crash op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Het openen van het maandoverzicht geeft inderdaad de crash. Ach ja, op naar beta 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
carpebios schreef op maandag 08 juli 2013 @ 20:19:
Het openen van het maandoverzicht geeft inderdaad de crash. Ach ja, op naar beta 4 :)
Grappig, dit ging juist mis in beta 2 bij mij, maar lijkt nu opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:18

rammes

koekebakker 1e klas

maandoverzicht gaat hier goed. IPadmini

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Altijd fijna na beta 3 je telefoon niet meer te kunnen ontrendelen.

- Uit aan zetten heeft geen zin. Ik krijg dan in het notificatiecentrum sim ontgrendel, als je daar op slide dan wordt doodleuk je telefoon ontgrendeld en verder niks. Er wordt dus alsnog bovenin weergegeven 'sim vergrendeld'.

- Wanneer ik iemand bel, krijg ik ook de kans niet om hem te ontgrendelen...

Iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Siri gebruiken om iets te openen, foto's bijv.
"Open Photos"

[ Voor 14% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-07-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
SidewalkSuper schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:07:
Siri gebruiken om iets te openen, foto's bijv.
Ik kan alles doen... Behalve bellen en smsen en mobiel netwerk gebruiken.
Er staat ook aangegeven 'Sim ontgrendelen'. Geen passcode dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ow, sim eruit trekken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Yep alleen op de volgende manier:

- Simkaart eruit halen terwijl je telefoon aan staat.
- Telefoon uitzetten.
- Je wacht even 30/60 sec.
- Zet je toestel aan
- Doet de simkaart erin.

Nu kan ik dus netjes mijn pin invoeren :).

Daarvoor heb ik geprobeerd om de simkaart eruit te halen en erin te doen terwijl die aan stond maar dit heeft helaas niet geholpen.

Dus voor de mensen met hetzeflde probleem, lees het bovenstaande :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die van mij zat in de usb lader, eruit gehaald, even op sluimer. Terug aan en naar instellingen en ik kon de sim lock uitzetten. Dit was in beta 2 ook al. Heb hem er nu helemaal afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Ik heb het idee dat de 3de beta toch soepeler draait op mijn iPhone 4S.
De Podcast app doet het weer en inderdaad hier ook het maand overzicht die het niet meer doet.
In de Facebook App zijn ineens de teksten 'x personen vinden dit leuk' vergroot?
De Google+ App doet het weer.
De MacWorld app is weer leesbaar.
De NOS app werkt soepeler.

Morgen verder testen..

[ Voor 78% gewijzigd door Ultimation op 08-07-2013 23:37 ]

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:11

HaterFrame

Well... Poo came out!

Op de iphone 5 lijkt alles net ff wat soepeler te lopen, veel bugs zijn ook geplet dus das ook fijn. Al met al word het met de beta stukken beter, daar waar ik Beta 2 eigenlijk een achteruitgang vond :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Laatst online: 04-10 00:51

R2L

Voor de liefhebbers: bij beta 3 doet Navigon het bij mij weer. Moest wel bij het opstarten benodigde bestanden en de kaarten opnieuw downloaden in de mapmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
R2L schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 01:36:
Voor de liefhebbers: bij beta 3 doet Navigon het bij mij weer. Moest wel bij het opstarten benodigde bestanden en de kaarten opnieuw downloaden in de mapmanager.
Dat is goed nieuws, maar het slechte nieuws is dat Skype nu absoluut weigert op te starten, heb van alles geprobeerd en niks lukt, bij beta 2 werkte hij probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Mizgala28 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 01:49:
[...]

Dat is goed nieuws, maar het slechte nieuws is dat Skype nu absoluut weigert op te starten, heb van alles geprobeerd en niks lukt, bij beta 2 werkte hij probleemloos.
Werkt prima hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 28-09 20:30
Vind de dikkere font in beta 3 (vooral in het notificatiescherm) niet heel erg mooi. Vond juist de lightweight font erg strak en schoon ogen. Begrijp dat het voor niet-retina schermen niet optimaal was, maar breng daar dan een aparte update voor uit?

Verder is beta 3 een stuk beter/sneller..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dannydekr schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:40:
Vind de dikkere font in beta 3 (vooral in het notificatiescherm) niet heel erg mooi. Vond juist de lightweight font erg strak en schoon ogen. Begrijp dat het voor niet-retina schermen niet optimaal was, maar breng daar dan een aparte update voor uit?

