Hoe zijn de ervaringen van mensen op B190? Battery drain is best pittig, notifications vielen soms uit en daarom heb ik Push Notifications Fixer geinstalleerd als app, met als gevolg dat de batterij binnen 1,5 dag wel leeg wordt getrokken. Volgens mij wat ik zo lees, niet zo zeer een probleem met de build, maar met de android versie (4.1).
Verder draait B190 wel goed, na wat tweaks en het eruit slopen van bloatware.
@asros, apart dat je bootloader unlocked bleef, zal er mee te maken hebben dat jij een unbranded model hebt en wij hier een branded..?
Ik heb trouwens een mail terug gehad op mijn vraag of de cashback formulieren waren ontvangen. Deze zijn inderdaag netjes ontvangen en dit is bevestigd. Echter kan het dus 10 weken duren na ontvangst voor ze uitbetalen. Lijkt mijn eerste werkgever wel, die hield ook altijd het geld zo lang mogelijk vast
Ik heb overigens deze week een mooie gel case besteld voor de Huawei, voor nog geen 4€, via een ebay verkoper. Past perfect en ziet er super netjes uit. Voor de geïnteresseerden, het gaat om de Wavegel-Y300 S Line Wave Gel case cover + gratis screenprotector, van londonmagicstore.
[
Voor 49% gewijzigd door
Lord_Dain op 30-08-2013 20:18
]