Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Ik heb bijna alleen maar met de M308 geschoten. vind het erg een fijn ding. Je moet inderdaad stil blijven staan en schieten. Van de 5 kogels die ik schiet, schiet ik denk ik 2a3 mannetjes mee dood.
voor de Bulldozer werkt hij prima. Op zijn gezicht schieten, zodat het glas breekt en baaff hij ligt op de grond.

En wat is dat betting toch in Payday2? Ik heb al mijn geld eraan verbrast en zie dat ik nu geen geld hebt? Terwijl in een kleine 33.000.000 op de bank heb staan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk event, al mijn offshore cash in de betting gegooit, paar leuke maskers enz gekregen, attachements etc.
Heb ook de halloween gun 2x gekocht, om eentje met en zonder silencer te pakken, deze heeft namelijk 160 kogels!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:08:
Heb ook de halloween gun 2x gekocht, om eentje met en zonder silencer te pakken, deze heeft namelijk 160 kogels!!
160? Mijn .45 heeft er 130? Verder wel een prima gun, maar hij is nog steeds niet zo goed als de Ninja MP5. Ook een Stryk18c met monolith bevalt mij nog beter, maar voor de afwisseling een prima toevoeging.

Alle 4 de hidden maskers gehaald in de Safehouse missie. Wat een moeilijk kreng is dat, maar ondanks dat gisteren een keer of 8 uitgespeeld, waaronder dus eens op VH en OVK. 8 Nieuwe masks erbij whoo!
Nu nog die "beste" slide voor de Halloween gun. En natuurlijk nog 7x800k voor de mask slots... Fijn dat ze die optie aanbieden, maar wat een geld voor die krengen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Dat offshore cash in.... ! ik kom er nu achter dat ik echt heel veel geld erin heb gestoken en krijg er niets moois voor terug! Allemaal dingen die ik al had/ En nu ben ik blut :0
Die Halloween map kun je het best doen door oa je skill tree aan te passen.. Ik heb eindelijk alle maskers binnen gekregen...

[ Voor 70% gewijzigd door noud op 03-11-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om vanavond wat EXP runs te doen? Je kan gewoon joinen als level 3 bij wijze van, ik kan het als het nodig is helemaal solo'en.

add me on steaM: Stoveboy / Jndoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Iemand zin om de You Shall not Pass! te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Bij Halloween zijn de menu-models van characters, masks en weapons heel erg donker geworden, ook waren alle maps een stuk donkerder en zag je bij bijv. Framing Frame day 1 de lampen een gelige gloed afgeven.

Heel leuk allemaal, maar nu is al een week geleden aangekondigd dat Halloween ended is, maar ik zit nog steeds met die donkere baggerzooi! Is er een optie om het uit te zetten ofzo? Het verpest iig aardig men spel zo.

Ter illustratie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SoNwSwDl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kx44aw3l.jpg

:(

[ Voor 10% gewijzigd door _eXistenZ_ op 11-11-2013 21:37 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
@_eXistenZ_. Het ligt niet aan de Halloweenmappen. Want zo donker dat jij nu heb, heb ik het nooit gehad.
Google: payday 2 community + dark

http://steamcommunity.com...ons/0/864976114835971305/

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Is er een groep waar ik een keer mee zou kunnen? ben de random potjes beetje zat, te slecht teamwork.
Ben wel een low level (18).

Dracyn

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Haha zit me er nu al 2 of 3 weken aan te ergeren, komt het waarschijnlijk gewoon door het feit dat ik (voor een ander spel) AA geforceerd heb staan :D

Thanks noud, vanavond even proberen!

/edit

Opgelost! AntiAliasing van forced afgehaald en weer op geregeld door application gezet en ik kan weer shit zien :D

[ Voor 25% gewijzigd door _eXistenZ_ op 14-11-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Gisteren Payday 2 nog eens opgestart en had zowaar Bank: Gold op overkill 1e poging met een random group stealth kunnen doen.

Is het stealth makkelijker geworden of was ik gewoon lucky?

[ Voor 25% gewijzigd door ArmouredSPony op 13-11-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

drumstickNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:14:
Gisteren Payday 2 nog eens opgestart en had zowaar Bank: Gold op overkill 1e poging met een random group stealth kunnen doen.

Is het stealth makkelijker geworden of was ik gewoon lucky?
Sommige randoms spelen dit al een tijdje en als je goed afspreekt wat je gaat doen, dan kan dit best. Ik heb het wel vaker gedaan, hoewel over het algemeen de timing nooit helemaal lukt met randoms. Ik denk dat ik 25% van de games werkelijk echt stealth perfect uit heb kunnen spelen.

Lucky zou ik het niet willen noemen, maar fijn is het natuurlijk zeker, al helemaal als iemand een zaag bij zich heeft en je zo nog even extra kunt huishouden.

• _eXistenZ_
De truc bij Bankjob is gewoon met z'n allen afspreken dat je de bank bestormt op (huidige tijd op klok + 2 minuten) waarbij er 1 bij de achter-ingang bij de interne trap gaat zitten (om het stuk bij de manager's office te bestormen), 1 bij de zij-ingang met de externe trap (om de teller room te bestormen), en 2 boven de voor-ingang om naar beneden te springen en de main area te bedwingen.

Wel vooraf even je 4 civs van de straat pikken en in een zak stoppen en wegmoffelen en de cam room overnemen, en dan heb je gegarandeerd elke keer, ook met een random public groepje, kans op stealth, is mijn ervaring.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Dat is inderdaad dé manier. Het lijkt foolproof, maar een maandje of wat geleden was de slagingskans nog niet heel groot. Waarschijnlijk is dat ondertussen beter. De camera's, de tellers en de straat civvies zijn veelal de punten waar het alsnog fout gaat.

Dan wat anders, de eerste DLC is aangekondigd en vandaag zal een hoop extra info uitgegeven worden hierover. Een waardetransport welke je op 6 verschillende spots in de stad kan gaan innemen. Inderdaad een cool concept dat nog niet in de game zit, ik vraag mij echter af of dit een volledige DLC waarborgt. Als de prijs maar goed is denk ik...

• _eXistenZ_
Wow gaaf, een DLC :D in de gui is ook t/m day 7 te zien, terwijl payday nu maximaal op day 3 al is. Hopelijk komen er nog langere missies.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stealth is vaak stukje geluk, stukje kennis en flink stukje gear.

Jammers icm deur opener (guardroom) is echt een voordeel, initeel deden we het echt guard voor guard (waar het geluk van camera's belangrijk is) en dan complete plan van aanpak voor de main room. Uiteindelijk werd het volle rush, 1 man naar jammer, 1 balie en alles schieten wat los en vast zit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
De DLC is wel aardig. De Train missie is wel heel erg saai. Gelukkig dat ik hem op stealth gehaald hebt, want anders is het echt niet te doen. Er zit 1 echt rete lastige bij. Die gene die midden in een winkelgebied zit. Teveel bulldosers en tasers.

Ik had wel meer van de dlc verwacht. Een transport die je op 6 verschillende plekken kan overvallen????? Het zijn gewoon losse missies. Zal toffer zijn geweest als je in missie 1 iets verkloot dat je in de volgende missie een ander plan moet trekken.

Ik snap niet hoe je op 3 days komt. Als ik een server join is het telkens 1 day.

De dlc kost 6 euro en dat vind ik nog iets veel.:0. Ik wacht tot hij op 27 decemeber hopelijk in de steam autumn sales wordt afgeprijsd.

Ik wil nog steeds een aantal achievements behalen.. iemand zin?

Short Fuse
You shall not pass! 4 spelers
Iam the one who knocks. 4 spelers
Guessing game.... heel veel tijd en geduld :0

[ Voor 22% gewijzigd door noud op 17-11-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
noud schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:15:
De DLC is wel aardig. De Train missie is wel heel erg saai. Gelukkig dat ik hem op stealth gehaald hebt, want anders is het echt niet te doen. Er zit 1 echt rete lastige bij. Die gene die midden in een winkelgebied zit. Teveel bulldosers en tasers.

Ik had wel meer van de dlc verwacht. Een transport die je op 6 verschillende plekken kan overvallen????? Het zijn gewoon losse missies. Zal toffer zijn geweest als je in missie 1 iets verkloot dat je in de volgende missie een ander plan moet trekken.

Ik snap niet hoe je op 3 days komt. Als ik een server join is het telkens 1 day.

De dlc kost 6 euro en dat vind ik nog iets veel.:0. Ik wacht tot hij op 27 decemeber hopelijk in de steam autumn sales wordt afgeprijsd.

Ik wil nog steeds een aantal achievements behalen.. iemand zin?

Short Fuse
You shall not pass! 4 spelers
Iam the one who knocks. 4 spelers
Guessing game.... heel veel tijd en geduld :0
Nja voordeel is dan ook dat je de DLC niet hoeft te kopen om de missies te spelen.
Dat vind ik wel lekker van Overkill.

Moet wel zeggen dat het pistool leuk is. Lekker veel kogels dus als je voor headshots gaat dan is het een leuk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gisteren voor het eerst een volledige 3 day missie Stealth gespeeld, zonder één civ casualty. Daarbij moet ik zeggen dat ik als lvl 45 niets anders heb gedaan dan tassen dragen. Twee lvl 90 ghosts, deden al het werk. Ik had dan ook geen keus. Heel m'n outfit is gericht op max threat en damage. :P De missies gaan zo vaak mis dat ik meer heb aan max armor en damage dan aan stealth.

Maar wat was het toch gaaf die gasten aan het werk te zien. Alles liep op rolletjes.

Eigenlijk zouden er een paar tutorial filmpjes in het spel gezet moeten worden, zodat mensen weten hoe ze een missie goed moeten uitvoeren. Bij de gemiddelde random missie blijkt het al een opgave om in een rij die tassen over te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
@ seth: check youtube check the steam payday2 guides... en vooral vind het zelf uit. Met een aantal perks kun je tassen verder gooien, heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vraagje betreffende de Saw in de armored cars van de DLC.
Waar moet je de Saw richten om de lockboxes te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij het 'saw' icoontje :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dat heb ik uiteraard al geprobeerd maar toch gaat het niet open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh, zal ik zo eens proberen dat. Ben altijd de gunblazer daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
SinergyX schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:06:
Oh, zal ik zo eens proberen dat. Ben altijd de gunblazer daar :)
Heb zelf het gevoel dat het de plek waar je moet zagen afwijkt van de plek waar het icoontje is want ik heb pakweg 2 blades versleten door op het icoontje te zagen zonder resultaat.

edit:
Ben zelf ook altijd de shooter maar wil het wel eens anders proberen. Misschien een keer met 2 Saw's proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 18-11-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net getest, werkt hier net boven het zaag icoontje. 3 wagens leeggehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Zondag ook even wat wagens overvallen, was samen met een vriend bezig waar het met 2 bots toch erg lastig was. Komt er een lvl 80 gast met saw in de game en hop alle wagens leeg en een flinke income. :P

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had paar keer nu die under the bridge gedaan (verhaal over ambulance), die is echt compleet ruk. Door de mist zie jij geen ruk, maar blijkbaar elke politieagent op 100meter ziet jou probleemloos.

Toch maar weer terug naar Rats, enige die nog wat exp geeft. Wel bizar dat zelfs 8 schoten van die double-barrel niet genoeg is om een bulldozer neer te halen (tazer 2, rest is 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Uit verveling ook maar payday gekocht voor een schappelijk bedrag van 16 euro.

Maar uit de promo's reviews etc leek het een spel te draaien om overvallen. Nu blijkt het gewoon een simpel "endless waves" spelletje te zijn. Opzich wel grappig maar erg simpel en jammer genoeg ook een kloon van veel andere games. Het speelt wel lekker weg maar het is jammer dat het om endless waves lijkt te draaien ipv een goed uitgevoerde overval.

De mechanics spelen wel lekker weg en het schieten voelt wel goed. Maar ik vind het wat jammer dat het toch op een bunker down en hold out neerkomt.

[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 22-11-2013 13:03 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Postius schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:59:
Uit verveling ook maar payday gekocht voor een schappelijk bedrag van 16 euro.

Maar uit de promo's reviews etc leek het een spel te draaien om overvallen. Nu blijkt het gewoon een simpel "endless waves" spelletje te zijn. Opzich wel grappig maar erg simpel en jammer genoeg ook een kloon van veel andere games. Het speelt wel lekker weg maar het is jammer dat het om endless waves lijkt te draaien ipv een goed uitgevoerde overval.

De mechanics spelen wel lekker weg en het schieten voelt wel goed. Maar ik vind het wat jammer dat het toch op een bunker down en hold out neerkomt.
Het draait wel om goed uitgevoerde overvallen. In het begin ontbreekt het je alleen aan de skills om dit voor elkaar te krijgen. Tot lvl 40 zul je hoogstens bij hoge uitzondering 1 of 2 succesvol geplande overvallen meemaken. Daarna begint het steeds beter te worden. Als je een volledig team met vrienden hebt is het wat eerder voor elkaar te krijgen.

Probeer gewoon bij iedere overval weer langer te overleven zonder dat de politie gebeld wordt. Zo leer je langzaam aan de "do's and don'ts" en kom je steeds verder.

Bij een goed uitgevoerde missies zie je geen enkele agent. En als ze eenmaal verschijnen wiped je team omdat je stealth uitgevoerde missies zonder armor doet, en dus geen schijn van kans maakt tegen de agentjes in overkill.

[ Voor 8% gewijzigd door Seth_Chaos op 25-11-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Sinds een aantal dagen heeft dit spel een nieuw dieptepunt behaald. Het komt me nu zo'n drie keer per avond voor dat de loot geninja'ed wordt. Drie kwartier ben je bezig met een full stealth 3 day mission, en dan net voor dat je allemaal bij de bus bent wordt je eruit geflikkerd zodat de loot maar naar één persoon gaat. Dat is zo diep triest dat ik merk dat ik het spel steeds meer links laat liggen. Wat doodzonde is, want het is een geweldig spel. Ik hoop dan ook dat ze het kick systeem eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Ben nu nog maar level 54, wil graag wat hogerop komen.
Steamid: Vertaix, zit ook in de group die in de OP staat, als er mensen zijn die zin hebben om te spelen hoo ik het wel.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 21:23
Seth_Chaos schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:10:
Sinds een aantal dagen heeft dit spel een nieuw dieptepunt behaald. Het komt me nu zo'n drie keer per avond voor dat de loot geninja'ed wordt. Drie kwartier ben je bezig met een full stealth 3 day mission, en dan net voor dat je allemaal bij de bus bent wordt je eruit geflikkerd zodat de loot maar naar één persoon gaat. Dat is zo diep triest dat ik merk dat ik het spel steeds meer links laat liggen. Wat doodzonde is, want het is een geweldig spel. Ik hoop dan ook dat ze het kick systeem eruit gooien.
Je kan ook gewoon filteren op 'Kick disabled'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

http://www.overkillsoftware.com/charliesanta/

Nieuwe heist, komt vanavond als het goed is online. Nieuwe achivements te halen, nieuwe sniper scope, nieuwe santa masks (meervoud, zie achivement!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weer nieuwe scopes.. als ze nu de droprate eens aanpassen zodat ik ooit eens die huidige scopes krijg (onderste 3 van de set van 6, heb ik er nog nooit 1 van gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
heb 2 dagen geleden besloten payday 2 te gaan doen. merk alleen nu al dat er bijzonder veel noobs zijn die maar wat doen en krijg regelmatig disconnects wat erg op mn zenuwen werkt.
Tijd om wat mensen aan steam toe te voegen om wat potten mee te knallen lijkt me.
ben lid van de GoT payday2 groep en hieronder vind je mijn profiel

http://steamcommunity.com/profiles/76561197979497490

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Die disconnects zijn idd uitermate irritant, volgens mij nog steeds een NAT probleem. de meeste games connecten echter helemaal niet dan, deze connect 5 minuten .. Erg irritant.

Ik doe vanavond nog wel een potje denk ik, ben alleen wel lvl 100, dus dunno in hoeverre t dan nog leuk is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXnlJacob
  • Laatst online: 11-08-2024
Bartjeuhz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:36:
heb 2 dagen geleden besloten payday 2 te gaan doen. merk alleen nu al dat er bijzonder veel noobs zijn die maar wat doen en krijg regelmatig disconnects wat erg op mn zenuwen werkt.
Tijd om wat mensen aan steam toe te voegen om wat potten mee te knallen lijkt me.
ben lid van de GoT payday2 groep en hieronder vind je mijn profiel

http://steamcommunity.com/profiles/76561197979497490
oh, dus ik ben niet de enige die (te) vaak dc's krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

xXnlJacob schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:09:
[...]

oh, dus ik ben niet de enige die (te) vaak dc's krijgt.
ik krijg ze bijna elk potje. super irritant.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Die problemen nog steeds aanwezig ja?
Dit spel valt me het zwaarste tegen van alles wat ik gekocht heb afgelopen jaar.
Ik verwachte swat 4 achtige gameplay. Viel dat even zwaar tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXnlJacob
weet iemand hoe ik deze crash kan fixen

Als ik het spel opstart, start ie gewoon op maar, zodra ik het startmenu krijg met Press any key, waarbij ik op enige toets druk, start ie een splitsecond de mainmenu op, maar daarna crashed hij met een instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXnlJacob
update: was Save corrupt, moest helemaal opnieuw beginnen.

maarja, nu heb ik Eigenschappen -> vorige versie terugzetten gedaan, hij doet het weer op mijn oude.
Thanks to Yoteslaya en zijn guide van How to Recover Steam Save File (Borderlands 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Een flinke bump.

Dit weekend is Payday 2 free to play en is er 66% korting op Payday 2 en de DLC.
Tevens komt er een nieuwe Heist die gratis is en een flinke update.

WHAT!?
- The Election Day heist, free of charge!
- The Chimano Custom pistol, free of charge!
- PAYDAY 2 is Free-to-Play the whole weekend!
- PAYDAY 2 and all DLC 66% off the whole weekend!
- PAYDAY: The Heist 80% off the whole weekend!
- Big stealth update!
- New assets!
- Skill changes!
- 10 new achievements!
- and MORE!

De update komt donderdag of dan ook het gratis weekend begint weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Genoeg reden om dit weekend weer eens verder te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wat de stealth update zal inhouden weet ik niet (te lui om op te zoeken).
Maar er zit geloof ik wel bij dat je hostages kunt bewegen.
Dat is toch wel een aardige extra want zo kun je ze allemal naar een veile plek brengen en hoef je je geen zorgen te maken dat iemand ze ziet en alarm slaat of dat de politie ze bevrijd of dat je ze per ongeluk doodschiet.

Election Day heist planning room:

http://overkillsoftware.com/electionday/

Plaatjes en uitleg voor elke dag (3 day heist).

Het free to play gebeuren en de aanbiedingen zijn trouwens van de 20e tot de 24e.

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsy op 19-03-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:48
Alhoewel de stealth update veel heeft verbeterd is het niet goed genoeg voor mij. Stealth hebben ze bijhoorlijk om zeep geholpen, en dat is de enige reden dat ik pd2 speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, de willekeurigheid van PD2 op het moment wat betreft layouts van de map en de plek van de beveiliging is nu wel erg bepalend he?

Tijd niet meer gespeeld, maar weer teruggekomen en buiten de low levellaars dit weekend zie ik zelden nog een missie slagen in Stealth. Naast dat veel hoge level spelers gewoon maps als GO bank "rerollen" omdat ze niet eens meer zin hebben om het wel te proberen met bepaalde plaatsen van auto's enzo. Ook wel te begrijpen, maar toch.

De rewards zouden ook verbeterd zijn toch? Leuk en aardig, ik heb em nog nooit kunnen krijgen jammer genoeg.

Wel positief: Payday 2 is het eerste spel waar naar mijn mening Recoil GOED klopt met de werkelijkheid.
Eindelijk eens een game waarbij op full auto je ironsights verspringen als een gek. Waarbij je sway krijgt in je schoten als je loopt en schiet. Niet dat de recoil patronen kloppen, maar het lijkt toch kwa ervaring veeeel meer op het schieten met scherp dan alle andere games die ik heb gezien de afgelopen 10 jaar.

[ Voor 26% gewijzigd door djunicron op 23-03-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

djunicron schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:44:
Wel positief: Payday 2 is het eerste spel waar naar mijn mening Recoil GOED klopt met de werkelijkheid.
Eindelijk eens een game waarbij op full auto je ironsights verspringen als een gek. Waarbij je sway krijgt in je schoten als je loopt en schiet. Niet dat de recoil patronen kloppen, maar het lijkt toch kwa ervaring veeeel meer op het schieten met scherp dan alle andere games die ik heb gezien de afgelopen 10 jaar.
Maar waar vervolgens de AI op 40 meter scherp met elk wapen kan schieten.

Nee, PD1 was nog leuk, PD2 werd gewoon saai en verderop gewoon 1 complete grind voor minimale uitkeer. Je moest wel op overkill gaan spelen om uberhaubt je exp bar te zien bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

SinergyX schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:19:
[...]

Maar waar vervolgens de AI op 40 meter scherp met elk wapen kan schieten.

Nee, PD1 was nog leuk, PD2 werd gewoon saai en verderop gewoon 1 complete grind voor minimale uitkeer. Je moest wel op overkill gaan spelen om uberhaubt je exp bar te zien bewegen.
Precies, het enige wat het voor mij leuk heeft gemaakt nadat ik level 50 haalde en het gevoel had dat het saai werd was PP... Vliegen, trollen, mensen blij maken met $3m aan cash... Toen werd het even leuk 8)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mwah, dat de AI erg goed omgaat met z'n wapens is ook niet zo'n punt. Dat zijn immers opgeleide SWAT members enzo. Dat het er een beetje té veel zijn is weer wat anders, maar goed... Jij ben in een bank / gebouw aan het rondrennen en multitasken, zij campen gewoon rond over hun vizier. Wat ik alleen veel kwalijker vind is dat je een militair met een vol salvo aan 4-5 hits uit een AR kan geven, waarna die weer opkrabbelt en direct weer z'n perfecte accuratesse hervind en je seconden later alsnog verrot schiet.

Maar goed, echte realiteit gingen ze niet voor, maar het is wel een veel gehoorde klacht dat de Devs hier een soort Dark Souls achtige game van willen maken. Dat ze op extreme skill en affiniteit met het spel willen selecteren.

Maar inderdaad, wat de progressie betreft baal ik ook wel een beetje van PD2. Ik ben nou al iets van 2 maanden level 69, misschien een kwart van de XP balk erbij ofzo. Leuk dat er nu "prestiges" zijn met dat Infamy systeem of wat het ook inhoud, maar weinig kans dat ik dat ga gebruiken met dergeljike lage rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
De XP is inderdaad niet echt in balans, waar je bijvoorbeeld heel framing frames haalt krijg je nog geen 50k XP geloof ik, maar als je Rats zonder te koken doet haal je 573k(!!) XP. Wat mij van level 93 naar halverwege 94 bracht.

[ Voor 4% gewijzigd door Broud op 25-03-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteren de nieuwe heist eens geprobeerd, moet zeggen dat deze goed te doen is.
Wel de hele tijd in run & gun teams terecht gekomen omdat het free weekend was.

Maar eens geluk hebben met teams en op stealth proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Heeft iemand al de status van Famous behaald?
Wat raak je behalve dan 200 miljoen + cash + rank nog meer kwijt?

Raak je wapens, atchements, maskers kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Volgens de Payday wiki:

The requirements for leveling up one's Infamy are:
■ $200,000,000 offshore money
■ Reputation 100

Once these requirements are fulfilled, an additional button will appear in the menu. If the player chooses to level up their Infamy:
■ All spendable cash is burnt.
■ Reputation is reset to 0.
■ Weapons and armor that were unlocked via reputation become locked again.
■ Skills are reset.
■ The number of skill points available are reset to 0.
■ $200,000,000 is deducted from the offshore account.

However, the player keeps:
■Weapons
■Weapon mods
■Masks
■Colors
■Materials
■Patterns
■Any offshore money left after the $200M deduction.

Bron: http://payday.wikia.com/wiki/Infamy

Anyhow, al een tijd geintereseerd geweest in Payday2, met name na wat gameplay filmpjes van Xfactor.
Nu dan eindelijk aangeschaft.

Zijn er hier nog mensen die regelmatig spelen?

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ah... tnx...
Dus ik hoef niet als een gek allerlei mods en wapens te kopen :)

Ik speel het regelmatig nog. Het wordt echter tof als je een echt goed team hebt en iedereen weet wat hij moet doen. Lone wolves zijn naar mijn idee een kick waardig.
Gisteren speelde ik een map op DW en lukte voor geen meter, vandaag dezelfde DW map met anderen en we kwamen met gemak een stuk verder. Tot op het moment iemand op het laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Het word juist wel aangeraden om op het laatste moment zoveel mogelijk geld uit te geven aan wapens/mods.
Dit kan je dan direct na de 'Infamy reset' weer verkopen zodat je weer een leuk bedrag hebt staan.
Geld raak je anders toch kwijt. Kan je er net zogoed flink wat mods/masks/wapens voor kopen lijkt me.

Met een team dat samenwerk (liefst met mic) werkt het idd het best en is nog leuker ook.
Een maat heeft het ook gekocht dus speel het nu voornamelijk daarmee, maar meerdere mensen in m'n lijst die ook PD2 spelen zou natuurlijk leuker zijn.
Voeg me maar toe: flix201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Ik ben Infamy V, en je hebt er geen moer aan. Zonde van je tijd/XP/geld, het is nog nuttelozer dan COD prestiges. Niet doen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
mimang schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:35:
Ik ben Infamy V, en je hebt er geen moer aan. Zonde van je tijd/XP/geld, het is nog nuttelozer dan COD prestiges. Niet doen!
Dat komt omdat de infamy kant van pd2 nog totaal onuitgewerkt is, beetje overdreven gezeur.

Ik speel ook regelmatig, vrijwel altijd stealth maar af en toe wel loud. Dus als er mensen zijn die samen willen spelen of nieuwkomers die wat willen leren m.b.t. pd2, roept u maar :) enorm94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Mastermind skill point requirements for each tier are reduced by 10%.
Experience needed to level up is reduced by 5%.

wat moet ik hierbij voorstellen dan?
Gaat toch niet enkel om extra XP of geld verdienen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

EnoRM94 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:19:
[...]

Dat komt omdat de infamy kant van pd2 nog totaal onuitgewerkt is, beetje overdreven gezeur.

Ik speel ook regelmatig, vrijwel altijd stealth maar af en toe wel loud. Dus als er mensen zijn die samen willen spelen of nieuwkomers die wat willen leren m.b.t. pd2, roept u maar :)
Geen overdreven gezeur, want er is vrij weinig te unlocken. Ze hebben alle dingen die per Infamy level te unlocken zijn al met een vraagteken op de Infamy tree aangegeven.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
mimang schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:33:
[...]

Geen overdreven gezeur, want er is vrij weinig te unlocken. Ze hebben alle dingen die per Infamy level te unlocken zijn al met een vraagteken op de Infamy tree aangegeven.
Er zijn in totaal 17(?) dingen te unlocken, als deze allemaal ''speciaal'' zijn vind ik dat niet weinig. Ik blijf het voorbarig vinden om dit soort dingen te zeggen als het infamy systeem niet volledig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Zat gister ineens met een hacker in een potje.

Hadden het in eerste instantie niet door, ik merkte tegen m'n maatje op dat die gast wel heel veel damage kan hebben, "hij moet wel epische gear hebben". Hij was tenslotte ook Infamy V-66.
Tot hij bij dag 1 van een missie van Elephant ineens over het water heen liep, en bij de tweede dag in de bank door het gebouw en door de kluis deur heenliep.

Is er nog ergens een mogelijkheid om terug te vinden met wie je gespeeld hebt?
Reportje zou niet misplaatst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mimang schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:33:
Elke maand / 2 maanden hebben ze weer wat nieuws bedacht om je geld aan uit te geven, om vervolgens weer al je geld te moeten gaan bij elkaar sprokkelen voor de volgende brainfart die ze hebben bedacht.

Zo had je eerst die missie-buyer (25miljoen voor overkill dacht ik?) en die lootbox kansen, nu dus weer rank systeem en andere onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
[b][message=41989996,noline]Flix20
Op de Payday 2 communicty van Steam stond een sticky topic hoe je cheaters moest reporten.
Nu staat het er niet meer op. Als ik jullie was en een cheater in een lobby zie, maak een report en ga er zo snel mogelijk eruit, voordat hij jou beloond met paar biljoenen op je bankreknening... in Payday natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij zijn er ook in PD1 amper acties geweest naar zulke mensen, de overdrill superboosters lopen ook gewoon nog vrolijk rond (wel handig, in 1 klap kan je 1 set volledig maxen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik vraag me af of er nog steeds hackers in zitten, al een aantal keer meegemaakt dat halverwege een potje er ineens vreemde dingen gebeuren, kluizen die leeg waren terwijl net pas de deur/slot geboord is, kluizen die openstaan terwijl er nog niemand geweest is je ziet gewoon niets.

De ergste was iemand die een 'minigun' had, dus een 'normale gun' waar gewoon een straal aan kogels uitkwamen en ook niet opraakte, een andere deed dat 'intimidate' ding waar je dus vijanden in je team kan krijgen.... die liep opgegeven moment met een 100-200 volgers achter zich aan.. (Missie waar je die motor ofzo moet halen)....

Het is gewoon mega irritant als je een hoop moeite doet om stealth binnen te komen en te blijven dat iemand gewoon de hele meuk al gejat/geleegd heeft en alles dus voor niets was. Het leek wel of iemand door muren heen alles kon pakken, ik kon ook geen optie vinden om iemand te reporten voor hacken ofzo.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Had het net een potje waar een hacker in zat. Op mijn TAB payday rekening stond als ik het heist haalde ik echt een gigantisch bedrag zal krijgen. Lijkt alsof de laatste tijd meer hackers actief zijn dan als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Flix20 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:59:
Zat gister ineens met een hacker in een potje.

Hadden het in eerste instantie niet door, ik merkte tegen m'n maatje op dat die gast wel heel veel damage kan hebben, "hij moet wel epische gear hebben". Hij was tenslotte ook Infamy V-66.
Tot hij bij dag 1 van een missie van Elephant ineens over het water heen liep, en bij de tweede dag in de bank door het gebouw en door de kluis deur heenliep.

Is er nog ergens een mogelijkheid om terug te vinden met wie je gespeeld hebt?
Reportje zou niet misplaatst zijn.
Je kan via steam overlay een lijst krijgen met spelers waar je recent mee hebt gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Nog even een vraag over (in)famous. Ik zie dat sommige mensen een Romeinse cijfer achter hun naam hebben staan. I-12 II-76. Wil dit zeggen dat bij elke Romeinse cijfer alles weer naar 0 wordt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Klopt exact, alleen wapens/mods/masks en offshore cash blijf je houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

EnoRM94 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:56:
[...]

Er zijn in totaal 17(?) dingen te unlocken, als deze allemaal ''speciaal'' zijn vind ik dat niet weinig. Ik blijf het voorbarig vinden om dit soort dingen te zeggen als het infamy systeem niet volledig is.
De eerste 5 zijn alles behalve speciaal. Dat je het even weet...

@noud Ja, dus als jij van I-100 naar de volgende Infamy gaat word je II-100 -> III-0.

[ Voor 10% gewijzigd door two op 28-03-2014 23:09 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
en voor elke nieuwe trier moet je OOK 200 miljoen betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik speel dit sinds het free weekend en vind het echt te gek. Er zijn maar weinig echt goede co-op games maar dit vind ik wel een toppertje hoor.
Met PuG's is het wat minder maar wat hoger in de levels gaat dat steeds beter.

Ik speel vooral met vrienden icm skype, gaat toch het lekkerst.
Stealth is zeker een uitdaging. Dat de levels elke keer anders zijn vind ik wel leuk, dat houdt het spannend.

[ Voor 21% gewijzigd door Gman op 24-04-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Iemand wel eens problemen gehad met Framing Frame de laatste dag?
Ik heb net een lange sessie achter de rug en tot 2x toe het 5e item niet kunnen vinden, echt heeeeeeel zuur.
Ik denk écht dat het een bug is want we kennen de item spots heel goed en alles wel 5x gecheckt.

Meh ik krijg die missie niet gestealth, elke keer is er wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Gewoon blijven oefenen, de eerste keer stealth van framing frames na de update heeft mij ook een aantal uren gekost, maar nu lukt hij redelijk makkelijk.

Wat betreft die bug, al tijden zijn er mensen die moeite hebben met items vinden en dan een bug de schuld geven. Ikzelf heb er hooguit een aantal keer problemen mee gehad en denk zelf dat het gewoon listige plekjes zijn, soms zijn ze erg makkelijk over het hoofd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
EnoRM94 schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:05:
Gewoon blijven oefenen, de eerste keer stealth van framing frames na de update heeft mij ook een aantal uren gekost, maar nu lukt hij redelijk makkelijk.

Wat betreft die bug, al tijden zijn er mensen die moeite hebben met items vinden en dan een bug de schuld geven. Ikzelf heb er hooguit een aantal keer problemen mee gehad en denk zelf dat het gewoon listige plekjes zijn, soms zijn ze erg makkelijk over het hoofd te zien.
Inderdaad, ik zie bij FF ook vaker items liggen op plekken waar ik ze nog nooit eerder gezien heb. Ze liggen ook geregeld buiten bereik van de camera.

Het het zou typisch voor Overkill zijn om nieuwe spawns toe te voegen bij een patch.

Tegen de cheaters moeten ze echt eens iets doen, maar gelukkig heb je vrij snel door dat er gecheat word en als ik host ben kick ik ze direct en als ik niet host ben dan zeg ik er wat van en ben weg.

Gister zag ik welke heists ik nog miste voor het goeden masker van Hard diff.
Ging toen Framing Frame op hard doen en ik had de saw dus de schilderijen heb je dan vrij snel. Opeens zie ik ook meerdere bags liggen :S. Een andere speler zei dat het goud was en dat ze volgens hem gespawned werden door een andere speler met V-100.
Even nagedacht en hij was ook de logische keuze als je zag hoe snel hij van locatie naar locatie flitste en toen ik hem zag spelen had ik direct twijfel dat hij op een eerlijke manier V-100 kon bereiken, dus direct kick en tegen de rest van de groep gezegd de zakken te laten liggen.
Uiteindelijke bugde Day 2 wat denk ik kwam omdat we 11 schilderijen hadden, betwijfel dat dit aantal mogelijk is dus ga er vanuit dat de cheater die gespawned heeft.

Maar mensen met V-100 welke dit lvl behaald hebben via cheaten zijn vaak simpel te spotten doordat ze meestal absurd slecht zijn.
Of omdat ze opeens tijdens Bank Heist in een helicopter zitten en de ammo bags van Train Heist naar beneden gooien :F .

Zit zelf nu op I-82 ofzo en heb genoeg geld voor nog 2 Infamy levels, de bulk ervan gefarmed voordat ze Rats en farmen generfed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 08:57
noud schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:04:
Heeft iemand al de status van Famous behaald?
Wat raak je behalve dan 200 miljoen + cash + rank nog meer kwijt?

Raak je wapens, atchements, maskers kwijt?
ja ikke, duurde mega lang :-)

je raakt de spullen NIET kwijt. Echter, je kan een aantal zaken pas gebruiken nadat je het level hebt dat ervoor staat. Dus je begint met proppeschieters, al viel dat nog mee door mods en door goede wapenkeuze (er zijn een aantal rifles die je meteen of vrij snel mag gebruiken die modded nog heel wat doen :D).
opvallend hoe snel je daarna door de eerste 50 levels gaat, en nog opvallender hoe snel de eerste 20 gingen :-) (kwam ook door goed team).

Verder moet je er ook aan denken dat je in lage levels nauwelijks armor hebt, woei dan is overkill andere poep..
tot slot merk je ook het belang van de skills, de wapens zijn best wel ondergeschikt; de skills mis je pas echt.

En fframing frame... pfff om dat op stealth te doen... pas een keer gelukt met een zeer ervaren speler, duurde een hele avond en veel retrys. Ook vaak dat je wel alle items hebt, maar er dan toch net wat misgaat bij het droppen van de coke... 8) het is zo rottig dat ik het eigenlijk niet meer probeer.

[ Voor 13% gewijzigd door Boefmans op 07-05-2014 15:46 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Framing, dat is toch in het museum en vervolgens wisselen voor zakjes coke?

Die is best makkelijk eigenlijk, minimaal 1 persoon met cirkelzaagje en je bent vrij snel klaar (enige punt is dat je enorm snel naar andere kant van de loods moet om die 4 man daar neer te krijgen).

Enkel punt is dat je 1 moet commanden, maar dat heb je bij meerdere missies (vind zelf die in het appartement een stuk pittiger).

Maarja, lol was er maandje of wat geleden al compleet vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ehh, volgens mij heb je wel erg lang geen PD2 meer gespeeld Sinergy?

Framing Frame dag1: schilderijen, best te doen, maar met zoveel guards en cams is het best een moeilijke stealth missie nu. 80% van de tijd failt het gewoon op layout / patrol routes nu. Of ik ben slecht. Anyway, banken / Firestarter lukt me 90% van de tijd met of zonder team, FF is echt wat lastiger.

Dag2 is vaak makkelijk, beetje geld gooien naar een exit en schieten, wel lame alleen dat je op DW gegarandeerd aan het begin zoveel weer stand krijgt. Eén DW ronde gewoon gelijk bij de Ambush 3 skelly dozers op ons dak, dat was erg snel afgelopen.

Dag 3 is toch wel het probleem, vanaf Hard zijn er volgens mij al 5-6 guards? Als de stuff op de goede plek ligt kan je nog wel eens één van de kwadranten skippen en wegkomen met stealth, maar dat is mij nog nooit overkomen. Het is mij nog NOOIT gelukt om dag 3 te stealthen, en met de meeste public lobbies is het ook op OVK al niet te doen om de missie uberhaubt uit te spelen sinds de laatste paar updates. (hoewel het rond patch 10-15 ook al taai was) Een heel smerig probleem is ook dat cloakers nog wel eens op het dak bij de extractie verzamelen, je niet actief zoeken. Kom je na 20 minuten verdedigingen het dak op, staan er 5 cloackers je op te wachten. (fail - rage quits)

Ik skip Framing Frame ook volledig op OVK of DW. Het kost je met goede spelers (die zijn er steeds minder, iedereen skipt de missie) inderdaad uren, pro FF is al helemaal zonde van je tijd.

Ondertussen Infamy I-70 ofzo, duurde best lang. Ik had wel wat "earlier-beta" cash, maar niet zóó veel. Het is nu wel redelijk in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
Het is mij twee keer gelukt om FF te stealthen op DW, eerste keer duurde uren en tweede keer ging het al wel redelijk snel. Was met een gast die 600 uur PD2 ervaring had :P het is gewoon een kwestie van alle situaties leren kennen, en een beetje geluk komt er bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
@ enorm94 en had je het gold nog kunnen pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

djunicron schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:56:
Ehh, volgens mij heb je wel erg lang geen PD2 meer gespeeld Sinergy?
Dat zeg ik, maandje of wat geleden :P

En zo te lezen, heb ik daar nog helemaal niet slecht aan gedaan, ik ben daarna weer terug gegaan naar PD1, blijft per saldo toch een heel stuk leuker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:13
SinergyX schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:30:
[...]

Dat zeg ik, maandje of wat geleden :P

En zo te lezen, heb ik daar nog helemaal niet slecht aan gedaan, ik ben daarna weer terug gegaan naar PD1, blijft per saldo toch een heel stuk leuker om te spelen.
En waarom vind je dat PD1 veel leuker is om te spelen? Ik heb geen van beide gespeeld, maar wil één van beide gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Payday 1 heeft uitdagende levels. Bij payday 2 speel ik eigenlijk nu meer om bepaalde achievements en ranks te halen. Payday 1 heeft niet echt een skill systeem wat bij payday 2 wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:31

Hu9o

Schokkend

Weet iemand of er binnenkort weer een sale komt met PD2?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broud
noud schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:06:
@ enorm94 en had je het gold nog kunnen pakken?
Ja, als je met twee of meer bent is dat het minst moeilijke deel. In je eentje is het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Hu9o schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:53:
Gratis te halen via Playstation Plus. Als je een Playstation hebt in ieder geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Tropicc schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:19:
[...]

Gratis te halen via Playstation Plus. Als je een Playstation hebt in ieder geval :+
PC bedoelde ik ;)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Vind alleen dat ze voor een "officieel nog in beta" game eigenlijk teveel DLC's uitbrengen en daar vervolgens wel een beetje veel voor vragen.

De Armoured Transport DLC snap ik nog, hoewel ik em niet voor €6-10 wilde kopen. Dat zijn wat (kleine) missies en wat gear, masks, etc. Maar die Gage packs voor €5 vind ik eigenlijk te gek. Ik zeg niet dat ze alle content gratis moeten aanbieden, en dat doen ze eigenlijk ook wel al met sommige updates, maar die Gage mod courrier pack is gewoon een feature van de gameplay, zoek zoveel pakjes en krijg loot, die nu standaard uit staat tot je betaald.

Het is leuk dat PD2 blijft groeien, maar ergens voelt het toch nog niet alsof het helemaal af is. (kwa balance en infamy, etc) En ondertussen zijn er dus wat, 6 DLCs beschikbaar? Dat maakt het dan mooi wel een €70 game, die eigenlijk nog "beta" is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
djunicron schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:22:
Vind alleen dat ze voor een "officieel nog in beta" game eigenlijk teveel DLC's uitbrengen en daar vervolgens wel een beetje veel voor vragen.

De Armoured Transport DLC snap ik nog, hoewel ik em niet voor €6-10 wilde kopen. Dat zijn wat (kleine) missies en wat gear, masks, etc. Maar die Gage packs voor €5 vind ik eigenlijk te gek. Ik zeg niet dat ze alle content gratis moeten aanbieden, en dat doen ze eigenlijk ook wel al met sommige updates, maar die Gage mod courrier pack is gewoon een feature van de gameplay, zoek zoveel pakjes en krijg loot, die nu standaard uit staat tot je betaald.

Het is leuk dat PD2 blijft groeien, maar ergens voelt het toch nog niet alsof het helemaal af is. (kwa balance en infamy, etc) En ondertussen zijn er dus wat, 6 DLCs beschikbaar? Dat maakt het dan mooi wel een €70 game, die eigenlijk nog "beta" is...
hangt er allemaal van af wat je er voor betaald hebt. Ik heb zelf de duurste versie gekocht tijdens release en heb daarvoor 29 euro en een paar cent betaald. De meeste DLC heb ik gekocht tijdens een 50% sale.

De balans is eigenlijk wel in orde behalve dan bij Death Wish, mensen zeuren soms over de dmg van normale agenten maar die normale agenten lopen vaak met Bronco's rond.

Op Overkill zijn de specials makkelijk te doen zolang je maar weet hoe. Cloakers zijn irritant maar je hoort ze aankomen en als je goed kunt richten zijn ze snel neer, wat ik mensen vaak fout zien doen is dat ze Cloakers geen prioriteit geven, als je er een ziet heeft deze prioriteiten boven loot of wat dan ook.

Tasers zijn ook vrij snel neer, als ze je shocken kun je nog op ze schieten, de uitzondering is als ze dusdanig staan opgesteld dat ze bijna niet te raken zijn.
Tasers zijn een veel kleiner probleem wanneer het team op elkaar let. Als je getased word dan kunnen de teamleden dat zien aan je avatar onderin het scherm (ze kunnen het ook nog horen). Als jij dan de Taser spot dan is het voor de teamleden geen probleem hem te vinden en af te maken.

Shields zijn zonder de skil om ze terug te duwen misschien wel de irritantste special. Zonder de skill moet je ze flanken en dat gaat niet altijd. Daarom ben ik er ook geen voorstander van dat alle 4 spelers op 1 plek gaan campen maar heb ik het liefst altijd dat men een beetje gespreid is zodat men elkaar kan dekken..

Dan heb je nog de Bulldozers maar die zijn eigenlijk geen probleem, tenzij ze je besluipen en je kunt niet in dekking gaat.
Met een sniper rifle heb je ze heel snel neer en zonder rifle is het ook geen probleem zolang je afstand hebt of het slim speelt.
Wat ik veel mensen fout zie doen is dat ze voor de Bulldozer gaan staan en blijven staan en de Bulldozer gewoon laten schieten.
VS een Bulldozer moet je afstand houden, korte bursts op zijn hoofd en na een paar bursts dekking nemen. Mocht hij je raken dan moet je meteen dekking nemen totdat je armor weer up is.
Als je de Bulldozer kunt flanken dan helpt dat ook.

Wat ik echt mis bij Payday 2 zijn de grote levels van Payday 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:53:
Denkelijk komt steam weer binnenkort met een actie, had zelf nog twee keys over omdat ik een 4 pack had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Hebben jullie de laatste paar weken ook meer last van connectieprobemen dan voorheen?
Er wordt gezegd dat het aan mijn internet instellingen/router/firewall kan liggen.
Een spel spelen is haast niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nou ik heb het spel nog maar net. Maar bij mij gaat hij eigenlijk prima.
Bij iemand waar ik regelmatig een bank mee overval >:) gebeurd het wel eens dat de boel daar crashed, wat niet handig is als hij de host is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:53:
Bij iemand waar ik regelmatig een bank mee overval >:) gebeurd het wel eens dat de boel daar crashed, wat niet handig is als hij de host is.
Misschien handig om dan zelf te hosten in het vervolg? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dit weekend (vanaf donderdag) is er weer een 67% sale. Tevens word er een nieuwe gratis heist gereleased.

De naam van de heist is Shadow Raid Heist en is Stealth only, er is dus geen plan B.
http://www.overkillsoftware.com/shadowraid/

Klinkt als een heist waarmee je in relatief weinig tijd vrij veel geld kunt verdienen. Stealth is een beetje mijn zwakke punt. Mja ben net opnieuw begonnen en heb net pas C4+drill geunlocked. Mijn restelijke punten zal ik denk ik in Ghost duwen, wilde deze keer toch al een andere richting op.

De 1e keer ging ik full Enforcer, de 2e keer ging ik voor drill, C4 en Saw (nog steeds veel enforcer maar liet veel liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Hu9o schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:53:
Een reinstall helpt dan, gelukkig blijven de instellingen dan overeind, scheelt weer tweaken aan de mouse sens. en knoppen opnieuw instellen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De nieuwe heist is best leuk maar zodra je weet waar de crowbar ligt en de crew heeft een goede taak verdeling dan is het best eenvoudig.
Heb hem 2x op normaal geprobeerd door random lobbys te joinen maar dit faalde telkens waarna ik een eigen lobby opgezet heb en met de groep die ik toen kreeg hebben we normaal, hard en very hard allemaal in 1 try gehaald. Voor Overkill hadden we 2 of 3 attempts nodig.

Daarna nog een paar keer Death Wish geprobeerd maar deze is telkens niet gelukt.
We kwamen 1x heel dichtbij maar de heist mislukte op 1 seconde (ik was de laatste met de laatste bag en was net te laat). We kregen wel allemaal de achievement voor Death Wish :s.

Er zijn 2 crowbars zover ik weet. De eerste ligt altijd in de keuken (deze is vlak bij de vault). De 2e is 1 etage hoger op ongeveer dezelfde locatie, of deze er altijd is weet ik niet maar die in de keuken is er altijd.
Wil je genoeg bags vinden dan is een crowbar essentieel.

Wat voor ons het beste werkte was dat 2 mensen samen opzoek naar loot gingen in het gebouw en deze dan in het riool gooiden (of via de zipline). In het riool zaten dan de andere twee die puur bezig waren met de loot naar het busje brengen.
Op deze manier heb je nog een goede kans om het te halen (met ECM) in het geval dat het alarm mocht afgaan aangezien er van begin af aan al loot naar het busje gebracht word.
Aan het einde deden we dan telkens de containers omdat deze dicht in de buurt van het busje zijn en mocht er iets gebeuren dan kun je tijdens de ECM vrij eenvoudig het busje halen en dus ontsnappen.

Een ding, de loot in de vault is op alle difficultys precies hetzelfde.

1 ding, je hebt voor de vault 2 security cards nodig. In all onze rondes dropten deze alleen van de guards in het gebouw (die met armor). In DW leek de drop rate veel lager.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 29-05-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Zo te lezen heb jij het beter gedaan dan wij...
Kwamen steeds niet verder dan 4 bags in de auto voordat er weer eens iets fout ging bij iemand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hu9o schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:56:
Zo te lezen heb jij het beter gedaan dan wij...
Kwamen steeds niet verder dan 4 bags in de auto voordat er weer eens iets fout ging bij iemand :+
Is denk ik deels afhankelijk van hoe/waar men begint. Ik geloof bij de 1e of 2e poging vonden we een plan wat lekker werkte.

We gingen langs de poort, dan via het riool naar beneden, door de eerste 2 gates en dan een trap omhoog.
We kwamen toen in een kamer uit welke zeer dicht bij de vault zit. In die ruimte was meestal 1 gun, en altijd 1 en soms zelfs 2 crates en soms nog een extra bag (coke/cash).
Vanuit die ruimte kun je naar de keuken waar de crowbar ligt.

Vanuit die ruimte kun je in de hangar komen waar de vault is (kunt het niet missen). In die hangar kun je meestal 3 tot 4 crates pakken zonder dat guards je zien (tenzij je echt pech hebt qua cams/guards), maar 3 tot 4 crates lukte ons altijd wel.
Deze loot ging altijd direct het riool in.
Vanuit de start ruimte kun je dan ook het trappenhuis omhoog gaan en daar kun je nog een paar bags vinden (3+) deze dumpten we vaak via de zipline op het dak.

Het helpt ook om een veilige omgeving te vinden (meestal de plek waar we het riool verlieten) waar we dan gecontroleerd de lopende guards neerhaalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Inmiddels op overkill met dus 9 bags gehaald!

Terwijl de missie op normal met een schamele 3 nog niet gelukt is :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste