Tweakers' Koopadvies: de community keuze

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09
Mede-auteur:
  • Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 21:02

Wilbert de Vries

In de Pricewatch staan nu drie koopadviezen. We gaan die nog uitbreiden, aan jullie de vraag: waarmee? We hebben zelf een aantal onderwerpen waar we over nadenken,maar jullie keuze is zeker van belang.

De bedoeling is om mensen advies te geven over een type product. We zeggen in een koopadvies niet dat product X het beste is, maar op welke kenmerken de koper moet letten. Voor specifieke producten hebben we de BBG's. :)

Naast de redactionele keuze nemen we om de keer een onderwerp van de community mee. Dus bij de volgende serie van drie gaan jullie er een kiezen. We zijn heel benieuwd naar jullie voorkeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

offtopic:
Complimenten voor deze bijdrage aan de zelfredzaamheid van de gebruikers :) . Veel beter om de onwetende gebruiker te cateren en zo te voorkomen dat die een luie gebruiker wordt.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediaplayers, Mediastreamers, HTPC, Android stick, Raspberry Pi, NUC of toch een NAS. Hoe wat waar en wat zijn de voordelen en nadelen van de verschillende methodes om videomateriaal te bekijken.

Ik moet toch ergens mijn info vandaan halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ga mee met O-r-O, een overzicht van mediaplayers (en aanverwanten) lijkt me wel wat. Andere dingen te me te binnen schieten, NAS en mobiele telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NAS schiet me als eerste binnen.

Vooral omdat er tegenwoordig vele merken en modellen zijn voor betaalbare prijzen, ook is de opslag capaciteit enorm toegenomen en steeds meer mensen willen voor thuisgebruik veilige opslag van gevoelige en privé informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Smartphones lijkt me een goede keuze evenals Mediaspelers. :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zeef schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:23:
In de Pricewatch staan nu drie koopadviezen. We gaan die nog uitbreiden, aan jullie de vraag: waarmee? We hebben zelf een aantal onderwerpen waar we over nadenken,maar jullie keuze is zeker van belang.

De bedoeling is om mensen advies te geven over een type product. We zeggen in een koopadvies niet dat product X het beste is, maar op welke kenmerken de koper moet letten. Voor specifieke producten hebben we de BBG's. :)

Naast de redactionele keuze nemen we om de keer een onderwerp van de community mee. Dus bij de volgende serie van drie gaan jullie er een kiezen. We zijn heel benieuwd naar jullie voorkeur!
Voor als je snel klaar wilt zijn ;):
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?
*Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen?
*Algemeen Advies* Welke videokaart moet ik kopen?
*Algemeen Advies* Welke CPU moet ik kopen?

Die guides zijn in principe af, maar 't is misschien handig om die ook op dezelfde plek te zetten. Ze staan nu enkel in CAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

zeef schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:23:
*Met die stukken die CiPHeR op zijn blog schrijft over SSD's.
*Misschien wil The_Mask wel wat over voedingen schrijven? Of misschien kan je dat zo uit het voedingentopic vissen? Iets over ripple, en die 12v lijnen of hoe het daar ook mee zit. Meerdere lijnen. Ik ben niet zo into voedingen zoals je kan zien. Ik weet gewoon: met Seasonic, antec, XFX zit je vaak goed B)

[ Voor 17% gewijzigd door Frozen op 05-07-2013 02:19 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 17:49
Wilbert, dat emailtje wat ik jou heb gestuurd, dat zou hier ook wel bij passen, of niet?

(Ik weet het, grote kick, maar ik kom vrijwel nooit in dit subforum dus dit topic viel me net pas voor het eerst op.)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 15:02
Mediaplayers zou echt goede aanvulling zijn

[ Voor 17% gewijzigd door Captain Planet op 10-01-2014 00:06 ]

You and I have memories longer than the road ahead

Pagina: 1