Bij mij werken beide instellingen eventjes goed en dan is het weer bagger.
GammaRom wordt niet meer doorontwikkeld.
Het wisselt inderdaad.CultFreak schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:55:
Bij mij werken beide instellingen eventjes goed en dan is het weer bagger.
[ Voor 36% gewijzigd door dutchgio op 25-02-2014 19:54 ]
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
[ Voor 17% gewijzigd door HackingDutchman op 08-03-2014 14:47 ]
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Nog niet, er loopt al een mailwisseling met iOcean, maar of dat nou echt gaat helpen weet ik zo niet.tharonny schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:24:
Dutch, heb jij al beschikking over de kernel van onze iOcean's? Anders moeten we er even een mailtje aan wagen denk? Mocht die cyanogenmod voor de winko een goeie daily rom worden, is die dan te porten of moeten we echt die kernel hebben?
[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 08-03-2014 14:57 ]
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 10-03-2014 16:06 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Blauwe wereldbolletje is inderdaad de stock browser.alaintje schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:11:
Nope.
Oh wacht ik bedoel denk ik de standaard browser? Huh. Die browser zat toch ook bij de gammarom?
Alleen op deze telefoon stond die niet (van jemand anders) daarom was het een beetje raar.
Ik bedoel dat blauwe wereldbolletje.
desktopmode aanzette maakt geen drol uit bij de meeste sites. En veel browser ondersteunen geen flash of de players werken echt amper.dutchgio schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:14:
Je kunt ook in Chrome de desktop versie opvragen via de menuknop.
De stock browser kun je uit een ROM halen, en vervolgens als system app installeren. Vergeet de permissies niet.
[ Voor 16% gewijzigd door alaintje op 06-04-2014 23:25 ]
Ik heb in dolphin geen enkel probleem met youtube hoor.alaintje schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:39:
[...]
desktopmode aanzette maakt geen drol uit bij de meeste sites. En veel browser ondersteunen geen flash of de players werken echt amper.
Hmm ik heb er zowat 5 geprobeerd te installeren maar ze lukken allemaal niet.
Heb maar even flash gedownload zodat dat werkt met firefox, maar is ook niet alles...
Verwijderd
Verwijderd
dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:15:
Checklist voor xposed/gravitybox
- rooten
- xposed app installeren
- xposed framework installeren
- gravitybox installeren
- gravitybox aanvinken
- reboot
Let er wel op dat xposed/gravitybox voor Aosp roms zijn, en dus niet voor die Samsung-thema's of iets anders dat niet meer 'standaard-Android' is.
Maar als ik vanuit de revocery de rom probeer te laden, begint hij wel, maar dan zegt hij "fout", en stopt ermee. Het is lang geleden dat ik met roms heb gewerkt, doe ik ergens iets verkeerd?
---RAWE CEEK!!!---
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq