djunicron schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:22:
Vind alleen dat ze voor een "officieel nog in beta" game eigenlijk teveel DLC's uitbrengen en daar vervolgens wel een beetje veel voor vragen.
De Armoured Transport DLC snap ik nog, hoewel ik em niet voor €6-10 wilde kopen. Dat zijn wat (kleine) missies en wat gear, masks, etc. Maar die Gage packs voor €5 vind ik eigenlijk te gek. Ik zeg niet dat ze alle content gratis moeten aanbieden, en dat doen ze eigenlijk ook wel al met sommige updates, maar die Gage mod courrier pack is gewoon een feature van de gameplay, zoek zoveel pakjes en krijg loot, die nu standaard uit staat tot je betaald.
Het is leuk dat PD2 blijft groeien, maar ergens voelt het toch nog niet alsof het helemaal af is. (kwa balance en infamy, etc) En ondertussen zijn er dus wat, 6 DLCs beschikbaar? Dat maakt het dan mooi wel een €70 game, die eigenlijk nog "beta" is...
hangt er allemaal van af wat je er voor betaald hebt. Ik heb zelf de duurste versie gekocht tijdens release en heb daarvoor 29 euro en een paar cent betaald. De meeste DLC heb ik gekocht tijdens een 50% sale.
De balans is eigenlijk wel in orde behalve dan bij Death Wish, mensen zeuren soms over de dmg van normale agenten maar die normale agenten lopen vaak met Bronco's rond.
Op Overkill zijn de specials makkelijk te doen zolang je maar weet hoe. Cloakers zijn irritant maar je hoort ze aankomen en als je goed kunt richten zijn ze snel neer, wat ik mensen vaak fout zien doen is dat ze Cloakers geen prioriteit geven, als je er een ziet heeft deze prioriteiten boven loot of wat dan ook.
Tasers zijn ook vrij snel neer, als ze je shocken kun je nog op ze schieten, de uitzondering is als ze dusdanig staan opgesteld dat ze bijna niet te raken zijn.
Tasers zijn een veel kleiner probleem wanneer het team op elkaar let. Als je getased word dan kunnen de teamleden dat zien aan je avatar onderin het scherm (ze kunnen het ook nog horen). Als jij dan de Taser spot dan is het voor de teamleden geen probleem hem te vinden en af te maken.
Shields zijn zonder de skil om ze terug te duwen misschien wel de irritantste special. Zonder de skill moet je ze flanken en dat gaat niet altijd. Daarom ben ik er ook geen voorstander van dat alle 4 spelers op 1 plek gaan campen maar heb ik het liefst altijd dat men een beetje gespreid is zodat men elkaar kan dekken..
Dan heb je nog de Bulldozers maar die zijn eigenlijk geen probleem, tenzij ze je besluipen en je kunt niet in dekking gaat.
Met een sniper rifle heb je ze heel snel neer en zonder rifle is het ook geen probleem zolang je afstand hebt of het slim speelt.
Wat ik veel mensen fout zie doen is dat ze voor de Bulldozer gaan staan en blijven staan en de Bulldozer gewoon laten schieten.
VS een Bulldozer moet je afstand houden, korte bursts op zijn hoofd en na een paar bursts dekking nemen. Mocht hij je raken dan moet je meteen dekking nemen totdat je armor weer up is.
Als je de Bulldozer kunt flanken dan helpt dat ook.
Wat ik echt mis bij Payday 2 zijn de grote levels van Payday 1.