iOS 7 B2 sinds moment van uitkomen in gebruik gehad. (B1 niet geprobeerd, wilde ik me niet aan wagen) Maar ik ga hem nu weer terug zetten naar 6.1.3 want ik vind het nog te slecht werken op mijn 4S.
Mijn ervaringen (voor wie het wat interesseert hoor..

)
Diverse issues gemerkt afgelopen dagen waarvan de voornaamste:
- Overall traag, trage respons bij indrukken knoppen etc.
- Met grote regelmaat apps die eruit knallen, vooral Safari is een ramp.
- Batterij loopt leeg als een dolle terwijl ik de tel weinig gebruikt had die dag. (8:30 uit stekker, 100% > 16:30: 0%)
Ik heb overigens een clean install gedaan en niet geprobeerd backups terug te zetten enz.
Nu wist ik natuurlijk dat je dit kunt verwachten bij een beta maar ik gebruik mijn tel vrij regelmatig in mijn werk (mail en agenda, notities etc) en ik vind het vervelend als hij zo traag is en apps etc vastlopen of eruit klappen. Nog niet heel praktisch werkbaar voor mij in deze fase. Wel leuk om even een paar dagen geprobeerd te hebben. :-)
Voornaamste voordelen van 7 vind ik:
- Quick settings menu, verlichting aanpassen.
- Multitasking handiger (jammer dat je nog niet alles in 1 keer kunt killen)
Verder is veel vooral grafisch anders en functioneel weinig boeiend vind ik.
Die animaties en diepte etc is leuk maar in feite nutteloos. Het zijn nog altijd dezelfde viekante appjes die er altijd al waren. Dat je meer in een map kunt zetten enzo is ook handig maar niet heel vernieuwend.
Ik had liever mogelijkheden voor bijv widgets etc gezien. Vooral voor de agenda en mail. Al moet ik zeggen dat het nieuwe notificatie scherm wel veel beter is.
Nu zou je misschien zeggen, waarom kies je niet voor Android als je widgets wilt? simpel; ik en mijn vriendin hebben beide Android een tijd gehad maar wij hebben inmiddels alles van Apple, Macbook, 2x iPad, 2x iPhone, Apple TV omdat het zo relaxed en vrijwel vlekkeloos met elkaar samen werkt. iTunes match, fotostream etc. Ideaal.
De vormgeving valt me tegen moet ik zeggen. Tijdens de presentatie was ik erg enthousiast geworden. Maar inmiddels kom ik er ene beetje van terug. De cleane look met meer wit enz is mooi maar de felle candy kleuren vind ik persoonlijk een beetje kinderachtig eigenlijk.
Kortom; ik had er meer van verwacht, vooral functioneel. Uiterlijk is best aardig maar voegt in mij beleving niet heel veel toe.
Het terugzetten naar 6.1.3 is inmiddels klaar en zonder problemen verlopen. :-)