Met de Train Heist kon je inderdaad lekker veel geld binnen krijgen maar met de veranderingen is het niet meer te doen.
Voor de veranderingen heb ik hem een paar keer kunnen stealthen met een goede groep. Als je de turret en alle ammo kunt krijgen dan is dat flink wat geld.
Toen had je nog mensen die alleen maar de Armored Transport heists deden puur om de Train Heist te krijgen.
Tegenwoordig is het een min of meer ongesproken regel dat als je de blueprints ziet je deze laat liggen want niemand heeft zin in de Train Heist.
Gisteren mijn 3e Infamy lvl geunlocked.
Heb vandaag een paar Hard en Very Hard heists gedaan en de meeste van deze waren met low lvls.
Soms is dit leuk omdat je toch wel spelers tegen komt die het vlug op pikken en soms is het hilarisch omdat niemand luistert naar wat je zegt.
De leukste heists waren nog Ukrainian Heist en Bank Heist.
Ukrainian ging mis omdat niemand me zat te dekken (waardoor ik 2 pagers tegelijk moch doen) en hun drie samen buiten de civis gingen doen (wat niet echt werkt).
Bij Bank Heist heb ik 3x uitgelegd wat gedaan moest worden bij de rush en telkens werd het niet gedaan en gingen ze weer samen de civis doen (waardoor de tellers het alarm activeerden).
Vraag een van die gasten me ook nog of ik gecheat had om mijn lvl te krijgen -.- hij was Infamy lvl 1 en hij maakte zoveel fouten of rare opmerkingen dat ik eerder denk dat hij gecheat heeft.
@Hu9o
Er zijn echt wel mensen met V-100 welke deze op een eerlijke manier gehaald hebben.
De mensen die het met cheaten gehaald hebben pik je er gedurende een ronde vlug uit.
Als je ze vraagt hoeveel uur ze nodig gehad hebben en ze zeggen dan 2uur dan kan dat ook sarcasme zijn aangezien ze de vraag waarschijnlijk vaker horen.
Heb zelf een paar mensen met Infamy 5 op mijn lijst en deze hebben het gehaald door gewoon Rats/Firestarter op Overkill PJ te grinden. Voor elke Rats/Firestarter even de Diamond Store op normal doen voor 30% bonus en je harkt flink wat XP binnen.
[
Voor 17% gewijzigd door
Deadsy op 03-07-2014 18:55
]