ora et labora
I served in a company of heroes.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
ora et labora
Verwijderd
Ghehe, ingeving: Van het straatwerk van Watch Dogs met het hacken van alles en nog wat, naar het instappen in een auto en naar het hacken van een auto van een voortvluchtige en tot stilstand brengen. Combinatie van de twee x)Martinspire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:28:
Ziet er wel uit als CGI maar lijkt een beetje op een Multiplayer racer variant van Watchdogs? Of is het de Need For Speed die het bij EA had moeten zijn?
Het is maar dat ze zulke benen heeft, maar dat weerhoudt mijn oren er niet van om spontaan te kotsen bij haar opmerkingen/grappen...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze heeft ook niet bepaald kleine hakken aan
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 11-06-2013 00:32 ]
Ja sorry, O vs o
Maar dit ziet er wel heel gaaf uit. Ben benieuwd hoe uitgebreid de game verder is. Moet zeggen dat ik Ubi en EA aardig toffe next-gen games vind maken
Verwijderd
Verwijderd
En dan die neppe turbo, turbo, turbo, net voor een bocht..
Haha, die animatie bij die 'botsing'... zag er echt niet uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2013 00:37 ]
Steam/XBL: Avioto

Aka: Person of Interest!Asgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:39:
NSA/PRISM: The Game.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Zelfde was bij FIFA eerst heel verhaal over hoe geweldig en realistisch de poppetjes bewegen. (valt altijd tegen, smoothness van het echte leven kan schijnbaar nog niet) Zie je de kieper echt als een Mario poppetje uit 1991 naar de bal springen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:36:
Waarom bewegen die auto's in de meeste offroad stukken in racespellen alsof ze ergens tussen de aarde en de maan rijden, waar de zwaarte kracht maar half werkt? Ik vind dit echt niet speelbaar op het eerste gezicht.
En dan die neppe turbo, turbo, turbo, net voor een bocht..
Haha, die animatie bij die 'botsing'... zag er echt niet uit.

Terwijl het in de rest van de game het er redelijk netjes uitzag. (in verhouding met andere games.)
Al vond ik wel dat ze echt wat moeten doen aan de kleding, vooral hoe het (mee) beweegt en om lede maten heen valt.
Hopelijk doen ze nog wat gameplay, dat verveelt niet
Grafisch valt The Crew inderdaad een beetje tegen en ik denk dat ze aan de handling ook nog wel wat mogen tweaken (was wel heel arcade nu). De grote wereld spreekt me echter wel aan. Maar we zagen dus geen verhaal of politie. Verder dacht ik dat de trailer meer de kant van bankberovingen opging. Nouja, we zullen zien. Ziet er niet uit als een kleine productie in ieder geval. En Ubisoft kennende komt dat verder nog wel goed.
Die ander leek op John van Person of InterestVerwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:42:
Lijkt die hoofdpersonage nou een beetje op Adam van Mythbusters? Ziet er wel gaaf uit)
heb justdance 3 3n 4 ook al kapotgespeeld
ora et labora
Ik denk dat simulatie niet zo hoog op het prioriteiten lijstje staatMartinspire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:43:
Grafisch valt The Crew inderdaad een beetje tegen en ik denk dat ze aan de handling ook nog wel wat mogen tweaken (was wel heel arcade nu).
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Vinand schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:44:
Gaat die chick nog uit de kleren? Dan zou ze tenminste nog 1 ding goed gedaan hebben.
Verwijderd
YouTube: Watch Dogs - Game Demo Video [UK]Chaoss schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:45:
wtf nog steeds geen echte gameplay van WatchDogs!?
Deze is al wat langer beschikbaar, beetje onnozel om het nog een keer te laten zien, daarom zien we het niet waarschijnlijk.
Dat de uitgelekte video geshowed wordt is logisch, stond gewoon op et programma.
que?PuDy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:46:
Plaatsvervangende schaamte. Alleen Aziaten kunnen dit spelen zonder zich te schamen
ora et labora
Ik blijf gewoon doorkijken.Lekkerboeie86 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:23:
pff ik zit er nu echt helemaal in! Tot nu alles gezien. Koffie zetten en doorhalen tot na PS4 of nu slapen en over 3 uurtjes eruit.. Morgen toch vrij dusja maakt allemaal weinig uit.. twijfels..
Ik dacht het eerst niet te doen maar tegen 3 uur ben ik toch nog niet rond met alle trailers te bekijken in 1080p en de artikels. ...YOLO zeker?
Je staat voor lul als je dit speelt
Begin gemist met Rayman Legends?Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:48:
komt er ooit nog een Rayman 4?En dan heb ik het niet over die rabbits
ok een beetje, maar ik speel goed genoeg om op internet te plaatsen zonder voor gek te staan ^^
ora et labora
On topic:
Die interactieve tv serie lijkt me echt een aankomende faal, maar het kan ook aan mij liggen.
Verwijderd
Nee dat niet, maar ik bedoel een Rayman game zoals Hoodlum Havoc/The Great Escape, geen platformer
ik vind er echt irritant..dubbeldekkert schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:49:
Hoe langer ik deze stream kijk, hoe meer ik verliefd wordt op die prachtige dame..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Mijn oren kotsen, mijn ogen kwijlen...
Toch maar opgezocht.. ze is 183cm dus die mannetjes zijn dan toch wel aan kleine kant.. Hakken oke maar dan ben je niet 2 koppen kleiner.
Ze is 1,83 volgens IMDB. De hakken zullen nog wel 10cm erbij doen.dubbeldekkert schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:51:
Hoe lang zal ze eigenlijk zijn? Ze torent wel behoorlijk boven al die dev's uit.
Als ze die giga hakken van haar aan heeft, dan red je het misschien net nog
Hakken van 10/15cm = 195cm, ja dan toren je wel boven niet-Nederlanders uit als vrouwVuvuzela schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:51:
Toch maar opgezocht.. ze is 183cm dus die mannetjes zijn dan toch wel aan kleine kant.. Hakken oke maar dan ben je niet 2 koppen kleiner.
Yep, ik ben weer voorbarigdubbeldekkert schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:57:
Misschien komt er nog gameplay?

vind je? vind het beetje tegenvallen..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
full circle van half moon runKw4kje schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:00:
Welk nummer is dit?
Half Moon Run - Full CircleKw4kje schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:00:
Welk nummer is dit?
Komt door de offscreen camera
Haha ja. Was echt een van de top Flash games in z'n tijd.Goron schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:02:
Hahaha dit is die aloude flashgame.
Boeit nietGoron schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:02:
Hahaha dit is die aloude flashgame.
VETJoosie200 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:04:
Nieuwe ip als laatste?