http://www.overkillsoftware.com/thehypetrain/
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2015 01:28 ]
- 20$ DLC met 4 maskers.
- 5$ DLC voor twee wapens, maskers en skin(s) voor het busje.
Oja, willen we al het gratis content unlocken? Dan moet de 20$ DLC 142.857 keer verkocht zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan lees je sowieso al verkeerd. Alle content wordt gratis voor iedereen, mits de "stretch goal" behaald is. Lees de FAQ die er onder staat even door:tK0wnZ schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:01:
2 nieuwe DLCs:Deze DLCs moet de community kopen om de "gratis" content te unlocken.
- 20$ DLC met 4 maskers.
- 5$ DLC voor twee wapens, maskers en skin(s) voor het busje.
Oja, willen we al het gratis content unlocken? Dan moet de 20$ DLC 142.857 keer verkocht zijn.
Ik gun het Overkill meer als EA/DICE (als je kijkt naar de laatste Battlefield games). Overkill support hun game en community tenminste. En zo te zien denken meer mensen daar net zo over.Q: What is the Hype Train event?
A: We want to do something fun that will benefit the whole PAYDAY 2 community. In classic OVERKILL style, we’re presenting: the Hype Train event. Those who want to participate can purchase either of the new DLC’s and share extra copies with their friends. Those who don’t want to participate will still be able to enjoy the rewards that are unlocked by those who participate. It’s a win-win situation and a way for us to salute our loyal community who have been supporting us for such a long time.
Q: What is the Hype Fuel for?
A: Each PAYDAY 2 or DLC purchase during the Hype Train event between the 5th of February and the 12th of March will be converted into Hype Fuel.
The Hype Fuel is for the Hype Train which needs it in order to reach its destinations. Each destination either unlocks one in-game reward for the whole community or a special reward that will take place in Los Angeles. For each destination reached, everyone will also gets a 10% XP buff for the duration of the event.
You don’t have to buy anything to enjoy the content unlocked at each destination.
However, for those who do their part and add Hype Fuel there are special items available depending on which DLC you purchase, as additional thanks from us in the OVERKILL crew.
Ja en nee. Het is niet dat je de content (heists e.d.) niet krijgt als je niets in het zakje doet. Je krijgt ook dan de content (is altijd zo geweest btw*), alleen die extra's krijg je niet, waaronder vier maskers en nieuwe wapens.SinergyX schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:05:
Soort van kickstarter systeem, we hebben 10 ideetjes, maar we voeren ze uit op basis van geld dat we binnen halen.
* Als je bepaalde (heist) DLC niet hebt, kan je dergelijke missies wel joinen, maar niet zelf hosten.
[ Voor 79% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2015 15:29 ]
Je leest mijn reply verkeerd.CptChaos schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:11:
[...]
Dan lees je sowieso al verkeerd. Alle content wordt gratis voor iedereen, mits de "stretch goal" behaald is.
Ik heb het over de community die wat moet kopen, niet een individueel persoon.
Als de community niks koopt, wordt er ook geen gratis content uitgebracht omdat doel 1 (v/d 10) dan niet wordt gehaald.
In het eerste opzicht is het wat dat betreft inderdaad wat krom, dat er dus een deel is wat dan - als het ware - profiteerd van de community. Dat soort dingen hou je toch wel. En degenen die wel die packs aangeschaft hebben, krijgen bovenop de "stretch goals" iets extra's als bedankje bovenop de content.tK0wnZ schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:44:
Je leest mijn reply verkeerd.
Ik heb het over de community die wat moet kopen, niet een individueel persoon.
Als de community niks koopt, wordt er ook geen gratis content uitgebracht omdat doel 1 (v/d 10) dan niet wordt gehaald.
Ik denk dat het hem meer gaat om het idee dat er best veel gekocht moet worden om iets 'gratis' te krijgen. Het is niet echt gratis op die manier, ook al kan dat voor één individu wel zo zijn.CptChaos schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:50:
[...]
In het eerste opzicht is het wat dat betreft inderdaad wat krom, dat er dus een deel is wat dan - als het ware - profiteerd van de community. Dat soort dingen hou je toch wel. En degenen die wel die packs aangeschaft hebben, krijgen bovenop de "stretch goals" iets extra's als bedankje bovenop de content.
Nu is het meer "Koop ons product en wellicht krijg je iets gratis!"
Ja, dat is ook hetgeen ik bedoel met wat er krom aan is.Patriot schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:58:
Ik denk dat het hem meer gaat om het idee dat er best veel gekocht moet worden om iets 'gratis' te krijgen. Het is niet echt gratis op die manier, ook al kan dat voor één individu wel zo zijn.
Nu is het meer "Koop ons product en wellicht krijg je iets gratis!"
One OVERKILL Pack: 3 gallons of Hype Fuel
Voor stap tien is dat een omzet van 3.3 miljoen.. 2 miljoen goal voor alleen een nieuwe character?
(complete overkill pack is 12 galon en ook factor 4 prijs, dus zelfde berekening).
Lijkt me dat ze voor 3,3 miljoen wel wat meer kunnen bouwen dan wat simpel zut als dit.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2015 16:47 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik weet niet waar je rekenen / wiskunde hebt gehad, maar jouw berekening klopt niet (wel als het 1:1 zou zijn, maar ook dat is (helaas voor ons) niet het geval), de verhoudingen zijn ongeveer 0,6 (overkill, 0,6 gallon per dollar) 0,7 (complete overkill, 0,7 gallon voor 1 dollar) (beiden voor de losse DLC):SinergyX schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:46:
Vind het dan voor dat geld ook nog best karig spul, als je kijkt wat ze binnen halen:
Voor stap tien is dat een omzet van 3.3 miljoen.. 2 miljoen goal voor alleen een nieuwe character?
(complete overkill pack is 12 galon en ook factor 4 prijs, dus zelfde berekening).
Lijkt me dat ze voor 3,3 miljoen wel wat meer kunnen bouwen dan wat simpel zut als dit.
De overkill pack is voor 1 persoon 5 dollar. De Completely Overkill is daar bovenop nog een 20 dollar. Dus uiteindelijk wordt het dan zelfs meer als wat je nu schetst.Q: How does the Hype Fuel system work?
A: The counter is updated on a daily basis by the OVERKILL crew. Here is a list explaining how the Hype Fuel system works:
The OVERKILL 4-Pack: 12 gallons of Hype Fuel
One Completely OVERKILL Pack: 14 gallons of Hype Fuel
The Completely OVERKILL 4-Pack: 56 gallons of Hype Fuel
Any one PAYDAY 2 game or DLC: 1 gallon of Hype Fuel
Uiteindelijke inkomsten zijn dan ongeveer 4,2 miljoen dollar.
Geen idee wat de werkelijke kosten zijn (dat laat me koud ook), maar er gaat wel een boel werk in zitten (= kosten), zijn er nog aandeelhouders die graag willen dat Overkill winst maakt en hun investeringen dus terug willen plus dit geld gaat ongetwijfeld niet alleen in dit project gestoken worden. Door de tijd heen, is er wel meer gratis DLC uitgebracht en niet alleen op deze manier. Ook dat moet ergens van betaald of terugverdiend worden.
Overkill is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2015 17:37 ]
Enige reken/leesfout is het punt dat het 14 gallon voor complete is, wat dus minder is, absoluut niet meer. (ik nam 3/5 is gelijk aan 12/20, maar het is 14/20), dus krap 2,8 miljoen ipv 3,3 miljoen. De single of 4pack blijft factor 4.
Maargoed, je replies zijn duidelijk om mensen te willen corrigeren.. ik laat het hierbij.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2015 17:36 ]
Ik wil niet mensen corrigeren, ik vind het alleen zo jammer dat mensen de DLC gelijk maar zo moeten afvallen en dat vervolgens anders redeneren.SinergyX schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:34:
Waar heb je het over?Bovenop of niet, stap 10 is 1.000.00 gallon nodig, klaar.
Enige reken/leesfout is het punt dat het 14 gallon voor complete is, wat dus minder is, absoluut niet meer. (ik nam 3/5 is gelijk aan 12/20, maar het is 14/20), dus krap 2,8 miljoen ipv 3,3 miljoen. De single of 4pack blijft factor 4.
Maargoed, je replies zijn duidelijk om mensen te willen corrigeren.. ik laat het hierbij.
[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2015 17:38 ]
Klein maar belangrijk verschil. Maar zoals ik zei, ik laat het hierbij, onzin discussie.
Jij had het over het profiteren, en dat is niet echt het probleem wat tK0wnZ wilde aankaartenCptChaos schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:09:
[...]
Ja, dat is ook hetgeen ik bedoel met wat er krom aan is.
[ Voor 78% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2015 18:07 ]
Je hebt er achteraf misschien verder over nagedacht maar tegen tK0wnZ had je het toch echt alleen over het meeprofiteren van mensen die niet meebetalen.CptChaos schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:05:
Ik had het over meerdere dingen.Namelijk wat jullie ook aankaarten, dat er linksom of rechtsom betaald moet worden voor gratis content, wat Overkill ook nog eens wat miljoenen opleverd. En - omdat de content toch ook gratis beschikbaar komt - dat er ook "profiteurs" zijn. Die dus niets investeren, maar wel - een deel van - de content gaan krijgen.
Dit is wat SinergyX bedoelde met willen corrigeren.

Ah zo, die intenties had ik niet hoor.Patriot schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:10:
Je hebt er achteraf misschien verder over nagedacht maar tegen tK0wnZ had je het toch echt alleen over het meeprofiteren van mensen die niet meebetalen.
Dit is wat SinergyX bedoelde met willen corrigeren.
[ Voor 83% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2015 20:08 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Steam: Sneggel Origin: Waus82
«Nooit geschoten is altijd mis»
Safehouse toch of?
(speel pas 1 dag dus, kan het mis hebben)
Je hebt wel een safehouse waar je kan gaan kijken, maar dat is puur voor de looks. Er is een shooting range, een deur, om bepaalde gear te testen, een vault om je totale geld te zien, puur cosmetisch.
Ik moest gelijk aan PayDay(2) denken
Zouden zij ook steeds de boor weer opnieuw hebben moeten starten
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
BTW er komt een nieuwe dlc uit. 6,99 een Alesso concert ofzoiets.
http://www.overkillsoftware.com/games/alesso/ voor de officiele page, maar goed, meer daarover kunnen we dus pas in mei verwachten. Wanneer komt er weer een sale?
Vage teaser trouwens ook voor die nieuwe heist:
Er is een toezegging geweest over een upgradable safehouse, maar is er nooit gekomen, wat het dan zou kunnen doen, geen idee. Ik verwacht ook niet dat die nog gaat komen, Overkill lijkt vooral de uitmelk tour op te zijn gegaan.Joostlek schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:29:
Ik heb zelf PayDay:The Heist, maar nadat ik The Yogscast heb gezien die een Minecraf PayDay 2 map speelden, begon in PayDay te spelen. Nu twijfel ik over PayDay 2, heb je daar een basis waar je uit werkt enzo?
Een PayDay 3 zit nog niet in de pijplijn, wel krijgt PD2 voor nog minimaal 2 jaar support vanuit Overkill (dit is al langer bekend overigens). True, zijn weinig die hun game 4 jaar of langer supporten, maar doen dat vaak op een betere manier dan Overkill dat doet (zij negeren vele bug reports bijvoorbeeld). Een grafische update zou ook fijn zijn bijvoorbeeld.
[ Voor 91% gewijzigd door CH4OS op 09-04-2015 19:00 ]
wel boorkop vervangensteveman schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:48:
http://www.nu.nl/buitenla...o-gestolen-in-londen.html
Ik moest gelijk aan PayDay(2) denken
Zouden zij ook steeds de boor weer opnieuw hebben moeten starten

zijn er bepaalde 'must-have' dlc/unlocks?
* himlims_ speelt sinds gisteren
en de assault pack , nothing gives more satisfaction .... dan een bulldozer en nog 20 agenten wipen met 1 rpg shotShabbaman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:21:
Gaige courier mod. De shotgun dlc is ook wel leuk voor de explosive ammo.

Inderdaad belachelijk. De community heeft dus dagenlang liggen arbitraire objectives behalen in de hoop om free content te krijgen. En dan geven ze ons een betalend 'microtransacties' systeem à la global offensive.Shabbaman schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:45:
Dus, Crimefest... Overkill heeft het voor elkaar. Je kan nu safes (lees: crates) vinden waar weapon skins in zitten, waar je dan drills (lees: keys) voor kan kopen (goh, waar hebben we dat eerder gehoord). Om het nog "leuker" te maken: deze weapon skins hebben stats
Veel gekker moet het niet worden, ik stop alvast met payday 2
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Missies spelen die een lagere moeilijkheidsgraad hebben en bij de groep blijven. Je wordt het snelst gekilled als je alleen ergens loopt rond te dolen.Xenophoben schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:04:
Ik wil graag beginnen met deze game maar vaak wordt je er al heel snel uitgegooit omdat, je niet precies doet wat iedereen verwacht. Is er ergens te vinden hoe je alles doet zodat je online weet wat je moet doen?
Wat ik in het begin deed was een beter speler uitzoeken en hem coveren terwijl hij de objectives deed. Ik wist in het begin namelijk helemaal niet wat er allemaal gedaan moest worden. Mijn gedachte was dat ik dan beter support kon spelen door zoveel mogelijk ventjes uit de weg te ruimen en hem te reviven indien nodig. Zo heb ik de 'kneepjes van het vak' geleerd.
Reviven is sowieso belangrijk. Elke seconde dat een medespeler op de grond ligt is de missie moeilijker omdat je dan 1/4 deel van je team kwijt bent.
Prima.
Zolang je geen schoppen voor je naam hebt staan is dat wel duidelijk hoorsdk1985 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:06:
Er zijn echter zo veel heists dat het handiger is gewoon te melden dat je nieuw bent en niet te moeilijk te spelen.
Even serieus: zoek alleen servers op normal of hard. Of beter nog: host zelf op normal of hard. Join geen stealth servers (kan je tegenwoordig op filteren) met een loud loadout. Of beter nog: speel geen stealth totdat iemand tegen je zegt "zullen we dit op stealth doen, ik vertel je wel wat te doen". Er zijn best veel spelers die anderen iets willen leren (maar er zijn ook veel klojo's). Wellicht is het nu wat minder omdat het f2p is...
Je kan trouwens prima leren stealthen door Shadow Raid in je eentje te spelen. Gewoon een beetje kijken wanneer guards je wel of niet zien enzo.
Gaat hem meer om het opgang brengen van de conversatie. Als iemand zelf moeite doet dan ben ik best bereid te helpen. Een stille low level kun je beter preventief kicken.Shabbaman schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:31:
[...]
Zolang je geen schoppen voor je naam hebt staan is dat wel duidelijk hoor
'hi i am new' *poof* kicked.sdk1985 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:54:
[...]
Gaat hem meer om het opgang brengen van de conversatie. Als iemand zelf moeite doet dan ben ik best bereid te helpen. Een stille low level kun je beter preventief kicken.
Zo is de PD2 community nu wel weer.
Maar goed. Inderdaad gewoon helpen.
Verplaats de zakken enzo en start drills opnieuw.
Simpele dingen. Ik kreeg toen altijd complimentjes terwijl ik bij God niet wist hoe het spel werkte.
En dan gewoon opletten hoe de missie loopt en later kun je het in eentje (sommige missies dan)
Dat is inderdaad ook mijn ervaringSinergyX schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:19:
[...]
'hi i am new' *poof* kicked.
Zo is de PD2 community nu wel weer.

Ik heb mij vermaakt met Payday 2 en hij is een stuk beter dan Payday 1 maar het is nog steeds niet de game die het zou kunnen zijn. Maar goed hetzelfde geldt voor Civiliation V / Beyond Earth
[ Voor 16% gewijzigd door sdk1985 op 20-10-2015 21:36 ]
Ik geloof dat overkill tegenwoordig makkelijker is maar met de basegame de overkill difficulty halen was vorig jaar praktisch onmogelijk. Stealth is nog wel te doen (alhoewel je het jezelf zeer lastig maakt met de hogere stealth rating) maar loud zonder de DLC wapens...Shabbaman schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:40:
Het is echt niet zo dat je stat skins of dlc nodig hebt om te winnen...
Dat is ook verder helemaal het punt niet. Je hebt een game waarbij een bepaalde uitdaging leuk is. Zo zitten er bijvoorbeeld maskers in die je alleen krijgt als je alle maps op difficulty X haalt. Vervolgens komen ze met items die de uitdaging doen verwateren. Eigenlijk een beetje zoals Blizzard al jaren doet met de raids; voor iedereen toegankelijk maken. Hiermee gaat de lol er voor een hoop spelers af. Daarnaast is het natuurlijk vreselijk hypocriet wat er nu gebeurd omdat er letterlijk is beweerd dat die micro transacties nooit zouden komen. Daar zijn aardig wat spelers boos over. De nuance hier is natuurlijk dat het de game an sich niet echt minder leuk maakt (tenzij skins het té makkelijk maken). Maar die nuance werkt twee kanten op...
[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 20-10-2015 22:49 ]
Ik heb toch even berg DLC meegepikt, alles was € 1,24 ofzo, maar er zijn aardig wat missies stealth te doen zonder maar iets van de DLC nodig te hebben (buiten dan een betere silencer), immers heeft iedereen met of zonder DLC vrij toegang tot hele skilltree en perks, waar 80% van je succes vandaan komt. Shadowwar, 2 banks (gold en money), four stores, new banks, zijn vrij makkelijk te doen, zolang je maar beetje hoog lvl bent voor ECM, MM en saw/drill. Ok, Shadowwar is puur 4x overlap ECM.sdk1985 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:05:
Ik geloof dat overkill tegenwoordig makkelijker is maar met de basegame de overkill difficulty halen was vorig jaar praktisch onmogelijk. Stealth is nog wel te doen (alhoewel je het jezelf zeer lastig maakt met de hogere stealth rating) maar loud zonder de DLC wapens...
De 'foute' DLC zaken zijn wel de 'special' guns, flametrower, RPG, nubtub, die kan je in bepaalde situaties het verschil geven van winnen of verliezen, op loud maakt het daar wel aardig verschil. Overige wapens is het meer voorkeur (zoals die double barrel shotguns, al is ammo dacht weer DLC).
Ach, voor 15 euro ben ik weer even bezig, met een maandje heb ik het allemaal wel weer gezien.
Al wil ik first world overdrill nog steeds op death wish halen
Laatst was alles in de aanbieding voor 75% heb ik zelf ook vrij veel mods gekocht met mijn steam money.
Nu is trouwens ook het Halloween event.
@SinergyX
Tip voor First world bank om de overdrill leeg te halen. Neem iemand mee met een LMG of andere hoge ammo pickup en de gambler perktree mee. Dan kan je het wel vrij goed volhouden op Deathwish zonder out of ammo te raken.
Eventueel iemand die politie dudes kan converten weet even niet welke skill dat is en natuurlijk de RPG de voor dozers.
Je bedoelt Shadow Raid. Die kan je (ook op DW) prima alleen doen.SinergyX schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:07:
Ok, Shadowwar is puur 4x overlap ECM.
RPG werkt prima tegen dozers, maar explosive shotty ammo werkt ook goed. Of een sniper rifle. Maar dan nog gaat het erom dat iemand in je team dat heeft, niet iedereen hoeft die dlc te hebben. Ik zie graag een mix in m'n team. Vier keer dodge akimbo kom je ook niet altijd ver mee...lekrutes schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:47:
Wat je vooral mist als je Loud op overkill of deathwish wil spelen is de RPG om dozers makkelijk dood te kunnen schieten. (Volgens mij zat die in de overkill DLC)
RPG is gewoon lekker makkelijk. Al is een sniper ook verrekte handig maar moet je vaak nog wel iets vaker schieten.
Moet altijd gewoon goeie mix zijn van guns.
Edit: Vaak neem ik zelf de piglet en de shotgun mee. Piglet met fire ammo voor shields en shotgun voor one hit kills van normal mobs.
[ Voor 27% gewijzigd door lekrutes op 30-10-2015 09:40 ]
We hebben hem nu 3x geprobeerd, alles gaat goed met tazers (die enforcer perk werkt dus ook niet) en shields (ik heb slugs, die piercen shields), grootste probleem zijn nu cloakers. 2x unlucky en dubbele spawn neergemept, en precies onze shouter ging dus neer.lekrutes schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:47:
@SinergyX
Tip voor First world bank om de overdrill leeg te halen. Neem iemand mee met een LMG of andere hoge ammo pickup en de gambler perktree mee. Dan kan je het wel vrij goed volhouden op Deathwish zonder out of ammo te raken.
Eventueel iemand die politie dudes kan converten weet even niet welke skill dat is en natuurlijk de RPG de voor dozers.
Ben nu aan het testen met dubbele shotty, 1x slug en 1x die spark (ook DLC), die laatste ignite mobs zodat je even paar seconde ruimte heb. Nadeel, heb dan helemaal niets om snipers neer te halen in het begindeel van de missie.
Als je nog extra speler nodig hebt. Nodig me maar uit. Heet ook Lekrutes in steam (al heb ik je er volgens mij al tussen staan)
[ Voor 18% gewijzigd door lekrutes op 30-10-2015 10:00 ]
Anoniem: 744183
Toevallig aan het oppakken. Momenteel level 37 ofzo. Maar blijft nog steeds een heerlijke game. Wordt ook goed bijgehouden door de developers en de community.Xenophoben schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:22:
Zijn er nog mensen die het een beetje regelmatig spelen? Ik vermaak me prima met deze game
Steam: sw1ftfox
ik speel dit ook nog regelmatig , leuk spel.Anoniem: 744183 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:46:
[...]
Toevallig aan het oppakken. Momenteel level 37 ofzo. Maar blijft nog steeds een heerlijke game. Wordt ook goed bijgehouden door de developers en de community.![]()
Steam: sw1ftfox
psn: taker-mart
Jazeker laats zelf ook weer eens opgepakt en speel het laatste weken ook behoorlijk veel. Blijft een leuke game met goede crew. Ben nu infamous XV, 10 to go!Xenophoben schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:22:
Zijn er nog mensen die het een beetje regelmatig spelen? Ik vermaak me prima met deze game
Zo dat doe je netjes. Ik ben momenteel lvl 76. Helemaal gespect tot Technician. 6 trip mines, 2 sentry guns.Sn3gG3l schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:02:
[...]
Jazeker laats zelf ook weer eens opgepakt en speel het laatste weken ook behoorlijk veel. Blijft een leuke game met goede crew. Ben nu infamous XV, 10 to go!
Speel steeds meer. Zou mij eerst storten op The Division, is hem niet geworden.

Het is inderdaad een uitdagend spel vind ik, easy to learn, hard to master. Division heb ik ook maar speel ik niet zo heel veel.Anoniem: 744183 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:26:
[...]
Zo dat doe je netjes. Ik ben momenteel lvl 76. Helemaal gespect tot Technician. 6 trip mines, 2 sentry guns.![]()
Speel steeds meer. Zou mij eerst storten op The Division, is hem niet geworden.
Heb zelf meestal mastermind/enforcer build voor loud. Sowieso is het wel handig om 2 builds te hebben, 1 voor stealth en 1 voor loud missies.
Vette game blijft het hea. Ik heb technician voor de tripmines en 2x sentry turents. Nu bezig met mastermind aangezien veel mede-spelers gevloerd gaan. Dan wil ik die shout "Get the FUCK UP" gebruiken. En hostages die health genereren.Sn3gG3l schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 11:50:
[...]
Het is inderdaad een uitdagend spel vind ik, easy to learn, hard to master. Division heb ik ook maar speel ik niet zo heel veel.
Heb zelf meestal mastermind/enforcer build voor loud. Sowieso is het wel handig om 2 builds te hebben, 1 voor stealth en 1 voor loud missies.
Zeker toen clover erbij kwam, mens ziet er niet uit, maar die stem is echt geweldig.
Ik gebruik zelf voor loud missies ook een Mastermind/Enforcer spec, met musle perk deck. Je hebt dan inderdaad inspire aced (dat is die get the F up) en heath regen ( heb ik iig genomen) Tevens kan ik kiezen tussen 2x med back of 2x ammo, zodat je afhankelijk van de map een afweging kan maken. Tot slot enforcer build tot ICTV (improved combat tactical vest) zodat je net weer wat meer kogels kan vangen.Anoniem: 744183 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:05:
[...]
Vette game blijft het hea. Ik heb technician voor de tripmines en 2x sentry turents. Nu bezig met mastermind aangezien veel mede-spelers gevloerd gaan. Dan wil ik die shout "Get the FUCK UP" gebruiken. En hostages die health genereren.
Clover is idd super, die heb ik geloof ik ook als 1e favoriet staan. Die japanner Jiro is ook wel een geinige vent
Enforcer is ook wel lekker om met die SAW te werken voor een Bank Heist. Ammo en Health Bags zijn wel lekker, maar speel vaak Hoxton Breakout en dan gooi ik altijd de Armory open. En van de neer gemaaide enemies krijg ik ook genoeg ammo. Die Stryck pistol heeft een lekkere 1 schot 1 kill damage.
Ohja, en gewoon niet teveel dood gaan.
Voornamelijk
- first world bank op DW
- Bank heist gold DW
- Framing frame DW
- Big Oil DW (al is die irritant)
- Golden grin casino op DW
Heb nu ook een 2de build erbij omdat je na infamy 5 geen cash meer verliest als je Infamy gaat.
Vind ik ook erg leuk om te doen. Casino heb ik dan weer niks mee.rwbk schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:01:
Ik speel eigenlijk alleen maar stealth.
Voornamelijk
- first world bank op DW
- Bank heist gold DW
- Framing frame DW
- Big Oil DW (al is die irritant)
- Golden grin casino op DW
Heb nu ook een 2de build erbij omdat je na infamy 5 geen cash meer verliest als je Infamy gaat.
Casino is puur voor de uitdaging. Shadowraid is overigens ook erg leuk. Maar solo duurt hij te lang.Sn3gG3l schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:25:
[...]
Vind ik ook erg leuk om te doen. Casino heb ik dan weer niks mee.
Ik speel over het algemeen niet heel erg veel solo, duurt mij inderdaad vaak te lang maar vind het ook saai in m'n eentje. Gisteren wat bezig geweest met hard en very hard missies voor de difficulty masks. Best fun maar sommige pubs......rwbk schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:48:
[...]
Casino is puur voor de uitdaging. Shadowraid is overigens ook erg leuk. Maar solo duurt hij te lang.
Bijna elke DLC nu ook gekocht.
Maps Birth of Sky, jumpen uit een vliegtuig is cool.
Hoxton Breakout vind ik ook wel lekker. 2 days met veel afwisseling, en de payday zelf is ook lekker. Minimaal 1.5 miljoen. Dat tikt altijd wel lekker aan.
Stadia: 7unkrat#5173
Sinds de laatste keer spelen zijn er allerlei updates geweest, en nu ben ik het spoor bijster over wat er nou handig is om te hebben
Guides die ik vond waren nog van voor de updates helaes.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Perks zijn wel makkelijker te add-en en te verwijderen (rechtermuis klik).steveman schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:57:
Iemand tips om hoe ~112 skill points te besteden?
Sinds de laatste keer spelen zijn er allerlei updates geweest, en nu ben ik het spoor bijster over wat er nou handig is om te hebben
Zelf ben ik ook aan het zoeken nog. Heb nu zwaar ingezet op Tech, Mastermind. Convert en Sentry.
De rest moet nog volgen, level 66 op moment.
De basis is nog redelijk hetzelfde, dus je uitgangspunt kan je gelijk houden.steveman schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:57:
Iemand tips om hoe ~112 skill points te besteden?
Ik ben zelf heavy armor, turrets en shotgun, samen met die deck die regen geeft is het vrij moeilijk om dood te gaan

Hij is die 5 euro meer dan waard. Al zou ik zelf eerder voor de GOTY gaan.Xepos schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:45:
Iemand die interesse heeft om mee te doen met de four-pack? Dan kost het 3,45 ipv 5 euro
Heb ik daar een DLC voor nodig, en zo ja, welke.
Heeel vreemd.
Staat gewoon onder Classics. Heb ik daar dan 20x overheen gelezen

[ Voor 20% gewijzigd door NeutraleTeun op 14-07-2016 13:22 ]
Ik ben plots van 3 naar 9 gegaan.
mischien een andere perk dek? zijn er een paar die daar nog wat vanafschaven.NeutraleTeun schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:09:
Is er iets veranderd mbt de detection?
Ik ben plots van 3 naar 9 gegaan.
of mischien een atachment op een wapen?
Wou vandaag spelen en zag dat het op 9 stond. Daar waar ik normaal 3 heb (maar omdat ik perse een laser wil, is dat nu 4 geworden).
Dus snap ook niet helemaal waar het aan ligt.
Maar als niemand anders er last van heeft, dan zal ik alles wel nog een keer gaan langslopen.
-
Ik denk dat het aan de dual Bernetti's ligt.
Met deze zit ik op 9 (voorheen wel gewoon 3) en als ik switch naar de Car-4 dan kom ik weer op de 4 terecht.
Dus wellicht hebben ze iets aan de duals gedaan?
[ Voor 25% gewijzigd door NeutraleTeun op 14-08-2016 18:08 ]
Wij zoeken 2 die ons team (van 2!) wil vergezelen bij missies. Heb een mumble servertje beschikbaar om voice-chat te doen. En we denken aan 1 of 2 avonden van 1 tot 2 uur speeltijd en meestal rond 21:00 tot 23:00.
Wij zijn 2 ervaren spelers (500+ uurtjes inmiddels...) die zonder veel moeite alles op overkill kunnen doen, maar voor deathwish merken we dat paar extra handjes helpen.
Mocht een team / iemand interesse hebben dan hoor ik het wel
http://www.overkillsoftware.com/games/housewarming/
Blijft opvallend dat ze dit zolang blijven doen.
O ja... 75% korting op den Dlc (zeggen ze)
We hebben eigenlijk voornamelijk loud gespeeld. We merken wel dat het heel snel escaleert en je dan echt door hordes swat moet knallen voordat je ergens komt. Is daar nog ergens een truukje voor om te zorgen dat ze niet met zijn 20-en op je staan te knallen als je ergens uitkomt?
Dan komen de waves. En hoe hoger de difficulty hoe lastiger.
Anders gewoon stealth gaan spelen. Of ligt aan het level. Beginnen met stealth zo lang mogelijk en dan over op loud. Heb je iig een tijdje rust.
Of sentries plaatsen.
Ene sentry ace en ene full ammo.
Zet sentry op tactische plekken en laat ammo bag ernaast zetten.
De spawns zijn op de meeste maps vrij statisch, dus beetje bekend worden met spawning en het is erg goed te doen. Zelfs de overdrill (goed uurtje) kan je vrij simpel doen als je de spawn volgorde (uit de lift en uit de gang) weet, gros kan je voordat ze aanvallen al neermaaien.Seriph schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:09:
Heb deze rond Halloween ook aangeschaft. Eerst voor mijzelf om te testen en toen nog 3 maal voor mijn maten voor een LAN party. In de steam sale 5 euro. We hebben ons afgelopen zaterdag echt super vermaakt met alleen de basis versie. Is dus nu al het geld waard geweest.
We hebben eigenlijk voornamelijk loud gespeeld. We merken wel dat het heel snel escaleert en je dan echt door hordes swat moet knallen voordat je ergens komt. Is daar nog ergens een truukje voor om te zorgen dat ze niet met zijn 20-en op je staan te knallen als je ergens uitkomt?
Anoniem: 338166
Dus dat word binnenkort weer veel Payday spelen.
Helaas wel alle partners waarmee ik voorheen speelde spelen het niet meer dus ik zoek wel wat mensen die het nog spelen op de PS4 en samen willen spelen
PAYDAY 2: We're giving away 5 million copies of PAYDAY 2 for a limited time only!
http://steamcommunity.com...etail/1327847269948862882
[ Voor 73% gewijzigd door Leader98 op 08-06-2017 22:30 ]
Als je eenmaal het trucje kent, is het best simpel, je enige vijand is RNG van spawn en NPC locatie, de rest is puur kwestie van timen en je ding doen.pirke schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:33:
Heb het ook gratis gehaald, moet zeggen dat ik het een leuke en vermakelijke game vind. Wel is stealth lastiger dan domweg knallen, maar dat geeft ook weer uitdaging
Jup, vind het alleen dom dat ze daar maar steeds weer dingen voor aanpassen om het moeilijker te maken. Extra guards in die grote bank, die verplichte timer op de juwelier, snipers in dat gebouw met glazen dak (naam kwijt).NO_Excuses schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:59:
Sommige stealth heists zijn ook domweg een trucje en daarna 5 minuten wachten, zoals de bank heist of de standaard juwelier heist op mayhem of hoger.
Vroeger had je niet eens een limiet op het aantal piepers.SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:27:
[...]
Jup, vind het alleen dom dat ze daar maar steeds weer dingen voor aanpassen om het moeilijker te maken. Extra guards in die grote bank, die verplichte timer op de juwelier, snipers in dat gebouw met glazen dak (naam kwijt).

Alle gaurds stealthy doden en je had letterlijk vrij spel.
Vroegâh waren er van die programmaatjes om je cpu bezig te houden, bijvoorbeeld omdat je 486DX2 66MHz veeel te snel was om oude spelletjes te kunnen spelen.sdk1985 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:56:
Kwam op het forum tegen dat het aantal cops dat spawnt afhangt van cpu van de host. Wanneer die 30 fps draait dan komen er minder en reageren ze trager. Draai je met 120+ fps dan wordt het spel veel moeilijker.
Als je nu zoiets zou draaien als host, kun je het vrij eenvoudig eens testen denk ik. (Zou best flauw zijn als het echt waar blijkt te zijn).
Ik zag dat er nog veel spelers waren en heb dit spel vandaag gekocht voor €4.35 inc alle dlc..
Lijkt me leuker om samen met andere te spelen.
PayDay 2 Legacy Edition op Steam, voor de liefhebber :-)