Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Vanaf begin af aan is het maar 1 guard geweest die je kan laten surrenderen hoor, daarna niet meer...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
*knip*

[ Voor 110% gewijzigd door Nfear op 24-08-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:25

Freakie1NL

Grote Baas

Donnie schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:21:
Vanaf begin af aan is het maar 1 guard geweest die je kan laten surrenderen hoor, daarna niet meer...
In de beta niet hoor, kon je stromen van agenten laten surrenderen.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Mooie site gevonden (even de add skippen)
http://segmentnext.com/category/guides/payday-2/

Hier staan allerlei skill trees per class. Ook staan er allerlei walktroughs ! Heb mn enforcer tree iig hiermee opgebouwd >:)

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
PAYDAY 2 Update #10 is wel fijn zeg
Hi gang!

Time for a really good Friday Update!

As always, big thanks to you who's been voicing your opinions in a friendly, civilized manner. We salute you!

Lots of new features and goodies coming your way. Bain's been working on Crime.net and is ready to take Crime.net to the next level.

The update is roughly 64mb in size.

Have fun!

Change-log for Update #10 - 20130830

Crime.net

New seeding for Crime.net contracts. All available contracts will have a chance to be displayed. No more waiting forever for a contract to appear.
New Crime.net filter where you can filter on specific contracts.
You can now buy contracts available on Crime.net. Bain will set you up for a fee deducted from your Offshore Account.

Gameplay

For all stealth crews out there, you can now highlight cameras as long as the alarm hasn't been triggered.

Interaction

Fixed an issue where we changed the interaction point for lockpicking safes, making it work better

Safe house

Due to popular demand from the community, we've improved the safe house vault - if you're rich enough, you'll know what we mean ;)

Skills

Shinobi - Ace - Changed skill description to more accurately describe what the skill does
Iron Man - Ace - Sprint and shoot upgrade added to the skill
Kilmer - Ace - Sprint and reload upgrade added to the skill

Weapons

Stubby can now be modded on the CMP Submachinegun
Silenced guns are much better silenced - Try it and see if you like it!

Bug fixes

Infamous ALT Space bug and BEEP keyboard is gone + dead + no more!
Fixed an issue with the pager yellow highlights on gangsters killed before cops are alerted

Have a great weekend.

Almir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
't blijkt dat ik dit spel een stuk meer speel dan de 3 maten waar ik dit spel mee gekocht heb. Ik speel nu voornamelijk public games, maar daar is stealth zelden aan de orde.

Iemand hier die nog ruimte heeft voor een 4e persoon? Op dit moment zitten me skillpunten voornamelijk in technician maar ben ik (vanwege de public games) redelijk allround. Binnenkort maar eens respeccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet ook specifiek naar aantal missies kijken, Framing frame op overkill is 99% van de keren stealth (athans poging tot), ik kom vaak in een club terecht waar minimaal 2 serieus bezig zijn met stealthen, dag 3 op overkill is vaak bijna onmogelijk en de payout met stealth is bizar veel hoger.

Bank Heist varieert enorm, puur omdat het best te doen is zonder stealth. Firestarter is ook nog best te doen (day 1 is beetje geluk en FBI is soms freaking irritant, dag 3 is gewoon bank heist), je zit hier ook niet zoveel stealth.

Grootste probleem heb ik nog steeds met de random-factor van intimidation, soms in 1x, soms helemaal niet, kan je wéér de missie overnieuw gaan doen. (day 1 en 3 van framing hebben 4x pager en 1x intimidate).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kun je alleen binnen een tree respeccen eigenlijk? Of kun je je 'mastermind' punten daarna ook bij 'enforcer' o.i.d. toewijzen?

Verder vind ik het echt een top game op wat kleine dingetjes na. Het kicken tegen het einde van een game moet wat aan gedaan worden, en het stealh gebeuren lijkt soms wat bugged. Het alarm gaat soms wel erg snel doordat een burger ergens wat gehoord heeft. Oh, en het lijkt soms alsof ik een proppenschieter heb tegen die super armored gasten. Pas na een aantal headshots vallen ze om (en dan heb ik toch een van de krachtigste wapens uit het spel), dit is dan wel op de hoogste moeilijkheidsgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Razr schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:35:
Kun je alleen binnen een tree respeccen eigenlijk? Of kun je je 'mastermind' punten daarna ook bij 'enforcer' o.i.d. toewijzen?

Verder vind ik het echt een top game op wat kleine dingetjes na. Het kicken tegen het einde van een game moet wat aan gedaan worden, en het stealh gebeuren lijkt soms wat bugged. Het alarm gaat soms wel erg snel doordat een burger ergens wat gehoord heeft. Oh, en het lijkt soms alsof ik een proppenschieter heb tegen die super armored gasten. Pas na een aantal headshots vallen ze om (en dan heb ik toch een van de krachtigste wapens uit het spel), dit is dan wel op de hoogste moeilijkheidsgraden.
Je kunt per tier respeccen, maar de punten die daarmee vrij komen kun je weer in iedere tier uitgeven gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze moeten inderdaad flink nog wat fixen, silenced guns werken btw nu wel erg netjes, maar hitregistratie (buiten de host) is soms freaking bizar (shotgun 6 x schieten, 1 x raak :/).

Je reset gewoon 1 van je tree's, krijg je punten terug en kan je weer vrij indelen waar je wil.

Clientside/host is soms echt bagger, ik zit vaak met 2 man op vent, dus duidelijke communicatie. Richting waar guards opkijken, locatie van een body (net wel of net niet in zicht), schieten/locatie van je teamgenoten, soms zit daar zo'n bizar verschil tussen.

Ik speel enkel nog met die double barrel shotgun, buiten bulldozers is alles 1shot headshot en nog best accuraat. (via enforcer de reloadspeed increase).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
SinergyX schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:33:
Je moet ook specifiek naar aantal missies kijken, Framing frame op overkill is 99% van de keren stealth (athans poging tot), ik kom vaak in een club terecht waar minimaal 2 serieus bezig zijn met stealthen, dag 3 op overkill is vaak bijna onmogelijk en de payout met stealth is bizar veel hoger.

[...]
Klopt wel, maar zonder duidelijk te kunnen communiceren is het toch altijd lastig. Duidelijk aangeven waar bewakers staan, welke kant ze oplopen en wie wat doet is makkelijker in een team wat een beetje op elkaar ingespeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gaat nu meestal nog wel aardig, ik geef vooraf aan wat ik ga doen (toilet, roof, 3 civies) en vragen wie welke rol heeft (smooth talker, intimidate en body bag), soms moet je even overnieuw, maar gaan de 'slechte personen' toch vanzelf weg.

Maar met vast team gaat het inderdaad beter, begin dagen (3 man) op een avond 4x fail 1x succes van heist, nu doen we 2 man framing frame regelmatig in 1x volledig succesvol (overkill non pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Laatst zat ik te twijfelen over de aanschaf van een headset. In het begin trof ik wel wat potjes waar men vooral via 'n headset communiceerde (al is dat wel drama om te verstaan, je moet echt je sound effects omlaag zetten), maar tegenwoordig nog maar bar weinig.

Eigenlijk ben ik dus weer een beetje minder enthousiast aan het worden om een headset aan te schaffen. Wellicht dat jullie met vaste teams dit wel meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Als je niet genoeg hoort dan pas je het volume aan van de fsx etc dan kun je het gewoon horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Loont het de moeite om het spel te kopen? Kon mezelf met Payday goed vermaken. Ben ermee gestopt tot mijn stats(wapens unlocks ed) door een verkeerde save fout alles gereset was.
Ik hoor nu van 2 Payday 2 spelers dat de missies veels te kort zijn. Sta op het punt het spel voor 22 euro aan te schaffen...(pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
noud schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:06:
Loont het de moeite om het spel te kopen? Kon mezelf met Payday goed vermaken. Ben ermee gestopt tot mijn stats(wapens unlocks ed) door een verkeerde save fout alles gereset was.
Ik hoor nu van 2 Payday 2 spelers dat de missies veels te kort zijn. Sta op het punt het spel voor 22 euro aan te schaffen...(pc)
Voor 22 euro zou ik het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als je een 1 dags missie doet op overkill niveau dan ben je toch wel makkelijk minstens 15 bezig gemiddeld? Behalve jewelry store, die is een cash cow. Met 2/3 daagse missies ben je toch wel een heel tijdje zoet hoor :).

Gewoon aanschaffen die handel! Er komen ook nog DLC's aan, daarnaast voegen ze de laatste dagen ook dingen toe en zijn ze het redelijk aan het perfectioneren. Ze luisteren in mijn optiek goed naar de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sommige missies zijn inderdaad wat 'dom', mall crashers vind ik persoonlijk doodsaai en doe ik nooit. Maar je kan binnen elke missie precies zelf bepalen wat je wil doen, framing frame correct op stealth doen ben je rustig 30-40 minuten bezig.

Mooie toevoeging recent is het filteren op missies van crime.net en de mogelijkheid om met offshore geld missies te kopen (kolere duur, dat dan weer wel).

De focus ligt imho wel enorm op mastermind (intimidate en smoothtalker), secondair op enforcer en ghost (saw en bodybag). Slechts enkele missie is interessant om een technician te hebben vanwege de C4 (normale vaults, de rest kan ook met saw of EMC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
SinergyX schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:56:
Sommige missies zijn inderdaad wat 'dom', mall crashers vind ik persoonlijk doodsaai en doe ik nooit. Maar je kan binnen elke missie precies zelf bepalen wat je wil doen, framing frame correct op stealth doen ben je rustig 30-40 minuten bezig.

Mooie toevoeging recent is het filteren op missies van crime.net en de mogelijkheid om met offshore geld missies te kopen (kolere duur, dat dan weer wel).

De focus ligt imho wel enorm op mastermind (intimidate en smoothtalker), secondair op enforcer en ghost (saw en bodybag). Slechts enkele missie is interessant om een technician te hebben vanwege de C4 (normale vaults, de rest kan ook met saw of EMC).
Er zijn erg veel safes. en als je snel wilt heisten is C4 de enige manier.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Wat een tegenvaller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:39
Wat valt er dan zo tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet zeggen dat de hitreg met de dag erger wordt. Hele deagle leeggeshoten op 2 guards op 2 meter, geen enkel schot raak. Ook steeds vaker met m308 shots die gewoon niet raken.

Het wordt bijna verplicht alles stealth te doen, overkill assault registreert gewoon 30-40% van de kogels niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:39
SinergyX schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:20:
Moet zeggen dat de hitreg met de dag erger wordt. Hele deagle leeggeshoten op 2 guards op 2 meter, geen enkel schot raak. Ook steeds vaker met m308 shots die gewoon niet raken.

Het wordt bijna verplicht alles stealth te doen, overkill assault registreert gewoon 30-40% van de kogels niet.
Dat dacht ik de laatste tijd ook steeds meer te merken, maar zocht het in eerste instantie bij vermoeidheid en alcohol ;) Maar misschien ligt het dan toch niet helemaal aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, een paar lets plays hiervan gezien, leek me ook wel interessant, maar het regent ook berichten als:

"Scumbag devs, banning on sight for exploits, cheats and tricks"
"Forum and social media censorship (steam forums / twitter complaints = ban)"
"broken netcode, host migration, host-disconnect griefing, no friend-lobbies, drops during rush-hour"
"Worst singleplayer AI ever in a game, play co-op or gtfo"
"Released too soon, no beta bugs fixed, shortened beta, earlier release date, DLC's in the making before even the beta. Devs openly lie about content"
"Steamcloud issues, LUA crash issues, progress corruption and steam achievement bugs"
do you think that the return of duke nukem was already a big failure? do you think metro last light had a terrible artificial intelligence? you sure havent played payday 2 yet. if internet explorer, 9gag, teamfortress 2 and BRINK had a bastard child, it would be this game. its nothing like payday: the heist, its just complete cancer of pc gaming. disappointment of the year. full of bugs, boring heists, and overkill already confirmed dlcs. what about fixing this pile of garbage first? +1 for the idea.
Since developers are not answering on the bug reports pages and not fixing big issues like:
- crashing steam
- crash to desktop due to LUA unhandled exceptions
- sound bugs
- permanent connection issues for a lot of people at rush hour (you can't play more than 5 minutes, sometimes even 20 sec)

Well I guess a big negative score on metacritic will do the trick, simcity style.
Daarnaast is een zeer groot deel van de positieve user-comments overduidelijk een poging van de Devs op de score op te krikken op Meta-critic. (1 game reviews accounts met generieke opmerkingen en sales pitches, een heel groot deel op de dag van de release)

Nu snap ik dat het vrij zinloos is hier zoveel dagen na de release te komen buurten, maar is Payday 2 werkelijk de moeite waard? Is het singleplayer echt zo waardeloos?

Ik hoefde maar 2 officiele steam-sticky-posts te lezen om in te zien dat de Devs inderdaad nogal vervelende types zijn. Zie b.v. hun comments wat betreft cheats. (niet dat ik pro aimbot ben ofzo, of het knoeien aan andermans ervaring, maar in een private game wat sneller farmen zonder dat dat het spelplezier van anderen in de weg zit zou ik niet met een steam-ban willen bestraffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AI is eigelijk behoorlijk goed, ok hun pathing is niet optimaal, ze kunnen niets dragen, maar ze kunnen baggervloot aan damage krijgen en ze reviven je nog ook. Ze volgen initieel altijd host btw. Nee, ik heb 10x ergere AI gezien, vind ik deze eigenlijk best goed.

Bans zijn in aantal zaken meer dan terecht, ik heb diverse soorten gezien, die mogen ze gewoon per direct opsluiten. Cops-lock (ze bewegen niet meer), oneindig aantal C4 of ammo, double-barrel die sneller schiet dan de P90, dit zijn niet gewoon simpele exploits (zoals pre-patch wall-looting).

Cheaten is fout, simpel is dat. Wordt je gepakt, boeit het niet of je dit nu privé deed of niet, ook Steam heeft daar een vrij duidelijke policy in :)

Ik gok qua hitreg, dat het gewoon de host is die problemen geeft. Sommige matches nooit problemen (het komt vaak bij veel mobs), andere juist weer wel. Gok gewoon dat er aantal gasten tussen zitten die host spelen op een 56k6 modem terwijl bittorrent nog draait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Net mijn eerste infamous item geloot en gelukkig ook nog een masker.
De naam was The Grin.

Heb nog geen tijd besteed aan het in elkaar zetten van een mooi masker maar ik denk dat ik het nu wel zal moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, goed, het moment dat je "Crysis 2" stijl ga cheaten (zoals hierboven beschreven) dan is dat dus wel de lol voor anderen bederfen.
(Crysis 2 had echt gigantische game breakers, zoals de tele nade, die je na spawn gewoon instakilde, naast hp, armor, invis en andere hacks)

Maar deze Devs gaan zo ver dat het bespreken van exploits of cheats in screenshots / youtube al een ban voor je zijn. Als ze bij Borderlands 2 deze aanpak zouden gebruiken zou 30% van alle spelers zo'n beetje gebanned zijn.

SinergyX, je weet dat je hiermee dus al een ban riskeerd? :+) (but no, really)

Host problemen kwa lag enzo kan ik ook nog wel snappen, maar geen hostmigration? Wat? Ik vind eigenlijk non-dedicated servers al waardeloos, maar dit is nog erger dus.

Maar goed, dan rest vooral de vraag, is dit spel wel echt vermakelijk? (Met publics?) Ik heb geen groep vrienden om mee te spelen en ookal had ik die, ik speel vaak op wat vreemde tijden (zoals dit uur en later, wanneer andere lunchpauze hebben, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit nu in de hogere lvls, dus ik kan vrij selectief zoeken naar bepaalde missies.

Rats pro overkill wordt amper gedaan als je niet weet wat je moet doen, dus kom je daar in een party is het 99% standaard principe (boom & rush), puur voor de exp. (day 1 meteen boom, day 2 C4 en gaan, day 3 4 bags en foetsie). Soms groep waar ze toch wat willen cooken of traden.

Maar ook randoms vermaak ik me best wel, zolang je vooraf even wat communiceer (wat sommige niet blijken te kunnen), is het best leuk te doen. Bank heist leegplukken en 171 kills maken, heerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zullen zij ook PayDay 2 training gehad hebben? :p http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-24021843

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nope, beetje training en je deed het stealth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Omdat ik vaak connectie problemen heb, is het misschien mogelijk om met elkaar te spelen.
Als iemand zin heeft om te spelen voeg bij dan toe "Arnoudo"
Ben level 46, mede dankzij aantal vrienden die mij geupgrade hebben. Maar nu wil ik het spel echt spelen, zonder dat e zonder die vervelende disconnecties!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Goed, niet helemaal verkocht hier, maar toch voor een prikkie payday 2 binnen.

Toch best spannend om te spelen, het moeten improviseren houd het wel leuk. Met bots spelen is alleen wel een drama inderdaad, maar helemaal solo is het ook weer erg lastig.

Maar goed, net toch met een groepje een drie runs op de jewels gedaan, Car 4 gekocht, beetje ghost puntjes gepakt... Hoop dat dit spel nog lang genoeg populair blijft alleen. Het moment dat de spelers weglopen heb je dus niets meer aan deze titel.

En hier als T.netters kunnen we er toch wel vanuit gaan dat iedereen een vlotte & stabiele verbinding heeft?

Heb me even op de steamgroup ingeschreven. Helpt dat of wordt er met de lijst eerder in dit draadje afgesproken?

[ Voor 8% gewijzigd door djunicron op 11-09-2013 16:11 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is bij Payday 1 pas nadat PD2 uitkwam echt snel afgenomen qua online spelers.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nog wat anders: Er zit helemaal geen moeilijkheidsschaling in he? Of je nou met 2 of 4 spelers speelt en of je nou lvl 3 of 40 bent, de moeilijkheidsgraad blijft helemaal gelijk? (op wat er gekozen is?)

Het komt een beetje raar over, dat een lvl 5 speler die halverwege de missie joined op een 6 sterren missie nog steeds erg behulpzaam kan zijn, simpelweg omdat hij verse kogels en hp meebrengt.

Ik kan zelf ook op lvl 17 nu behoorlijk meekomen bij taaiere missies en de rewards zijn simpelweg veel hoger. Ook al heb ik nog vrij lage tier wapens zonder mods en heb ik nog 8 punten toe te delen. Ik had verwacht dat mensen dit irritant zouden vinden, maar dat is dus niet het geval. Alleen niet meelopen of actief meedoen is dus een last. (escapes ophouden etc)

• Razr
  • Niet online
djunicron schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:14:
Nog wat anders: Er zit helemaal geen moeilijkheidsschaling in he? Of je nou met 2 of 4 spelers speelt en of je nou lvl 3 of 40 bent, de moeilijkheidsgraad blijft helemaal gelijk? (op wat er gekozen is?)