Verder is beta 3 een stuk beter/sneller..
Ik vind het ook erg storen.
Alle notificaties zijn in mijn ogen veels te groot en te grof. "Schuif om te ontgrendelen" mag van mij zo blijven maar die notificaties.. |:(

Vandaag al meerdere keren geprobeerd een afbeelding te verzenden via iMessage maar zodra ik op verstuur klik sluit sms af :'(. Verder blijft me toegangsscherm nog wel eens erg geblurred wanneer ik mijn scherm ontgrendel. Wanneer de iconen "geladen" zijn en op de plek staan veranderd hij naar me andere achtergrond. Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:15

Fjeze

AllesPerfect!

Famous schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:04:
[...]

Ik vind het ook erg storen.
Alle notificaties zijn in mijn ogen veels te groot en te grof. "Schuif om te ontgrendelen" mag van mij zo blijven maar die notificaties.. |:(

Vandaag al meerdere keren geprobeerd een afbeelding te verzenden via iMessage maar zodra ik op verstuur klik sluit sms af :'(. Verder blijft me toegangsscherm nog wel eens erg geblurred wanneer ik mijn scherm ontgrendel. Wanneer de iconen "geladen" zijn en op de plek staan veranderd hij naar me andere achtergrond. Nog meer mensen last van?
Heb ik ook, blijft ongeveer een seconde geblurred voor me achtergrond verschijnt. verder vind ik ook het nieuwe dikkere Font geen vooruitgang. Bij bijv. Facebook passen de teksten : .. vind ik leuks" en " .. reacties" niet meer in beeld.
Het vorige Font zag een heel stuk strakker uit.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Voor de whatsapp gebruikers onder ons merk ik het volgende; Zodra er een foto wordt geopend binnen whatsapp en je wilt deze dus op je hele scherm zien, dan zou je normaliter 1 maal op de foto drukken om weer terug te gaan naar je chats. Zodra je 1 maal drukt (of meerdere malen) dan is het niet meer mogelijk om terug te keren. Er komen geen opties meer naar voren. In de filmrol is dit probleem niet aanwezig, betreft dus alleen whatsapp wat ik nu heb gemerkt.

Just to know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Steeffeh schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:00:
Voor de whatsapp gebruikers onder ons merk ik het volgende; Zodra er een foto wordt geopend binnen whatsapp en je wilt deze dus op je hele scherm zien, dan zou je normaliter 1 maal op de foto drukken om weer terug te gaan naar je chats. Zodra je 1 maal drukt (of meerdere malen) dan is het niet meer mogelijk om terug te keren. Er komen geen opties meer naar voren. In de filmrol is dit probleem niet aanwezig, betreft dus alleen whatsapp wat ik nu heb gemerkt.

Just to know ;)
Klopt, ik dacht dat het eerst een eenmalig bugje was maar hij bleef terugkomen.
Whatsapp afsluiten en opnieuw opstarten zorgt er weer voor dat de afbeelding weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de update niet binnen :-( "Fout tijdens zoeken naar software-update", of moet je 'm dit keer aan iTunes hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:00:
Ik krijg de update niet binnen :-( "Fout tijdens zoeken naar software-update", of moet je 'm dit keer aan iTunes hangen?
Ik kreeg hem pas na een reboot van mn i5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 28-09 20:30
Dingen die Apple wat mij betreft mag wijzigen:
  • Iets snellere animaties wanneer je een app sluit
  • Icoontjes wennen snel dus heb er geen problemen meer mee (vind het groen zelfs erg mooi), maar iets meer consistentie kan geen kwaad. Gelijklopende gradients, iets minder kinderlijk en wat mij betreft iets meer dynamisch (live weather icon bijvoorbeeld). Zie ook graag meer vrijheden hierin voor developers.
  • De UI elementen mogen ook wat meer gelijkgetrokken worden. In het quickaction scherm zijn de iconen compleet anders dan de iconen die elders gebruikt worden. Erg slordig!

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er verschillende manieren zijn om de sim te kunnen ontgrendelen. Bij de ene werkt het wel en bij de ander niet. Zo heb ik het voor elkaar gekregen:

Eerst het codeslot uitschakelen
dan vluchtmodus aanzetten
toestel helemaal uitschakelen
toestel weer aanzetten
vluchtmodus uitschakelen
toen kreeg ik de popup om de sim te ontgrendelen

Alleen vluchtmodus uit- en inschakelen was bij mij niet voldoende, ook de sim eruit en er weer in deed het niet bij mij.

Edit: Ben trouwens blij dat de favorietenbalk weer terug is in Safari.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan0173, of bel gewoon een contact. Dan vraagt 'ie er ook om.

Maar ook na een reboot geeft 'ie aan "fout tijdens het zoeken naar een software-update"

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2013 12:14 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 44 Laatste