tharonny schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:36:
[...]
Haha oke, dan verwijder ik hem ook gewoon even. Kan dus geen kwaad. Ben tot nu toe echt onwijs tevreden met je rom! Net voor de gein ook even Antutu gedraaid. Gaf een score van 11483.
Edit: Probeer net dat ding te verwijderen via Titanium backup, maar krijg de melding: Dit zal het systeempakket: /system/app/FactoryMode.apk deinstalleren
Dus toch maar laten staan denk?
Nee, kan weg. Ik heb m ook niet meer.
Dit houdt alleen maar in dat ie geinstalleerd staat op /system/app en niet /data/app en het 'mogelijk' een gevaar kan zijn als je het weghaald.
Maar dat geld alleen als je je SMS app of contacten app weghaalt, want dan mis je vrij kritieke functionaliteit. De functie van de chinese app heb ik nog niet ontdekt.
Over bluetooth: ik ben helaas op dit moment erg druk en heb weinig tijd om er naar te kijken, maar en er inmiddels meerdere keren van op de hoogte gesteld. Voor mij zelf is het geen vereiste, maar ik snap dat dit voor anderen wel zo is.
In libraries heb niets aangepast, dus daar kan ook de oorzaak van het probleem niet zitten.
Deze zijn vrijwel altijd device-specifiek en dus ook niet uitwisselbaar met bijvoorbeeld die van de nexus 4.