@Scofield en Altijd_lastig,
Het is altijd lastiger een ROM te installeren anders dan OTA, zeker als je geen toestel heb die gewoon door CWM word ondersteunt. Ik had met mijn tablet hetzelfde tot er een officiële CM10 ROM was die liet zich netjes met de recovery instaleren en met de juiste extra packs werkte dat in een keer.
Ik heb geen hoge pet op van de modaco ROM,s maar sommige zijn er tevreden mee. Te veel mensen lopen na een poosje tegen dingen aan die niet goed werken.
Wellicht dat spoedig meer updates van Huawei zelfs verschijnen... de T-Mobile update was alleen de Nederlandse de rest moet nog wachten we hebben die update er min of meer doorgeduwd
Heeft iemand met een unbranded toestel al eens bij Huawei zelf geïnformeerd hoe en wat ?
de keren dat ik ze mailde waren ze snel met antwoorden en erg hulpvaardig. De T-mobile 192 update is gewoon gebaseerd op de OEM Huawei ROM maar met de branding en bloatware... (gelukkig werd die niet opnieuw geinstaleerd tijdens de update alles wat was verwijderd of uitgeschakeld bleef weg)
Al met al ben ik tevreden over de B192 iets meer RAM en verder zie ik niet veel verschil behalve dat de lekken gedicht zijn... ik vraag me af of dat ook met de modaco ROM,s het geval is.... Ik geloof dat ik ergens een screenshot had geplaatst met de gefixte situatie... die fix is toch redelijk belangrijk.....