Het komt een beetje raar over, dat een lvl 5 speler die halverwege de missie joined op een 6 sterren missie nog steeds erg behulpzaam kan zijn, simpelweg omdat hij verse kogels en hp meebrengt.

Ik kan zelf ook op lvl 17 nu behoorlijk meekomen bij taaiere missies en de rewards zijn simpelweg veel hoger. Ook al heb ik nog vrij lage tier wapens zonder mods en heb ik nog 8 punten toe te delen. Ik had verwacht dat mensen dit irritant zouden vinden, maar dat is dus niet het geval. Alleen niet meelopen of actief meedoen is dus een last. (escapes ophouden etc)
Er is een moeilijkheidsgraad aanwezig natuurlijk. Deze staat echter los van je level / het aantal spelers. Zo krijg je andere tegenstanders / politie units bij overkill dan bij normal. Een pro job betekend dat je het niet kan overdoen. Ik denk dat de gedachte is dat je de 'moeilijkere' missies kunt gaan doen als je een hoger level hebt.

Als je met level 10 al de moeilijkste missies gaat doen, dan gaat het er alleen maar makkelijker op worden als je later betere perks/mods beschikbaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, ik zit nu op lvl 28 ofzo en heb m'n Car 4 & MP5, wat toch wel al een fijn accuraat en hoge ammo set is. Vooral voor de cash (nog steeds 10 punten over die ik niet kan uitgeven) is het inderdaad fijn om hogere missies te doen. Maar ik heb 4 sterren missies gefaald omdat het team er gewoon niet sterk genoeg voor was en ik heb 7 sterren missies gewoon gehaald omdat m'n medespelers erg sterk waren en ik daar nog prima bij mee kon komen.

Beetje jammer, gisteren Rats Very Hard gespeeld en Framing Frame Very Hard. Beide met goede teams, maar begin 2e missie Rats werd ik gedropt en nog veel erger, na een tot dan toe perfecte Framing welke wel taai was, mislukte de laatste missie net aan. En toen ging de host weg. *zucht*

Mag trouwens hopen dat m'n voorgang er nog is, gisteren steam gecrashed op de achtergrond (wait what?) en de game vastgelopen. Ik begreep dat dat een vaker voorkomend issue was? Ik heb beide saves al maar gebackupt, durf nog niet te kijken of ik het nodig ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Het lukt mij maar niet om echt snel vooruit te gaan of de moeilijkere missies te halen, helpt ook niet dat ik vaak de verkeerde medespelers online vind en dat vrienden waar ik het soms mee probeer niet echt stealth te werk kunnen gaan. Offline is het sowieso niet te doen omdat de AI het altijd verkloot.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

djunicron schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:14:

Meekomen kan altijd, je kan wat raken, je kan wat killen.

Hogere lvls krijgen meer perks tot hun beschikking om missies makkelijker of anders te doen. Smooth talker/bodybag voor stealth, C4 charge en saw voor vaults en nog meer ammo/armor/support om door te blijven gaan.

Vaak is het een wedstrijd, hoe lang hou je het vol. Je ammo, health, kills, hogere lvls kunnen het in principe veel langer volhouden, bij bv een Rats (meth bakken) of Heist (bankvault looten).

Ik doe vaak Rats pro overkill (ik heb 700m+ offshore, 42m per contract), maar heb je opeens een team zonder safe-picking of C4-charge, is day2 opeens stukje pittiger. Soms zijn het kleine dingen die een groot verschil kunnen maken.

Soms haal ik rats binnen 10 minuten, probleemloos, andere keer lukt mij very hard Heist niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, inderdaad, sommige games lukken gewoon niet vanwege het team. Als Ghost gehoopt dat Stealth een redelijke slagingskans zou hebben, maar ik gebruik m'n cleaner skill eigenlijk amper. Niet dat er geen andere nuttige dingen in die tree zitten, maar ik krijg het idee dat veel andere special skills beter werken.

Rats gewoon helemaal laten mislukken en rushen lijkt mij eigenlijk vooral voor Solo wel veel op te leveren. Een goede bank heist kan ook bakken cash binnen brengen, net als met een goed team nightclub.

• Razr
  • Niet online
Nieuwe update live! Flinke jongen ook - developers zeggen zelfs de grootste tot nu toe. Hij is ook een goede 800 MB groot. Leuk als je (zoals ik nu) even een potje wilt spelen en Steam niet vooruit te branden is :(.

Voor wat de update precies inhoudt: hier klikken en even scrollen tot 'Update #11 - 20130914' (bijna onderaan).

[ Voor 31% gewijzigd door Razr op 14-09-2013 00:50 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grootste, met minste toevoeging.. 1 fult diamond bank erbij (jewelry store achtig), paar kleine features en 1 animatie. Bulldozer kan nu gewoon 1 shot op enforcer armor, leuk is anders. Volledige P90 ammo ertegenaan, ging niet dood :P

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Die update komt inderdaad bizar traag binnen. En net nadat ik een miljoen op skills heb gesplashed in de hoop dat ik daarmee in wat missies wat sneller erdoorheen zou kunnen voor meer cash. Gaan ze alles veranderen... ohnoes.

Net een bank missie voor cash op hard helemaal stealth leeggeveegd. ATMs, lockers, gewoon helemaal alles. Erg leuk om te doen, maar misschien ook ergens wel wat saai.

Trouwens wel mega veel balance dingen veranderd zeg. En XP-kaarten in de mix, ik weet niet of ik daar nou wel op zat te wachten. Meer cash van die kaarten is wel leuk, 3-12K was wel erg weinig.

Dat met die veel hogere moeilijkheidsgraad en speciale mobs is ergens wel jammer, ik vond het nog niet zo slecht. Maar goed, misschien op lvl 70 ofzo dat het simpel wordt en er geen endgame meer is.
Maar een P90 erop legen zou toch moeten helpen, die ammo is bedoeld voor armor piercing in QCQ!!!
Ik vond Bulldozers al waardeloos, ze spawnen soms gewoon op je nek als je b.v. op je laatste teammate wacht, dan ga je gewoon met z'n 3e down op very hard als ze met z'n 2e opeens naast je pickup truck staan.

Kick filters: no-kick is dan ook mogelijk opeens. Interessant, maar als je een afk-er treft ben je dan wel met z'n alle de klos.

• Deadsy
De Nightclub heeft ook wat nieuwe randoms erbij.

Deed dus net Nightclub (jammer genoeg na een paar minuten gestopt met connection lost error).
Alles was normaal maar in de keuken was een 2e deur (met card reader etc). Er waren dus 2 deuren, we vonden de keycard en gebruikten deze op de nieuwe deur. Er was een trap naar boven naar een kantoor met een grote kluis in de muur. Wat er achter de normale deur zat weet ik niet omdat ik eruit vloog met een error.

Het blijft wel leuk vanwege dat soort randoms.

edit: Net Nightclub nog eens gedaan (3 deuren deze keer).
Achter de oude deur zat niets (behalve een leger aan guards) de andere 2 deuren hadden 2 kluizen met in totaal 6 zakken coke en 4 zaken cash.
Was trouwens op Overkill diff. en in de changelog stond dat Overkill nu pittiger is en yup dat klopt, absurd veel hvy cops, 1x een team van 4 tasers en in totaal 8 bulldozers en de flashbangs werden vaker gebruikt.

Ook 3x een nieuwe kaart gehad. 1xp kaart (10k xp) en 2x een nieuwe cash kaart welke beide keren 90k cash gaf.

[ Voor 34% gewijzigd door Deadsy op 14-09-2013 16:47 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik weet niet of ik deze kant op wel leuk vind, gros van de cops kon al dwars door smoke zien en alles perfect raken (zoals die snipers in framing die jij niet terug kon schieten vanwege afstand), maar nu ook dwars door flashbangs?

Er zit nog teveel hit-reg problemen in om tegen zo'n leger te vechten, 3 double barrels op 1 taser, gewoon geen hit krijgen :/

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2013 17:44 ]

• Deadsy
SinergyX schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:42:
Ik weet niet of ik deze kant op wel leuk vind, gros van de cops kon al dwars door smoke zien en alles perfect raken (zoals die snipers in framing die jij niet terug kon schieten vanwege afstand), maar nu ook dwars door flashbangs?

Er zit nog teveel hit-reg problemen in om tegen zo'n leger te vechten, 3 double barrels op 1 taser, gewoon geen hit krijgen :/
De snipers in framing kun je best goed raken met sommige wapens. Heeft wel vaak meer dan 1 kogel nodig.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deadsy schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:02:
De snipers in framing kun je best goed raken met sommige wapens. Heeft wel vaak meer dan 1 kogel nodig.
Buiten op de kerk/toren komt er soms 1 die je enkel vanaf helemaal rechts kan raken, net daarbuiten en zelfs M308 kan ze niet raken. Je hebt dat soms ook bij Oil Rig.

Maar geen idee wat ze hebben gedaan, maar day 2 van Rats is gewoon dom nu. Groepje streetnigga's met simpele UMP's knallen je neer alsof je geen armor hebt en of ze met deagle's schieten. We kamen kamer in lopen, 3 man dood door 2 gasten die liepen te schieten.

De lol gaat er nu wel erg bizar snel vanaf.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mac 10 & shotguns zijn ook gewoon erg sterk in dit spel. Dit was altijd al best "gevaarlijk" ware het niet dat ze niet zo trigger happy waren. Nu zijn ze helemaal link geworden inderdaad en doen ze met hun wapens net zoveel schade als jij zelf zou doen tegen armored targets. Best wel schandalig veel dus.

Ik had ook niet zo'n probleem met waar de moeilijkheidsgraad zat. Ik faalde zo'n 30~40% van de missies het wat hogere risco's. Maar veel mensen vonden het te makkelijk tegen het einde. En daar is nu wat aan gedaan...

Best wel veel dus?

• Deadsy
SinergyX schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:20:
[...]

Buiten op de kerk/toren komt er soms 1 die je enkel vanaf helemaal rechts kan raken, net daarbuiten en zelfs M308 kan ze niet raken. Je hebt dat soms ook bij Oil Rig.

Maar geen idee wat ze hebben gedaan, maar day 2 van Rats is gewoon dom nu. Groepje streetnigga's met simpele UMP's knallen je neer alsof je geen armor hebt en of ze met deagle's schieten. We kamen kamer in lopen, 3 man dood door 2 gasten die liepen te schieten.

De lol gaat er nu wel erg bizar snel vanaf.
De snipers in Framing Frame (Day 1) op e kerk toren en de snipers in Big Oil (day 1) pak ik altijd met een geupgrade Deagle, met een geupgrade Compact-5 gaat het ook vaak vrij goed. De M308 gebruik ik nooit, bevalt mij niet echt goed.
Ik zie vaak mensen die met alles geweren hele clips leeg schieten en niets raken en met mijn Deagle heb ik ze meestal met 2 tot 3 kogels per sniper.

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Ben nu bezig met een stream van Payday 2 op http://nl.twitch.tv/foodie88! Leuk spel om te streamen, vooral als je met een paar maten bezig bent. We doen veel stealth maar ook wat loud.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

300k voor een overkill framing? :X Was die pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
SinergyX schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:37:
300k voor een overkill framing? :X Was die pro?
Ja. Er is een patch geweest die het hele economische systeem van het spel heeft omgegooid. Je verdient nu meer voor de bags en minder voor de heist/crew alive bonus. Alles is duurder geworden en de heists minder waard, omdat Overkill vond dat men te snel geld verdiende.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

WTF, nu ik ook wat heb gespeeld, moet ik eigenlijk ook zeggen dat dit niet echt als een betere balans aanvoelt.

Op hard / very hard is de payout peanuts. Op Hard Rats uitgespeeld, 4 cashbags mee, 1 zak meth gehouden. Totale payout: 6.250. Whut. Dat is nog geen 10% van voorheen...

één overkill gold bank, zat helaas maar 2 zakken aan goud in, en teveel pressure om de deposit boxes te gaan legen. 30K spendable.

Overkill 4 stores: 2e wave aan politie: 4 bulldozers. Leuk en zo hoor, maar daar heb je dus met een vol team gewoon niet genoeg ammo voor. Toen er nog 2 over waren spawnde er 6 (!!) tazers en 2 shields in de winkel en de ramen ernaast. Ze stonden gewoon met z'n alle door elkaar heen te clippen tot en met.

Prima hoor als het wat lastiger wordt, maar zulke hoeveelheden specials is gewoon teveel. Daarnaast lijkt het "laten we even deze kamer random vol spawnen" ook veel erger dan voorheen.

Daarnaast zag ik dat een aantal mods (waarvan één die ik wilde meepakken) behoorlijk in prijs is gestegen. Ik wilde zodra ik m'n skills had geupgrade graag m'n mag veranderen voor zo'n assualt mag, maar de prijs daarvoor is van 68k naar 228k gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Het verschilt per job en per keer hoe zwaar het is.
Soms is een job op hard al lastig en de volgende keer haal ik op extra hard dezelfde job zonder veel problemen.
Net jewelry voor het eerst full stealth gehaald op extra hard, zou eens tijd worden.
Jammer dat payout wat tegen viel.

Zou onderhand toch wel eens wat vaker meer cash ontvangen dan veel naar de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Uit de twitter opmerkingen van @locust9:
- de magnum & mac 10 dmg van de unarmored badguys: stond op 6x, dus gaat weer omlaag. Wellicht nog wel verhoogd voor OK moeilijheid, maar niet meer naar "1shot armor, 1 shot hp".
- XP gaat naar 1.5x hard, 4x vh, 8x ok. Dat was het altijd al. Ze laten de extra benodigde xp voor ieder level wel zoals dit nu was na de patch.
- Tazer range gaat omhoog, van 12 meter naar 20meter.

Aanvullend waren er nog 15 andere niet benoemde bugs waar ze aan gaan werken.

Ze willen nog steeds de moeilijkheid behoorlijk bumpen, wellicht bijna laten waar deze nu zit, maar de rewards worden wel weer beter.

Voorheen haalde ik 60~70% van de heists "op niveau" met randoms of solo, na deze patch is dat 30%.
Maar gisteren wel belabberd weinig $$ gemaakt, waarbij de 100k van een kaart nog het hardste aantikte.
Skillpoint in lockpicking gooien voor 1.2 miljoen zou op deze manier alleen nog wel een week of langer gaan duren. Ben vooral benieuwd wat ze daaraan gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo trap je toch alle nieuwe spelers compleet tussen de benen? Ik heb de mazzel dat ik ver in de 70 zit en genoeg geld heb, was ook niet van plan te respeccen, maar met zulke bedragen (800k/1.6mil voor hoogste tier) loop je continue achter de feiten aan.

We gaan nu weer voor volledig stealth, ik ga niet eens moeite meer doen om tegen 4 bulldozers iets te beginnen (heist:gold op very hard).

Zie wel dat ze nog wat fixes gaan toevoegen (incl overhaul van ghost), maar als ze in de huidige setup ook nog die cloakers erbij gooien, is het echt snel afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Bwah opzeg zijn die bulldoozers nog te doen

maar als die knikker met zijn saw niet in de buurt van de doozers durft te komen is het inderdaad hopeloos

De uitdaging is er wel.

Gisteren van de 20 bank heists bij 7 een DC gehad ;w en dan van de overige hadden we 10 succesfulls en 3 gefaald :P

[ Voor 32% gewijzigd door yzx op 16-09-2013 12:44 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteren toch wat lekkere jobs gedaan en wat geld binnen gehaald.
Al had de game gisteravond soms geen zin om jobs op te starten of rooms te joinen.
Toch blijft het grinden om geld binnen te halen om door de skills heen te komen.
Full stealth is vooral een uitdaging op sommige jobs.

Wat mij wel opvalt is dat ik geregeld hosts tegen kom die blijkbaar geen lagere mensen willen (wel de game open hebben voor elk level) join je een game zie je alleen level 50+ gasten en krijg je een kick zonder uitleg of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

solique schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:01:
Wat mij wel opvalt is dat ik geregeld hosts tegen kom die blijkbaar geen lagere mensen willen (wel de game open hebben voor elk level) join je een game zie je alleen level 50+ gasten en krijg je een kick zonder uitleg of iets.
Die gaan uit van de logica dat je boven de 50/60 een dual-spec heb, zeker op stealth is dat best wenselijk (ghost/mastermind etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

SinergyX schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:08:
[...]

Die gaan uit van de logica dat je boven de 50/60 een dual-spec heb, zeker op stealth is dat best wenselijk (ghost/mastermind etc).
Dat is begrijpelijk maar zet dan de level eisen aan.
Nu moet wel gezegd worden, begreep ze ook wel zit soms met mensen in mijn crew dat ik denk heb je level 20+ en nog niet weten dat je niet uit een raam kan springen, etc.
Had gister een gast met level 31 die dacht ik spring op de railing van de trap, springt er over heen en flikkert naar beneden. En dan maar op de chat op ons zeiken dat wij hem niet gingen redden met pelotons swat, fbi en bulldozers ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nou gezien hoe het spel er nu voor staat en eigenlijk ook voor stond, zegt lvl 60 helemaal niets, gezien hoeveel $$ je moet investeren voor skills. Heb sinds lvl 16 ofzo altijd rond de 10 skillpoints gezeten welke ik niet kon gebruiken nog.

En als ik nou een heel arsenaal had aan andere dingen die ik kocht met die dollars... Maar ik heb nog steeds alleen m'n car 4 & mp5. Niet dat dat om te klagen is, die doen het beide eigenlijk heel goed, maar ik ben nog lang niet bij het punt aangekomen dat je eens iets anders erbij koopt om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zal me niets verbazen dat ze ook niet weten dat er een limit op zit :P

Op enkele missies zet ik hem wel, maar door huidige veranderingen vraag ik me af wat dat nog waard is, je hebt gewoon het geld niet voor wapens, upgrades én je skills.

Naast het probleem dat droprate van mods nog steeds bagger is, nog steeds geen holo-scrope gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Wel apart dan dat ik als low-level het opviel dat er een limit gesteld kan worden op level. :P

De droprates zijn sowieso soms echt vaag, gisteren opeens 6 weapon mods gekregen, eergisteren opeens 2 masks. Nu nog wachten op het geld want dat dropt al helemaal weinig of de pay-out stelt teleur.

[ Voor 19% gewijzigd door solique op 16-09-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

SinergyX schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:19:
Naast het probleem dat droprate van mods nog steeds bagger is, nog steeds geen holo-scrope gekregen :/
Tja, de devs willen graag dat mensen gevarieerd spelen. Dat is ook wel logisch, anders wordt de beperkte content natuurlijk sneller "saai" door repetitie. Cash is het beste te verdienen in meer daagse heists, XP met enkeldaagse op hoge moeilijkheidsgraad en cards met speedruns.

Ze wilde dat laatste alleen beperken, teveel mensen gingen voor de xp & card rats rushen, dus express de eerste dag laten mislukken, C4-rushen dag 2, de bus snipen op de laatste dag. Binnen 5 minuten door de hele missie heen. Daarom dus ook die "loot > dayrate" update in #11.

Alleen toen ging het hele payout gedeelte naar de *** en gingen mensen juist speedruns doen omdat cards de enige optie zijn. Dé beste oplossing voor zeldzamere drops is natuurlijk overkill moeilijkheid spelen. Niet verder vertellen, maar mijn oplossing is 4 stores:
Neem een ECM mee en ga naar de ATM in de 7-24-11 winkel of hoe het ding ook heet. ATM leeghalen, erachter schuilen tot de bus komt en in 2-4 min heb je de missie gestealth. ECM kost je maar 1 skillpoint en meer heb je simpelweg niet nodig. (goed, soms één deur openen voor je escape)

En dan is er natuurlijk altijd nog de card-farm-jewelry store. Maar ik weet niet wat het is, maar solo is dat nog best lastige te runnen. Bij mij lukt het met 2x ECM vaak nog niet op normal. Echt een mastermind run is het eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
... Er wordt zaak vaak ammo/health gekaapt terwijl mensen nog volop ammo en health hebben. Valt mij echt op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
noud schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 02:47:
... Er wordt zaak vaak ammo/health gekaapt terwijl mensen nog volop ammo en health hebben. Valt mij echt op...
Ammo maakt niet uit. Iemand die nog 80% van zn kogels heeft deplete de ammobag maar voor 20%. Iemand die 50% ammo heeft voor 50% enz. Een ammobag heeft 300 tot 500% ammo totaal.
De medicbag werkt met charges. Je kan 2 tot 4 keer healen, ongeacht wat je health percentage is. Healen moet je dus zo lang mogelijk uitstellen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik vond het juist redelijk meevallen. Hoewel ik ook moet zeggen dat ik wel merk dat relatief nieuwe spelers maar gewoon voor de zekerheid greedy zijn met ammo / health pakken.

Vooral bij banken op hogere moeilijkheidsgraden waar je zeg maar veel lvl 20 - 40 spelers treft, komt het regelmatig voor dat ik netjes conservatief met m'n 120 & 150 om ga, wanneer mogelijk snel even naar buiten ren voor ammo drops en ik tegen de tijd dat de vault open gaat merk dat de anderen de hele zak al leeg hebben getrokken terwijl ze de hele game in een hoekje of halletje hebben zitten sprayen.
Als je je ammo niet managed, kom je daarna gewoon niet meer uit het level... zucht. En zuinig doen door niets af te schieten en daarna je weg naar buiten vechten is niet mogelijk op OVK. Dat gaat er ook bij sommigen niet in.

Gelukkig kom je dat steeds minder en minder tegen. Ik heb al tijden geen mensen meer gezien die met een 80% volle hp bar de kit leegmaken terwijl anderen zo goed als down zijn.

Wat ik veel erger vind is mensen die nog niet doorhebben dat ontsnappen gelijk staat aan winnen. Die nog even lekker 30 meter van de escape van mening zijn ammo / hp te moeten droppen of de straat proberen leeg te vegen. Vooral op Watchdogs dag 1 is dat vervelend, zeker als je gewoon de "hot escape" met z'n alle gehaald hebt maar één speler niet komt omdat hij de 4 naderende bulldozers probeert te solo-en.

Verder een goede update nu met #12. Het spel is duidelijk lastiger dan voorheen op OVK, terwijl hard / VH niet zo veel moeilijker zijn. De Eco is best in orde, en mensen hebben geen miljoenen meer over en niets te kopen. (ik heb b.v. 4.4 ofzo nu nog, maar nog genoeg gear die ik wil hebben om te proberen)

• Foodie88
Verder een goede update nu met #12. Het spel is duidelijk lastiger dan voorheen op OVK, terwijl hard / VH niet zo veel moeilijker zijn. De Eco is best in orde, en mensen hebben geen miljoenen meer over en niets te kopen. (ik heb b.v. 4.4 ofzo nu nog, maar nog genoeg gear die ik wil hebben om te proberen)
Ik vind de bump in de difficulty op overkill ook wel fijn. Het maakt het niet iets spannender, hoewel ik er niet zoveel mee te maken heb omdat ik vaak stealth speel. Het geld is voor mij geen issue omdat ik nog ruim geld heb van de vorige patches. Zit op dit moment op 75 miljoen spendable. Ik heb genoeg geld voor alle skills in de hele skilltree maar de knijp zit 'm nu niet meer daarin, maar in het feit dat ik heel langzaam skillpoints verdien omdat ik level 88 ben. Het levelen gaat nu wel tergend langzaam maar dat is beter dan supersnel level 100 hitten, uiteraard.

Ik hoop dat Overkill (het bedrijf, niet de moeilijksheidgraad) in de toekomst meer differentiatie gaat aanbrengen tussen een heist op stealth doen en een heist loud doen. Framing Frame vind ik een goed voorbeeld: als je de eerste dag stealth doet, kun je de tweede dag tevens stealth doen en als je op de laatste dag loud gaat, kun je niet langer het goud stelen. Dit is naar mijn idee een goede manier om stealth te gaan rewarden, die ook nog eens binnen het spel past. Nu is het zo (bijvoorbeeld bij Firestarter day 1 en day 2) dat stealth eigenlijk geen zin heeft. Het duurt, vooral bij missie 1, ongeveer vijf keer zo lang als loud en je krijgt er in weze niks extra's voor. Misschien de voldoening dat de politie niet is gebeld, maar je kunt op beide days met 100% van de bags ontsnappen, of je nu loud bent gegaan of niet. Wat vinden jullie?

BF1 Stats

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Firestarter 1 is ook haast niet te doen Stealth, die guys hebben best wel goed zicht, die loot is zwaar en er zijn gewoon onwijs veel van die ventjes en cameras.

Naast Framing is het ook bij een Bank missie zo dat je veel meer rewards kunt claimen wegens die lockerboxes. Eigenlijk hebben veel meer missies zoiets nodig. (buiten natuurlijk dat Rats al zoiets heeft (dag 1 én 3 nota bene) voor loud spelers, ware het niet dat niet genoeg bijdraagt.)

Er zou een XP bonus gaan komen voor stealth dingen, wat natuurlijk nooit weg is. Daarnaast zouden ze de hele skill tree in een toekomstige update (over 2 weken ofzo?) onder handen nemen.

Nu eerst eerdaags update #13 met duidelijkheid over armor en skills, met getallen / percentages en niet enkel vage teksten. En iets van 20 andere nieuwe fixes geloof ik.

Het enige storende vind ik eigenlijk dat er nog steeds tegenstanders zijn die je gewoon ontzettend veel schade doen. Die lichtbepanserde FBI en die agenten met magnums 1-2 shotten je nog steeds zonder armor. Als je voor stealth gaat en dit mislukt ben je met je low vis gear gewoon de pineut. (en dan heb ik het niet eens alleen over OVK) Ik kan zelf (lvl 67) met geen mogelijkheid een "Hard" missie zoals een bank nog uitspelen met enkel een Suit en ECM jammers met m'n Car4 low vis & Stryk silenced.
Maar goed, dat is dan ook één van die balance dingetjes uit de aankomende patch. (movement, dodge, visibility fixes / aanpassingen armor)

[ Voor 68% gewijzigd door djunicron op 26-09-2013 12:29 ]

• Foodie88
De truuc bij Firestarter day 1 is niks anders dan onwijs veel geduld hebben en wachten tot die gastjes de steegjes inlopen. Dan kun je ze gemakkelijk killen. Camera's kun je zonder problemen afschieten met een silenced wapen, daar kijken die crimineeltjes niet naar. Het is alleen übersaai en duurt erg lang dus het is de moeite niet waard ;-)

Ik vind eerlijk gezegd niet dat de damage verlaagd moet worden als je in een suit speelt. Een suit is ervoor je visibility te verlagen zodat je meer geschikt bent voor stealth. De prijs die je daarvoor betaalt: flink nadeel wanneer de stealth mislukt. Daarom is de suit ook echt voor mensen die voor alles of niets gaan, naar mijn idee.. Als ik dat doe (meestal met z'n tweeën) en het mocht onverhoopt toch mislukken, restarten we gewoon de missie. Ik speel daarom geen full stealth missies met onbekenden, dan weet je toch niet waar je aan toe bent. Zo gauw je vaker blijft stealthen met iemand die je kent, wordt de kans op succes steeds hoger.

De bank missie is ook haast niet te doen in je eentje. Laten we ervan uitgaan dat je Ghost/Mastermind bent. 6 ties, smooth talker voor 4 pagers, dominator voor het overmeesteren van één guard en deuren openen met ECM samen met nog heel wat andere stealthdingen. In de bankmissie zijn vier guards en meer dan 20 civilians. Het komt dus sowieso neer op héél veel civilians killen. Daarnaast is het lastig om te voorkomen dat op geen van beide plaatsen (achterin bij het kantoor en bij de balies) op de panic buttons gedrukt wordt. Ook moet je een beetje geluk hebben met de cameras. Wanneer je een camera op het dak en bij de zijdeur hebt, heb je geluk want je kunt ze dan beide gebruiken om een guard te lokken. Dan blijft er één over binnen, en uiteraard de neger in het videohokje, die je met een deur-ECM of met de keycard van de manager kunt neerhalen. Die laatste pager kun je na het binnenstormen beantwoorden. Je hebt in ieder geval geen mogelijkheid om twee pagers tegelijk te doen in je eentje dus als je geen twee cameras buiten hebt, is de enige mogelijkheid wachten tot er toevallig één naar buiten loopt ;-)

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Inderdaad, ik ken de bank-aanpak en tot op heden heb ik uit de ~10 solo pogingen slechts één keer zonder alarm de missie afgerond. En dit was dan op Hard, de poging op VH die redelijk was gelukt spawnde een 30 sec voor de vault open was een nieuwe civ buiten ergens, die direct alarmeerde. Of wellicht was ik er toch nog één vergeten? Hoe dan ook, die run dus net niet gehaald, omdat ik buiten door de laatste overlevende magnum cop vanaf de andere kant van de straat werd ge-one-shot. En dan is het best wel zuur van de 50k die je in de cleaner costs heb moeten steken.

Die personen achter de balie zijn 9/10 keer de reden dat het niet lukt met random online spelers. Die willen ze dan toch intimideren of missen of worden eerst gespot, of schieten via het glas op ze, etc etc.

Het is eigenlijk jammer dat de civs zo weinig realistisch overkomen. Er is er nooit één stoer genoeg om "weg te sluipen" of die probeert jou te overmeesteren. Daarnaast zijn ze zo roekeloos dat ze gewoon opstaan in vuurgevechten omdat er even 20 niets tegen ze geroepen is. Al langs hun hoofden schietend doen ze ook niets, je moet ze eigenlijk zo'n beetje aankijken en tegen ze praten als je wilt dat ze laag blijven. (Tenzij je control freak hebt) Ze in een hoek laten kruipen kan ook niet, ze verplaatsen als ze zijn vastgebonden lukt niet en ze als menselijk schild gebruiken als de politie komt is ook al geen optie.

En het allerergste vind ik nog dat jij de cleaner costs moet gebruiken als je je tegenstanders raakt, welke soms al schietend omvallen en zo civs raken en doden.

==

Maar goed, ondanks alles is het wel een leuke bezigheid om gewoon toch het spel te spelen zelfs als het keer op keer mislukt. Het beloningssysteem van dit spel is alleen niet zo heel erg hier op ingesteld. Daar is het zoals het ook hoort natuurlijk win en krijg $$, maar ze hadden best de XP anders kunnen berekenen. Het spel lijkt eigenlijk bijna wel een Beta met hoeveel dingen er gepatched worden en hoeveel mechanismen over hoop worden gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Ik stealth alles op overkill pro, dus ik weet niet of het anders is dan bij andere difficulties. Op OVK pro zijn er soms drie, soms vier mensen buiten. Daarvan kán er één op het bankje gaan zitten, hoeft niet. Als ze de map uitlopen, verschijnen ze ergens anders weer. Als je ze alle drie of vier - afhankelijk van hoeveel er zijn - vastbindt of doodt, komen ze niet meer terug. Hou ook rekening met de manager, de kale man met het giletje die af en toe naar buiten loopt of het dak opgaat.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Foodie88 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:00:
Ik stealth alles op overkill pro, dus ik weet niet of het anders is dan bij andere difficulties. Op OVK pro zijn er soms drie, soms vier mensen buiten. Daarvan kán er één op het bankje gaan zitten, hoeft niet. Als ze de map uitlopen, verschijnen ze ergens anders weer. Als je ze alle drie of vier - afhankelijk van hoeveel er zijn - vastbindt of doodt, komen ze niet meer terug. Hou ook rekening met de manager, de kale man met het giletje die af en toe naar buiten loopt of het dak opgaat.
OVK heb ik er ook wel eens 5 gevonden. Wellicht iemand die de bank uit was gelopen? Soms al heb je er 4 van de straat gehaald, komt er volgens mij na 20-30 minuten soms weer gewoon een nieuwe civ bij.
Op straat bind ik ze maar niet vast, dan kan je ze niet verplaatsen. Op Hard zijn er meestal maar 3 mensen op straat en heb je één guard minder om mee af te rekenen.

Die manager is altijd wel handig om wel vast te binden. Dat scheelt weer een ECM op die deur gebruiken of langs z'n bureau lopen voor de kaart. Die ECM kan je ook weer in 28600 cash veranderen.
Dat bankje is best hatelijk, de gene die erop zit heeft niets door behalve luid geluid. Maar als je em mist en hij opstaat wordt er wel opeens alarm geslagen. Zo heb ik ook eens iemand gemist die zat te loungen in de lounge. (achterover hangend op zo'n stoel) Toen ik langs liep stond hij op en was de politie opeens gebeld.

Wat voor build gebruik je? (naast de dominate / extra ties?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Solo heb ik enkel het probleem soms dat die security deur aan de verkeerde kant zit, aan de 'binnenkomst' kant, of dat ik de card niet krijg van die manager. Maarja, beetje random luck kan er altijd inzitten dat het fout gaat :P

Ik speel Masterenfoghost :P (enfo tot saw, master voor 4x callen/dominate en ghost voor ECM/bodybag).

Zo kan ik ook de ATM's pakken en alle kluisjes, ben je wel freaking lang bezig als je gold-bags heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Mijn Build (waarbij vetgedrukt de echt handige zijn):

Ghost:
  • Sprinter aced (lekker snel rondrennen)
  • Fast hands aced (snel bags pakken)
  • Cleaner aced (voor bodybagging, onmisbaar)
  • Shinobi aced (mensen maken geen geluid als je ze killt)
  • Martial arts aced (niet per sé heel handig, maar nodig om bij de volgende tree te komen)
  • ECM Specialist aced (twee ECMS ipv één, en pagers kunnen blocken voor de duration van de ECM)
  • Silent killer basic (ook niet nodig, maar wel om naar de volgende tree te gaan)
  • ECM Overdrive aced (om deuren te kunnen openen met de ECM)
  • Moving target aced (alle kanten op sprinten)
  • Lockpicking expert aced (ook niet nodig, maar wel handig)
  • Dead presidents aced (beetje meer geld van losse pickups, niet noodzakelijk)
Mastermind:
  • Cable guy aced (6 ties ipv 1)
  • Endurance basic (niet nodig)
  • Fast learner aced (puur om de tree door te komen)
  • Leadership basic (ditto)
  • Smooth talker basic (de ace is niks waard, niet nemen)
  • Dominator aced (beide de basic en de ace noodzakelijk)
  • Equilibrium aced (later toegevoegd, niet noodzakelijk)
Enforcer:
  • Transporter aced (handig maar niet noodzakelijk uiteraard)
Dit is de setup die ik op level 88 heb. Er is op zich niets verder meer nodig, denk ik. Als je alle guards hebt uitgeschakeld (als je solo'd in ieder geval twee + de kerel in het camerahokje) + de drie of vier civilians buiten, kun je erin gaan. Je zet dan een ECM jammer op (met pager blocking), schiet de twee gasten aan de balie neer, de guard + eventueel de kerel op het bankje. Door de ECM kunnen ze +- 40 seconden niet bellen. Dan control je er zoveel mogelijk (plus opletten dat er niemand naar de andere panic button loopt!) en de rest schiet je gewoon af. Goed controleren dat iedereen getied is en nadat de ECM afgelopen is, beantwoord je de pager. Nogmaals, het is in je eentje best lastig en je bent eigenlijk al f*cked als je twee levende guards binnen hebt..

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
SinergyX schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:20:
Solo heb ik enkel het probleem soms dat die security deur aan de verkeerde kant zit, aan de 'binnenkomst' kant, of dat ik de card niet krijg van die manager.
Er is met beide situaties nog te werken, als je de card niet van de manager krijgt, kun je naar het kantoortje sneaken om hem daar te pakken. Even goed kijken dat er geen guards in de buurt zijn en gaan. Wanneer je in het kantoortje zit, kun je je verstoppen achter de stoel. In het geval van de security door aan de linkerkant: ga via die deur de bank binnen en kijk even of er een camera boven de security door hangt. Zo nee, mooi. Gewoon zo ver mogelijk van de deur zitten, en hem openen met een ECM. Als je het goed doet, kan de persoon die in de wachtkamer zit, je niet zien. Zo ja, twee mogelijkheden, óf de camera staat op de wachtruimte gericht, of op het gangetje waar je zelf zit. Bij optie 1, geen probleem. Bij optie 2, met de keycard snel de deur openmaken en naar binnen gaan. :) Sorry voor de dubbelpost trouwens!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Update #13 is live! yay!
Main changes:
A complete overhaul of the weapon system, introducing numeric values instead of bars
Major changes to the stealth system, balancing how much weapons, skills and armors affect your concealment
Rewritten skill descriptions, introducing numeric values in the spirit of Mekonlips' www.pd2skills.info

Full log:
http://steamcommunity.com...0323/#c864980734535713988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

lekker 1.3GB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, de stat balance is gewoon duidelijk, maar er zit best wat ongedocumenteerde balance dingetjes in:

- Bulldozers headshotten kost je nu minder dan 2 clips met een sterke AR, ipv 3-4 clips. Ze voelen dus op OVK ongeveer 50~60% "zwakker" aan.
- Bulldozers met rook nades zijn best lastig in nauwe hoekjes, maar die Siaga variant.. Auw auw!
- Shield AI is een stuk beter opeens, ze lopen nu soms met z'n 6e tegelijk anderen te beschermen.
- Tazers lijken nu na 2 - 3 headshot staggers te blijven liggen, het lijkt alsof ze nu 25% minder HP hebben.
- Minder blauwe fastresponse politie heeft een magnum en bijbehorende dmg. Degene met een magnum zijn nu echt een ding, deze cops zijn alleen een stuk groter, dus ze vallen beter op.
- Shotgun van de de reguliere politie met donkerblauwe jas doet ontzettend veel meer pijn. De FBI officieren hebben nog steeds hun AP rounds...

Daarnaast is op 4 stores de ATM weg. Dus geen 3 minuten totale speelduur meer, je zult nu echt de winkels moeten raken ipv de bank op de straat / in de 7/11. Maar ik heb deze missie nu één keer gespeeld dat er niet genoeg in de kluizen / kassa's zat om de missie te halen. 2x juwels, 1x gold, 1x zo'n 2000 loot dingetje, en 9 biljetten uit de kassa's en één andere kluis: met dead presidents aced nog steeds maar 14400 opgepakt... 3 rondjes langs alle kamertjes gemaakt, maar dat was echt alles. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Heeft iemand de volle update van de sentry gun? Ik heb hem aardig geupdated maar volgens mij werkt dat ding voor geen meter.

[ Voor 73% gewijzigd door noud op 06-10-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
djunicron schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:27:
Daarnaast is op 4 stores de ATM weg. Dus geen 3 minuten totale speelduur meer, je zult nu echt de winkels moeten raken ipv de bank op de straat / in de 7/11. Maar ik heb deze missie nu één keer gespeeld dat er niet genoeg in de kluizen / kassa's zat om de missie te halen. 2x juwels, 1x gold, 1x zo'n 2000 loot dingetje, en 9 biljetten uit de kassa's en één andere kluis: met dead presidents aced nog steeds maar 14400 opgepakt... 3 rondjes langs alle kamertjes gemaakt, maar dat was echt alles. :'(
Dat heb ik op Four Stores nog nooit gehad, ik heb in Four Stores altijd wel 1 van de 2 ATM machines staan.
Gister nog een paar x gedaan om te boosten, 3 minuten rondrennen, kluisje lockpicken en klaar.

Alhoewel er op Overkill vaak maar 1 ATM staat, maargoed die 2 euro die je voor die missie krijgt is ook niet heel spannend.

Watchdogs/Firestarter op Projob Overkill levert wel een buttload op.
Alleen krijg je dan maar 1 kaart en t is meestal nutteloze meuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
noud schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:25:
Heeft iemand de volle update van de sentry gun? Ik heb hem aardig geupdated maar volgens mij werkt dat ding voor geen meter.
Ik heb juist iemand met wie ik geregeld speel en die heeft 2 van die fully upgraded turrets.
En ik kan je vertellenm dat die dingen echt kont schoppen. Shields, Bulldozers Alles haalt die neer!
Zeker handig om die laatste skilltree daarin te acen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een turret tegen een shield doet helemaal niets, enkel als hij hem kan raken vanaf de zijkant.

Vind het nog steeds 1 van de meest nutteloze dingen, tripmines op overkill zijn 10x handiger.

Beetje jammer alleen wat ze met de game hebben gedaan, bulldozers nog meer HP gegeven en kunnen jou 2 shotten op 10 meter (zwaarste armor), tazers die door muren kunnen tazeren. Ik farm enkel nog Rats Pro-overkill, goeie 260k exp, enige manier om nog op een normale snelheid richting 100 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

SinergyX schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:26:
Een turret tegen een shield doet helemaal niets, enkel als hij hem kan raken vanaf de zijkant.

Vind het nog steeds 1 van de meest nutteloze dingen, tripmines op overkill zijn 10x handiger.
Inderdaad Shields zijn zo'n beetje een hardcounter tegen turrets. Nou geloof ik dat de Turrets wel 1/10e kans hebben om door het schild heen te komen? Inderdaad, kleine kans en gezien shields momenteel op OVK met zulke grote getalen komen ben je beter af met de tripmine of zelfs de ECM jammer.
SinergyX schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:26:
Beetje jammer alleen wat ze met de game hebben gedaan, bulldozers nog meer HP gegeven en kunnen jou 2 shotten op 10 meter (zwaarste armor), tazers die door muren kunnen tazeren. Ik farm enkel nog Rats Pro-overkill, goeie 260k exp, enige manier om nog op een normale snelheid richting 100 te gaan.
Dozers hebben inderdaad als je ze op het lijf schiet onmogelijk veel HP. Headshots tegen ze maken gaat alleen nu ook stukken beter. (ook non Tech) Voorheen had ik 70 rounds nodig uit m'n AUG, nu heb je ze neer met 45! (A3 Tact + long barrel + loud nozzle - iedere hit voorbij de 30 meter is nog raak) Alleen die Saiga dozers rammen je wel echt heel erg snel tegen de grond.

De Tazers door de muur heen vind ik ook onacceptabel, maar dat is al sinds #10 ofzo het geval? #12 met 20 meter Tazer range was het al helemaal vervelend, maar dat is nu weer iets teruggeschroefd...

Rats OVK is inderdaad zo'n beetje het enige wat nuttig is om te spelen. Framing Frame zou voor de XP ook goed werken en zou daarnaast veel cash opleveren, maar ik heb de 3e dag nog nooit stealth gehaald, sterker nog ik heb deze op OVK nog nooit gehaald. Big Oil is gewoon leuk om te spelen ook, aardige mix van XP & Cash, maar ook dat is het niet waard kwa tijdsinvestering als je simpelweg wilt levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Rats op OVK is behoorlijk lastig .. tbh, vooral de eerste missie.

Voor firestarter en watchdogs projob OVK krijg je amper minder XP maar die zijn stukke minder frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zen!th schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:54:
Rats op OVK is behoorlijk lastig .. tbh, vooral de eerste missie.

Voor firestarter en watchdogs projob OVK krijg je amper minder XP maar die zijn stukke minder frustrerend.
Rats Pro-OVK is best simpel, als je voor exp-rush gaat.

Dag 1: naar binnen, paar gasten neerknallen. Wachten, verkeerde ingrediënt -> boom, klaar.
Dag 1.5: escape (saai).
Dag 2: 2 links, 2 rechts, voorkeur C4 of lockpick, in principe klaar voor politie komt.
Dag 2.5: escape (saai).
Dag 3: doodsimpel, 1 bag, boom, rennen, klaar.

Resultaat: ~260k exp en iets van 400-700k spending (niet dat ik daar nog wat mee doe, maargoed).

Met een goed team kosten ironisch genoeg de escapes en wachttijden voor transport het langste, de rest hang je maar beetje rond. Ik heb hem al eens gedaan met 4 bags cooking en 12 bags money (dag 3), krijg je soms 5-6 shields en 2 tazers, wat in 90% van de gevallen eitje is met tripmines. (chokepunt maken door te schieten en iemand 1 laten plaatsen vlakbij hun).

Jammer alleen dat enforcer laatste tier (aced) bugged is, je zou er shields me achteruit kunnen meppen, maar 80% van de tijd werkt dit niet en wordt je alsnog overhoop geschoten.

Het is voor mij ook niet de manier om iets moeilijker te maken, geef ze gewoon meer HP, laat ze meer dmg doen, geef aantal dodelijke accuracy op 100meter. Zeker door het gemis van de nade-launcher is het soms freaking irritant dit te counteren als er 2 tazers achter 4-5 shields zitten en 2 van je team zijn tazered. Soms wil je gewoon freaking mayhem, maaien, schieten, killen, dat kan gewoon niet meer.

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
SinergyX schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:43:
[...]

Rats Pro-OVK is best simpel, als je voor exp-rush gaat.

Dag 1: naar binnen, paar gasten neerknallen. Wachten, verkeerde ingrediënt -> boom, klaar.
Dag 1.5: escape (saai).
Dag 2: 2 links, 2 rechts, voorkeur C4 of lockpick, in principe klaar voor politie komt.
Dag 2.5: escape (saai).
Dag 3: doodsimpel, 1 bag, boom, rennen, klaar.

Resultaat: ~260k exp en iets van 400-700k spending (niet dat ik daar nog wat mee doe, maargoed).

Met een goed team kosten ironisch genoeg de escapes en wachttijden voor transport het langste, de rest hang je maar beetje rond. Ik heb hem al eens gedaan met 4 bags cooking en 12 bags money (dag 3), krijg je soms 5-6 shields en 2 tazers, wat in 90% van de gevallen eitje is met tripmines. (chokepunt maken door te schieten en iemand 1 laten plaatsen vlakbij hun).

Jammer alleen dat enforcer laatste tier (aced) bugged is, je zou er shields me achteruit kunnen meppen, maar 80% van de tijd werkt dit niet en wordt je alsnog overhoop geschoten.

Het is voor mij ook niet de manier om iets moeilijker te maken, geef ze gewoon meer HP, laat ze meer dmg doen, geef aantal dodelijke accuracy op 100meter. Zeker door het gemis van de nade-launcher is het soms freaking irritant dit te counteren als er 2 tazers achter 4-5 shields zitten en 2 van je team zijn tazered. Soms wil je gewoon freaking mayhem, maaien, schieten, killen, dat kan gewoon niet meer.
Ik vind vooral die bruinige kereltjes met grijze helmpjes gruwelijk irritant. Schiet ze met een 880 shotty frontaal van 2 meter in de chest, vervolgens zie ik door het bloed geen poppetje meer, maar .. geen hitmarker :( Alle type kerels kan je hitmarkeren in de armor, ook jugs, maar die verrekte grijze helmpjes moet je perse headshotte, alsof ze op hun hele body geen hitboxen hebben :(

Maat van mij speelt enforcer en die stampt met die aced skill makkelijk shielders opzij, vervolgens kan ik lekker men .44 loslaten.

Tegen Jugs ram ik altijd tripmines neer, om die zodra er een Jugs bij staat te swappen van sensor mode naar proximity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik overweeg deze game te kopen op Steam maar vraag mij af of het een beetje do-able is met random mensen in je crew. Ik vernam van reviews dat je met een goed team er ook een leuke game van maakt, maar hoe zien jullie dit? Is het de moeite waard en spelen jullie met vrienden? Is er nog een plekje vrij eventueel? xD

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:59:
Hey allemaal,

Ik overweeg deze game te kopen op Steam maar vraag mij af of het een beetje do-able is met random mensen in je crew. Ik vernam van reviews dat je met een goed team er ook een leuke game van maakt, maar hoe zien jullie dit? Is het de moeite waard en spelen jullie met vrienden? Is er nog een plekje vrij eventueel? xD

Mvg
De Randoms maken de uitdaging alleen maar groter. Je medespelers zijn dan onbetrouwbaar, en kunnen je in de steek laten als je niet uit kijkt. Bovendien weet je pas wat je aan ze hebt als je rug aan rug een Swat team probeert af te slaan. Zie het als een extra moeilijkheid factor. Des te groter is de euforie als een klus slaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:52:
[...]

De Randoms maken de uitdaging alleen maar groter. Je medespelers zijn dan onbetrouwbaar, en kunnen je in de steek laten als je niet uit kijkt. Bovendien weet je pas wat je aan ze hebt als je rug aan rug een Swat team probeert af te slaan. Zie het als een extra moeilijkheid factor. Des te groter is de euforie als een klus slaagt.
Ja het probleem is dat je niet gaat slagen met een retard team, ik hou het nog wel even bij de demo en wie weet dat ik het niet meer nodig vind om de volledige versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wat jammer, had wel gedacht dat meer mensen de PC versie zouden spelen :(
Weet iemand toevallig hoe je een host wordt? Ik kan alleen servers joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 08:41:
Hmm, wat jammer, had wel gedacht dat meer mensen de PC versie zouden spelen :(
Weet iemand toevallig hoe je een host wordt? Ik kan alleen servers joinen.
Mwah, als je met lvl 50+ers speelt, is het meestal geen issue meer. Sommige dingen overleef je inderdaad gewoon niet op OVK. Dat is ook niet de bedoeling. Als je het op een jewelry hit tot de 3e assualt wave laat komen dan verdien je het (als team) ook niet om er nog uit te komen. 30+ specials enzo.

Je wordt host door een lege heist te kiezen in crimenet. Als je een lobby / game joined met al anderen erin, ben je dus geen host.

Ik heb eigenlijk vrijwel nooit problemen met een team, behalve als er mensen bij zijn die terwijl het kan nog niet vluchten. B.v. watchdogs dag 1 als je de driver hebt gered en één speler loopt gewoon weg. Of bij de enkeldaagse heists mensen die gewoon niet bijdragen.

Spelen met randoms kan best goed uitpakken kwa verdediging enzo hoor. Ik heb eens (omdat het kon / we pech hadden) alle 8 de engines afgevoerd op Big Oil 2

[ Voor 33% gewijzigd door djunicron op 26-10-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ik heb nu 115 uur op de pc gespeeld en kan wel zeggen als je met bekenden speelt of in een goed team is het veel leuker dan in een onbekend team. Ik vind het nogal frustrenend als mensen, hun eigen ding doen ipv elkaar te dekking te geven of te helpen. Wat ook helpt is mensen zoeken die een micropone hebben.
Sommige mappen zijn leuk, maar deel 1 was echt veel moeilijker. Als ik PD1 speelde op Overkill was het maar zelden dat we een heist gewonnen hadden. Hier met PD2 is het eenvoudiger. Het heeft deels te met de beschermende pakken te maken.
Een ander plus punt is dat het bedrijf..Overkill???... naar de Payday spelers luistert en zo nu en dan dingen aanpast en vragen van spelers beantwoordt.

ps klopt het nu dat je nog minder cash krijgt als er een heist wordt behaald?

[ Voor 5% gewijzigd door noud op 30-10-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op het moment level 52 en merk wel dat het nu niet meer zo heel lastig is te falen.
Zijn er mensen die op steam spelen, voeg mij even toe? Stoveboy / Jndoo :D

Speelde altijd als ghost maar ga zometeen de c4 eens proberen, normaal gesproken eindigd het nooit met stealth, dus zonde om al mijn punten in een ecm jammer te proppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Laatste tijd weinig meer gespeeld door andere games die mijn tijd opnamen.
Maar soms tussendoor even online met wat mensen een missie uitvoeren blijft leuk.
Af en toe zit je met retards maar moet zeggen dat algemeen de randoms toch goed te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik pak enkel nog online wat overkill rats, heist of firestarter, de rest totaal niet meer.

Deed voor de grap nog een 2ster heist, krijg je 1850 exp voor.. Yeey met inmiddels 380k per level :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, inmiddels zijn er nog maar weinig slechte randoms over, maar de echt goede handige spelers zijn eigenlijk alleen maar in 3 ster XP heists te vinden. Ik vind de verhouding XP per heist en de waardes voor het levellen echt totaal uit verhouding. Best leuk om nog eens een 3-ster bank heist te doen ofzo, maar ook dat schiet niet op kwa XP of kwa tijd voor de card-drops.

Af en toe voor de rewards en fun spelen, maar echt veel spelen voor de RPG drive zit er niet meer in inderdaad. Veel spelers haken af voordat ze lvl 75 zijn lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, vanaf dat level gaat het steeds trager, je krijg geen unlocks meer en de cards heb je echt helemaal niets aan. Wooo een 3000 exp card, wooo een 12.000 money kaart.. geef me gewoon m'n laatste wapen unlocks :/ (niet dat ik daar veel aan heb, maar is leuk om te hebben :P).

De piek qua skills/zut zit richting 50-60, daarna zakt het af en richting 80 heb je geen zin meer :P

En ik wil gewoon mijn machinegun weer hebben :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, het is inderdaad vervelend hoeveel dubbele wapen mods je na een tijdje hebt, zeker als je die toch niet gebruikt. Ik vind eigenlijk ook nog steeds dat sommige wapens echt te weinig ammo hebben. Ninja MP5 of Stryk pistol, andere secondaries heb ik eigenlijk nooit bij me.

AUR met de juiste mods doet zo'n beetje evenveel dmg als de sniperrifle, maar 120 of maar 40 kogels maakt een wereld van verschil. Bronco en Deagle zijn best leuk, maar wederom te weinig dmg totaal als je even de berekening doet. Dito met de laatste M4-variant, met maar 90 ammo wordt dat em niet. De groot kaliber AK zelfde verhaal.

Ze hebben volgens mij wel de XP en cash geboost inmiddels. Maar ook al krijg je 120K cash, het zet geen zode aan de dijk. De XP cards kunnen me al helemaal gestolen worden inderdaad.

Het had leuker geweest als ze de XP met niet meer dan 10K per level zouden ophogen. Het mag best een tijdje duren, maar ik denk niet dat ik op dit tempo ooit de 100 ga aantikken.

Overigens wel een leuke Halloween actie, extra masks en een leuke gun erbij. (wellicht). Morgen wordt nog een nieuw ding toegevoegd, ben benieuwd. Misschien je machinegun ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Worden je maskers helemaal verwijderd als je ze verwijderd uit jouw inventory? Ik mis mijn apenkop.
Die kaarten.. das idd een drama... krijg of dubbele dingen of patronen/kleuren voor mijn maskers... useless dus.
Is de M308 generfd? Ik schiet er tegenwoordig zo slecht mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Je kunt ze volgens mij niet echt verwijderen, wel verkopen. Als je ze verkoopt dan zijn ze wel echt weg ja.
Jammer genoeg kan je ze niet "weer uit elkaar halen" en ze later nog eens bouwen. Het had handiger / leuker geweest als je met de card de bleuprint kreeg, zeker gezien je er maar 8 kunt bouwen.

De M308 is volgens mij na patch 13 niet meer generfed / buffed. Dat was de laatste wapen balans patch. Wel zijn de mobs wat veranderd, de M308 moet op alles behalve first responders een headshot geven voor 1 shot = 1 kill. Leuk die extra dmg, maar je moet het naar iets van 90 op laten lopen om het zeg maar in een "awp" te veranderen, waar body hits ook dodelijk zijn met armor aan.

Dat is dan ook de reden om de rifle te laten liggen voor de AUR met A3 mod, dmg suppressor en long barrel: Dan heb je 30 dmg minder, maar dit scheelt niet in shots to kill (2 vs 2) met de M308, de accuracy is hetzelfde, allebei niet concealbaar, maar 40 versus 120 ammo totaal is hetgeen wat de doorslag geeft.

De AK5 kan even nauwkeurig worden met Ceasar stock, foregrip en in de buurt komen kwa dmg, hoewel het 3 shots to kill blijft geloof ik. Nu zou de hoge rate of fire kunnen helpen hier, maar helaas telt de dmg na de eerste hit niet door de animatie van de mobs. (lame!) Dus ook dit is geen betere oplossing wegens 2 arounds vs 3 rounds en 120 vs 150 total.

Een ander ding dat mij opvalt is dat je M308 vooral eigenlijk goed schiet als je stil staat. De mobility is redelijk matig, en dat merk je ook, je accuracy wordt ruim gehalveerd als je loopt met deze rifle. (hier wint de AK5 het van de beide andere guns met super accuracy)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste