Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
steveman schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:17:
Inmiddels op overkill met dus 9 bags gehaald!

Terwijl de missie op normal met een schamele 3 nog niet gelukt is :')
Hoe doe je het? Gewoon het benodigde aantal en dan weg of blijf je door zoeken?

Tenzij het een snelle rush is blijf ik gewoon doorzoeken. Wel zo dat we nooit te ver weg zijn van het busje en we nemen wat extra risicos. Wel zo dat we nooit te ver van het busje zijn.

Wat ik wel lekker vind aan deze heist is de omvang. Lekker grote omgeving, diverse diverse manieren om in het gebouw te komen, diverse etages.
Ik zou graag meer van zulke heists zien, misschien een grote bank ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsy op 30-05-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:20

Hu9o

Schokkend

Sinds dat ik ontdekt heb waar de thermal past voor is, is deze map eigenlijk een cakewalk geworden :D

Easy money!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:15

Fordox

00101010

Prachtig spel dit, het ligt me helemaal na alle hitman games :)
Ook in 1 weekendje level 42 geworden, voornamelijk Ghost en Engineer met een paar handige perks van MM en Enforcer. Alles gaat lekker snel (drillen, sjouwen, lopen, rennen, gooien)

Mijn stijl:
Get in, efficiency, get out, niet gezien worden.
Of als het nodig is: Rush die shit! :D

Meer een 1 mans operatie ipv een teamspeler zoals een MM dat zou zijn

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Ik zoek iemand om samen deze achievement te behalen
-
edit
inmiddels al behaald

[ Voor 77% gewijzigd door noud op 17-06-2014 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hu9o schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:09:
Sinds dat ik ontdekt heb waar de thermal past voor is, is deze map eigenlijk een cakewalk geworden :D

Easy money!
LOL, volgens mij wordt het zelfs aangegeven als je de asset koopt en anders geeft het plaatje bij de asset toch wel een hele sterke hint hoor.

Daarnaast, is The Dentist trailer van vandaag wel awesome!

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 03-06-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Laatst online: 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Memorabele gebeurtenis: Shadow raid in m'n eentje doen, gaat doorgaans wel lekker, maar met 8 bags in de van gesnapt worden.

Als een GEK op zoek naar een coke bag (waar je dus mee kan rennen) terugsprinten naar 't busje, inladen en in de laatste seconde in de exit zone staan *Gejuich van je character*.

Mooi, kat in het bakkie Indiana Jones style...

Scorescreen: Failure

:( !!

Goed, al doende leert men

PR Voor een solo-aanpak van Shadow Raid op overkill: 11 zakjes

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Je kan de Paste in Shadow Raid verdubbelen.
Pak eerst 1 paste en brandt de deur open en loop met ze allen naar de tas met de laatste paste.
Je kan de paste verdubbelen. Soms lukt het soms niet. Spreek met ze alleen een kloktijd door waarop jullie de paste tegerlijke tijd pakt. Doe het snel mocht je nog een of andere achievement willen behalen voor shadow raid. Schijnt ook met andere keycards/breekijzers te werken
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nieuw solorecord: 15 bags en geen kills hoeven maken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1SVfg1Wl.jpg

:7

Ontzettende mazzel, er was geen hekwerk richting de achterste putdeksel.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nice.

Blijft jammer dat je in solo mode nooit die 16 bags incl samurai outfit award kan halen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

WTF:
I Will Take With Impunity
In the Shadow Raid job, secure a piece of every available type of loot, including money, gold, cocaine, artifact, painting, weapons and server.
Wist niet dat die ook mee te namen waren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
http://www.pcgamer.com/20...-it-is-indeed-a-big-bank/

Over de nieuwe DLC, ziet er goed uit, al is het weer betaald :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als je de nieuwe heist wilt spelen dan hoef je hem niet te kopen.
Alleen als je hem wilt hosten moet je hem kopen.

@Steveman
De server is niet altijd te jatten, is random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Inmiddels gevonden, en meteen 1 van elk te pakken genomen:
I Will Take With Impunity
In the Shadow Raid job, secure a piece of every available type of loot, including money, gold, cocaine, artifact, painting, weapons and server.
Volgens mij ben ik dus al 80 keer langs zo'n meeneembare server gelopen zonder het te weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Deadsy schreef op zondag 08 juni 2014 @ 02:09:
[...]

Als je de nieuwe heist wilt spelen dan hoef je hem niet te kopen.
Alleen als je hem wilt hosten moet je hem kopen.

@Steveman
De server is niet altijd te jatten, is random.
de server is er altijd.
er zijn 2 plekken waar hij kan uithangen. of bij de tv guard, of op dezelfde verdieping op maximale afstand er vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

oh en @Steveman nice :D

edit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qcXnTrT.jpg

Woei!
Heb 17 bags binnen gehaald in solo mode!

Helaas de kluis niet open kunnen maken. Had wel twee pasjes gehad maar die waren te ver weg bij de kluis.
Nog wel een persoon in de boeien geslagen vlakbij de deur toen hij (eindelijk) langs liep. Maar die had helaas geen pasje, anders was het nog gelukt ook.

[ Voor 90% gewijzigd door Hu9o op 08-06-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hu9o schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:18:
[...]

de server is er altijd.
er zijn 2 plekken waar hij kan uithangen. of bij de tv guard, of op dezelfde verdieping op maximale afstand er vandaan.
Damn daar ga ik dus nooit kijken. Laatste tijd loop ik er altijd tegenaan dat juist in dat gebied een groep van 2 guards staat.

Vanwege het gratis weekend en de sale heb je nu vrij veel nieuwelingen en ik heb er geen probleem mee om met nieuwe spelers te spelen zolang ze zich maar goed opstellen. Vandaag heb ik echt met drie idioten samen mogen spelen die echt dachten dat ze het uitgevonden hadden.

Eentje zat echt continu te sprayen en daarna te zeiken voor ammo en zich op te winden dat de ammo op was (omdat hij echt continu ammo zat te pakken).
De ander dacht dat hij een top stealther was maar had nul geduld en ging na elke mislukking met de vinger wijzen.
En de derde ging gewoon continu AFK.
En telkens had een ander het gedaan of waren hun te goed voor het team. In werkelijkheid zit ik hun bijna continu te dragen. Voor zulke figuren ben ik echt te aardig, maar het kan ook moeilijk zijn om een goede middenlijn te vinden.

Ik kick 2 en de derde gaat weg voordat ik hem kon kicken. 3 nieuwe spelers waarvan 2 die ook nieuw waren en opeens met 2 vingers in de neus day 3 van Firestarter afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hu9o schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:19:
oh en @Steveman nice :D

edit:

[afbeelding]

Woei!
Heb 17 bags binnen gehaald in solo mode!

Helaas de kluis niet open kunnen maken. Had wel twee pasjes gehad maar die waren te ver weg bij de kluis.
Nog wel een persoon in de boeien geslagen vlakbij de deur toen hij (eindelijk) langs liep. Maar die had helaas geen pasje, anders was het nog gelukt ook.
Zo, good busy!

Gisteren even geprobeerd mee te doen aan Shadow Raid op Death Wish... dan loopt er een een keer een guard buiten het hek rond wanneer je linksom gaat :D

Helaes deden er wat prutsers mee, dus hield het op met 1 van de 12 bags...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
steveman schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:02:
[...]

Zo, good busy!

Gisteren even geprobeerd mee te doen aan Shadow Raid op Death Wish... dan loopt er een een keer een guard buiten het hek rond wanneer je linksom gaat :D

Heb DW nu al 2x gehaald en vind het verschil tussen DW en Overkill een stuk groter dan tussen de andere difficulties.

Maar de diff maakt bij Shadow Raid niet veel uit als je wat prutsers erbij hebt.
Zelfs op Hard krijg je het bizar moeilijk met teveel prutsers die gewoon wat doen inplaats van vragen.

Alhoewel rng het soms ook best pitting kan maken.
Ik volg een guard om deze op een veilige plek af te maken en net als ik hem doodschiet komt er een andere guard aangelopen, die schieten we dan dood en yup daar komt nr3.
Heb dit nu al een paar keer gehad dat 3 zelfs 4 guards vlak achter elkaar lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

steveman schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:02:
[...]

Zo, good busy!

Ja heb ik me ook al eens op verkeken. Was alleen met buit, de andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Shadow Raid.. is een geweldige map. Steathen en de boel leeg halen. Met natuurlijk een goed werkend team is het te doen. ZIjn jullie van plan de Bigbank te kopen? Ik nog niet. Vind het te duur en mijn verbinding om een server te hosten is te bizar slecht.
Bigbank ziet er wel groot uit, met verschillende opties om bv te escapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
noud schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 02:04:
Shadow Raid.. is een geweldige map. Steathen en de boel leeg halen. Met natuurlijk een goed werkend team is het te doen. ZIjn jullie van plan de Bigbank te kopen? Ik nog niet. Vind het te duur en mijn verbinding om een server te hosten is te bizar slecht.
Bigbank ziet er wel groot uit, met verschillende opties om bv te escapen.
Weet nog niet of ik hem koop (maar hoeft gelukkig niet om te spelen :D). Misschien dat ik wacht op een summer sale.
Hoop wel dat dit de nieuwe lijn gaat worden qua heists. Dus groot en veel verschillende opties.

Nu alleen nog even de kans toevoegen dat op Rats day 1 er de kans is dat de cooks nog leven.
En de kans toevoegen dat de kluis bij een bankjob open is :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Misschien als hij inderdaad in de sale is dat ik die big heist ook neem. Maar ga er geen 5 euro voor betalen.

Wie heeft er ervaring met de HoxHud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Afbeeldingslocatie: http://cloud-3.steampowered.com/ugc/433783980772746145/62B8E5FEB7B47FB89098DDBF5FF69BA3849AEA6C/
21 bags in solo shadow raid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lol, nice :D

Maar... "very hard" is geen overkill he :P

Ik ga overigens nooit meer joinen in een party voor de Rats job... verdomde ragequitende hosts als iemand de bus opblaast... en de opdracht op zich nog wel te halen is :')

Waarom heeft dit spel geen host-migration?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

steveman schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:12:

Ik ga overigens nooit meer joinen in een party voor de Rats job... verdome ragequitende hosts als iemand de bus opblaast... en de opdracht op zich nog wel te halen is :')

Tja, moet jou toch een kans geven om het te verbeteren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:28
steveman schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:12:

Ik ga overigens nooit meer joinen in een party voor de Rats job... verdomde ragequitende hosts als iemand de bus opblaast... en de opdracht op zich nog wel te halen is :')

