• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Yerap schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:28:
Gisteren een paar potjes gedaan met tweakers, wat mij tot nu toe wel opvalt is dat de levels wel heel erg qua moeilijkheid verschillen. Sommige zijn op Overkill nog goed te doen en andere zijn op normal al best lastig. Maar moet zeggen ik vermaak me wel goed met dit spel. Gisteren level 26 geworden. vanmiddag weer verder spelen ik wil mijn C4 hebben :P
Ligt ook erg aan de skills en levels van je medespelers.
Een level wordt moeilijker naarmate het langer duurt. En als je dan 5 min zit te wachten op een drill kan het lastig worden. Doe je hetzelfde level met C4, Saw, Lockpick, EMC upgrades (allemaal tier 5 skills) dan ben je binnen een paar seconde klaar.

Net als een map als Rats eigenlijk onmogelijk wordt als je niet genoeg ammo bags hebt.

TheS4ndm4n#1919

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RocketKoen schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:05:
Net als een map als Rats eigenlijk onmogelijk wordt als je niet genoeg ammo bags hebt.
Maar andere kant weer beetje té simpel als je 4 man met elk 2x perk heb (4 medi, 4 ammo totaal).

Snap soms alleen niet dat ze bv Rats of Watchdogs gaan doen met z'n jammer equipted :/ Gooi dan 1 puntje in ammo of medic, neem dat dan mee.

Heb nu wel aantal keer gehad bij Rats of Dogs precies tijdens laatste missie 'host left the game' of 'connection could not be established', daar gaat je 100k+ payout :/

Wat is trouwens de extra moeilijkheidsgraad op die rood-omcirkelde missies? Fail is afgelopen, maar een normaal bankheist (die hebben ze nu opgesplitst zag ik? Vault en Heist?) lijkt me toch niet zo bijzonder moeilijker?

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-08-2013 12:37 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:17

StM

Zo, vandaag samen met nog iemand ook met PayDay begonnen. Beide zijn nieuw maar tot nu toe is het een toffe game!

Ook gelijk maar de Steam group gejoined. Dus als er kanonnenvlees nodig is... ;)

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
SinergyX schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:36:
[...]
Wat is trouwens de extra moeilijkheidsgraad op die rood-omcirkelde missies? Fail is afgelopen, maar een normaal bankheist (die hebben ze nu opgesplitst zag ik? Vault en Heist?) lijkt me toch niet zo bijzonder moeilijker?
Met een rode cirkel dan is de missie in 1x afgelopen als je met z'n alle doodgaat. Krijg je wel voor betaald, afhankelijk van de difficulty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:46
Weer een aantal potjes gespeeld...blijft toch wel tof :)

Had aan het begin van mn sessie een kleine ergernis, iemand met een sentry terwijl ik dacht dat ie die niet nodig had.
Maar bij een escape bv. bij jewelry/nightclub/bank is dat toch wel lekker. Sentry schiet als een malle en zorgt voor dekking, terwijl het team kan rennen naar de van :) Werkt eigenlijk wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Als je geen vast team hebt om mee te spelen wat is dan eigenlijk de handigste tree? Ik neem aan technician?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ircghost schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 03:19:
Als je geen vast team hebt om mee te spelen wat is dan eigenlijk de handigste tree? Ik neem aan technician?
Ik denk enforcer of technician. Ghost en Mastermind zijn vooral goed in het stealthen van missies.
Technician kan heel snel kluizen of deuren open blazen/boren. Enforcer is heel goed zodra de politie verschijnt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren kwam ik in party met ene Judah, gast doet bank heists volledig solo meestal, dus wij zo'n rood-omcirkelde versie doen.

Begin missie, zegt hij, ga hier staan en 15 minuten ofzo afk, ik doe de rest wel.

Goed, 15 minuten laten, krijgen nog wat kleine taakjes als civies overhoop schieten en bodybags verplaatsen (stuk of 10 :P). Alles civies of dood of tied, in alle rust goud weghalen en kluisjes openmaken, $241k payout zonder 1 schot of eigenlijk maar iets te doen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDuifff
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-09 22:58
Ik zoek ook nog collega's rovers die de missies op Stealth willen uitspelen.
Ik zal de group joinen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
SinergyX schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:32:
Gisteren kwam ik in party met ene Judah, gast doet bank heists volledig solo meestal, dus wij zo'n rood-omcirkelde versie doen.

Begin missie, zegt hij, ga hier staan en 15 minuten ofzo afk, ik doe de rest wel.

Goed, 15 minuten laten, krijgen nog wat kleine taakjes als civies overhoop schieten en bodybags verplaatsen (stuk of 10 :P). Alles civies of dood of tied, in alle rust goud weghalen en kluisjes openmaken, $241k payout zonder 1 schot of eigenlijk maar iets te doen :P
Ja, zo heb ik de bank heist ook een paar keer gedaan in de beta, 1 persoon deed eigenlijk alles en de rest hoefde alleen maar op de civis op de straat te letten.
Blijkbaar is intimidation of hoe het heet nog steeds bizar sterk.

Gisteren de Saw geunlocked en deze is best lekker voor 4 stores. Je pakt de 2 pin automaten en binnen 3 minuten ben je weg. De spending cash valt wat tegen maar ik doe het puur voor de unlocks.
Alleen krijg ik dan niet de unlocks die ik wil. Veel cash en gisteren nog de I Love Overkill decal voor de masks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 03:19:
When in doubt: C4

Het ligt een beetje aan de missie natuurlijk, maar als je snel cash wil grinden is C4 toch verdomd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:28:
Ja, zo heb ik de bank heist ook een paar keer gedaan in de beta, 1 persoon deed eigenlijk alles en de rest hoefde alleen maar op de civis op de straat te letten.
Blijkbaar is intimidation of hoe het heet nog steeds bizar sterk.

Gisteren de Saw geunlocked en deze is best lekker voor 4 stores. Je pakt de 2 pin automaten en binnen 3 minuten ben je weg. De spending cash valt wat tegen maar ik doe het puur voor de unlocks.
Alleen krijg ik dan niet de unlocks die ik wil. Veel cash en gisteren nog de I Love Overkill decal voor de masks.
Maar ook de boete van het killen van een civie is iets vergeleken met je uitbetaling :P

C4 moet ik nog steeds in actie zien, heb wel al die tripmine gezien die enkel piep geeft als er iemand langskomt, maar die stopt na een tijdje ermee. Sentry heb ik inmiddels afgeschreven, dat ding werkt gewoon voor geen meter op overkill (of very hard) en weegt zeker niet op tegen 2x medi of 2x ammo bag.

Zag wel die unlockable armor, valt dus bizar tegen :/ Had verwacht zo'n bulldozer outfit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
SinergyX schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:51:
[...]

Maar ook de boete van het killen van een civie is iets vergeleken met je uitbetaling :P

C4 moet ik nog steeds in actie zien, heb wel al die tripmine gezien die enkel piep geeft als er iemand langskomt, maar die stopt na een tijdje ermee. Sentry heb ik inmiddels afgeschreven, dat ding werkt gewoon voor geen meter op overkill (of very hard) en weegt zeker niet op tegen 2x medi of 2x ammo bag.

Zag wel die unlockable armor, valt dus bizar tegen :/ Had verwacht zo'n bulldozer outfit :P
Civis killen doe ik bij stealth alleen als ze niet direct reageren op me.

Net een bank heist gedaan met de basic Saw.
De eerste rij lockboxes (van boven naar beneden) was iets minder dan 1 blade. voor de volgende 2 rijen had ik dan weer 3 blades nodig.
Het lijkt me dat je precies het sawblade symbool moet raken maar het richten ermee is vrij moeilijk.
Als je het symbool niet raakt dan verbruik je een hele blade zonder er iets mee te bereiken.

Net even in mijn Safehouse de Saw op een deur getest. 3 blades om een deur te openen :| .
Kan zijn dat ik hem verkeerd gebruik op de deuren maar das toch wel bizar veel.

Ik vraag me af hoe veel de upgrades helpen en of de upgrades het wel waard zijn aangezien ik hem vooral voor 4 stores gebruik.

Het lekkerst zou zijn als je gewoon 2 specs kunt hebben en in de lobby kunt switchen maar dat zullen we wel nooit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Join net op de valreep een Ukranian job op overkill, spawn in the van. Help een teammate overeind en klaar :) Dat is snel geld en XP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Zojuist met Don, Job en Whoa Framing Frame overkill helemaal gestealth.

De eerste missie in dat museum helemaal gedaan stealth, alleen spawnde er maar 6 schilderijen om mee te nemen?! Dus helaas geen achievement. De trade was vrijwel stealth (je moet op de workers letten), maar op de laatste seconden werden we gespot.

Daarna die laatste in het appartement compleet stealth! Was even spannend, maar toen alle guards down waren was het easy!

We gaan nu de achievement in de eerste missie opnieuw proberen, en hebben nog een vierde nodig. Dus als iemand zin heeft, msg me maar op steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
pryth schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:09:
Zojuist met Don, Job en Whoa Framing Frame overkill helemaal gestealth.

De eerste missie in dat museum helemaal gedaan stealth, alleen spawnde er maar 6 schilderijen om mee te nemen?! Dus helaas geen achievement. De trade was vrijwel stealth (je moet op de workers letten), maar op de laatste seconden werden we gespot.

Daarna die laatste in het appartement compleet stealth! Was even spannend, maar toen alle guards down waren was het easy!

We gaan nu de achievement in de eerste missie opnieuw proberen, en hebben nog een vierde nodig. Dus als iemand zin heeft, msg me maar op steam!
Feli _/-\o_ .
Day 1 al een paar keer in de buurt van stealthed maar altijd mis omdat er iemand te snel wil zijn.
Day 2 wist ik niet dat die stealthed kon. De paar keer dat ik die deed zaten we allemaal nog in de trein toen opeens Swat aan kwam.
Day 3 kom ik nooit verder dan 3 guards. Vaak is het alarm daar al afgegaan en niemand wist waarom (geen camera die ons kon zien, pagers werden beantwoord en geen guard in de buurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35
Ik meld mij ook maar even aan voor wat meer gecoordineerde overvallen. ;-)

Steam naam is: glenn_vh

Ik join de group in elk geval al, wie mij wil toevoegen als vriend doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:23:
[...]
Day 2 wist ik niet dat die stealthed kon. De paar keer dat ik die deed zaten we allemaal nog in de trein toen
Ik dus ook niet, we hadden 6 money bags, en we liepen al richting het tweede treinstel, en nogsteeds geen SWAT. Toen zei Bane ineens, If you want to keep the cops away, make sure the workers here don't spot you! En toen werden we ineens gespot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
pryth schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:34:
[...]

Ik dus ook niet, we hadden 6 money bags, en we liepen al richting het tweede treinstel, en nogsteeds geen SWAT. Toen zei Bane ineens, If you want to keep the cops away, make sure the workers here don't spot you! En toen werden we ineens gespot :(
Nog nooit workers gezien om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Deadsy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:05:
[...]
Nog nooit workers gezien om eerlijk te zijn.
Ik ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Volgens mij ben ik gisteren in een game geweest met een hacker... hij kon verbazingwekkend lang doorrennen, er geen geen armor of dergelijke bij hem af... hij maakte alles binnen een seconde open en wat echt argwaan bij mij werkte was toen in een keer 5 sentries naast elkaar stonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

altijd dat kuttige moment waarop je een nieuw spel hebt maar geen tijd hebt om te spelen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-08 18:40

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Net een update binnen gehaald :)

EDIT: geweldige update... kan gelijk geen servers meer joinen :| Ik hoop dat dit snel wordt opgelost.

Dear Heisters.

End of the week and time for some improvements. Thanks to all for the feedback and the tons of play time! OVERKILL is working hard to improve and expand as always. We hope you enjoy this update. Have a good weekend and may the infamous drops be yours! Oh and BAIN has activated the BAIN deal for you Career Criminal Edition owners, 10% off everything!

Here are the updates:

Changelog for Update #2 - 20130816

Please note: The update is ca 980 megabytes in size.

Bain
CCE gets +10% cost reduction on all purchases on the Black Market.

Invites
Changed private lobby properties and changed how invite is send/accepted.
Invites to private now works.

Controller support
Expanded Xbox 360 controller support by demand!
Text on title screen showing xbox controller support when controller is connected (so you know it is working)
You can now do text scrolling with controller
Ingame-chat is now visible with controller
Ingame-Voice chat is now available through push to talk with controller (press upwards on directional pad)

Miscellaneous
You are no longer told that you will be released from custody as you get into custody (as you are done for...)
Fix for crash when joining a spectator camera at times

Menu
Team AI on/off setting is now saved when changing contract
Can't kick a player at mission end screen (let's start with this and see if we need a vote system)
Fixed a graphical glitch in end screen when level cap is reached

Loot Drop
When 2 or more of the same weapon mod is in inventory, that weapon mod no longer drops.

Enemies
Bulldozer now talks!
Tazer also talks!
Fix for client not being able to melee a Bulldozer

Weapons
Added sound to the AK5 reload
Improved AK47 reload
Fixed bug with extended mag for R870 giving more ammo than intended

Skills
DOMINATOR - Clients are now able to trade intimidated enemies

Bank Heist
Bank Deposit is more rewarding (and more risky)
Fixed an asset problem with cameras not highlighting the control box
Fixed catwalk on bank roof that bugged out collision wise

Firestarter Day 3
Fixed some objectives staying even though they were finished in some cases.
Fixed the vault door glitch/exploit (you won't “accidentally” fall through it )

Mallcrashers
Reduced the amount of time between Bain saying damage values.
Big bug removed on Mallcrasher, that gave players 30x the worth of small windows when destroying 3 bugged windows. Also, rebalanced so that small stuff (vases, bottles etc) give more than before. Also added car windows and upped car destruction value.

Art Gallery
Fix for rare crash when client shoots at enemies while host leaves the game

Nightclub
Fixed the pickup asset. Sometimes the guy took a day off and did not show up!
Fixed crash sometimes when host was trading hostages
Added real bad music to the bad music asset that reduces the amount of civilians in the club.
Changed so music stops sooner. This prevents the too long overlap when the assault starts.

Big Oil
Fixed keycard asset from Big oil 1 to Big Oil 2 – it spawned 4 cards. Now it spawns 1 card and on the ground int front of the team when they start. The keycard is highlighted. Pick it up and open the door of choice.

Framing Frame
Optimized some collision on the train

Jewelry store
Fixed that if you stand on the safe door on Jewelry store while it's drilling, and then keep yourself on the door while it opens, as soon as you get off the door you fall through the floor to the base of the map, and then teleport back to the playable area. So now you can stand on the safe door.....
Fixed so that Bain does not tell you the police are sending in harder units, even though there are no police as you are in full stealth.
Made it so the small parking lot booth does not allow the police to walls of it if you are inside.

Rats
Bain speaks the correct line when player gets money and intel. You did good here not bad

That's it for now!

Almir
OVERKILL - a Starbreeze Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dat je geen servers kan joinen is eigenlijk normaal. Aangezien die blijkbaar nog met versie 1.1 spelen en jij met 1.2

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

RocketKoen schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:49:
Dat je geen servers kan joinen is eigenlijk normaal. Aangezien die blijkbaar nog met versie 1.1 spelen en jij met 1.2
Ja daar dacht ik eerlijk gezegd ook al aan, wel irritant ik er wel mee op kan houden voor vanavond |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:25

Freakie1NL

Grote Baas

Iemand anders die hier als Mastermind speelt? Ben in Payday 1 dan wel leveltje duizendweetikveel maar nu ik net aan Payday 2 ben begonnen en net level 6 heb bereikt zit ik even de skilltree door te lezen. Heb nu pas 3 skill points in de Mastermind klasse gebruikt en alhoewel meer cable ties en het intimideren van agenten (was altijd machtig leuk in 1) me handig lijkt, is het niet meer dan dat; handig.

Terwijl de 3 andere klasse echt toegevoegde waarde hebben; sneller deuren/kluizen open hebben, turrets neerplanten etc.

Iemand die al wat verder in Mastermind is en kan vertellen of dit inderdaad de minst bedeelde klasse is?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

laforte schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 01:21:
[...]

Ja daar dacht ik eerlijk gezegd ook al aan, wel irritant ik er wel mee op kan houden voor vanavond |:(
Wat nog meer irritant is dat Steam 1.5 uur deed over het downloaden van 900MB. Daar ging 'ff Payday' spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Freakie1NL schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 02:29:
Iemand anders die hier als Mastermind speelt? Ben in Payday 1 dan wel leveltje duizendweetikveel maar nu ik net aan Payday 2 ben begonnen en net level 6 heb bereikt zit ik even de skilltree door te lezen. Heb nu pas 3 skill points in de Mastermind klasse gebruikt en alhoewel meer cable ties en het intimideren van agenten (was altijd machtig leuk in 1) me handig lijkt, is het niet meer dan dat; handig.

Terwijl de 3 andere klasse echt toegevoegde waarde hebben; sneller deuren/kluizen open hebben, turrets neerplanten etc.

Iemand die al wat verder in Mastermind is en kan vertellen of dit inderdaad de minst bedeelde klasse is?
Zit iets verder in de mastermind tree. Het converten van enemies blijft erg leuk :) Heb inmiddels ook 2 med bags, wel lekker omdat veel anderen ammo meenemen. Heb je toch nog wat.

Sinds een paar games ook de skill dat als je down bent, je direct weer op kan staan als je een pistool kill maakt. Werkt erg lekker, denk helemaal in team verband. Nu merk je nog dat randoms naar je toe komen rennen terwijl dat niet direct nodig is.

Je kan teammates sneller reviven, en ik ben nu aan het "sparen" voor de skill om van afstand te kunnen reviven.

Voorlopig wel tevreden met mn keuze voor mastermind. Denk wel dat het meer een skill is om te kunnen gebruiken als je wat meer als een team kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
wilde net de update binnenhalen maar er gebeurde niks, dacht dat mijn steam kapot was.
maar ze hebben de update al gerecalled vanwege een issue.
bron: http://steamcommunity.com...ons/0/864976115306321591/

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

En de update is ge-update :D Nu weer te downloaden en nu zal het goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

En Steam blijft een onstabiele connectie bieden waardoor 900 mb binnen slurpen weer meer dan 1 uur heeft geduurd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
pff... eindelijk de update binnen maar kan geen connectie meer maken met geen enkele server en als ik er zelf een maak dan vliegt iedereen die joint er ook binnen 2 minuten weer uit. Geen last van in andere spellen leuke update -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Is die andere update van 109mb de correctie op de grotere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
Iemand enige suggesties op mijn huidige skilltree,
Ik weet niet of het veel zin heeft om als ghost verder te gaan omdat deze skill tree nogal underpowered lijkt.
http://www.pd2skills.info/profile/current-specs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
donnie1992 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 01:05:
Iemand enige suggesties op mijn huidige skilltree,
Ik weet niet of het veel zin heeft om als ghost verder te gaan omdat deze skill tree nogal underpowered lijkt.
http://www.pd2skills.info/profile/current-specs/
Je hebt ook 1 van je 2 main skills nog niet.
Safecracking is enorm belangrijk als je geen Tech met Shaped charges in je crew hebt. Of als hij niet genoeg C4 heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Hoe zit dat nu precies met die skills? Ik hoor vaker dat iemand bv. als mastermind speelt. Betekent dit dat de andere skills niet volledig gevuld kunnen worden? Ik wil bv tech en mastermind volledig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Exterminator schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:55:
Hoe zit dat nu precies met die skills? Ik hoor vaker dat iemand bv. als mastermind speelt. Betekent dit dat de andere skills niet volledig gevuld kunnen worden? Ik wil bv tech en mastermind volledig zijn...
Alle skills tellen mee, als jij bijvoorbeeld 3 skills hebt in mastermind en 6 in enforcer dan werken ze beide. Je kan zelfs 3 of 4 verschillende kiezen.

Ik heb een hoop in mastermind en in enforcer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
laforte schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:37:
[...]

Alle skills tellen mee, als jij bijvoorbeeld 3 skills hebt in mastermind en 6 in enforcer dan werken ze beide. Je kan zelfs 3 of 4 verschillende kiezen.

Ik heb een hoop in mastermind en in enforcer.
Nee ok, maar ik kan dus niet twee keer tier 6 vol hebben bij mastermind ne technician?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

ja wel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Exterminator schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 12:54:
[...]

Nee ok, maar ik kan dus niet twee keer tier 6 vol hebben bij mastermind ne technician?
Je hebt 40 punten nodig om Tier 6 te unlocken.
Een skill daar kost 4 punten en Aced nog eens 8.
Je kan totaal 105 punten krijgen.
you do the math

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Een van de top tier unlocks voor Enforcer is dat je met melee een Shield naar achter kunt gooien.

Geeft deze unlock alleen wat extras vs Shields of ook tegen andere specials of heavys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Als het wat anders doet dan staat het er, zo niet dan doet het niks extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Vrijdag voor het spelen > 900 mb update
Zaterdag voor het spelen > 900 mb terugdraai update
Wil nu spelen moet ik weer 900 MB binnen slurpen.

Nu zit ik niet zo met de 3x900 mb, alleen kan Steam nauwelijks een connectie maken waardoor het meer dan een uur duurt.... Heel irritant zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Freakie1NL schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:28:
Vrijdag voor het spelen > 900 mb update
Zaterdag voor het spelen > 900 mb terugdraai update
Wil nu spelen moet ik weer 900 MB binnen slurpen.

Nu zit ik niet zo met de 3x900 mb, alleen kan Steam nauwelijks een connectie maken waardoor het meer dan een uur duurt.... Heel irritant zo.
Misschien ook eens kritisch naar je internetverbinding kijken dan. Steam download hier altijd met de maximale bandbreedte zonder problemen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

bijzonder genoeg heb ik ook alleen problemen met Pay day 2, zal wel komen omdat veel mensen dat op hetzelfde moment aan het downloaden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

RocketKoen schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:58:
[...]

Misschien ook eens kritisch naar je internetverbinding kijken dan. Steam download hier altijd met de maximale bandbreedte zonder problemen.
Nope daar is echt totaal niets mis mee, Usenet doet gewoon 2.5mb/s omdat ik hem daar altijd op cap als ik verder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Trouwens ik heb inmiddels de skill dat ik agenten en bewakers zich kan laten overgeven, alleen in Payday 1 deden ze ook hun handboeien om. Hier hoor ik het mezelf wel schreeuwen en de agent doet verder niets maar zijn handen blijven in zijn nek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Viel me ook al op, missende animatie gok ik zo. Ze zijn wel geboeid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Ik heb trouwens nog nooit een dag doorgespeeld, altijd alleen het eerste deel gespeeld en 2x plus de volgende scene. Ben benieuwd wat er daarna gebeurt haha :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Hebben jullie last van dc's tijdens het spelen?

Het lijkt na zaterdag een stuk beter te spelen, maar daarvoor was het dramatisch voor mij en een maat van me. We hadden elke game last van dc's, en niet alleen wanneer wij als enige met elkaar in een party zaten... Ik heb er alleen last van in Payday 2, geen enkele andere game die ik tot nu toe via Steam speel heb ik connection issue's.

Verder is het echt een gave game, heb er veel lol mee als we eenmaal zonder dc kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

In de eerste paar dagen na de release hebben wij het ook geregeld dat er 1 van ons wegviel ineens in-game.
Weet niet of het verbeterd is, zelf niet meer gespeeld laatste dagen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Jveer schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:51:
Hebben jullie last van dc's tijdens het spelen?

Het lijkt na zaterdag een stuk beter te spelen, maar daarvoor was het dramatisch voor mij en een maat van me. We hadden elke game last van dc's, en niet alleen wanneer wij als enige met elkaar in een party zaten... Ik heb er alleen last van in Payday 2, geen enkele andere game die ik tot nu toe via Steam speel heb ik connection issue's.

Verder is het echt een gave game, heb er veel lol mee als we eenmaal zonder dc kunnen spelen :)
Nergens last van, en ik heb (inclusief de beta) toch een uurtje of 50 in het spel zitten.
PD2 maakt volgens mij geen gebruik van centrale gameservers. Degene die host draait de server lokaal, en de andere 3 connecten naar hem.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren nog wel het probleem dat ik met een guildgenoot elkaars games niet konden joinen, bleek een mini-update van steam het probleem te zijn.

Gisteren nog even mastermind geprobeerd, wel grappig dat je wat cops kan converten, maar bijzonder veel lijk je er niet aan te hebben. Dacht initieel dat je ze ook kon besturen, had wel leuk geweest :P

Nu maar weer terug naar Enforcer, saw erbij en four stores op overkill nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

SinergyX schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:31:
Gisteren nog wel het probleem dat ik met een guildgenoot elkaars games niet konden joinen, bleek een mini-update van steam het probleem te zijn.

Gisteren nog even mastermind geprobeerd, wel grappig dat je wat cops kan converten, maar bijzonder veel lijk je er niet aan te hebben. Dacht initieel dat je ze ook kon besturen, had wel leuk geweest :P

Nu maar weer terug naar Enforcer, saw erbij en four stores op overkill nemen :P
Dat doe je gewoon door je skills terecappen en dan opnieuw voor andere dingen te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

respeccen ja, maar je krijgt maar iets van 50-70% van je geinvesteerd geld terug. Zeker rond tier5 kan je vaak flink verlies draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SinergyX schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:55:
respeccen ja, maar je krijgt maar iets van 50-70% van je geinvesteerd geld terug. Zeker rond tier5 kan je vaak flink verlies draaien.
na lvl 40 ofzo heb je toch geld als water.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nu 38, maar verre van 'geld als water', of eerder.. geld was water, midden in de Sahara :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SinergyX schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:09:
Ik ben nu 38, maar verre van 'geld als water', of eerder.. geld was water, midden in de Sahara :P
Rond level 40 gaat het levelen ineens een heel stuk langzamer. En de cash blijft even hard binnen komen.
Dus er gaat relatief veel minder geld naar het kopen van skills.
Ik zit nu @ lvl 52 met 7 miljoen spending cash.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik doe veelal snelle kleine missies, dus 6-20k spending en 5-15k experience. Exp blijft wel doorlopen, cash absoluut niet (Tier6 is tegen de 1miljoen ofzo?).

Vond het Payday1 systeem dan toch iets fijner werken. (al komt dat denk ik meer door gebrek van diversiteit in wapens).

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SinergyX schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:19:
Ik doe veelal snelle kleine missies, dus 6-20k spending en 5-15k experience. Exp blijft wel doorlopen, cash absoluut niet (Tier6 is tegen de 1miljoen ofzo?).

Vond het Payday1 systeem dan toch iets fijner werken. (al komt dat denk ik meer door gebrek van diversiteit in wapens).
Tijd om wat meer lucratieve missies te doen (overkill) en zorgen dat je alle bags haalt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Ik ben by the way TerrorClown we hebben gister wat potjes gespeeld!
SinergyX schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:19:

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Gisteren een erg luceratief potje gehad.
Frame Job met een high lvl mastermind. Hele ding stealth. 950k spending money.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Iemand hier ook nog geen enkele mask gehad? Lvl 35 (PS3) en niets gehad...............

[ Voor 3% gewijzigd door Puzom op 20-08-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Puzom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:56:
Iemand hier ook nog geen enkele mask gehad? Lvl 35 (PS3) en niets gehad...............
Ook nog geen 1 masker :) Level 48 (pc) Maar ik heb toch liever speelgoed voor m'n wapens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
hippiepaci schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:33:
[...]

Ook nog geen 1 masker :) Level 48 (pc) Maar ik heb toch liever speelgoed voor m'n wapens!
Heb al een paar maskers maar nog niets gedaan aan customizen ervan ofzo.
Heb op het moment liever ook speelgoed voor mijn wapens.

Vind het op het moment wel jammer dat er meer wapens zijn dan dat er slots zijn.

Ik hoop dat ze hier iets aan gaan doen of dat je er slots bij kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
Ik heb gister voor de Achievement al m'n weapon slots gevuld. Moet toch nog wat skill points sparen voordat ik weer geld wil uitgeven. Maar een aantal van die wapens zou ik toch nooit gebruiken, denk dat ik eerder andere wapens zou willen zien dan een uitbreiding van het aantal slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanavond PayDay 2 via Steam kopen! Het lijkt me leuk om dan met Tweakers samen te spelen! :P

Voeg me toe op steam: WhoosahHD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
Mocht iemand Payday 2 nog willen kopen, kijk dan even bij vraag & aanbod.
Heb 1x PC en 1x PS3 code te koop.

V&A aangeboden: PAYDAY 2 PC (Steam)

V&A aangeboden: Payday 2, PlayStation 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
hippiepaci schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:33:
[...]

OK :)....nah gelukkig heb ik wel meer wapen mods gehad dan mask mods. Maar dus nog helemaal geen mask, lvl 44 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game afgelopen dagen gespeeld. [Xbox 360]
Erg vet! alleen jammer van sommige bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Puzom schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:37:
Mocht iemand Payday 2 nog willen kopen, kijk dan even bij vraag & aanbod.
Heb 1x PC en 1x PS3 code te koop.

V&A aangeboden: PAYDAY 2 PC (Steam)

V&A aangeboden: Payday 2, PlayStation 3
Hoe kom jij aan die codes voor verschillende platforms dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik erger mijzelf soms echt wel aan de simpele bugs die er wel voor zorgen dat je het loodje legt of niet meer verder kan.
Gisteren geregeld vast in deuren en/of ramen gezeten waar je soms zo doorheen loopt of springt en dan ineens in vast blijft staan/hangen.

Vooral mallcrasher heeft er een berg.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
BioHazard schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:09:
[...]

Hoe kom jij aan die codes voor verschillende platforms dan?
PC versie van 505games gekregen, maar kan hem zelf niet gebruiken, oude laptop.
PS3 code gewonnen, ook niet bruikbaar omdat ik hem al gekocht had via PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
Puzom schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:40:
[...]
OK :)....nah gelukkig heb ik wel meer wapen mods gehad dan mask mods. Maar dus nog helemaal geen mask, lvl 44 nu.
ik heb gister op level 28 mijn 1e mask gehad, ging uiteindelijk wat snelle 1 day missions doen zonder extra difficulty, om half 1 's nachts eindelijk een mask :O. Iig wel een hoop weapon mods rijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
solique schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:16:
Ik erger mijzelf soms echt wel aan de simpele bugs die er wel voor zorgen dat je het loodje legt of niet meer verder kan.
Gisteren geregeld vast in deuren en/of ramen gezeten waar je soms zo doorheen loopt of springt en dan ineens in vast blijft staan/hangen.

Vooral mallcrasher heeft er een berg.
Ben zelf pas 1x een bug tegengekomen.
De laatste dag van Framing Frame (ofzo).
Een Shield gooit me tegen de grond en ik val door de grond helemaal omlaag tot ik uiteindelijk de begane grond bereik en daar viel ik ook doorheen en spawnde plots op de plek waar ik eerst was en kon verder spelen.

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Die updates beginnen nu wel erg irritant te worden, zojuist de nieuwste binnen geslurpt maar kan hier geen enkel sessie meer door joinen nog iemand anders online zien. Toch zijn er atm 30 duizend mensen online.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is ook combinatie van steam updates, hele zwikkie restarten lost het meestal op.

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Freakie1NL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:06:
Die updates beginnen nu wel erg irritant te worden, zojuist de nieuwste binnen geslurpt maar kan hier geen enkel sessie meer door joinen nog iemand anders online zien. Toch zijn er atm 30 duizend mensen online.
Heb ik ook wel eens. Steam afsluiten en opnieuw starten doet voor mij de trick :)

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Ik ben nu lvl18 en heb al 3 maskers..

Ben al 2x door de grond gevallen en soms heb ik na het overzicht scherm dat je weer terug naast het busje staat totdat het kaartenselecteer scherm komt.

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:42
Om het snelst te levelen kun je het beste Ukrainian Job doen en dan weer leaven en dan weer nieuwe joinen. Ik was net een tijdje host maar er komt gewoon nieuwe Ukrainian Job als je host bent. Dus dan maar leaven en nieuwe joinen of eventueel zelf hosten.

Zo kun je in snelle tijd pittig wat cash verdienen en vooral erg veel XP. Vooral omdat deze job nooit kan falen als je c4 hebt.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Update 5 komt eraan (nu)

1 We got word from Bain that the Washington PD is really stepping up their car chase unit - keep an extra eye out in the back mirror heading out of your heists
2 Bags - you no longer can grab them through walls, fences and such - the easy days are gone!
3 Revives - gone are the days of reviving your team mate through walls - man up!

Your loot bags now show up in a growing pile in your escape car or chopper

Belangrijkste punt vind ik toch wel;

Crime.net filters! Finally! More filter options in crimenet. Pick difficulty, server numbers, new (1 player in) and old (2-3 players in) servers

Hier de gehele changelog: http://steamcommunity.com...ons/0/864976837947262102/

[ Voor 24% gewijzigd door Donnie op 22-08-2013 23:51 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Als ik de changelog lees dan wordt het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

•ECM jammers can now be used to open ATM machines

Tuurlijk, safes konden ze al, nu ook ATM's? Dat word dus de easy mode 4store class.

Edit, die counteren ze deels :P
Four Stores Job
•ATM machines now have a random chance on appearing

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 23-08-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het dowloaden van de game heeft nu een dag geduurd bij mij, even gaat ie op full speed en dan zakt ie weer in en mn hele pc wordt er traag en log van.

nu is de game klaar en wil die updaten en krijg ik weer hetzelfde verhaal. nog nooit vaker met steam gehad en andere games willen prima downloaden en updaten.
Wat een onzin dit, koop je een game en kan je hem niet eens spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hippiepaci
De laatste update maakt het wel weer wat moeilijker met de muren die daadwerkelijk muren zijn :)

Maar het verschil met 1 day heist vs. 2-3 day heists is wel gemaakt volgens mij...

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/630789657334202768/E8C4A54E2AC02A875C85FD8AD212B472EBB50FCD/

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/630789657334213091/4284910702871302337C6190AEBE0B4A0C2BF2D4/

Ik heb trouwens nog steeds geen nieuwe masks.... Nu lvl 52 :)

[ Voor 7% gewijzigd door hippiepaci op 23-08-2013 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Holy shit, goede score haha! Heb net 2x heist gold met rond de 135k afgesloten en zo'n 5k exp per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Laatst online: 01-09-2023
Donnie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:35:
Belangrijkste punt vind ik toch wel;

Crime.net filters! Finally! More filter options in crimenet. Pick difficulty, server numbers, new (1 player in) and old (2-3 players in) servers

Hier de gehele changelog: http://steamcommunity.com...ons/0/864976837947262102/
Beetje jammer alleen dat alle nieuwe missies nog steeds die filters niet hebben. Dus als je met een team bent van 4 en je gaat zoeken naar nieuwe missies moet je nog steeds wachten tot je een overkill tegen komt. Vanmiddag ga ik denk eens uitgebreid de rest testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik kon gisteren geen enkele game joinen van iemand. Ik heb mijn files nog verified, maar helaas. Iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
Als andere de update nog niet binnen hadden kunnen ze nog spelen met de oude versie, als jij dan joint met de nieuwe versie dan lukt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:54:
het dowloaden van de game heeft nu een dag geduurd bij mij, even gaat ie op full speed en dan zakt ie weer in en mn hele pc wordt er traag en log van.

nu is de game klaar en wil die updaten en krijg ik weer hetzelfde verhaal. nog nooit vaker met steam gehad en andere games willen prima downloaden en updaten.
Wat een onzin dit, koop je een game en kan je hem niet eens spelen....
Heb ik ook last van, niet tijdens het downloaden van de game zelf dat ging gewoon fullspeed maar met updates heb ik exact hetzelfde als wat jij beschrijft inclusief inkakkende pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met een stealth poging in de bank heist, kan je nu alle camera's kapot schieten zonder problemen?

We hebben steeds een random moment dat alarm afgaat met melding 'police detected criminal activities' ofzo, maar we zijn dan allemaal ver buiten bereik van camera's en guards. (pas 2 pagers gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
SinergyX schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:03:
Met een stealth poging in de bank heist, kan je nu alle camera's kapot schieten zonder problemen?

We hebben steeds een random moment dat alarm afgaat met melding 'police detected criminal activities' ofzo, maar we zijn dan allemaal ver buiten bereik van camera's en guards. (pas 2 pagers gebruikt).
En camera mag je kapot schieten, maar ze mogen dan niet gezien worden. Als ze gezien worden dan bellen de guards de pollitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

Komen guards van de security room niet kijken waarom die kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ircghost schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:48:
Komen guards van de security room niet kijken waarom die kapot is?
Nee, maar andere guards die rondlopen wel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We hadden op bepaald moment 3 guards al opgeruimt, maar moesten nog kaart hebben van de security room, die lag nog in manager room. Er waren nog 2 camera's in dat office gedeelte, maar we wisten niet of guard in security room alsnog alarm zou slaan als er 3 of 4 camera's kapot zouden zijn.

Gok genomen om een civie neer te schieten, via camera feed zou dat buiten beeld gebeuren, valt die precies naar voren, precies in camera zicht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SinergyX schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:57:
We hadden op bepaald moment 3 guards al opgeruimt, maar moesten nog kaart hebben van de security room, die lag nog in manager room. Er waren nog 2 camera's in dat office gedeelte, maar we wisten niet of guard in security room alsnog alarm zou slaan als er 3 of 4 camera's kapot zouden zijn.

Gok genomen om een civie neer te schieten, via camera feed zou dat buiten beeld gebeuren, valt die precies naar voren, precies in camera zicht :X
Daar zijn ghosts nu makkelijk voor :P
security door hacken, byebye camera's.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ghost had die skill nog niet :P

Maar four stores, compleet nutteloos nu. Nu zit er ook een escape in, overkill 15 minuten gekloot voor krap 25k payout :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Net firestarter op overkill pro job gedaan.
164k XP en 950k spending money (9 bags)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Nu online

Ircghost

tering, dat zijn toch weer een hoop skills/wapens.

Ik hoop dat er meer wapens vrijkomen later, voelt vrij beperkt aan nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Fuck de duck wat een lucratieve avond.

In totaal 3.5 mil aan spendeerbare cash. Begon met dat ik dag 3 Framejob joinde en we stealth deden, paar wachters doden en twee zich laten overgeven. Daarna is dat appeltje eitje en heb je 900K (voor mij dus voor 1 dag). Daarna nog wat overkill nightclub wat toch goed is voor 200+k keer op keer. Firestarter leverde daarin tegen maar 600K op maar alle kluisjes waren ook leeg. En daarna de megaknaller van Rats, 4 meths, daarna traden en de meth terug jatten en daarna alles defusen en iets van 9 zakken. Resultaat een whooping 1.1 nogwat miljoen!!!! En dikke XP natuurlijk .

Spel begint steeds meer gestroomlijnd te worden alleen hebben ze de kans op een escape wel gigantische verhoogd, eerst had ik er ooit 1 nu vanavond alleen al 7 gespeeld. Lijkt wel 50% kans bijna nu. En Master lijkt toch weer iets achter te lopen, extra tyrap is leuk maar ze hebben de surrender perk wel heel erg ingeperkt nu. Voorheen (beta) scheen deze veel te krachtig te zijn, maar als je nu al eentje hebt laten overgeven en je komt met 4 man vol met body armour aan op een tweede af dan wil hij zich niet zomaar overgeven....??

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste