Bier = beter
Het wisselt inderdaad.CultFreak schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:55:
Bij mij werken beide instellingen eventjes goed en dan is het weer bagger.
GammaRom wordt niet meer doorontwikkeld.
Sinds een reset van de 'band modes' heb ik wel ineens toegang tot H+ ipv H.
Las wel dat t-mobile een nieuwe 3G mast heeft neergezet in mijn regio, wellicht komt het daar wel door.

Sambaaa is zn iOcean tijdelijk kwijt; maar ik zie m ook niet meer terugkomen.
Hij heeft van een Italiaanse Umi winkel een Umi gekregen, en in ruil daarvoor voor hun roms aan het developen.
http://www.needrom.com/mobile/iocean-miui-x7x7t-3-11-13/
Ik heb zelf de ervaring dat er veel zaken in het chinees blijven bij de MIUI-roms maar hier lijkt alles Engels te zijn.
Iemand ervaring? Of een alternatief?
Edit:
Deze is ook nog nieuw, en een keer wat anders:
http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7-u650/
[ Voor 36% gewijzigd door dutchgio op 25-02-2014 19:54 ]
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Dacht dat het eens tijd werd om weer een nieuwe ROM erop te gooien, dus die GammaRom erop gedaan, gaat na een tijdje steeds slomer en slomer. Dus daarna de nieuwste MIUI ROM erop, die is helemaal anders en is nog voor de helft Chinees en snap er helemaal niks van.
Ik had eerst de Luhash ROM erop staan, nu staan er weer een heleboel nieuwe ROM's op Needrom dus misschien zit er weer een betere bij.
Is dat LewaOS wat?
Dusss, iemand nog een suggestie voor een goede stabiele ROM? Anders ga ik maar weer terug naar Luhash.
[ Voor 17% gewijzigd door HackingDutchman op 08-03-2014 14:47 ]
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Nog niet, er loopt al een mailwisseling met iOcean, maar of dat nou echt gaat helpen weet ik zo niet.tharonny schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:24:
Dutch, heb jij al beschikking over de kernel van onze iOcean's? Anders moeten we er even een mailtje aan wagen denk? Mocht die cyanogenmod voor de winko een goeie daily rom worden, is die dan te porten of moeten we echt die kernel hebben?
Die versie voor de Wiko komt ook niet verder, omdat het wat ze nu willen doen met de huidige stand van zaken ook niet mogelijk is.
@Hackingdutchman
Zelf gebruik ik Gammarom, maar er staan inderdaad wel wat nieuwere roms op needrom:
multilanguage MIUI;
http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7-youth-miui/
Galaxy note port/thema:
http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7-youth-note3/
Er is ook nog een port van de star u650, nog niet geprobeerd of dat wat is:
http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7-u650/
[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 08-03-2014 14:57 ]
gebaseerd op CWM 6, maar met volledige touch controls.
En het is niet meer zo klein waardoor je geen vergrootglas meer nodig hebt..
Ik heb het niet kunnen testen voor de Elite/Plus, dus wie zich daartoe geroepen voelt mag dat wel doen..
Op de Youth (turbo) werkt het in ieder geval prima.
Alleen duurt het nog steeds ruim een uur(!) voordat mijn backup klaar is, wat voorheen slechts 10 minuten was. Moet maar eens een clean rom installeren, alleen weet niet goed welke.
Een goede multi-language MIUI is er schijnbaar niet. Die van hierboven deed het niet goed bij, al kan dat komen doordat ik Gapps mee probeerde te flashen.
Recovery is overigens Hier te downloaden:
http://www.needrom.com/mobile/carliv-touch-recovery-5/
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 10-03-2014 16:06 ]
- Hij valt snachts uit en kunt hem dan pas opnieuw opstarten door de batterij eruit halen (zowel aan de lader als niet aan de lader. Ze heeft verder ook geen apps die snachts iets uitvoeren)
- GPS werkt nog steeds niet, zelfs na het installeren van de nieuwe antenne
Wat kan ik het beste doen? Gamma opnieuw installeren of een andere rom installeren? Ik wil iets hebben dat het beste werkt. Dus eventuele tweaks die alleen voor snelheid en div. zijn en niet voor stabiliteit hoeven er niet perse op te zitten. Liever iets wat goed werkt en iets langzamer is dan iets wat sneller is maar wel af en toe bugs heeft.
Ik heb al gewisseld met de 2e accu (die was nog ongebruikt) maar dit verhielp het uitval probleem niet
Het enige want dan helpt is batterij er uit.
Wel vervelend zo want je denkt dat je bereikbaar bent telefonisch maar het is niet zo.
Ik zit in België met mobistar (van het werk) en heb de rom draaien van dutchgio.
Bier = beter
Of hoe kan ik deze achteraf nog installeren? Die is namelijk zo fijn (tenminste op de juiste sites een mobiele weergave en geen verneukte weergave. Onthoudt de goede inloggegevens enzo.)
Alvast bedankt.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Oh wacht ik bedoel denk ik de standaard browser? Huh. Die browser zat toch ook bij de gammarom?
Alleen op deze telefoon stond die niet (van jemand anders) daarom was het een beetje raar.
Ik bedoel dat blauwe wereldbolletje
V&A aangeboden: iOcean X7 Youth Turbo Quad Core 1.5GHz, 1GB RAM Wit, Zwart
Blauwe wereldbolletje is inderdaad de stock browser.alaintje schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:11:
Nope.
Oh wacht ik bedoel denk ik de standaard browser? Huh. Die browser zat toch ook bij de gammarom?
Alleen op deze telefoon stond die niet (van jemand anders) daarom was het een beetje raar.
Ik bedoel dat blauwe wereldbolletje.
Die heeft tenminste geen mobiele versie. Voor bv youtube ofzo.
De stock browser kun je uit een ROM halen, en vervolgens als system app installeren. Vergeet de permissies niet.
desktopmode aanzette maakt geen drol uit bij de meeste sites. En veel browser ondersteunen geen flash of de players werken echt amper.dutchgio schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:14:
Je kunt ook in Chrome de desktop versie opvragen via de menuknop.
De stock browser kun je uit een ROM halen, en vervolgens als system app installeren. Vergeet de permissies niet.
Hmm ik heb er zowat 5 geprobeerd te installeren maar ze lukken allemaal niet.
Heb maar even flash gedownload zodat dat werkt met firefox, maar is ook niet alles...
[ Voor 16% gewijzigd door alaintje op 06-04-2014 23:25 ]
Ik heb in dolphin geen enkel probleem met youtube hoor.alaintje schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:39:
[...]
desktopmode aanzette maakt geen drol uit bij de meeste sites. En veel browser ondersteunen geen flash of de players werken echt amper.
Hmm ik heb er zowat 5 geprobeerd te installeren maar ze lukken allemaal niet.
Heb maar even flash gedownload zodat dat werkt met firefox, maar is ook niet alles...
http://www.gizmochina.com...-mediatek-mt6589-chipset/
Blijkbaar is er een soort van beta voor MT6589 chipset met CM10 en KitKat.
Verwijderd
- rooten
- xposed app installeren
- xposed framework installeren
- gravitybox installeren
- gravitybox aanvinken
- reboot
Let er wel op dat xposed/gravitybox voor Aosp roms zijn, en dus niet voor die Samsung-thema's of iets anders dat niet meer 'standaard-Android' is.
Verwijderd
dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:15:
Checklist voor xposed/gravitybox
- rooten
- xposed app installeren
- xposed framework installeren
- gravitybox installeren
- gravitybox aanvinken
- reboot
Let er wel op dat xposed/gravitybox voor Aosp roms zijn, en dus niet voor die Samsung-thema's of iets anders dat niet meer 'standaard-Android' is.
Maar als ik vanuit de revocery de rom probeer te laden, begint hij wel, maar dan zegt hij "fout", en stopt ermee. Het is lang geleden dat ik met roms heb gewerkt, doe ik ergens iets verkeerd?
---RAWE CEEK!!!---

Het gebeurde nadat ik een foto op het startscherm wilde plaatsen.
Het scherm zegt ...; CyanogenMod- vergrendelingsscherm is gestopt. en dan kan je onderin het scherm kiezen uit ...; Rapport of OK ....!!!
Maar op welke je ook drukt DAT schermpje komt steeds/blijft in beeld en je komt er gewoon niet langs .....iemand n idee???
zou rooten kunnen helpen?