Op aanraden via de 3x3 deal op laten halen voor garantie. Helaas alleen maar slecht nieuws: hij wordt niet gerepareerd i.v.m. vochtschade. Erger nog: het kost 60 euro om de telefoon ongeprepareerd terug te krijgen. De samenvatting van mijn klachtomschrijving volgens Dynafix (het bedrijf wat de reparaties uitvoert) is: "Volumetoets werkt niet". Zodra de telefoon eenmaal aanstaat (met veel moeite), werkt de volumetoets niet inderdaad. Maar dat lijkt mij niet de hoofdklacht.nnk schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:34:
[...]
Helaas nu problemen met de telefoon. Bij het booten geeft hij een paars scherm (het PSOD) zowel aan de USB power of met batterij. De 15 seconden power + volume up truuk helpt ook niet om te booten. Na een halve dag wachten boot hij wel weer, maar dan gebeuren er ook rare dingen. Bijvoorbeeld dat de power knop de telefoon niet in stand-by zet.
Er is verder niets raars gedaan met de software (geen updates, rooten, unlocken, nieuwe rom, etc.). Ik denk zelf dat er hardwarematig iets mis is. Probleem met opsturen ter reparatie is dat hij soms niet het paarse scherm laat zien. Hebben jullie nog ideeën om te proberen?
Wat nu? Is er nog iets tegen te beginnen? De telefoon is bij mijn weten overigens nooit nat geworden bij regen en er is ook geen glas drinken o.i.d. overheen gegaan.