Daarom altijd zelf hosten. Lvl cap van 80. Niet koken en de bus 'probeer je'. Heb je crap party blaas je bus op anders doe je alle zakken. Meeste high levels kan het geld gestolen worden want ze zitten er toch alleen maar in voor de EXP. Helemaal als het een projob is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:26
Hu9o schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:07:
Wie heeft er ervaring met de HoxHud?
Ik vind zelf HoxHud erg handig voor ECM rushes, omdat je de ECM's dan goed op elkaar af kan stellen. Voor luid missies gebruik ik hem zelf alleen eigenlijk voor drill timers en af en toe om te kijken hoe lang de assault wave nog duurt. Er zitten helaas wel wat bugs in m.b.t. ECM timers, maar daar stoor ik mij niet heel erg aan omdat ik meetal met mensen op TeamSpeak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ik join eigenlijk nooit een random team als ik een Rats missie wil koken.
Koken is fun. Kost je paar minuten meer tijd en heb je dan ook nog geen escape als je de boel laat ontploffen. Moet je wel na de assault in de bus zitten. Vandaag 6 tassen gekookt. onze ammo was op 1 volle zak en 1 beetje nog over. Is toch wel beter om na de assault met paar man snel de tassen in de bus te droppen en vervolg te koken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als ik zelf host ga ik meestal niet meteen voor een Rats of Firestarter Overkill PJ.
Meestal doe ik dan eerst een paar simpele heists (4 stores, Mallcrashers etc) om te kijken wat voor spelers ik heb.
Want level zegt vrij weinig. Te vaak zie ik mensen die bij Firestarter day 1 direct gaan campen zodra er politie komt.
Ik ben zelf voorstander om tegelijk tassen te dragen en te schieten, dekking neem ik alleen als mijn armor weg is of er echt teveel cops zijn en ik even een paar moet uitschakelen. Want ik vind dat des te langer je nodig hebt des te groter is de kans dat je een ongelukkige samenloop van omstandigheden krijgt (of hoe je het ook wilt noemen).

Daarmee bedoel ik dus dat de kans dat je in een slechte situatie terecht komt groter word.
Bv. Ammo op, te veel specials tegelijk die je weten te besluipen etc (ik zag laatst 5 cloakers in minder dan 1min tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Gisteravond nog onwijs veel lol gehad met firestarter.

1tje zou het alarm uitzetten en de rest zou wachten. Gaat 1 gast (met een bokkenmasker) op de verkeerde plek zitten wachten. Wij hem steeds roepen...

Vernachelt ie de boel :F

Die knakker gekicked en weer opnieuw proberen samen met de nieuwe 4e. Steeds weer grapjes maken over die eerste bokworst.

Teruglezend: Je had erbij moeten zijn.

Beetje zoals lim hady: please get up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Shadow raid op overkill in mn eentje, ging me wat lastig :\ alle tassen lagen precies verkeerd en ik kon maar door 2 putdeksels. Ik kwam op 5 van de 9 bags totdat een gaurd aan de andere kant van de map een bodybag had gevonden die er al een kwartier lag...

Fuck :)

owja, de big bank... Hoe kun je die in godsnaam stealthen? En plaats voor de love of god een zooi ammo en doctor bags in de vault. De loot is wel echt ziek, 2 kamers met deposit boxes, 12 tassen met geld en een stuk of 8 met goud

[ Voor 42% gewijzigd door Fordox op 18-06-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje dure DLC als je het mij vraagt, misschien dat we geluk hebben in de steam summer sale? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Guide om BigBank the stealthen.

Zo doen wij het ook. Verste wat wij gekomen zijn is de vault openen. Maar helaas had ik een civie niet opgeruimd en die werd gespot :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

steveman schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:14:
Gisteravond nog onwijs veel lol gehad met firestarter.

Beetje zoals lim hady: please get up
Iemand die als nickname ($)lim ($)hady heeft, de heletijd over de chat roepen met Lim Hady please stand up please stand up als hij downed is, is gewoon leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik heb nu alle Escapes gedaan van Big Bank en de Bus Escape vind ik toch wel het lekkerst.

Lekker dicht bij de vault en zodra je bij de bus bent ben je min of meer klaar.
De C4 escape is ook leuk maar zodra je door de muur bent moet je door een stuk welke aan de zijkant open is en waar 4 snipers op je zitten te schieten. Als je ze dood zijn er vrij snel nieuwe.
De elevator vind ik zelf toch niets iets te ver weg van de vault en als je pech hebt moet je door een horde vechten.

Dank een zeer goede/leuke groep heb ik ook de 12min achie. 11.57 sec en de drill ging ik geloof 2x kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Voeg mij maar toe: DutchCaptain ben nog maar lvl 2 maar wel wat payday 1 gespeeld, het lijkt mij leuker met wat mensen op ts dan alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Over payday 1 gesproken, nu voor €1,49 in de store.

Maar voor nu nog best tevreden over 2 :)
Net de lvl 75 gepasseerd, vol verwachting die nieuwe armor checken... oh wacht, daar had ik een lading skillpoints voor moeten bewaren :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vrij veel nieuwe mensen die Payday 2 spelen (is ook weer in de aanbieding voor 9 euro en een paar cent).
Denk dat er ook vrij veel mensen bij zitten die de eerste Payday gespeeld hebben want ze maken bijna allemaal dezelfde fout.

Zodra ze een Bulldozer zien rennen ze er heen en schieten op korte afstand op zijn hoofd.
In de eerste Payday werkte dat vrij goed maar in de 2e moet je dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Twee keer raken met de .50 en door naar de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
steveman schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 12:24:
Twee keer raken met de .50 en door naar de volgende!
Yup, maar hun doen dat dan met de zwakste geweren die er zijn en komen niet echt ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Grappig gisteravond, stapte in een game van iemand die Rats deed en in game was. Kom ik daar, is het alleen de host die er is... AFK kennelijk. Vet lang wachten allemaal lui kwamen en gingen... maar toen plots: daar was de host :D

Mooie was, hij was al bij dag 3, dus maximaal kunnen profiteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-08 17:12
Is er een een groep van Tweakers die samen PD2 speelt? Ik ben redelijk nieuw bij het spel en ik vind behoorlijk veel missies erg lastig om te doen. Op dit moment ben ik level 37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Speel eerst de heists op normal-hard. Met jouw rank kom je redelijk een eind.
Wat ik meestal doe is zorgen dat ik de skills heb voor rennen, stamina, vlug de bags kunnen pakken, bags ver kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ist de moeite waard voor die 5,59?
Ik heb nog nooit Payday 2 of 1 gedaan.

Maar het concept lijkt me wel grappig, en zo heel duur is het nu ook weer niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Gewoon met 3 vrienden coop spelen en je zal je zeer vermaken. Tis die 6€ meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Iemand met een beetje hersens die vanavond wat heists wil doen? Ik wordt zo moe van al die randoms die steeds alles om zeep helpen.... SteamID: Pryth (ingame name: Mike)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Gewoon niet met randoms spelen, communicatie is belangrijk. En ze zijn vaak geneigd te trollen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chris Smoove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:27:
Gewoon niet met randoms spelen, communicatie is belangrijk. En ze zijn vaak geneigd te trollen :p
Soms, heel soms, kom je 3 randoms tegen waarmee je absurd lekker kunt spelen.
Ze zitten op een goed niveau, je voelt elkaar bijna blind aan (qua dekking en wie wat doet), kunt tussen de heists die je met 2 vingers in de neus doet wat ouwehoeren etc.
Die eindigen dan op je friends list en daar speel ik dan soms mee.

Maar soms kom je ook 1e klas idioten tegen. Mensen die jouw zeggen welk wapen je niet mag pakken en welke wel etc.

Had net een groepje voor Firestarter Overkill PJ. Ging absurd lekker tot de 3e dag waar we gewoon in een ruk situatie kwamen met cloakers, tasers en gewoon veel cops. 2 van ons down en de derde probeerde bij ons te komen en nummer 4 staat gewoon ergens in een hoekje te AFKen :/

Maar nog een paar dagen en ik mag weer opnieuw beginnen met infamy 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Het spelen is nu voor mij echt onmogelijk meer geworden. Paar dagen terug kon ik haast enkel in de nacht spelen. Maar nu Payday weer in de aanbieding gekomen is en er meer spelers online zijn. Kan ik niet meer spelen. Elke keer is er disconeccted. Ik krijg dit bij > 30.000 spelers online.

Er spelen inderdaad heel veel indioten mee. Dat je het spel niet snapt omdat je redelijk nieuw bent okay. Maar dat je eerst tassen gaat verslepen naar de van en dan je teammaten probeert te healen. Of alle medic of ammo gebruiken. :). Of gewoon je eigen solo weg in te slaan....

Bij Overkill Firestarter day 3.
2 in bus. 2 buiten. Als je een beetje een goed team hebt.
Heb je dat niet dan 2 in bus waarvan 1 alleen de deksel van de koffers openmaakt en daarna met de andere vervoegt die buiten de bus beschermen. Medic en Ammo op de plek plaatsen waar de helicopter komt die de tassen ophaalt.
Ik heb maar 1 keer gehad, dat de helicopter op een andere plek kwam. Namelijk aan de overkant. (bug?)

Denk erom als je infamous gaat je van te voren de duurste wapens koopt en deze in je slot zet. Want je verliest - 200 miljoen offshore + al je cash wat je bezit. The Eagle rifle (ofzoiets) als je hem kunt kopen, koop die. Want met dit wapen kun je gewoon op rank 0 mee beginnen. De andere wapens zijn nog geunlocked.

[ Voor 29% gewijzigd door noud op 29-06-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Deadsy schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:22:
[...]

Soms, heel soms, kom je 3 randoms tegen waarmee je absurd lekker kunt spelen.
Ze zitten op een goed niveau, je voelt elkaar bijna blind aan (qua dekking en wie wat doet), kunt tussen de heists die je met 2 vingers in de neus doet wat ouwehoeren etc.
Die eindigen dan op je friends list en daar speel ik dan soms nooit meer mee.
Dat heb ik vaak...

Oh en om disconnect te voorkomen, gewoon lvl cap op de server zetten van 50 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Heeft iemand een idee, misschien moet ik met deze vraag naar een andere forum toe.
Omdat ik zo vaak disconnected problemen heb. Ben ik naar mijn ping/tracert gaan kijken.
Google.com 30 hops

1 48 ms 99 ms
2 52 ms 152 ms
-
7 23 ms 24 ms

Ik zie bij iedereen dat bij (1) een <1 waarde moet krijgen. Bij mij is die 48.
Kan dat een oorzaak zijn van de discconect problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StudieLife
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07-2022
Speel PD2 sinds eergister en vroeg of er andere zijn die met mij willen spelen?

http://www.twitch.tv/evefleet | http://derpfestor.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
noud schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:37:
Heeft iemand een idee, misschien moet ik met deze vraag naar een andere forum toe.
Omdat ik zo vaak disconnected problemen heb. Ben ik naar mijn ping/tracert gaan kijken.
Google.com 30 hops

1 48 ms 99 ms
2 52 ms 152 ms
-
7 23 ms 24 ms

Ik zie bij iedereen dat bij (1) een <1 waarde moet krijgen. Bij mij is die 48.
Kan dat een oorzaak zijn van de discconect problemen?
Gebeurt dit (lees: die hoge latency) puur en alleen tijdens deze game? Misschien heeft OVERKILL het zo gebouwd dat een ping >150ms een disconnect betekend oid, maar dat je het in andere games ook hebt en niet zo merkt omdat je niet gekicked wordt :)?

offtopic:
sorry voor m'n Nederlands; ik krijg m'n zinnen deze ochtend niet goed geformuleerd |:(

[ Voor 6% gewijzigd door EG Mike op 01-07-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

WTF:

Transport: Park op overkill.

Vrachtwagens leeghalen, prima super tof gaat etc.

MAAR DAN: ipv een kaartje trekken en terug naar de lobby: moeten we ineens een turret uit een trein roven?!

En daar liep het na vele pogingen spaak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Had ik ook laatst, als je iets vind in die map (geen idee wat precies) dan krijg je die extra missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Blue print komt dat door, ligt in een van de kluisjes, als je hem oppakt ga je gelijk naar de Train heist, als dag 1 voorbij is.
Het is ook mogelijk dat de blue print onder de loot ligt.

[ Voor 27% gewijzigd door Dirk149 op 01-07-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Mooi, laten we die de volgende keer liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Gister bijna 2uur bezig geweest om Day 3 van Framing Frame te stealthen (99% solo, 1 iemand zat achter de camera's, maar heel erg nodig was het ook niet).

De eerste try lukte vrij aardig, maar ik werd te cocky tijdens het verplaatsen van de Coke naar de kluis. Bij 7 van de 8 bags zag ik een guard lopen die ineens mijn route ging lopen, schiet ik 'm neer (was de eerste kill pas, overigens), valt ie neer RECHT onder een camera om een hoekje. Kon er niet op tijd bij zijn. Crap!

Tweede try kwam ik niet verder dan de 6 items verzamelen. Ik heb 3u 20-25min door het huis gelopen maar ik kon de laatste hardeschijf niet vinden.. toen uiteindelijk maar opgegeven omdat het al 01:15 was en ik weer vroeg moest werken vandaag :(

Ik ben van mening dat die hardeschijf gewoon niet aanwezig was. Iemand dit vaker gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Harde schijf zit vaak tussen de boekenplank. Op de cam kun je dat niet taggen.

Die treinmissies ben blij dat ik hem niet meer speel. voor de updates was hij nog wel te doen, nu enkel op loud. Zorg dat je alleen de turrets hebt.

Ik heb laatst left 4 dead gespeeld en had geen problemen. Wel zag ik als ik op TAB klikte dat mijn ping toch wel in het rood stond. We speelden toen met 12/16 man in een server.

Met Payday2 heb ik net als vele andere spelers echt last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
noud schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:27:
Harde schijf zit vaak tussen de boekenplank. Op de cam kun je dat niet taggen.

Die treinmissies ben blij dat ik hem niet meer speel. voor de updates was hij nog wel te doen, nu enkel op loud. Zorg dat je alleen de turrets hebt.

Ik heb laatst left 4 dead gespeeld en had geen problemen. Wel zag ik als ik op TAB klikte dat mijn ping toch wel in het rood stond. We speelden toen met 12/16 man in een server.

Met Payday2 heb ik net als vele andere spelers echt last.
Probeer je steam regio eens aan te passen in de settings. Mijn downloads liepen ook altijd spaak als mijn regio ingesteld stond op NL. Nu in dit veranderd heb naar Duitsland heb ik nergens last meer van. Wellicht dat het je ping in game ietwat naar beneden helpt. Ik vermoed eigelijk dat OVERKILL hardcoded heeft dat Ping > x = disconnect. Ik gok niet dat je verbinding ook daadwerkelijk onderbroken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

StudieLife schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:41:
Speel PD2 sinds eergister en vroeg of er andere zijn die met mij willen spelen?
Ik ben sinds gisteren begonnen, dus als je een keer samen wil spelen dan voeg me maar toe op Steam: http://steamcommunity.com/id/plato112/

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Regio aangepast op Duitsland. Maar helaas net weer proberen te spelen met rond de 42.000 spelers.... crash.

As donderdag (morgen) komt trouwens een nieuwe dlc uit. Voor 5 euro krijg je onder andere wat wapens (shotguns en wapenstok)

[ Voor 37% gewijzigd door noud op 02-07-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wie wil er een keer payday2 spelen als tweakers onder ons. Als het kan een groepje van 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
steveman schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:39:
WTF:

Transport: Park op overkill.

Vrachtwagens leeghalen, prima super tof gaat etc.

MAAR DAN: ipv een kaartje trekken en terug naar de lobby: moeten we ineens een turret uit een trein roven?!

En daar liep het na vele pogingen spaak :/
In de Armored Transport heists kun je inderdaad een secret plan vinden. Vind je die, dan móet je die missie spelen, is een extra dag op de heist dan. Als je die goed weet te looten, kun je er flink mee verdienen. ;) Maar die missie is wel heel moeilijk. Ook zitten er twee achievements aan.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 02-07-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StudieLife
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07-2022
Speel dit spel nu een paar dagen en kwam gister toch wat raars tegen, iemand in mijn game gooide "onmogelijk veel" tassen en het leverde mij 32m op. Klinkt niet echt legit en heb al op het payday forum gevraagd of het een bug/hack is zodat ik deze mensen eruit kan kicken.

Was toevallig ook aan streamen dus heb het op video voor degene die daar geinteresseerd in zijn http://tinyurl.com/ld3hdgv gebeurd dit vaak?

http://www.twitch.tv/evefleet | http://derpfestor.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Hack, infinity bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Chris Smoove schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:31:
Wie wil er een keer payday2 spelen als tweakers onder ons. Als het kan een groepje van 4?
Lijkt me leuk, want ik ben nog maar een beginneling maar ik erger me nu al aan de mensen die je in public games tegen komt. Vandaag vijf keer geprobeerd en alleen maar faal, of als het allemaal goed gaat en we zijn bijna klaar dan gaat de host weg...
Gisteren ging het best redelijk, maar vandaag mag ik geen xp of cash binnen harken lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Plato112 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:14:
[...]

Lijkt me leuk, want ik ben nog maar een beginneling maar ik erger me nu al aan de mensen die je in public games tegen komt. Vandaag vijf keer geprobeerd en alleen maar faal, of als het allemaal goed gaat en we zijn bijna klaar dan gaat de host weg...
Gisteren ging het best redelijk, maar vandaag mag ik geen xp of cash binnen harken lijkt het.
Ik add je wel. Met random mensen spelen is goed te doen, als het dan niet helemaal nieuwe mensen zijn. Zijn er meer mensen die zin hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Chris Smoove op 03-07-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

meestal als je mensen ziet met de rank V-100... dan weet je het wel.

Wij vragen dan altijd: "wow nice! hoeveel uur heeft je dat gekost?"
en als het antwoord dan is, 2 uur. Dan is het "ok bb" en kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Met de Train Heist kon je inderdaad lekker veel geld binnen krijgen maar met de veranderingen is het niet meer te doen.
Voor de veranderingen heb ik hem een paar keer kunnen stealthen met een goede groep. Als je de turret en alle ammo kunt krijgen dan is dat flink wat geld.

Toen had je nog mensen die alleen maar de Armored Transport heists deden puur om de Train Heist te krijgen.
Tegenwoordig is het een min of meer ongesproken regel dat als je de blueprints ziet je deze laat liggen want niemand heeft zin in de Train Heist.

Gisteren mijn 3e Infamy lvl geunlocked.
Heb vandaag een paar Hard en Very Hard heists gedaan en de meeste van deze waren met low lvls.
Soms is dit leuk omdat je toch wel spelers tegen komt die het vlug op pikken en soms is het hilarisch omdat niemand luistert naar wat je zegt.

De leukste heists waren nog Ukrainian Heist en Bank Heist.
Ukrainian ging mis omdat niemand me zat te dekken (waardoor ik 2 pagers tegelijk moch doen) en hun drie samen buiten de civis gingen doen (wat niet echt werkt).

Bij Bank Heist heb ik 3x uitgelegd wat gedaan moest worden bij de rush en telkens werd het niet gedaan en gingen ze weer samen de civis doen (waardoor de tellers het alarm activeerden).

Vraag een van die gasten me ook nog of ik gecheat had om mijn lvl te krijgen -.- hij was Infamy lvl 1 en hij maakte zoveel fouten of rare opmerkingen dat ik eerder denk dat hij gecheat heeft.

@Hu9o
Er zijn echt wel mensen met V-100 welke deze op een eerlijke manier gehaald hebben.
De mensen die het met cheaten gehaald hebben pik je er gedurende een ronde vlug uit.
Als je ze vraagt hoeveel uur ze nodig gehad hebben en ze zeggen dan 2uur dan kan dat ook sarcasme zijn aangezien ze de vraag waarschijnlijk vaker horen.

Heb zelf een paar mensen met Infamy 5 op mijn lijst en deze hebben het gehaald door gewoon Rats/Firestarter op Overkill PJ te grinden. Voor elke Rats/Firestarter even de Diamond Store op normal doen voor 30% bonus en je harkt flink wat XP binnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 03-07-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Vandaag had ik een host die vroeg waarmee ik the *# bezig was met Firestarter dag 3. Ik was bezig met de 4 civs die buiten lopen vast te binden en te transporteren naar een veiligere plek.
Daar was de Host niet zo van onder de indruk en ik moest naar hem toe komen anders zou ik worden gekicked. Wat hij deed met nog 1 iemand anders is bij een drill van boven zitten wachten tot hij klaar was met drillen. (silence drill nog eens ook).
Ik betwijfelde of hij zijn ranks eerderlijk had behaald, want spelen en teamwork dat kon hij niet.
De eerste keer was ik de oorzaak dat het mis ging, ik drukte per ongelluk op het granaat knopje. De 2e keer, werd er een drill geplaatst voor de sec room. De guard zag dat wilde alarm slaan. Ik kon net 1 basic ecm plaatsen en de guard nog net op tijd doden en zijn pager beantwoorden. De andere wisten niet wat ze moesten doen.

Ben uiteindelijk er zelf eruit gegaan, voordat de host mij op het laatst eruit kickt. Wat vaker gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Was het een fully silent drill of de 65% drill? Want met 65% kun je nog guards naar boven krijgen.

Maar bij dat soort figuren ben ik ook vrij snel weg. Zodra ze met zulke onzin aankomen gooi ik een nade in de lucht en ben weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Fully silent drills zijn useless. Het kost teveel punten voor wat het oplevert.
Het enige verschil dat er is, is dat bij de aced status de drills dus volledig stil zijn en de owned status maken de drills een geluid van 35% tov zonder die skill. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 03-07-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
CptChaos schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:20:
Fully silent drills zijn useless. Het kost teveel punten voor wat het oplevert.
Het enige verschil dat er is, is dat bij de aced status de drills dus volledig stil zijn en de owned status maken de drills een geluid van 35% tov zonder die skill. ;)
Inderdaad, het is de punten niet waard.

De 65% kan men ook niet horen tenzij een guard of civi er zeer dichtbij is, zo dichtbij dat ze hem dan meestal toch al zien. En of het nu een 65% of 100% silent drill is, wanneer men de drill ziet gaan ze flippen.

Die 8 punten duw ik dan liever in C4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Oh er zullen ook vast wel V-100 zijn die het eerlijk verdiend hebben. Maar die heb ik nog niet tegen gekomen :)
Bij mij zijn de V-100's altijd door het lvl aan het vliegen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Tamelijk priceless is dat:

"Oh, gaaf masker/high level bladibla"

-"yeah bro hacked it wicked l337 man"

"hmm, that's kinda lame..."

-"lal you mad bro don't care"

"Well, I do" *KICK*

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 16:14
Chris Smoove schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:31:
Geinteresseerden kunnen eventueel naar de teamspeak van Benelux United Gaming Community gaan (ts.bug-community.com). Daar komen ook tweakers die samen DayZ of CS:GO spelen. Lijkt mij wel leuk om met een andere tweaker eens samen te spelen, alhoewel ik echt nog een beginneling ben. Het is me net gelukt Four Stores succesvol af te ronden. Maar in je eentje spelen is veel minder leuk en de bots werken niet echt mee met de overval zelf. Ze zijn alleen goed in mij reviven als ik neer ga. Ook irritant is dat ze je overal volgen.

[ Voor 31% gewijzigd door -Moondust- op 04-07-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
-Moondust- schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:28:
[...]

Geinteresseerden kunnen eventueel naar de teamspeak van Benelux United Gaming Community gaan (ts.bug-community.com). Daar komen ook tweakers die samen DayZ of CS:GO spelen. Lijkt mij wel leuk om met een andere tweaker eens samen te spelen, alhoewel ik echt nog een beginneling ben. Het is me net gelukt Four Stores succesvol af te ronden. Maar in je eentje spelen is veel minder leuk en de bots werken niet echt mee met de overval zelf. Ze zijn alleen goed in mij reviven als ik neer ga. Ook irritant is dat ze je overal volgen.
Ik ben daar regelmatig voor potjes Arma3 .. maar ben ook wel in voor payday! Ik hop wel eens keer langs :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Watch Dogs op Death Wish is meteen behoorlijk andere koek dan Overkill zeg :D

Uiteindelijk gelukt door het bij vier bags te houden, het ging al best vaak mis bij het ophalen van de losliggende zakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
steveman schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:28:
Watch Dogs op Death Wish is meteen behoorlijk andere koek dan Overkill zeg :D

Uiteindelijk gelukt door het bij vier bags te houden, het ging al best vaak mis bij het ophalen van de losliggende zakken :X
Ja bij DW moet je niet te gierig worden.
Het heeft veel weg van Overkill zonder armor en ruk wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dom vraagje: als je PD2 koopt via steam, dan dien je alle DLC's er nog bij te kopen (indien je volledig wilt zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Klopt. Je hebt daarbij wel de acties gemist tijdens de Steam Summer Sale. Komt binnenkort vast wel weer in de aanbieding en scheelt je bakken met geld. DLC is dan 1 euro ipv 5 euro of meer, om over de base game maar te zwijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Pittig jammer dat je de steam sale hebt gemist. Was 5 euro ipv 30 euro. Dlc's zijn het niet echt waard, alleen leuk een aantal wapens, maar dat moet je zelf weten. Andere mensen kunnen wel dlc maps voor je hosten en jij kan die joinen, maar jij zelf kan geen dlc maps hosten.

[ Voor 6% gewijzigd door Chris Smoove op 07-07-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
OK bedankt voor jullie reacties.

Het ziet er wel leuk uit! Recent is me dit pas opgevallen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik heb Payday 2 in de steam sale gekocht zonder de DLC's en ik kan zeggen dat ik het nu jammer vind dat ik ze er niet bij gekocht heb, maar je kunt prima zonder. Ik wacht dus mooi tot er een sale is voordat ik ze koop. Ik ga sowieso niet 3x zoveel aan DLC's uitgeven dan ik aan het spel heb besteed ;)

Ik kwam twee dagen geleden trouwens ook een cheater tegen die alle NPC's liet dansen waardoor ze niks meer deden. Volgens hem deed hij dat om anderen vooruit te helpen....
Ja, wij hadden daar echt om gevraagd. Ik en een ander zijn toen snel geleaved en hebben hem het lekker uit laten zoeken.

[ Voor 33% gewijzigd door Plato112 op 08-07-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Geen idee waarom dit soort figuren het spel dan nog spelen, wat is er dan nog leuk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Plato112 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 00:09:
Ik kwam twee dagen geleden trouwens ook een cheater tegen die alle NPC's liet dansen waardoor ze niks meer deden.
Hoeft niet perse een cheater te zijn, je kunt namelijk met HoxHud (hud mod) de civies laten dansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Dirk149 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:23:
[...]

Hoeft niet perse een cheater te zijn, je kunt namelijk met HoxHud (hud mod) de civies laten dansen.
Die hoxhud mod gebruik ikzelf ook en ik kan je garanderen dat dit niet hetzelfde was.
Overigens zou ik het ook cheaten vinden als je met hoxhud alle NPC's kunt uitschakelen (geen idee of dat ook kan?), dat gaat duidelijk tegen het idee van het spel in.

[ Voor 19% gewijzigd door Plato112 op 08-07-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Najah, de manier waarop jij het omschreef leek mij dit het meest logisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ik heb een trucje (glitch?) gevonden om Mallcrasher op elke difficulty (getest op Death Wish) MEGA eenvoudig te doen in je eentje. Je hebt een Gasoline Can nodig, en wat granaten.

spoiler:
Start de heist met een of twee (twee maakt 't nog makkelijker) gas-cannisters, en volledige armor voor de zekerheid.

Ren naar binnen en schiet alle ramen e.d kapot tijdens het rennen. Breng de gasoline naar de tweede verdieping, en plaats er één in de kledingzaak (waar de vlucht-helicopter spawned), en eentje in een andere willekeurige winkel. Knal een granaat in de Wijn winkel, de winkel met die auto en eentje in de pear-store.

Nu gaat de assault ongeveer beginnen, en moet je zorgen dat je de brandende kledingwinkel inrent, en meteen rechts op de vensterbank gaat zitten. Het vuur doet je hier geen damage, maar het doodt wel alle enemies als ze de winkel binnen komen. Roep met F je NPC-teamgenoten naar binnen, en laat ze lekker mensen dood knallen, want de NPCs gaan niet dood door het vuur.

Nu kan je 4minuten uit je neus eten tot de helikopter er is, even wachten tot de assault over is, en sprinten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

pryth schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:31:
Ik heb een trucje (glitch?) gevonden om Mallcrasher op elke difficulty (getest op Death Wish) MEGA eenvoudig te doen in je eentje. Je hebt een Gasoline Can nodig, en wat granaten.

spoiler:
Start de heist met een of twee (twee maakt 't nog makkelijker) gas-cannisters, en volledige armor voor de zekerheid.

Ren naar binnen en schiet alle ramen e.d kapot tijdens het rennen. Breng de gasoline naar de tweede verdieping, en plaats er één in de kledingzaak (waar de vlucht-helicopter spawned), en eentje in een andere willekeurige winkel. Knal een granaat in de Wijn winkel, de winkel met die auto en eentje in de pear-store.

Nu gaat de assault ongeveer beginnen, en moet je zorgen dat je de brandende kledingwinkel inrent, en meteen rechts op de vensterbank gaat zitten. Het vuur doet je hier geen damage, maar het doodt wel alle enemies als ze de winkel binnen komen. Roep met F je NPC-teamgenoten naar binnen, en laat ze lekker mensen dood knallen, want de NPCs gaan niet dood door het vuur.

Nu kan je 4minuten uit je neus eten tot de helikopter er is, even wachten tot de assault over is, en sprinten maar :)
Dat is al een zeer oud trucje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Chris Smoove schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:54:
[...]

Dat is al een zeer oud trucje.
Ah, ik kwam er per toeval achter gister; dacht dat ik wat nieuws gevonden had :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
@ pryth nog beter in the fitness ruimte binnen wachten. Helemaal achter in. Meeste mannetjes worden verbrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Dirk149 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 00:45:
Najah, de manier waarop jij het omschreef leek mij dit het meest logisch. :)
Kan ik inderdaad begrijpen. Achteraf snap ik ook niet waarom ik dat er niet bij gezet heb, aangezien ik daar juist aan moest denken en meteen zag dat dit anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Plato112 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 00:09:
Ik heb Payday 2 in de steam sale gekocht zonder de DLC's en ik kan zeggen dat ik het nu jammer vind dat ik ze er niet bij gekocht heb, maar je kunt prima zonder. Ik wacht dus mooi tot er een sale is voordat ik ze koop. Ik ga sowieso niet 3x zoveel aan DLC's uitgeven dan ik aan het spel heb besteed ;)

Ik kwam twee dagen geleden trouwens ook een cheater tegen die alle NPC's liet dansen waardoor ze niks meer deden. Volgens hem deed hij dat om anderen vooruit te helpen....
Ja, wij hadden daar echt om gevraagd. Ik en een ander zijn toen snel geleaved en hebben hem het lekker uit laten zoeken.
Ik had een paar dagen terug ook zo'n persoon. We deden firestarter en alle interacties duur maar liefst 0.1 seconde. Ik had het op day 1 nog niet echt door. Maar toen hij met 6 zakken op zijn rug liep was er toch wat mis...

Op dag 3 ging de kluis ook op in 1 seconden en waren alle kluizen ook alvast open. Ik heb het toch maar afgemaakt anders had ik me tijd verspilt, maar ook maar een report gestuurd (voor wat het waard is).

Ik snap niet waarom je zou cheaten in dit spel. De hele fun van het spel is juist dat je een moeilijke missie doet en je veilig wegkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TjerkBennema
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-07 21:06
Hoi allemaal!!

Ik ben een paar weken terug een Nederlands payday 2 groep begonnen op steam.
Hierbij wil ik jullie allemaal uitnodigen.

De link is: http://steamcommunity.com/groups/NLPayDay2

Laten we met zijn alle de banken, juweliers en mendoza's failliet maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Jeej, infamy lvl 1 gehaald. Heeft me 180 uur gekost ofzo.

In het begin alleen veel low XP levels gedaan, omdat ik stealth veel leuker vind.
Pas vanaf lvl 85 door gekregen dat het veel handiger is om eerst diamon store te stealthen en daarna Rats/Firestarter te doen om snel te levelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
wel de skill Fast Learner ACED gaat het nog sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
noud schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:38:
wel de skill Fast Learner ACED gaat het nog sneller
Aced stacked niet. Bijna iedereen heeft die aced, dus bespaar jezelf 3 punten :)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste