Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:20
Dick schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:56:
[...]

Dat vind ik toch wel heel erg gezien vanuit een 'tweakers'-standpunt. Het gros van de gebruikers heeft natuurlijk totaal niet de kennis of überhaupt zin om andere ROMS en dergelijke op hun telefoon te zetten. Die groep wil gewoon een toestel dat werkt zonder dagenlang allerlei software te moeten testen en in te stellen. Van mijn vrienden kan ik op 1 hand het aantal tellen die met dat soort zaken bezig is, sterker nog, het is er gewoon slechts 1.

Er wordt op Tweakers vaker gesteld dat de doelgroep van Android toestellen meer op Tweakers gericht is dan iOS. Ik denk dat dat veel te kort door de bocht is. Vaak is het nodig om je toestel te rooten met software van derden voordat het mogelijk is om een andere ROM te installeren, de fabrikant wil dan dus blijkbaar helemaal niet dat je dit doet, hoe is dit dan de doelgroep? Daarnaast is deze groep ook veel te klein, in absolute aantallen zijn er wellicht flink wat mensen die er mee bezig zijn maar hoe zou dit zich verhouden tot het totaal aan smartphone gebruikers? Ik denk dat het echt een heel klein deel is.

Zelf heb ik overigens een voorkeur voor iOS maar sta ik zeker niet afwijzend tegenover Android. Ik heb ongeveer een half jaar Android gebruikt en ondanks dat er het soms niet allemaal optimaal werkte was het, na enige gewenning, uitstekend te gebruiken. Waar ik mij ontzettend aan kon ergeren was het gezeur van het OS over geheugenruimte, waar Apps geïnstalleerd dienden te worden en hoe omslachtig het was om een App echt te verwijderen. Dat laatste is in iOS een fluitje van een cent, in Android moet je diep de menu's in duiken. Het zou mij verder echt een worst wezen of iets nou op de interne of verwisselbare opslag wordt geïnstalleerd, hoeveel mensen verwisselen nou regelmatig hun geheugenkaart? Wederom geen cijfers, maar ik denk dat het er bar weinig zijn. Sterker nog, in mijn omgeving kom ik vaak tegen dat mensen bij aankoop van een nieuw toestel ook een nieuwe geheugenkaart nemen. Simpelweg omdat ze niet weten dat die te verwijderen is, dat ze er geen zin in hebben of gewoon met een schone lei willen beginnen.

Ik zie mijzelf niet snel weer overstappen naar Android, al wil ik het ook niet geheel uitsluiten. Het kan er allemaal erg gelikt uitzien en de toestellen zijn vaak wat innovatiever dan de iPhone('s) en er komen zo langzamerhand ook wat luxere varianten op de markt zoals de stootbestendigde en waterdichte S4 en Xperia modellen.

Afgelopen week heb ik voor het eerst eens kort met iOS7 kunnen spelen op een iPhone 5 en ik moet zeggen dat het mij toch nog behoorlijk mee viel. De screenshots vond ik vrij afgrijselijk en totaal niet passend bij het toestel maar in de praktijk zag het er, op de foei lelijke icoontjes na, toch best wel prima uit. Vooral het menu om snel bij bepaalde instellingen is voor mij een vooruitgang :)
Het is natuurlijk dan wel meten met 2 maten.
Als je een geheugen tekort hebt op Android, gebruik(te) je hoogstwaarschijnlijk geen high-end apparaat.. En een iPhone (5) kan in principe wel als high-end worden gezien dus dan moet je het ook vergelijken met een high-end android.
Overigens vermoed ik ook dat je niet de laatste android-versie gebruikt(e), want in android 4.2 kun je gewoon inhoudend drukken -net als in iOS- , waarna je het "homescreen" ziet en de app bovenin het scherm naar de prullenbak kunt "vegen/schuiven" en er vervolgens wordt gevraagd of je zeker bent dat je die app wilt verwijderen,. Erg gemakkelijk. Het klopt wel dat je daar in vorige versies echt d instellingen app voor in moest en door de menu's moest om 1 enkele app te verijwderen.

Maar nogmaals: Android groeit ook door, en tegenwoordig is het al veel gebruiksvriendelijker. Maar iOS doet het daar toch beter in. iOS is uitermate vloeiend, en makkelijk in gebruik.
Maar het moet niet op achterstand komen, en blijven, qua features. Met iOS 7 wordt er wel een inhaalslag gemaakt, maar qua mogelijkheden/apps/customizen is iOS erg gesloten, en dan moet je al vrij snel jailbreaken. En waar vroeger vooral werd gezegd dat Android een kopie was van iOS, neigd iOS nu te leren van Android. Kijk maar eens naar het multitaskscherm in iOS en android 4.2. Vrijwel het enige verschil: bij iOS is het van links naar rechts, bij Android van boven naar onder.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:34:
[...]

Het is natuurlijk dan wel meten met 2 maten.
Als je een geheugen tekort hebt op Android, gebruik(te) je hoogstwaarschijnlijk geen high-end apparaat.. En een iPhone (5) kan in principe wel als high-end worden gezien dus dan moet je het ook vergelijken met een high-end android.
Overigens vermoed ik ook dat je niet de laatste android-versie gebruikt(e), want in android 4.2 kun je gewoon inhoudend drukken -net als in iOS- , waarna je het "homescreen" ziet en de app bovenin het scherm naar de prullenbak kunt "vegen/schuiven" en er vervolgens wordt gevraagd of je zeker bent dat je die app wilt verwijderen,. Erg gemakkelijk. Het klopt wel dat je daar in vorige versies echt d instellingen app voor in moest en door de menu's moest om 1 enkele app te verijwderen.

Maar nogmaals: Android groeit ook door, en tegenwoordig is het al veel gebruiksvriendelijker. Maar iOS doet het daar toch beter in. iOS is uitermate vloeiend, en makkelijk in gebruik.
Maar het moet niet op achterstand komen, en blijven, qua features. Met iOS 7 wordt er wel een inhaalslag gemaakt, maar qua mogelijkheden/apps/customizen is iOS erg gesloten, en dan moet je al vrij snel jailbreaken. En waar vroeger vooral werd gezegd dat Android een kopie was van iOS, neigd iOS nu te leren van Android. Kijk maar eens naar het multitaskscherm in iOS en android 4.2. Vrijwel het enige verschil: bij iOS is het van links naar rechts, bij Android van boven naar onder.
Ik maakte gebruik van een HTC Sensation wat op dat moment nog een prima capabel toestel was. Het slepen naar de prullenbak komt mij ergens bekent voor, al meen ik mij te herinneren dat dan enkel de snelkoppeling werd verwijderd en niet de app zelf. Meldingen over geheugengebruik zouden in mijn ogen nooit voor mogen komen, op welk toestel dan ook. Als er te weinig beschikbaar is dan dient het systeem voldoende vrij te maken of dient een bepaalde app simpelweg niet beschikbaar te zijn voor dat toestel. Ik ben er dan ook geen voorstander van dat iOS 7 ook op de iPhone 4 uitgebracht gaat worden terwijl het daar eigenlijk te langzaam voor lijkt te zijn.

Wat je zegt over de noodzaak van jailbreaken voor het costumizen of gebruiken van bepaalde apps klopt wel, echter zit veruit jet grootste deel van de gebruikers hier totaal niet op te wachten. Waarom zouden ze ook? Het werkt immers al, juist doordat het zo gesloten is.

Ik ben het absoluut met je eens dat Android een flinke inhaalslag heeft gemaakt en op veel punten zelfs innovatiever is dan iOS. Ik hoop dan ook dat Apple snel met wat echt vernieuwds op de proppen komt want echt voorlopen op Android doen ze op bepaalde punten inderdaad niet meer. Mijn punt is dan ook zeker niet dat een van beiden echt beter is maar dat het zien van de mogelijkheid tot costum roms en dergelijke slechts voor een zeer beperkte groep een pluspunt is en dus nauwelijks als positieve eigenschap opgevoerd kan worden. Bij normaal gebruik doet dat immers helemaal niet ter zake.

• dutchgio
"Het slepen naar de prullenbak komt mij ergens bekent voor, al meen ik mij te herinneren dat dan enkel de snelkoppeling werd verwijderd en niet de app zelf."

Klopt, dat kan nog steeds, maar op eenzelfde manier verwijder je nu een app.
Alleen swipe je de app nu niet vanaf de plek op je homescreen, maar vanuit de app drawer.

Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat de iphone 4 wel een 'light' versie van ios 7 draait; veel minder animaties en dergelijke om het toch vloeiend te houden en de cpu iets minder werk te laten verrichten.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:57:
Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat de iphone 4 wel een 'light' versie van ios 7 draait; veel minder animaties en dergelijke om het toch vloeiend te houden en de cpu iets minder werk te laten verrichten.
Nou dan mogen de devs van Apple eens goed kijken naar Beta 4, die was super vloeiend op de iPhone 4, en sinds beta 5 is dat niet meer het geval.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik draai beta 5 op mijn iPhone 5 en moet zeggen dat de accu echt bizar snel leeggaat soms. Heb er bijna geen apps op dus dat kan het haast niet zijn. Meer mensen last van bij Beta 5?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:50
Iemand het nieuwe icoontje van de Find my iPhone app gezien?
Ik vind deze er wel strak uitzien. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oFlJ0xjrSmXqkiDeBSOmaAEW/thumb.jpg

Verwijderd

RnB schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:10:
Iemand het nieuwe icoontje van de Find my iPhone app gezien?
Ik vind deze er wel strak uitzien. :)

[afbeelding]
Wat mij wel opvalt aan het plaatje is dat er voor de ontvangst gewoon balkjes staan i.p.v. de bolletjes in de beta's. Dus of dit echt het nieuwe icoontje is?

Edit: zie net de update voor de app met het icoontje. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2013 22:00 ]

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:50:
[...]

Wat mij wel opvalt aan het plaatje is dat er voor de ontvangst gewoon balkjes staan i.p.v. de bolletjes in de beta's. Dus of dit echt het nieuwe icoontje is?

Psst: het is op iOS 6?!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Ligt het nou aan mijn lading (aziatische) kabeltjes voor mijn iPhone 5 dat ze al-le-maal slecht connectie willen maken om op te laden sinds de laatste beta, of hebben meer mensen hier last van?

x

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:17
Ja bij mij ook. Ze werken zelfs helemaal niet. Gebruik nu ook alleen de originele nog.

• repsaj
Untouchablezz20 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:47:
Ja bij mij ook. Ze werken zelfs helemaal niet. Gebruik nu ook alleen de originele nog.
Damn, die heb ik gesloopt. Heb alleen nog een originele autolader :')

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:50:
[...]

Dat komt omdat ik iOS 6 draai. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Jaspur schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:50:
[...]
Damn, die heb ik gesloopt. Heb alleen nog een originele autolader :')
Apple heeft geen originele autolader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Phuncz schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:19:
[...]

Apple heeft geen originele autolader ?
Zo'n belkin ding van hun site vind ik ool best origineel.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vreemd want Belkin is toch echt niet hetzelfde merk als Apple... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

origineel as in "official licensed" is toch wel wat origineler dan een "compatible with"

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Vaag ik draai IOS 7 sinds beta 1 op me iPhone 5, heb nu ineens geen geluid meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
MetaFrame schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 01:02:
De laatste beta (die fix) zorgt er bij mij voor dat de batterij dramatisch op achter uit is gegaan :'(

Wat wel weer positief is is dat ik straks als de 5s uit is ik mag verlengen... 8)
En als de 6 uitkomt mn vriendin, en ik die dan dus weer krijg O-) :*)
Heb ik ook gehad, was in een halve dag al leeg (en redelijk heet, de iPhone). Daarna opnieuw geinstalleerd (niet OTA, maar gewoon met bestand vanaf de developer site) en nu is de batterij beter dan ooit. Gisteravond na een dag nog 50% over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Msi92 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:18:
Vaag ik draai IOS 7 sinds beta 1 op me iPhone 5, heb nu ineens geen geluid meer....
continue headphone modus? Heb iPhone 4s met zoiets sinds nieuwste beta. Maar geluid tijdens bellen werkt wel.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Jaspur schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:25:
[...]
continue headphone modus? Heb iPhone 4s met zoiets sinds nieuwste beta. Maar geluid tijdens bellen werkt wel.
Klopt geluid tijdens het bellen werkt wel. maar ehmm nee gebruik me iphone nooit voor muziek luisteren enz :p heb m al terug naar DFU modes gezet maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Ik heb sinds gisteren toch maar weer iOS7 op mijn iPhone 5 en ik ben blij verrast. De transities vind ik veel sneller gaan ivm de eerste beta. Die trage transitie was voor mij de dealbreaker.

Nu zit ik echter met het signaalsterkte probleem (altijd 5 bolletjes). Ik heb geprobeerd om een numerieke waarde in de bar te krijgen door de Fieldtest app te openen en dan weer te sluiten door de aan/uit knop ingedrukt te houden totdat ik de slide to power off krijg en dan druk ik gelijk de home button in. Hierdoor restart echter de Fieldtest app en sluit ie niet af.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:13
RnB schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 07:31:
Ik heb sinds gisteren toch maar weer iOS7 op mijn iPhone 5 en ik ben blij verrast. De transities vind ik veel sneller gaan ivm de eerste beta. Die trage transitie was voor mij de dealbreaker.

Nu zit ik echter met het signaalsterkte probleem (altijd 5 bolletjes). Ik heb geprobeerd om een numerieke waarde in de bar te krijgen door de Fieldtest app te openen en dan weer te sluiten door de aan/uit knop ingedrukt te houden totdat ik de slide to power off krijg en dan druk ik gelijk de home button in. Hierdoor restart echter de Fieldtest app en sluit ie niet af.

Iemand tips?
Gewoon naar je Springboard gaan nadat je in Fieldtest de weergave hebt veranderd. Dan blijft het staan, totdat je er op drukt om te wisselen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Dat werkt ook niet. Hij gaat automatisch terug naar de bolletjes weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:08
Wat zijn de gebruikers ervaringen nu met beta 6 op een iPhone 4?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
RnB schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 14:46:
Dat werkt ook niet. Hij gaat automatisch terug naar de bolletjes weergave.
Force quit de fieldtest app. Home+Standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
UltraSub schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:01:
[...]

Force quit de fieldtest app. Home+Standby.
Yes, that did the trick.
Maar heb ik met die combinatie niet gewoon mijn iPhone gereset?

Hm, de numerieke waarden willen ook niet altijd even snel refreshen.

[ Voor 60% gewijzigd door RnB op 25-08-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Als de geruchten waar zijn dat iOS 7 op 10 september direct beschikbaar is, dan zou deze inmiddels toch wel een GM release moeten hebben? Ben benieuwd.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Waarom? Kan toch best zo zijn dat die een paar dagen van te voren gereleased wordt?
Ik zie niet waarom die er nu al zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik dacht dat die er meestal rond twee weken van te voren beschikbaar was. Vandaar :) ik wacht geduldig af.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

iOS is al vaker gereleased de dag van een event, voor ons betekent dat meestal tegen de nacht of de volgende ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Bij iOS6 kwam de GM (12-9) 7 dagen voor de echte release (19-9).
Op basis hiervan zou je de GM volgende week kunnen verwachten.
Of die verwachting reeel/logisch/valide/etc. is; dat moet iedereen voor zich bepalen. :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

En als je dan maandagen aanhoudt (zoals bijna alle releases van de beta's van iOS7) dan zou dat dus volgende week maandag worden...

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:10

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Tha BasZ schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:51:
En als je dan maandagen aanhoudt (zoals bijna alle releases van de beta's van iOS7) dan zou dat dus volgende week maandag worden...
Daar zou ik niet op rekenen, dat is een feestdag in de VS. Bovendien, 12 september vorig jaar was de dag van de iPhone-aankondiging. iOS 6 werd toen diezelfde dag vrijgegeven, dus dit jaar wordt het hoogstwaarschijnlijk de 10e. Persoonlijk verwacht ik geen beta meer voor die tijd, maar je weet het nooit.

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Hoe is het met de batterij? Iphone 5 is wat betreft accu duur echt een drama. Hopelijk brengt iOS7 daar verbetering in.

• Cheesy
  • Niet online
Scott schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 05:09:
[...]

Daar zou ik niet op rekenen, dat is een feestdag in de VS. Bovendien, 12 september vorig jaar was de dag van de iPhone-aankondiging. iOS 6 werd toen diezelfde dag vrijgegeven, dus dit jaar wordt het hoogstwaarschijnlijk de 10e. Persoonlijk verwacht ik geen beta meer voor die tijd, maar je weet het nooit.
Ik heb ergens gelezen dat vanavond nog een beta uitkomt.
Wat ik vervelender vind is het volgende. Vannacht is m'n iPhone gedeactiveerd. Vanmorgen ging m'n wekker dus niet af en heb ik me verslapen :(

Ik ben niet de enige: http://readwrite.com/2013...rts#awesm=~ofVggs71vVjNYq

• RnB
Hè, dat is raar.
Mijn wekker ging ook niet af (wel een 3rd party app ''Rise''), maar mijn iOS is niet gedeactiveerd. Ik heb mijn iPhone heel de dag gewoon kunnen gebruiken.

Daarnaast is het natuurlijk niet slim om een bèta versie als enige wekker te gebruiken, maar oké...

• Cheesy
  • Niet online
RnB schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:36:
Hè, dat is raar.
Mijn wekker ging ook niet af (wel een 3rd party app ''Rise''), maar mijn iOS is niet gedeactiveerd. Ik heb mijn iPhone heel de dag gewoon kunnen gebruiken.

Daarnaast is het natuurlijk niet slim om een bèta versie als enige wekker te gebruiken, maar oké...
Eensch. Aan het begin zette ik wel een dubbele wekker. Maar het went zo gemakkelijk ;)
Ik heb beta 6 gemist zie ik nu. Ik had ergens 29 augustus gezien en in de agenda aangemaakt om dus vandaag te updaten.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

Rudios

Lost in space?

Cheesy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:30:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat vanavond nog een beta uitkomt.
Wat ik vervelender vind is het volgende. Vannacht is m'n iPhone gedeactiveerd. Vanmorgen ging m'n wekker dus niet af en heb ik me verslapen :(

Ik ben niet de enige: http://readwrite.com/2013...rts#awesm=~ofVggs71vVjNYq
12 dagen voor release komt er echt geen Beta meer uit. En dat 'ergens gelezen' is niet echt betrouwbare info he ;)

Whole lot of stars ***

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Mijn vriendin heeft best veel kuren met de beta 6 software.

Ze heeft een iPhone 4 32GB ze heeft best vaak dat de telefoon zichzelf reset, oftwel een springboard crash. Daarnaast zoomed de telefoon op sommige moment zelf in en verschuiven de iconen.
Zijn er meer mensen die vooral die springboard crash hebben op de iPhone 4?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Geen crashes op iPhone 5, wel werkt de power button verdomd slecht. Vaak wil die niet met 1 klik in "stand-by". Meen gelezen te hebben dat meer mensen hier last van hebben in beta 6. Daarnaast speelde ik laatst weer ff met iOS 6, wat een verademing zonder die hoogst vervelende fade-in en fade-out bij het in of uitschakelen van de telefoon. Hopelijk komt er een optie om dit uit te schakelen i n iOS 7, maar ik ben er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43

BioHazard

*\o/*

petrr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:21:
Geen crashes op iPhone 5, wel werkt de power button verdomd slecht. Vaak wil die niet met 1 klik in "stand-by". Meen gelezen te hebben dat meer mensen hier last van hebben in beta 6. Daarnaast speelde ik laatst weer ff met iOS 6, wat een verademing zonder die hoogst vervelende fade-in en fade-out bij het in of uitschakelen van de telefoon. Hopelijk komt er een optie om dit uit te schakelen i n iOS 7, maar ik ben er bang voor.
Ik heb dit ook! Ik begon al te twijfelen aan mn iPhone. :X Ook een 5 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik heb twee filmpjes die ik met een apart cameraatje heb gemaakt, via itunes (als mp4) op mijn telefoon gezet. Via de "Video's" app kan ik op het tabje Thuisvideo's daar bij, afspelen gaat prima.

Alleen ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om een video die daar in staat te versturen via Whatsapp. De video's staan niet in de Filmrol of in het tabje "Video's". Doe ik iets heel simpels verkeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Lampie op 31-08-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik denk dat dat niet kan vanwege piracy-redenen. Je kunt ook geen muziek versturen, of films. Dat jij je video als thuisvideo gemarkeerd hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat het dat ook is. Dan kan ik mijn hele filmcollectie wel als thuisvideo markeren en eens rond gaan verspreiden ;) Kortom, ik denk dat dat bewust zo gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Ik heb een hele buggy Camera app. Hij wilt niet altijd opstarten (zwart beeld), maar soms start ie op met glitches (paarse vlakken) die ook te zien zijn wanneer ik een video opneem.
Ik ben een beetje bang voor een hardwarefout, maar ik heb er op iOS6 nooit last van gehad.

Iemand die er bekend mee is?

Hier is het goed te zien bij 0:18 t/m 0:21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 21:20
RnB schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:10:
Ik heb een hele buggy Camera app. Hij wilt niet altijd opstarten (zwart beeld), maar soms start ie op met glitches (paarse vlakken) die ook te zien zijn wanneer ik een video opneem.
Ik ben een beetje bang voor een hardwarefout, maar ik heb er op iOS6 nooit last van gehad.

Zou eens een backup proberen terug te zetten, hard reset proberen, of ios7 opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Hmm.. dat ziet er wat anders uit dan dit

Als je die paarse strepen krijgt, dan is het goed voor een vervangend toestel bij de Apple store.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:35
In afwachting van de final ben ik terug gegaan naar IOS6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hardware glitch idd. Als je dat vaak of altijd hebt: garantiegeval.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 01-09-2013 13:16 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Zou op 10 september Siri in het nederlands uitkomen? Laatste bericht wat ik hierover heb gelezen is, dat apple op zoek was naar een nederlandse stagiair. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Untouchablezz20 schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:50:
Zou op 10 september Siri in het nederlands uitkomen? Laatste bericht wat ik hierover heb gelezen is, dat apple op zoek was naar een nederlandse stagiair. Wat denken jullie?
Siri in het nederlands komt er wel, maar niet op 10 spetember. Anders was het vast al wel bekend/uitgelekt :+
Het feit dat ze op zoek zijn naar een stagair zegt toch al genoeg?! Het is dus nog helemaal geen prioriteit, als die uberhaupt al aan een vertaling voor Siri aan het werk is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:13
Zoals al eerder is aangegeven, zou Apple ondersteuning voor het Nederlands begin 2013 uiterlijk toevoegen. Zie: nieuws: Apple: Siri werkt voorlopig nog niet in het Nederlands Nou, dat is bij lange na niet gehaald. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

me_mrtn schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:45:
Zoals al eerder is aangegeven, zou Apple ondersteuning voor het Nederlands begin 2013 uiterlijk toevoegen. Zie: nieuws: Apple: Siri werkt voorlopig nog niet in het Nederlands Nou, dat is bij lange na niet gehaald. :+
Er staat toch echt "op zijn vroegst 2012/2013"...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

2013 duurt nog heel even...
De meeting in September zou wel een mooie gelegenheid zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt WhatsApp ook een iOS 7 makeover?

Persoonlijk zie ik zoiets wel zitten: http://ios7redesigns.tumb...55684152093/whatsapp-ios7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 14:24
Er lekt steeds meer uit met betrekking tot de iPhone 5C. Eerlijk gezegd vind ik de keuze van achtergrond echt afschuwelijk! Zelfs als ik de kwaliteit van de foto's in de overweging meeneem denk ik dat geen enkele foto het enigszins mooier kan maken. Wat bezielt men om zoiets uit te brengen?

Afbeeldingslocatie: http://cdn-static.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/iphone-5c-yellow.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn-static.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/iphone-5c-blue1.jpg

Het is overigens zo goed als zeker dat de foto's echt zijn...

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Neem aan dat je de achtergrond gewoon kan veranderen?
Dat kan nu toch ook gewoon @ iOS7??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ik denk dat het een sticker is, net zo als de iPod.
Daar hebben ze ook altijd een sticker op zo ver ik weet.

Blauwe versie ziet er overigens mooi uit, als ik geen iPhone 5 had dan had ik deze aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:43
Kuhr89 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:40:
Ze heeft een iPhone 4 32GB ze heeft best vaak dat de telefoon zichzelf reset, oftwel een springboard crash.
Ik heb het wel altijd wanneer ik mijn Ipad 2 lock met de cover terwijl er een applicatie open staat. Vaak ook zonder applicatie open trouwens. Wanneer ik vergrendel/ontgrendel uitschakel werkt het wel normaal. Eigenlijk dacht ik dat het een bug was maar ik lees er niet veel over dus misschien komt het maar sporadisch voor.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

(Ik vraag me af of de C ervoor zal zorgen dat de iPod Touch met pensioen zal gaan)

Ik ben wel van plan om de C te kopen voor mijn ouders. Lijkt me een goede upgrade van hun 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Tha BasZ schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:43:
De meeting in September zou wel een mooie gelegenheid zijn!
Wanneer gaan de uitnodigingen meestal de deur uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Poeh als ik deze defects hier nog lees, dan hoop ik dat Apple nog even wacht met het uitbrengen van iOS 7.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

kmf schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:42:
(Ik vraag me af of de C ervoor zal zorgen dat de iPod Touch met pensioen zal gaan)

Ik ben wel van plan om de C te kopen voor mijn ouders. Lijkt me een goede upgrade van hun 3GS.
De C staat waarschijnlijk voor Color ;)

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
MichaelK1985 schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:12:
[...]

De C staat waarschijnlijk voor Color ;)
Of Cheap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:31
Misschien een idee om een topic te starten aangaande het komende event? wat te verwachten en waar hopen we op? Aangezien het event zoals het nu lijkt volgende week zal zijn.. Ik heb helaas geen ervaring met een mooie topicstart aan te maken, anders had ik dat gedaan.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
crazylegs schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:28:
Misschien een idee om een topic te starten aangaande het komende event? wat te verwachten en waar hopen we op? Aangezien het event zoals het nu lijkt volgende week zal zijn.. Ik heb helaas geen ervaring met een mooie topicstart aan te maken, anders had ik dat gedaan.
Helaas geen tijd om aan te maken, maar goed idee inderdaad!

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:03:
Krijgt WhatsApp ook een iOS 7 makeover?

Persoonlijk zie ik zoiets wel zitten: http://ios7redesigns.tumb...55684152093/whatsapp-ios7
Ik vind dit persoonlijk echt totaal niet mooier

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 10:01

jasjenl

Liab A Tymo

G_Dragon schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:55:
[...]

Ik vind dit persoonlijk echt totaal niet mooier
Dat gaat wat mij betreft voor heel ios 7 op, dus wat dat betreft past dit er wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
crazylegs schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:28:
Ik zou iemand anders mede topic starter kunnen maken en dan kan het eventueel ook in dit topic? Gaat nog steeds over iOS7 lijkt mij. Mnja ook over de nieuwe iPhone etc. Misschien is een apart topic dan wel beter.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ultimation schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:02:
[...]

Ik zou iemand anders mede topic starter kunnen maken en dan kan het eventueel ook in dit topic? Gaat nog steeds over iOS7 lijkt mij. Mnja ook over de nieuwe iPhone etc. Misschien is een apart topic dan wel beter.
Ik doelde idd meer op een topic zoals je voor elke keynote ziet, dus in die zin het idee voor een nieuw topic. Anders krijg je snel vervuiling van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:49
Falcon schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:50:
Poeh als ik deze defects hier nog lees, dan hoop ik dat Apple nog even wacht met het uitbrengen van iOS 7.
Don't worry, er zijn ook zat gebruikers zonder problemen. Ik gebruik beta 6 al een tijdje, gewoon over mijn iOS6 heen geinstalleerd (dus geen kale installatie) en alles werkt probleemloos. Ook geen rare crashes en geen extreme batterij belasting (hetzelfde als bij iOS6). Verder heb ik welgeteld nu nog 1 app die het niet doet (KLM, kom er maar in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Lampie schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:59:
Ik heb twee filmpjes die ik met een apart cameraatje heb gemaakt, via itunes (als mp4) op mijn telefoon gezet. Via de "Video's" app kan ik op het tabje Thuisvideo's daar bij, afspelen gaat prima.

Alleen ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om een video die daar in staat te versturen via Whatsapp. De video's staan niet in de Filmrol of in het tabje "Video's". Doe ik iets heel simpels verkeerd?
Via dropbox (pc) kan ik wel een mp4 op m'n iphone kan zetten, en dan vervolgens in de dropbox app kan ik bij de betreffende video 'save to photo library' kiezen, en daarna kan ik bij whatsapp wel de filmpjes versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

@cranebird: We zullen het binnenkort mogen ervaren. Ik ben heel benieuwd in iedergeval! Zeker aangaande accuduur.. het zou super zijn als die langer mee gaat.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
JacquesDoekjes schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:05:
[...]

Via dropbox (pc) kan ik wel een mp4 op m'n iphone kan zetten, en dan vervolgens in de dropbox app kan ik bij de betreffende video 'save to photo library' kiezen, en daarna kan ik bij whatsapp wel de filmpjes versturen.
Hm, dat is vreemd. Bij mij is die optie (rechtsonder) gedisabled. Linksonder kan ik alleen een link aanmaken en versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Nu een paar uur iOS7 op me iPhone 5 staan, het werkt. Ik komt friss over, maar de animaties vind ik wel heel erg traag.
Ben heel benieuwd naar de gevolgen voor de accu, heb de stille hoop op een verbering hiervan. Waarom? omdat het traag over komt, dus dat de cpu underclocked is wat verbruik te goede kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Die traagheid heeft niks te maken met underclock. Die traagheid is omdat ze dat zo hebben ingesteld. Wat heb je immers aan een animatie die in 5 milliseconde klaar is :P
Ik ben er ook geen fan van, dat moet echt nog wel wat sneller kunnen. Maar gezien het feit dat er daarin heel weinig verandert is in de afgelopen beta's, heb ik de hoop opgegeven dat daar nog tuning in plaats gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
UltraSub schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:15:
Die traagheid heeft niks te maken met underclock. Die traagheid is omdat ze dat zo hebben ingesteld. Wat heb je immers aan een animatie die in 5 milliseconde klaar is :P
Ik ben er ook geen fan van, dat moet echt nog wel wat sneller kunnen. Maar gezien het feit dat er daarin heel weinig verandert is in de afgelopen beta's, heb ik de hoop opgegeven dat daar nog tuning in plaats gaat vinden.
De tijd tussen de final en de beta is erg groot, reken er dus maar op dat veel ergernissen en bugs eruit zijn gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Lampie schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:18:
[...]

Hm, dat is vreemd. Bij mij is die optie (rechtsonder) gedisabled. Linksonder kan ik alleen een link aanmaken en versturen?
Ja het is ook vaag, ik was vergeten te melden dat je eerst de betreffende video eerst op de iphone in dropbox moet openen, en dan op het sterretje drukken (favoriet), en dan vervolgens naar de lijst favorieten gaan. Daar zal je zien dat hij hem aan het downloaden is. Als je dan vanuit favorieten het filmpje opent kan je kiezen 'save to photo library'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dannydekr schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:16:
[...]

De tijd tussen de final en de beta is erg groot, reken er dus maar op dat veel ergernissen en bugs eruit zijn gehaald :)
Maar die trage animatie wordt niet sneller, althans niet merkbaar veel. Mark my words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
JacquesDoekjes schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:24:
[...]

Ja het is ook vaag, ik was vergeten te melden dat je eerst de betreffende video eerst op de iphone in dropbox moet openen, en dan op het sterretje drukken (favoriet), en dan vervolgens naar de lijst favorieten gaan. Daar zal je zien dat hij hem aan het downloaden is. Als je dan vanuit favorieten het filmpje opent kan je kiezen 'save to photo library'
Gaat wel aardig offtopic, maar thanks :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nu we toch een beetje offtopic dreigen te gaan, wil ik vragen hoe iedereen de 5S gaat bestellen? Via apple, retailers of mobiele providers? En hoe kom je het snelste aan de 5S als je deze los wilt kopen? BIj tmobile bijvoorbeeld verkopen ze de eerste ladingen nieuwe iphones niet los, maar alleen icm een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
UltraSub schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:28:
[...]

Maar die trage animatie wordt niet sneller, althans niet merkbaar veel. Mark my words.
Mwa, als ik de eerste drie bèta's vergelijk met de 6e die ik er nu op heb staan, vind ik het wel een enorme verbetering. Het is van irritant langzaam, naar werkbaar langzaam gegaan. Toegegeven, het is geen iOS6 animatie, maar ik vind het wel wat hebben. En nu vind ik het gewoon werkbaar.
Misschien dat ze het nog finetunen voor de final, wie weet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Topic opstarten met wat we verwachten 10 september? Iemand? Event is officieel bevestigd. Zelf helaas geen ervaringen met TS bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 07:45
Untouchablezz20 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:23:
Nu we toch een beetje offtopic dreigen te gaan, wil ik vragen hoe iedereen de 5S gaat bestellen? Via apple, retailers of mobiele providers? En hoe kom je het snelste aan de 5S als je deze los wilt kopen? BIj tmobile bijvoorbeeld verkopen ze de eerste ladingen nieuwe iphones niet los, maar alleen icm een abonnement.
Ik denk dat er in het begin weer een te kort is aan de iPhone 5s.
Als je hem Bij Apple zelf besteld heb je hem het snelste lijkt mij, wat ik zelf ook ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
crazylegs schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:17:
Topic opstarten met wat we verwachten 10 september? Iemand? Event is officieel bevestigd. Zelf helaas geen ervaringen met TS bouwen
Zo ongeveer alles is al wel bekend toch? :o
Iphone 5c en 5s, ios 7....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ziet er goed uit, dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs

Verwijderd

even on topic.

aan iemand die ios7 beta uitvoerig heeft getest;
Bevalt het en is het vanaf het begin direct te gebruiken?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2013 09:38 ]

• Ultimation

Ultimation

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:21:
even on topic.

Apple zou geen software uitbrengen die niet te gebruiken is. De software bevalt prima en is na updaten en het terug zetten van een eventuele (iCloud) backup meteen te gebruiken. Net zoals dat met iOS5, iOS6 ging.

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:21:
even on topic.

In tegenstelling tot de reactie hierboven:

Het is een Beta. Dat zou al genoeg moeten zeggen.

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:00
Ben benieuwd, als we macroumers moeten geloven dan zouden we vandaag de goldenmaster moeten krijgen. Ben heel erg benieuwd, beta 6 draait behoorlijk oke, maar toch nog wel een hoop kleine bugs dus kan niet wachten :)

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

TerminalNL schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:51:
Ben benieuwd, als we macroumers moeten geloven dan zouden we vandaag de goldenmaster moeten krijgen. Ben heel erg benieuwd, beta 6 draait behoorlijk oke, maar toch nog wel een hoop kleine bugs dus kan niet wachten :)
That golden master is expected to be seeded to internal groups and carrier partners starting on September 5
Als jij een "internal group" of "carrier partner" bent, dan krijg je inderdaad een nieuwe. Anders is 't wachten tot dinsdag.

• Dannydekr
Scott schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:21:
[...]

[...]

Als jij een "internal group" of "carrier partner" bent, dan krijg je inderdaad een nieuwe. Anders is 't wachten tot dinsdag.
Deze zal ongetwijfeld uitlekken :P

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:00
Dannydekr schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:02:
[...]

Deze zal ongetwijfeld uitlekken :P
Inderdaad daar ga ik ook vanuit.
Zou graag nog even de final uittesten om echt te beslissen of ik op 6 blijf hangen of toch de overstap maak.
Tot nu toe bevalt 7 prima, alleen toch een hoop dingen die me nog niet helemaal aanstaan qua snelheid.

• UltraSub
Scott schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:21:
[...]

Heh? "Vroeger" was het toch altijd zo dat iedere beta ronde eindigde in een laatste GM? Die je dan al draaide voor de official release kwam voor het grote publiek. En dan kwamen daarna de vragen, of het build level van de GM hetzelfde is als de final release... (wat 9 uit 10x zo was).

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:18

Japie.G

Colour Classic

Sinds daarnet crashed de itunes app bij mij. Meer mensen? Voorheen deed hij het gewoon.

Edit: reboots werkten niet, maar vanuit de muziek app op winkel klikken did the trick. Werkt nu dus weer. Raar!

[ Voor 39% gewijzigd door Japie.G op 05-09-2013 23:25 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

UltraSub schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:37:
[...]

Heh? "Vroeger" was het toch altijd zo dat iedere beta ronde eindigde in een laatste GM? Die je dan al draaide voor de official release kwam voor het grote publiek. En dan kwamen daarna de vragen, of het build level van de GM hetzelfde is als de final release... (wat 9 uit 10x zo was).
Dat is nog steeds zo. Het is inmiddels alleen alom bekend dat de GM door iedereen geïnstalleerd kan worden, en dat de GM op de dag van de keynote uitgebracht wordt. Iedereen ziet dat dus als "iOS 7 wordt op 10 september uitgebracht". Alleen dat is niet zo, dat is ongeveer een week later. Vorig jaar op 19 september, precies een week na de keynote. Die vragen of de builds hetzelfde zijn gaan vooral komen tussen 10 en 17/18 september (hoewel ik ze nu ook al voorbij zie komen) dit jaar.

Dus: 10 september eindigt de betaperiode en wordt de GM uitgebracht zodat ontwikkelaars een week de tijd hebben om hun apps te updaten voor de officiële release. Dan op 17/18 september wordt het daadwerkelijk uitgebracht (hoogstwaarschijnlijk dezelfde build) en krijgen iOS 6-gebruikers een melding dat iOS 7 beschikbaar is.

De versie die naar "internal groups" en "carrier partners" wordt gestuurd lekt vrijwel nooit uit. Het is niet eens zeker dat dat dezelfde is als die wij uiteindelijk krijgen, al is dat wel aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Topicstarter
iOS7 komt op 18 september uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Ultimation op 10-09-2013 19:20 ]

Acties: