was al in bf1942 lol
Take my money
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
*goes out of fullscreen mode, horrible quality stream* :d
10-4 !
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Denken jullie echt dat in real life de commander ook zal praten en dat iedereen zal luisteren? xD
Smooth hoor
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Verwijderd
Waarom niet als jij zelf een team inzet zoals dit? Natuurlijk kan je dat niet wijten aan Bf4 zelf, maar aan de solo spelers die de lobby's joinen. Stream kwaliteit gaat wel even omlaag zo.CuBras schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:50:
Denken jullie echt dat in real life de commander ook zal praten en dat iedereen zal luisteren? xD
Mooie van BF(4) is wel de destuctability van de omgeving!
Natuurlijk! bij bf3 is dit toch ook al zo?CuBras schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:50:
Gebouw in laten storen om een tank te slopen, NICE!
Flickr PSN ID= cheironnl
hahahaha gruwelijk!!!
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
ja idd, ieder zn eigan gangetje en zeuren om support van de commanderCuBras schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:50:
ora et labora
Jawel en zelf 128 speler 
mrc4nl schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:49:
64 spelers was dat ook al niet mogelijk in bf2?????
Hahaha nice dit. Maar toch wel het idee dat het voor opgezet is
Sterker nog, dat weet ik zeker. Vast live, maar wel afgesproken hoe of wat
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dat is wel vet zeg
Surpression is een stuk beter zo
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Zie je wel dat het PC footage is!
die ene zat te spelen met keyboard en controller
die ene zat te spelen met keyboard en controller
[ Voor 45% gewijzigd door SmokingCrop op 10-06-2013 22:53 ]
PS4 controllers en keyboard? Of was dat toch een Xbox controller op de PC?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zal dat gebouw vanaf de support collum opgeblazen kunnen worden?? xD
Volgens mij is afgesproken planning en strategie
En nu naar beneden!
Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."
Dat was een Xbox controllerSinergyX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:53:
Tomorrow is not today!
Was een X1 controller iddSinergyX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:53:
Dat is zeker, die havoc schoot express hele tijd over hen op dezelfde plaats..royalt123 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:53:
Volgens mij is afgesproken planning en strategie
Moet ook wel, anders gaat hij elke keer neer, is ook niet de bedoeling
Flickr PSN ID= cheironnl
ja dit is weer top!
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
nice meer distruction
ora et labora
Die zag ik niet aankomen..!
Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."
Jawel! Als je BF 4 kent, dan had je dit aan zien komen!Tyuilp schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:55:
Die zag ik niet aankomen..!
alleen jammer van die verschikkelijke bf4 soundtrack
oorverdovend
ora et labora
Mirrors Edge!
mirrors edge woeit, hebbe!
ora et labora
MIRRORSSS EDGEEE!!!! FUCK YEAH
ok indrukwekkend 
maar ik zag lui met een PS4 controller en met muis+tb spelen? crossplatform?
maar ik zag lui met een PS4 controller en met muis+tb spelen? crossplatform?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Woei, Mirrors Edge 2

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vraag me af hoe goed de graphics zullen zijn op de xboxOne & ps4 voor bf4..
Ze speelden gewoon op de pc.
Hoe kan je nou slapen zo...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Heerlijke soundtrack dat ME
Flickr PSN ID= cheironnl
Lol, coming... when it's ready
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Beter dat , dan een half gaar spelJoosie200 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:56:
Coming when it's ready lol
ora et labora
leek wel op battlefield 4 veel trager is met lopen/rennen niet opgevallen?
Bf4 - Mirrors Edge 2, tot nu toe toch wel DE games van de E3. Te vet gewoon. WooHoooo
The first casualty in war is always the truth...
Nope was echt op de xbox one...SmokingCrop schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:56:
Vraag me af hoe goed de graphics zullen zijn op de xboxOne & ps4 voor bf4..
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Tenzij de X1 keyboard en muis ondersteunt was het gewoon op de pc
Xbox
Keyboard+mouse, T/V 3/4 on screen, neuh
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee het was toch op een PC. sommige speelde zelfs met keyboard/muis.
Die graphics van BF4 leken op het begin wel iets tegen te vallen, vergeleken met bijvoorbeeld Killzone met die gebouwen op het begin. De actie ziet er wel ontzettend bruut uit zeg. I'm impressed.
Ik koop zeker bf4
Van weg verniele en da toren
BF4 beloofd wel wat. Het zag er toch wel ontzettend soepel uit. En dynamic events in multiplayer (Wolkenkrabber die instort) lijken ook ontzettend vet!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Slappe show, maar wel twee mooie aankondigingen: nieuwe battlefront en mirror's edge 2.
Meest teleurgesteld over Dragon Age Inquisition. Gewoon een trailer. Geen info over de game. Soit, ze nemen wel hun tijd nu voor een nieuwe Dragon Age, dus ik heb er wel ergens vertrouwen in dat het niet opnieuw een stinker wordt gelijk Dragon Age 2.
Meest teleurgesteld over Dragon Age Inquisition. Gewoon een trailer. Geen info over de game. Soit, ze nemen wel hun tijd nu voor een nieuwe Dragon Age, dus ik heb er wel ergens vertrouwen in dat het niet opnieuw een stinker wordt gelijk Dragon Age 2.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Komt volgens mij omdat het MP is, de SP (zoals bij de MS presentatie) vond ik er net iets mooier uitzien.bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:58:
Die graphics van BF4 leken op het begin wel iets tegen te vallen, vergeleken met bijvoorbeeld Killzone met die gebouwen op het begin. De actie ziet er wel ontzettend bruut uit zeg. I'm impressed.
BF 4 zag er super strak uit, mede vanwege die toren
Nee, ze toonden een paar van die 64 spelers en er zat iemand bij die gewoon met mouse & keyboard speelde
Daarbij zag je ook geen XboxOnes, maar gewoon pc behuizingen
en je ziet de backspace button rechtsvanboven om battlelog te openen
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 10-06-2013 23:00 ]
Die wolkenkrabber gaat als eerste plat en dan de rest van de stad. Af en toe een paar gasten neerschieten, maar die stad moet plat!!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Is dat niet gewoon dezelfde scripting als met die radio tower in BF3? Was ook het enige wat kapot kon.Jackal131 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:00:
Die wolkenkrabber gaat als eerste plat en dan de rest van de stad. Af en toe een paar gasten neerschieten, maar die stad moet plat!!!
De hele stad neer halen lijkt me geweldig
Mag toch hopen van niet.SinergyX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:01:
[...]
Is dat niet gewoon dezelfde scripting als met die radio tower in BF3? Was ook het enige wat kapot kon.
Zou goed kunnen, maar ze schoten ook die support column onder die tank aan gort, dus grote kans dat al die gebouwen neer kunnen.SinergyX schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:01:
[...]
Is dat niet gewoon dezelfde scripting als met die radio tower in BF3? Was ook het enige wat kapot kon.
Alle gebouwen zal wel niet gebeuren, anders is het na 10 minuten spelen een dorre vlakte. Maar, zo te zien inderdaad wel meer dan in BF3.bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:01:
[...]
Zou goed kunnen, maar ze schoten ook die support column onder die tank aan gort, dus grote kans dat al die gebouwen neer kunnen.
Hmmm, dan ga ik erg bedroefd zijnVerwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:02:
[...]
lijkt er wel open kwa Bf3 pc graphics is er ook niet veel veranderd
Denk aan je hartslag Jantje!Jackal131 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:00:
Ik denk dat je met 1 gebouw wel even bezig bent hoor.
Ik hoop dat het juist wel alle gebouwen is, maar dan moet het niet te makkelijk gaan. Vind er zelf weinig aan als je alleen vooraf vastgestelde delen kan slopen.
+1
Eentje om snel te vergeten.
Wat zag BF4 er ontzettend gaaf uit, hele mooie map ook. Met die lift omhoog is ook wel droog trouwens.
Hoop heel erg dat de PS4 en X1 versie er uit zien zoals we hier zagen.
Hoop heel erg dat de PS4 en X1 versie er uit zien zoals we hier zagen.
XcomMartinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:05:
Welke game is dat nu bij Gametrailers?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer